Telecom News - מי צריך חיבורים של 200 ו-400 גיגה? זו הדרישה בשוק כבר כיום!

מי צריך חיבורים של 200 ו-400 גיגה? זו הדרישה בשוק כבר כיום!

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מי צריך חיבורים של 200 ו-400 גיגה? זו הדרישה בשוק כבר כיום!
חשיפת התכניות של מובילת השוק העולמי בתחום מוצרי הרשת, בטכנולוגיות אתרנט ואינפיניבנד: מלאנוקס הישראלית (שהמטה שלה שוכן ביוקנעם), שמתמודדת עם דרישות גדולות והולכות לרוחבי פס עצומים, כדי לתמוך בהתפתחויות החדשות המהירות והדרמטיות של עולמות ה: IoT ,AI, הענן וה-Machine Learning.
מאת: אבי וייס, 12.4.18, 19:46יעל בירק חטר-ישי

יועצי התקשורת בישראל (חברי ארגון אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל, שמקיימים אחת לחודש מפגש מקצועי), נחשפו במפגש, שהתקיים ביום 28.3.18, לחידושים טריים ביותר ומרתקים בעולם התקשורת הקווית, במסגרת הביקור במרכז הפיתוח של מלאנוקס טכנולוגיות ברעננה.

זה היה המפגש השני של ארגון יועצי התקשורת ל-2018 והמפגשים המקצועיים הבאים ייערכו ב-HPE ואחר כך בטליט. 

יעל בירק חטר-ישי, (בתמונה משמאל), דירקטור מכירות ישראל ודרום אפריקה, מלאנוקס: "אנו חברה ישראלית, שנולדה מיוזמתו של אייל וולדמן, ומאז 1999 צמחנו ואנו מונים כיום כ-3,000 עובדים, שני שליש מהם בישראל. אנו גם משקיעים המון בסטארטאפים.

אנו מתמקדים מתחילת דרכנו בפתרונות רשת ותקשורת מלאים 'קצה לקצה' למרכזי מחשוב. כיום, הפתרונות שלנו מתחילים בפורטים של 25 גיגה ומגיעים עד 100 גיגה, ואנו רק בתחילת המהפכה הזו.

המיקוד של החברה היה ועודנו בתחום ה-InterConnect. לכן, אנו מספקים לשוק כרטיסי רשת מכל סוג, החל ממחשבים וכלה בשרתים ומתגים. המוצר הנפוץ ביותר הוא כרטיס רשת עם 2 פורטים של 25 גיגה, מה שהחליף את כרטיסי ה-10 גיגה, שהיו נפוצים בשוק עד השנים האחרונות.

בנוסף, השוק של הרשתות עבר שינוי עצום ומהיר. בתחילת דרכנו, טכנולוגיית האינפיניבנד נבנתה לרוחבי הסרט העצומים הנדרשים ב-Data Centers ואתרנט נבנה לרשתות מקומיות קטנות ויותר צרות סרט. היום, המצב שונה לחלוטין. האתרנט השתלט גם על מרכזי המחשוב עם רוחבי הסרט העצומים.

ברוב ה-Data Centers הגדולים בעולם, שהם גם מרכזי העננים הגדולים בעולם, יש היום כמעט רק אתרנט. קו מוצרי האינפיניבנד עדיין לא נעלם, מה שהיה הפוקוס של החברה בעבר, מוצרים, שפותחו ונבנו מראש לעולמות של מעל 10 גיגה. בתחום האינפיניבנד אנו לא רק מובילי שוק, אנו כמעט כל השוק. 98% מהשוק העולמי של אינפיניבנד - זה של מלאנוקס.

אולם, השוק זז מהר קדימה ואנו זזנו לא פחות מהר ולכן אנו גם מובילים את השוק העולמי של האתרנט. אנו כחברה מובילה, מפתחים ומייצרים את הכל, בשונה מהמתחרים שלנו. אנו גם מפתחים צ'יפים הנמצאים בתוך המוצרים, את הלוחות, את המתגים, את הנתבים, את המתאמים, את המארזים ואפילו את הכבלים והמחברים. ממש הכל. 

כיום, כל ספקי התשתיות הגדולים בעולם בתחום המחשוב והענן משתמשים בתשתיות של מלאנוקס. אם תיקחו את אחד העולמות המתפתח אולי הכי מהר, עולם ה-AI (בינה מלאכותית), כמעט כולו מבוסס על התשתיות שלנו. אם תבדקו מה קורה בתחום מלהיב לא פחות: עולם האוטומוטיב, הרכב האוטונומי, גם שם כמעט הכל מפותח על התשתיות שלנו. כך זה בתחומים חדשים הנמצאים ממש כעת בצמיחה אדירה, דוגמת 'ערים חכמות', IoT ועוד.

היות והשוק רץ מהר קדימה, החברה רצה לא פחות מהר ועד סוף השנה הזו (2018), כל המוצרים שלנו, כולל הכבלים והמחברים, יהיו בתקן של 200 גיגה אתרנט. זה יהיה המוצר המוביל שלנו בעולם, כבר השנה. בשנה הבאה (2019) נציג לעולם את הפתרונות של 400 גיגה אתרנט קצה לקצה. הלקוחות שלנו מצפים לזה ולא נאכזב אותם. 

המכירות שלנו מבוצעות דרך הערוצים שלנו. המפיץ הבלעדי שלנו בארץ זו מטריקס וסביבה יש 10 אינטגרטורים העוסקים בהתקנות, תחזוקה ופרויקטים חדשים. בנוסף, יש לנו הסכמי OEM עם כמעט כל יצרני הפתרונות הגדולים בעולם, והם מוכרים מוצרים שלהם כשבפנים יש את הפתרון שלנו - תחת שמם. למשל אם תפתחו מתג של HP, בפנים תמצאו רכיבים שלנו. זו הדרך שלנו להצליח בתחום הזה". 

יעל שביט, (בתמונה משיעל שביטמאל), מנהלת מוצרי המתאמים, מלאנוקס: "הצורך של הלקוחות בכל רחבי העולם הוא מאוד מאתגר: הם מעוניינים בשיהוי (Latency) מינימלי עם קרוב לאפס Jitter (תנודות בשיהוי), ואבטחת מידע מפני כל התקפת סייבר או פגיעה בפרטיות. זה האתגר, שהמפתחים אצלנו התמודדו ומתמודדים כל הזמן ולכן אנו מגיעים לתוצאות וביצועים, שאין לשום מתחרה שלנו. 

יתרה מכך, הראנו ללקוחות שלנו, שאפשר לבצע עיבודים של המידע ברשת, לא על ה-CPU העמוס. כך, אנו מורידים עומסים מה-CPU ומה-GPU, ומבצעים זאת טוב יותר ומהר יותר ברשת. לכן, מוצרי הרשת שלנו דוגמת ה-100 גיגה ,שנמצא בשוק, וה-200 גיגה, שעומד לצאת בקרוב לשוק, מכילים יכולות עיבוד חזקות ביותר.

לחוכמה הזו של עיבוד ברשת אנו קוראים RDMA, שזו טכנולוגיה, שלפיה המידע יכול לעבור מצד לצד ומשרת לשרת מבלי לעבור באמצע דרך ה-CPU והזיכרון של ה-CPU. זה פתרון, שהתקבל בשמחה אצל כל ספקי שירותי הענן וספקי מערכות אחסון מידע המובילים בעולם.

יש לנו פתרונות מבוססי RDMA לא רק באתרנט אלא גם באינפיניבנד. באתרנט הטכנולוגיה הזו קרויה RoCE והיא כבר מוטמעת בכל קו מוצרי האתרנט שלנו.

יש בסיליקון שלנו טכנולוגיה בשם Multi-Host המאפשרת לחבר כמה CPU דרך כבל אחד ומתג אחד בחיבור אחד, בלי שום עומס על המעבדים. למשל, חברת פייסבוק בנתה את השרתים ומרכזי המחשוב שלה על בסיס הטכנולוגיה הזו.

החלק השני של הצרכים של הלקוחות שלנו זה נושא הסייבר. לכן, התמקדנו גם בפיתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, שנמצאים כבר ברשת ועל הרשת. אנו פיתחנו SoC (סיסטם שלם על צ'יפ). זה צ'יפ ייעודי של מלאנוקס בשם BlueField, שמכיל בתוכו טכנולוגיות הכי מתקדמות לעולם הסייבר. זה צ'יפ ומערכת, שנועדו לספק לשותפים שלנו יכולת לפתח מעל זה פתרונות סייבר משלהם, גם כמוצרי קצה לסייבר. הפתרון הזה גם מתאים לפתרונות של Machine Learning, לפתרונות NFV לספקי תקשורת, לפתרונות Storage ועוד. 

יש לנו כרטיס הנקרא BlueField SmartNIC, שהוא כרטיס PCI המאפשר להריץ עליו פתרונות מגוונים וזה מספק יכולות הגנה ובידוד הרשת ברמה העליונה, ממש בתוך הרשת עצמה. הכרטיסים הללו יגיעו עם 2 פורטים של 25 גיגה וכעת אנו עובדים על הגרסה הבאה, שתהיה עם 2 פורטים של 100 גיגה. בנוסף, יש לנו כרטיס המצפין IPSec עם פורט של 40 גיגה, כרטיס הנקרא Innova. כך, שמי שמעוניין בפתרונות אבטחה חזקים בתוך הרשת שלו, ימצא את הפתרונות הללו אצלנו". 

רן אלמוג, (תמונה משרן אלמוגמאל), מנהל תחום המתגים, מלאנוקס: "כיום יש לנו 2 תחומי התעניינות חדשים: פתרונות לעולם ה-IoT ופתרונות לעולם ה-Machine Learning.

כל רכב אוטונומי, שמפתחים היום בכל רחבי העולם, מייצר המון מידע והוא לומד תוך כדי תנועה. המידע מגיע ממצלמות, מסנסורים, מ-GPS, מרדא"ר, ממערכות התאורה וכיו"ב הקיימים ברכב. רכב אוטונומי מייצר כ-4,000 גיגה בתים של מידע ביום. זה יגדל פי 10 עד שנת 2025, וכל רכב אוטונומי ייצר אז קרוב ל-160 זטא בתים ליום (!). אלה מספרים, שאי אפשר לתפוס, ולכן אנו התמודדנו במתן פתרונות מול התפוצצות המידע הזו. 

המעבד החדש שלנו - Spectrum 2 יהיה מוכן לשיווק בשוק עד סוף 2018. הוא מאפשר ביצועים ויכולות ענקיות ויתמוך במוצרים של ה-400 גיגה.

המערכת הזו תומכת ב-Open Ethernet עם 'ביצועי על', ללא כל הפסדי מידע וללא כל שיהוי ואפס תנודות בשיהוי. בדיוק מה שהלקוחות ביקשו. אפשר להפעיל על זה כל מערכת הפעלה וכל קוד.

היום, העולם עובר ל-GPU בגלל הרעב הגדול לביצועים, וזו הסיבה, ש-NVidia נמצאת בעלייה חזקה. יש כיום צרכים עצומים לפיתוחים של Deep Learning ולכן יש צורך 'לטחון' מידע בכמויות ענק, כמויות הגדלות כל הזמן בקצב מבהיל. כל מי שנכנס היום לעולם ה-AI מתחיל עם רשת של 100 גיגה. לא פחות. זה הצורך של השוק.

מעל לכל מעבד ומוצר רשת שלנו, יש מערכת בשם NEO. זו מערכת תוכנה לשו"ב (שליטה ובקרה). היא מסופקת באופן חופשי ללקוחותינו. המערכת נותנת תמונת מצב מדויקת של כל המוצרים ברשת ויודעת לקנפג כל מוצר קצה.

תחום נוסף, שעובר מהפכה בעולם, הוא תחום האחסון (Storage). פעם הכל היה מבוסס על דיסקים ומעבדים רגילים, עם חיבורי אינפיניבנד. היום הכל עובר ל-RDMA, שזו תפיסת העולם למוצרי הדגל שלנו. הפתרון המוביל שלנו לתחום האחסון קרוי ESF (ר"ת: Ethernet Storage Fabric).

מלאנוקס יודעת לספק ללקוחותיה בשוק יחידות של 18 פורטים של 25 גיגה ו-4 פורטים של 100 גיגה, הכל בקופסה אחת קומפקטית. זה פתרון מוביל, שאין לשום מתחרה שלנו. בשנה הקרובה נכפיל את המספרים הללו ובשנה הבאה נגיע ל-400 גיגה. נענה לכל צורך הקיים בשוק, גם הקשה והתובעני ביותר". 






 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים