Telecom News - הסטארטאפ הישראלי ספארק הקדים את גוגל ו-WAZE במרוץ למציאת חניה

הסטארטאפ הישראלי ספארק הקדים את גוגל ו-WAZE במרוץ למציאת חניה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> הסטארטאפ הישראלי ספארק הקדים את גוגל ו-WAZE במרוץ למציאת חניה

הסטארטאפ הישראלי ספארק הקדים את גוגל ו-WAZE במרוץ למציאת חניה
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.15, 14:41

עדכון 9.8.15 לגבי ההתרחבות לחניה בירושלים בנוסף על ת"א בתחתית הכתבה.
עדכון 9.9.15 לגבי השירות החדש "נעים להזמין" בתחתית הכתבה.
עדכון 26.4.16 לגבי תחילת פעולת האפליקציה בפריז בתחתית הכתבה.
ערן בלטר, זוהר באלי
עדכון 30.8.16 לגבי השדרוג בעזרת מערכת הניווט והמפות של חברת HERE בתחתית הכתבה.
עדכון 5.10.16 לגבי שירות חדש לעסקים להפניית לקוחות לחניה בתחתית הכתבה.
עדכון 3.6.18 לגבי התרחבות השירות בצרפת.

 
,Polly, The parking fairy אפליקציה בחינם למציאת חניה, הושקה רשמית בארץ. היא חוסכת חצי מהזמן בחיפוש חניה, מבטלת תסכול הכרוך בחוויית החניה ומגדילה סיכוי למצוא חניה ברחוב. כעת היא פועלת בת"א ובהמשך תורחב לערים נוספות.
 
הסטארטאפ הישראלי ספארק השיק הבוקר רשמית בת"א את " פולי - פיית החניה", שמפחיתה את התסכול הכרוך במציאת מקום חניה בעיר הגדולה וחוסכת זמן וכסף. "פולי" היא האפליקציה הראשונה בעולם המצליחה להפחית במחצית את משך חיפוש החניה ומגדילה בעשרות אחוזים את הסיכוי למצוא חניית רחוב.
 
בתקופת טרום ההשקה (פיילוט), שנערך בת"א בפברואר 2015, הצטרפו 5,000 נהגים למעגל המשתמשים בפולי וכ-25% מהם נעזרים בה למציאת חניה באופן יומיומי. עפ"י נתונים, שנצברו עד כה, פולי הצליחה להגדיל את הסיכוי למציאת חניה ברחוב ביותר מ-70% בשעות היום.
 
יש בעיית חניה בעיר?
פתרונות הניווט המוכרים והמוצלחים מביאים את הנהגים ליעדם בנתיב היעיל והפנוי ביותר, ואפילו מציגים את זמן ההגעה המשוער. אך הם אינם לוקחים בחשבון את הזמן הכרוך במציאת מקום חניה, ואינם יודעים לאתר מקומות חניה קרובים ליעד.
 
סקר של המועצה הישראלית לצרכנות, שנערך בדצמבר 2014 העלה, שמשך הזמן הממוצע עד מציאת מקום חניה בת"א עומד על 21 דקות בשעות היום. 82% מקרב הנשאלים בסקר העידו, שהם אינם מרוצים מסידורי החניה בעיר וחווית מציאת מקום החניה גורמת להם תסכול וכעס. חיפוש החניה מבזבז כסף ודלק ומגביר את זיהום האוויר העירוני. מחקרים בעולם מלמדים, ש-30% מעומס התנועה בערים גדולות מקורו בנהגים המשוטטים בחיפוש אחר מקום חניה.
 
"פולי" הופיעה כדי לתת מענה לבעיה הזו והיא מציעה לנהגים פתרון שלם, מקצה לקצה, שמלווה אותם לכל אורך תהליך מציאת החניה. היא מחקה את התנהגות הנהגים בחיפוש אחר חניה אך מצליחה במקום בו הם בדרך כלל נכשלים הודות למידע סטטיסטי רב הנאגר אצלה, היכרות עם סידורי החניה בעיר ואלגוריתם ייחודי המעבד את כל הנתונים ומוביל את הנהגים למקום החניה הנכסף.
"פולי" מבטיחה למצוא מקום חניה – בחניון או ברחוב - תוך כ-11 דקות (הניתנות להארכה ידנית), קרוב ליעד הנסיעה. היא מכירה את שלטי החניה ברחוב, מנגישה את אמצעי התשלום לחניה ואפילו זוכרת איפה החנית את המכונית ומציעה ניווט רגלי ליעד  ובחזרה.
 
איך עובד הקסם?
כשמתקרבים ליעד הנסיעה "פולי" מתעוררת לחיים, מזמינה את הנהג לבחור חניון קרוב וגם מציגה את המידע הרלוונטי – מחירים, מרחק הליכה מהיעד ומקומות פנויים. בשלב הבא היא מציעה לנהג לבחור האם לנווט ישירות לחניון או שהוא מעדיף לחפש קודם חניית-רחוב קרובה. זהו יתרון מובהק של "פולי", שמבטיח, שבכל מקרה, הנהג ימצא חניה קרובה ליעד הנסיעה ברחוב או בחניון שבחר.
 
אם הנהג בחר לחפש חניה ברחוב בדרך לחניון, "פולי" תציג לו מסלול ניווט מותאם אישית דרך הרחובות הסמוכים ליעד בהם קיים הסיכוי הגדול ביותר למצוא חנייה. המסלול מבוסס על מידע סטטיסטי אודות הרחובות בהם יש את תחלופת החניה הגדולה ביותר, מידע גיאוגרפי ייחודי, שנאסף בעבודת שטח על חניות הרחוב ותמרורי החניה בעיר וכן מידע על מגבלות והתניות חניה שעתיות או חניה לתושבי האזור בלבד.
 
במהלך הניווט, "פולי" תציג לנהג היכן מותר לחנות בהתאם למגבלות אלו כדי למנוע קנסות בשל חניה במקום אסור. "פולי" עושה את רוב הקסם בעצמה והיא אינה נסמכת על מידע מהמשתמשים בשטח. כך, שהיא יכולה לתת שירות איכותי ואמין כבר מהרגע הראשון ו"חכמת ההמונים" היא רק רובד נוסף, שיבטיח שיפור מתמיד של הסיכוי למצוא חניה ברחוב.
 
"פולי" היא פיית חניה ותיקה ומנוסה אך חברת ספארק נוסדה ב-2012 ע"י ערן בלטר, (בתמונה), מהנדס תוכנה בוגר הטכניון, שהיה שותף בהצלחתן של כמה חברות הייטק ומתמחה בפיתוח פתרונות Big Data, מובייל וסייבר. בהמשך הצטרף לחברה זהר באלי, (בתמונה), בעל ניסיון רב בעולם הרכב בחברות כגון צ'מפיון מוטורס, סקודה וקיה, ולשעבר סמנכ"ל בחברת "בטר פלייס". בחברה הושקעו עד כה כ-1.5 מיליון דולרים ע"י גאות השקעות ו-Terra Ventures. בימים אלה עומדת החברה לקראת יציאה לסבב גיוס וכן נערכת להביא את "פולי" לערים נוספות בארץ ובעולם.
 
זהר באלי, שותף, מייסד ומנכ"ל ספארק: "אפליקציה למציאת חניה הייתה במשך שנים 'הגביע הקדוש' עבור חברות טכנולוגיה רבות. כעת אנו מביאים בשורה של ממש לנהגים, פתרון מקיף ומתקדם, שאין כמותו בעולם", "'פולי' אינה מנחשת איפה תתפנה חניה וגם אינה זקוקה לרבבות משתמשים כדי לתת שירות איכותי ואמין. הקסם שלה הוא בשילוב ועיבוד מתוחכם של מידע זמין, ושותפות עם כלל השחקנים בממשק החניה".
 
