Telecom News - אינטל: אנו מובילים את המהפכה הבאה. גם בסמארטפונים, טאבלטים, ובכל הקטגוריות החדישות של המחשוב הנייד

אינטל: אנו מובילים את המהפכה הבאה. גם בסמארטפונים, טאבלטים, ובכל הקטגוריות החדישות של המחשוב הנייד

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> אינטל: אנו מובילים את המהפכה הבאה. גם בסמארטפונים, טאבלטים, ובכל הקטגוריות החדישות של המחשוב הנייד
באירוע רב רושם בנוכחות כל מפתחי שלוחת אינטל בחיפה, חשפו ראשי אינטל ישראל את המגמות החדישות של עולם המחשוב הנייד: NII, Perceptual Computing, 2-in-1, Phablet, All-in-one. תוך זמן קצר מאוד התרחש המהפך: אינטל הפכה למובילה עולמית גם בסמארטפונים ובטאבלטים והשיגה את ARM.
מאת: אבי וייס, 26.6.13, 20:30יואב הוכברג

באירוע רב רושם שנערך אמש במרכז הקונגרסים במבואות חיפה (צמוד למרכז הפיתוח במת"מ חיפה), אירוע שנערך בסגנון Computex 2013 ובנוכחות אלפי עובדי מרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, נחשפו המגמות והמוצרים, שאותם מובילה אינטל, שרובם ככולם פותחו באופן מלא או חלקי בחיפה.

שפע ההכרזות על מוצרי מחשוב ניידים, שאנו מפרסמים כמעט מידי יום, ילך ויגבר בתקופה הקרובה. הכל תודות לשפע החידושים, שמציגה אינטל, חידושים המאפשרים לכל היצרנים של מוצרי חומרה ותוכנה בעולם להציג סדרות חדשות של מכשירים ושירותים מלהיבים, בקטגוריות מחשוב נייד, שלא היו בעבר והיו עד עתה בגדר חלום רחוק.  

יואב הוכברג, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי, אינטל ישראל (בתמונה): "כל אנשי אינטל הנמצאים כאן באולם תרמו למכשירים, שאנו כאן רואים בתצוגה. העובדים יכולים להיות גאים לראות את המוצרים שתכננו, הגו והוציאו לפועל. ההכרזות הגדולות היו ב- Computex 2013 בטייוואן, שהפך להיות מוקד עולמי לחידושים, באירוע הגדול שהיה בשנה שעברה והשנה עלה עליו בכל קנה מידה. 

אנו רואים דינמיקה חזקה בשוק. דינמיקה שאנו עוזרים לה להתרחש. ההכרזות של ה- Haswell היו מסמר האירוע. הצגנו מעבד, שהכנסנו בו יכולות, שתכננו להכניס רק בעוד שנים, וזה כבר כאן. מהפכת הניידות החלה בעולם עם הסנטרינו, שהצגנו ב- 2004. עד אז, 75% מהמחשבים בעולם היו מחשבים שולחניים נייחים. תוך 18 חודש מהצגת הסנטרינו, כל התעשייה וכל שוק המחשוב השתנו לעולמים. כניסת האלחוט והסלולר למכשירים הניידים בשנים האחרונות הובילה לקצב אימוץ מדהים של המחשוב הנייד. 

הכנסנו את המושג נוטבוקים ב- 2008 והם די מהר הוחלפו ב- 2011 ע"י האולטרבוקים. המחשבים כל הזמן נהיים יותר דקים, יותר מהירים, יותר קלים, עם זמן סוללה יותר גדול. המהפכה של האולטרבוקים קיבלה כמה תפניות מפתיעות ונכנסנו היום לעידן חדש לגמרי.

העידן החדש מואפיין במונח Twins, הכל כפול או אפילו משולש. דהיינו: המחשב הנייד מספק כמה צרכים בבת אחת ומופיע בכמה תצורות בבת אחת. מהפכות שהיו בעבר מתרחשות כל עשור, מתרחשות עכשיו בצורה קיצונית במרווחי זמן מאוד קצרים. לעיתים השינויים בשוק מתרחשים תוך כמה חודשים. דוגמה בולטת: לפני שנה, בתחום הטאבלטים היה שליט אחד: הטאבלט של אפל, עם מערכת ההפעלה iOS. תוך פחות משנה, האנדרואיד הפך למוביל השוק בטאבלטים. כיום, שני שליש משוק הטאבלטים זה אנדרואיד וגם מיקרוסופט החלה להפגין נוכחות בתחום זה.

גם המחירים נפלו מכ- 600 עד 700 דולרים למכשיר נייד דוגמת הטאבלט, לאזור ה- 100 דולרים, ויש בסין טאבלטים גם ב- 50 דולרים מבוססי אנדרואיד. מדובר במהפך מהיר וחד. 

בעבר (דהיינו: אך לפני כשנה), חשבו בשוק ש- 10.7 אינץ' זה הגודל המתאים למסך טאבלט. היום ברור, שהרוב הולכים למסכים יותר קטנים, פחות מ- 10 אינץ'. לעומת זאת, בסמארטפונים המסכים כל הזמן גדלים והיום הם מעל ה- 4 אינץ'. 

אנו בעידן בו הכל הופך לדיגיטאלי ושקוף. תחומים דוגמת קניות מקוונות, משחקים חברתיים, שימוש בתכנים, הכל נכנס לעולם הנייד. המחקרים מראים למשל, ש- 70% מהאמהות בסקר אומרות שהמכשירים החדשים הללו עוזרים להן להיות אמהות טובות יותר. מצאנו ש- 60% מהאנשים המחזיקים במכשירים ניידים ונכנסים לחנויות, בודקים ומשווים מחירים ברשת הניידת ולעיתים מבצעים את הקנייה במכשיר הנייד ולא בחנות אליה נכנסו. יש תופעה בה אנשים החלו לצפות במסך נוסף בזמן שהם יושבים מול הטלוויזיה בבית. הרגלי החיים משתנים מהר, בגלל המוצרים הניידים הללו. 

עד היום היו 3 קטגוריות ראשיות מוכרות בעולם המחשוב: המחשב, הטאבלט והטלפון. כל אחת הייתה מיוצרת בקו נפרד של מוצרים. כיום, יש עוד 3 קטגוריות ראשיות חדשות:
א. Phablet. שילוב של טלפון נייד וטאבלט.
ב. 2in1. שילוב של טאבלט ומחשב נייד.
ג. All-in-one. שילוב משולש של כל הקטגוריות במכשיר אחד. 

השוק, שאנו מדברים עליו, הוא שוק של כ- 1.5 מיליארד יחידות ומכשירי קצה מכל הסוגים הנמכרים בשנה בעולם. זה יגדל ל- 2 מיליארד יחידות ב- 2014. המשמעות: אחד מכל 3.5 אנשים בכדור הארץ רוכש וירכוש מכשיר חדש אחד לפחות מידי שנה, בכל אחת מהשנים הקרובות. זה התחום שגדל בקצב הכי משמעותי בתחום ההוצאה לנפש. דהיינו: הגידול הזה מבטא איזה צורך של האנשים שמוכנים להוציא כסף מההכנסה הפנויה שלהם,כדי לרכוש מכשיר נייד.

אני אציג מה אינטל עושה עם המהפכה הזו. מי שחושב שאינטל נמצאת מאחור - לא מכיר את העובדות. אינטל נמצאת היום במעל ל- 32 מדינות על מעל ל- 20 טלפונים סלולריים מבוססי המעבדים שפיתחנו, מכשירים שכבר עובדים באותן מדינות". 

בתמונה: יואב הוכברג מציג בגאווה את אחד הדגמים של המכשירים הסלולריים מבוססי מעבד של אינטל:


יואב הוכברג: "עד שנה שעברה היו כאלו שטענו, שארכיטקטורת x86 של אינטל לא יכולה להתחרות בארכיטקטורה של ARM. הוכח מזמן שזה לא נכון. היום, אנו מציגים ומוכיחים, שאנו הפכנו למובילי השוק הנייד. הביצועים של ה- x86 טובים יותר מאלו של מעבדי ARM. האגדה הזו נופצה לרסיסים.

עד לפני שנה טענו, שאנדרואיד זו מערכת הפעלה רק ל- ARM. זה נופץ לרסיסים גם כן. האנדרואידים רצים מהר יותר וטוב יותר על x86, הרבה יותר טוב מאשר על ARM. 

לא היינו יכולים לחכות עד שהיצרנים יבנו מכשירים סלולריים עבורנו, כי השוק רץ מהר. לכן, בנינו בעצמנו פלטפורמת FFRD. זו פלטפורמת מכשיר סלולר מלא. אבל לא אנחנו נמכור אותה, אלא היצרנים והשותפים שלנו. לנובו היו בין הראשונים לאמץ את הארכיטקטורה הזו. אחריה הצטרפו ליוזמה רבים ונראה בקרוב שפע של מכשירים חדשים בשוק. 

בתחום הטאבלטים טענו, שאנו בכלל לא רלבנטים לשוק הזה. זו אגדה אורבנית. כבר כיום יש עשרות טאבלטים מבוססים על תכנון שלנו ועל הפלטפורמות שלנו. חלק רץ על אנדרואיד וחלק הלך לכיוון של חלונות 8. כל הספקים הגדולים בשוק מכשירי הטאבלט כבר השיקו מכשירים המבוססים על המערכות שלנו. קחו לדוגמה את הסמסונג גלקסי טאב 3 החדש מבוסס אנדרואיד. הוא מבוסס על הצ'יפים שלנו וה- CPU שלו תוכנן ברובו בישראל. אנו כבר רואים בצנרת את הדור הבא של מערכות מבוססות חלונות 8, והפכנו תוך זמן מאוד קצר לשחקן משמעותי בשוק הטאבלטים. תראו עד סוף השנה עשרות דגמים חדשים נכנסים לשוק, מכשירים המבוססים על התכנון שלנו.

אנו מציגים וחושפים שתי מערכות חדשות לשוק:
א. Merrifield, דור 4, שיצא לשוק ברבעון ראשון 2014 עם ביצועים מאוד גבוהים.
ב. Bay Trail-T. מערכת, שתצא לשוק כבר השנה לקראת עונת החגים של סוף השנה, שמיועדת לטאבלטים עם ליבה מרובעת וזמן סוללה מאוד משופר. זו פלטפורמה המיועדת לאנדרואיד ולחלונות 8. 

שתי המערכות החדישות הללו מבוססות על ארכיטקטורת Silvermont בטכנולוגיית ייצור של 22 ננו-מטר. סילברמונט היא הדור הבא של הטאבלטים. זה ייכנס לכל סוגי המכשירים. אנשים רוצים טאבלטים מתקפלים עם מקלדת, במחירים של מתחת ל- 500 דולרים. הפיתוח של הסילברמונט נעשה בחיפה ותומך בכל מערכות ההפעלה.

אך לא מזמן טענו שה- PC מת. זה לא קרה. אבל חל שינוי גם בתחום המחשוב הנייח והנייד הוותיק. אנו ביצענו את השינוי הזה בשוק. התחלנו במהפך עם הכנסת רכיבים חדשים לאולטרבוקים וביצענו הגדרות חדשות לכל השוק. ראינו, שכשאנשים רוצים לעבוד, הטאבלט הישן לא מספק אותם. הם רוצים יכולות לכתוב, לעבד מידע ולייצר מידע. זה לא קיים בטאבלט הקודם ובסמארטפון. לכן, נולד השילוב בין הסמארטפון לטאבלט החדש. נולד כאן שוק חדש לגמרי. אפשר לקבל גם מזה וגם מזה. הקטגוריה הכי מלהיבה היא קטגוריית 2in1. היצרנים מפגינים כאן שפע של וירטואוזיות בצורות של השילוב בין המכשירים וסיבוב המסך של המכשיר והקשר שלו למקלדת. 

ב- 2013, עם הכרזת ה- Haswell, הראנו לשוק, שניתן לקבל גם טאבלט וגם נוטבוק במכשיר אחד. ההבדל הוא ב- CPU, שנמצא בחלק הראשון או בחלק השני אצל חלק מהיצרנים. יש כאלו, שגם הכניסו 2 מעבדים ונותנים 2 מערכות הפעלה במקביל במכשיר אחד: האחד במסך והשני במקלדת. 

לחיבור בין שני החלקים יש כמה אפשרויות וכמה קונפיגורציות. החלטנו, שאנו נתכנן את החיבור הפיזי הזה עבור היצרנים, כדי שזה לא יתקלקל. יצרנו צירים המאפשרים את ההחלקה, הסיבוב, ההצמדה ועוד, שאתם רואים במכשירים החדשים, בין המסך למקלדת. יש כבר בשוק כ- 50 תכנונים שונים, שייצאו לשוק מכל היצרנים המוכרים. אלו מוצרים חדשים לגמרי, שייצאו עד סוף השנה הזו. מדובר במהפך מדהים בשוק, שנוצר עקב בניית קטגוריית ה- 2in1 על ידנו. 

בחצי השנה השנייה של 2013 נראה בשוק מכשירי חדשים המבוססים על ה- Bay Trail-T.  נראה מכשירים במחיר של 199 דולרים. כך, שהמחיר יפסיק להיות חסם כניסה של מכשירים לשוק. זה יהפוך למוצר המוני ועממי. מסקרים שערכנו, 75% מהמשיבים העדיפו מכשירים של 2in1. התוצאה: יש גידול של מעל ל- 50% במכירות של האולטרבוקים. אנו רואים גידול של התכנון של מכשירים עם מסך מגע בהיקף של פי 10, במסגרת התכנון של 2in1. יש כבר כ- 50 תכנונים כאלה 'בצנרת', לקראת השקה בשוק. לפני שנתיים לא היו בכלל מסכי מגע במחשבים הניידים. כעת, אנו רואים מסכי מגע לא רק בניידים, אלא גם בנייחים. כיום, מסך מגע הפך להיות חובה בתחום האולטרבוקים.

הדור הרביעי של המעבדים, שהוצג ב- Computex 2013, מבצע כבר את האפקט שלו בשוק. השיפור הכי חשוב למשמשים הוא זמן הסוללה. ניתן לקבל כבר היום 13 שעות של זמן שימוש בעבודה כולל צפייה בסרטי HD עם הסוללות, בארכיטקטורות שלנו. המערכות הללו הן SoC עם תפיסת עולם מלאה לגישת ה- 2in1, עם גרפיקה בביצועים מאוד גבוהים. הורדנו את צריכת הזרם מ- 35 וולט בעשור הקודם והיום אנו מכריזים על צריכת זרם של 6 וולט. כך, השגנו ירידה מדהימה בצריכת הזרם על מכשירים ניידים. פעם מערכת כזו הייתה תופסת שטח של 144 מטר רבוע וזה היה נקרא 'מחשב על' שנשיא ארה"ב היה צריך לתת אישור לייצא אותו. היום זה קיים בכל מחשב נייד. 

כדי להקל על השימוש במסך, הוספנו עט סטילוס, הוספנו NFC כדי לבצע רכישות בכרטיסי אשראי בשת"פ עם מאסטרכארד, הוספנו זיהוי פנים, זיהוי מחוות, תמיכה בפקודות קוליות בשת"פ ניואנס, הוספנו WiDi להעברה ודפדפוף בסרטים המוצגים על מסך הטלוויזיה מהמכשיר הנייד ועוד.

אנו רוצים להיפטר מהסיסמאות. לכן, הכנסנו את זיהוי הפנים. אפשר לזהות את המשתמש לפי הפנים, הקול או בטביעת אצבע. הכי מהיר זה הפנים. המכשירים החדשים מספקים יכולות של שיחות וידיאו ב- HD עם 60 תמונות לשנייה, ברוחבי פס צרים של עולם התקשורת. אלו יכולות שהיו בעבר רק בחלום.

פרוייקט IRIS Pro: מדובר בפיתוח לעולם הגרפיקה. החלטנו, שאנו רוצים להוביל את עולם הגרפיקה במכשירים ולא להיות מובלים ע"י אחרים. בדור 4 הכפלנו את הביצועים והפכנו למובילים. למעשה, הכפלנו את ביצועי הגרפיקה של המערכת שלנו פי 75, מאז שהכרזנו על התהליך הזה לפני כ- 6 שנים. הפלטפורמות של הגרפיקה צורכות רק 7 וואט וזה עוד ירד. 

קטגוריית All-in-on: ה- Desktop החדש הוא עם מסך מגע. מחשב שולחני יהיה עם מסך מגע כחובה. זו הקטגוריה הגדלה בקצב הכי גבוה בעולם המחשבים. המחשב השולחני, שהכריזו עליו שהוא מת, לא רק שלא מת, הוא חי ובועט. הוא רק שינה את פניו. במחשבים החכמים הללו הכנסנו את הדור החדש של ה- WiFi. הוספנו יכולות של WiDi והפכנו לספק מוביל בתחום ה- WiDi. הוספנו את מערכת החיבורים המחליפה את ה- USB, ה- Thunderbolt. חיבור זה מאפשר לחבר את כל המכשירים בבית או במשרד ברוחב פס מדהים של 20 ג'יגה. זאת, בכבל אחד בלבד המחובר בין המכשירים. המהפכה המדהימה הזו בדרכה לשוק לכל פינה". 

בתמונה: הדגמת מערכת ה- WiDi המעביר סרטים באיכות HD מהנייד למכשיר הטלוויזיה באלחוט והשליטה נעשית בנייד: 


מצגת אינטל על תפיסת העולם של 2in1 - כאן
מצגת אינטל על ההכרזות החדשות של אינטל שהוצגו ב- Comutex 2013 - כאן.

החשיפות החדשות של אינטל שהוצגו ע"י מולי עדן, יוצגו במאמר הבא. 

קרדיט צילום: לואיז גרין. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים