Telecom News - משרד התקשורת מכין "מארב" להוט כדי להכניס אותה להסדר "השוק הסיטונאי"

משרד התקשורת מכין "מארב" להוט כדי להכניס אותה להסדר "השוק הסיטונאי"

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> משרד התקשורת מכין "מארב" להוט כדי להכניס אותה להסדר "השוק הסיטונאי"
בלעדי: משרד התקשורת שוכר (ב"פטור ממכרז") את יניר סרגה, מי שהיה עד סוף 2013 מנהל אגף הנדסה בהוט, כדי לעדכן את הרגולציה של השוק הסיטונאי הנוגעת להוט. המשמעות המעשית של הצעד הזה: אין סיכוי, שהוט תהיה השנה בשוק הסיטונאי, בגלל הוויכוחים החדשים, שייווצרו בעקבות עבודתו.
מאת: אבי וייס, 21.4.16, 09:30יניר סרנגה

באתר זה יש 296 מאמרים המכסים את כל הטעויות, שעשה משרד התקשורת ,בתחום "השוק הסיטונאי", ובכלל זה הטעויות בטיפול בהוט.

אני טענתי, שכל מה שהמשרד כתב וכותב לגבי הוט זה "חרטוט אחד גדול", של אנשים, שלא מבינים דבר וחצי דבר בתקשורת וברגולציית תקשורת של חברות הכבלים דוגמת הוט.

כעת, למעשה משרד התקשורת "מרים ידיים" ומודה, שהוא לא יכול להתמודד עם הנושא לבדו, ולכן בחר לשכור ב"פטור ממכרז" את יניר סרגה (בתמונה), שעתיד לעבוד על הנושא הזה (לאחר שהחשכ"ל יאשר את הפטור) מ-1.6.16 עד 31.12.16 בעלות של כ-50 אלף ש"ח.

50 אלף ש"ח לחצי שנה של עבודת ייעוץ זה מחיר הגיוני ומאוד זול, במיוחד אם משווים זאת למאות הרבות של אלפי הש"ח, שנזרקו על הייעוץ של "רותם אסטרטגיות", כדי לצייר דף אחד של מבנה ארגוני חדש למשרד התקשורת, כפי שחשפנו כאן. את הייעוץ של רותם אסטרטגיות היה יכול להכין תוך יומיים, כל סטודנט שנה ב' בלימודי מינהל באוניברסיטה או במכללה, תמורת שכר סטודנט לפי שעה. ליומייים עבודה זה היה יוצא אולי 400 ש"ח, לא מיליון ש"ח... 

למי שלא מכיר, יניר סרגה עבד מעל ל-13 שנה בחטיבת הטכנולוגיות של הוט (לפני כן כמה שנים עבד כמהנדס תקשורת נתונים בבזק בינלאומי), מהן 4 שנים כמנהל אגף ההנדסה בהוט עד פרישתו בסוף 2013. כך, שהוא מכיר את רשת הוט על כל מתגיה ופריסתה בכל פינה בארץ "בעיניים עצומות". אין איש מתאים ממנו יותר בישראל (שפנוי מכל התחייבות אחרת), לספק ייעוץ מקצועי למשרד התקשורת, בעניין התאמת ההסדרה של "השוק הסיטונאי" לרשת של הוט.

את תגובת הוט להפתעה הזו הנחשפת כאן - טרם קיבלתי, ככל שאקבל, אעדכן בהתאם. 

מה המשמעות המעשית של ההחלטה הזו?

1. אין סיכוי שהוט תהיה השנה (2016) בשוק הסיטונאי. שכן, אם יניר סרגה יבצע את עבודתו נאמנה, יש צורך ברגולציה אחרת לגמרי ובמתווה אחר ממה שמשרד התקשורת  הלך בו עד כה (הסבר למתווה השגוי הזה: בהמשך המאמר, בסקירה היסטורית מקוצרת על הרגולציה על רשת הוט, בהקשר של השוק הסיטונאי).

ייתכן ויהיה צורך להוציא שימוע חדש לגמרי לנושא זה, מה שיעורר ויכוחים חדשים מול הוט. כך, שדי ברור, שנושא זה ייגרר לתוך 2017, ואולי ימות מוות טבעי מזקנה, בדרך... 

2. משרד התקשורת מודה, למעשה, שכל התכניות שלו בעניין רשת הוט, שהתבססו על המודל הטכנולוגי הקרוי BSA, אינן רלבנטיות בכלל לרשת הוט. את זה טענתי במשך שנים, לאחרונה בכמה מאמרים נוקבים ומפורטים (למשל: כאן, כאן, כאן וכאן).

המודל הזה (BSA) גם אינו רלבנטי לטלפוניה של בזק, ולכן גם נושא זה נתקע ונקבר עד כה, בגלל אי הבנה של הנושא מצד מקבלי ההחלטות בצמרת משרד התקשורת. 

קראתי לתהליך הזה של קידום "שוק סיטונאי" על רשת הוט: "מכירת אשליות" מצידו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשלמה פילברשורת (בתמונה משמאל), משום שהוא לא יודע (ולא מבין) איך להוביל נכון את הרגולציה הנדרשת ליצירת "שוק סיטונאי" על רשת הוט.

כך, כל התחזיות שלי מתממשות, הלכה למעשה, בלוחות הזמנים, שחזיתי אותן - במדויק

3. שיטת החישוב הכלכלי למחירי השוק הסיטונאי (מה שמשלמים ה-ISP לספק התשתיות), שקרויה TSLRIC, אף היא שגויה בהקשר להוט (היא שגויה גם בהקשר של בזק).

לאחרונה חשפנו, שמשרד התקשורת מנסה "לעבוד בעיניים" גם על הבג"ץ, בעניין המודל הכלכלי של "השוק הסיטונאי" לאור בג"ץ של בזק בנושא. החלטת הבג"ץ לגבי המודל הכלכלי של בזק, שטרם ידוע מתי תתקבל, תשפיע גם על החישובים הכלכליים הנוגעים לרשת הוט. כך, שעדיין "הכל פתוח". 

רקע היסטורי מקוצר ביותר בעניין רגולציית "השוק הסיטונאי" על רשת הוט.

1. עד "ועדת חייק" בתחילת העשור הנוכחי, היה ברור לכל הוועדות, שעסקו בעניין השוק הסיטונאי (היו לפחות 3) ולראשי משרד התקשורת בעשורים הקודמים, שהוט לא תהיה בשוק הסיטונאי.

בוועדת חייק נולד הרעיון לצרף את הוט לשוק הסיטונאי. אני (וגם עוד אנשי מקצוע, וכמובן גם הוט עצמה), הצגתי לוועדת חייק, שאי אפשר להכניס את הוט למודל ה-BSA של בזק.

בזק, כבר בסוף שנות ה-90, בעת הקמת רשת ה-ADSL, הכניסה לרשת שלה את הפרוטוקולים והשיטה של BSA, וגם בשדרוגים ל-VDSL שמרה על שיטת ה-BSA במערכותיה. כך, שקל (יחסית) היה לעבור ל"שוק סיטונאי" ברשת בזק במודל BSA. מדובר במודל טכנולוגי, שהומצא בתחילת שנות ה-90 והחל להיות מיושם באירופה באמצע שנות ה-90. אגב, המודל הזה מת מזמן באירופה, בארה"ב הוא מת ונקבר בלי טקס ממלכתי לפני כמעט 15 שנה. הסיבה: מצאו שם, שזה מודל שגוי... 

ועדת חייק קיבלה חלקית את הטיעונים שלי וקבעה, שיש לבנות רגולציה שונה לרשת הוט (בלי לפרט איזו), וקבעה, שהשוני העיקרי ברשת הוט מול בזק הוא: הנתב בבית הלקוח הוא חלק מהרשת ולכן אין צורך, שהלקוח ירכוש או יתקין נתב חדש בביתו בעת המעבר לשוק הסיטונאי על רשת הוט. זו התפיסה הרגולטורית שהייתה בזמנו באירופה (בשונה מהרגולציה בארה"ב, לגבי נתבי חברות הכבלים שם). 

כך, הרגולציה על רשת חברת הכבלים (הוט) שונה מרגולציית רשת בזק, בה הנתב הוא של הלקוח ואינו חלק מהרשת ולכן יש מסלול של ייבוא עצמאי של נתבים לרשת בזק וכל אחד יכול לרכוש אותם בלי כל הגבלה.

השוני בשיטה הטכנולוגית - רגולטורית היה אמור ליצור גם שוני בשיטת החישוב הכלכלי לגבי העלויות של ה-ISP ברשת הוט, אבל ועדת חייק לא עסקה בכך בכלל. 

2. שר התקשורת משה כחלון (בתמונמשה כחלוןה משמאל) אימץ את רוב המלצות ועדת חייק, בשינויים מסויימים הנוגעים לבזק, בדגש על נושא "פירוק בזק", שינויים שלא נדון בהם כעת, כי הם לא נוגעים להוט.

משה כחלון קבר, למעשה, את כל ההמלצות של ועדת חייק בעניין הוט, למרות שאסור היה לו לעסוק בענייני הוט (כי אחותו היא בכירה מאוד בהוט).

ההתעסקות של משה כחלון בעניינים הקשורים בהוט (בניגוד עניינים אישי), הוביל אותו לעוד הסתבכויות, שנחשפו בסדרת מאמרים מאוד חריפה שלי שהסתיימה כאן (באישור בית המשפט העליון), ומשה כחלון מיהר לעזוב את תפקידו ולהיעלם בארה"ב, עד שישכחו את מה שחשפתי. כך, גם השוק הסיטונאי נקבר (זמנית), עם יציאתו לארה"ב.

כשחזר לארץ, אחרי זמן יחסית קצר של התארגנות ואיסוף תומכים, משה כחלון הקים מפלגה חדשה, שמבוססת על בלוף אחר שלו, ששמו: "מהפכת הסלולר", שכיום רבים כבר מבינים, שאני צדקתי כשתקפתי את משה כחלון ועדן בר טל (המנכ"ל שלו) בזמנו, שהם יביאו במהלכים שלהם נזק של עשרות מיליארדי ש"ח לשוק התקשורת בכלל ולשוק התקשורת הסלולרית בפרט. 

3. מי שהחליף את כחלון, השר גלעד ארדןגלעד ארדן (בתמונה משמאל), ביחד עם המנכ"ל שלו (אבי ברגר), החליטו להחיות את הרעיונות של "השוק הסיטונאי", שמשה כחלון קבר. אולם, ברוב יהירותם וטיפשותם, החליטו למחוק לגמרי (בלי כל שימוע ובדיקה) את ההבדלים, שוועדת חייק קיבלה והמליצה, בין רגולציית רשתות הוט ובזק.

ממש בשלהי כהונתו, גלעד ארדן חתם על רוב הניירת של "השוק הסיטונאי", שבפועל הרגולציה הזו הופעלה רק על רשת בזק (כי היא הייתה בלתי אפשרית להפעלה במודל ה-BSA על רשת הוט), וזה יצר כמה אפקטים שליליים, שהיו די ברורים לי ושכבר הזהרתי מפניהם את ועדת חייק וגם את ארדן וברגר והם:

א. רוחבי הפס של הפס הרחב בישראל הצטמצמו וירדו ב-2015 (המדינה היחידה בעולם בה קרה דבר כזה. מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה התמוטטו ביצועי הפס הרחב לגולשים בגלל הרגולטור לתקשורת). כך, הידרדרנו פלאים מול העולם הרחב בתחום הפס הרחב ואנו כיום במצב של "עולם שלישי", אחרי רוב מדינות ערב, לרבות הבעייתיות ביותר דוגמת: לבנון ולוב.

המקור המרכזי להידרדרות הזו (למרות שרוב הלקוחות של בזק שידרגו את המהירויות שלהם ל-100 מגה): הצורך של ה-ISP, לפי המודל הכלכלי, שנקרא TSLRIC, להעמיס 200 לקוחות ומעלה על כל חיבור של 100 מגה. 

ב. בזק (וגם הוט) הפסיקה לשדרג את הרשת שלה לרשת סיבים עד הבית או ליד הבית ללקוחותיה, בדיוק כמו שקרה באירופה קודם ולפני כן בארה"ב. 

ג. חברת הסיבים אנלימיטד (שהייתה אמורה לכסות את כל הארץ בסיבים לבתים), איבדה את המודל העסקי שלה, איבדה את השוק ועתידה לפשוט את הרגל, אולי כבר השנה, או לכל המאוחר בשנה הבאה. 

4. כעת הגענו לצוות חדש: שר התקשורת ביבי ביבי נתניהונתניהו (בתמונה משמאל) והמנכ"ל שלמה פילבר, אבל מי שעוסק בפועל בהכנת הניירות עבורם - לא השתנה. לכן, כל הטעויות נשארו...

הצוות החדש הזה ניסה להוציא שימוע חדש (וסודי, עד שנחשף על ידי) לגבי השוק הסיטונאי על רשת הוט, אבל גם שימוע זה מבוסס על המודלים של ה-BSA של בזק ו-TSLRIC כמודל חישוב כלכלי. כלומר: שום לקח לא נלמד מהטעויות של העבר ומהלקחים שנלמדו בעשורים הקודמים בארה"ב ובאירופה. 

היה לי ברור כשמש, שגם השימוע הזה ייתקע וימות, ואכן זה מה שקרה. לכן, המשרד נאלץ כעת לשכור את שירותיו של יניר סרגה, כדי שיחלץ את המשרד מהבור אליו נפלה רגולציית השוק הסיטונאי על רשת הוט.

האם יניר סרגה יצליח במשימה שהוטלה עליו? קשה כרגע להאמין. יותר מדי קשיים יש בדרכו עם יותר מדי "חפרפרות"... 
 
בעיה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים