כיצד מקימים דף פייסבוק עסקי נכון? טיפים ותובנות

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> כיצד מקימים דף פייסבוק עסקי נכון? טיפים ותובנות
כיצד מקימים דף פייסבוק עסקי נכון? טיפים, המלצות, כלים ותובנות
מאת: ורד מודעי, 1.8.14, 10:00ורד מודעי

מספר דרכים ופעולות, שתעזורנה לכל בעל עסק לעלות על הדרך הנכונה, לקדם את הדף שלו ולהבליט אותו אל מול המתחרים. אפשר להצליח גם בפייסבוק.
 
הקמת דף פייסבוק לעסק שלך אינה דבר מסובך: מספר הגדרות קצרות והופ, אתה על הסוס. אולם, מה עכשיו? איך לגרום לאנשים לראות דווקא את הדף שלך, מבין מבחר הדפים העצום הקיים ולגרום להם לעשות לך לייק?

הנה מספר דרכים שתעזורנה לך לעלות על הדרך הנכונה, בעידן הרשתות החברתיות שבמרכזן פייסבוק, לקדם את הדף שלך ולהבליט אותו אל מול המתחרים.

שדרג את פרק האודות
הדבר הראשון, אותו מומלץ לשדרג, הוא פרק האודות, שמורכב מכמה משפטים קצרים המספרים הכל על העסק שלך ועושים את פעולת השיווק הראשונית והחשובה ביותר. זכור, המשפטים צריכים להיות קצרים ולהעביר מסר מיידי עם נימה אישית המכוונת לגולש, שיגרום לקורא אותם לרצות לגלות עוד על העסק שלך ולהשאר בדף ולחזור אליו בעתיד.

שדרג את הפרופימטרותל האישי של הדף
השתמש בהקמת הדף כדי לענות לעצמך ולאוהדים שלך על השאלות הבאות:
במה נבדל את העסק שלך מעסקים דומים?
מיהו קהל היעד שלך ומה הוא מחפש כשהוא מגיע לדף שלך?
מהן הבעיות הניצבות בפני קהל היעד שלך וכיצד אתה יכול לעזור לו לפתור אותן?
מהי הדרך הטובה ביותר לזהות את עצמך כפותר בעיות בתחומך?
מה הצעד הבא אותו אמור לעשות הגולש המגיע לדף שלך?
מה המטרה העיקרית שלך בשיווק בעזרת פייסבוק?
 
צור דף נחיתה יחודי וחבר אותו כטאב בפייסבוק להניע לפעולה
דף נחיתה לא חייב להיות רק באתר אינטרנט. ניתן להוסיף אותו גם כטאב בדף הפייסבוק העסקי. עצב דף נחיתה חדש, או השתמש בדף נחיתה קיים מאתר האינטרנט שלך והטמע אותו בעזרת אפליקציה, שנקראת Static HTML, באחד הטאבים בעמוד שלך והעזר בה כדי להניע אנשים לפעולה בדף שלך.

איך מוסיפים? בקלות...
הוסף טאב לעמוד שלך.
בחר באפשרות "אתר" (Website).
העתק את כתובת עמוד הנחיתה מהאתר שלך (URL).
סמן על "הסר גלילה" להתאמה נוחה של גודל הדף לפייסבוק.
לחץ על "שמור ופרסם" (Save and Publish).
צור תמונה מתאימה לטאב שלך (בגודל 111X74 פיקסל) והוסף אותה לטאב. אם תעביר מעליה את העכבר יצוץ לפניך כפתור העריכה (Edit Settings). שנה את שם הטאב לבחירתך.
זהו, יש לך דף נחיתה בפייסבוק.
 
השקע בתמונות איתמונות איכותיותכותיות שתתפוסנה את העין
גרפיקה יכולה לעשות את ההבדל בין הדף שלך ולבין הדף של המתחרים. לכן, זה מקום, שחשוב להשקיע בו. הצג צילומים איכותיים של המוצרים או השירותים אותם אתה מציג. השקע באינפוגרפיקות מרשימות ותן רושם כללי של מוצר \ שירות איכותי. זה ישתלם לך.
 
השקע בטקסטים מגוונים
כאשר אתה מעלה פוסטים השתמש במגוון של טקסטים כגון מאמרים מקצועיים, כתבות קצרות, טיפים יומיים, חידונים, השלמות ושאלות ותשובות. אלה יקחו את הדף שלך צעד קדימה ויגרמו לגולשים לרצות לחזור אליו.

אל תעלה רק תכנים עסקיים. תן לגולשים ליהנות מהדף שלך. העלה תכנים הרלונטיים לדף אך לא בהכרח באופן ישיר. למשל, אם אתה מפרסם כלי אוכל אתה יכול להציג תכנים מעולם עיצוב השולחנות ודברים הקשורים לעולם האוכל. בנוסף, אל תשכח להניע את הגולשים לפעולה, כדי לגרום להם להגיב על הפוסטים אותם אתה מעלה.
 
הוסף טופס "צור קשר"
אין צורך להסביר את חשיבותו של טופס יצירת קשר. הוא יאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר ראשוני, לשאול שאלות ועוד.

איך יוצרים טופס כזה? גם זה די קל...
השתמש באחת האפליקציות הקיימות ברשת כמו Contact Form או Contact+ או אחרת* המתאימה לצרכיך:
לחץ על "השתמש כעת" (Start Using).
בחר בעמוד הפייסבוק שלך ואשר (Submit).

*ייתכן שהפעלת הטופס תשתנה בהתאם לאפליקציה בה תבחר.
 
הוסף קישור לפלטפורמות חברתיות אחרות בהן אתה פעיל
השתמש באפליקציות השונות הקיימות ברשת לחבר פלטפורמות חברתיות אחרות כמו: אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט ואחרות לדף שלך ואפשר לאוהדים שלך לקבל תמונה מלאה על היכולות והפעילות שלך.
קישורים לרשתות חברתעות
 הוסף כפתור לייק באתר האינטרנט שלךכפתור לייק
לאחר שהעלת את הדף שלך לאוויר אל תשכח להוסיף כפתור לייק לאתר. העברת המשתמש לדף הפייסבוק שלך תחשוף אותו לתכנים נוספים אותם פרסמת בדף ותאפשר לו להכיר אותך יותר לעומק ולהפוך אותו מלקוח מזדמן ללקוח חוזר והרי בסופו של דבר זו המטרה.
 
בהקמת דף פייסבוק עסקי אתה מודיע לעולם על קיומך ורוצה להגיע לקהל רחב ככל האפשר של גולשים. בעזרת מספר פעולות פשוטות, המופיעות לעיל, תוכל להביא יותר גולשים לדף שלך ולעלות את מספר הצפיות והשיתופים.
 
מאת: ורד מודעי, אוגוסט 2014,
דיגיטל בוסטר, ניהול מדיה חברתית.דיגיטל בוסטר לוגו
Social Media Management
vered.modai@gmail.com
 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15.5.17 - Bynet Expo 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference 

15/6/17 - CRYPTODAY 2017 

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

3/7/17 - 2017 Afeka Conference for Speech Processing  

15-17/8/17 - אליפות ישראל לספורט אלקטרוני 2017  

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לאפריל 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים