Telecom News - תיק 2000: יום 2 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום 2 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 2000: יום 2 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום מס' 2 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.23, 10:35
ארי הרו צילום מסך


לאחר סיום חקירת הקצינים נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000, היו 2 ימי חקירה (יום חקירה ראשית ויום חקירה נגדית) של עד המדינה ארי הרו, לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתניהו. עדותו נקטעה לטובת 2 ימי חקירה של השר לשעבר גלעד ארדן בתיק 4000. כעת מתחדשים הדיונים בחקירת עד המדינה ארי הרו, (בתמונה משמאל, צילום מסך), הכתבה עוסקת ביום השני של החקירה הנגדית ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-22.5.23.

הכתבה: תיק 4000 (וגם נושאים הקשורים לתיק 2000): החקירה של גלעד ארדן והמשך העדכונים ב"תיקי האלפים" מ-15.5.23 עד 21.5.23 כולל - כאן.

מצגת הנמצאת כאן המומלצת לצפייה ולהפצה, אודות מעורבותם של השרים לשעבר גלעד ארדןמשה כחלון ונפתלי בנט בהסתרת האמת סביב תפירת "תיקי האלפים". פרטים מלאים וכל המסמכים - כאן

הכתבה: תיק 2000: יום מס' 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 עד 14.5.23 כולל - כאן.
הכתבה: תיקי 2000 ו-1000: חקירה ראשית של עד המדינה ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-9.5.23 - כאן.

לוח הזמנים של תיק 2000, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי בתיאום עם אבי וייס - כאןניתוחים של תיק 2000 ע"י יוסי באום - כאןכאןכאן וכאן.
סרטון יוטיוב מדהים על חקירת ארי הרו - כאן
כל ההתנהלות בתיק הזה סביב ארי הרו אפוף "צווי איסור פרסום כמו כאן ותעודות חיסיון לרוב. די ברור למה. 
כתב האישום (המפוברק), שהוגש כנגד ארי הרו ב-2 הפרשות האישיות שלו, כדי לסחוט אותו להיות "עד מדינה" - כאן
התיק הזה תקוע בביהמ"ש שלום בראשון לציון, כעולה מהמסמך שיש כאןזו "חרב" מעל לראש של ארי הרו.


22.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לטלפון של הדס קליין הוצא צו תפיסה שלא מומש מעולם. התירוצים שסופקו לכך ע"י העד, נצ"מ מומי משולם, מגוחכים. כזכור, מבחר טלפונים מצאו את עצמם איכשהו צוללים בבריכה. גברת קליין טענה שפאקר השליך אותם. משולם האמין לה - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

ג. הדיון מתחיל בנושא העדות מילצ'ן בלונדון. ההגנה מצביעה על בעיות לוגיסטיות. הנקודות בדיון הן לוחות הזמנים, משך הישיבות ומספרן ומימון. 

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

לסנגורים יש משפחות וילדים. לא מוכנים להישאר בלונדון בסופי שבוע, וגם יום שישי עד הדלקת נירות זה בעייתי. יש להם גם משרדים לנהל בארץ עם משפטים אחרים. לא מוכנים לחקור מרחוק מהארץ כי זה לא פרקטי והחקירה הנגדית נפגעת.

עו"ד עמית חדד: "האופציה שאתם [השופטים] תטוסו איתנו ללונדון לא עלתה...מדובר בעד סרבן. קראנו בעיתון שהוא טס לכל מיני מקומות. קראנו בפרסום בהארץ על חששות מילצ'ן. מדובר בחששו שווא. אני מבקש שביהמ"ש יגיד את דברו בנוגע להדס קליין. אני מבקש שהדס קליין לא תגיע לדיון. אני בטוח שהיא נמצאת בקשר עם מילצ'ן על המשפט. המדינה בעצמה טסה לחו"ל כמה פעמים לחקור ואתו. לכן אי אפשר שההגנה תהיה נכה ותעיד מפה. אני חושב שהאפשרות הטובה ביותר שכבודכם יגיעו ללנדון".

עו"ד נוית נגב: "מדובר בדבר לא סביר הבקשה לעדות של 6 שעות 5 ימים בשבוע".

התובע עו"ד גילדין: "יש בעיה בטיסה של שופטים. יש בעיה של שפיטה במדינה זרה. אפשר לסיים את האירוע בשבועיים. זה כמו מילואים".

עו"ד חדד: "אני רוצה להזכיר שרצו להעיד את מילצ'ן, דחו את זה. ופתאום הכל מהר מהר בהול בהול. למה דווקא עכשיו? הדברים האלו לא ברורים לנו. יש עוד עדים. אנו רוצים להיות איתו בחדר. אנו רוצים לחקור אותו כמו שצריך. אנו יוצאים מנקודת הנחה שהמדינה תממן את האירוע הזה".

אביעד גליקמן מבקש שיתאפשר לעיתונאים להגיע ללונדון. השופטים מסתייגים

אלי ציפורי פרסם בטוויטר בנושא גליקמן: "גליקמן מבקש מהשופטים שגם לעיתונאים יתאפשר לטוס ללונדון לעדות מילצ׳ן בגלל ״האינטרס הציבורי״. מעניין, גליקמן לא הגיע לעשרות דיונים לפחות בישראל ובילף ללא הפסקה בשירות ליאת בן ארי בלי להגיע לדיונים. הוא מדבר על ״אינטרס ציבורי״?"

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חקירה נגדית של ארי הרו בתיק 2000 ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום מסך).עמית חדד צילום מסך

ד. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: חדד: "האם ידוע לך שהמשטרה עשתה שימוש בטלפון שלך למטרות אחרות?". ארי:" לא". חדד: "מראה לך מזכר שחיפשו בטלפון שלך בכללותו ובלי אישור שלך?". ארי: "בלי אישור שלי". חדד לשופטים: "זה לא נמסר לנו ע"י התביעה. זה אותו טלפון". חדד לארי: "מציג לך צו חיפוש. הוציאו 8,807 הודעות מהטלפון שלך. תאשר לי שלא אישרת להם לחפש בטלפון". ארי : "לא אישרתי להם לחפש".

אלי ציפורי מדגיש בטוויטר:
ציפורי

הערת מערכת: 2 המזכרים המפתיעים, שנחשפו ע"י עו"ד עמית חדד בדיון נמצאים כאן
תשומת לב ש-2המסמכים, שנחשפו בבית המשפט ע"י עו"ד חדד לא נכנסו לתיק החקירה, שהועבר להגנה (אין סימוני סריקה של המשטרה ולא סימון סריקה של מערכת הפרקליטות, למרות שהם כן נמצאים ב"פלאדוק", כמופיע במזכר השני). אין עליהם גם מספור של תג מוצג של בית המשפט. כלומר: הם הוסתרו מההגנה. יתרה מכך, חיפוש זה סותר גם את צו החיפוש השלישי, שהוצא כנגד ארי הרו (מצ"ב), שבו היו הגבלות, כגון שהחיפוש יהיה בנוכחות עדים, מה שלא מולא. זאת, בנוסף לבעיה המשפטית החריפה, שחיטטו כאן בחומרים שיש בהם רוה"מ (שמוגן על פי חוק החסינות), ללא אישור שופט עליון ויועמ"ש. 

משום מה ב"נט משפט" המסמך הראשון משני המזכרים עלה עם השחרה רצינית ביותר - כאן. לא ברור מי ביקש את ההשחרה הזו - אבל ברור לחלוטין שהיא נועדה להעלים את העובדה שהמשטרה חיפשה נושאים הקשורים לנתניהו (ללא כל אישור מתאים) בסמארטפון של ארי הרו.

 אלי ציפורי הדגיש בטוויטר: "שחור על גבי לבן: העבירות של המשטרה/פרקליטות בחיפוש בסלולרי של ארי הרו. 2 המסמכים מוכיחים, שהחיטוט בטלפון של הרו היה ״כוללני״ - 8,807 עמודים(!) - שאיבת כל הטלפון. זה בניגוד לחוק המחייב חיפוש ממוקד ולא שאיבת הטלפון מקצה לקצה. הרו הודה שלא נתן אישור לחיפוש כזה".

...חדד: "אמרת שלפעמים הדברים שאתה אומר הם מהזיכרון שלך או מהעיתון". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שלא ידעת אם זיכרון או מהעיתון". ארי: "אמרתי את זה". חדד: "קרה פה דבר חמור. שהתביעה ניסתה להגיד לך. למה שינית את התשובה? - כי הנחת שהתביעה אומרת משהוא היא צודקת".... חדד: "אתה היית כספר פתוח. גילית הכל". ארי: "נכון" חדד: "ואתה אומר להם שאתה מספר הכל והם לא מאמינים לך". ארי: "נכון". חדד: "אתה נשחק בצורה חריגה. מחנק. עובר גירושין, ולכן אתה אומר להם שאתה רוצה לסיים הכל ולהגיד הכל ואין לך קלפים שאתה שומר ליום מסוים". ארי: "נכון". חדד: "כי אתה רוצה להגיע להסדר ולסיים את כל הסיפור". ארי: "נכון". חדד: "והעוד שהם מבקשים, זה עוד פרשנות". ארי: "עניתי תשובות מאוד ברורות ואמיתיות". חדד: "העובדות הן אותן עובדות. מה שהם רצו פרשנות". ארי: "לא זוכר באופן ספציפי. הייתה הרגשה שכל מה שאני אומר לא מספק אותם, שאני לא מספק את הסחורה". חדד: "והסחורה היא אותה סחורה". ארי: "לא שיקרתי אף פעם". חדד: "לכן, כל פרשנות ששיקרת בהתחלה ואח"כ אמרת אמת היא לא נכונה". ארי: "בוודאי".

.....חדד: "הם שואלים אותך באופן כללי על נתניהו לראות אם למצוא משהו פלילי אצל נתניהו בכל שנה". ארי: "ככה הרגשתי. דיברו איתי על הרבה מאוד זמנים". חדד: "כל דבר, כל נושא בכל זמן. לא היה להם נושא ספציפי או פארק זמן מסוים". ארי: "כן. נכון. מאז שהיכרתי אותו". חדד: "ואין להם תחום עבירות מסוים. הנושאים כלליים". ארי: "כן. כך זה נראה"......חדד: "והם מחפשים כל דבר ואתה אומר לעצמך העיקר שיעזבו אותך". ארי: "נכון"......חדד: "וכל הנושאים בתחום הרכילות והצהוב". ארי: "הרבה מאוד".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחדד: "נעבור לחקירת תיק 2000....מראה לך מחקירתך שאמרת שנתניהו ומוזס הם כמו לארי בירד ומג'יק ג'ונסון. הם לא סובלים אחד את השני ורוצים לחסל אחד את השני. אמרת שמוזס לא מאמין לנתניהו ונתניהו לא מאמין למוזס. האם אתה מאשר את הדברים?". ארי: "כן". חדד: "אתה מדבר על לארי בירד ומג'יק ג'ונסון". ארי: "כי הם היו יריבים על המגרש"..... חדד: "הכוונה שמוזס רוצה לחסל את נתניהו. זה מה שאומר לך נתניהו". ארי: "נכון". חדד: "זה דברים אותנטיים שהוא לא מאמין לכל מילה שלו". ארי: "נכון". חדד: "וגם מוזס אומר שהוא לא בוטח בנתניהו. נכון?". ארי: "לא זוכר את זה". חדד: "אראה לך את זה. נכון שגם לאנשים הקרובים אליו ביבי חשדן מאוד?". ארי: "נכון". חדד: "בהתבסס על זה אתה לא האמנת לאף אחד מהצדדים. אתה התרשמת עלפי שפת גוף. אתה הרגשת שהם לא סומכים אחד על השני". ארי: "זו הייתה ההרגשה שלי אז. שנתניהו ממשיך להיות חשדן, שהוא לא מאמין לשום מילה של מוזס". חדד: "אתה אמרת שהאמנת שנתניהו לא יקדם שום דבר בחוק ישראל היום תמורת הבטחה לשנות את אופי הסיקור".

חדד: "אתה ראית את הפרסומים עליך?" ארי: "ראיתי את הפרסומים של ברוך קרא. הבנתי שזה מכוון אלי". חדד: "תאשר לי שזה לא חריג שנתניהו מקיים פגישות עם יריבים פוליטיים שהוא לא מאמין למילה שלהם". ארי: "באופן כללי כן"חדד: "החוויה שלך בזמן אמת שיש אי אמון". ארי: "היה חוסר אמון מוחלט בין השניים".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "נעבור לקשר בין נתניהו לתקשורת. תאשר לי שנתניהו ראה בעיה יסודית בתקשורת הישראלית". ארי: "נכון". חדד: "שיש כשל שוק". ארי: "נכון". חדד: "הוא חשב שהתקשורת הישראלית מוטה שמאלה בצורה קיצונית בעוד שהעם נוטה ימינה". ארי: "כך ראינו. כך האמנתי גם בעצמי". חדד: "והוא רצה לפעול כדי לגוון את שוק התקשורת כעניין לאומי". ארי: "כן". חדד: "לכן זה לא מספיק שמדברים. אלא לעודד כראש ממשלה כלי שתקשורת שיקומו מהימין". ארי: "זה היה חשוב לו בהחלט". חדד: "וזה היה חשוב לו בכובע שלו כראש ממשלה. כתפיסת עולם אידיאולוגית שלו". ארי: "כן". חדד: "תאשר לי שנתניהו נפגש עם משקיעים, שדיבר עם מול מנכ"לים של כלי תקשורת". ארי: "כן". חדד: "לפעמים כלי תקשורת היו מתעלמים ולפעמים מסכימים. אתה לא חשדת מעולם שזה חלק מעסקה אפלה". ארי: "לא ידעתי". חדד: "ממה שהיה ידוע לך, שזו מערכת יחסים רגילה בין ראש ממשלה לבין כתב, עורך, בעלים".  ארי: "נכון". חדד: "בכל מקרה, לא ראית בזה משהו פסול". ארי: "לא".

....חדד: "רוצה להראות לך התכתבויות שלך עם חנוך דאום [היה כתב ימני], שאודי אנג'ל [בעל השליטה לשעבר ב"רשת" ושותף בזמנו בחברת החדשות של ערוץ 13] ביקש ממנו שמות שמקובלים עלינו ומתחייב לשבץ אחד מהם בקביעות באולפן שישי". ארי: "כך זה נראה". חדד: "אתה היית בקשר עם חנוך דאום?". ארי: "כן". חדד: "ואתה יודע שהוא היה בקשר גם עם נתניהו?". ארי: "נכון". חדד: "להבנתך, הכוונה שהוא רוצה להעביר למסר לנתניהו". ארי: "וודאי". חדד: "המסר שהוא רוצה להעביר שאודי אנג'ל כבעלים של כלי תקשורת מתחייב להעביר פאנליסט ימני לאולפן שישי כדי לאזן את התכנית". ארי: "נכון". חדד: "תאשר שהכוונה שהטענות המוצדקות הן לסיקור מוטה שמאלה". ארי: "כן". הערת אלי ציפורי: "המשמעות: על פחות מזה העמידו לדין את נתניהו ומוזס".

המסמך של ה"עסקה" בין אודי אנג'ל לארי הרו דרך חנוך דאום בעניין הכנסת כתב ימני לערוץ החדשות (אז "רשת" כיום ערוץ 13) באולפן יום שישי - כאן.
כל התכתובת עם חנוך דאום (כתוב דומב באנגלית) - כאן.  

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: לאחר הפסקת הצהריים ארי הרו מאשר שנתניהו נהג להיפגש במלון מחוץ ללשכה כבדרך שגרה ולא כדי להסתיר משהו. חדד: "ולא היה שום דבר פסול בזה. לא הייתה לך אינדיקציה שיש משהו פלילי בזה". ארי: "נכון. לא הייתה לי". חדד: "אתה בפגישות לא היית ולכן לא יכול להגיד כלום". ארי: "נכון". חדד: "אח"כ אמרת בזיכרון עמום בחקירה ראשית שאתה זוכר משהו על מהדורת סוף שבוע". ארי: "נתניהו לא שיתף אותי. אני לא יודע באיזה הקשר ואיך זה עלה. לא הייתי נוכח בפגישות". חדד: "אתה לא זוכר שנתניהו אמר לך משהו? ואתה לא יודע אם מוזס אמר את זה?". ארי: "לא יודע". חדד: "אתה יכול לחבר את זה למועד כלשהו?" ארי: "לא יכול". חדד:"תאשר לי שאתה לא מכיר שום פעולה שנתניהו ביצע בעקבות הפגישות עם מוזס". ארי: "לא שאני יודע". חדד: "ואתה לא שמעת על איזשהו קשר בין סיקור לישראל היום או סוגיות אחרות". ארי: "לא שאני זוכר".

....חדד: "עמית סגל פרסם כתבה על הצעת החוק [ישראל היום] שזה אמור לשנות את מאזן הכוחות". ארי: "בהחלט שמעתי על זה". חדד: "וגם העובדה שמוזס מאחורי זה". ארי: "בהחלט". חדד: "מקריא לך את ההנחיות שקיבלה פרח לרנר, שהאווירה הכללית הייתה להתאבד על החוק הזה. להוריד אותו. זה דברים דומים למה שאתה הרגשת?". ארי: "כן". חדד: "זה מראה על החשיבות שנתניהו ראה בזה". ארי: "נכון". חדד: "בעולם של נתניהו מי שעמד מאחורי הצעת החוק הזו היה מוזס". ארי: "נכון". חדד: "והמטרה מבחינת נתניהו הייתה לחסל את ישראל היום". ארי: "נכון". חדד: "מבחינת נתניהו תאשר לי שאיתן כבל הוא נער השליחויות של מוזס".[לגבי חוק ישראל היום]. ארי: "כן". חדד: "התפיסה הייתה שבדרך הרגילה לא יורידו את החוק אלא לעשות איזשהו תחבולה". ארי: "כן. ברגע שמפלגות בקואליציה מצביעות בעד אתה בבעיה". חדד: "ולכן מה ששמעת זה שמחפשים דרכים לשמור על ישראל היום". ארי: "כן. שמעתי שמחפשים דרכים לטרפד את החוק". 

המסמך שהכינה פרח לרנר למאבק של נתניהו ב"חוק ישראל היום" - כאן. מסמך הניתוח של החוקרים לגבי מסמך פרח לרנר - כאן

צילום פוסט מ- 13.3.15 שהעלה נתניהו נגד "חוק ישראל היום" ונגד נוני מוזס - כאן.

צילום פוסט מ-9.2.15 של נתניהו כנגד נוני מוזס - כאן

....חדד: "אתה ער לכך שמדברים עם פאקר כדי לרכוש את ידיעות אחרונות?". ארי: "כן". חדד: "ונתניהו שיתף את פאקר ביחס לתפיסת השוק שלו והייתה פגישה נינוחה ואף אחד לא צעק על פאקר"?. ארי: "כך זה ממה שאני זוכר". חדד: "ופאקר חזר לעדכן את נתניהו ולא הבחנת בשום סערות רגשות?". ארי: "לא". [הערה: זה סותר את עדות הדס קליין].....חדד: "פשרה פוליטית זו אחת הפעולות השגרתיות בכנסת. ולכן זו הסיבה שנתניהו פונה למוזס לראות איך מעכבים את החקיקה". ארי: "הוא הבין שהחוק מגיע מכיוון מוזס ולכן צריך להתנהל מולו". חדד: "הפשרות הן פשרות פוליטיות של חקיקה". ארי: "כן. נתניהו רצה למצוא משהו שלא לפגוע בישראל היום". חדד: "אז נתניהו הבין שהצעת החוק תעבור ולכן צריך לדבר עם מוזס כדי למצוא פשרה פוליטית כדי לאפשר לישראל היום לחיות ומצד שני שמוזס יהיה מרוצה". ארי: "כן. הוא פעל בכמה ערוצים. היה שיח על רכישה ועל חקיקה". חדד: "זו דרך הפעולה של נתניהו. הוא תוקף נושא מכל הצדדים". ארי: "נכון. כך הוא עבד".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: ....חדד: "כשאתה דיברת על פרסום לא התכוונת לסיקור, אלא למודעות בעיתון". ארי: "נכון. זו הייתה המחשבה". חדד: "הפשרה - דובר בה על פרסום על מחיר מינימלי. חשבו שזו פשרה של ווין-ווין. 2 האינטרסים נשמרו. דיברת על מודעות ולא על סיקור". ארי: "נכון". חדד: "נתניהו אמר לאדלסון שאי אפשר להפיל את החוק". ארי: "נכון". חדד: "אז רואים שגם אדלסון היה במגרש הפוליטי". ארי: "נכון". חדד: "והיה ברור שזירת ההתגוששות היא פוליטית וכוללת את מוזס ואדלסון". ארי: "נכון". חדד: "אדלסון סיפר שבעקבות השיחה עם נתניהו הוא לא רק שהוריד את כמות העיתונים אלא העלה אותה מ-275 אלף עותקים ל-325 אלף עותקים. כל השיח סביב החוק היה במגרש הפוליטי". ארי: "נכון". חדד: "נתניהו מבין שזה יזעזע לו את הקואליציה". ארי: "נכון".

חדד: "בוא נראה אם יש סיכוי בוועדת שרים לחקיקה להוריד את החוק. היה ברור שציפי לבני תתמוך בחוק. היו 4 אנשים בליכוד בהצבעה והיה חשש שמישהו יתמוך בחוק". ארי:"היה חשש". חדד: "3 שרים מישראל ביתנו יצביעו בעד החוק". ארי: "נכון". חדד: "והיו עוד 2 מהבית היהודי. היה ברור שגם הם יצביעו בעד". שופטת: "יש לך ידיעה על זה?". ארי: "בראשי תיבות. בהחלט היה חשש שלא יהיה רוב בוועדת השרים לחקיקה להוריד את החוק". חדד: "ולכן, אם נתניהו לא היה מגיע לפשרה, ההנחה הייתה שזה יהינ זעזוע פוליטי" ארי: "נכון. וגם לתת פשרה למוזס שיסכים איתה". חדד: "תאשר לי ממה ששמעת וראית שבאותה תקופה נתניהו מדבר על פשרה עם מוזס. זה שיח עם יריב פוליטי". ארי: "זה לא שיח עם חבר". חדד: "ויש העמדות פנים נשף מסכות מ-2 הצדדים". ארי: "בעולם הפוליטי ככה הדברים מתנהלים". חדד: "תאשר לי אם שמעת שהחוק לא יעבור בכנסת". ארי: "הוא פעל להוריד את החוק בכנסת".

....חדד: "אתה מתקשר למוזס ומקליט את השיחה. נתניהו רצה הוכחה שמוזס נמצא מאחורי החוק". ארי: "לא שמעתי את זה. החשש היה שהצד השני של מוזס מקליט ולכן צריך להקליט". השופט בר-עם: "שמעת את זה ממר נתניהו?". ארי:"כן. שמעתי את זה מנתניהו". חדד: "את השיחה על הקשר בין כבל למוזס הוא ביקש ממך להקליט". ארי: "נכון". חדד: "ואני אומר לך שהוא רצה תיעוד שמוזס עומד מאחורי הצעת החוק". ארי: "לא זוכר את זה". חדד: "אתה יודע לדבר על מסר אחר?". ארי: "לא". חדד: "ואם אומר לך זה היה המסר היחיד?". ארי: "בריענון הבנתי שהחוק נמשך. אבל לא זכרתי את זה". חדד: "זה לא שאיתן כבל דחה את זה. רק דחו את המועד". ארי: "לא זוכר פרטים". חדד: "הרעיון היה לקדם נוסחה מרוככת. לכן לא היה אפשר לקדם את החוק במתכונת המקורית". ארי: "השיח היה להגיע להסכמות. זה היה במגרש הפוליטי". חדד: "נתניהו ולוין לא היו יכולים להשפיע על כבל ולכן היה צריך לדבר עם מוזס. הוא סטטיסט. ואין לך את ההקלטה של השיחה הזו?" ארי: "נכון". חדד: "החוק הגיע להצבעה בנוסח חוק הקיצוני שלו. לא הייתה פשרה". ארי: "אני לא מכיר פשרה". חדד: אתה זוכר שהייתה הצבעה. שנתניהו כינה בושה. הוא התנגד בכל נימיו". ארי: "כן. זוכר".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

ההמשך בכתבה: תיק 2000: יום מס' 3 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-23.5.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים