Telecom News - שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום הרביעי: סיכום דברי אונא, נתניהו ושוויד

שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום הרביעי: סיכום דברי אונא, נתניהו ושוויד

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום הרביעי: סיכום דברי אונא, נתניהו ושוויד
שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום הרביעי: סיכום דברי יגאל אונא, בנימין נתניהו וגיל שוויד
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.18, 12:22יגאל אונא
 
ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא: "אני לא רוצה להיכנס לאיומים כי רובכם תחזרו בטיסה, אבל בואו נגיד, שאם אתם יכולים לחזור במטוס ישן עם פרופלורים – זה כנראה יהיה יותר בטוח. כשמדברים על super weapon, שלא כמו ראשי נפץ גרעיני, ראשי נפץ של סייבר יכולים להיות בשימוש שוב ושוב. עוד לא ראינו את הקשה ביותר, החורף עדיין מגיע. לאן הולכים?".

בנוסף, דברי רוה"מ בנימין נתניהו ודברי גיל שוויד מנכ"ל צ'ק פוינט היום, וגם נושא הסייבר ברכבת - מהרצאות היום השלישי (אתמול) של שבוע הסייבר.

בנוסף, אינטל הכריזה היום במסגרת שבוע הסייבר על שת"פ עם 2 סטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר: Duality ו-Enigma.​ 


שבוע הסייבר הלאומי השנתי של המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת ת"א, מערך הסייבר הלאומי במשרד רה"מ ומשרד החוץ מתקיים באוניברסיטת ת"א. שבוע הסייבר מפגיש מומחי סייבר וחוקרים מובילים מהארץ ומהעולם, לצד קובעי מדיניות, גורמי ביטחון בינלאומיים, דיפלומטים ואנשי עסקים בכירים לסבב שולחנות עגולים, דיונים וסדנאות העוסקים, בין היתר, בהיבטים דיפלומטיים של טרור ופשעי סייבר, שיתופי פעולה בינלאומיים וטרור מקוון, סייבר וחינוך הדורות הבאים בתחום, משפט וסייבר בישראל ובעולם, מגמות חדשות ופתרונות חדשניים להגנה, לוחמת סייבר ועוד.
 
היום, ביום הרביעי של שבוע הסייבר, נשא דברים ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא, (בתמונה למעלה). להלן סיכום דבריו:

יגאל אונא: "זו הפעם הראשונה, שאני נמצא פה כמנהל המערך, ואני רוצה לחלוק אתכם חלק מהניסיון של ישראל בהגנת סייבר.
לפני הכל, לגבי עולם הסיבר, אנו אפילו לא קרובים למה שעולם הסייבר והדיגיטל יהיו, אבל אנו רואים את הקצב ועקומת הלמידה, והכל יהיה יותר דיגיטלי.

כשמדברים על הגנת סייבר מדברם על הווקטורים הגלובליים. דאטה - היום המרכיב המשמעותי לעוצמה של מדינות הוא מידע ומי שולט בו.

לגבי חוקי המשחק במרוץ הגלובלי למידע אצל מדינות וחברות בינ"ל, איני רואה איפה יהיה שיווי המשקל בין המעצמות המנסות לעצב את החוקים. אנו רואים מה קורה סביבנו בענייני הפרטיות.

וקטור נוסף הוא הטכנולוגיה - AI, קוונטום מחשוב, חיבור מרחוק, קלאוד, IoE, לא רק IoT אלא של הכל, ואנו בדרך. יש חשיבות לאותנטיסיטי - הדרכים לברר שמי שאנחנו אומרים שאנחנו, זה באמת אנחנו.

הווקטור הנוסף - מאמצים מדינתיים. המקרה האוקראיני לפני 4-4.5 שנים. תראו מה קרה למדינה, כשהאקרים תקפו את המערכות האוקראיניות, וזה יכול לקרות לכל מדינה המהווה מטרה.

וקטור נוסף של איום - התערבות במערכות פוליטיות כפי שראינו במקרה האמריקאי. ישנן כמה דרכים להשפיע על המערכות ועל דעת הקהל. ויש כמובן אימפקט כלכלי.

המכנה המשותף של כל אלה הוא האמון - אמון במערכות הדמוקרטיות והכלכליות, צריך מניפולציה של 0.000 משהו מהמערכת כדי להשפיע על המערכת. זה מה שצריך להעסיק אותנו.
 
כשמדברים על super weapon, שלא כמו ראשי נפץ גרעיני, ראשי נפץ של סייבר יכולים להיות בשימוש שוב ושוב. אנו משתמשים במערכות שאנו לא תמיד יודעים איך הן עוצבו ואיזו הגנת סייבר הן קיבלו. תשאלו את ראש העיר של אטלנטה כדי להבין את המספרים העולים של תקיפות, והעלות המוערכת היא 10 מיליארד דולרים.
 
מי הם השחקנים המאיימים? יש את הווקטור של אסימטריה, אנו כמדינה דמוקרטית פתוחה ועם דיגיטל, אנו פגיעים מגופים, שאינם כאלה, ואנו רואים, שמרוץ החימוש ממשיך כל העת. ועוד לא ראינו את הקשה ביותר, החורף עדיין מגיע.

לפני 6 שנים הוחלט לתת לשב"כ את המשימה להגן על תשתיות קריטיות לקח לנו 10 שנים לבנות את מערך הסייבר, ורק ב-2016 בנינו את החלק המבצעי של המערך, והבנו, שהחלוקה לא טובה ושילבנו את 2 המערכים.

ואלה המשימות שלנו: הגנת המרחב הקיברנטי הישראלי. כמו שרבים יודעים, הקונספט מבוסס על תפיסת 3 שכבות  market robustness, resilience  הבנה שאנו נפגע וכמה מהר אנו יכולים להחלים והגנה לאומית. 

אנו דואגים, שלכל אחד מהאלמנטים תהיה כתובת הנותנת מענה, יש סוכנויות היודעות, שזו האחריות שלהם. יש לפעמים חפיפה אך עדיף חפיפה מחוסרים.

אנו משקיעים הרבה מאמץ. אי אפשר שתהיה קדמה בהגנת סייבר בלי השקעה בהון אנושי ובמחקר. אנו רואים מה עושים פה במרכז הסייבר בראשותו של פרופ' יצחק בן ישראל ואנו גאים במיוחד בחברות הבינלאומיות המגיעות לפה ומרוויחות פה מהידע, ויש כמובן שיתוף פעולה בינלאומי. אנו מחפשים עוד ועוד שיתופי פעולה.
 
2 נושאים, שאנו עוסקים בהם:
 הגנת סייבר בתעופה, אני לא רוצה להיכנס לאיומים, כי רובכם תחזרו בטיסה, אבל בואו נגיד ,שאם אתם יכולים לחזור במטוס ישן עם פרופלורים, זה כנראה יהיה יותר בטוח. הנושא השני הוא סייבר מד.
 
לאן הולכים מכאן? אנו במקום של השקת state level defence shield. איננו רוצים רק ללכת לפי הכללים אלא להציע ולדרוש .
 
חוק הסייבר החדש: בעוד כמה שעות נוציא את הטיוטה הראשונה של החוק, שעבר תהליך אישורים ארוך. הוא נותן מבנה חוקתי למה שצריך לעשות בהגנת סייבר.
קואליציית הסייבר הבינלאומית: אנו רוצים לבנות שיתופי פעולה מבצעיים.
 
אנו מחפשים את האנשים, זה לא רשתות או מחשבים אלא אנשים, אנו צרכים לראות איך מביאים את האנשים הטובים ביותר".
 
בנוסף, אתמול, ביום השלישי של שבוע הסייבר, נשא דברים ישראל ברון,  (בתמונה משמאל. קרדיט: שבוע הסייבר), ראש יחידת הסייבר של רכבת ישראל. להלן תמצית דבריו:

ישראל ברון: "תחום הרכבות היה עד כה בחשיבה 20 שנה אחורה כי לא חשבו על אופציית הסייבר. השב"כ הגיע אלינו לפני מספר שנים והראה לנו שאפשר לפרוץ לרכבות, נתן לנו קוד והראה לנו שהוא יכול להזיז רכבות.רכבת

רק אז התחלנו להסתכל על הבעיה הזו ולפני שנתיים הקמנו את חטיבת הסייבר. אנו, כמו רוב הישראלים, תמיד מפחדים, שמישהו יתקוף אותנו והיום אנו מנסים לתת פתרונות למערכות הללו.

הפרויקט הכי גדול שלנו כעת הוא פרויקט החשמול אך דטא סקיוריטי איננה חלק מהפרויקט. אין סעיף המחייב את הספקים לטפל בסייבר. וזו אחת הבעיות שלנו".

עדכון 13:45: עיקרי הדברים של ראש הממשלה בנימין נתניהו (בתמונה משמאל)ביום הרביעי של הכנס:
 
בנימין נתניהו: "קראתי בזמנו את הספר, שנתן לי יו"ר המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א פרופ' איציק בן ישראל, ולא ישנתי לילה שלם. אמרתי, שצריך לעשות משהו, וביקשתי להכין תוכנית לאומית בנושא ועל זה מופקד מערך הסייבר בראשות יגאל אונא.
בנימין נתניהו
 
מדינות יכולות לעשות את הנורא ביותר, להכאיב למערכות החשובות ביותר ואף להשתלט עליהן וזה לא תיאורטי זה כבר קורה.
 
אני חושב, שאנו יכולים להגן על עצמנו וזהו מירוץ מתמיד וזה יהיה מאתגר בגלל הצמיחה, שלא תאומן, בעידן הדיגיטלי. ישראל מקבלת 20% מההשקעה הגלובלית בסייבר, וזה יהיה יותר ויותר.
 
ההחלטה שלי לפני 8 שנים הייתה לשים את ישראל בין 5 המדינות המובילות בסייבר ואנו אכן שם ואף מעל.
 
אנו רוצים להגן על החברה בעולם העובר שינוי מהותי. יש הזדמנויות שלא תיאמנה ועמן האיומים. לא יהיו פתרונות, שיפסיקו את התקיפות, אך אנו יכולים לנטר ולמנוע מה שאפשר. אבל הדרך היחידה היא לרוץ קדימה, זהו מבחן לציביליזציה שלנו, וזה ייבחן לא רק ע"י ארגוני טרור ופושעים אלא גם ע"י מעשי המדינות".

עדכון 19:30: היום דיבר בכנס גם גיל שוויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, להלן תמצית דבריו:

גיל שוויד: "בימים האחרונים ראינו עלייה בהתקפות סייבר הממוקדות סביב אירועי המונדיאל. אלו התקפות מתוחכמות, מסוג התקפות הדור החמישי, שפוגעות באזרחים ברחבי העולם, שעוקבים אחר המונדיאל ונהנים, באמצעים דיגיטליים, מהאירועים הרבים המתקיימים סביבו. פושעי הסייבר נוטים לנצל אירועים בינ״ל רחבי היקף מסוג זה כדי לנצל את תשומת הלב האדירה ,שהם מייצרים להתקפות הפוגעות באנשים וכך הם עשו גם ביחס למונדיאל. בימים הקרובים צ׳ק פוינט תחשוף את ההתקפות הללו.גיל שוויד

התקפות הדור החמישי הן סוג הרסני ומתוחכם של התקפות, יותר מכל קודמיו. הן מנצלות את החיבוריות הקיימת היום בין המכשיר הנייד לשירותי הענן, לרשתות המחשבים שלנו ורשתות אחרות, ומצליחות לשתק מדינות, ערים ועסקי ענק.

רק 3% מכלל הארגונים בעולם מוגנים מהתקפות הדור החמישי ושאר העולם נותר פגיע. על כולנו להתקדם ולייצר הגנות המתאימות לדור החמישי, ולהיערך כבר עכשיו לדור השישי של ההתקפות, אותן אנו מכנים כ"ננו- התקפות". אלו התקפות המבוססות על בינה מלאכותית והחיבוריות האדירה, שנראה עם ההתקדמות הטכנולוגיות הצפויה לנו בעשורים הקרובים".
 
קרדט צילום תמונה עליונה (אונא), תמונה משמאל (נתניהו), ותמונה תחתונה משמאל (גיל שוויד): חן גלילי

עדכון 19:50: אינטל הכריזה היום במסגרת שבוע הסייבר על שת"פ עם 2 סטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר: Duality ו-Enigma.
 
Duality הוא מקבוצת team8, שמנוהלת על ידי מפקד יחידת 8200 לשעבר נדב צפריר, שהוקמה ב-2014 ומהווה חממה לייזום ולהקמה של סטארטאפים בתחום הסייבר. היא משתפת פעולה עם אינטל בבחינת אתגרי האבטחה להגנה על בינה מלאכותית באמצעות שימוש בהצפנה הומומורפית על פלטפורמות של אינטל.
 
Enigma פיתח פרוטוקול פרטיות ייחודי העושה שימוש ב-Intel SGX (Software Guard Extensions) כדי להגן על נתונים. אינטל ואניגמה ישתפו פעולה בכדי להוסיף טכנולוגיה זו לתוך החוזים החכמים (smart contract) של רשת ה-Ethereum.

הכתבה: שבוע הסייבר הלאומי 2018: סיכום אמירות מרכזיות מהרצאות היום הראשון - כאן.
הכתבה: שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום שני: סיכום ההרצאות על סייבר במערכת הבריאות - כאן.
הכתבה: שבוע הסייבר הלאומי 2018 היום החמישי: דברי שרת המשפטים איילת שקד - כאן.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים