חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> עולם ה-ICT >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid
הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

גטר טק תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים
ל-JUSAN יש פתרונות מתקדמים בעברית לתחום מוקדי השירות והמכירה ללקוחת SMB ו-Enterprise, ממשקי CTI לכל סוגי המרכזיות המובילות בישראל, אינטגרציה לתוכנות CRM ו-ERP מובילות ועוד. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
גטר טק  תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים

"מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה
המעבר למערכות טלפוניה ניידות לא ביטל את הצורך ב"מערכות ראש", במיוחד למי שעיקר עיסוקו הוא טלפוניה. אילו "מערכות ראש" מתאימות לעסקים קטנים/בינוניים? מה מתאים למנהלים ועובדים בסביבה רועשת? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
"מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה

9 החידושים של 2018 במוקד שירות טלפוני - CALL CENTER
מהם 9 כיווני ההתפתחות המשמעותיים ביותר בעולם, שנראה במוקדי השירות? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
9 החידושים של 2018 במוקד שירות טלפוני -  CALL CENTER

מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח
איך משפרים חווית שירות ללקוחות המאה ה-21 בלי להיכנס להוצאות כבדות? לעסקים המפעילים מוקדי שירות לקוחות, תמיכה ושירות טכניים, שיווק וקידום מכירות, בין שהמוקד פועל במיקור חוץ או בין כתלי העסק. מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מוקד שירות טלפוני  CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח

10 טיפים יעילים לבניית נתב שיחות במוקד הטלפוני
אין זה סוד, שלקוחות מחפשים שירות פשוט ומהיר ואינם אוהבים את השימוש בנתב השיחות. כיצד ניתן להקל עליהם ולסייע להם במהלך השימוש בנתב שיחות? איך ניתן להפוך את הנתב לשימושי וידידותי יותר? מאת: ליאור לוריה

לחץ כאן לפרטים נוספים
10 טיפים יעילים לבניית נתב שיחות במוקד הטלפוני

מהפכת ה-Contact Centers: מה אומרים נציגי שירות על הלקוחות והמוקדים?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות? מהם המגמות והשינויים במוקדי השירות עקב המעבר שלהם לענן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מהפכת ה-Contact Centers: מה אומרים נציגי שירות על הלקוחות והמוקדים?

חדשנות ויזמות, פתרונות סייבר חדשים, ענן טלפוניה חדש וענן שירותים חדש
כל אלה נחשפו בביקור יועצי התקשורת בבזק בינ"ל, שהפכה למובילת שוק כמעט בכל התחומים, גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים, עם מגוון שירותים ופתרונות ענן בארץ ובחו"ל, עם רשת סיבים בינלאומית. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשנות ויזמות, פתרונות סייבר חדשים, ענן טלפוניה חדש וענן שירותים חדש

מסרים מידיים במוקד השירות שלך - האם כדאי ליישם בעסק?
עסקים רבים מעוניינים בשיפור הקשר עם לקוחות ו"חוויית השירות". מדוע ראוי לשקול שימוש במסרים מידיים לקשר עם לקוחות? אילו גישות יש לשילוב מסרים מידיים במוקד השירות? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
מסרים מידיים במוקד השירות שלך - האם כדאי ליישם בעסק?

כיצד תשנה מהפכת הצ'טבוט את שירות הלקוחות של העסק ב-5 השנים הבאות?
ב-5 השנים הקרובות ייעלם מוקד השירות הטלפוני הקיים. מהי מהפכת הצ'טבוט ומה היא תעשה לקשר הטלפוני עם העסק? למה בכלל צריך צ'טבוט? לאילו משימות מומלץ להתקין צ'טבוט? איזו תועלת צומחת מכך לעסקים? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
כיצד תשנה מהפכת הצ'טבוט את שירות הלקוחות של העסק ב-5 השנים הבאות?

יש 18 עמודים
1  2 3 4   לעמוד הבא   
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/7/18 - Millimeter-wave Measurement Insights 

18/10/08 - SIPI 2018 

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם ליוני 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן


 
זרקור חברות
 
Keysight
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים