מחקר בתחום אבטחת מידע: צרכנים ב-EMEA (כולל בישראל) עדיין מבולבלים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> מחקר בתחום אבטחת מידע: צרכנים ב-EMEA (כולל בישראל) עדיין מבולבלים
מחקר בתחום אבטחת מידע: צרכנים ב-EMEA (כולל בישראל) עדיין מבולבלים
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.16, 11:49אבטחת מידע

שמירה על פרטיות או ביטחון ציבורי? מחקר מגלה גישות שונות באזור לגבי שימוש במידע אישי והגנה מפני טרור סייבר. עם התעוררות הדיון הציבורי של אפל וה-FBI בנוגע לפריצת סמארטפונים, 43% מסכימים, שארגונים פרטיים צריכים לתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשיר נעול עם הבדל בין מדינות אירופה והמזרח התיכון.
 
מחקר מקיף באזור ה- EMEA, שבוצע עבור F5 Networks, ספקית פתרונות לעולם היישומים, חושף כי בעוד שיש לצרכנים אירופאיים ומזרח תיכוניים אמון במספר ארגונים בהגנה על המידע שלהם, רבים מוכנים לשתף במידע הפרטי שלהם בתמורה לשימוש בשירותים ללא תשלום.
 
המחקר, שבוצע ע"י Opinion Research, סקר יותר מ-7,000 צרכנים באזור וחקר את גישתם לגבי הגנה על מידע פרטי והשימוש בו.
 
פחד מהלא נודע
שיתוף מידע עם חברות פרטיות הוביל לכך, ש-70% מהצרכנים מודאגים, שהמידע שלהם יגיע לידיים הלא נכונות, ו-64% חוששים, שהפרטיות שלהם תעמוד בסיכון.
 
מותגי מדיה חברתית וחברות שיווק קיבלו את ההתייחסות הגרועה ביותר -75% מהצרכנים ציינו, שהם אינם סומכים עליהם עם המידע הפרטי שלהם בכלל, כאשר רק 21% היו בטוחים, שהם יגנו על המידע שלהם בצורה אפקטיבית מפני האקרים.
 
אבל יש צרכנים המתעלמים מהפחדים הללו, אם משמעות הדבר היא, שהם יכולים להשתמש בשירותי חברות בחינם. 53% היו מוכנים לשתף בתאריך הלידה שלהם, 51% במצב משפחתי ו-50% תחומי עניין אישיים.
 
בפולין ישתפו 58% את הרגלי הקניה שלהם, ו-50% מהצרכנים בערב הסעודית יהיו מוכנים לשתף את מספר הסלולרי שלהם. יחד עם זאת, 18% ציינו, שלא יספקו את המידע שלהם בכלל, 33% בבריטניה. למעשה, צרכנים בריטיים באופן עקבי היו פחות מוכנים לספק את המידע שלהם לעומת מדינות אחרות ב-EMEA.
 
עם מתן אמון מגיעות הציפיות
בעוד ש76% מהצרכנים התייחסו לבנקים כגורמים האמינים ביותר ול-73% היה אמון רב יותר בהם בשמירה על המידע יחסית לסקטורים אחרים, יש עדיין חוסר שביעות רצון בכל הקשור לשיטות בהן משתמשים הארגונים הללו על מנת להגן על המידע. צרכנים מאמינים, שבנקים (77%), ולאחריהם מוסדות בריאות (71%) ומוסדות ציבוריים וממשלתיים (74%), צריכים להטמיע יכולות אימות טובות יותר כדי להשיג אבטחה טובה יותר. 88% מהצרכנים משוכנעים, שארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם לאבטחה טובה יותר.
 
הוויכוח: פרטיות או הגנה?
הרגולציות האירופאיות הכלליות להגנה על מידע (EU General Data Protection Regulation  - GDPR), שאושרו לאחרונה ע"י הפרלמנט האירופי, מספקות לאזרחים את הזכות להתלונן ולקבל פיצוי אם נעשה שימוש לרעה במידע שלהם בתוך האיחוד האירופי.
 
כאשר נשאלו מהו לדעתם שימוש לרעה, 67% מאמינים, שמדובר בשיתוף של המידע שלהם עם צד שלישי ללא הסכמה. באזור ה-EMEA, צרכנים בפולין (71%) ובבריטניה (75%) היו המשוכנעים ביותר, שהשימוש לרעה במידע שלהם כולל שיתוף מידע ללא הסכמה.
 
עם התעוררות הדיון הציבורי של אפל וה-FBI בנוגע לפריצת סמארטפונים, 43% מהצרכנים מסכימים עם הקביעה, שארגוני טכנולוגיה צריכים להעמיד את הביטחון הלאומי בעדיפות עליונה מעל פרטיות המשתמש ושיש לתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשירים נעולים. השיעורים היו גבוהים אפילו יותר בבריטניה (50%), אך נמוכים יותר בגרמניה (38%) וערב הסעודית (37%).
 
האחריות להגנה על צרכנים מפני טרור הסייבר עומדת גם היא לדיון. 21% מהצרכנים מאמינים, שעלינו להיות אחראיים להגנה על עצמנו, בעוד ש-43% מרגישים, שזה תפקידה של הממשלה במדינתם להגן על האזרחים. התגובה הראשונה מעוררת את השאלה האם יותר צרכנים מכירים בכך, שהם משחקים תפקיד חשוב בהגנה מפני איומים חיצוניים, אבל יש עדיין דרך לעבור בכל הקשור להשתתפות באחריות.

מייק קונברטינו, סגן נשיא לאבטחת מידע ו-CISO ב-F5 Networks: "יש הבדלים ברורים בסוג החברות, שצרכנים סומכים עליהן עם המידע שלהם. חברות עם מיקוד מסורתי באבטחת מידע, דוגמת בנקים, נחשבות האמינות ביותר, אבל מעניין לגלות, שאנו משתפים את רוב המידע שלנו ברשתות החברתיות למרות שאנו הכי פחות סומכים על החברות הללו, שתשמורנה על המידע שלנו.

ללא קשר לתעשייה, כל ארגון, שעובד ישירות עם צרכנים, צריך לוודא, שההגנה שלו עומדת בקנה אחד עם הדרישות הגוברות של הצרכנים. ככל שאנו הופכים מודעים יותר לסיכונים, חשוב אפילו יותר להשיג תשתית הגנה ואבטחת מידע - טכנולוגיה, חינוך ותהליכים, שהם מחמירים מספיק כדי להגן מפני איומים, אבל אינם פוגעים בחוויית המשתמש".
 
אינפוגרפיקה אבטחת מידע
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

12/12/17 - Video Trends For 2018 Conference   

29-31/1/18 - CybertechTLV 2018  

8/2/18 - Beyond Agile 

13-14/2/18 - Muni Expo 

5/3/18 - GoforIsrael Investment Conference

19/3/18 - כנס Teleco 2018    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

למה 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלו, נכשלים וימשיכו להיכשל גם בעתיד - כאן

מה חלקו ואחריותו של ה-CTO למצב בו 95% מהסטארטאפים בישראל נכשלים? - כאן

האם ניתן לרפא את המחלה של כישלון מעל ל-95% מהמיזמים בישראל? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים למיבור - כאן

 
זרקור חברות
 
TLV-GENERATOR
 
TLV-Generator
 
מידע
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Ruckus
 
TLV-GENERATOR
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים