מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט?

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק

דף הבית >> דעות ומחקרים >> עמדות ניתוחים >> מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק
במקום לשפוך כסף, שלא מביא לי שום תועלת עסקית או אחרת ומגיע ל"מקלטי מס", הדרך המומלצת היא לקדם אתרים לבד ובעזרת חברות הזנק ישאליות טובות, נמרצות וממוקדות מטרה, שמביאות תוצאות מוכחות. כך, גם חוסכים כסף וגם מקבלים תוצאות מוכחות, בלי תירוצים, שטיקים וטריקים. פרק ב' בסדרה.קידום באינטרנט
מאת: אבי וייס, 11.6.14, 15:20

במאמר הקודם תיארתי איך נגמלתי מהתלות ב"מקדמי אתרים", "מומחי שיווק באינטרנט", "מומחי מיתוג באינטרנט" ושאר מומחים, עלוקות ומתחזים, שלא מביאים שום תועלת (אלא לעצמם, על חשבון הכיס שלי). ציינתי גם את העובדה, שהפרסום בגוגל ובפייסבוק לא עבד, לא עובד (וגם לא יעבוד) ומדובר בהוצאת הון עתק מישראל לאירלנד ומשם למקלטי מס, בלי לשלם עליו מיסים (בשום מקום), הוצאה שלא מביא תועלת לפראיירים הרבים המוציאים את הכסף הזה מכיסם (או מכיס החברה שלהם) ולכלכלת המדינה. גם אין כל דרך לעשות כסף בפייסבוק. נקודה. 

בפרק הזה אתרכז בכמה כיוונים, שהתנסיתי בחלק מהם אישית וגם שוחחתי עם אנשים, שהתנסו בהם אישית. זו לא רשימה סגורה של המלצות (מעבר להמלצה במאמר הקודם על לינקדאין, שהייתה חד-משמעית), וזה גם לא מחקר מדעי. הפרק הזה הוא רק "פתיחת צוהר" לעולם מופלא של חסכון בהוצאות ו"צרכנות עסקית נבונה יותר" בעולם האינטרנט. בכיוונים עליהם אני ממליץ כאן, יש גם תרומה ישירה לקידום עולם היזמות הישראלית (Startup Nation) ותמיכה בכלכלה הישראלית, מה שטוב לכולנו ותורם לצמיחת המשק בישראל ולשיפור התעסוקה בישראל

אז איך מצליחים בקידום האתר (או האתרים) ובעשיית עסקים ברשת האינטרנט?

א. כותבים לבד, או בעזרת מומחה לכתיבת מאמרים איכותיים לאינטרנט. 
זו הדרך הכי טובה והכי חסכונית ויעילה, לקדם את העסק \ אתר \ אינטרסים עסקיים \ מסרים אישיים או עסקיים, ברשת האינטרנט, בארץ או בכלל. על פי המחקרים, שכבר פרסמתי, גוגל מייחסת חשיבות בעיקר ל-2 נושאים: תוכן איכותי ופרסום התוכן בפורטלי גוגל (מ"גוגל +" ועד יוטיוב, בלוגר וכיו"ב). השיטה של גוגל מאוד פשוטה: גוגל מקדמת, קודם כל, את עצמה. אז ההמלצה הברורה שלי כאן: יש להשתלב בגישה הזו. לגבי פייסבוק, מערכת קידום הפוסטים שלה היא, ככל הנראה, הכי מטומטמת שיכולה להיות. זאת ניתן להבין ממה שאומר מארק צוקרברג במו פיו. כרגע, אם אתם כותבים בפוסט את המילה Congratulations (מזל טוב), זה עוזר (מאוד) לקדם את הפוסט במנועים של פייסבוק. למה? תשאלו את מארק צוקרברג...

כלל האצבע שלי: נוכחות מינימלית באינטרנט דורשת לפחות 20 מאמרים \ פוסטים מקוריים בשנה. נוכחות בולטת באינטרנט דורשת לפחות 20 מאמרים מקוריים לחודש. ככל שיש יותר, זה יותר טוב. אגב, יש מחקרים המראים, שפוסטים קצרים יעילים (ברוב המקרים) מפוסטים ארוכים. 

אני סבור, שאסור לשום מנהל ובעל מקצוע להתעלם מהרשתות החברתיות, אך מצד שני צריך לדעת לשלוט בהוצאות, כדי לקדם את עצמך והעסק שלך ברשתות החברתיות. כך, שזה יביא איזה ערך עסקי או אחר (למשל: תדמיתי). כתיבת פוסטים היא הדרך הטובה ביותר והיחידה המוכחת, שבאמצעותה ניתן להשתלב ברשתות החברתיות ולקדם את האתר שלך ואת העסקים של החברה שלך, או איזה אינטרס אחר שיש לך (חברתי, פוליטי, או אישי). 

לא קשה לכתוב מאמרים למי שיודע לכתוב. אולם, מי שלא יודע לכתוב, או אין לו זמן לכתוב, יכול למצוא כותבים במחירים סבירים. אני לא ממליץ על מישהו מיוחד, תוכלו למצא לבד ב"דפי זהב" או בפורומים של כותבי התכנים.

בקרב הכותבים מאמרים לאתר Telecom News, יש לא מעט כותבים טובים ויש כאלה, שזה גם המקצוע שלהם (למשל טל מאור). זו לא המלצה על איש. כאמור, אפשר לכתוב לבד ואפשר להיעזר במומחי כתיבת תכנים לאינטרנט. יש גם אתרים באינטרנט בהם אפשר להזמין מאמר לפי מילים במחיר מגוחך ולקבל את המאמר אחרי שעה. אך יש להיזהר, כי יש כאן שוק די פרוע וצריך, גם כאן, כמו בכל תחום צרכני, להיזהר מעלוקות ומטרמפיסטים ולבדוק היטב ממי מזמינים מאמרים. 

היכן מפרסמים את המאמרים - פוסטים הללו (מעבר לאתר של העסק, או באתר האישי \בלוג)?
בגדול, מפרסמים אותם ב-2 שכבות של אתרים:

1. במקומות שגוגל רוצה. או בעברית ברורה יותר: ב"גוגל +", בבלוגר (Blogger), ביוטיוב, וכיו"ב. זה בכלל לא חשוב, שחלק מהמקומות הללו "שוקקים חיים" בערך כמו בית הקברות העירוני בירוחם (שיסלחו לי תושבי ירוחם על אזכור שם העיר, זו רק הלצה). סביר להניח ש"גוגל +" [ואולי גם "בלוגר"] תיסגר ע"י גוגל, במוקדם או במאוחר. כרגע, זה המקום שגוגל מעוניינת בו, בעיקר כדי לקדם את עצמה. 

לכן, זה מה שגוגל רוצה, זה מה שגוגל תקבל. 

2. במקומות שהלקוחות שלנו נמצאים בהם (באינטרנט). כאן צריך לנתח, לפלח ולעקוב כל הזמן היכן הלקוחות שלנו נמצאים. אגב, זה לא קשה למצא אותם. למשל: מי שמוכר ביטקוין (נושא חדשני, שעלה לכותרות בשנה האחרונה), ימצא, שיש איזה 10 פורומים של חובבי הביטקוין בפייסבוק. כולם שם. לא צריך ללכת רחוק יותר כדי לחפש אותם. האם אתם מחפשים כאלו המתעניינים ב-Big Data? תמצאו כמעט את כולם ב-2 פרומים של Big Data בלינקדאין. אני מקווה, שהמסר הזה הובן. 

איך מפיצים תכנים ביעילות ובמחירים שפויים?
אחרי שהבנו ש"התוכן הוא המלך", צריך לייצר ממנו והרבה כדי לקדם את האתר ולעשות עסקים באינטרנט. נשאלת השאלה: האם התכנים הללו ניתנים להפצה בקלות? התשובה היא כן. אפשר להפיץ לבד. זה די קל. לומדים את השיטה של הפצה בכל אתר בצורה מהירה ואפשר לעשות זאת באפס עלות: פשוט לבד. יש עוד גישה: לתת לאנשים אחרים, שזה המקצוע שלהם, להפיץ את התכנים. 

הדרך היותר מומלצת, לעניות דעתי, היא להשתמש בכלים של סטארטאפים ישראליים, טובים, זולים ומביאי ערך ממשי. הסטארטאפים, שאציג כאן אינם יחידים, כך, שלא מדובר באיזו רשימת המלצה מסודרת וסגורה. נתקלתי בסטארטאפים הללו וראיתי, שהם "מספקים ערך" ולכן אני מזכיר אותם כאן. הם לא שילמו לי מאומה כדי שאזכיר אותם כאן ואני מרגיש חופשי להמליץ עליהם.
T-Roo - חלי יעקבס וירט
1. "תראו" - T-Roo. מדובר בסטארטאפ מהגליל התחתון, ולכן הוא מופיע בראש הרשימה (תמיכה בפריפריה...). קיימתי כאן ראיון מקיף עם חלי יעקבס וירט (בתמונה) משדה אילן בגליל התחתון, ומאז אני עוקב אחרי ההתפתחות של הכלים של T-Roo. כרגע, הם תומכים בהפצה קלה ומאוד זולה של תכנים ב: פייסבוק (כולל כל הפורומים של פייסבוק), בלוגר של גוגל, וורדפרס, בלוגים עצמאיים, ניוזלטר לכל לוח תפוצה והעלאת תמונות לכל המקומות הללו.

בקרוב, המערכת הזו תתחבר ללינקדאין (עלה בבטא לחלק מהמנויים). המערכת מכילה כלים נוספים כמו: דפי נחיתה, ניהול מסרים ומשימות. בעלות המאוד זולה של השימוש בה עם ממשק מלא בעברית - היא מומלצת. ניתן להתנסות בחינם איך זה עובד למשך חודש, ואח"כ חבילה בסיסית עולה 79 ש"ח לחודש. "כסף קטן" מול ההוצאות על קידום בגוגל ובפייסבוק. 

2. Outbrain. מדובר בסטארטאפ ישראלי מאוד מצליח, שכבר החל להתפרס (ובהצלחה ניכרת) לכל רחבי העולם. הוא מבצע קידום תכנים (פוסטים, מאמרים) לתוך אתרי תוכן הכי חזקים בשוק. מנועי הפילוח שלו עולים בעשר דרגות על המנועים המסתוריים והמסובכים של גוגל ושיטת הצגת התוצאות שלו פשוטה ביותר להבנה, בלי כל "טריקים ושטיקים". כאן אין רובוטים שמקליקים, כי השיטה עובדת לגמרי אחרת מהשיטה של גוגל. אני מקווה שגוגל לא תרכוש אותם, כדי לחסל את הסטאטראפ הזה, שמבצע עבודה טובה פי אלף לקידום תכנים ואתרים מגוגל. העלות להפצת תכנים דרך Outbrain מתחילה ב- 10 דולרים לחודש, דהיינו: כ- 300 דולרים לחודש. "כסף קטן" שמביא תוצאות גדולות (בעיקר למי שכותב הרבה פוסטים), בלי צורך בשום מומחה או מומחיות. פרטים נוספים תמצאו באתר של החברה. 

3. כלים נוספים של סאטרטאפים ישראליים לצרכים ספציפיים (כמה דוגמאות):

א). BannerPlay. סטארטאפ מבנימינה (שוב, תמיכה בסטארטאפ מחוץ ל"מדינת תל אביב"...), שמתחרה ודי בהצלחה במערכת הפרסום של גוגל, במחירים מאוד זולים (יחסית לגוגל ולשאר סוכנויות הפרסום המקוונות). BannerPlay עוסק בכל עולם הפרסום המקוון משני צידי המתרס: גם עבור המפרסמים ויוצרי הקמפיינים השיווקיים וגם עבור האתרים, שבהם הפרסומים הללו מופיעים. 

דוד אדי
ב) adMingle, סטארטאפ ירושלמי עם רקע תורכי, בראשותו של דוד (דודו) אדי (בתמונה), שקיימתי ראיון עימו כאן, שמספק במחירים מאוד זולים יכולות להפיץ תכנים שיווקיים דרך רשתות חברתיות אישיות וגם לתגמל את אלו שמפיצים את התכנים הללו ברשתות החברתיות.

מדובר בסטארטאפ הנמצא "בהמראה ממש מטאורית", בגלל המודל הייחודי להפצת תכנים שיווקיים של מפרסמים דרכו, באמצעות שימוש במגוון רחב של רשתות חברתיות. אפשר להתנסות במערכת ולראות איך זה עובד. 

ג) Pijimi. סטארטאפ תל-אביבי שעוסק בשיווק באמצעות הסלולר, בדגש על מסרים שמופצים ב- SMS. מאוד מתאים לעסקים שיש להם מאות לקוחות \ נמענים ומעלה, שידוע מספר הטלפון הסלולרי שלהם (או שקל לאתר ולאסוף אותו). ב- 
Pijimi מציעים ללקוחות מכל רבדי השוק, פלטפורמה חדשנית ופשוטה ליצירת הזמנות, קמפיינים, סקרים קצרים והנעה לפעילות, בטלפון הסלולרי. המערכת שלהם מתחרה בהצלחה במערכת של בזק, שמתאימה לעסקים המעוניינים בהפצות של קמפיינים שיווקיים ב- SMS בכמויות גדולות. 

יש עוד סטארטאפים ישראליים העונים על צרכים ספציפיים של עולם השיווק והקידום באינטרנט, שמפאת קוצר היריעה לא סיקרתי אותם ואת מה שהם מציעים כאן. אך אין זה אומר,שהם פחות טובים ומוצלחים מאלה, שכן סקרתי במאמר. מספר דוגמאות בולטות: דיגיפופ, CallMe ,Onenet ,Taboola ,Sensegon ,Otonomic ,Cachcow ,Peakardo, PlayBuzz ויש עוד. מה שרציתי להבליט הוא: יש חלופות, טובות, מקוריות ומוצלחות, שמביאות תוצאות של ממש ולא "עובדות בעיניים" על מי שמוציא כסף מכיסו, כדי לקדם את האתר שלו, או כדי לבצע עסקים ומכירות ברשת האינטרנט וגם מחוץ לאינטרנט. 
כסף באינטרנט
עדכון 15.6.14: לפי פרסום בגלובס מהיום, רשות המיסים עתידה להכניס את גוגל ופייסבוק למסגרת המיסוי בישראל (מס הכנסה ומע"מ). נמתין ונראה באם ההצהרות הללו אכן מתממשות. אם כן, יש בכך בשורה חשובה וחיובית למשק הישראלי בכלל ולשוק ההייטק בפרט. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים