Telecom News - איך מתקדמים לעולם של "רשת אוטונומית" שתשרת גם את "הרכב האוטונומי"?

איך מתקדמים לעולם של "רשת אוטונומית" שתשרת גם את "הרכב האוטונומי"?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> איך מתקדמים לעולם של "רשת אוטונומית" שתשרת גם את "הרכב האוטונומי"?
איך מתקדמים לעולם של "רשת אוטונומית" שתשרת גם את "הרכב האוטונומי"?
מאת: אבי וייס, 22.10.17, 08:00Virginie Hollebecque
 
רשתות התקשורת מתפתחות מהר. מ"צינור טיפש" אנו עוברים לעידן ה-AI ("בינה מלאכותית") ברשתות תקשורת. חשיפת החידושים והכיוונים המסעירים של התפתחות עולם רשתות התקשורת בארץ ובעולם מבית סיינה (Ciena).  
 
"להערכתי, אנו לא מאוד רחוקים מהיום בו נראה 'רשתות אוטונומיות' בכל מקום, כסטנדרט של השוק", מתארת וירג'יני הולבק (Virginie Hollebecque), מנהלת אזור דרום אירופה, מדינות ים-תיכון ואפריקה בחברת Ciena. "בדרך ליישם רשת אוטונומית, בדיוק כמו בעולם המכוניות האוטונומיות, יש הרבה אתגרים של רגולציה, תקנים ותאימות. אולם, מבחינה טכנולוגית, אנו כבר שם. יש לנו את היכולות לספק רשת אוטונומית. עכשיו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם וירג'יני הולבק (בתמונה), ביחד עם יניב הגדיש, מנהל פעילות סיינה ישראל, כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "רשת אוטונומית" - לכולם, איך ומתי מגיעים לשם.
 
שאלה: מה את עושה בישראל?
וירג'יני הולבק: "הגעתי לטכס החתימה על ההסכם עם חברת החשמל. מדובר בפריצת דרך גם לחברת החשמל וגם לתחום הרשתות בישראל, כי זה הפתרון המתקדם ביותר הקיים בעולם.
 
ההסכם עם חברת החשמל הוא רב-שנתי, ובו מחליפים את הרשת הוותיקה של חח"י (חברת החשמל לישראל) ובונים רשת חדשה ברוחבי פס מאוד גדולים: 100 גיגה ו-200 גיגה.
 
חברת החשמל הייתה זקוקה לפתרון חדש, בגלל הגידול העצום בהיקף המידע העובר ברשת שלה, האפליקציות המתקדמות שהיא מיישמת ברשת והשימושים החדשים. זאת, מלבד העלייה הדרמטית בצורך להגן על המידע מפני כל מתקפה או פגיעה מכל סוג.
 
רשתות כמו אלו של חברת החשמל, הן רשתות קריטיות ולכן לא ניתן להתפשר בהן על האיכויות של הפתרון. זה בדיוק סוג הפתרונות, שאנו מתמחים בהם, לשווקים ורטיקליים דוגמת שוקי חברות האנרגיה, שהמידע, שעובר על הרשתות שלהן, הוא מאוד קריטי.
 
בנוסף, השוק דורש היום את אותה רמה של טיפול במידע ברמה קריטית, גם בחיבורים בין Data Centers מכל סוג, מה שיש כיום בכמויות הולכות וגדלות בכל רחבי העולם וגם בישראל. אלה התחומים, שבהם אנו מאוד חזקים, והבחירה בנו נעשתה אחרי מבחני השוואה מקצועיים ודקדקניים, שבוצעו ע"י מומחי חברת החשמל. אני מאמינה ומשוכנעת, שאנו מספקים לשוק את הפתרון הטוב ביותר שיש, המאובטח ביותר שיש, מה שמספק את הצרכים של היום ומחר, להעברת מידע רגיש בכל רחבי העולם".
 
שאלה: האם הרשת החדשה בחברת החשמל תספק שירות לרשת של Unlimited \ IBC?
תשובה: "בהחלט. כל מה שנע על הרשת של חברת החשמל משודרג ויעבור על הרשת החדשה שתיבנה.
 
אנו, ביחד עם אנשי חברת החשמל, נתחיל לבנות את הרשת החדשה ברבעון ראשון 2018".  
 
שאלה: בהודעה, שפרסמתם בעניין ההסכם עם חברת החשמל, לא הופיעו המילים SDN ו-NFV. למה?
תשובה: "הפתרון שחברת החשמל רוכשת הוא פתרון משולב חומרה ותוכנה והוא כולל הכל, גם את היכולות הללו.
 
המערכת שלנו, שהיא מקבלת, היא SDN 'ישר מהקופסה'. זו המערכת המתקדמת ביותר הקיימת כיום בתחום הרשתות. ה-SDN ממומש על החומרה, שאנו נספק לחברת החשמל.
 
לגבי האוטומציה של שירותים והניהול של שירותים, שזו שכבת ה-NFV, חברת החשמל מקבלת את מערכת הניהול והשו"ב שלנו בשם Blue Planet, שזו מערכת מבוססת NFV.
 
אולם, מימוש ה-NFV תלוי בלקוח, אם הוא זקוק לכך. לדוגמה: ספקי תקשורת וספקי שירותי ענן, שמעלים ומורידים בתכיפות שירותים חדשים ללקוחותיהם, זקוקים ל-NFV. ה-NFV מאוד מתאים לאוטומציה של יישומים, אבל זה מתאים למי שמפעיל, משנה ומוסיף כל הזמן יישומים. לחברת החשמל כרגע אין צורך בזה ולכן זה לא הוזכר בהודעה. בכל מקרה, ה-NFV הוא חלק מהמערכת, שתותקן בחברת החשמל, וההפעלה של היכולות הללו תלויה בה ובצרכים המתפתחים שלה".
 
שאלה: מה הרכיב או הנושא החשוב ביותר שיהיה במערכת החדשה, מנקודת המבט של הלקוח (חברת החשמל)?
תשובה: "האוטומציה של הרשת היא נושא חשוב והביצועים הם נושא קריטי עבור חברת החשמל. אולם, לדעתי מה שהכי חשוב לחברה זה נושא האבטחה וההגנה על התעבורה והמידע העובר ברשת שלה.
 
אנו מספקים לה מערכת עם הצפנה ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, במערכת, ששמה WaveLogic Encryption. יש כאן שיטות ומערכות הצפנה והגנה ברמה הטובה ביותר שניתן למצוא בעולם. יש כאן חדשנות המספקת יתרונות ברורים בתחום של הגנה על המידע הנע ברשתות תקשורת קריטיות. אני חושבת, שזה היה שיקול מרכזי ומוביל בהחלטה של חח"י לבחור בנו".  
 
שאלה: מה השוני המרכזי בין רשתות התקשורת החדשות לרשתות הוותיקות?
תשובה: "הנקודה המשמעותית ביותר: מוסיפים חוכמה לרשת. הרשת מפסיקה להיות 'צינור טיפש'. זה שינוי מאוד משמעותי. מרשתות התקשורת הישנות, שכולם מכירים. כיום, מביאים את החוכמה לכל קצוות הרשת, וזה מוביל לאוטומציה וליכולות רבות, שלא היו בעבר".
 
שאלה: איך אתם מתמודדים עם המגמה החדשה בשוק ללכת לכיוון של פתרונות בקוד פתוח, גם בתחום החומרה וציוד ופתרונות לרשתות תקשורת?
תשובה: "אנו בסיינה מעוניינים לספק פתרונות לכל השוק, ללקוחות שלנו, הקיימים והפוטנציאליים.
 
אנו לא מפחדים משום דבר חדש, כי בשוק יש מקום לכל הפתרונות. אנו, כתפיסת עולם, מעוניינים להיות תמיד בחוד ולהוביל. לכן, מה שאנו רואים, שיש דרישות שונות של הארגונים ברחבי העולם, והמטרה שלנו לתת פתרון לכולם ולכל הדרישות, שיציבו בפנינו.
 
ממה שאני רואה ומאמינה, אני מסתובבת ורואה, שמעט לקוחות רוצים פתרונות בקוד פתוח. רוב מוחלט של הלקוחות רוצים פתרונות עם אחריות, לדעת איך הרשת פועלת ומתופעלת. הרוב רוצים פתרונות מונוליטיים או היברידיים. אין כמעט מי שרוצה רק קוד פתוח. רשת היא דבר מאוד מסובך וכיום זה כולל הרבה תוכנה, עם פתרונות מאוד מורכבים והרבה הגנות ומענה לצרכי השרידות.
 
לכן, נערכנו גם לספק פתרונות, למי שרוצה קוד פתוח. במערכת המרכזית שלנו, tBlue Plane, יצרנו מערכת של שותפויות עם הקהילה של המפתחים בשם Blue Orbit. זו סביבה הבונה אקוסיסטם שלם של ספקי NFV, מפתחים, אינטגרטורים, חברות חומרה, חברות טכנולוגיה וספקי פתרונות בשוק, כל המעוניינים לקדם את הפתרונות של קוד פתוח ביחד אתנו.
 
הגישה של שותפות עם השוק' קיימת בכל רוחב הפתרונות שלנו, גם במעבדים, שאנו מפתחים. אנו מאמינים בשת"פ עם כל מרכיבי התעשייה ואנו כל הזמן עוקבים אחרי ההתפתחויות והצרכים של השוק והתעשייה, שאנו נמצאים בה. הסיבה ברורה: אי אפשר להיות מובילים בלי להיות רגישים לכל הצרכים ולהוביל את הפתרונות, שהשוק צריך".
 
שאלה: האם יש לכם עוד לקוחות בישראל מלבד חברת החשמל?
תשובה: "כמובן. מבין הלקוחות חשפנו את ויזה-כאל, את השאר איננו יכולים לחשוף, לפי בקשתם. בכל אופן, אנו חזקים בישראל, עם לקוחות בשווקים רבים ובהם השווקים הפיננסיים, הממשלתיים, הביטחוניים ובשווקי הטלקום וההייטק".
  
שאלה: מנקודת המבט שלך, איך ישראל נראית?
תשובה: "ישראל היא ארץ מאוד מתקדמת. יש כאן הרבה ידע והלקוחות שלנו מאוד תובעניים ומבינים היטב מה הם רוצים. אנו עם נוכחות מאוד חזקה בישראל.
 
המטרה שלנו והאסטרטגיה שלנו ברורה: להיות מובילים והטובים ביותר בתחומים בהם אנו מפתחים, ובראשם ה-Transport Networks. אנו כל הזמן מסתכלים על השוק הישראלי ומה היזמים מפתחים בו. יש אצלנו בעלי תפקידים הסורקים כל הזמן את השוק ומה שנעשה בישראל מאוד מעניין אותם. יש חברות ישראליות וסטארטאפים באקוסיסטם שלנו: Orbit ואנו בוחנים כל הזמן ומקרוב את ההתפתחויות הללו".
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים בנושאים שבהם אתם עוסקים?
תשובה: "קבענו לעצמנו 10 אסטרטגיות המובילות אותנו לשנים הקרובות. אנו משקיעים הרבה במו"פ. קרוב ל-20% מההכנסות שלנו הולכות למו"פ, שזה אחוז גבוה מאוד בתעשייה. אנו משקיעים מאות מיליוני דולרים בכל אחד מהתחומים, שאנו מובילים בהם.
 
מכל האסטרטגיות שלנו, אני סבורה, שמה שהכי חשוב אלו האסטרטגיות של ההתפתחות ל-5G ולפתרונות IoT. שני הנושאים הללו, מנקודת ראותנו, הולכים ביחד.
 
אנו כבר התחלנו לתכנן ולפתח תשתיות ל-5G, בארכיטקטורה חדשה. אנו סבורים, שהמעבר ל-5G דורש ארכיטקטורת רשת חדשה, כי רשת הגישה ב-5G הופכת למאוד קריטית עבור ספקי התקשורת, בגלל רוחבי הפס העצומים, הדרישה לשיהוי מאוד נמוך ולמתן שירותים ברשת באיכות גבוהה. אלה נושאים קריטיים עבור ספקי התקשורת.
 
הפתרונות חייבים להיות מבוססים בעיקר על פתרונות אופטיים, פתרונות מנוהלים אוטומטית. האוטומציה של הרשתות תופסת תאוצה, כי רבים כבר מבינים, שאי אפשר להגיע לתוצאות המבוקשות, ללא אוטומציה של הרשת.
 
אנו מאמינים, שפתרונות ה-IoT לרבות 'עיר חכמה' ו-Smart Grid ישתלבו ויתמזגו לתוך ה-5G.
 
בנוסף, אנו משקיעים הרבה בפתרונות חדשים ל-Data Centers. יש לנו הרבה פלטפורמות חדשות ואחד מהפתרונות החדשים הוא Waveserver, פתרון של All-In-One, שבו מקבלים בקופסה קומפקטית אחת ממש הכל. זו מערכת מבוססת AI ('בינה מלאכותית'), עם ביצועים מדהימים של עד 400 גיגה, הכל במארז דקיק של 1U. הקופסה הזו מספקת ביצועים ויכולות, שהם חלום לכל ספק שירותי ענן ושירותי תקשורת. זה יותר מכל מה שישראל צריכה, בקופסה אחת דקה.
 
בינתיים, בישראל החיבורים של הקצה העליון הם של עד 100 גיגה, וחברת החשמל תוכל ליישם 200 גיגה אחרי התקנת הרשת. בעולם כבר מיישמים 400 גיגה ואני מאמינה, שדי מהר גם בישראל יגיעו לרוחבי הפס הללו. יש לקוחות בישראל, שאנו מדברים עמם על ההתפתחות הזו ברצינות".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
וירג'יני הולבק: "זו שאלה קשה, אבל אני מאמינה, שנוכל להגשים את ההבטחה שלנו, להשפיע על השוק ללכת בכיוון של 'רשתות אוטונומיות'.
 
ממה שאני רואה וחשה, התחלנו כבר להשפיע על השוק ללכת בכיוון של 'רשתות אוטונומיות'. אני חולמת ומקווה לראות את זה מתגשם בקנה מידה גדול. אולם, ברוב השווקים שבהם אנו עוסקים, כולל בישראל, 'רשתות אוטונומיות' זה עדיין בגדר חלום.
 
אני די משווה את זה להתפתחות של רכבים אוטונומיים. כששואלים כיום אנשים: האם אתם תהיו מוכנים לנסוע עם הילדים שלכם ברכב הנוהג את עצמו לבד? הרוב משיבים, שהם לא יסכימו לדבר כזה. אבל זה תהליך ואני בטוחה, שהתשובות תשתננה עם ההתפתחות של הרכבים האוטונומיים.
 
כך עם רשתות התקשורת. בשביל לנוע, גם כשנעים עם רכב אוטונומי, צריך רשת מהירה, אמינה ושרידה. זה ניתן למימוש רק אם הרשת תהיה אוטונומית.
 
אי אפשר לספק רשת תקשורת לרכבים אוטונומיים, בלי שהרשתות עצמן תהיינה אוטונומיות. כמות המידע והמהירות של קבלת החלטות קריטיות בזמן אמת דורשות, שהכול יהיה אוטונומי. לכן, צריך לפתח את החומרה והתוכנה, שתתמוכנה ברשת אוטונומית. כל זה דבר חדש לגמרי עבור הלקוחות שלנו.
 
אולם, הלקוחות חווים את ההתפתחויות בשוק, למשל התקפות סייבר. הם נתקלים בבעיות של אמינות הרשת הוותיקה ודרישה גוברת והולכת לשנע יותר מידע ויותר מהר. לכן, לפי מה שאני מאמינה, ההתנגדויות לרכב אוטונומי ולרשת אוטונומית הן לא יותר מחרדות אישיות הנובעות מחוסר ידע. אני מאמינה, שהפיתוחים והמפתחים שלנו יעבירו מהעולם את הפחדים הללו.
 
לכן, אנו מאמינים, שהפתרונות שלנו יובילו להורדת חסמי הפחד גם ממקבלי ההחלטות בארגונים. יש חברות, דוגמת חברות האנרגיה והפיננסים, שחייבות לנוע מהר קדימה, גם מבלי שנבוא אליהן ונסביר להן את הצורך הזה. זאת, כי יש אצלן עלייה עצומה בביקושים לרוחבי פס. הן נחנקות בפתרונות הקיימים ולבד מחפשות את הפתרונות החדשים, שייענו על הצרכים שלהן של היום ומחר.
 
האינטליגנציה של הרשתות נמצאת כבר כאן. אני רואה את זה מתממש, כי יש לנו כבר כמה לקוחות, כולל באירופה, המתנסים בפתרונות החכמים הללו, של רשתות אוטונומיות.
 
לכן, החלום שלי הוא להגשים את החזון של רשת אוטונומית ואני מרגישה, שאנו מתקרבים לנקודה הזו. אני מקווה ומאמינה, שפתרון של רשת אוטונומית ייושם גם בישראל, די מהר".
 
בתמונה: וירג'יני הולבק (Virginie Hollebecque), מנהלת אזור דרום אירופה, מדינות ים-תיכון ואפריקה בחברת Ciena, ביחד עם יניב הגדיש, מנהל פעילות סיינה ישראל:
ראשי סיינה ישראל ו-EMEA



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים