משווקים נאבקים למצוא טכנולוגיה יעילה לבניית יחסים פרסונליים עם הלקוח

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> משווקים נאבקים למצוא טכנולוגיה יעילה לבניית יחסים פרסונליים עם הלקוח
סקר: משווקים נאבקים למצוא טכנולוגיה יעילה לבניית יחסים פרסונליים עם הלקוח
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.14, 17:28טל נועם
 
הדרך לשמר לקוחות היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן באמצעות כל הערוצים הדיגיטליים של הארגון (Big Data). עד 2019 תעמוד ההשקעה הממוצעת של ארגונים ב-Digital Marketing על 40% מההוצאות השיווק.
 
,Teradata שעוסקת בתחומי הפלטפורמות האנליטיות למידע ובתחומי ה-Integrated Marketing Management ערכה סקר על רקע מגוון הטכנולוגיות השיווקיות החלופיות והאתגר להחליט היכן נמצאות קדימויות ההשקעה, בעיקר בשל הרצון לתגבר את המיקוד בלקוחות. הסקר, שנערך באמצעות חברת Econsultancy, הקיף למעלה מ-400 מנהלי שיווק בכירים בחברות עם הכנסות של למעלה מ-500 מיליון דולרים בשנה.
 
הסקר מגלה, ש-62% ממנהלי השיווק בחברות גלובליות גדולות מאמינים, ששיפור שביעות הרצון של הלקוח היא הסיבה המרכזית להשקיע  בטכנולוגיה. הדרך לשמר לקוחות לאורך זמן ולהגדיל את הפעילות איתם היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן, באמצעות כל הערוצים הדיגיטליים של הארגון.
 
עפ"י הסקר, מגמת הפרסונליזציה של התקשורת עם הלקוחות ומיקומם של הלקוחות במרכז פעילות הארגון, הן סיבות מרכזיות להשקעה בטכנולוגיה.
 
 32% מהארגונים, שהשתתפו בסקר, ממקמים את הפרסונליזציה במקום הראשון, אם כי בפועל, רק 20% מיישמים Real Time Personalization בפעילותם היומיומית.
 
 47% ציינו, שהם מודעים לכך, ששיפור חוויית הלקוח הוא יתרון משמעותי של תוכניות הפרסונליזציה.
 
עוד התגלה בסקר, שב-2015 יוסטו מרבית תקציבי השיווק יותר ויותר לשיווק הדיגיטלי עם דגש על פרסונליזציה בשיווק.
 
טל נועם, (בתמונה), מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל: "שיווק על סמך ניתוח ופילוח פרסונלי היסטורי של התנהגות הצרכן מבוצע כבר שנים רבות באמצעות מערכות Data Warehouse & Campaign Management. גם הצגה בזמן אמת ללקוח של מבצעים, שחושבו מראש ע"י מערכות אלו, מבוצע כיום ע"י ארגונים שונים.

על כן, היתרון התחרותי של ארגונים טמון כיום ביכולת לשלב בזמן אמת בין ניתוח של נתונים פרסונליים היסטוריים לבין נתוני ביג דאטה פרסונליים, כדוגמת Contextual Data, שמאפשרים השגת תמונת לקוח של 360 מעלות מלאה ועדכנית.
 
האתגר הוא לנצל את מלוא הנתונים (ולא רק נתונים היסטוריים או  לחלופין נתוני זמן אמת) בחיזוי התנהגות הלקוח הצפויה. זאת, אצל לקוחות מורכבים כגון בנקים, חברות ביטוח, טלקום וכד'. באמצעות איסוף ופרסונליזציה של נתוני הגלישה באינטרנט, מובייל ושאר הערוצים הדיגיטליים ניתן כיום לנתח מיידית את כוונות הלקוח ובשילוב הנתונים ההיסטוריים שלו להתאים לו בזמן אמת את המסרים השיווקים והקמפיינים, שאליהם הוא יחשף".
 

סקר



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נפתחה ההרשמה למחזור הראשון של TLV Generator. ההרשמה - כאן

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

24-25/1/17 - יריד חדשנות אורבנית של השלטון המקומי

15-16.2.17 - GLOBAL INVESTOR SUMMIT OurCrowd    

6-7.3.17 - BrainTech 2017 

22.3.17 - GEMIC - TLV

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לדצמבר 2016 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

איגוד האינטרנט התקין מערכת המסכנת את חברות האינטרנט וגולשי האינטרנט - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
MediaVenus
 
TLV-Generator
 
 
Telecom Experts
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים