Telecom News - האם ראוי להמשיך בתהליכי "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת?

האם ראוי להמשיך בתהליכי "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם ראוי להמשיך בתהליכי "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת?
הכלי המרכזי בניסיון להכפיף את כל יחידות משרד התקשורת להליכים הפליליים של "עד המדינה" שלמה פילבר היה תהליך "השינוי הארגוני" במשרד. עם סיום הפרק הטרגי-קומי של הקדנציה של שלמה פילבר, מן הדין לעצור את הזרמת הכסף, שנשפך מהכיס של כולנו, על התהליך ההרסני הזה.
מאת: אבי וייס, 22.4.18, 01:20שלמה פילבר

סיום הפרק הקומי טרגי הנקרא הקדנציה של "עד המדינה" שלמה פילבר (בתמונה משמאל) כמנכ"ל משרד התקשורת אמור היה לעצור את התהליך הפיקטיבי הנקרא "שינוי ארגוני" במשרד. מבקר המשרד חשף את כל ה"ישראבלוף" הזה וצמרת המשרד (השר איוב קרא ומ"מ מנכ"ל המשרד [לשעבר] שמילה מימון פשוט "גרסו" את הדו"ח הזה וגנזו אותו ללא כל דיון וללא כל מהלך של הפקת לקחים מהתהליך הכושל הזה.

מדבר במהלך יקר ביותר, שהצליח רק בדבר אחד: לקדם את שמילה מימון וחבריו - נאמניו בדרגות. המבקר חשף כיצד משרד התקשורת נוהל, לכאורה, כ"עדר של כבשים", ע"י שליטה מלאה בוועד העובדים באופן ישיר ושליטה בעובדים לרבות הבכיריםבאמצעות כלים כלכליים חזקים ביותר, שמבוססים על הונאה ועבירות משמעת וחשדות לפלילים בהיקפים מזעזעים. מאומה לא נחקר בעקבות החשיפות הללו של המבקר. 

אחת התוצאות האומללות של העיסוק ב"שינוי האגוני" במשך השנים האחרונות במשרד היא אבדן דרך מוחלט. את המטרות הרגולטוריות של המשרד לשוק התקשורת זה לא קידם במאומה, למרות כל הספינים, שהעיתונות פרסמה, לאור הודעות ראשי המשרד בנושא הזה וכבר משרד רוה"מ חשף, שהמשרד הזה (בניגוד לכל שאר משרדי הממשלה), לא השיג ולו משימה אחת משמעותית, בתכנית העבודה השנתית של המשרד בשנה החולפת, בדיוק כמו שהיה בשנים, שקדמו ל-2017.

לכן, אנו סבורים, שעל שרי האוצר והתקשורת לעצור את התהליך ההרסני הזה, שמכונה בשם "שינוי ארגוני", ולאפשר למנכ"ל החדש של משרד התקשורת לתכנן בעצמו את השינויים הארגוניים הנדרשים במשרד, בלי להיות כבול לתהליכים, ששלמה פילבר פיברק, בסיוע מלא של שמילה מימון, שהוביל את התהליך ההרסני הזה לאורך כל הדרך. בכתבה הבאה נחשוף את הנעשה ביחידה החדשה שקמה: אגף הרישוי, וכיצד נולד "ישראבלוף" ענק סביב היחידה הזו, בגיבוי צמרת המשרד לרבות השר, תוך הונאת הציבור, העיתונות, הממשלה, ועדת הכלכלה של הכנסת, מליאת הכנסת ומשרד האוצר. 

לכן, שלחנו ביום 25.3.18 את השאלה הבאה לצמרת משרד האוצר (שמממנת מתקציב המדינה את ה"ישראבלוף" הזה) ולצמרת משרד התקשורת את השאלה הבאה:
"החשכ"ל נתן ממש לאחרונה "פטור ממכרז" (כאן) למשרד התקשורת בעניין "השינוי הארגוני".
בכתבה כאן חשפתי, שמדובר בהטעיה של האוצר (מצד משרד התקשורת), שכן כל "השינוי הארגוני" הזה הוא חלק בלתי נפרד מ"תיק 4000" (כלומר: "תרגילי מתן שוחד בין משרד התקשרות, רוה"מ וצמרת חברת בזק").
האם לא מן הדין לבטל \ להשהות את האישור הזה, עד סיום החקירה המשטרתית בעניינו של מי שיזם ומימש את התהליכים של "השינוי הארגוני" ("עד המדינה", שלמה פילבר), ללא אישור או ידיעת שר התקשורת?"

למרות כל ניסיונותי, לא הצלחתי לקבל תגובה, לא ממשרד האוצר ולא ממשרד התקשורת, די ברור למה, מה שמציב את התהליך הזה באור המתאים שלו: מהלך לכאורה פלילי, של קידום מטרות אפלות ופליליות לסייע ל"מקורבים לצלחת", כנגד האינטרס הציבורי והצורך של שוק התקשורת.

פשוט מביש, שמשרד התקשורת לא מסוגל להפיק לקחים בשום דבר. יש לנו כאן רק אטימות מוחלטת לאמת לצורך לשרת את הציבור וצרכי הציבור. 

נספח:
רשימת החשיפות המרכזיות שלנו ב-4 השנים האחרונות סביב תהליכי "השינוי הארגוני" (עוד לפני דו"ח המבקר, שחשף פרטים רבים נוספים על גבול הפלילי בתהליך הזה), שלא רק שעלו מיליוני ש"ח (לחברת ייעוץ ארגוני ולקידום בדרגות ובתנאים נלווים בעלי תפקידים בודדים), הם הפכו את תחום אישורי הייבוא של ציוד, שיש בו מרכיבים אלחוטיים (לרבות רחפנים), לכאוס מחריד, שכולל התעללות של ממש בציבור (מה שלא יסתיים בקרוב, למרות כל ההבטחות והספינים של השר), וגם כללו את הקידום ופעמיים של שמילה מימון לצמרת המשרד, כדי שישמש "מוציא ומביא" עבור שלמה פילבר ו"עלה התאנה" לכל התרגילים הפליליים ששלמה פילבר ("עד המדינה") ביצע (על פי הודאתו החתומה), בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת:   
Chaos



 
 
Bookmark and Share