Telecom News - ערוץ 20: אבי וייס: תיק 4000 - פנו לשב"כ לאישור המיזוג בזק-YES

ערוץ 20: אבי וייס: תיק 4000 - פנו לשב"כ לאישור המיזוג בזק-YES

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ערוץ 20: אבי וייס: תיק 4000 - פנו לשב"כ לאישור המיזוג בזק-YES
אבי וייס, עורך "טלקום ניוז", חשף בראיון ל"אולפן הפתוח" עם בועז גולן בערוץ 20, מסמכים חדשים מאחורי הקלעים של תיק 4000, כמו גילוי של עבירה פלילית בתוך פרוטוקול המיזוג, ואי שימוש הולם בפרוטוקול ובמסמכים השונים התומכים בגרסת רוה"מ בחקירת גורמי האכיפה את תיק 4000. עדכונים בתחתית הכתבה לגבי ריאיון בערוץ הכנסת, ובחדשות ערוץ 20. 
מאת: מערכת Telecom News, 28.1.19, 23:59
 
אבי וייס תמונת מסך
 
צילום מסך 

הערב התראיין אבי וייס, עורך Telecom News, בערוץ הטלוויזיה 20 בתכנית "אולפן פתוח" עם בועז גולן. בראיון נחשפו פרטים חדשים בנוגע לתיק 4000 והוצגו מסמכים חדשים, שהציבור לא מודע להם ולא מבין את משמעותם הקריטית.

בין היתר, חשף וייס את אישור השב"כ למיזוג בזק-יס, ואת העובדות המובילות למסקנה, שלא נעשה שימוש הולם בפרוטוקול של ישיבת מיזוג בזק-יס של מועצת הכבלים והלוויין ובמסמכים נוספים ע"י מערכת האכיפה, כאשר המסמכים הללו תומכים בגרסתו של בנימין נתניהו, שהוא פעל כחוק.

כמו כן, הוא חשף אי גילוי של עבירה פלילית, לכאורה, שמצויה בשורה אחת בתוך הפרוטוקול הארוך מאוד הזה. כל חוקר מתחיל היה מגלה מיד וחוקר את הנקודה הזו, ואז הייתה מוכנסת הערת תיקון לשורה הזו בפרוטוקול לפני מתן היתר לפרסומו. אי גילוי "גלולת הרעל הפלילית" בפרוטוקול, יכול להצביע על כך, שבמשטרה ובפרקליטות לא קראו בעיון ולעומק את הפרוטוקול וגם לא שמעו את ההקלטה המקורית, שהפרוטוקול הכתוב נגזר ממנה, דבר שעלול להצביע על אי אכפתיות מול עבירה פלילית חמורה המונחת ממש מול העיניים.

 
קישור לראיון זה היום בערוץ 20 – כאן.

חשוב מאוד לקרוא את הכתבה הנלווית: "הבנתם? פרוטוקול מיזוג בזק-Yes לא שימש כחומר חקירה בתיק 4000":
 פגם מהותי בחקירת מערכת אכיפת החוק את תיק 4000 - מיזוג בזק-יס, שהופך את התיק לערימת גרוטאות  - כאן.

הראיון הקודם מ-21.1.19 בערוץ 20: "תיק תפור":אבי וייס חושף את מחדלי תיק 4000 - כאן.


נספח:

רשימת הפרקים בסדרה החדשה בעניין "תיק 4000": כמה פרקי רקע חשובים, שהקדימו את הסדרה הזו, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות:
 
עדכון 29.1.19: סרטון על דברי עורך טלקום ניוז בנושא, בערוץ הכנסת 99 היום בקישור להלן, החל מדקה 21 - כאן.

עדכון 12.2.19: חדשות ערוץ 20: הכתבה: "השאלות סביב תיק ארבעת אלפים, כתבה שלישית בסדרה", מאת: אלירן טל. בכתבה כלולה הופעתו של אבי וייס - כאן.
 
אבי וייס
 

תפירת תיק:
NEEDLE FREE
 
BAG FREE



 
 
Bookmark and Share