"פולי פיית החנייה" זמינה להורדה בחינם לאנדרואיד ולאייפון.

עדכון 9.8.15, 14:51
אחרי תקופת השקה והרצה מוצלחת בתל אביב, אפליקציית החניה "פולי" מתרחבת ועולה לירושלים.

"פולי פיית החניה" יודעת להוביל נהגים בעיר לעבר מקומות חניה ברחוב ולחניונים. "פולי" מקצרת את משך חיפוש החניה ל-10 דקות בלבד ומשפרת את הסיכוי למצוא חניה ברחוב ב-80%, בין היתר, הודות לשימוש במאגרי מידע עירוניים של עיריית ירושלים, כחלק ממהלך מתמשך להנגשת שירותי העירייה לאזרחים ולמבקרים בעיר. 

"פולי" מציעה לנהגים את כל אפשרויות החניה בירושלים, יודעת להוביל אותם במסלול ייחודי לחניית רחוב משתלמת ולהפחית בחצי את משך חיפוש החניה. 
הגישה למאגרי מידע עירוניים מעניקה ל'פולי' יתרונות משמעותיים ומשפרת את יכולותיה. תושבים, ובעיקר מבקרים בעיר, שחשים בה זרים לחלוטין ולעיתים מעט אבודים מקבלים ליווי צמוד לכל אורך הנסיעה, עד היציאה מהרכב. עבורם, חוויית הנהיגה וחיפוש החניה בעיר מלווה בפחות תסכולים וחרדות, חוסכת זמן ומונעת קנסות מיותרים. כל דקה, שמחפשי החנייה חסכו בזכות 'פולי', היא דקה שהם יכולים לנצל כדי ליהנות מהביקור והבילוי בירושלים.

זהר באלי: "ההתרחבות לירושלים, לאחר ההשקה בתל אביב, היא ציון דרך חשוב עבורנו בדרך להשיק את 'פולי' בערים נוספות בעולם בשנה הקרובה".
 
איתמר קורנפלד, מנהל מערכות המידע של עיריית ירושלים: ״עיריית ירושלים פותחת ומנגישה מאגרי מידע בתחומים שונים.

שמחנו להיעתר לפניית החברה לפתוח בפניה את מאגרי מידע עירוניים בתחום החניה, מאחר שאנו רואים בכך הזדמנות מצוינת להגביר  

את השקיפות של פעילות העירייה ולהנגיש את המידע הקיים אצלנו עבור מפתחי אפליקציות, שנועדו להועיל ולשפר את חיי התושבים 

והמבקרים בעיר".


עדכון 9.9.15, 19:50
שירות חדש של אפליקציית החניה "פולי": "נעים להזמין" מאפשר לשלוח לאורחים קישור, שימצא עבורם חניה ליד כל כתובת. המארח שולח לאורחים הודעה באמצעות האפליקציה, שמכילה כתובת, שעה וקישור חכם. הקישור פותח את האפליקציה, שמציגה מסלול ניווט לכתובת שנבחרה, שמוביל את האורחים ליעד דרך רחובות בהם ניתן למצוא חניה ברחוב או בחניונים קרובים.

עדכון 26.4.16, 12:09: האפליקציה תתחיל לפעול השבוע בפריז, תוך שת"פ פעולה עם עיריית פריז והסכמים עם שותפים מקומיים. הסטארטאפ ישיק בפריז גרסה חדשה של האפליקציה ע"ס פידבק מהמשתמשים בארץ. 

עדכון 30.8.16, 13:48"פולי" השתדרגה בימים אלה בעזרת מערכת הניווט והמפות של חברת HERE, שבבעלות יצרניות הרכב הגרמניות.  המערכת של HERE, שמבוססת על מפות ושירותים של חברת Navteq, משפרת באופן ניכר את חוויית השימוש באפליקציה ומקטינה את צריכת הסוללה והזיכרון.
 
מדובר גם במהלך אסטרטגי משמעותי של החברה, כחלק מהתרחבותה לשוק האירופי והפצת שירותיה במערכות הניווט המותקנות בכלי רכב המשווקים באירופה, ולקראת עידן כלי הרכב המקושרים.
 
HERE היא כיום ספקית מערכות הניווט לרכב המובילה בעולם, ונחשבת אחת מ-3 ספקיות שירותי הניווט הטובות בעולם, לצד ווייז וגוגל. החברה נרכשה בעבר ע"י נוקיה עבור 8 מיליארד דולרים. לאחרונה נמכרה חטיבת הניווט של נוקיה לקונסורציום יצרניות הרכב הגרמניות (שנמצא בבעלות משותפת של מרצדס, פולקסוואגן וב.מ.וו), כדי שתשמש כמערכת הניווט הסטנדרטית המותקנת ברכבי יצרניות אלו.
 
מנתוני השימוש ב"פולי" עולה, ש-83% מהנהגים הישראלים מעדיפים לחפש חניה ברחוב לפני שהם מוותרים ומחפשים חניון. לפיכך המסלול, שמשרטטת האפליקציה לחיפוש החניה, אורך עד 10 דקות ויכול להסתיים בחניון הקרוב ליעד והמשתלם ביותר. כך, יודע הנהג בוודאות, כבר בתחילת הנסיעה, שיהיה לו מקום חניה בסיומה ומתי הוא יוכל לצאת מרכבו להגיע ליעדו. זאת, בשונה מאפליקציות אחרות, שמספקות זמן הגעה משוער ליעד אך לא לוקחות בחשבון עוד דקות ארוכות בהן הנהג "יבלה" בחיפוש אחר חניה.

עדכון 5.10.16, 20:44
שירות חדש של "פולי" יאפשר לעסקים להפנות את לקוחותיהם מבעוד מועד למקום החניה הקרוב והמשתלם ביותר בסביבה. בעזרת השירות יוכלו נהגים לקבל בהודעת SMS לסמארטפון שלהם קישור למסלול נסיעה מותאם אישית, שיביא אותם ליעד המבוקש וגם יבטיח להם מקום חניה קרוב וחוקי בסביבת בית העסק - ברחוב או בחניון. הקישור יספק לנהגים מידע על הסיכויים למצוא חניה ברחוב ומהו החניון הטוב ביותר באזור. השירות החדש, הוא תוסף (widget) המיועד להטמעה באתר האינטרנט של בית העסק. הרישום לשירות החדש זמין כעת - כאן. השירות ניתן חינם ל-3 החודשים הראשונים ולאחר מכן בעלות של 19.90 ש"ח לחודש.

עדכון 3.6.18, 13:06: החברה הודיעה היום על פתיחת השירות שלה ב-65 ערים הסובבות את פאריז (איל-דה-פראנס) וזאת בהמשך להסכם המסחרי שנחתם עם חברת OPnGO הצרפתית מקבוצת אינפרא פארק הבינלאומית לפני מספר חודשים. ההסכם צפוי להניב לחברה הכנסות של כ-24 מיליון ש"ח ב-3 השנים הקרובות. שיתוף הפעולה עם החברה הצרפתית כלל השקעה כספית בספארק ושילוב היכולות של OPnGO ושל פולי (Polly) לכדי מוצר אחד המספק מענה כולל לנהג ולעיריות ברחבי העולם.
משתמשי האפליקציה המאוחדת יהנו משירותי חניה מגוונים, ביניהם:  
  • המלצה אישית, מנומקת ובזמן אמת על מקום חניה אידיאלי סביב היעד,
  • ניווט חכם לחניה כולל מסלול ניווט מכל נקודת יציאה ישר לחניה ברחוב או בחניון,
  • הזמנה מראש של מקום חניה (pre-booking) בחניונים,
  • הנחות ושירות מנויים, חניה אוטומטית ללא צורך בעמדות כירטוס או תשלום,
  • תשלום באמצעות הנייד עבור שירותי חניה ברחוב ובחניונים ועוד.
 
מסך פולי

מסך פולי



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים