Telecom News - מזלזלים בכסף שלנו ושוכרים יועצים בלי סוף בתחמוני "פטור ממכרז"

מזלזלים בכסף שלנו ושוכרים יועצים בלי סוף בתחמוני "פטור ממכרז"

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מזלזלים בכסף שלנו ושוכרים יועצים בלי סוף בתחמוני "פטור ממכרז"
הזלזול בכסף שלנו מוביל את השר גלעד ארדן להוביל מסע של גיוס אין סופי של יועצים (מחוץ לכל נורמה) במטרה אחת מרכזית: להילחם ברשות השידור. בדרך, מבזבזים עוד כמה מיליונים מכספנו על הרפתקאות מיותרות אחרות, כמו טיולים בעולם.
מאת: אבי וייס, 29.6.14, 17:30משרד התקשורת

האימפריה הרומית החלה להתפרק כשהעבדים החלו להתמרד. זה גם יקרה בישראל, כשיימאס לציבור לשלם על גחמות של פוליטיקאים דוגמת גלעד ארדן, שמבזבזים את הכסף שלנו מחוץ לכל נורמה, תוך ביצוע תחמונים מורכבים, בין היתר במסגרת "פירמידת הפטורים ממכרזים" ושאר התרגילים, מלווים בעדת פרקליטים, שנשכרה (ב"פטור ממכרז", כמובן), כדי להגן עליהם (מה שלא יעזור להם בסופו של דבר. ראו דוגמת 2 שרי תקשורת לשעבר, שיגיעו כנראה לאותו תא בכלא מעשיהו, אחד ממתין לערעור בעליון והשני מצוי עדיין בחקירת המשטרה. שר תקשורת אחד לשעבר - אברהם הירשזון, כבר היה בכלא חרמון, כחמש שנים.... ועוד אחד - רפאל פנחסי הורשע בפלילים ללא מאסר...).

2 הבזבוזים האחרונים והטריים, שלא הצלחתי לקבל כל הסבר לגביהם ממשרד התקשורת (לא שלא ניסיתי, די ברור למה לא קיבלתי תשובות) הם:

א. שכירת שיר שגיא ב-201.7 אלף ש"ח (כולל מע"מ) בפטור ממכרז ל- 9 חודשים עם אופצייה להארכה, פטור שמבוסס על תצהיר הזוי של בקשת הפטור. המטרה: ייעוץ תקשורתי כנגד עובדי רשות השידור, כפי שחשפתי בהרחבה כאן. משרד התקשורת אף התעלה על עצמו במקרה זה ופרסם "הודעה לעיתונות" על הבחירה הבלתי חוקית והגיונית הזו כאן, כולל תיאור הסיבה של הבחירה ב"פטור ממכרז" בשיר שגיא (סיבת הבחירה: מומחית בליווי תקשורתי של פוליטיקאים...). 

ב. נסיעה בעלות של כמיליון ש"ח לכנס ITU הקרוב. הנסיעה הקודמת של ראשי המשרד (שר, מנכ"ל ועוד כמה מיותרים), הסתיימה רע מאוד, כפי שחשפתי כאן. כל הבכירים הללו נעלמו באירופה (יש הטוענים שהם בכלל היו בבריטניה, אחרי הביקור בשבדיה), בדיוק כשהשתוללה כאן "סערת השלגים החורפית". אחר זמן די קצר, המשרד להגנת העורף נלקח מהשר גלעד ארדן, שנעלם מהארץ בדיוק בעת שהיו צריכים אותו. מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) "התחמק מעונש". אבל ממילא הוא לא היה עוזר לאיש, גם אם היה נמצא בארץ, כך שעניין ההיעדרות שלו מהתפקיד - נשכחה. 

בהקשר של המלחמה ברשות השידור ושאר הצרות של עולם הטלוויזיה, שיר שגיא מצטרפת כעת ל"ארמיה" שלמה של אנשים שרובם מוכשרים ומנוסים, שנשכרו ע"י השר גלעד ארדן, מחוץ לכל נורמה, כדי לנהל את המלחמה הזו ובכלל זה:

1) כ-16 עוזרים אישיים בלשכת השר, שכולם עובדים על חשבון משכורת המשולמת מקופת הציבור. כולם נבחרו על ידו ללא כל הליך כלשהו המוכר בחקיקה הישראלית או בכלל ויש לשר בעיות היכן לשכן אותם, אחרי שהפסיד את המשרד להגנת העורף, שם "הסתיר אותם" עד לאחרונה. 

2) סוללות של עורכי דין,"כחול על שפת הים", כולם "בפטורים ממכרז" ה"מצוצים מהאצבע", בעלויות פנטסטיות של מאות אלפי ש"ח לכל משרד עו"ד, מכמה משרדים גדולים בו זמנית: א) עו"ד צבי האוזר, ב) פרופ' ביין ושות', ג) עו"ד יהודה רווה ושות' ד) עו"ד עומר דקל.
כל זאת, בנוסף לכ-20 עורכי דין במשרה מלאה במשכורות עובדי מדינה במשרד התקשורת עצמו (כולל במועצת הכבלים והלוויין). 

3) משרד ייעוץ מיוחד לענייני "פירוק רשות השידור" (משרד עמרב, של רם בלינקוב ועמוס לסקר). משרד זה נבחר ללוות את וועדת לנדס בעלות של 490 אלף ש"ח ללא מע"מ, ולאחרונה קיבל משרד זה "פטור ממכרז" בנימוקים "מצוצים מהאצבע", להמשך ייעוץ לשר גלעד ארדן עד מרץ 2015, בעלות של 759 אלף ש"ח (ללא מע"מ).   

אם לא די בכך, אך בשבוע החולף השר גלעד ארדן אישר במו ידיו העלאה של אלפי אחוזים בעלויות "מספרי הפרמיום", בתרגיל תחמנות מאוד ירוד, כפי שחשפתי כאן, וגם החליט להטיל "מס עקיף" של מיליארדי ש"ח על כל הציבור בישראל, בתחמון, שרקח עם משרד האוצר, תחמון הנקרא "מחסור בתדרים", כפי שחשפתי כאן.

סך הנזקים לתושבי ישראל, שנגרמו ע"י פעילותו של השר גלעד ארדן וקודמו בתפקיד מתקרב למספר המבהיל של 63 מיליארד ש"ח, כשעד השבוע האחרון הנזק לתושבי ישראל עמד על 58 מיליארד ש"ח, כמפורט כאן.

בדיוק לפני שנה קראנו כאן לראש הממשלה לפרק מיידית את משרד התקשורת, בגלל הנזקים המבהילים שהמשרד הזה מייצר לתושבי ישראל, משרד המתנהל ללא כל תכניות עבודה או תכנית כלשהי (מלבד מה שהדימיון של השר ממציא). כמובן שאיש לא התייחס לקריאתנו. כך, אנו רואים היום, שהנזקים הנגרמים לציבור בגין פעילותו של גלעד ארדן והצוות, שהוא בחר בעצמו, ב"פטורים" ושאר תרגילים, ממשיך בלי כל הפרעה.

אין כל ערך לכסף שלנו, שהפך להפקר בידיו של השר גלעד ארדן. אין גם כל כוח פוליטי שיעצור את זה. 
 
גלעד ארדן



 
 
Bookmark and Share