להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה
להפוך "מתעניין" ל"לקוח": כלי ה-Marketing Automation צוברים תאוצה
מאת: מערכת Telecom news, 20.2.14, 09:00פרוס אנד סאליבן
 
רכישת Insightera הישראלית בידי אחת ממובילות השוק, Marketo, מכניסה גם טכנולוגיה ישראלית לתחום הלוהט של עולם השיווק הדיגיטלי.

הכנסות שוק התוכנות ושירותי האוטומציה לשיווק (Marketing Automation) הסתכמו בכ-550 מיליון דולרים בשנת 2013, ועד לשנת 2020 יגלגל שוק זה כ-1.9 מיליארד דולרים – כך על פי מחקר עדכני של חברת הייעוץ והמחקר פרוסט אנד סאליבן.

מהמחקר עולה, שהשוק נשלט בידי 3 ספקים עיקריים: Marketo (שרכשה לאחרונה את Insightera הישראלית), Eloqua (בבעלות אורקל) ו-Silverpop, שתופסים נתח שוק כולל של קרוב למחצית מכלל ההכנסות. ארגונים בארה"ב הם המאמצים המשמעותיים ביותר של טכנולוגיות אלו, וכ-80% מההכנסות של ספקיות שירותים אלו מגיעות מלקוחות בארה"ב.

שירותי ה-Marketing Automation) MA) מאפשרים למשווקים לזהות סימני התעניינות מצד לקוחות בערוצי השיווק (אתר, רשתות חברתיות, אפליקציות וכו') ולהגיב באמצעות הצגת תוכן מותאם אישית לכל מתעניין כדי להפכו ללקוח. על מנת לנהל את ההיקף העצום של שיחות עם לקוחות ברשת זקוקים המשווקים לפלטפורמות המבצעות שיווק באופן אוטומטי, שתסייענה להם להתאים את המסרים השיווקיים ואת העיתוי בו הם מועברים ללקוח הספציפי. גם הארגונים עצמם זקוקים לכלי כזה התורם לשיתוף פעולה הדוק יותר בין צוותי השיווק והמכירות, ומבטיח כי הם מנהלים את חווית הלקוח באופן יעיל.

היראל ג'אסאני, אנליסט המדיה הדיגיטלית של פרוסט אנד סאליבן: "עסקים מתחילים לגלות את הערך של פעילות אקטיבית ליצירת קשר עם לקוחותיהם באמצעות שימוש במידע הנאסף באמצעות כלי האוטומציה של השיווק. בנוסף, מדידת ההחזר על ההשקעה בקמפיינים שיווקיים המופצים במספר ערוצי מדיה היא הכרחית בעולם בו הפניה ללקוח מתבצעת על גבי מבחר מכשירים ואמצעי מדיה.

עם זאת, קצב האימוץ של שירותי MA נפגע כתוצאה מהיעדר מנגנוני ניהול תוכן של הארגונים (תוכן שעליו אמורים כלי השיווק האוטומטי להתבסס בפניה האישית ללקוח) ומזמינותם של כלים חינמיים לשיווק בדואר אלקטרוני ו-Google Analytics, שמספקים חלק מהשירותים שמציעים כלי ה-MA בתשלום.

משווקים מסורתיים רבים חשים מאוימים מעקומת הלמידה התלולה של פתרונות MA, כמו גם מהיקף המידע העצום המופק באמצעות הערוצים הדיגיטליים הכוללים מדיה חברתית ורשתות סלולר. ספקי שירותי MA חייבים לספק גם שירותי הדרכה מתאימים למשתמשי הקצה ולייצר גרסאות קלות לשימוש למכשירים ניידים על מנת לאפשר לאנשי שיווק ומכירות הנמצאים בדרכים להישאר מעודכנים במתרחש בקמפיינים הדיגיטליים שלהם ולהגיב לאירועים".

גרף הכנסות שוק שירותי השיווק האוטומטי (בדולרים) 2013-2020
גרף התחזית
 
כסף מהמחשב
 


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15.5.17 - Bynet Expo 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference 

15/6/17 - CRYPTODAY 2017 

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

3/7/17 - 2017 Afeka Conference for Speech Processing  

15-17/8/17 - אליפות ישראל לספורט אלקטרוני 2017  

2/11/17 - 28/10/17 - German Tel Aviv Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לאפריל 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים