Telecom News - "מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה

"מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> "מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה
"מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה
מאת: מיכאל פנחס, 12.5.18, 18:25מיכאל פנחס
 
המעבר למערכות טלפוניה ניידות לרבות בסמארטפונים לא ביטל את הצורך ב"מערכות ראש", במיוחד למי שעיקר עיסוקו הוא טלפוניה. אילו "מערכות ראש" מתאימות לעסקים קטנים/בינוניים? מה מתאים למנהלים ועובדים בסביבה רועשת? מה השיקולים בבחירת "מערכת ראש"?
 
במהלך שיחות עסקיות ארוכות, היכולת לקום מהכיסא יכולה לעשות את כל ההבדל ב"נוחות סביבת העבודה". אם זה עבור הסברים ורשימת הערות על גבי לוח, מעבר לחדר שקט יותר, או אפילו לקום ולהתרענן, מבלי להישאר ללא יכולת לזוז בגלל שיחה בטלפון שולחני או בשיחה מהמחשב. זה הרקע לשימוש ההולך וגובר ב"מערכות ראש".
 
מנהלים ועובדים (לרבות עובדי מוקד מכל סוג), משתמשים כיום ב"מערכות ראש" (שהן למעשה אוזניות) לצרכי הטלפוניה העסקית שלהם מהסיבות המרכזיות הבאות:
 
כתחליף לטלפון פיזי על השולחן. יש "מערכות ראש" המאפשרות לדבר בעמידה ובהליכה ברחבי המשרד.
 
כתחליף לרמקול ולמיקרופון (של המחשב הנייח או הנייד). "מערכת ראש" מתאימה מאוד למערכות של מרכזיות טלפוניה וירטואלית (דוגמת IP-Centrex) וטלפוניה בענן, בה בעסק אין מרכזיה עסקית פיזית ומערכת הטלפוניה העסקית מופעלת בפועל בגישת ה-.Softphone ה-Softphone הפופולרי ביותר בשוק העסקי כיום הוא סקייפ. השימוש ב"מערכת ראש" נוח יותר מאשר השימוש במיקרופון והרמקול של המחשב (הנייח או הנייד).
 
מערכת ראש היא, למעשה, חובה לכל מי שעבודתו היא בטלפון בסביבה רועשת (או לא ממש שקטה). בעיקר הכוונה למוקדנים במוקדי שירות, לאנשי שיווק ומכירות טלפוניים, לעמדות מזכירות ולמרכזיות תמיכה מכל סוג.
 
מערכת ראש יכולה להיות נלווית לשימוש בסמארטפון, במקום שרוצים לדבר בסמארטפון בלי להחזיק אותו ביד, בלי להשתמש ברמקול של הסמארטפון ומבלי להפריע לאנשים הנמצאים בסביבת הדובר (או כדי לשמור על פרטיות או סודיות השיחה מפני אנשים בסביבת הדובר).
 
מערכות ראש חדשות מבית לוג'יטק - Logitech:
חברת Logitech  (חברת ענק, שנוסדה בשוויץ, וכיום המטה העולמי שלה בארה"ב. מיוצגת בישראל ע"י חברת Benda מנתניה), מפתחת, מייצרת ומספקת מגוון רחב ביותר של פתרונות לעולמות: המולטימדיה, המחשוב, הבית והעסק החכם ולאבטחה של בתים ועסקים.
בין היתר, החברה מציגה מספר מערכות ראש איכותיות במחירים תחרותיים:
 
א. H820e.
אוזניות H820e של Logitech (עם שנתיים אחריות, כמו בכל מוצרי לוג'יטק) מאפשרות לעשות הכל בחופשיות עם טווח קליטה אלחוטי של עד 100 מטרים, זמן סוללה של עד 10 שעות שיחה רצופות, כפתורי שליטה על גבי האוזנייה ונורית חיווי לשיחות נכנסות. ניתן לטייל בחופשיות במשרד, לעבור בין חדרי ישיבות, לקבל שיחות מכל מקום וכמובן להיות אפקטיבי יותר במהלכן.
 
האוזניות האיכותיות הללו מחוברות לתחנת העגינה שלהן ולמחשב באמצעות טכנולוגיית DECT המוכרת מטלפונים אלחוטיים. כך, שלא תיווצרנה התנגשויות עם מכשירי WiFi שונים ברחבי המשרד.
 
ה-H820e מיועדות עבור אלה, ששיחות הן חלק משמעותי משגרת העבודה שלהם, בין אם ניהול משרד, ניהול לקוחות בחו"ל, מכירות טלפוניות, מוקדי שירות ועוד.
 
ה- H820e מציעות 2 דגמים - Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחירים נעים בין 115 דולרים ל-165 דולרים (תלוי בדגם).
 
ב. H650e.
העיצוב הנוח וקל המשקל של ה-H650e נועד לספק נוחות מרבית עבור אלה, ששיחות הן חלק משמעותי מסדר היום שלהם. נורית חיווי המסמנת לסובבים קיום שיחה, טכנולוגיית DSP לסינון רעשי רקע, מיקרופון מסנן רעשים וכפתורי שליטה מעניקים את האפשרות לתת מענה מהיר ומקצועי גם בסביבה רועשות ועמוסה באנשים.
 
ה-H650e מיועדות בעיקר למוקדי שירות, מוקדי מכירות ואנשי עסקים נוספים המבצעים שיחות מעמדת העבודה שלהם ואינם זקוקים לניידות אלחוטית.
 
ה-H650e מציעות 2 דגמים - Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחיר הוא סביב ה-60 דולרים.
 
ג. H570e.
בעזרת ה-H570e כל שיחה תהיה פרודוקטיבית יותר. התמקדות במידה שווה באיכות טכנולוגית ונוחות מרבית מספקות מוצר שלם ואיכותי הנותן מענה מצוין לאנשי עסקים המבצעים שיחות רבות במהלך היום. הפתרון הזה מתמקד יותר באנשי עסקים (ופחות באנשי מוקד שירות).
 
טכנולוגיית DSP לסינון רעשי רקע, מיקרופון מסנן רעשים וכפתורי שליטה מעניקים את האפשרות לתת מענה מהיר ומקצועי גם בסביבה רועשות ועמוסה באנשים.
 
כמו בכל מוצרי לוג'יטק: החיבור הוא USB Plug and Play עם תמיכה בכל תוכנות ה-VC ("שיחות ועידה") הקיימות בשוק.
 
ה-H570e מציעות 2 דגמים - Mono \ Stereo לבחירה בין אוזניית "מדונה" פתוחה בצד אחד המאפשרת יותר קשב לסביבה ובין אוזניית סטריאו רגילה המכסה את 2 האוזניים. המחיר הוא סביב ה-30 דולרים. בהחלט מוצר במחיר עממי.
 
האם יש עוד "מערכות ראש" מתקדמות המתחרות בשוק הזה?
בהחלט. יש "מערכות ראש" חדישות ומתקדמות - Voyager 8200 UC: מדובר באוזניות הבלוטות' החדישות ביותר בקו המוצרים של פלנטרוניקס (ארה"ב), שהופכות את הרעש והסחות הדעת לנחלת העבר.
 
האוזניות מגיעות בצבעי לבן, יהלום או שחור, ומחירן באינטרנט 379.95 דולרים (ללא משלוח), וזמינות בישראל אצל המפיצים המורשים במחיר מומלץ לצרכן של 1,299 ₪.
 
Plantronics היא (לטענתה) חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה. היא השיקה לאחרונה בישראל את ה-Voyager 8200 UC - אוזניות סטריאו עם מיקרופון סמוי באיכות פרמיום המתחברות לכל מכשיר על ידי בלוטות'. האוזניות מספקות אודיו ברמה עסקית וביטול רעשים פסיבי ואקטיבי (ANC) לכל המשתתפים בשיחה כדי להבטיח ריכוז מקסימלי, יחד עם עיצוב פרמיום הגורם לאוזניות להיראות מצוין - בדיוק כפי שהן נשמעות.
 
האוזניות תוכננו במיוחד עבור אנשים המקדישים שעות רבות לשיחות טלפון ומבצעים אותן בכל זמן ובכל מקום. מדובר באוזניות הסטריאו העסקיות הראשונות (לטענת החברה) המנוהלות במלואן, עם עיצוב מיקרופון סמוי, מיקרופונים בעלי צימוד כפול, בעלות היכולת לניתוח אותות משופר, 2 רמות של ביטול רעשים פסיבי ואקטיבי וטכנולוגית חיישנים חכמה. איכות האודיו ברמת הפרמיום וצלילות הקול מבטיחות חוויה אופטימלית אם נמצאים בשיחת ועידה בסביבה משרדית פתוחה או מאזינים למוזיקה אהובה ברכבת או במהלך עבודה בבית קפה הומה אדם.
 
אוזניות ה-Voyager 8200 UC תוכננו עבור אנשים הזקוקים לתקשורת רציפה ולעובדים הנמצאים בסביבה משרדית פתוחה, שמוצאים את עצמם מתמודדים באופן תדיר עם הסחות דעת ורעש. לפי מחקר, שנערך ע"י Oxford Economics, עובדים דירגו את היכולת להתרכז בעבודה ללא הפרעות כעדיפות העליונה שלהם, כאשר קרוב ל-40% מהם נקטו בצעדים כדי להפחית את הרעש. ככל שחברות ממשיכות לאמץ תכנון משרדי פתוח ושעות עבודה גמישות, מתן פתרונות, שיעזרו להתמודד עם הרעש הנלווה, הופך לקריטי אף יותר.
 
רשימת התכונות הנוספות של ה-Voyager 8200 UC כוללת:
4 מיקרופונים, שמשתמשים בטכניקת עיצוב אלומה ("beam-forming"), מאתרים ומגבירים את קולו של המדבר, בזמן ש-2 מיקרופונים נוספים מאתרים וחוסמים רעשי רקע כדי להבטיח איכות שיחה מצוינת.
 
התראות קוליות מדווחות על שמות המתקשרים, מצב השתק, מצב החיבור וזמן השיחה.
 
האוזניות האלחוטיות מספקות עד ל-24 שעות של זמן האזנה וכבל של 3.5 מ"מ מאפשר שימוש בטיסות.

האוזניות בעלות הסמכה של Microsoft Skype for Business ומתאימות ל-Cisco Jabber ותוכנות נוספות לביצוע שיחות ועידה.
 
האוזניות יכולות לבצע צימוד למחשבי Windows ו-Mac ע"י שימוש בטכנולוגית בלוטות', למכשירי טלפון בעלי IP אחר באמצעות מעבד אודיו USB BT600 של פלנטרוניקס, וצימוד עם סמארטפונים וטאבלטים של iOS ו-Android.
 
טווח קישוריות אלחוטי עד 30 מטרים ממכשירי בלוטות' התומכים ב-Class 1.
 
טכנולוגיית חיישנים חכמים מזהה כאשר לובשים את האוזניות. הטכנולוגיה מאפשרת להשהות את הזרמת המדיה כאשר האוזניות מוסרות ומפעילה אותה מחדש בעת לבישת האוזניות.

מרכזיות טלפון IP לעסקים | מרכזיה וירטואלית בענן
 
מי עוד מתחרה בשוק בישראל בתחום "מערכות הראש" למוקדים טלפוניים?
כיום, חברת ארגוקום מראשון לציון היא (לטענתה) ספק מוביל בישראל בתחום מערכות הראש לעסקים. אלפי מערכות ראש נמכרות מידי שנה לעסקים והחברה צברה ניסיון רב שנים בתחום ומפעילה מעבדת תיקונים מקומית לכל סוגי המכשירים.
 
ארגוקום היא המפיצה הבלעדית של חברת Dasan מדרום קוריאה, אחת מיצרניות מערכות הראש המובילות בעולם (בסדרת מוצרים המכונה בשם FreeMate). החברה מספקת מגוון רחב של מערכות ראש עבור טלפונים, מחשבים, טלפונים ניידים - לשימוש משרדי, ביתי, במרכזי שירות לקוחות ועוד. מערכות הראש של ארגוקום מתאפיינות באיכות שמע גבוהה, נוחות מכסימלית לשימוש יום יומי ממושך, אמינות גבוהה, אחריות לשנתיים ומחיר תחרותי. מערכות הראש של חברת ארגוקום פועלות במספר רב מאד של מוקדי שירות ומכירה של החברות המובילות בתחומן בארץ.  
 
מהם דגמי מערכות הראש המבוקשים בעסקים בישראל (מבית ארגוקום)?
יש 3 סוגים, שהם המבוקשים ביותר בעסקים בישראל (במחירים סביב ה-250 ₪):
 
מערכת ראש למחשב מדגם ER-037 USB, מערכת בסיסית ביותר ומאוד זולה, מתאימה לכל יישומי Softphone וקיימת ב-2 גרסאות: לאוזן אחת או ל-2 אוזניים.

מערכת ראש לטלפון ולמחשב מדגם ER-027 (ודגמים נוספים ברמות מחיר שונות מסדרת ER, לרבות ER-036, ER-09, ER-0379), שמוצעת בד"כ ב-2 גרסאות: לאוזן אחת (סיומת שם הדגם - M) או ל-2 אוזניים (סיומת שם הדגם - B). כל המערכות מסדרת ER מתאימות במיוחד לשימוש בסביבת עבודה רועשת כגון מוקדי שירות לקוחות וטלמרקטינג. בנוסף, באמצעות מתאם USB (אופציונאלי), מערכת הראש מתאימה גם לשימוש עם יישומי VoIP.
 
מערכות ראש אלחוטית מתקדמות לטלפון הנייד (סמארטפון) ולמחשב נייח או נייד מדגמי: DA-579 ו-DW-779, שהן "ספינות הדגל" של מערכות ראש. המוצר הראשון עולה סביב ה-500 ₪ והמוצר השני סביב האלף ₪. מערכת הראש כאן פועלת בטכנולוגיית Bluetooth‎ מיועדת לאוזן אחת, מתאימה מאוד למנהלים ולעובדים (למשל אנשי שיווק ומכירות), שלא מעוניינים להיות כבולים בחוטים לשולחן או למחשב. זו מערכת ראש אלחוטית לשימוש עם מחשב נייח או נייד, או עם טלפון נייד (בחיבור בלוטוס').

המדובר במערכת ראש נוחה לשימוש יום יומי ובעלת צליל באיכות גבוהה. יש לה בסיס טעינה והסוללה מאפשרת עד 15 שעות שיחה ללא צורך בטעינה. טווח הפעולה של המערכת: עד 10 מטר מבסיס השידור (דגם DA-579) או עד 100 מטר מהבסיס (דגם DW-779). מערכת הראש DW-779 כוללת מתג הרמת שפופרת אלקטרוני (EHS) אינטגרלי, שמאפשר לקבל או לנתק את שיחות הטלפון ללא הצורך להיות סמוכים לשולחן העבודה וזאת באמצעות שימוש במתג On/Off המוצב על גבי מערכת הראש.
 
מהם השיקולים בבחירת "מערכת ראש" למרכזיה ולמוקדים טלפוניים?
כמו בכל מערכת תקשורת, לניסיון ולהתמחות בתחום ספציפי יש יתרון, מאשר רכישה של עודפי ציוד מסוחר ממולח מהמזרח הרחוק, שמציע מבצעים אטרקטיביים ל"מערכות ראש" ונעלם מהר מאוד מהשטח כשמבקשים ממנו תמיכה ושירות.
 
הפרמטרים, שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת ראש לעסק:
עמידות. זה הפרמטר החשוב ביותר בבחירה, חשוב יותר מאיכות השמע. עסקים מעדיפים לשלם לעיתים מעט יותר, כדי להיות בטוחים, שמערכות הראש תחזקנה מעמד לאורך זמן רב, מבלי הצורך לתקנן שוב ושוב ולמנוע מצב של חוסר זמני במערכת ראש למוקדן העושה בהם שימוש יום יומי. עמידות (משמע מינימום תקלות) היא הדאגה הגדולה ביותר של מנהלי מוקדי טלפונים. הם רוצים מערכות ראש, שאינן מתקלקלות בקלות וכן, שבעת הצורך ניתן לתקנן במהירות. חשוב שלספק תהיה יכולת לתת שירות מהיר של החלפה ותיקון ובזמינות גבוהה, כולל מעבדת תיקונים (בישראל) למערכות הראש ומלאי חלפים זמין לכל סוגי מערכות הראש המשווקות על ידו.
 
נוחות. השימוש במערכת ראש חייב להיות נוח למשתמשים, אחרת הם ייטו להיפטר מהמערכת די מהר או לקלקל אותה.
 
איכות ועוצמת השמע. מה שחשוב ביותר הוא: האם המשתמשים יכולים לשמוע את המתקשרים ולהפך בעוצמה ובאיכות גבוהה (רצוי איכות HD). המשמעות היא, שעוצמת השמע חזקה מספיק משני צידי הקו ואיכות השמע מתקרבת למצב של שיחה פנים מול פנים.
 
מחיר. סעיף חשוב ביותר. המחיר יכול להשתנות באופן משמעותי בין סוגים שונים של מערכות ראש ובהתאם לאיכותן. יש לבדוק אם מערכות הראש מספק מסוים מתאפיינות ביחס עלות תועלת מכסימלי, ובמחיר תחרותי.
 
אחריות. יש לצפות לאחריות של שנתיים לפחות לכל מערכת ראש. הכוונה לאחריות המכסה על כל נזק או תקלה במערכת הראש, למעט נזק שנגרם בזדון ע"י המשתמש או כוח עליון (מה דורש ביטוח הציוד).
 
שורה תחתונה בתחום "מערכות ראש" מתקדמות למוקדים טלפוניים:
למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים (מנהלים ועובדים מכל סוג) עדיין זקוקים ל"מערכות ראש" כדי לענות לשיחות טלפון ולקיים שיחות טלפון בלי רעשי רקע. יש רמות שונות של מערכות ראש ברמת מחיר, אמינות ונוחות מגוונות.
 
לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת מערכת ראש לעובדים ומנהלים בעסק, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.
 
בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, מאי 2018.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים

אוזניות

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים