להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה
להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה
מאת: מערכת Telecom news, 20.2.14, 09:00פרוס אנד סאליבן
 
רכישת Insightera הישראלית בידי אחת ממובילות השוק, Marketo, מכניסה גם טכנולוגיה ישראלית לתחום הלוהט של עולם השיווק הדיגיטלי.

הכנסות שוק התוכנות ושירותי האוטומציה לשיווק (Marketing Automation) הסתכמו בכ-550 מיליון דולרים בשנת 2013, ועד לשנת 2020 יגלגל שוק זה כ-1.9 מיליארד דולרים – כך על פי מחקר עדכני של חברת הייעוץ והמחקר פרוסט אנד סאליבן.

מהמחקר עולה, שהשוק נשלט בידי 3 ספקים עיקריים: Marketo (שרכשה לאחרונה את Insightera הישראלית), Eloqua (בבעלות אורקל) ו-Silverpop, שתופסים נתח שוק כולל של קרוב למחצית מכלל ההכנסות. ארגונים בארה"ב הם המאמצים המשמעותיים ביותר של טכנולוגיות אלו, וכ-80% מההכנסות של ספקיות שירותים אלו מגיעות מלקוחות בארה"ב.

שירותי ה-Marketing Automation) MA) מאפשרים למשווקים לזהות סימני התעניינות מצד לקוחות בערוצי השיווק (אתר, רשתות חברתיות, אפליקציות וכו') ולהגיב באמצעות הצגת תוכן מותאם אישית לכל מתעניין כדי להפכו ללקוח. על מנת לנהל את ההיקף העצום של שיחות עם לקוחות ברשת זקוקים המשווקים לפלטפורמות המבצעות שיווק באופן אוטומטי, שתסייענה להם להתאים את המסרים השיווקיים ואת העיתוי בו הם מועברים ללקוח הספציפי. גם הארגונים עצמם זקוקים לכלי כזה התורם לשיתוף פעולה הדוק יותר בין צוותי השיווק והמכירות, ומבטיח כי הם מנהלים את חווית הלקוח באופן יעיל.

היראל ג'אסאני, אנליסט המדיה הדיגיטלית של פרוסט אנד סאליבן: "עסקים מתחילים לגלות את הערך של פעילות אקטיבית ליצירת קשר עם לקוחותיהם באמצעות שימוש במידע הנאסף באמצעות כלי האוטומציה של השיווק. בנוסף, מדידת ההחזר על ההשקעה בקמפיינים שיווקיים המופצים במספר ערוצי מדיה היא הכרחית בעולם בו הפניה ללקוח מתבצעת על גבי מבחר מכשירים ואמצעי מדיה.

עם זאת, קצב האימוץ של שירותי MA נפגע כתוצאה מהיעדר מנגנוני ניהול תוכן של הארגונים (תוכן שעליו אמורים כלי השיווק האוטומטי להתבסס בפניה האישית ללקוח) ומזמינותם של כלים חינמיים לשיווק בדואר אלקטרוני ו-Google Analytics, שמספקים חלק מהשירותים שמציעים כלי ה-MA בתשלום.

משווקים מסורתיים רבים חשים מאוימים מעקומת הלמידה התלולה של פתרונות MA, כמו גם מהיקף המידע העצום המופק באמצעות הערוצים הדיגיטליים הכוללים מדיה חברתית ורשתות סלולר. ספקי שירותי MA חייבים לספק גם שירותי הדרכה מתאימים למשתמשי הקצה ולייצר גרסאות קלות לשימוש למכשירים ניידים על מנת לאפשר לאנשי שיווק ומכירות הנמצאים בדרכים להישאר מעודכנים במתרחש בקמפיינים הדיגיטליים שלהם ולהגיב לאירועים".

גרף הכנסות שוק שירותי השיווק האוטומטי (בדולרים) 2013-2020
גרף התחזית
 
כסף מהמחשב
 


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

7/2/18 - iNNOVEX2018 

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference 

13-14/3/18 - NOAH Tel Aviv 2018 

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

15/5/18 - Israel's annual Programmatic Video conference  

23/5/18- EcoMotion Main Event 2018 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים