Telecom News - חדרי ישיבות חכמים לעסקים - טכנולוגיות חדשות בשוק

חדרי ישיבות חכמים לעסקים - טכנולוגיות חדשות בשוק

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חדרי ישיבות חכמים לעסקים - טכנולוגיות חדשות בשוק
חדרי ישיבות חכמים לעסקים - טכנולוגיות חדשות בשוק
מאת: מיכאל פנחס, 31.12.17, 12:43מיכאל פנחס
 
מה התחדש בחדרי ישיבות חכמים? איך משלבים מערכות אודיו ווידיאו ללא חוטים בחדר ישיבות חכם ואינטראקטיבי? מהם הפתרונות החדשים שנכנסו לשוק והאם הם מתאימים וראויים לעסק שלך?
 
עסקים מגלים את היתרונות בהכנסת מערכות אודיו ווידיאו מתקדמות לחדרי ישיבות ומעבר לשיטות "עבודה קבוצתית". לכל עסק וארגון, קטן כגדול, יש לפחות חדר ישיבות אחד, והצורך של העסק לייצר מפגשים איכותיים ובעלי משמעות עסקית לכל המשתתפים בישיבות בחדרי הישיבות הוא ממשי ואף אקוטי.
 
עולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה מתקדמות ואיכותיות.
 
לכן, חדרי ישיבות, כולל משרדים קטנים וגדולים, שמשמשים אף הם כ"חדרי ישיבות" לכל עניין וצורך, מקבלים שדרוג והופכים ל"חדרי ישיבות חכמים" עם מערכות AV (אודיו וידיאו), שמשלבות שירותי מולטימדיה בענן ושירותי תצוגה על מסכים עם יכולת גישה איכותית מכל מכשיר קצה, מכל מקום, גם ממנהלים ועובדים הנמצאים בנסיעה בדרכים או בחו"ל.
 
חדר ישיבות חכם ואינטראקטיבי משנה את כל שיטת העבודה בעסק, משנה את התצוגה של מצגות, מסמכים, סרטונים וכל מידע, בחדר הישיבות. כך, "עבודה שיתופית" ויעילה הופכת לדבר קל, פשוט וגם מהנה.
 
ההתקדמות הטכנולוגית הפכה את היכולת לשתף אנשים בישיבות גם באופן וירטואלי לדבר ממשי ומוחשי וכבר כיום יש יכולת לשלב משתתפים במערכות וירטואליות תלת-מימדיות הקרויות VRVirtual Reality. בשוק העולמי יש פתרונות מלהיבים לא מעטים בתחום הזה, דוגמת שירות ,Facebook Spaces שיצא לדרך אך לאחרונה, עם פוטנציאל לשימושים עסקיים רבים, שטרם פותחו.
 
עפ"י מחקר של ZK Research, בממוצע כ-15 דקות הראשונות של כל ישיבה בחדר הישיבות מתבזבזות ע"י עיסוק בבעיות טכניות שונות הקשורות בהפעלת האביזרים השונים המצויים בחדר, החל מהמקרן, דרך המחשב וכלה במסך. כך, במקום לעבוד ולדון בנושא שלמענו התכנסו כל המשתתפים בחדר הישיבות, הם מתעסקים במציאת הכבל הנכון לחיבור המחשב למקרן, מנסים לפתור את הבעיה למה התמונה לא מוצגת נכון על המסך, למה אין חיבור לאינטרנט, או למה אין קול בסרטון המוצג על המסך. לכן, מנהלים ובעלי עסקים בכל העולם מחפשים פתרונות של Plug & Play, שבהם הכל מופעל מיידית, בקלות וללא כל עיכובים טכניים.
 
אילו פתרונות חדשים יש כיום בתחום חדרי ישיבות חכמים לעסקים?
התחום הזה נע מהר קדימה והשוק מוצף בפתרונות חדשים, גם מהעולם וגם פרי פיתוח ישראלי (דוגמת חברת קרמר – Kramer Electronics הירושלמית). אציג הפעם בפירוט 2 פתרונות חדשים ופופולריים מהעולם:
 
א. מערכת Cisco Spark Board:
המערכות של סיסקו מאוד פופולריות בחברות הכי גדולות בעולם (למרות התחרות העזה בתחום הזה), בגלל היציבות, הבטיחות, האבטחה והשרידות של המערכות מבית סיסקו.
 
לסיסקו יש כמה כלי "עבודה קבוצתית" לעסקים ולארגונים: Spark (הכלי הכי החדש), WebEx (הכלי הכי הוותיק) ו-Cisco Jabber (כלי ותיק). כל הכלים ניתנים לשילוב שקוף ביניהם. כך, שאין צורך לזנוח כלי ותיק בעת שעוברים לכלי החדש: Spark.
 
הרעיון המרכזי: לספק לכל המשתתפים מערכת UC (ר"ת: Unified Communications) הפועלת במהירות וללא כל עיכובים טכניים.
 
מערכת Cisco Spark Board, שהושקה בתחילת 2017 בארה"ב ואחר כך בשאר העולם, היא מערכת מסוג של All-In-One, שכוללת את כל האלמנטים הנדרשים לניהול ישיבה מוצלחת בחדר ישיבות כולל כל מערכות האודיו והווידיאו. 
 
המערכת מסופקת ב-2 גרסאות: Cisco Spark Board 55, מערכת המתאימה לחדרי ישיבות עם מסכים של עד 55 אינץ' ומחירה (בארה"ב) כ-4,900 דולרים, ו- Cisco Spark Board 70 המתאימה לחדרי ישיבות עם מסכים עד 70 אינץ' ומחירה (בארה"ב) כ-9,990 דולרים.
 
המערכת כוללת ממש הכל, כולל אפליקציה מותאמת לסמארטפונים, שבידי המשתתפים. כך, שהם יכולים לעבוד ב"עבודה קבוצתית" במערכת אחת, מכל מכשיר קצה מכל סוג בכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט. המערכת תומכת בשמע באיכותHD  ובתמונות וידיאו באיכות 4K. המערכת הבסיסית מסופקת עם מצלמה של 4K ומערכת של 12 מיקרופונים ברמה של HD.
 
המערכת מסופקת כ-,Turn-Key-Solution שניתנת לתחזוקה עצמאית ע"י העסק והכל מנוהל בענן. המערכת מסוגלת להחליף או להתממשק לכל מערכת, שכבר קיימת בעסק, והניהול שלה יכול להתבצע בפקודות קוליות (המערכת מבינה פקודות ומזהה את הקולות ומספקת לדוברים הרשאות לפי תפקידם בישיבה ובהיררכיה המוגדרת של העסק). 
 
המערכת מתעדת אוטומטית את הישיבה, מבצעת הקלטות ומפיקה דו"חות למשתתפיה. ניתן להתחיל ישיבה בחדר הישיבות ולהמשיך אותה בכל מקום אחר, בגלל שהכול נעשה בענן.
 
ב. מערכת Polycom Pano:
פוליקום היא "מובילת שוק עולמי" בתחום מערכות המולטימדיה העסקיות, בדגש על מערכות של "הקצה העליון", עם איכות גבוהה ביותר של שמע ווידיאו. לפוליקום מעל ל-400 אלף לקוחות עסקיים וארגוניים בכל רחבי העולם.
 
פוליקום היא "מובילת שוק" בהכנסת מערכות ברמת HD ו-4K על השולחנות של המנהלים והעובדים בעסקים, שהם לקוחות של מערכותיה. כיום פוליקום מקדמת מערכות קול מתקדמות מסוג של 3D Voice. פוליקום הייתה בין המובילות של המגמה החדשה של הענקת יכולת להציג במקביל ובו זמנית תוכן מכמה מקורות מידע ומכמה מכשירים. כך, שהמשתתפים בישיבה יכולים לשתף תוכן ממש במקביל, ולא בשיטה הישנה, שבה כל אחד מעלה את התוכן שלו רק אחרי שקודמו סיים להציג.
 
המערכת של פוליקום בשם Pano נולדה קודם כל כדי לאפשר הצגת תוכן בו זמנית מכמה מקורות בחדר הישיבות. זה יכול להיות מכל מכשיר קצה: מחשב נייח או נייד, טאבלט, סמארטפון, דונגל USB, מערכת מולטימדיה קיימת מכל סוג, מידע מהאינטרנט, מידע ממערכת הצגה אחרת המוצגת במיקום שונה וכיו"ב.
 
המערכת הבסיסית של פוליקום Pano יכולה להציג בו זמנית מידע מ-4 מקורות מידע שונים. המידע, שניתן לשתף במערכת הזו, הוא מגוון וכולל: מצגות, סרטונים, מסמכים מכל סוג,  מקורות וידיאו כולל שיחות ועידה עד רמת 4K ועוד, הכל בגישת ה-Plug & Play ללא התסבוכת של כבלים, חיבורי תקשורת וחיבורים מסובכים בין המכשירים השונים. מערכת Pano בסיסית עולה (בארה"ב) כ-1,990 דולרים. היא בהחלט זולה מהמערכת של סיסקו.
 
המערכת הזו הוצגה לשוק בתחילת 2017 בארה"ב ואחר כך בכל העולם. המערכת כוללת כלים מובנים להגנה על התוכן. כך, שגם אם תוכן מוצג בו זמנית ממקורות שונים, המידע מכל מקור עדיין ממשיך להיות מוגן והוא לא יכול לעבור למכשיר אחר, ללא הרשאות מתאימות. למערכת יש אפליקציות מתאימות לסמארטפונים. כך, שניתן להפעיל אותה מכל מכשיר קצה כולל מסמארטפונים.
 
המערכת הזו, בניגוד למערכת Spark  של סיסקו, תומכת באופן מובנה וללא צורך בכל אינטגרציה או התאמות, במערכות של עבודה שיתופית בחדרי ישיבות מהסוגים המאוד פופולריים בשוק של: Apple AirPlay & Windows Miracast. המערכת תומכת באופן מובנה במערכות אחרות של פוליקום דוגמת: Polycom RealPresence או המערכת החדשה: RealPresence Immersive Studio Flex Polycom ותומכת באופן שקוף בפתרונות של מיקרוסופט 365 ואף תומכת במערכות הקודמות של סיסקו. לכן, המערכת של פוליקום מתאימה יותר למי שחשוב לו להמשיך ולהשתמש במערכות שכבר יש לו, למשל במערכות של מיקרוסופט או אפל.

מרכזיות טלפון IP לעסקים | מרכזיה וירטואלית בענן
 
איך משלבים מערכת תקשורת אודיו / וידאו בחדרי ישיבות חכמים?
הכנסת פתרונות מולטימדיה מבוססות מערכת תקשורת אודיו / וידאו לחדרי ישיבות יכולה להיות יקרה מאוד, אם בוחרים להכניס לחדר ישיבות מוצרי מולטימדיה מתקדמים דוגמת:
  • מסכי לד ענקיים, איכותיים וקעורים, עם מסך מגע, ברמת רזולוציה 4K.
  • מצלמות HD ברמת 4K, מצלמות מתכווננות (PTZ) לפי הדוברים.
  • מערכות קול רגישות המופעלות אוטומטית, ברמת איכות HD.
  • תשתיות תקשורת מהירה מבוססת סיבים אופטיים (או תשתיות HDMI) להעברת תמונה איכותית של 4K לכל נקודת קצה.
  • מערכות שליטה ובקרה מתקדמות לכל צורך שלא יהיה.
 
לכן, מי שלא מעוניין להשקיע מאות אלפי ₪ (ועד מיליוני ₪) במערכות מולטימדיה יקרות, שדורשות גם תחזוקה מתמדת ויקרה וביטוח הציוד, יכול לקבל תוצאה לא פחות טובה, במערכות מאוד פשוטות ודי זולות הקיימות כיום בשוק, במיוחד על בסיס מערכות הנמצאות בענן של ספק השירות.
 
ניתן לוותר על כל הגימיקים היקרים ולהסתפק במערכת המופעלת על מחשב נייד, או טאבלט ו\או על הסמארטפונים של המשתתפים בדיון בחדר הישיבות, במערכת שמבצעת אינטגרציה של הכל - בענן.
 
הפתרונות שסקרתי (ואחרים, שלא נסקרו כאן), מתאימים לכל עסק, החל ממשרד בודד של חדר אחד וכלה בעסק עם עשרות משרדים או חדרי לימוד. המערכות החדשות מותקנות בענן אבל גם יכולות להיות מותקנות מקומית – On-Premise, למי שמבקש זאת.
 
כיום, הנטייה בשוק מערכת תקשורת אודיו / וידאו בחדרי ישיבות חכמים, לעבור באופן חלקי או מלא לשירותי ענן, בגלל מגוון היכולות, שניתן לקבל בענן (דוגמת הקלטות, גיבוי, שילוב משתמשי הסמארטפונים בחיבור בסלולר ועוד) ובגלל היכולת להוזיל את עלות השירותים ולהיות תחרותיים ויעילים, כדי לענות על הצרכים של הלקוחות.
 
מי עוד מספק מערכת תקשורת אודיו / וידאו לחדרי ישיבות חכמים?
רוב העסקים יעדיפו לקבל שירות מלא "קצה לקצה" כולל התקנת כל האביזרים הנלווים בחדר הישיבות החכם (כולל מסכים, רשת אלחוטית, חשמל, תוכנות שליטה על המקרן וכיו"ב), מספק \ אינטגרטור אחד. כאמור, הספקית המובילה כיום בישראל היא חברת קרמר (Kramer) מירושלים, שמספקת פתרונות "קצה לקצה" לחדרי ישיבות חכמים.
 
מתחרים נוספים בשוק: DM (Dedicated Micros), קרסטון (Crestron), לדיקו-בוש, גטר-טק, Oricon, CSP, Avcom, לוגיטק, Surf Communications, גרינוייר טכנולוגיות, Skype Room System, אודיוקודס, גולדטופ, סוני, ריסקו, בינת מערכות יישום, יורוקום - פנסוניק ועוד.
 
שורה תחתונה בתחום חדרי ישיבות חכמים לעסקים:
רכישת פתרונות מערכת תקשורת אודיו / וידאו לחדרי ישיבות חכמים, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.
 
עולם התקשורת נע מהר קדימה, והלקוחות העסקיים מחפשים פתרונות, שיוזילו להם את עלויות התקשורת, יהדקו את הקשר עם הלקוחות ויביאו תועלת עסקית.
 
קיום ישיבות של "עבודה קבוצתית" בחדרי ישיבות חכמים, בהן משתפים בדיון את כל מי שיכול לתרום למערכת קבלת ההחלטות בישיבה ולא משנה מיקומו ומכשיר הקצה הנמצא בידו, מוביל לבחירת מערכות תקשורת משולבות של אודיו ווידיאו בענן.
 
בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, דצמבר 2017.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים

חדר ישיבות
 

 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים