Telecom News - עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-11.1.24 עד 7.3.24

עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-11.1.24 עד 7.3.24

דף הבית >> חדשות >> השבוע בכותרות >> עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-11.1.24 עד 7.3.24

כתבת המשך של הכתבה: מי הניע את חקירת "תיק הצוללות" (תיק 3000)? - לא מה שחשבתם! שעסקה ב"הרמת מסך", שנשענת רק על מסמכים! מעל החלקים הנסתרים של "תפירת תיק 3000" שמתנהל, משום מה, ב-2 אולמות במקביל בביהמ"ש המחוזי בת"א, פרשה חמורה ביותר של "תפירת תיק" הנמצאת בתסבוכת משפטית, כולל דיווחים לקראת "משפט זוטא" בעניין הודאותיו של "עד המדינה לשעבר" - מיקי גנור, ודיווחים על תחילת המשפט עצמו - כולל 5 ימי עדותו של ניצב מוטי לוי מפקד להב 433. כתבה שדיווחה על הנושא הזה מ-23.7.23 עד 4.1.24 כולל.SUBMARINE FREE
כתבה זו מתחילה עם עדות החוקר עודד שאטה במשפט הזוטא בתיק 3000 וממשיכה עם עדות מיקו גנאדי, ליאור נוי ושגיא מריאן: מ-11.1.24 עד 7.3.24 כולל.

מאת: מערכת Telecom News, 11.1.24.

עדכון אחרון: 11.3.24.
 

11.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר הדגשים מעדות החוקר עודד שאטה במשפט הזוטא בתיק 3000 (פרשת הצוללות):

החקירה הראשית של החוקר עודד שאטה חושפת שמיקי גנור, מתוך מצוקה כדי להציל את משפחתו, מציע לחוקר לפברק מסמכים בנוגע לעו״ד דוד שמרון. (וזה יום לפני החתימה על הסכם עד מדינה). כלומר, המשטרה והפרקליטות ידעו שגנור עומד/עלול לשקר כדי לקבל מעמד של עד מדינה כדי להציל את משפחתו ובכל זאת חתמו איתו.
שאטה איים על מיקי גנור ב״צונאמי״ על המשפחה שלו. שאטה בתגובה על האמירה: רציתי שגנור יחשוב כי המצב שלו מסובך. השופטת חיימוביץ: למה התכוונת במילה צונאמי? שאטה: לא זוכר אחרי 5 שנים, אולי שיש ראיות נגדו.
חוקר עם תואר עו״ד אומר למעשה שמותר לערב בני משפחה בחקירת חשוד. עודד שאטה אומר זאת לאחר שהטיח בגנור שהילדים שלו ישאלו אותו ״מה זה האבא הזה״ ושהוא יכול ״למזער נזקים״ ביחס לבני המשפחה. שאטה מתפתל על דוכן העדים ולא מצליח להסביר למה התכוון.
עודד שאטה אמר למיקי שבתו נחקרת באזהרה במקביל אליו, למרות שהיא לא נחקרה תחת אזהרה באותה עת. שאטה: ״יכול להיות״.
דרמה ענקית במשפט הזוטא של מיקי גנור: פרקליט גנור עו״ד עמית ניר: המשטרה שלחה את בן כספית כדי לשכנע את מיקי גנור להפוך לעד מדינה. עו״ד גולומב מהפרקליטות משתולל בתגובה ושוב מנפנף בחיסיון.
איזו דרמה ענקית: עו״ד גנורבן כספית תיפקד כסוכן משטרתי בתיק הצוללות; (תזכורת: הוא שימש גם כמקור משטרתי בתיק 1000). פרקליט גנור חושף שיחה בהאזנת סתר בין גנור לבין דמות שהייתה בקשר עם בן כספית ואמרה לגנור: האדם הבעייתי בכל הסיפור זה עו״ד שמרון. גנור שואל אותה איך היא מסיקה את הדברים והיא מספרת לגנור, שבן כספית מצוי בכל העולם של החקירה והוא מצוי במשרדים (של להב 433) ומתוך כך יש לו אינטרס אישי להפיל את נתניהו. הוא וגם רביב דרוקר בנו משהו שלא מחזיק מים. היא אומרת שהם חיפשו את שולה זקן של התיק הזה. רצו להבהיל את גנור משל היה שולה זקן בגלל המשפחה שלו. נציגי הפרקליטות משתוללים ומנסים לגונן על כספית
תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש - כאן.
הגר שרן, אשתו של דוד שרן בתגובה בטוויטר לכך שבן כספית תיפקד כסוכן משטרתי:
הגר שרן
פרקליט גנור עו״ד עמית נירבן כספית יהיה עד הגנה בתיק הצוללות וגם נזמן אותו כעד במשפט הזוטא.
החוקר עודד שאטה מנסה להתערב במרחב הייצוג של מיקי גנור - שזה לא חוקי: ״אין לעורך דין שלך (אז נתי שמחוני) כלים להתמודד עם התיק״. שאטה היום: ״התכוונתי שהוא לא חשוף לחומר הראיות״ 

ב. גם עו"ד עידו שיפוני הדגיש בטוויטר:
שיפוני

ג. גם גלי בת חורין הדגישה בטוויטר:
גלי בת חורין

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר את יום העדות הראשון של עודד שאטה
שיפוני

17.1.24: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר: תמליל השיחה שנחשף היום בין מקורבת לבן כספית לבין מיקי גנור המוכיחה שכספית פעל כמקור וסוכן משטרתי בתיק הצוללות:
המסמך - כאן.

18.1.24:
א. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: הבוקר במשפט הזוטא בתיק 3,000 (פרשת הצוללות), נמשכת עדותו של החוקר עודד שאטה, במהלכה נחשף בשבוע שעבר כי "העיתונאי" בן כספית פעל בפרשת הצוללות להדחת מיקי גנור להפוך לעד מדינה נגד דוד שמרון וממנו נגד נתניהו, חודשים לפני פתיחת החקירה באופן רשמי, לטענת ההגנה בשליחות החוקרים בתיק, כלומר כסוכן משטרתי. עדותו של שאטה מתקיימת לאחר דיון בבקשת ההגנה לחשוף ראיות על פעילותם של בן כספיתרביב דרוקר ורונן ברגמן במסגרת חקירת תיק 3,000.

באלי ציפורי דיווח בטוויטר:
החוקר עודד שאטה למיקי גנור: "אתה כמו אולמרט וקצב; אני מחכה לנקודת שבירה שממנה תתרסק". החוקר בתשובה לפשר האמירה הזו והאם רצה לשבור את רוחו של גנור: "לא איימתי, רציתי רק להסביר לו שהוא מסובך והמשפחה בתוך זה".

החוקר עודד שאטה למיקי גנור: "אתה תתרסק לאט לאט, אתה אוהב את זה קשה". שאטה בתשובה מדהימה: "לא איימתי, תיארתי לו איך הראיות ישפיעו".

סיכום עדותו של החוקר עודד שאטה במשפט הזוטא של מיקי גנור: לשאלת השופטת טלי חיימוביץ׳, חוקר במדינת ישראל טוען שהשאלות על המשפחה של גנור (נכון לאמר: האיומים באמצעות בני המשפחה) הן לגיטימיות!

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

23.1.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן. המסמך המלא - כאן

24.1.24
א. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: מחר במשפט הזוטא בתיק 3,000, יעיד החוקר מיקו גנאדי, שעדותו צפויה להיות מעניינת מאוד בשל תפקידו בחקירות תיקים 3,000 ו-4,000, להיות מי שנשלח לומר לנחקרים בגלוי את מה שאסור לומר, וזכור למי שעוקב, כחוקר שניסה לשכנע את ניר חפץ להחליף עו"ד באמצעות המשלת עורך הדין שאומר לו שאין לו ממה לחשוש (ירון קוסלטיץ) לרופא מנתח "מפגר וסתום" כדבריו, שבמקום איזמל פותח את הבטן עם מסור חשמלי... בעוה"ד אלי זוהר ז"ל ואילן סופר שמופיעים בכל פעם שמישהו בתיקי האלפים מסכים להיות עד מדינה.

ב. דוד שרן הודיע לביהמ"ש המחוזי בת"א בתיק הצוללות (תיק צחי ליבר) שהוא אינו מעוניין להעיד בבית המשפט ואם יידרש להופיע בביהמ"ש - הוא לא ידבר. הודעת דוד שרן (דרך עורך דינו) - כאן

ג. עורכי דינו של מיקי גנור הגישו לביהמ"ש המחוזי בת"א (תיק הצוללות העיקרי) בקשה לעיון חוזר בהחלטת בית המשפט (כבוד השופטת טלי חיימוביץ) בעניינם של העיתונאים שהיו מעורבים ב"תיק הצוללות" ובראשם העיתונאי בן כספית. הערר המהיר הזה בא לאחר ההחלטה של השופטת מ-23.1.24 (ראה כאן מעל). הבקשה לעיון חוזר בהחלטה - כאן

ד. אבריאל בר יוסף באמצעות עורכי דינו (ב"תיק הצוללות" העיקרי) הגישו בקשה לעיון בחומרי חקירה חסויים (שמסתירים למעל מ-60 צווים). הבקשה - כאן

ה. הוגש כתב אישום מתוקן ב"תיק הצוללות". הודעת הפרקליטות בנושא זה - כאן, כתב האישום המתוקן - כאן

ו. הוגשה תגובת עורכי דינו של הנאשם טוביה גנור בעניין דרישת התביעה להרחיב את היריעה במשפט הזוטא - כאן

25.1.24:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש ממשפט הזוטא של מיקי גנור בתיק הצוללות על חקירת מיקו גנאדי:
היום מעיד החוקר מיקו גנאדי, זה שניסה להחליף את עורך דינו של ניר חפץ בתיק 4000 עם המשל של הרופא שיחתוך אותו במשור חשמלי. בחקירה הראשית גנאדי כמובן מתאר מציאות מופלאה של חקירות ללא איומים ושל אמפטיה לנחקרים.
הנבזיות: החוקרים מנעו ממיקי גנור היוועצות עם עורך דינו מיד לאחר שנזרק למעצר אחרי שחזר בו מהסכם עד מדינה. החוקר מיקו גנאדי נשלח לשכנע את גנור לחזור להסכם עד המדינה. גנאדי בתשובה הצפוייה: "רציתי להגיע לחקר האמת, הגרסה החדשה שלו הייתה ריקה מתוכן". (״הייתי האבא והאמא שלו״, אמר בעבר גנאדי).
גנאדי נשאל אם נחקר חשד שנתניהו קיבל כסף בתיק הצוללות (לאחר שאמר שלא היה חשד כזה) ועונה שלמיטב זכרונו לא, וצריך לראות את הקונטקס של הדברים. לשאלת השופטת אם זה בסדר לשאול על ראש ממשלה ענה החוקר בצורה מדהימה: "אני לא יודע. גם אם זה נשאל, ידעתי שהתשובה תהיה שלילית". (אז למה לשאול?). עוד הוכחה שחיפשו את נתניהו (גם) בתיק הצוללות.
גנאדי נופל בפח: אחרי שאמר שלא זוכר על שאלות על שוחד לנתניהו, פרקליט גנור מראה לו שאמר על רכישת צוללות 8-9 ע"ירוה״מ ״הזוי״. גנאדי מתגונן: "לא היה ראש ממשלה, אין סיכוי ששמתי לו שמות בפה. עושים לי עוול". (שטויות). גנאדי מבקש לשמוע את הדברים והם יושמעו לו בדיון הבא. המסקנה: החוקרים ניסו לבדוק אם נתניהו היה שותף לשכר הטרחה של עו״ד שמרון - וזאת בלי אישור כדין לחקור חשדות נגד ראש ממשלה על פי חוק יסוד.
גנאדי באמירה מדהימה: ״לא הבנתי מה החשדות נגד עו״ד דוד שמרון. לא הבנתי את זה בזמן אמת וגם עכשיו אני לא מבין את זה״. ברור, שעו״ד שמרון הוזמן לחקירה אך ורק כי הוא מקורב לנתניהו, כמו כל מקורבי נתניהו - כדי לנסות ולתפור את נתניהו בכל מחיר.
גנאדי נשאל איך הגיעו למספר ״תיק 3000״ (שחלק מסידרת תיקי האלפים נגד נתניהו) וענה כך: "לא יודע, זה אולי חלחל מהתקשורת. זה באמת שם עם קונטציה שלילית על ראש הממשלה, אולי טעינו, לא אני, עם המספר".

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

ד. ועדת החקירה לעניין רכש הצוללות השיבה לבית המשפט המחוזי בת"א שאין לבית המשפט סמכות להחליט שהוועדה תעביר לביהמ"ש מסמכים המבוקשים ע"י ההגנה - כאן


האלי ציפורי פרסם בטוויטר: בן כספית מתקרב לדוכן העדים בתיק הצוללות (משפט הזוטא של מיקי גנור): לאור הסתייגות פרקליטי מיקי גנור מהחלטת השופטת בנוגע לבן כספית (הגישו בקשה על כך לבית המשפט) השופטת הציעה שבן כספית יעיד ויישאל אם נשלח ע"י המשטרה לשכנע את מיקי גנור להפוך לעד מדינה (באמצעות מקורבת לכספית ולגנור). כמובן שהפרקליטות התנגדה נחרצות באמצעות עו״ד ירון גולומב, שהיה מבוהל ומפוחד מההצעה. מעניין למה. מה, היא לא מעוניינת להגיע לחקר האמת כפי שהיא כל הזמן מלהגת? שוב הוכח שהפרקליטות מגוננת על בן כספית. בכל מקרה, ההגנה תזמין את בן כספית לעדות. יהיה מעניין.

ו. פורסמו הפרוטוקולים הבאים ב"תיק הצוללות" בבית משפט המחוזי בת"א: 21.12.23 חלק ראשון, 21.12.23 חלק שני, 28.12.23 חלק ראשון, 28.12.23 חלק שני, 
4.1.24 חלק ראשון, 4.1.24 חלק שני, 11.1.24 חלק ראשון, 11.1.24 חלק שני, 18.1.24 חלק ראשון, 18.1.24 חלק שני, 25.1.24 חלק שני, 1.2.24 חלק ראשון, 1.2.24 חלק שני.

1.2.24:
א
אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי המשך העדות של החוקר מיקו גנאדי (מי שגבה מגנור את הודאותיו מיד לאחר שהפך לעד מדינה), במשפט הזוטא של מיקי גנור:
אחרי שגנור חוזר בו מהסכם עד המדינה הוא נשאל ע״י החוקר צחי חבקין (היה גם בתיק 4000) מפורשות על הקשר והמעורבות של נתניהו בתיק הצוללות תוך שהוא מכנה אותו ״הדייר מבלפור״. החוקר מיקו גנאדי שהמשיך להעיד היום ואמר שהכל ״אוויר״ בקשר לנתניהו: ״אין לי מושג, תשאל את חבקין״.
עו״ד עמית ניר, פרקליטו של מיקי גנור, מטיח בנציגי הפרקליטות: ״למה אתם מתחמקים מסוגיית ראש הממשלה (שנחקר בפועל בתיק הצוללות)?; ליאת בן ארי ויוני תדמור רצו את הראש של נתניהו על מגש של כסף״.

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם את יום החקירה השני והאחרון של מיקו גנאדי:
שיפוני

ג. ההגנה הגיבה לתגובת ועדת החקירה לעניין הצוללות וכלי השיט (ראה סעיף ד' מ-25.1.14), תגובה המסרבת למסור מסמכים לבית המשפט. תגובת ההגנה - כאן

6.2.24: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך המלא  - כאן.

8.2.24: התקבלה תגובת הפרקליטות לבקשת עורכי דינו של אבריאל בר יוסף ב"תיק הצוללות" לקבל חומרי חקירה חסויים שמוסתרים מההגנה (ראה סעיף ד' מ-24.1.14 לעיל), התגובה של הפרקליטות מתנגדת לכך בחריפות - כאן

13.2.24: עו"ד שיפוני פרסם בטוויטר ממשפט הזוטא: היום מעיד 
חוקר בשם ליאור נוי

עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר לגבי עדות ליאור נוי היום (עדותו תימשך ביום ה' הקרוב):
שיפוני

15.2.24: המשך חקירת ליאור נוי:
א. אלי ציפורי
פרסם בטוויטר:
במשפט הזוטא של מיקי גנור בתיק הצוללות, המשך עדותו של החוקר ליאור נוי. בעוד מבוכה לפרקליטות:
נוי: "פרשת 3000 הייתה מתוקשרת ברמות כל הזמן, דיברו על עו"ד שמרון וראש הממשלה, רציתי להראות ששמרון ידע (על חוזה מסויים) וזה מגוחך שהוא אומר ששמרון לא ידע (מודה למעשה שניזון מהתקשורת - מדרוקר ובן כספית). עו"ד עמית ניר, פרקליטו של גנור: "אנחנו יודעים שאתה נותן אנלוגיה של מוות ומשפחה ותאונות דרכים, למה? (עוד חוקר שאיים על גנור באמצעות בני משפחתו). נוי בתשובה מתממת: "לא יודע".

ואוו! פרקליט גנור: ליאת בן רימתה בהסכם עד המדינה של גנור. עו״ד עמית ניר: "ההיתממות של חבריי (בפרקליטות) מדהימה כי בסוף ליאת בן ארי חותמת על הסכם עד מדינה (עם גנור) שיש 10 מיליון שקל (עבירות מס לכאורה). ועד עכשיו לא הבנתי איך. שליאת בן ארי תבוא באמצעות התביעה ואם היא לא תביא אותה אנחנו נביא אותה. ליאת בן ארי רימתה, אז אם הפרקליטות לא תביא אותה אנחנו נביא אותה".

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

19.2.24: פורסמו שלושה פרוטוקולים של הדיונים בביהמ"ש המחוזי בת"א ב"תיק הצוללות: 13.2.24 חלק ראשון, 13.2.24 חלק שני, 15.2.24 חלק ראשון, 15.2.24 חלק שני, 22.2.24 חלק ראשון, 22.2.24 חלק שני.

22.2.24:
א. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: 
היום במשפט הזוטא בתיק 3,000 (תיק הצוללות) יעיד שגיא מריאן, שהיה חוקר המס של מיקי גנור בימים שלפני חתימת הסכם עד המדינה. אל דאגה, לא מדובר בעדות טכנית וחישובי מס, אלא בעדות שעוסקת באחת הטענות העיקריות במשפט הזוטא. העד יעיד על ה-"פאטה מורגנה", תרגיל ההונאה העברייני והבלתי נתפס שביצעו החוקרים, כדי לגרום לגנור, שכבר איבד כל קשר עם המציאות באותה עת, כתוצאה ממערכת הלחצים הפיזיים והנפשיים העבריינית שהופעלה עליו במעצר, להאמין שאכן ביצע עבירות מס בינלאומיות בהיקפים דמיוניים, ולחתום על הסכם עד המדינה ההזוי עליו חתם, וחזר בו ממנו לאחר שהחליף את עוה"ד אלי זוהר ואילן סופר ש"ייצגו" אותו בחתימת הסכם עד המדינה, בעו"ד אחר.

העדות של שגיא מריאן קובעת שיאים חדשים של הזיות בתיקי האלפים. חוקר מס מטיח בעצור שהוא הסתיר מערך שלם של חברות בקפריסין מבלי לראות את דו"חות המס שלו שבהם הכל מדווח, ובכלל לא רואה בזה בעיה, ויש כמה פנינים, כמו "יכול להיות שעובדתית זה לא נכון אבל זה לא מצג כוזב"...

באלי ציפורי פרסם בטוויטר ממשפט הזוטא:
איזו שערורייה! כך הגן התובע בתיק הצוללות עו״ד ירון גולומב על רביב דרוקר בלי שהתבקש בכלל; בתיק הצוללות התנהל היום דיון מקדים בנוגע לבקשה של פרקליטי אבריאל בר יוסף מרביב דרוקר למסור להם את חומרי הגלם של תוכניות ״המקור״ על תיק הצוללות. דרוקר ו״רשת״ שלחו עורך דין לייצג אותם אבל מסתבר שזה לא הספיק, כי גם התובע בתיק הצוללות עו״ד ירון גולומב הפך לסניגור של דרוקר בלי שהתבקש לכך בטענות מטופשות של חיסיון (הלו גולומב, זה חומרי גלם של כתבה. מה חיסיון? ומה זה עניינך אם החומרים יוגשו. מה, אתה לא רוצה להגיע לחקר האמת?!). המסמך - כאן.


תיק הצוללות, משפט הזוטא של מיקי גנור: היום מעיד חוקר רשות המסים שגיא מריאן - על עבירות המס לכאורה של מיקי גנור. מריאן, מסתבר, לא ממש בדק את השומות של גנור ולא את הדו"חות של מערך החברות שלו בחו״ל. אז איך הוא בדיוק מטיח בגנור ומנפח את ענייני המס שלו? וכאן אנו מגיעים לליאת בן ארי: היא ניפחה את ענייני המס של גנור כדי להלך עליו אימים (שיהפוך עד מדינה נגד נתניהו) ובסוף גם לא צירפה את כתב האישום על ענייני המס להסכם עד המדינה של גנור כפי שהבטיחה.

שחור על גבי לבן: ההחלטה השיפוטית שמעידה: כך רימתה ליאת בן ארי את מיקי גנור בהסכם עד המדינה: כבר בשנה שעברה קבעה השופטת טלי חיימוביץ׳ בתיק הצוללות: המדינה (קרי ליאת בן ארי) לא העבירה לידי גנור את טיוטת כתב האישום על עבירות המס שלו כביכול למרות שהבטיחה לעשות זאת בהסכם עליו חתמה. השופטת הגדירה זאת כ״מסמך מהותי״. עבירות המס נופחו בצורה דרמטית ע״י בן ארי כדי ללחוץ על גנור להפוך לעד מדינה. המסמך - כאן.

ג. דלית סוטר הדגישה בטוויטר: סנגור: "מהן עברות המס של הנחקר שלך, גנור?" עד חוקר מס: "אי דיווח על חברות ברשותו". סנגור: "בדקתם? חברות לא דווחו?" 
עד: "לא. קיבלתי את הידיעה ממצגת של הפרקליטות". סנגור: "אבל גנור כן דיווח". עד: "לא בדיוק. לא הצליח להוכיח שלא נכון שהוא לא דיווח". סנגור: "גנור אמר לכם שדיווח. לא בדקתם?" (וכאן ציטוט מדויק מדברי העד): "נראה לכם שבכל פעם שנחקר יגיד משהו נעצור חקירה לבדוק את זה?!"

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

29.2.24:
א. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: 
היום מעידה במשפט הזוטא בתיק 3,000 מיכל מלכה, לשעבר ראש מחלק הלבנת הון ביאל"כ, אשר אחד מחוקריה, ליאור נוי (ראט חקירתו לעיל ב-13.2 וב-15.2), "חקר" את מיקי גנור באגרסיביות רבה, תוך איומים קשים עליו ועל בני משפחתו, הכל במטרה לשבור אותו ולגרום לו להפוך לעד מדינה ולמסור עדות שקר.
שיפוני

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: היום העידה רפ״ק מיכל ברכה, עדה שולית לתיק, ראש חולייה אכיפה כלכלית בלהב, שעובדת תחת יואב תלם. ברכה, בהופעה עצבנית במיוחד, הרבתה בצרחות על פרקליטו של גנור (״אתה שואל יותר מדי שאלות״) ואפילו על השופטת טלי חיימוביץ׳. ברכה לא הכירה את הנוהל שאוסר על חקירות מעבר לשעה 23:00 (חקרה את גנור עד השעות הקטנות של הלילה) ובאופן כללי הפנתה את האצבע לאורי קנר, החוקר המרכזי של מיקי גנור (שאמור להגיע לעדות בקרוב). חוקרים את החוקרים ונראה שהם בלחץ אטומי! (וטוב שכך).

1.3.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: ליאת בן ארי ניהלה בפועל את החקירה גם בתיק הצוללות מתוך משרדי להב 433 (מה שבפועל אסור וצריכה להיות הפרדה בין המשטרה לפרקליטות המלווה עפ״י דוח מבקר). מוטי להב, מפקד להב 433 בעדותו במשפט הזוטא של מיקי גנור - על השאלה אם בן ארי הייתה ביחידה: ״בוודאי״. צילום מהפרוטוקול דיוני הצוללות - כאן.

בנוסף: לא רק שליאת בן ארי ניהלה את חקירת תיק 3000 בפועל היא גם אישרה לחוקרים לשאול את הנחקרים שאלות על נתניהו בלי אישור מהיועמ״ש כנדרש בחוק. מוטי לוי, מפקד להב 433, בעדותו במשפט הזוטא של מיקי גנור בתיק הצוללות: "ליאת בן ארי עברה על התמלילים וגם היא סברה שלא צריך אישור". (היה גם היה צריך אישור לשאלות על נתניהו ובן ארי פעלה בניגוד לחוק יסוד). צילום מדיוני הצוללות - כאן

3.3.24: כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץ החליטה שלא לקבל החלטה בעניין הבקשה של ההגנה לקבל חומרים מ"תכנית המקור" של רביב דרוקר (ראה לעיל), עד שהבקשה של ההגנה תתוקן ותעודכן - כאן.

7.3.24:
א. פורסם פרוטוקול נוסף מדיוני "תיק הצוללות" בבית המשפט המחוזי בת"א: 29.2.24. דיון נוסף במעמד צד אחד (והפרוטוקול כמובן חסוי) נערך ביום 7.3.24

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
היום נמשכת חקירתו הנגדית של שגיא מריאן מרשות המיסים - והמסקנה מבהילה. החוקרים המציאו עבירות מס של גנור בחו״ל כדי להלך עליו אימים ולהפוך אותו לעד מדינה. גנור נאלץ להודות וליאת בן ארי השיתה עליו קנס של 10 מיליון שקל בהסכם עד המדינה בלי ראיות בכלל.

פרקליט גנור שוב אומר: ״אזמין את ליאת בן ארי לעדות״ (במשפט הזוטא של מיקי גנור). עו״ד ירון גולומב מהפרקליטות: ״בחלום״. סליחה, מר גולומב, למה בחלום? ממה היא מפחדת? מהאמת? מיקי גנור רומה בהסכם עד המדינה עם עבירות מס פיקטיביות. שתואיל פעם אחת לתת תשובות לציבור.

ג. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: היום במשפט הזוטא בתיק 3,000 ("הצוללות"), שב להשלמת עדותו החוקר שגיא מריאן, האיש שאינו מזהיר חשודים בחשד שמיוחס להם, כי מה פתאום לחשוף בפניהם את הקלפים, שמבחינתו להציג עובדות שקריות זה לא להציג מצג שווא, שלדעתו אשמתו של חשוד אינה נגזרת מהעובדות אלא מעצם היותו חשוד ולכן אין שום צורך להכיר את העובדות, שחזקת החפות היא מבחינתו שטויות של פרוגרסיביים, ושבגדול כופר בכל יסודות שיטת המשפט שלנו. לפני תחילת עדותו של מריאן, יתקיים דיון בדלתיים סגורות, בו ינסו "גורמי מודיעין" עלומים להסביר לשופטת, על אילו שיטות עבודה ואמצעים סודיים נועדו להגן על ההשחרות בהודעות חקירתו של עו"ד דוד שמרון... בכל מקרה, מדובר בהצעות לשמרון להפוך לעד מדינה נגד נתניהו למרות שבכלל אין אישור יועמ"ש לחקירה..

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

11.3.24: כבוד השופטת המחוזית בת"א טלי חיימוביץ ב"תיק הצוללות", דוחה את בקשת ההגנה לעיין בכל העשרות הרבות (מעל ל-60) צווים מסוגים שונים המוסתרים מההגנה, בטענה שהם "חומר מודיעיני חסוי" - כאן

עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) החל מ-12.3.24 והלאה -  לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים