Telecom News - הרשות לתחרות נכנסת ובמלוא העוצמה לתחום קידום תשתיות התקשורת

הרשות לתחרות נכנסת ובמלוא העוצמה לתחום קידום תשתיות התקשורת

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> הרשות לתחרות נכנסת ובמלוא העוצמה לתחום קידום תשתיות התקשורת
כך חשפה עו"ד מיכל הלפרין, הממונה על רשות התחרות ("הרשות להגבלים עסקיים"), וציינה, שהרשות תפעל לסגור את הפיגור החמור בתחרות ובטכנולוגיות של תשתיות התקשורת הסלולריות והקוויות בישראל. הוקמה יחידה חדשה ברשות לתחרות, שתתמקד בתחום התקשורת. הרשות לתחרות תנסה להציל את שוק התקשורת, מהמפולת שיצר משרד התקשורת בתיפקודו הלקוי. 
מאת: אבי וייס, 12.3.19, 11:49עו"ד מיכל הלפרין

הרשות לתחרות (שעד סוף 2018 נקראה "הרשות להגבלים עסקיים") החליטה לטפל ב-2 כשלים ענקיים בתחום התחרות בישראל: תחום הבנקאות ותחום התקשורת.

שאלתי את עו"ד מיכל הלפרין (בתמונה משמאל), הממונה על הרשות לתחרות, אם היא מודעת לכך, שבסעודיה יש כבר תשתיות סלולר של 5G ובחלק ניכר ממדינות ערב ובמיוחד במפרץ הפרסי, סיבים לבתים הם הנורמה של חיבורי פס רחב לתושבים. היא ענתה לי, שהיא מכירה היטב את הנתונים הללו ולכן היא וכל הצוות שלה ייעשו הכל ובכל העוצמה והכלים העומדים לרשותם, כדי לשנות את המצב הזה ולהוביל את ישראל לקדמת הבמה העולמית.

התכנית השאפתנית הזו נחשפה בכנס השנתי של הרשות לתחרות, שנערך ביום 4.3.19 במרכז הכנסים באשקלון. יצויין, שהמבנה הארגוני של הרשות התאים את עצמו להתפתחויות החדשות ולכן, בין היתר, הוקמה ברשות יחידה, שעוסקת ושתעסוק בצורה ממוקדת בתחום התקשורת. 

עו"ד מיכל הלפרין: "בסוף 2018 הושלמה החקיקה בכנסת ביזמה שלנו ובהובלת שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן, והפכנו מרשות ההגבלים העסקיים לרשות התחרות.

קיבלנו כלים חדשים בכל התחומים, לרבות כלי אכיפה חזקים ביותר, דוגמת הגדלה עד 100 מיליון ש"ח בתחום הטלת העיצומים הכספיים (הקנסות), ונוביל ביחד עם הצוותים המעולים שלנו, פעילות אכיפה, שלא הייתה בעבר.

יצרנו שת"פים עם רגולטורים אחרים במשק הישראלי ונעבוד ביחד איתם להשגת המטרות, שהמחוקק הטיל עלינו. כיום, קולנו נשמע בכל מקום והפכנו לוגרם דומיננטי ומוביל בשוק.

במסגרת הרפורמה, ביצענו הקלות מאוד משמעותיות בכל תהליכי הבירוקרטיה, שהיו בתחום שלנו, הקלנו על תהליכים ופטרנו תחומים רבים מהצורך לקבל אישורים מאתנו. החלק החשוב ביותר: קיבלנו כלים ויכולות חדשות לתחום 'הגדרת כוח שוק'. כעת, הנושא של מונופול אינו קריטריון בלעדי עבורנו, כמו שהיה כל השנים, הקריטריון של 'כוח שוק' הופך לדומיננטי. 

הייתה הבנה בקרב המחוקקים, שיש צורך לתת לנו שיניים יותר חדות וזה מה שקרה. הם הבינו, שניתן לסמוך עלינו. זו הבעת אמון גם מהמחוקקים ובמיוחד מוועדת הכלכלה של הכנסת, שטיפלה בחקיקה. האמון בנו נובע מכך, שיש ביכולתנו להוביל תהליכים, אבל ללא ניצול כוחנו לרעה. ככל שיש לנו יותר כוח, יש לנו יותר אחריות.

אנו פועלים ללא חת לקידום התחרות וננהג באחריות בכל תחום, שאנו מטפלים בו. אנו בודקים עובדות ומקבלים רק החלטות מקצועיות וענייניות ואנו חשופים כל הזמן לביקורת והדרכה של בית הדין להגבלים עסקיים ומוכנים גם להודות שטעינו ומוכנים לשנות כיוון - אם צריך.

יחד עם זאת, לא נפסיק להילחם על מה שנראה לנו חשוב. בית הדין להגבלים עסקיים הוא העוגן והמצפן שלנו והוא המוביל אותנו לצורך להשתפר כל הזמן, להיות זהירים ומדויקים בכל החלטה.

לכן, גם התאמנו את המבנה הארגוני שלנו לאתגרים של היום ומחר. הקמנו, למשל, מחלקת שווקים, שיש בתוכה צוות לתחום התקשורת. אנו התמקדנו עד היום באכיפה ופיקוח על מונופולים, אבל המיקוד כעת עובר למי שיש לו 'כוח שוק'. בזה נתמקד.

לכן, גם גופים וארגונים, שאין להם 50% מהשוק, יהיו חשופים לאכיפה בתחומים רבים וכבר הכנסנו כמה תחומים לגזרה הזו ובכלל זה: תחום הבנקים, תחום הדלק, תחום הקמעונאות ועוד.

בשנה הקרובה החלטנו להתמקד גם בבנקים, שזה נושא שמטופל אצלנו שנים, אבל לפתוח תחום חדש והוא התחרות בתחום תשתיות התקשורת. יש כאן כשל שוק ענק ונפעל לקידום התחרות בתחום תשתיות התקשורת ופריסת תשתיות תקשורת.

שנת 2019 והשנים הבאות תהיינה מלאות פעילות שלנו לקידום התחרות במשק הישראלי והציבור ירגיש את השינויים, שנו מובילים ונוביל במלוא הכוח שיש לנו ולטובת המשק והצרכנים". 

שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן: "כמי שבא מהתעשייה, אני מציג עמדה מאוד ברורה לכל גורמי האכיפה המצויים במשרד הכלכלה ובגופים העצמאיים הקיימים במשרד: מי שפוגע בצרכנים - צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. לא רק לקבל קנס או קנסות. 

מי שמנצל את הכוח שלו על חשבון הציבור, לא צריך להטיל עליו קנס. יש לעצור אותו ולהוביל אותו לבית המשפט, כדי שישלם ביוקר על מעשיו. רק עונשים משמעותיים של ישיבה בכלא, יעצרו את מגיפה ההונאות הצרכניות והניצול לרעה של הכוח, כדי לעשוק את הציבור. 


בכלי התקשורת השונים עושים תחקירים צרכניים, אבל אני מציע משהו אחר: בו נעודד את אלה המוכרים במחירים הוגנים, נעודד את אלה, שלא מנצלים את כוחם לרעה, נועדד את אלה המשרתים את הצרכנים בצורה הוגנת. אלה הרוב בשוק ואת המיעוט אנו נוקיע ולא ניתן להם להתחמק מאימת הדין. 

אנו אנשי מקצוע בכל הפינות של המשרד וגופי האכיפה והרגולציה הקיימים במשרד. הציבור מעוניין לראות אצלנו תוצאות. לכן, אנו משלבים כמה כלים. אחד הכלים הכי משמעותיים, שאנו מפעילים, הוא סקרי מחירים (דוגמה כאן). זה לא מתפרסם בכלי התקשורת, כי החברות המונופוליסטיות לא רוצו, שהציבור יקרא את הסקרים הללו. אולם, אנו לא נפסיק את הכיוון הזה ולהיפך, נרחיב את הסקרים לתחומים נוספים, נגביר את השקיפות של המחירים לצרכנים ונעודד תחרות חופשית.

כל בעל תפקיד בשירות הציבורי צריך לראות את התפקיד שלו כשליחות ציבורית, למען הציבור ולא למען בעלי ההון. הקידום של שוק תחרותי והפיכת השוק התחרותי לשוק יעיל, שוק צומח, הוא משימה חשובה עבורנו. שוק צומח, שהוא שוק הנותן הזדמנות לכל אחד ומייצר ערך לציבור וגם לספקים וליצרנים, גדולים כקטנים. 

את הרגולציה צריך להפחית, כל הזמן. זה לא ייפסק.

אני רואה חובה לעצמי לקדם את תחום העסקים הקטנים עד הבינוניים - כי הם הלב והמנוע של המשק והמפתח לצמיחה. העסקים הקטנים חשובים לא פחות מהעסקים הגדולים, שיודעים היטב איך לדאוג לעצמם. 

עצה לכל שומרי הסף: אתם אמורים לייצג את הציבור, לא לייצג איזו אג'נדה פרטית ולא אינטרסים פרטיים. התחרות היא הלב והמפתח להצלחה של המשק ולשגשוק של כל ענפי המשק ולטובת הצרכנים".

שורה תחתונה
את תחום ההגנה על הצרכנים (בגלל קריסת מערכות הפיקוח במשרד התקשורת) לקחה על עצמה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן. כעת, את תחום קידום תשתיות התקשורת, לוקחת על עצמה הרשות לתחרות.

אין אפשרות להשאיר את השוק בריקנות, שיצר משרד התקשורת במו מחדליו. 

אם תקראו את המאמר כאן בגלובס וגם כאן, מיד תבינו על מה אנו מדברים. אנו חיים בעבר במקום בהווה ובעתיד בתחום תשתיות התקשורת. אנו מקדישים לנושאים הללו מאות מאמרים בשנה. במציאות - זה נהיה רע משנה לשנה. 

למה זה קרה וקורה?
זה די ברור. כל חוק התקשורת הישראלי, תקנותיו, רישיונות חברות התקשורת ומסמכי מדיניות השר והחלטת הממשלה והכנסת, כולם ביחד הם "מסכת צרכנית" אחת ענקית, שנועדה להפעיל את המשרד הממשלתי הקרוי משרד התקשורת, לטובת הציבור והצרכנים בישראל.

אולם, אצל נתי כהן, (בתנתי כהןמונה משמאל), מנכ"ל משרד התקשורת הנוכחי (ביחד עם כל "הקליקה") ובגיבוי מלא של שר התקשורת איוב קרא, נולד בישראל חוק אחר לגמרי, "חוק עידוד וקידום הטייקונים ואינטרסים כלכליים אישיים".

בדיוק הפוך מתפיסת העולם, שהציג שר הכלכלה והתעשייה לעיל.


זה בדיוק מה שהוא - נתי כהן אמר במו פיו:
  • "אני לא המשרד לענייני צרכנות, ואני לא רוצה שזה יהיה התפקיד שלנו".
  • "בסוף אני רוצה להגיע למצב, שלניר שטרן, מנכ"ל סלקום, תהיה אופציה להשקיע עצמאית או לשלם לבזק ולעבור דרך התשתיות שלה".
משמעות דברי המנכ"ל (הסבר חופשי לקוראינו): אני, נתי כהן, לא אכפת לי בכלל מהחוק ומכל מיני שטויות שיש בחוקי מדינת ישראל, לא מעניינים אותי החלטות הכנסת ועוד כל מיני גופים מיותרים וחסרי חשיבות בעיני הקיימים בישראל, לא אכפת לי  מהציבור בכלל ומציבור הצרכנים בפרט ואני לא מעוניין לשמוע את הציבור הזה, כי המטרה הסופית שלי, כמנכ"ל משרד התקשורת, היא למלא את רצונותיו של מנכ"ל סלקום, ניר שטרןשייעשה מה שהוא רוצה, באופן חופשי, לפי בחירתו, בתשתיות הפרטיות של קבוצת בזק.

לכן, שר התקשורת, איוב קרא, ומנכ"ל משרדו, נתי כהן, נתנו לכאורה "חסות" אישית להשקת והרצת שירותים בלתי חוקיים, ללא כל רישיון, של סלקום ופרטנר (וגם של עוד חברות), כנראה, מתוך "שיכרון כוח" כי "קליקת הפרקליטים" מגינה עליהם.

כך, הם יצרו בהבל פה (ובהחלטת ממשלה הזויה), שיטה חדשה לקידום תשתיות התקשורת בישראל, שיטה מופקרת לחלוטין, שקראתי לה "תיק 5000". 

למי ששכח, כנגד מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן יש כבר כל כך הרבה תלונות חריפות מלוות במסמכים "יצוקים בבטון" (כמה דוגמיות: כאןכאןכאןכאןכאןכאןכאןכאןכאן,כאןכאןכאן, כאןכאן וכאן), כך, שלא ברור, למה הוא עדיין נמצא על כסאו.

במשרד התקשורת יש לא מעט אנשים מקצועיים, מסורים, ישרים ונבונים. אולם, בעשור האחרון, "הצניחו" על הראש שלהם (כמעט בכל האגפים), "טייסי חלל", בעלי אינטרסים זרים ומוזרים (חלקם פשוט "חפרפרות"), שהובילו את המשרד הזה ואת שוק התקשורת, היישר אל התהום, במאות החלטות כושלות.  

איך אנשים, שמעולם לא ניהלו חברה עסקית בשוק הפרטי אפילו לא יום אחד, יוכלו להצעיד את ישראל קדימה, ב"תכנית אסטרטגית" רב-שנתית ותכניות שנתיות לעולם התקשורת? ברור שאין דבר כזה. זה לא הגיוני. זה לא יקרה

מי שלא עובד בשקיפות מלאה ומסתיר כל הזמן מסמכים, החלטות ותחומי פעילות שלמים (דוגמת תחום הספקטרום) - אין כל סיכוי שבעולם שיצליח במעשיו. 

אוסף פקידים ממשלתיים, בכירים וזוטרים, שיושבים עם עצמם ב"סיעור מוחות", עם פקידי ממשלה ממשרדים אחרים ועם "צד ההיצע", לעולם לא יכולים להצליח בתכניותיהם. הכל חייב להתחיל "מצד הביקוש".

"חוכמת ההמון" היא החוכמה הכי חזקה שיש על פני כדור הארץ. בכל מדינות המערב גילו את זה מזמן (וגם ברוב משרדי הממשלה בישראל), רק במשרד התקשורת הישראלי, חושבים ש"הציבור" זה פקידי המשרד, מנהלי חברות התקשורת והלוביסטים וראשי המשרד מאמינים בכל ליבם ש"האינטרס הציבורי" זה האינטרס של פקידי המשרד, הטייקונים והלוביסטים. אין דבר כזה.

זה לא יכול לעבוד בשום מצב. 


מדינת ישראל מצטיינת בהשקעה במו"פ, אבל בנושאים האחרים אנו לא כל כך מוצלחים. המזל שלנו, שאת עולם היזמות והסטארטאפים  בישראל לא מנהל משרד התקשורת, אחרת גם בעולם היזמות והמו"פ, היינו נופלים למקום 71-73 בדירוג העולמי. 

בנוסף, העולם רץ מהר קדימה. יש כבר 10 גיגה לבתים בסיבים במדינות רבות בעולם. שירותי 5G כבר החלו. זה מתרחש במדינות רבות, שמבינות איך לפתח את רשתות התקשורת שלהן. יש מדינות, שזה יעד לאומי - בדחיפה של הנשיא

זה לא קיים במשרד התקשורת הישראלי, בהרכבו הנוכחי. ככה איבדנו עשור

אי אפשר להבין למה בעלי התפקידים לא מוכנים להפיק לקחים מהכשלונות של ההחלטות שלהם"אלה שלא לומדים מההיסטוריה, נידונו לחיות אותה שוב ושוב." ציטוט מדברי יגאל אלון ז"ל. 

"רשות עצמאית לתקשורת" הייתה יכולה לפתור חלק מהבעיה הזו. אבל גם כאן - זה חלום רחוק. ממש רחוק

כעת, בגלל הכישלון של המנכ"ל ושל השר, הרשות לתחרות תנסה להציל את שוק התקשורת, מהמפולת שהם יצרו במו ידיהם. 

מפולת FREE

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים