Telecom News - לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - הם ניצחו

לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - הם ניצחו

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - הם ניצחו
לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו!
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.23, 20:28תיק תפור

כתבה זו עוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 עד 9.7.23 כולל.

הקדמה:

לאחר 7 שנים, עשרות אלפי שעות עבודה בהתנדבות מלאה ואלפי מסמכים, ומאמצים כבירים של אבי וייס לחשוף את האמת יחד עם העיתונאי אלי ציפורי - שופטי ביהמ"ש המחוזי בי-ם אמרו לפרקליטות: אין בסיס לטענות שוחד כלפי נתניהו בתיק 4000.

בעקבות למעלה משנתיים של עיסוק במה שכונה "תיק בזק", ככתב המסקר את פעילות משרד התקשורת, אבי וייס היה הראשון לחשוף את "תפירת" תיק 4000 - ולהטמיע בכתבה את המושג "תיק תפור" לגבי "תיק 4000" כבר לפני 4 וחצי שנים, ב-1.1.19. הכתבה "ההיסטורית" בה הוזכר לראשונה בישראל המונח "תיק תפור" בהתייחס לתיק 4000 - כאן.
הפרקליטות עשתה טעות מרה שלא הקשיבה לאבי וייס באותה העת.
בהקשר זה פרסמה
כעת שירה אדרי בטוויטר:
שירה אדרי

שבוע לאחר מכן, ב-7.1.19, אבי וייס פרסם כתבה לראשונה עם המושג "אני מאשים" של אמיל זולא לגבי אלפרד דרייפוס, ביחס ל"תיק 4000" - כאן.
ב-7 השנים האחרונות ועד היום כתב אבי וייס מאות מאמרים ב-Telecom News עם אלפי מסמכים מזמן אמת, שכאמור, הפרקליטות נמנעה מלקרוא ולהציג אותם.
אלי ציפורי הצטרף לאבי וייס לאורך כל הדרך למאבק על הוצאת האמת והצדק לאור.


פצצה: השופטים: אין בסיס לאישום השוחד נגד נתניהו בתיק 4000

אמרנו לכם
תיק 4000 תיק תפור
BAG FREE

הברוך קרא פרסם בטוויטר (גם אביעד גליקמן) על הדיווח בערוץ 13:
ברוך קרא

הערת מערכת: זו באמת פצצה, שנחשפה דווקא בערוץ 13 (מדברר הפרקליטות). שם ידעו כל הזמן את האמת ועדיין הציגו את תיק 4000  (התיקים האחרים) כ"אישום מבטון יצוק". שם סיפרו לצופים כל השנים האחרונות את ההפך, (כזבים: שתיק 4000 הוא ברזל, נעול, חזק ויציב, שכל עד מחזק את תזת הפרקליטות. שוחד, שוחד, שוחד), בערוץ זה לרוב לא דיווחו מהחקירות הנגדיות, (שהפריכו את תזות הפרקליטות) ולא סיפרו על הפארסות והשערוריות של הפרקליטות. זה גם אירוני שהערב ערוץ 13 הוא זה שדיווח על קריסת השוחד. גול עצמי.

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר בהקשר למסר של השופטים לפרקליטות בדלתיים סגורות (בסיום עדותו של "עד האווירה" אבנר בורוכוב) לקראת ביטול עדותה של עו"ד איה בן-פורת:
ציפורי

הערת מערכת: כפי שאבי וייס הסיק לגבי תוכן הפגישה בדלתיים סגורות לאחר עדות אבנר בורוכוב בתיק 4000, לשופטים נמאס מעדים שוליים שלא תורמים מאומה (חוץ מכותרות מכפישות) ושלא היה להם קשר ישיר עם נתניהו, ולכן בוטלה העדות של עו"ד איה בן פורת.
כעת מסקנה זו עולה בקנה אחד עם המסר של השופטים לפרקליטות לגבי קושי בהוכחת אישום השוחד ע"י העדים המרכזיים (שכן היה להם קשר ישיר לנתניהו) שכבר העידו.

זאלדד יניב פרסם בהקשר הזה בטוויטר:
אלדד יניב

הערת מערכת: עדכונים שונים לגבי תיק הצוללות ובמיוחד לגבי הכלים החודרניים שנעשה בהם שימוש במסגרתו - כאן.

אלדד יניב

ח. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ט. פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

י. עו"ד אוריאל חור ניזרי פרסם בטוויטר:
אוריאל חור ניזרי

י"א. ד"ר יפעת בן חי-שגב (עדת תביעה, שהגדירה עצמה אשת שמאל) פרסמה בטוויטר:
יפעת בן חי שגב




י"בטליה מן פרסמה בטוויטר:
טליה מן

הלינק לסרטון - כאן.

י"ג. למען הדיוק ההיסטורי, הראשון בין כל כלי המדיה הציבוריים שראיין לעומק את אבי וייס מחוץ למעגל של אנשי המקצוע שהיה וקיים שנים רבות סביב Telecom News, היה דווקא כתב מהצד השמאלי של המפה, מעיתון ההסתדרות "דבר", ארז רביב שמו, כתב ישר ואמיץ, שהעז להציג את עמדת אבי וייס בעיתון הזה והנה הכתבה שכתב עליו ממש בתחילת 2018, לרבות התגובה השקרית והשחצנית של המשטרה למה שאמר אבי וייס בכתבה הזו: davar1.co.il/123205/.

י"דאבי וייס סיכם בפייסבוק: אחרי 7 שנים מתישות, עשרות אלפי שעות עבודה בהתנדבות מלאה ואלפי מסמכים - האמת ניצחה. אכן, השופטים במסר לפרקליטות: אין בסיס לטענות שוחד כלפי נתניהו בתיק 4000. "אמת מארץ תצמח" (באמצעות מאבק של לוחמי הצדק).

ט"ו. עו"ד אשר מכלוף פרסם בטוויטר:
הציוץ נבחר מתוך מאות ציוצי תמיכה היום לאבי וייס על היותו הראשון לחשוף את תפירת תיק 4000:

אשר מכלוף עו"ד

23.6.23:
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כבר לפני 6 שנים, אבי וייס ואנוכי אמרנו כי באישום המכונה 'תיק 4000', אין תיק. ביומן הבוקר 18.05.2022, לפני יותר משנה, אף דיווחנו מבית המשפט על "מותו של תיק 4000". אתמול, סוף סוף, דיווח על זה גם השופר ברוך קרא - כאן.

ב. עו"ד דוד פורר פרסם בטוויטר:
פורר
הערת מערכת: כלומר, ערוץ 13 דיווח בסגנון של המלצה - יהיה קשה להוכיח שוחד.
ערוץ 13
ולא שידר את האמת לאמיתה, שהשופטים פסקו בנחרצות לסגת בכלל מאישום השוחד. במילים אחרות. ההדלפה בערוץ 13 הייתה סלקטיבית.

ג. פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

ד. וקצת היסטוריה: צילום מתוך טקס הקבורה של תיק 4000 התפור מ-23 ביוני 2022 (לפני שנה בדיוק):
דניאל בורסן

4 ציוצים מהיום מתוך מאות ציוצי תמיכה לאבי וייס על היותו הראשון לחשוף את תפירת תיק 4000:

ה. יונתן יהב פרסם בטוויטר:
יונתן יהב

ו. גיא לוי פרסם בטוויטר:
גיא לוי

ז. מייקל לוי פרסם בטוויטר:
מייקל לוי

ח. קובי פרסם בטוויטר:
קובי

ט. עו"ד דוד פורר שאל בטוויטר:
דוד פורר

ימערכת אכיפת החוק, שנתפסה למעשה במערומיה, לא מוכנה כמובן למסור את ראשה לעריפה ציבורית ושהעם יבוא איתה חשבון, ומנסה למשוך עוד ועוד עד אין קץ את הפארסה של תיק 4000 התפור. מיארה צילום מסך

מיארה מסרבת להבין את הרמז העבה שהשופטים שיגרו אליה:

פורסם - כאן, שהיועמ"שית גלי בהרב-מיארה (בתמונה משמאל, צילום מסך) וגורמים בפרקליטות מאמינים, שניתן יהיה להרשיע את נתניהו גם בסעיף השוחד בתיק 4000 ולהמשיך בניהול התיק. זאת, חרף הדיווח אתמול בחדשות 13 שהרכב השופטים העביר השבוע מסר ברור לפרקליטות, שקיימים קשיים משמעותיים בהוכחת עבירת השוחד.

הערת מערכת: חבל יהיה על המשך בזבוז מיליארדי השקלים וזמנו של ביהמ"ש בתיק 4000 ההזוי. האם בפרקליטות לא הבינו שכל עדי התביעה (כולל המרכזיים) בתיק זה הפכו לעדי הגנה? שאין ראיות חפציות ל"פגישת הנחייה" (התמורה) ואין ראיות חפציות למתת בצורה של "סיקור אוהד והיענות חריגה" (שי ניצן המציא זאת כתקדים עולמי והחליט להתחיל ולבחון זאת על נתניהו) אלא להפך? שהמתת היחיד שהפרקליטות יכולה להביא זו "המתת חסד" של התיק שנתפר בחוטים גסים? האם הפרקליטות לא הבינה שגם לשופטים נמאס מ"עדי אווירה" ו"עדי שמועות צד ד'", שהיא מביאה לאולם הדיונים ללא שום ראיות ולכן ביטלו את עדות איה בן-פורת ביום ד'? האם באמת היועמ"שית והפרקליטות לא מאמינים לקביעת השופטים?????

אלי ציפורי בתגובה בטוויטר לכוונת היועמ"שית וגורמים בפרקליטות: "הפרקליטות ממשיכה להתבזות".
פרופ' טליה איינהורן הגיבה בטוויטר: "זכותה של היועמ"שית להמשיך בתיק 4000. אבל מי שעוקב אחרי האולפן הפתוח @BarashiKinneret או @Motty53 (אבי וייס) ו-@elizipori יודע, שהמערכת תתגלה במלוא קלונה בכל דיון נוסף".

עו"ד דוד פורר שאל בנושא בטוויטר:
פורר

קדושה מעונה פרסמה בנושא בטוויטר:
קדושה מעונה

ח"כ עו"ד טלי גוטליב התייחסה גם היא לנושא בטוויטר:
טולי גוטליב

גם ד"ר חיים שיין התייחס בטוויטר:
חיים שיין

י"א. אלדד יניב פרסם בטויטר תגובה לדיווח על כוונת היועמ"שית להמשיך בפארסה ולחכות לעדי ההגנה - נתניהו ואלוביץ' (כדי שיפלילו את עצמם...!!!):
אלדד יניב

הערות מערכת: כן, כן, חשבתם שראיתם הכל? אז לא. זה הדבר המטורלל ביותר שאפשר להגיד במשפט פלילי שההגנה תוכיח את האשמה ותביא ראיות מרשיעות. אחרי ש"עדי המדינה" ועשרות עדי התביעה לא סיפקו את הסחורה בפרקילטות מצפים כעת שעדי ההגנה יצילו לתביעה את התיק. בפרקליטות תולים תקוות גדולות בעדי ההגנה שהם יחזקו את תזת התביעה ויוכיחו את השוחד...הם הישועה לתיק השוחד ההזוי! (ולא לוקחים בחשבון שההגנה יכולה לוותר על העדים שלה כי למעשה כל עדי התביעה ועדי המדינה הפכו כבר לעדי הגנה ולא סיפקו את הסחורה לפרקליטות. זה מצב המכונה: No Case to Answer).

איך אפשר כעת במשרדי היועמ"שית והפרקליטות להמציא הזייה כזו, דברי הבל כאלה?
תשובות אפשריות: 
1) המטרה הייתה מלכתחילה ההליך ולא ההרשעה. הפרקליטות כנראה לא חלמה שהמשפט יתנהל והאמת תתגלה. היא האמינה שנתניהו יכנע ויפרוש כבר בהתחלה.
2) הפעלת לחץ על השופטים.
3) חשש שהעם יבוא עם הפרקליטים חשבון על תפירת התיק המפוברק כבר כעת ולא בעתיד הרחוק אחרי שיצאו לפנסיה כאשר המשפט יימשך עד אין קץ.
4) עמדה פזיזה המעידה על חוסר הבנה במשפט הפלילי.

24.5.23:
א. תמיר מורג פרסם בטוויטר:
תמיר מורג

ב. מיה לוי פרסמה בטוויטר הערכה לאבי וייס על היותו ראשון לחשוף את תפירת תיק 4000:
הציוץ נבחר מתוך ציוצי התמיכה שפורסמו היום.
מיה לוי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ההודעה במלואה - כאן.

ראו גם סעיף ב' בעדכונים מאתמול 23.6.23 לעיל.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הרשימה - כאן.

ה
. פרופ' טליה איינהורן הדגישה בטוויטר:
טליה איינהורן

25.6.23: הפרקליטות פנתה לבית המשפט להמשיך ולשמוע את העדים בקצב גבוה יותר, כולל בפגרת בית המשפט ובהארכת שעות הדיון ומבקשת שכל התייעצות עם השופטים תהיה באולם ולא בחדר סגור. הפנייה המוזרה הזו של הפרקליטות (במקום למשוך את כתב האישום על שוחד בתיק 4000, כהצעת השופטים) - כאן.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

26.6.23: 
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. נשיאת ההרכב, כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן פרסמה החלטה בתגובה לפניית הפרקליטות (ראה סעיף ב' מ-25.6.23), החלטה שלפיה השופטים שוקלים לפרסם מה היה בדיון בלשכתם בעניין תיק 4000. ההחלטה - כאן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ד. הדיון בלשכת נשיאת ההרכב ופניית השופטים לתביעה ש: "אין שוחד בתיק 4000" ועוד נושאים שעלו במפגש הזה, המסמך המלא מבית המשפט - כאן

28.6.23
א. פורסמו כאן ברוטר תגובות נזעמות על דבריו של רנ"צ (בדימ.) רוני אלשיך בגלי צה"ל "לפיה תכנית העבודה הייתה להדיח ראש ממשלה נבחר [נתניהו] מתפקידו ותרחיש הייחוס היה אולמרט".
ההקלטה של דברי רוני אלשיך ברדיו נמצאים כאן.
זה תואם במדויק לחשיפות הרבות באתר טלקום ניוז והמרוכזים, בין היתר - כאן.
 
ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. פורסמה הודעה רשמית מהפרקליטות בתגובה לסערה שהתעוררה עקב דבריו של רוני אלשיך: "בתגובה לפרסומים, מהפרקליטות נמסר כי כל אמירה כאילו בהחלטה על הגשת כתב אישום היו מעורבים שיקולים לא ענייניים, היא מופרכת.
כתב האישום בתיקי האלפים הוגש לפי חומר הראיות ועל בסיס שיקולים מקצועיים בלבד.
מר אלשיך לא היה שותף לדיונים בהם הוחלט על הגשת כתב אישום."

ד. הליכוד בתגובה להתפתחות הזו: בהודאתו המטלטלת בראיון מהבוקר חשף אלשייך שקשירת הקשר להפיכה שלטונית לא פעלה כמתוכנן. אלשיך אמר: ״ אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר, שהמפלגה לא תגיד שלטובת המדינה הוא צריך להתפטר״.
אלשייך הודה שהוא הניח שהגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו תגרום לו להתפטר ולליכוד להחליפו במישהו אחר.
הדבר היחיד שסיכל את תכנית ההפיכה השלטונית שלו הייתה עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נתניהו והתעקשותו להילחם על חשיפת האמת. 
הודאתו של אלשייך מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד והשותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלה מכהן והבחירה הדמוקרטית של העם."

ה. פורסם כאן ב"וואלה!": מנדלבליט על דברי אלשיך: "לא משקפים את הליך קבלת ההחלטות".
היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט התכחש היום (רביעי) לדבריו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך בראיון בגלי צה"ל, שאמר על החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "איש לא היה יכול לנחש שבסופו של דבר ראש הממשלה לא יתפטר ויילחם מתוך המערכת". מנדלבליט טען כי "נושא המשך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מעולם לא עלה על הדעת שיעלה במסגרת הדיונים לצורך קבלת ההחלטות בתיקי האלפים"."

ו. פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה
טליה

ז. הספינים של רוני אלשיך נחשפים בשידור של מתי טוכפלד ב- 28.6.23 בתכניתו "יומן צהרים" ברדיו "גלי ישראל": https://www.gly.co.il/program?id=34.
הלינק לקובץ (של 9 דקות) (אודיו) של הריאיון: https://bit.ly/WeissTuchfeld
נצ"מ בדימוס אבי וייס (טלקום ניוז) למתי טוכפלד: "רוני אלשיך הקים במו ידיו את 'השטאזילנד' והוא פעל להפוך את משטרת ישראל לשב"כ. בנוסף, בברייטון מילצ'ן בעדותו ממשיך לקבור את שרידי תיק 1000".
פרטים נוספים בענייני רוני אלשיך: https://bit.ly/IsraelPoliceFail.

29.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ב. עו"ד תמר ארבל פרסמה בטוויטר:
תמר ארבל

30.6.23: התמנון האיטר פרסם בטוויטר:
התמנון האיטר

6.7.23: בשבוע הבא במשפט נתניהו חוזרים לתיק 4000 עם בזבוז זמן וכספי ציבור על עדי וואלה! זוטרים, שכבר לא רלוונטיים לאור המלצת השופטים לסגת מסעיף השוחד. הראשון יהיה ברוך שי, שהיה ראש חטיבת החדשות בוואלה!, ולאחריו טלי בן עובדיה שהייתה עורכת וואלה!, ואודי הירש, שהיה המשנה לעורך וואלה! (כותב כיום בעיתון "הארץ"). כ"כ צפויים להעיד דב גילהר שהיה מגיש באולפן וואלה! וינון מגל שהיה עורך וואלה!.

9.7.23אלי ציפורי הודיע בטוויטר:
ציפורי

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים