למה צריך בכלל להקיש על מקשים כדי להגיע לשלוחה המבוקשת?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> למה צריך בכלל להקיש על מקשים כדי להגיע לשלוחה המבוקשת?
למה צריך בכלל להקיש על מקשים כדי להגיע לשלוחה המבוקשת?
 מאת: מיכאל פנחס, 16.1.16, 17:56מיכאל פנחס

עסקים וארגונים מפעילים מערכת IVR, שדי מעצבנת את כל מי שפונה ומחייג אליהם. הצורך בהקשה על מספרים ושמיעת תפריטים קוליים יהפוך לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR  במיוחד עבור משתמשי הסלולר. זה ייתן גם מענה לכל השינויים הקיימים והעתידיים בחקיקה הצרכנית. 

הקשר של לקוחות עסקים (וגם של מנהלים ועובדים ב"שרשרת הערך" של העסק דוגמת: ספקים, שותפים, מפיצים, אינטגרטורים) נעשה בישראל לרוב במערכות הטלפוניה. כדי להגיע לגורם המתאים בעסק יש צורך בניתוב השיחה ליעד והתהליך הזה מכונה בשם IVR (ר"ת: Interactive Voice Response).
 
התהליך הבסיסי ביותר של IVR הוא בלחיצה על מקשי הטלפון, כמענה להודעה מוקלטת מראש, שמדריכה את המחייג לגבי איזה מספרים עומדים לרשותו כדי לנתב את השיחה (כמו לדוגמה: להנהלה הקש 1, למכירות הקש 2, לתמיכה הקש 3). התהליך הזה מעצבן את כל מי שמתקשר לעסק.
 
לכן, השיטה הזו הגיעה לסוף דרכה בפתרון ה-Visual IVR של ג'קדה הישראלית. הפתרון מאפשר לצמצם את משך זמן הטיפול בכל שיחה, ומסוגל לעודד שימוש וקבלת המענה ישירות באמצעות מכשיר המובייל ולשפר מאוד את חוויית המשתמשים, במיוחד משתמשי הסלולר (שהם כיום הרוב המוחלט של המשתמשים). הפתרון הזה, שמתממשק בקלות לכל סוג של מרכזיה קיימת, מסייע לעסקים לשפר את קשרי לקוחות ולהגדיל שביעות רצון והכנסות לעסק.
 
כך, הפתרון Jacada Visual IVR, מעניק למשתמש דרך קלה וידידותית להתחבר עם העסק. זאת, באמצעות מכשיר הסמארטפון, VISUAL IVRשמאפשר קבלת מענה מיידי לפנייתו. הפתרון החזותי תוכנן לאפשר למחייגים להתחבר באופן יעיל ואישי ישירות עם בעלי התפקידים הנכונים לפנייתו בחברה. ה-Visual IVR מחזק את נאמנות הלקוחות, מפחית עלויות שירות ומספק חוויית לקוח כללית טובה הרבה יותר.

אם מבט על מסך הטלפון עם מספר אפשרויות היא פעולה הרבה יותר מהירה ונוחה מההקשבה לתפריטים ארוכים, מדוע לא להוסיף למערכת ה-IVR הקיימת ממשק חזותי ולהעניק ללקוחות המחוברים אליה את העוצמה, היכולות והגמישות של IVR בהרבה פחות זמן?
  

היתרון מודגש יותר כאשר מדובר בדרישות הנגישות עבור אוכלוסיות בעלות ליקויי תפקוד כגון: כבדי שמיעה, אנשים המתקשים בדיבור, אנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז  ואפילו קשישים, שאינם מוגדרים כמוגבלים אך מטבע גילם מגיבים לאט יותר.
   

הטכנולוגיה הופכת את התפריט הקולי לתצוגה חזותית  ידידותית למשתמש, ברורה ותמציתית. על המשתמש רק לקרוא את ההוראות ולפעול בהתאם. הניווט הוויזואלי מהיר יותר מהקשבה לתפריטים. יש אפשרויות ברורות המאפשרות ניתוב וניווט מדויקים, תוך מתן אפשרות ללקוח לבצע פעולות מגוונות גם ללא תלות בנציג אנושי. במידה והמשתמש מעוניין במענה אנושי, המערכת אוספת את הנתונים ומזינה אותם לנציג השירות כדי ליעל ולקצר את הטיפול. הקשר לנציג האנושי מתבצע דרך צ'ט או ע"י החזרת שיחה ללקוח.
 
ג'קדה הישראלית, מדווחת, שה-Visual IVR solution, פרי פיתוחה, נבחר לשימוש בקרב חברות מובילות ב-Fortune 500 בארה"ב ובעולם. מערכת זו מותקנת גם בקרב חברות ישראליות, ביניהן: דואר ישראל, UPS, AIG, ואחרות. הפתרון החזותי הזה של ג'קדה מביא לשיפור פעילות מוקדי הלקוחות וחוויית המשתמשים, וזו הסיבה לבחירה בפתרון הזה.
 
עסקים מדווחים, שה-ROI (החזר השקעה) לפתרון הזה הוא בין 1 ל-6 חודשים לכל היותר ועלות הפתרון היא כעשירית מעלות כל פתרון IVR  מתחרה. יש כאן חיסכון כספי מאד משמעותי עקב אפשרות הרחבת תפריטים קיימים, קיצור משך הטיפול, ירידה בכמות השיחות הנכנסות ואי-הגעה לנציג לא מתאים כי מזינים את סיבת ההתקשרות המדויקת.
 
המערכת מסוגלת לטפל בכל היקף של מתקשרים, כולל במיליוני שיחות מידי חודש, עם יכולת לצמצם את משך זמן הטיפול בשיחות המתקבלות במוקדים, לעודד את המתקשרים לבצע את הפניות באמצעות המכשיר הנייד והאינטרנט ובתוך כך לייעל את כל תהליך מתן השירות למתקשרים.
 
טכנולוגיית ה-Visual IVR הנמצאת מאחורי המערכת (ובענן), שמבוססת HTML לרבות בגישת ה-VXML ו\או Native App, מספקת, למעשה, פתרון המפשט את השימוש במענה קולי אינטראקטיבי ((IVR. הדבר נעשה ע"י הפיכת התפריט הקולי הקיים לתפריט חזותי ברור ובר ניווט מתוך כל סמארטפון ומעל לכל מערכת הפעלה ניידת וגם מעל לדפדפן במחשב הנייח או הנייד.
 
שורה תחתונה:
מערכת ה-Visual IVR מעניקה אינטראקציה ויזואלית, בצירוף Voice, תוך הנגשה מהירה וקלה למידע מקיף אותו מבקש המשתמש. האינטראקציה נעשית דרך תפריטים חזותיים והמערכת מתאימה כאמור גם לפעילותם של אנשים בעלי מוגבלויות. 

רכישת פתרונות מחשוב ותקשורת מתקדמים דוגמת Visual IVR לעסקים, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק.
 
אולם, בגלל המתחרים, יש לבצע תהליך מושכל של בחירת פתרון Visual IVR בענן. אין להסתנוור רק מהמחיר ומהיכולות הטכניות של הספק. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". 
 
לא כל עסק צריך שירותי ענן בכל תחום. לכן, יש לשקול בזהירות את המעבר לשירותי ענן בתחום ה-Visual IVR.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ינואר 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים

VISUAL IVR


 



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/7/18 - Millimeter-wave Measurement Insights 

16-18/7/18 - TAU Innovation Conference 2018 

23/7318 - Cloud Focus 2018 

18/10/08 - SIPI 2018 

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם ליוני 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

מרוב Fake News, ספינים ותרגילי חקירה, הציבור מקבל שפע של מידע מטעה - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2017 בעולם התקשורת והייטק הישראלי - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן


 
זרקור חברות
 
Keysight
 
TLV-Generator
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Schneider Electric
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים