Telecom News - קידום אתרי עסקים/מיזמים ב-2016: אילו שינויים צפויים להתרחש בגוגל?

קידום אתרי עסקים/מיזמים ב-2016: אילו שינויים צפויים להתרחש בגוגל?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> קידום אתרי עסקים/מיזמים ב-2016: אילו שינויים צפויים להתרחש בגוגל?
קידום אתרים של עסקים, מיזמים וסטארטאפים ב-2016: אילו שינויים צפויים להתרחש בגוגל?
מאת: דניאל זריהן, 14.1.16, 08:30דניאל זריהן

10 פרמטרים, שעסקים וסטארטאפים צריכים לקחת בחשבון בתחום קידום האתרים שלהם בשנת 2016.

גוגל, מנוע החיפוש המוביל בישראל, מעדכן מעת לעת את האלגוריתם על פיו נקבע סדר הופעת האתרים במנוע החיפוש.

אלגוריתם זה כולל מעל 200 פרמטרים, שמשקלם והחשיבות הניתנת לכל אחד מהם מתעדכנת ומשתנה בהתאם לצרכי הגולשים, ביקושים למוצרים, התפתחות של טכנולוגיות וכד'.

מהם השינויים המרכזיים הצפויים בתחום קידום האתרים ב-2016?

אמצעי הגלישה הנפוץ ביותר - המובייל
המגמה של שינוי הרגלי גלישה ממחשבים נייחים לגלישה באמצעות מכשירים סלולריים ממשיכה להתחזק. כיום מעל 60% מצרכני האינטרנט גולשים באמצעות המובייל (בתחומים מסוימים אף הרבה יותר מזה), מה שמחייב כל בעל עסק לוודא, שהאתר שלו מותאם לאופן גלישה זה. אתרים, שאינם נוחים לגלישה במכשירים סלולריים, יגרמו לגולשים לנטוש אותם מיד לאחר שיגיעו אליהם. הדבר ישפיע כמובן על אחוז הנטישה של הגולשים מהאתר, ועלול להשפיע לרעה גם על ביצועי האתר בתוצאות החיפוש.

פרויקט חדש, שגוגל הכריזה עליו בסוף 2015, מחזק את נושא חשיבות שיפור אתרי הסלולר - Accelerated Mobile Pages AMP ומטרתו ליצור התייעלות בדפי הסלולר וביכולתם להיטען בזמן קצר.

תוצאות חיפוש מוטות בהתאם למיקום הגאוגרפי של הגולש
כבר ב-2015 ניתן היה לראות, שתוצאות החיפוש בגוגל היו שונות בהתאם למיקום בו נעשתה הגלישה. גוגל בחר להציג עבור גולש באזור מסוים את העסקים או השירותים הקרובים יותר לאזור מגוריו. מטרת גוגל בשינוי זה היא כמובן לספק לגולש את התוצאות, שתהיינה רלוונטיות ביותר עבורו, דבר המיטיב עם הגולש.

הדבר בא גם לטובת העסקים המקומיים, שקהל היעד הרלוונטי ביותר שלהם הוא זה המצוי בקרבתם. על מנת לוודא, שהעסק יופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לקהל היעד, חשוב להקפיד ולציין את כתובת העסק בכל דפי האתר, להרחיב בתוכן הכולל בתוכו גם את המיקום (עיר, אזור), לייצר פרופילים מקומיים ברשתות החברתיות (פייסבוק, גוגל+) ואף לעשות שימוש באפליקציות ניווט לעסק, בדומה לוויז (השייכת לגוגל).

וידאו מקבל מקום של כבוד
שיווק ופרסום באמצעות הווידאו הולכים ותופסים תאוצה, וימשיכו להתחזק גם ב-2016. כיום ניתן לראות בתוצאות החיפוש בגוגל עבור ביטויים רבים, שעולות תוצאות של סרטונים. משמעות הדבר היא, שכדי לתפוס נתח גדול יותר מתוצאות החיפוש, חייב כל בעל עסק לוודא, שיש לו ערוץ וידאו ייעודי (באמצעות פלטפורמת Youtube), שכולל כמובן גם קישור לאתר. פלטפורמה נוספת, שהחלה עושה שימוש נרחב בסרטונים היא פייסבוק, שמאפשרת כיום יצירת מודעות באמצעות סרטונים. הגולשים אוהבים את זה, נוטים לשתף את הסרטונים ולהגיב עליהם וכך כולם מרוויחים.

רוצים לייצר תוכן המביא תועלת? צריך יותר להתאמץ
הגולשים נרתעים כיום יותר ויותר מפרסומות ואף מתקינים אמצעים שונים כדי לחסום אותן. הצרכן מזמן לא אוהב, שדוחפים לו מוצרים או שירותים ולכן יש צורך להשתמש בגישה קצת אחרת, כדי להצליח ולהעביר מסרים. ככול שמספקים לגולשים תוכן בעל ערך, שיגרום להם לתפוס את מקור התוכן כאוטוריטה בתחום, כך יקל הדבר אחר כך לשלב בתוכן הצעה שיווקית.

שיווק באמצעות תוכן, או Content Marketing, זה אחד הדברים החמים ביותר כיום בעולם השיווק באינטרנט, ומי שעושה זאת נכון מרוויח בגדול.

אתרים מאובטחים יתועדפו בתוצאות
נושא נוסף, שהולך להתעצם ולהשפיע על תוצאות החיפוש, הוא רמת האבטחה של האתרים. בשנים האחרונות יצאה גוגל בכמה הצהרות, שתיתן עדיפות לאתרים, שעושים שימוש במערכת האבטחה SSL/Https, כדי לספק לגולשים רמת ביטחון גבוהה יותר ויכולת שמירה טובה יותר על פרטיותם. הדבר משמעותי יותר עבור אתרי מסחר אלקטרוני ואתרים בהם הגולשים מתבקשים להגדיר סיסמאות.

הצפי עבור 2016 הוא התחזקות הנושא, בעיקר לאור כמות מקרים הולכת וגדלה של פריצות לאתרים מובילים. אם מחליטים לבצע המרת אתר לשיטת אבטחה מוגברת זו, ניתן לנסות ולהגיש אותו בקישור הבא https://hstspreload.appspot.com.

יותר שימוש באמצעי חיפוש קולי
התפתחות נוספת באופן, שבו הגולשים מחפשים מידע, נגרמת גם היא עם המעבר לגלישה באמצעים ניידים. כיום יותר מבעבר נעשה שימוש באמצעי חיפוש קולי שונים, הן באמצעות החיפוש הקולי של גוגל והן באמצעות אפליקציות שונות כמו Siri. זה קל יותר, נוח יותר לגולש ולכן מקבל תעדוף. אנשי SEO צריכים לדעת להתאים את עצמם למגמה ההולכת וגוברת, ולהשתמש בתוכן הכתוב בשפה יותר יומיומית המזכירה דיבור, כדי להיות רלוונטיים גם בתוצאות של חיפושים מהסוג הזה. כמובן שזה לא יכול להתאים לכל תחום, אבל בהרבה מקרים כן.

אתר שנטען מהר יותר יקבל נקודות זכות
גוגל, שנצמדת לא פעם בהחלטותיה לשינויים המתרחשים אצל הגולשים, מזהה שוב צורך הולך ומתחזק. הגולשים מצפים לתוכן רלוונטי, שיגיע אליהם כמה שיותר מהר. עם הזמן הסבלנות של הגולשים מתקצרת והיכולת להמתין אפילו שניות בודדות עד שאתר יעלה כבר מזמן לא קיימת. אתר, שנטען מהר יותר, נותן סיפוק מידי לגולש, ולכן זהו אחד הפרמטרים, שימשיכו להוביל גם ב- 2016. ישנם כמה שיפורים, שניתן לבצע באתר כדי לשפר זמן טעינה, בין היתר, להקטין את כובד התמונות באתר, להסיר קבצי סרטונים ולהשתמש בהטמעת קוד בלבד.

המלך עדין כאן!
תוכן היה ונשאר אחד הדברים החשובים באתר כפרמטר מוביל בעולם הקידום האורגני. התוכן חייב להיות איכותי לגולש, לספק לו ערך מוסף ולהיות מונגש בצורה נעימה ונוחה לקריאה. שימוש בכותרות מסקרנות, אטרקטיביות, יצירת רשימות טיפים, חלוקת התוכן לפסקאות וכמובן הנעה לפעולה לכל אורך הדרך.

ממליצים על אתר בעזרת קישור? כנראה האתר טוב
למרות הצהרות חוזרות ונשנות של גוגל, שבעלי אתרים צריכים לרכז את כל המאמצים ביצירת אתר מעולה לקהל היעד, ברוב המקרים הקישורים לא יבואו מעצמם, וצריך ליזום אותם בצורה כזו או אחרת. כל הבדיקות מוכיחות, שקישורים מאתרים חזקים ורלוונטיים גורמים לאתר להמריא מעלה בתוצאות החיפוש.

יש לדאוג לחפש אתרים מובילים בתחומם ולנסות לייצר שיתופי פעולה, שגם יגרמו לגולש להקליק על הקישור לאתר. כך מרוויחים גם את כוח הקישור וגם תנועה חדשה לאתר. לצד זה, מומלץ להימנע מיצירת קישורים סתם לצורך הקישור. קישורים מאתרים לא איכותיים או לא רלוונטיים, יגרמו בטווח הארוך יותר נזק מתועלת.

אם מיטיבים עם הגולש גוגל מיטיב עם האתר
הדבר המאחד את כלל הפרמטרים, שצוינו לעיל, הוא שיפור חווית הגלישה. גוגל מנסה לשפר כל רגע חוויה זו עבור הגולש במגוון אמצעים שונים. לכן, כשמתלבטים באיזה מהפרמטרים להשפיע, אין לחשוב מה יטיב עם גוגל. יש לחשוב כיצד ניתן לספק לגולש חווית גלישה משופרת, והשיפור במיקום בתוצאות החיפוש כבר יבוא עקבות השינויים שיתבצעו.

מאת: דניאל זריהן, ינואר 2016.
מקדם אתרים ובעל הבלוג daneilzrihen.co.il
 
קידום אתרים



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים