Telecom News - תיק בזק (קדם לתיק 4000): עדות צחי הנגבי, דיון טכני, תיק 2000: עדות החוקרים אופיר דורון ומקסים יורקביץ ועדכונים בתיקים מ-5.3.24 עד 10.3.24

תיק בזק (קדם לתיק 4000): עדות צחי הנגבי, דיון טכני, תיק 2000: עדות החוקרים אופיר דורון ומקסים יורקביץ ועדכונים בתיקים מ-5.3.24 עד 10.3.24

דף הבית >> חדשות >> השבוע בכותרות >> תיק בזק (קדם לתיק 4000): עדות צחי הנגבי, דיון טכני, תיק 2000: עדות החוקרים אופיר דורון ומקסים יורקביץ ועדכונים בתיקים מ-5.3.24 עד 10.3.24

תיק בזק (שקדם לתיק 4000): עדות צחי הנגבי, דיון טכני לגבי מילצ'ן, תיק 2000: עדות אופיר דורון ומקסים יורקביץ ועדכונים בתיקי האלפים מ-5.3.24 ועד 10.3.24 כולל
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.24, 17:52צחי הנגבי צילום מסך

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדות  בתיק בזק (שקדם לתיק 4000) של ראש המל"ל צחי הנגבי, (בתמונה משמאל, צילום מסך), שכיהן זמן קצר תחת נתניהו כממלא מקום שר התקשורת בעיקר לנושא בזק על בסיס החלטה של נתניהו שהוא מצוי בניגוד עניינים בשל קשרי ידידות עם שאול אלוביץ'
, בדיון טכני בביהמ"ש לגבי סדר העדים ולגבי המשך עדות מילצ'ן בתיק 1000, בעדות חוקרי המשטרה אופיר דורון ומקסים יורקביץ בתיק 2000 (לגבי האופן בו נתפסו חומרי המדיה השונים -טלפונים/מחשבים, ועל פי מה בוצעו בהם חיפושים) ובעדכונים בתיקי האלפים מ-5.3.24 ועד 10.3.24 כולל.

לאור הסכמת ההגנה והפרקליטות, עדותו במשטרה (למעשה ברשות ניירות ערך - כאן) הוגשה לבית המשפט במקום החקירה הראשית, והוא עולה על הדוכן לצורך חקירה נגדית בידי הסנגורים של נתניהו ושאול אלוביץ'.


הכתבה: תיקי 1000-2000: עדות סער שפירא ועדכונים בתיקי האלפים מ-28.2.24 וועד 4.3.24 כולל כאן.
הכתבה האחרונה על חקירה בתיק 4000:
תיק 4000: עדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-9.1.24 ועד 22.1.24 - כאן

אתמול (4.3.24) אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: התרגילים המלוכלכים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש: מביאות את צחי הנגבי לדוכן העדים בניסיון להביך אותו ואת נתניהו; גם הנגבי, שר התקשורת לשעבר וביום ראש המל"ל, צפוי להפוך לעד הגנה מצוין - כאן.

הפרוטוקול המלא של חקירת צחי הנגבי ברשות לניירות ערך ע"י החוקרת הבכירה פולינה כאן.
 
5.3.24:
א. חקירה נגדית של צחי הנגבי:

באלי ציפורי פרסם בטוויטר על חקירת צחי הנגבי:
ואוו! צחי הנגבי מאשר: המיליארדר חיים סבן *איים* עליו לקראת הבחירות בארה״ב ולכן הנגבי הקפיא את המהלכים של שלמה פילבר. סבן היה אז בעל השליטה בפרטנר, המתחרה של בזק. האיום שריחף באוויר: אם המהלכים של פילבר ייצאו לפועל, נתניהו לא ייפגש עם הילרי קלינטון, שסבן קידם אז את מועמדתה מול טראמפ. והדבר החמור מכל: הפרקליטות לא טרחה לחקור את סבן על האיום הזה.

גם צחי הנגבי הופך לעד הגנה מצויין ומפוצץ לפרקליטות וליהודית תירוש את בלון תפירת התיקים. הנגבי: ״לא דיברתי עם נתניהו על הנושאים האלה״ (הכוונה לנושאי בזק). עו״ד ז׳ק חן: ״פילבר אמר שעשה לך חפיפה עם כניסתך למשרד התקשורת. מה פילבר לא אמר לך?  לא אז ולא מאז ועד היום, שהוא שוחח עם נתניהו וקיבל ממנו הנחיות לעשות כך או אחרת או משהו בדומה לזה״. הנגבי: ״נכון. לא אמר שום דבר שנתניהו הורה לו לעשות. גם לא סיפר שנתניהו קבע גזרה כלשהי. כל זה לא קשור כהוא זה לנתניהו״.

ליהודית תירוש, התובעת הראשית בתיק 4000, יש שיטה: בכל פעם שקו החקירה הנגדית לא נוח לה ומפוצץ את תפירת התיקים, היא מתפרצת, ש"הדברים לא נכונים" או ש"ההצגה מטעה". היא פשוט קמה, לא מבקשת רשות להתנגד, חושבת שהיא בעלת הבית, מתוך אשליה לשבש את החקירה הנגדית. היום תירוש הגדישה את הסאה בחקירה הנגדית של צחי הנגבי אותה ניהל עו"ד ז'ק חן, פרקליטם של שאול ואיריס אלוביץ'. היא הרבתה להפריע, להתווכח אף עם השופטים, לצעוק ש"אין להם על מה להתנצל" וש"הם לא רימו אף אחד" (בבחינת על ראש הגנב בוער הכובע). היא חולמת עכשיו שנתניהו יפליל את עצמו בפרשת ההגנה, מחשבה מעוותת ולא מציאותית. 


ג. עדכוןהערת מערכת: לבית המשפט המחוזי הוגש - כאן מייל של עו"ד אלינור בליטנר, אז בכירה בפרקליטות בלשכת היועמ"ש, מחלקת ייעוץ וחקיקה, לעו"ד מאיר לוין - המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (משפט כלכלי), בדבר השיחה שקיים עמה שלמה פילבר בעניין ההפרדה המבנית בבזק, וציין באזניה שחיים סבן דיבר עם צחי הנגבי והבהיר שאם המכתב לבזק לעניין ההפרדה התאגידית יישלח לבזק, חיים סבן ידאג שהילרי קלינטון [אז מועמדת מובילה לנשיאות ארה"ב וידידתו הקרובה של סבן] לא תיפגש עם ראש הממשלה. לדברי שלמה פילבר, שלנוכח הדברים האלו הוא קיבל הנחיה מפורשת מצחי הנגבי לעכב את שליחת המכתב לבזק.
יודגש, שהאיום הזה לא נחקר ולא טופל, למרות שדווח בכתב למשנה ליועמ"ש ע"י עו"ד אלינור בליטנר מפיו של שלמה פילבר שגם שלח לה עדכון בווטסאפ על הנושא, (וממנו, מעו"ד מאיר לוין, סביר להניח שהדיווח החמור ביותר הזה הגיע ליועמ"ש דאז, ד"ר א. מנדלבליט).

ד. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
בום! מתווה פריסת הסיבים האופטיים עליו סיכם פילבר עם בזק והוט, נבלם בעקבות איום מאפיוזי של חיים סבן, אז בעלי "פרטנר", שאם חקיקת ביטול ההפרדה המבנית בבזק יצא לפועל, הוא יפגע ביחסי החוץ של המדינה באמצעות השפעתו על הילארי קלינטון. לדעתכם חיים סבן נחקר והוגש נגדו כתב אישום?

בחקירה החוזרת עו"ד יהודית תירוש שאלה שאלה שנפסלה.

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

עו"ד עידו שיפוני הוסיף בטוויטר: וכמה מילים בשולי עדותו של צחי הנגבי: העובדה שחיים סבן אפילו לא נחקר בגין האיום המאפיוזי על ראש הממשלה לפגוע ביחסי החוץ של המדינה אם יאושר ביטול ההפרדה המבנית בבזק, היא לא פחות מפסיכית. לא פחות פסיכית, היא העובדה שצחי הנגבי לא נחקר על כניעתו לאיומיו של סבן, והחלטתו לעצור את קידום ההסכמות אליהן הגיע פילבר עם בזק והוט למרות תמיכתו המוחלטת בהן, עד לאחר הבחירות בארה"ב.

6.3.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צחי הנגבי: המיליארדר חיים סבן (לשעבר בעל השליטה בפרטנר) איים עליי ולכן הקפאתי מהלך רגולטורי של פילבר. בעבר חשפתי: סבן איים שנתניהו לא ייפגש עם הילארי קלינטון אם תיבחר לנשיאות - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צחי הנגבי: רגולציה כו', נתניהו בכלל לא קשור. עדות צחי הנגבי (חלק ב') צחי הנגבי: "לא ראיתי שום סימנים לשיקולים מוזרים של פילבר. לא דיברתי עם נתניהו, פילבר לא אמר לי שקיבל הוראות מנתניהו, גם לא אמר שנתניהו קבע גזרה כלשהי, כל זה לא קשור כהוא זה לנתניהו" - כאן.

ג. דיון טכני בביהמ"ש:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר: 
שופטי נתניהו נוזפים קשות בפרקליטות ובעו״ד אלון גילדין על הבלאגן בשמיעת העדים. השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "אנו חיים מיום ליום בחוסר וודאות בגלל 1) שלא יודעים מי העדים". השופט עודד שחם: "אנו רוצים תוכנית מיוחדת - מי מעיד מכל אחד ואחד מהעדים. יש מצב של אי בהירות מכל מיני כיוונים. אנו רוצים יישור קו. רוצים לרדת לפרטי פרטים עד הפרט האחרון שכולנו נדע איפה אנו נמצאים". גילדין: "העברנו שמות על ימי שני ושלישי (בשבוע הבא). אני בודק, אנו מחפשים גמישות אם יש יום שנגמר באחת, אז נביא עד". השופט שחם ממשיך לנזוף בגילדין: "אנו יוצאים היום עם תוכנית. נהדר שמנצלים (את הזמן) אבל אנו רוצים לצאת מפה היום עם תוכנית. שלא יהיה אף עד שלא נמצא. אנו נשאל אם יש עוד עדים ואתם תענו - לא.  אם יש אילוץ פתאומי אז בסדר".

גם עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: לא יאמן הברדק המכוון שיוצרת הפרקליטות במשפט האלפים עם העדים' כדי ליצור ערפול ולמשוך זמן, השופטים כבר לחלוטין מאבדים סבלנות ונוזפים בתובעים.

2) לא להאמין! פרקליטי נתניהו מבקשים להעיד את מילצ'ן (בתיק 1000) על תרומתו הביטחונית – מה שלא התאפשר בעדותו בחו"ל; הפרקליטות מתחמקת בטענה של "בדיקות": השופטים: "אי אפשר למשוך לנצח". עו״ד עמית חדד: "הפרקליטות עושים לי תרגיל".
השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "אי אפשר למשוך לנצח, המדינה עדיין לא סיימה לבדוק את מה שיש לבדוק (על מילצ'ן)?" עו"ד אלון גילדין מהפרקליטות: "יש לי בעיה לדבר עם אולם פתוח". השופט משה בר-עם: "אם נדבר בדלתיים סגורות עכשיו זה יסייע?"/ גילדין: "לא יכול להיכנס לפרטים". השופטת פרידמן-פלדמן: "כמה זמן יסיימו את הבדיקות? תן לנו משהו, שבוע? כמה זמן?"/ גילדין: "אני לא יכול להגיד לכם מה אני עושה". השופט בר-עם: צריך דד ליין". גילדין: "זה גופים חיצוניים. לא בידיים שלנו". השופט פרידמן-פלדמן: "תוך חודש אפשר?"/ גילדין: "לא יכול להתחייב". עו"ד עמית חדד: "כל השלמת החקירות זה לא על דעתנו, כל מה שאתם עושים עכשיו זה לא השלמת חקירה מותרת, לא על בקשתנו. אנו צריכים להגיע לבדיקות מוסכמות. לא יודע על סמך מה אתם עושים בדיקות שלכם. אין לך סמכות לעשות זאת". גילדין: "סוכם שנבדוק מול גופים מה נכון ומה לא. עם כל הכבוד למילצ'ן, מה יגיד או מה לא יגיד, הדברים נאמרו במפורש". השופט עודד שחם: "אמרנו שנעשה פאוזה כדי לייתר ושיעשה בדרך של הסכמות.  נשאלת שאלה אם לא מיצינו? עדות מילצ'ן הייתה בקיץ, אנו עוברים את הסתיו והחורף ואנו עוד מעט באביב. אי אפשר לומר שלא היה מספיק זמן. המסר פשוט - מבקש לקבוע מועד".  גילדין: "נעביר את המסר. אני אומר שאנו בודקים המציאות כהווייתה". השופטת פרידמן-פלדמן: "הפסקנו באמצע חקירה נגדית שלא נגמרה. לכאורה נקבע ליום 2.4 סיום חקירה נגדית של מילצ'ן". גילדין: "נפרט בכתב את הדברים. ייתכן שיש לנו בקשה בעניין. אבקש להביא את תמיר פרדו לפני מילצ'ן". השופטת פרידמן-פלדמן: "תודיעו לנו ביום ד' הבא מה עם מילצ'ן". גילדין: "הנושא כרוך גם בחומר שראוי שיעבור להגנה בעניין הזה. חומר רלבנטי, לאור טענות שעלו. אם צריך להעביר חלק מהדרך נסנן את החיסיון. אולי זה דורש עוד שהות". השופטת פרידמן-פדלמן: "עדכנו אותנו ביום ד' הבא".  עו"ד עמית חדד: "היינו באמצע חקירה נגדית של מילצ'ן (בחו"ל). היינו באמצע של האמצע. תבינו מה קורה פה, בעיני זה חמור מאוד. לא יודע מכוח מה חברי חושב להביא או לא להביא לי חומרים". השופט שחם: "אתה מתנגד למשהו שעדין אין?" חדד: "הניחו על השולחן. אולי לא באופן מלא אבל הניחו. היינו אמורים לחקור את מילצ'ן ואז את פרדו. זה סדר הדברים. אבל חבריי אמרו במתק שפתיים,  מילה פה מילה שם, זה מה שאמרו לנו' סיימנו האירוע". גילדין: "לא נהוג לפרט שיח הסכמות בפני בית משפט". חדד: "לאור העובדה שכמעט הגענו להסכמה, ויתרנו על המשך חקירה נגדית. כולנו זוכרים האירוע. מה שקרה מאז, 8 חודשים חלפו.  כל הזמן שואלים מה קורה עם זה? זה סדר דברים. לא בגלל שאני ויתרתי/הסכמתי, בגלל שיקולים רבים' לעצור את החקירה הנגדית, ועכשיו יעשו לי תרגיל שלא יכול להיות אחרת' להעיד את פרדו לפני מילצ'ןמילצ'ן שיעיד כסדרו. לא נעמוד על זה שנטיס את כולם, נסיים האירוע ונתקדם. זה חשוב לטעמנו למרות שלדעתנו צריך לזכות את ראש הממשלה". השופטת פרידמן-פלדמן נוזפת בפרקליטות: "יום ד' הבא להודיע לנו מתי העד מעיד ומה קורה עם עדות מילצ'ן".

ד. בהמשך לסעיף הקודם, תשומת לב הקוראים לסרטון הנמצא כאן, שפורסם תחת הכותרת המדהימה: "האם ארנון מילצ'ן שימש כסוכן של המוסד בעשור האחרון?". פרוטוקול החקירה הנגדית של החוקר גיל ראכלין ע"י עו"ד עמית חדד מה-20.2.24 (פרק הקטוע ומסומן באדום, לכל הפרטים החשובים בפרשה חדשה זו) - נמצא כאן, והוא הבסיס לסרטון הזה ביוטיוב.
בהמשך לפרוטוקול ולסרטון, נשלחה גם תלונה ליועמ"שית - כאן, שהתגלגלה דרך פרקליט המדינה - כאן, למשנה לפרקליט המדינה - כאן.  

ה. חקירת החוקרים אופיר דורון ומקסים יורקביץ:

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: 

שטאזילנד - עדות 2 החוקרים היום במשפט נתניהו: 2 החוקרים הם מתחום המחשבים ושניהם התייחסו להעתקת תכולת הטלפון של ארי הרו. העדויות כללו הרבה מושגים מעולם המחשוב אבל יש מסקנה אחת ברורה. שיטת השטאזילנד במשטרה: תופסים טלפון, מעתיקים את תכולתו וכל בעל הרשאה יכול לחטט בתכולת הטלפון כאוות נפשו, כל התכתבות, כל תמונה, הכל. קודש הקודשים של כל אזרח. וחמור מכל: אחרי סיום החקירה, החומר בדרך כלל נשמר במחשבי המשטרה, למרות הנחייה של פרקליט המדינה להשמיד את ההעתקים. הטלפון של ארי הרו - הסיפור עוד יותר חמור: על פי הערכות הושתלה בטלפון שלו רוגלה והחיפוש בוצע בפרשייה האישית שלו (ללא כל קשר לנתניהו) וכך הגיעו לשיחות נתניהו-מוזס בלי אישור יועמ״ש (מדובר בשיחות עם ראש הממשלה שיש עליהן חיסיון).

ז. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
עניין חמור שעלה היום ולא קשור דווקא לתיקי האלפים אלא לכל אזרח, הוא שבלהב לא מוחקים לעולם מידע מטלפונים ניידים שנלקחו מעדים וחשודים, עם צו או בלי צו, גם לא במקרים שהחוק מחייב למחוק. שם עוד חלים חוקי מני יצחקי.

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

7.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד מבקש להביא את ארנון מילצ'ן לעדות כדי להשלים החקירה הנגדית על תרומתו הביטחונית. הפרקליטות: "זה בבדיקות". השופטים: "אי אפשר למשוך לנצח". עו"ד חדד: "זו השלמת חקירה, הם עושים לי תרגיל. צריך לזכות את נתניהו" - כאן.

ב. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: ושוב, למי שלא לגמרי הבין את מלוא חומרת הדברים שעלו מעדותם של חוקרי המחשב בלהב אמש: 1. הסיפור הזה, כאילו מתבצעת חדירה רק לחומרים הרלוונטיים בנייד ולא לכל המידע שמצוי בו, הוא שקר וכזב. תוכן הנייד מועתק ומועבר במלואו ליחידה החוקרת, וכמובן לשרתי להב. 2. כל המידע האישי והפרטי ביותר של כל מי שהנייד שלו נתפס ע"י המשטרה אי-פעם, גם אם הושב לו כי לא נמצאו בו ראיות ואפילו אם כלל לא היה חשוד בכלום ומסר את הנייד בהסכמה, אגור בשרתי להב עד עצם היום הזה, למרות שהחוק מחייב את מחיקתו. 3. נסו להבין לבד איזה שימוש עושה להב במידע האישי שלכם. נ.ב. -ד"ש חם מרוני אלשיך ובני גנץ שמכרו לגורמים זרים ועוינים באמצעות "המימד החמישי" את מאגר המידע האישי והפרטי שלכם משרתי להב.

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר: שחור על גבי לבן: גם ניר שוורץ, החוקר המרכזי של עד המדינה ניר חפץ, מודה - אנשי הפרקליטות ישבו בחדרי הבקרה/צפייה (צפו בעדויות של הנחקרים) ואף העבירו שאלות ישירות לחוקרים: ״אנשי הפרקליטות העבירו שאלות ישירות לווטסאפ של החוקרים״. שוורץ אמנם לא נקב בשמות אבל הוא מתכוון, בראש ובראשונה, לגברת יהודית תירוש, התובעת של תיק 4000. המסמך - כאן.

שחור על גבי לבן: גם שלומי חכמון, החוקר המרכזי של עד המדינה שלמה פילבר, מודה - אנשי הפרקליטות ישבו בחדרי הבקרה/צפייה (צפו בעדויות של הנחקרים) ואף העבירו שאלות ישירות לחוקרים: ״או שיוצאים החוצה, או בהפסקה, או בווטסאפ, בכל דרך שהיא… יש מעורבות, חד משמעית״ (זה בניגוד לדו"ח המבקר בנושא שעמד על הצורך בחקירה עצמאית). חכמון אמנם לא נקב בשמות אבל הוא מתכוון, בראש ובראשונה, לגברת יהודית תירוש, התובעת של תיק 4000. המסמך - כאן.

שחור על גבי לבן: גם פולינה גובזמן קריב, חוקרת רשות ני״ע מרכזית בתיק 4000, מודה - אנשי הפרקליטות ישבו בחדרי הבקרה/צפייה (צפו בעדויות של הנחקרים) ואף העבירו שאלות ישירות לחוקרים: ״חד משמעית, התכתבתי איתם״ (זה בניגוד לדו"ח המבקר בנושא שעמד על הצורך בחקירה עצמאית). קריב מציינת במפורש את ציפי גז, שהיום למרבה התדהמה היא שופטת בישראל ואז מנהלת מחלקת חקירות ברשות ני״ע. גז ויהודית תירוש עבדו יד ביד על תיק 4000. גז הייתה ברשימת עדי התביעה של הפרקליטות אך תירוש ויתרה על עדות חברתה. היא יודעת היטב למה. המסמך - כאן.

ד. פורסמו שני פרוטוקולים מ"תיקי האלפים בבית המשפט המחוזי בי-ם: 26.2.24, 28.2.24

ה. סדר העדים הבאים: סוכם שציפי ליבני תעיד בתיק 2000 החל מ-20.3.24 - כאן. בשבוע הבא יעידו בימים ב' וג' חוקרי רשות ני"ע אודי אבוקסיס ועדי עיון, וחוקרת המשטרה רפ"ק רעות ענוים בתיק 4000, וביום ד' תחל עדותו של רפ"ק דני יופה בתיק 1000. בשבוע לאחר מכן תימשך עדותו בימים ב' וג' ואחריו יעיד החוקר פקד יצחק קסיאל

8.3.24: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים וחושפים: "ארנון מילצ'ן היה סייען פעיל של המוסד בתקופת תמיר פרדו. ראש המוסד בעצמו מתחזק את מילצ'ן כסייען פעיל של המוסד ונפגש איתו פעם-פעמיים בשנה למשך 40 דקות בכל פעם" - כאן.

10.3.24
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: שופטי נתניהו קבעו את סדר העדים להמשך המשפט לאחר הנזיפות בפרקליטות; פרשת התביעה אמורה להסתיים במהלך מאי-יוני. העדויות החשובות ביותר של: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין וכורש ברנור. המשך עדותו של ארנון מילצ׳ן עדיין בסימן שאלה לאור התחמקות הפרקליטות. הערכות: אחרי סיום פרשת התביעה תהיה הפסקה של כמה חודשים במשפט ואז דיון בבקשות להגנה מן הצדק שיוגשו בתיקים. המסמך - כאן.

ב. שוחררו [באיחור בלתי מוסבר] תמלילי החקירות של ארנון מילצ'ן בלונדון בשנת 2017: היום הראשון: 31.8.17 חלק ראשון, 31.8.17 חלק שני, היום השני: 1.9.17. חקירה נפרדת ביום השני - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 4000: עדות אודי אבוקסיס, רעות ענוים ועדי עיון ועדכונים בתיקי האלפים מ-11.3.24 ועד 13.3.24 - כאן.

18.3.24
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים! צחי הנגבי מפוצץ את השקרים של הפרקליטות: "לא ראיתי סימנים לשיקולים זרים, אינטרסים זרים או משהו בעייתי בהתנהגות של שלמה פילבר". וגם: "כל הדיונים שהיו לי עם פילבר לא קשורים כהוא זה לנתניהו" - כאן.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים