Telecom News - איך חברות הסלולר עוברות במהירות מהעולם הישן לעולם הווירטואלי?

איך חברות הסלולר עוברות במהירות מהעולם הישן לעולם הווירטואלי?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> איך חברות הסלולר עוברות במהירות מהעולם הישן לעולם הווירטואלי?
איך חברות הסלולר עוברות במהירות מהעולם הישן לעולם הווירטואלי?
מאת: אבי וייס, 9.11.19, 17:25שקר אייר - VMware
 
חשיפת המהפך של חברות הטלקום בכל רחבי העולם, שהחלו להטמיע אצלן פתרונות חדישים של VMware, במסגרת של "טרנספורמציה דיגיטלית" בעולם הטלקום, דוגמת פתרונות Edge, כמענה לצרכים של היום ומחר בעולם התקשורת, שנכנס כבר ל-G5.  
 
"אני רואה בשוק הטלקום התלהבות ונכונות לעבור לשלב הבא של רשתות תקשורת, רשתות של G5, מבוססות וירטואליזציה", מתאר שקר אייר (Shekar Ayyar), סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל קבוצת התקשורת (Telco) וענני הקצה (Edge Cloud), בחברת VMware. "כעת, עם העלייה המדהימה בביקושים בקצה והמעבר ל-G5, אנו מספקים להם פתרון חדשני מלא 'קצה לקצה' דוגמת Edge Cloud, וזה בדיוק מה שהם מחפשים וצריכים".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם שקר אייר (בתמונה), מי שמנהל ברמה הבכירה ביותר ב-VMware את תחום פתרונות עולם הטלקום, כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "טרנספורמציה דיגיטלית" בעולם הטלקום, ומימוש פתרונות מתקדמים ביותר דוגמת NFV (ר"ת: Network Function Virtualization), SD-WAN, Edge Cloud ו-Telco Cloud, אצל ספקיות התקשורת המובילות בעולם, כפתרון מוביל לעולם ה-5G וכפתרון המתאים גם לארגונים המיישמים IoT ברשתות 5G (דוגמת: עיר חכמה, רכב אוטונומי, שירותי רחפנים, רפואה מרחוק, ועוד).
 
את שקר אייר ראיינתי במסגרת הכנס הענקי VMworld Europe 2019 המתואר כאן בהרחבה והחושף את ההצלחה המדהימה של הכניסה של VMware להיות ספק מוביל של פתרונות מתקדמים לחברות התקשורת ולארגונים בכל רחבי העולם.
 
הפתרונות המתקדמים שלVMware  נמצאים כיום ב-8 מתוך 10 ספקי התקשורת הגדולים בעולם. זה הישג מדהים בכל קנה מידה, כשזוכרים שלפני 4 שנים חברת VMware רק חלמה להיכנס עם פתרונות מתאימים לעולם הטלקום.
 
כיום, מעל ל-800 מיליון מכשירי סלולר מחוברים דרך ספקי התקשורת שלהם לענני תקשורת מבוססי הפתרונות של VMware, בלמעלה מ-100 לקוחות טלקום לשירותי תקשורת וסלולר, כשהחידוש המרכזי הוא, ש-VMware נכנסה גם לעולם הרדיו (RAN = Radio Access Network) של ספקי הסלולר. זאת, ברכישה של חברת Uhana, שמספקת פתרון חדשני לאנטנות הסלולר, פתרון מבוסס AI (בינה מלאכותית), פתרון מתקדם ביותר המותאם כבר לדרישות של רשתות סלולר 5G
 
שאלה: מה תפקידך בחברה?
שקר אייר: "אני סגן נשיא ומנהל של החטיבה העסקית, שהוקמה לעולם הטלקום ולאחרונה הורחבה גם לעולם ה-Edge Cloud, תחום המחובר לכל העולמות הווירטואליים ובמיוחד חשוב לעולם הטלקום.
 
המיקוד שלנו כיום הוא בפיתוח והפצת פתרונות בטכנולוגיות המיועדות לעולמות הכי מתקדמים דוגמת: 5G, IoT, Edge, NFV, Telco Cloud, כאשר המיקוד המרכזי שלנו הוא ב-3 התחומים הטכנולוגיים המובילים בעולם הטלקום היום ומחר: 5G, IoT ו-Edge".
 
שאלה: מה מעמדכם בשוק הטלקום?
תשובה: "בתחום הטלקום אנו רואים 3 סוגים עיקריים של לקוחות:
א. שירותי IT בלקוחות טלקום (בעיקר עבור עצמם ושירותיהם).
ב. ארגונים ועסקים בכל סדר גודל, הקונים ומקבלים שירותי ICT מגוונים מחברות הטלקום, לעיתים באמצעות אינטגרטורים ((Communications Service Providers = CSP.
ג. רשתות של חברות הטלקום ושירותי התקשורת של חברות הטלקום.
 
אנו נוכחים בכל הרבדים של השוק ובכל פלחי השוק הללו. למשל, בתחום שירותי ה-IT של חברות הטלקום אנו כ-65% מהשוק העולמי בתחום הזה. ב-2 תת התחומים האחרים אנו במצב טוב עם צמיחה מהירה, שהחלה לפני כ-3 שנים, כשבאנו אל ספקי הטלקום עם הפתרונות החדשניים, שפיתחנו עבור הצרכים שלהם ושל לקוחות הקצה שלהם.
 
כיום יש לנו מעל ל-100 ספקי תקשורת, שהם לקוחות שלנו.
 
למשל, בתחום של שירותי רשת, לקוחות טלקום לא מעטים לקחו מאתנו את הפתרון של VeloCloud, כדי לספק תשתיות תקשורת בכל רחבי העולם.
 
מעל ל-100 ספקי פתרונות בחרו בפתרונות ה-NFV שלנו, כשחלקם בחרו גם בפתרונות ה-SD-WAN שלנו. כיום יש כבר ספקים לא מעטים הבוחרים את פתרונות ה-Edge שלנו.
 
החידוש הטרי הוא, שנכנסו גם לעולם ה-RAN, תשתיות הרדיו, עם הפתרון של Uhana. כך, שאתה יכול למצוא אותנו בכל רובד של השוק ובכל סגמנט של השוק".  
 
שאלה: איך זה שספקי התקשורת בכל רחבי העולם אימצו בכזו מהירות את הפתרונות שלכם והעדיפו אתכם על פני המתחרים הוותיקים המצויים בעולם הטלקום, מתחרים הנמצאים בעולם הטלקום מזה שנים רבות?
תשובה: "יש הבדל מרכזי ביננו לבין המתחרים. אנו מציעים לספקי הטלקום פתרון מלא. אלה לא פתרונות חלקיים לצרכים חלקיים, אלא פתרון מלא לכל צורך קיים ועתידי.
 
הספקים מעדיפים כיום לקחת פתרון מלא ולא אוסף של פתרונות בודדים, שצריך לתאם ביניהם ולנהל כל פתרון בנפרד. יש לנו סוויטה של פתרונות ומוצרים, חלקם עם שותפינו דוגמת דל-EMC ושותפים רבים אחרים, שנותנים מענה מקיף ושלם לספקי הטלקום.
 
לדוגמה, כשיצאנו עם סט הפתרונות לתחום ה-NFV, חיברנו שורה של מוצרים ויכולות, מה שסיפק לעולם חברות הטלקום מענה שלם ומקיף, פתרונות קצה לקצה, פתרונות שלא היו בשוק.
 
ספקי התקשורת מעוניינים היום, יותר מתמיד, לתת יותר שקיפות ברשת שלהם ולנהל אותה במערכת אחת, קצה לקצה. זה מה שאנו מספקים להם".
 
שאלה: מי צריך פתרונות Edge בעולם הטלקום?
תשובה: "בכל מקום בו ספקי התקשורת הטמיעו פתרונות NFV, מכל הספקים, הם נוכחו, שזה יוצר בעיות רשת. הסיבה: העלייה המהירה בביקושים, שיוצרים עומס על הרשתות. כדי לפתור את הבעיות הללו - השוק הולך ל-5G. זה יהיה מקור הצמיחה הבא של חברות הטלקום.
 
אולם, עולם ה-5G גורר אחריו אין ספור של אפליקציות ושימושים חדשים. האפליקציות הללו דורשות זמן תגובה מהיר ביותר, למשל ברכב אוטונומי, והדרך היחידה לספק זאת היא להניע את הענן לקצה, ממש עד למוצרי הקצה. לכן נולד רעיון ה-Edge.
 
חשוב להבין את הבעיה הקיימת כאן: אפליקציות של 5G דורשות רוחבי פס גדלים והולכים, עם דרישה קטגורית לשיהוי (Latency) קצה לקצה נמוך עד אפסי. למשל באפליקציות של העברת וידיאו בעיר חכמה וברכב אוטונומי, זה דורש זרימת מידע מהירה, ניתוח מהיר בזמן אפס של המידע הזה וקבלת החלטות אוטומטיות בזמן אפס. התוצאה: הדרישה היא, שהקצה יהיה מספיק חכם ולא יהיה צורך לשנע את המידע על רשת הסלולר למרחקים עצומים. זה צורך אסטרטגי של ספקי הפתרונות והאפליקציות הללו.
 
לכן, בנינו אסטרטגיה מתאימה לצרכים הללו: ספקי הטלקום לוקחים חלקים מוקטנים מהענן המרכזי שלהם ומניעים את העננים הקטנים הללו עד למכשירי הקצה, וכך שיש בקצה את כל היכולות המצויות במרכזי הענן הגדולים.
 
בנוסף, אנו מציעים לספקי הטלקום כלים לנהל את כל מוצרי הקצה עם מינימום משאבים, בשליטה מלאה, במענה לכל הדרישות הרגולטוריות ולפי כל התקנים הנדרשים הקיימים בעולם הטלקום".  
 
שאלה: מהן המטרות העיקריות של פתרונות ה-Edge שלכם?
תשובה: "בעיקר לאפשר יצירת אפליקציות ושירותים עם שיהוי אפסי ועם יעילות מרבית בקצה.
 
העיקר: ספקי התקשורת יכולים להרוויח מכך, גם בעצם מתן הפתרון לדרישות של השוק וגם בכך, שהם יכולים לפתח כאן מנועי צמיחה חדשים לאור שחיקת המרווחים בשירותי הסלולר המסורתיים שלהם.
 
מבחינת ההתכנות והזמינות, אני חייב להדגיש, שאנו רק בתחילת הדרך, עם יישומים ברמת הבטא.
 
אנו נראה את היישומים הללו והאפליקציות הללו של עולם ה-Edge מתפשטים בהרחבה בשוק מ-2020 והם ישתלבו היטב בעולם ה-Telco Cloud.
 
יש לנו 3 רמות של פתרונות Edge המותאמים לדרישות הספציפיות של כל לקוח בעולם הטלקום:
  1. Thin Edge.
  2. Medium Edge.
  3. Thick Edge.
להערכתי, פתרונות ה-Edge יתפסו את השוק בכל האפליקציות של עולם הסלולר, גם האפליקציות הוותיקות תהגרנה לעולם ה-Edge בשנים הקרובות".
 
שאלה: מה אתם מציעים לעולם ה-5G מלבד ה-Edge?
תשובה: "לכל חלק ופלח שוק יש לנו פתרונות מלאים. הדבר הכי חשוב לספקי הטלקום: אנו מציעים אוטומציה מלאה ל-5G.
 
האוטומציה המלאה מתחילה מרמת מכשיר הקצה דוגמת הסמארטפון שבידי לקוחות הקצה, הסנסורים שיש בכל פתרונות ה-IoT, דרך המבואות, ה-RAN, הנתבים והמתגים, כל המסלול מלקוח הקצה ועד מרכז הרשת של ספק הטלקום, כולל כל מוצרי 'המשרד האחורי' שלו.
 
אנו מציעים לספקים ליישם מדיניות של 5G קצה לקצה, בכל 'שרשרת המזון' של שירותי התקשורת.
 
הרשת העתידית תהיה בנויה על העקרונות של Network Slicing, וזה הפתרון המוביל לרשתות העתיד ולצרכי העתיד. ולתצורת הרשת הזו יש צורך במערכות שליטה ואוטומציה מאוד מתקדמים ולכן הפתרונות שלנו שולטים בכל פינה ובכל רכיב ברשת קצה לקצה.
 
זה עובד על כל דבר וקיים בכל תחום שיש ברשת, כולל במערכות הסייבר, שחשובות לכל ספק וכמובן בפתרונות מתקדמים דוגמת SD-WAN, וגם ב-RAN. הפתרון הכי מבוקש כיום אצלנו הוא SD-WAN והפתרון הזה הוא חלק משלל הפתרונות המתאימים לעולם ה-5G".
 
שאלה: האם שוק הטלקום העולמי יעבור כולו ל-SD-WAN?
תשובה: "בטווח הזמן הנראה לעין, כנראה שלא. ספקי תקשורת מתקדמים בכל העולם מעוניינים להעביר את החיבורים של עצמם ושל לקוחות הקצה שלהם ל-SD-WAN. אבל יש בפתרונות הללו גם קניבליזציה של שירותי התקשורת הוותיקים, שהם מציעים לעסקים ולארגונים, דוגמת פתרונות מבוססי MPLS.
 
לכן, ממה שאני רואה ומדבר עם הלקוחות, ספקי התקשורת מעוניינים, שיהיו להם שירותים מגוונים ומשולבים. כך, שיוכלו להציע ללקוחות שלהם גם תשתיות MPLS וגם תשתיות SD-WAN, לפי רצון הלקוחות. כך, שהפתרונות שלהם יספקו את כל צורכי לקוחות הקצה העסקיים שלהם.
 
המערכות שלנו כמובן תומכות בכל הפלטפורמות ומנהלות את כל המערכות תחת מעטפת ניהול אחת".
 
שאלה: מנקודת המבט שלך, לאן השוק, שאתה עוסק בו, מתפתח?
תשובה: "אנו הכרזנו על 'פרויקט מאסטרו' (Project Maestro), שהוא יהיה פרויקט הדגל שלנו לשנים הקרובות ויוביל את פתרונות הטלקום לשנים הבאות.
 
זה פרויקט, שיבצע נורמליזציה בין דומיינים, בין מערכות, בין עננים ויאפשר לספקי הטלקום ולאינטרגטורים מטעם ספקי הטלקום (CSP) ליישם כל אפליקציה וכל שירות על כל תשתית וכל ענן ולהניע שירותים בין תשתיות ובין עננים.
 
זו תהיה הגשמת החלום של ספקי הטלקום והלקוחות שלהם. כאן אנו מיישמים את רעיון ה-Multi-Cloud, שמוכר כבר בעולם ה-IT, היישר לעולם הטלקום, עם כל הצרכים והמורכבויות הקימות בעולם הטלקום רווי הרגולציות ותקנים מחמירים.
 
מדובר בהתקדמות, שתיעשה במקביל ובהתאמה להתפתחות של עולם ה-Edge, שנכנס השנה למרכז תשומת הלב שלנו, והרעיון של ניהול כל רשת על כל תשתית ועל כל ענן, יהפוך מחזון למציאות, די מהר. התחלנו בבטא ונתקדם עם זה ועם הכרזות חדשות, במהלך השנה הקרובה".
 
שאלה: האם תמשיכו בקצב כזה של רכישת חברות?
תשובה: "בהחלט. אני לא עוסק ולא ממונה על תחום הרכישות והמיזוגים ב-VMware, אבל אני בטוח ,שזה יימשך.
 
אנו בוחנים כל חברה המצויה בתחומי העיסוק שלנו והחזון שלנו, האם היא מתאימה לכיוון ההתפתחות שלנו ויכולה לתרום לנו בכיוון הזה.
 
אנו מפתחים הרבה פתרונות אצלנו בבית בפיתוחים פנימיים. אולם ברור, שאנו לא יכולים לכסות ולפתח הכל. לכן, אנו מבצעים רכישות חיצוניות.
 
דוגמה בולטת היא הרכישה האחרונה של Uhana. פתרון Maestro, שציינתי קודם, מפותח בתוך החברה, אבל כשרצינו להתרחב לעולם הרדיו, לא היה לנו פתרון משלנו ולכן החלטנו על רכישת החברה הזו ושילובה בסל המוצרים והפתרונות שלנו.
 
כך, שגם בעתיד נפתח את הרוב אצלנו, וטכנולוגיות ,שחסרות לנו, אנו נרכוש אותן מבחוץ כדי להמשיך ולהיות מובילי שוק".
 
שאלה: מה היחסים שלכם עם ספקי תשתיות הסלולר הוותיקים דוגמת: נוקיה, וואווי ואריקסון?
תשובה: "הגישה הכוללת שלנו הייתה מאז ומתמיד לפעול בשת"פים. יש לנו שת"פ מוכרז עם אריקסון וזה מתפתח יפה. עם וואווי יש לנו כרגע בעיות בשת"פ, לא בגללנו, אלא בגלל הבעיות בין ארה"ב לסין. אני מקווה ובטוח, שתהיינה עוד הכרזות על שת"פים.
 
אפילו בתחום ה-RAN, אנו לא אומרים לספקי הטלקום לזרוק לפח את תשתיות ה-RAN הקיימות. להיפך. מה שאנו מציעים זה לקחת את המידע, שממילא קיים ונצבר בתשתיות הרדיו, להעביר את המידע לתשתיות וירטואליות ולנתח אותו במהירות ע"י מערכות AI ולעבור בצורה כזו ליעילות משופרת של מערכות הרדיו.
 
כך, שזו יכולה להיות טכנולוגיה מסייעת לספקי הטלקום, שיוכלו לעבור גם בתשתיות הרדיו לעולם הווירטואלי, מבלי לזרוק לפח את השקעות העבר".
 
שאלה: מה המשמעות של ההכרזה שלכם שאתם ב-8 מתוך כל 10 ספקי טלקום?
תשובה: "כיום, המשמעות העיקרית היא בתחום מרכז הרשת ומערכות המידע של ספקי הטלקום, במערכות ה-IT שלהם. מדובר בתהליכים, שהם עוברים, מסע, שמבחינתנו ומבחינתם זה מסע של צמיחה.
 
אך לפני כ-3 שנים לא הכירו אותנו בעולם הטלקום. כיום יש לנו כבר מעל ל-100 ספקי טלקום המשתמשים בפתרונות שלנו ומכירים אותנו היטב".
 
שאלה: מיהם ספקי הטלקום המובילים בעולם, שאתה יכול לציין, שמשתמשים בפתרונות שלכם?
תשובה: "חברת וודאפון היא המיישם הגדול ביותר של הפתרונות שלנו. היא בדרך להעביר יותר ויותר חלקים מהרשת העולמית שלה לפתרונות וירטואליים פרי פיתוח שלנו. היא החלה ביישום נרחב של NFV ושאר פתרונות הווירטואליזציה. היא מתקדמת די מהר וכבר ביצעה הגירה ב-20 מדינות בהן היא ספקית מובילה והיא נעה במהירות להשלים את ההגירה הזו בכל המדינות שבהן היא פועלת.
 
ספק נוסף זו חברת טליה, שבסיסה בשבדיה, כמובן לא גדולה כמו וודאפון, אבל בהחלט די גדולה, שאימצה את הפתרונות שלנו. כך, גם סוויסקום השוויצרית.
 
סוויסקום מספקת ללקוחותיה העסקיים פתרונות מלאים ומתקדמים מבוססי פתרונות קוברנטיס החדשים שלנו ובמרכזם הפתרון החדש בשם Tanzu.
 
חברה חדשה, שהכרזנו לאחרונה על שת"פ איתה, היא Millicom, חברת טלקום ענקית בינלאומית, שמתפתחת מהר מאוד בדרום אמריקה, אפריקה, אירופה, עם מרכז בארה"ב. היא לקוח חדש וחשוב ביותר שלנו, לפתרונות בעולם ה-4G וכעת גם לעולם ה-5G שהיא נכנסת אליו בקרוב".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
שקר אייר: "אני חולם, שכל ספקי הטלקום על פני כדור הארץ יעברו לעולם הווירטואלי. אני חולם, שנהיה מובילים את עולם הטלקום לעתיד מזהיר עבורם. כך, שנוכל לסייע להם לעבור מארכיטקטורה סגורה, קניינית, יקרה וישנה, לארכיטקטורה וירטואלית, פתוחה וגמישה. אם נצליח במשימה הזו, זו תהיה הגשמת החלום שלי.
 
אני נהנה מכל רגע בתפקיד שלי, כי יש כאן המון השקעות, המון אתגרים, המון התלהבות ולכן אני מאוד אופטימי בתהליכי המעבר הללו".
 
חומר מקצועי נוסף למתעניינים: סרטוןShekar AyyarVMware | VMworld 2019 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים