Telecom News - האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההיסטוריה"?

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההיסטוריה"?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההיסטוריה"?
בשלב זה אין כל ודאות, שזה המצב. כשיצאתי לדרך לפני כשנתיים "להרים את המכסה" מעל לאוסף השקרים, שמהם בנוי "תיק 4000", והובלתי את הפצת השם "תיק תפור" בקרב הציבור, הייתי בודד בתקשורת העצמאית. כיום, רבים מבינים וקוראים לציבור להבין, גם בעצרות ובהפגנות, שיש כאן "פוטש" במסווה משפטי, עטוף באוסף של המצאות פרי הדימיון של החוקרים והפרקליטות, שמתעלמים (בכוונה) מהעובדות. עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 13.10.19, 12:20שלמה פילבר לייק

אין לי ספק, שהציבור הרחב לא היה מכיר את שמי (שהיה מוכר בקרב הקהילה המקצועית, שקוראת את Telecom News, בין כ-150 עד 200 אלף קוראים ייחודיים בחודש), לולא "עד המדינה", שלמה פילבר, שמכיר אותי היטב, כי כתבתי עליו ועל מעשיו לא פחות מ-600 מאמרים, ושצייץ "לייק" בטוויטר, למאמר המוביל שלי, בעניין "תפירת התיקים", כמופיע בתצלום משמאל.

הוא רשם עוד פעם לייק לציוץ בטוויטר, כשכתבתי ציוץ כנגד הפרקליטות. מה שמוכיח שהוא עקבי...

עבורי - זו לא הייתה הפתעה, כי אני טענתי מתחילת הדרך, ש"עד מדינה" הוא לא. ממש לא. מאמרים "מזמן אמת" יש כאן למטה בנספח א', גם בנוגע אליו כ"עד מדינה" פוטנציאלי.

כיום, רבים מבינים מה שאני אומר וכותב שוב ושוב מזה כשנתיים ויותר: מומחים לרגולציית התקשורת, שופטים בדימוס, פרופסורים באקדמיה מתחום המשפטים, עורכי דין בכירים, עיתונאים מכל הקשת הפוליטית, פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית, פרשנים, פעילים חברתיים, אמנים, אנשי רוח ועוד. המסר, שהתחלתי עימו לפני כשנתיים - נחל הצלחה.

אולם - זו רק תחילת הדרך. "תופרי התיקים" לא נעלמו והם נמצאים מעל לכל חוק ונורמה, בניגוד למבנה המשפטי הקיים בכל מדינה דמוקרטית בעולם. לנו יש בעיה, לכולנו. אין שום בית משפט בישראל, שמוסמך לעסוק ב"תפירת תיקים" ("סגירת תיק" לא ראויה ומושחתת, היא הצד השני והמשלים של "תפירת תיק"). פשוט משקרים לציבור, שבית המשפט (ככל שהתיקים של נתניהו יגיעו לבית המשפט) יעסוק ב"תפירת התיקים" הללו. אין דבר כזה במערכת החקירה, התביעה והשפיטה שבישראל, בשונה מכל העולם הנאור. זה מוסבר בהרחבה בכתבות. 

את תחילת הכתבות שלי (דוגמאות יש כאן למטה בנספח א'), קראו רק הקוראים הקבועים של האתר. נחמד להיזכר היום, בראיון הראשון מחוץ למעגל המקצועי, שאני מצוי בו שנים רבות, ראיון שנערך עמי לפני מעל לשנה וחצי, למי שהיה הראשון בתקשורת (מלבד אלי ציפורי, שהצטרף קצת יותר מאוחר לקו שהובלתי עד אז ומזה כשנה הוא מוביל אותו באופן נחרץ ביותר, גם בסיוע שלי), כתב שממש אינו מהצד הימני של המפה הפוליטית, שזיהה, שאולי יש ממש במה שאני טוען מזה למעלה משנתיים - שמו ארז רביב מ"דבר1" (כיום "דבר העובדים בארץ ישראל", העיתון המקוון של ההסתדרות).

אחריו הגיעו עוד, אבל הוא היה הראשון, ממש הראשון, שערך עמי ראיון עומק, "חריש עמוק" מה שאיש לא רצה עד אז אז לפרסם בכלי המדיה המרכזיים, כדי להבין מה אני טוען ולמה, לגבי, התיק הכי הזוי שהיה אי פעם בהיסטוריה של מדינת ישראל. הוא פרסם זאת תחת הכותרת: "פספסו הזדמנות לניקוי אורוות". הלוחם הבודד בעוולות משרד התקשורת מאוכזב מחקירת תיק 4,000". 

יותר מאוחר, רבים וטובים הצטרפו לכיוון הזה וקלטו את המסר שלי של "תיק תפור", שהתחלתי בו לפני כשנתיים, לרבות (ויסלחו לי מי ששכחתי את שמו): סמדר בת אדם, אראל סג"ל, בועז גולן, אלירן טל, שמעון ריקלין, גיא לוי, יואב יצחק, עקיבא ביגמן, ועוד אנשים טובים וישרי דרך, אוהבי צדק והפועלים נגד "תפירת תיקים". 

מולם, חטפתי אין ספור נאצות, גינויים, איומים, השמצות וכיו"ב, מאנשים, שלא רוצים לתת לעובדות לבלבל אותם. האנשים הללו ממשיכים להפיץ את הספינים הבלתי מבוססים שלהם גם היום, דוגמה טרייה לספינים: עו"ד שחר בן מאיר ואור-לי ברלב (כאן). הם לא יחידים. כלי התקשורת המרכזיים מלאים בחברי הכת ששמה: "רק לא ביבי". 

למעשה (כמפורט בכתבות בכלכליסט כאן וכאן) העתירה מ-14.11.17 של עו"ד שחר בן משה היא שהובילה את הפרקליטות לפתוח מחדש את החקירה ב"תיק בזק", שהפך עם צירוף המשטרה לחקירה, ל"תיק 4000".

באתר Telecom News, מאז עלייתו לאוויר במרץ 2013 ועד היום, התפרסמו מעל ל-17 אלף מאמרים, מהם מעל ל-6 אלף מאמרים בתחומי רגולציית עולם התקשורת. באתר הקודם בו כתבתי מאמצע 2006 ועד שהקמתי את האתר הנוכחי (שימשתי כמשנה לעורך, ביחד עם העורך דאז, חיים חביב), אתר TheCom, אתר שכבר לא קיים, לא פחות מכ-30 אלף מאמרים, כמחציתם בתחום רגולציית עולם התקשורת.   

אחרי למעלה מ-21 שנים בהם אני עוסק רק בתחום הזה, כאנליסט תקשורת \ כתב תקשורת \ מומחה תקשורת, פונים אלי כל מיני חוכמולוגים, וטוענים שמה שראיתי במו עיניי, שמעתי במו אוזניי, אספתי במו ידי במחשב אצלי וכתבת עליו אלפי כתבות, לא היה ולא נברא, ומה שנכון זה מה שאומרים כמה עדי שקר, שהצטרפו "לפוטש" תחת לחץ בלתי אנושי, בגלל שהמשטרה והפרקליטות החליטו לבנות תסריט דמיוני, שמטרתו אחת ויחידה: "רק לא ביבי". הצד השני של אותו תסריט הוא: "מה שלא ביבי - לא חוקרים". 

אני לא נמצא בהפגנות, משום שאני לא פעיל חברתי ואין לי כישורים כאלה. כל דקה שאקדיש לפעילות ציבורית כזו, תהיה דקה פחות שאקדיש לניתוח מסמכים רגולטוריים, שיחות עם עדים מהימנים (שכמובן לא חקרו אותם, כדי "לא לקלקל את התיק התפור"). בנוסף, גם לא הייתי מעולם חבר ליכוד ואוהד של נתניהו, וגם אין כל סיכוי שאהיה כזה - בעתיד. 

יחד עם זאת, אני לא שותק ולא אשתוק, כשאני רואה שבתחום שבו אני מבין הכי הרבה, ויש בישראל אולי עוד 10 אנשים, שמבינים את התחום הזה לעומקו (ואת איש מהם לא לקחו כיועץ ל"תיק 4000"), ממציאים ומחתימים את היועמ"ש בעובדות מצוצות מהאצבע ומפזרים שקרים מודלפים "במצח נחושה", במטרה אחת ברורה, שאין לה כל קשר לדיני ראיות ולצדק המשפטי. אני מאמין, שראשי ממשלה מחליפים בקלפי, בהליכים דמוקרטיים, לא ב"פוטש" משפטי ב"תיקים תפורים". 

בתסריט הדמיוני הזה, שנבנה בפרקליטות, לא בדקו, שהאישור ל"עסקת בזק-YES" היה מגיע בכל מקרה ולא חשוב מי שר התקשורת, לאישור מועצת הכבלים והלוויין (ואחרי כן לחתימת שר), ביוני 2015, כי ככה עובדת הרגולציה של התקשורת ולנתניהו לא הייתה כל השפעה או מעורבות בעניין הזה. הוא לא היה צריך לקדם מאומה ולא היה צריך לשנות את דעתו של איש. ככה זה התנהל, בדיוק לפי הפרוצדורות, בלי שום התנגדויות מאיש ובדיוק לפי לוחות הזמנים שנקבעו - שנים מראש. 

המידע המדהים הזה, הוא בכלל לא סוד שאני שמרתי אצלי. הוא גלוי לחלוטין, אבל המשטרה והפרקליטות לא תפסו את המסמכים הנכונים ולא חקרו את העדים הנכונים.

המניות של יורוקום (של אלוביץ') היו תפוסות בידי "נאמן" עד סוף מרץ 2015, וכשהן שוחחרו מהנאמן והיה ניתן למכור אותן (לבזק), החלה ספירת ה-90 ימים לאישור הבקשה וזה הלך בדיוק לפי החוק והתקנות, עוד בתקופתו של אבי ברגר כמנכ"ל. 

אבי ברגר לא פוטר כדי לקדם את "העסקה", גם כי לא היה מה לקדם וגם לא היו אי פעם התנגדויות במשרד התקשורת ל"עסקה", כבר מאמצע העשור הקודם. הכל זה תסריט בדיוני, שהוא חלק מ"הפוטש". 

משרד התקשורת, מזה עשור וחצי, ראה את בזק כבעלת YES וזה בכלל לא עניין איש במשרד התקשורת, כמה אחוזי מניות יש לבזק ישירות וכמה דרך יורוקום ב-YES, הרי הכל זה שאול אלוביץ', ו"עסקאות בעלי עניין" הן לא מעניינות את משרד התקשורת ואינן משפיעות בכלל על ההחלטות במשרד התקשורת.

בנוסף, האישור ל-YES היה הכי איטי ומסודר מבין האישורים הדומים, שניתנו למשל לסלקום ולהוט (אישורים רגולטוריים בעלי משמעויות כלכליות כבדות לא פחות מאלה של בזק), אישורים, שניתנו ע"י שרי התקשורת (גם ע"י נתניהו, במקביל לאישור ל-YES), בקצב של "מהיום למחר" ועד לשבועיים. במקרה של YES, זה היה 90 יום, בדיוק לפי תקנות התקשורת, הזמן הכי ארוך בשנים האחרונות, לאישור פשוט של החלפת שם ברישיון של חברת תקשורת.

החוקרים והפרקליטות, שלא בדקו את העובדות ולא מבינים דבר וחצי דבר ברגולציית עולם התקשורת, יצרו "סרט" שלא מבוסס על שום דבר, זאת, תוך ניסיון לקבוע תקדימים משפטיים הזויים, שלא קיימים בשום מקום בעולם וגם לא בספר החוקים הישראלי. 

גם הנושא הכי כבד, כביכול, של "מרמה והפרת אמונים", של הקשר האישי בין נתניהו לאלוביץ', נבדק לעומק גם ע"י היועמ"ש, גם ע"י הפרקליטות ומשרד המשפטים וגם ע"י מבקר המדינה (בתקופות זמן שונות) ושניהם (היועמ"ש ומבקר המדינה), בחתימת ידם, "שחור על גבי לבן", קבעו, שאין בכך כל היבט פלילי אלא זה עניין מנהלי די שולי, שטופל כבר נכון ונגמר (ע"י הרחקת נתניהו מטיפול בענייני בזק). ניסיון להעלים את המסמכים הללו - לא יצלח, כי בבית משפט (אם ירצו להגיש את התיק הזה באשמה הזו לבית משפט), הכל יתגלה. 

יש חוכמולוגים הטוענים, שנתניהו הוא זה שבחר את המפכ"ל והיועמ"ש, אלה שהובילו את "תיק 4000". זה נכון. אז מה? אם נתניהו טועה בבחירת בעלי התפקידים - זו סיבה "לתפור לו תיק"? מה הקשר? אסור להסכים בשום צורה למחשבה הזו, שאם טעית בבחירה של בעל תפקיד, אתה צפוי ממנו ל"תקיעת סכין בגב", רק כי ככה בא לו ולפרקליטות, כדי להוריד אותך מהכיסא בכוח ו"להתקדם על הגב שלך", במטרה להיות אולי שופט בבית המשפט העליון. 

מתחילת דרכו של עו"ד אביחי מנדלבליט (בד"ר עו"ד אביחי מנדלבליטתמונה משמאל), כיועמ"ש, הבחנתי ב-3 מאפיינים של התנהלותו:
1) כמעט ולא קורא מסמכים במקור.
2) חותם על מסמכים, שמוגשים לחתימתו ע"י עוזריו, בלי לבדוק אותם לעומק, או בכלל.
3) אחרי שמעירים לו על טעויות מהותיות במסמכים הללו, עליהם חתם, הוא לא מתקן אותם (בבחינת:"אני ואפסי עוד").

הגישה הזו, היא ההיפך מהגישה המשפטית הקיימת ב"תורת המשפט" בישראל ובעולם הנאור ואנטיתזה ל-Startup Nation, "הרוח הישראלית", שהחלה עוד מלפני קום המדינה, למעשה, כבר מהעלייה הראשונה, שבה בכירים, מנהלים וגם לא מנהלים, מתקנים "תוך כדי ריצה" את הטעויות של עצמם וככה מתקדמים ומצליחים. כל הזמן בודקים שגיאות וטעויות ומתקנים.

זה הוביל ומוביל אצלו ליצירת "קונספציות" מוטעות בהבנתו את המציאות, תפיסות עולם, שנחשפו במערומיהן, בראיון המוזר שעו"ד ד"ר מנדלבליט קיים עם דנה וייס מ"החדשות" ב-19.1.19 (כאן).

כתבתי על כך בצורה מאוד ברורה ומפורטת במאמר הראשון, שכתבתי אודותיו, זמן קצר אחרי שנכנס לתפקידו כיועמ"ש, במאמר, שפורסם על ידי תחת הכותרת: "ד"ר אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה מנותק לגמרי מהמציאות". האבחנה הזו חוזרת על עצמה בכל עשרות המאמרים, שכתבתי אודותיו מאז, וגם בהתייחס למסמך המוזר, שקיבלתי ממנו ב-23.9.19

המכתב הזה של היועמ"ש אלי, בתוספת התגובה של הפרקליטות לבג"ץ בעניין בזק, בתוספת היציאה של
עו"ד ליאת בן ארי שווקי מאתר משרד המשפטיםעו"ד ליאת בן ארי שווקי, (בתמונה משמאל), לחופשה באמצע השימועים, הובילו אותי למסקנה, שיש לפרקליטי נתניהו ולנתניהו עצמו - בעיה:

האמת בכלל לא מעניינת את הפרקליטות. מה שהוגש בשימוע - לא נחשב בעיניהם. שום עובדה לא יכולה לערער את הסרט הדמיוני, שהם הסריטו. 

אני חוזר ומדגיש: 
הטענות ב"כתב החשדות", שהיו תנאים, שהשתנו לגבי "העסקה", בגלל לחץ או בקשה של נתניהו ו\או פילבר כדי לתת "תמורה" לאלוביץ' על "כתבות מפנקות" ב"וואלה!" - לא מבוססות על שום מסמך, שיעמוד בבית המשפט. רק על עדויות של עדי שקר - בדיעבד. עדי שקר, שמי שיסמוך עליהם, לא יגיע רחוק. אולי שופט בדיסנילנד, בתחרויות ילדים, יוכל לקבל את אוסף השטויות, שהם פלטו מפיהם, בלחץ של המשטרה והפרקליטות.  

העיכוב באישור הבקשה של YES כל כך הרבה שנים (עד 23 ליוני 2015), נבע אך ורק מכך, שהמניות של אלוביץ' היו תפוסות בידי הנאמן. לכן, לא היה לאלוביץ' מה לפנות לנתניהו ש"יעזור לו", כי נתניהו לא יכול להשפיע על הנאמן ובכלל לא ידע שיש דבר כזה.

בזק עניינה אותו כשלג דאשתקד, הוא לקח את תיק התקשורת רק כדי לטפל בנושא הטלוויזיה (אנשים שכחו מה היה אז ב"רשות השידור", פיצול ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 20 ועוד) והתככים סביב "חוק ישראל היום". בזק לא עניינה אותו ומתי שכן, הוא היה נגד בזק, לא בעד בזק, הפוך ממה שמטמטמים לציבור את השכל. העובדות המתועדות שונות לחלוטין מהשקרים שנולדו בדיעבד, בלחץ המשטרה והפרקליטות, שיצרו סרט דמיוני בהבל פה. . 

אבל אלוביץ', בניגוד לנתניהו, ידע היטב היכן המניות היקרות שלו "שוכבות". מכאן, שהוא היה צריך לעשות "עסקת שוחד" עם ד"ר אסף אילת, מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים (כיום "רשות התחרות"), כדי שישחרר לו (באישור בית הדין להגבלים עסקיים, שזה בית משפט מחוזי), את המניות, שהוא החזיק חזק אצל הנאמן, מאז 2010, כדי שאלוביץ' יוכל למכור את המניות הללו לבזק, במחיר מופקע (עסקה שבדיעבד התבררה ככישלון כלכלי אדיר ואלוביץ' הפסיד את כל נכסיו ובזק כעת בשלבי מעבר לבעלים חדשים). 


כל ההיסטוריה של תפיסת מניות יורוקום \ אלוביץ' בידי "נאמן" (עו"ד, שמונה כנאמן באישור בית המשפט), מה שהחל ב-11.4.10 (ההחלטה ניתנה בפועל ב-31.3.10 ולקח כמה ימים עד שעברה את כל האישורים הנדרשים במערכות הפנימיות של הרשות ובבית הדין להגבלים עסקיים), וזה נגמר ב-31.3.15, נמצאת כאן באופן גלוי לחלוטין:
https://www.gov.il/he/Departments/legalInfo/7915
 
הכל גם פורסם ברשומות. היה שימוע פומבי (כמפורט במסמכים), לא היה בכך כל סוד. אני ידעתי מכך, כל מי שעסק בנושאים הללו בזמן אמת ברצינות ידע מכך. כמובן שראשי בזק ואלוביץ' ידעו מכך.

לנתניהו לא היה כל קשר להליכים הללו והוא לא יכול היה להשפיע עליהם, או לזרז אותם בשום דרך וגם לא סביר שאלוביץ', שידע היטב היכן המניות שלו, פנה לנתניהו לזרז דברים שאינם בשליטת נתניהו, בשום צורה. 


משום מה החוקרים (לא מרשות ניירות ערך ולא מלהב 433 ולא מהפרקליטות המלווה), לא תפסו את המסמכים הללו והם חופשיים לעיון הציבור מאז הולדתם ועד היום - באינטרנט. המציאות והמסמכים מזמן אמת, בכלל לא עניינו את החוקרים והפרקליטות. הם לא חיפשו את האמת, אלא את ראשו של נתניהו.

המניות של אלוביץ' היו תפוסות בידי נאמן, כי נקבע שיש למכור אותן לקונה שאינו בזק. אולם, זה לא הלך. כל הזמן הנאמן ואלוביץ' קיבלו הארכות, כדי למכור את המניות לקונה חיצוני - וכשלו. לגבי חלק משרשרת ההארכות למכירה לקונה, שאינו בזק, יש פירוט מלא במסמך הנקרא "כל ההחלטות בסדר כרונולוגי" .
 
ההחלטות הללו מפרטות בסדר כרונולוגי: לא פחות מ- 9 הארכות למכירה של המניות, הארכות שניתנו ע"י שלומי פריזט, הארכה אחת של פרופ' דיויד גילה, ועוד 2 הארכות של ד"ר אסף אילת (סה"כ 12 הארכות למכירת המניות התפוסות בידי הנאמן), כדי למכור אותן לקונה חיצוני שאינו בזק.

זאת, עד שהתייאשו ברשות להגבלים עסקיים ממכירת המניות של יורוקום, שהיו אז תפוסות בידי הנאמן, לקונה חיצוני, שאינו בזק וחזרו למתווה הקודם, מהעשור הקודם, של מכירת המניות לבזק, וזה האישור הרשמי שגם פורסם ברשומות, שניתן סופית עו"ד דרור ארם (רשם הגבלים עסקיים), לעו"ד דרור שטרום ב-31.3.15, אחרי שמולאו כל התנאים לשינוי הזה, תנאים, שניתנו ע"י ד"ר אסף אילת, בהחלטתו ביום 26.3.14 ונימוקים שפורסמו על ידו אחרי שימוע ב- 27.5.14. 

בשימוע הפתוח שהוא (ד"ר אסף אילת) ערך אז ב-2014 (שימוע שהחל בסוף 2013, ההודעה לציבור מצויה כאן, התנאים למיזוג המוצעים - כאן), לא היו שום מתנגדים, בוודאי לא מצד משרד התקשורת (אז השר היה גלעד ארדן והמנכ"ל אבי ברגר. סמנכ"ל הכלכלה במשרד התקשורת היה הרן לבאות). הפוך בדיוק ממה שמספרים לכם כיום, כאילו הם (ארדן, ברגר ולבאות) התנגדו ל"עסקה".

הנה ההחלטה אולי הכי חשובה ב"תיק 4000", החלטה שהחוקרים, הפרקליטות והיועמ"ש, לא הצליחו למצוא, משום מה, מתחילת החקירה ועד היום:

תנאי המיזוג

כפי שניתן לראות, בסעיף ו.5 בנימוקים מ-27.5.14 מצוין המנגנון שבו הנאמן יפסיק להחזיק במניות יורוקום וישחרר את המניות בחזרה ליורוקום, כדי שתמכור אותן לבזק, מה שקרה כמעט שנה לאחר מכן.

ד"ר אסף אילת שלט אישית, עם כל המנגנון המקצועי הגדול (כ-50 איש), שעבד תחתיו, בתהליכים הללו. כל הזמן. לא נתניהו. איש לא כתב "כתבות מפנקות" לד"ר אסף אילת. הוא גם לא נקרא לחקירה (בכוונה, כדי לא "לקלקל את התיק"). היו עוד הרבה עדים מהימנים, שלא נקראו לחקירה ומאות מסמכים, שלא נבדקו ע"י החוקרים. בכוונה. 

 
ממועד זה (31.3.15, מועד הרשמי של שחרור המניות מהנאמן), למעשה, החלו לספור במשרד התקשורת את ה-90 יום לאישור של משרד התקשורת \ מועצת הכבלים והלוויין, לפי תקנות התקשורת. לנתניהו לא היה שום קשר למהלכים הללו. הוא לא היה צריך לזרז מאומה וגם לא זרז מאומה. הכל התנהל "לפי הספר", בלי שום התנגדויות. מועצת הכבלים והלוויין עשתה את עבודתה בשקט ובמקצועיות ואיש לא השפיע על המהלכים הללו וגם לא היה צורך להשפיע. 
 
זאת, כי קודם לכן (לפני סוף מרץ 2015), לא היה מה לאשר ל-YES במשרד התקשורת \ מועצת הכבלים והלוויין, כי המניות היו תפוסות בידי הנאמן מאפריל 2010 ועד סוף מרץ 2015 - עם תקווה (שנכזבה) למכור את מניות יורוקום - לרוכש שאינו בזק. מי שאישר את המכירה של המניות של אלוביץ' ביורוקום לבזק, זו הרשות להגבלים עסקיים וזה עבר גם "פרה-רולינג" ברשות ניירות הערך. הם אלו הרגולטורים שטיפלו בנושאים הכלכליים של מכירת המניות של שאול אלוביץ' ביורוקום לבזק. לא משרד התקשורת. לא נתניהו. לא מועצת הכבלים והלוויין. לא מנכ"ל משרד התקשורת. 
 
גם"סידור המניות", שהיו מבוזרות ב-3 חברות, תחת חברה אחת בלבד של אלוביץ', כדי ליצור אטרקטיביות למניות לקראת מכירותן לקונה, שאינו בזק, לא עזר ולא נמצא קונה, לא ע"י יורוקום ולא ע"י הנאמן. כך, שכל האפיזודה  המוזרה הזו (של סידור המניות בחברה אחת), שהופיעה במכתבה של היועצת המשפטית של משרד התקשורת לנתניהו, היא חסרת חשיבות פלילית או אחרת, מבחינת "תיק "4000". ניתנו אין ספור פרשנויות מטופשות ע"י אנשים, שאין להם שמץ של מושג בתחום רגולציית עולם התקשורת.

מה שחשוב הוא, שכל היועצים המשפטיים הכי בכירים במדינת ישראל, כולם עצמאיים ובלתי תלויים זה בזה ובלתי תלויים בנתניהו, החל מהיועמ"ש (הקודם), דרך המשנה ליועמ"ש, דרך יועמ"ש השב"כ, יועמ"ש הרשות להגבלים עסקיים, יועמ"שית משרד התקשורת, יועמ"שי מועצת הכבלים והלוויין ויש עוד, כולם, ללא יוצא מן הכלל, תמכו ואישרו את "העסקה", אחרי שבדקו לעומק את כל הניירות וכל המידע, שהיה סביב "העסקה" הזו. אין דבר יותר "כשר" בישראל מזה. אז איך זה הפך ל"תיק פלילי" כנגד נתניהו? הוא לא יכול היה לחשוב או לעשות אחרת חוץ מלחתום על הנייר, שהביאו לו לחתימה. זה אפשרי רק אם "תופרים" את המהלך הזה ומעלימים מ"כתב החשדות" את כל ארמיית היועצים המשפטיים, שאישרו את "העסקה" בחתימת ידם. זה מה שעשו המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש הנוכחי. 

 
ספינים הם מוצר פטור ממס. לכן, אפשר לייצר אותם בלי כל מגבלה. זה מה שמתרחש ב"זירה", שאני עוסק בה בשנים האחרונות ובמיוחד בחודשים האחרונים. אני לא עוסק בספינים - אלא בעובדות. מאות מסמכים ועשרות עדויות המפורטים ב-32 פרקי הסדרה הקודמים, שרשומים בנספח ה' - כאן. המסמכים הללו "מדברים בעד עצמם". 

ב"תיק 4000" מצאתי וסיכמתי את עיקרי "העקרונות" והסממנים הבולטים (4 עקרונות מובילים, שזיהיתי בניתוחים הרבים, שערכתי בסדרה), של מהלכי "תפירת התיקים" של "הקליקה":
  • אין לוחות זמנים (ואם יש זמנים - הם בד"כ שגויים). זה קו עקבי בכל "תיק 4000", כדי "להניע אירועים והחלטות" ב"מנהרת הזמן" קדימה ואחורה, כדי שהעדויות תתאמנה לתיאוריה של ה"עבריין הסדרתי", כלומר: נתניהו. בהדלפות לגבי עדותו של "עד המדינהשלמה פילבר זה מאוד בולט, וזה גם קיים בעדויות אחרות (למעשה, כמעט בכולן). בעדותם, עדי השקר וגם עדים מבולבלים וספינולוגים אחריםלא הבינו איך "הם נופלים בפח" של "הנעת הזמנים" ע"י החוקרים והפרקליטים המלווים (מפרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א), ולכן הם שוב ושוב טועים ומטעים בתשובותיהם, כשהם מסתמכים רק על זכרונם ולא על מסמכים מזמן אמת. מלבד זאת, חלקם, המציא, כהרגלם, גם שקרים וספינים משל עצמם, כדי להיראות "טובים" בחקירה, לפי הכוונת החוקרים והפרקליטים המלווים. לוחות הזמנים הנכונים מפורטים כאן בנספחים ב' ו-ג'.
  • אין עימות ואימות בין העדות החשובה לתיק, לבין מסמכים מזמן אמת הסותרים (או מחזקים) את העדות הזו. זה חלק מהותי ב"תפירת" התיק. במקום לחתור לגילוי האמת (שזו מטרת החקירה), חתרו ב"קליקה" לחפש הרשעה של נתניהו בכל מחיר, תוך התעלמות מוחלטת מהאמת. כל המסמכים הסותרים את העדות היו בידי המשטרה והפרקליטות, אבל הם פשוט התעלמו מהם (למשל, התעלמו לגמרי מהמסמכים המוצגים בסדרת 32 הכתבות המפורטת כאן בנספח ה'). 
  • אין עימות ואימות בין העדות לעדויות אחרות בנושאעדויות היכולות לסתור (או לתמוך) בעדות המרכזית הקיימת בתיק. יתרה מכך, עדים מרכזיים רבים (לפחות 12 עדים חשובים), שעדותם הייתה יכולה לסתור את כל מה שיש בתיק 4000, כלל לא נקראו לחקירה, כדי "לא לקלקל את התיק". אולם, הם יכולים להגיע לבית המשפט כעדי הגנה (ככל שיתקיים משפט) ולכן אי גביית עדותם, היא מחדל חמור ביותר של "הקליקה". 
  • אין התייעצות עם מומחי רגולציה, כדי לנסות לבדוק אם העדות המרכזית הזו הגיונית ונכונה, בהקשרים של פעילות הרגולציה והתפתחותה בשוק התקשורת. התיק ההזוי הזה, שקרוי בשם "תיק 4000", היה נגנז ביומו הראשון, אם החוקרים והפרקליטים המלווים היו מתייעצים עם מומחי רגולציה עצמאיים וישרים בתחום התקשורת (יש כמה כאלה בישראל, כולל עורכי דין מומחים ברגולציה המאוד ספציפית הזו). 
עדכון 18.10.19: פורסם מאמר של קרולין גליק ב"ישראל היום" (כאן), תחת הכותרת: "זה התקדים הדרמטי שהציגו פרקליטיו של נתניהו בשימוע - ועשוי למוטט את התיקים נגדו", אודות חוות הדעת המשפטית הבינלאומית המעמיקה שנמסרה לד"ר אביחי מנדבליט בשימוע. מומלץ לקריאה. 

עדכון 8.11.19: נחשף (כאן): 

אילן ישועה התלונן שהתערבו לו בתכנים? אלא שבשנת 2014 נמצא שאתר וואלה סחר כתבות עבור כסף
‏במסגרת האזנות בפרשת 'ישראל ביתנו' ב-2014 נמצא כי אתר 'וואלה' סחר בכתבות עבור כסף!

חלק גדול חדשות וואלה פורסמו באתר וואלה תמורת תשלום יחצנים - אנשים מתפלאים. מדוע הם לא מקבלים חשיפה בתקשורת !!

שלמו כמה אלפים ותהיו סלב!

‏לא בקשה לשינוי כתבה, עריכת מילים או תמונה, אלא הכנסת ידיעה חדשותית מיועץ תקשורת רונן צור עבור תשלום.

באופן "מפתיע" וכשנה לאחר שנודע לפרקליטות ולמשטרת ישראל ש'וואלה' סוחרת בכתבות, המנכ"ל אילן ישועה מצטייד במכשיר הקלטה והופך לעד ראשי בפרשה 4000.


עדכון 10.11.19: הרן לבאות, סמנכ"ל בכיר כלכלה לשעבר במשרד התקשורת (ומ"גיבורי תיק 4000" התפור), החל לשמש כיועץ עבור IBC. ככה "נסגר המעגל" של הקושרים ו"הקליקה" כנגד נתניהו, בשירות סלקום ושות' (כאן). 
עדכון 11.11.19בית המשפט המחוזי בתל אביב (כאן) מרשיע את ראש העיר אשקלון לשעבר איתמר שמעוני בקבלת שוחד, יחד עם זאת הוא מזכה אותו מחמת הספק בפרשת הסיקור האוהד באתר החדשות המקומי. בהמ"ש פסק: סיקור אוהד אינו שוחד

פרקלטיו של ראש הממשלה נתניהו בתגובה להכרעת הדין בעניין איתמר שמעוני: "לא במקרה מעולם בהיסטוריה המשפטית של הדמוקרטיות לא היה תיק שקבע שסיקור חיובי זה שוחד. קביעה כזו תפגע באופן אנוש בחופש העיתונות שהוא מיסודות הדמוקרטיה. 
מקרה אחד בלבד הובא לבית המשפט ב-2017. הקבלן דוידי קנה ב-600 אלף ש"ח אתר ביקורתי נגד ראש העיר אשקלון - ומייד סגר אותו. זה הרבה יותר חמור מתיק 4000, שבו לא נטען שראש הממשלה קיבל אפילו אגורה אחת. 
ובכל זאת בית המשפט זיכה את הנאשמים מהאשמה שסיקור חיובי הוא שוחד - ולא יצר את התקדים הזה. 
אם בית המשפט סגר היום תיק שוחד הרבה יותר חמור ממה שנטען בתיק 4000 - רכישת אתר אינטרנט ביקורתי נגד ראש העיר ב-600 אלף ש"ח וסגירתו מייד לאחר הרכישה - ברור שתיק 4000 קורס.
הטענות נגד ראש הממשלה נתניהו הן חלק מאכיפה בררנית שזועקת לשמיים: סחיטה באיומים של עד המדינה ניר חפץ, הפריצה הלא חוקית לטלפונים של דובריו ושיטפון ההדלפות הפליליות והמגמתיות נגד ראש הממשלה במטרה לנהל נגדו משפט שדה בדעת הקהל".

עדכון 14.11.19: פרופ' דניאל פרידמן: "מוסד היועמ"ש פוגע בדמוקרטיה". שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, הסביר ב"כנס חיפה למשפט" (כאן), את התפקידים הסותרים של היועמ"ש וקבל על כוחו הבלתי מוגבל, הלא הגיוני והלא חוקי, של היועמ"ש במדינת ישראל.

עדכון 26.11.19: הקלטות ד"ר מנדלבליט מפרשת הרפז פורסמו ע"י בועז גולן מאתר 0404 - כאן והדלפה - כאן (ההקלטות נחסמו זה מכבר בצו איסור פרסום). זה שד"ר מנדבליט נוהג באופן קבוע לשקר, כבר חשפנו מזמן וכמה פעמים, למשל כאן. אבל לא רצו להאמין לי.
ד"ר מנדלבליט וחברים
לא ברור כיצד עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט מונה ליועץ משפטי לממשלה, אחרי שהיה ברור מי הם חבריו (כמופיע בתמונה משמאל). 

קשרי הידידות בין ד"ר אביחי מנדלבליט למשל לחברי כנסת דהיום ממפלגת "כחול לבן" (החבר''ה מ"תיק פרשת הרפז"...) ו"שונאי נתניהו" מובהקים, לא הייתה סוד. ממש לא.  

בנוסף, ההחלטה של היועמ"ש הקודם עו"ד יהודה וינשטין לגבי "תיק פרשת הרפז" (המסמך המלא נמצא כאן), הייתה ידועה לצמרת הממשלה ולצמרת המשפטית ולנש"מ, הצמרת שהחליטה על מינויו למזכיר הממשלה ואח"כ ליועמ"ש.

עוד קודם למינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש, כבר בשלב שהועלתה ההצעה למנותו ליועץ המשפטי לממשלה, כתב עו"ד וינשטיין מכתב מאוד נוקב וחד-משמעי לנתניהו, ראש הממשלה, מכתב (שנמצא כאן, למתעניינים). זה היה מכתב שנועד היה למנוע את מינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש, אבל זה משום מה לא קרה. אלו שאישרו את מינויו, סרבו, משום מה בזמנו, לקבל את העובדות הנכונות לגביו אופיו ומידותיו, מה שברור כיום לרבים וטובים, וכעולה מניתוח המסמכים עליהם הוא חתום ומדבריו שלו עצמו באמצעי התקשורת. 

נספח א'

להלן אציג בנספח זה, כמה מהפרקים הראשונים, שפרסמתי אודות "תיק 4000" (שנקרא קודם "תיק בזק") מסוף 2016 ועד סוף 2018, פרקים שהציבור הרחב לא ראה (כי טרם הכירו אותי מחוץ למעגל של קוראי האתר), כאשר מדצמבר 2018 יצאתי עם הסדרה החדשה של 32 הפרקים החושפניים והממוקדים (ועמוסי "ראיות"), בנושא "תפירת תיק 4000" והפרק הראשון בסדרה פורסם אז תחת הכותרת: "חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-YES ולבזק".

המטרה של הפרק הראשון הזה בדצמבר 2018 הייתה להראות, שרגולציית התקשורת היא עסק ממש לא פשוט וניתן לפרש כל החלטה כהחלטה פלילית, או כהחלטה תמימה - המבוצעת על פי החוק והתקנות, תלוי בנסיבות ובהיסטוריה הרגולטורית של ההחלטה הספציפית הזו. זה דורש ידע מקצועי ספציפי, מה שאין ולא היה למשטרה, לפרקליטות וליועמ"ש. 

הפרקים הבאים בסדרה נמצאים בהכנה ויתפרסמו בשבועות ובחודשים הבאים, אחרי שאגמור את העיבודים וההצלבות, שאני עורך לכל מסמך ולכל עדות שמגיעה אלי.

כמה פרקים נבחרים (מתוך מאות) שקדמו לסדרת הנוכחית בת 32 הפרקים "הכבדים", שפורסמה עם מאות מסמכים ועדויות:
SEWING FREE
BAG FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים