Telecom News - מקסיקו זה לא רק טקילה: הזדמנויות ליזמים, מפתחים, משקיעים וסטארטאפים

מקסיקו זה לא רק טקילה: הזדמנויות ליזמים, מפתחים, משקיעים וסטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מקסיקו זה לא רק טקילה: הזדמנויות ליזמים, מפתחים, משקיעים וסטארטאפים
מקסיקו בכלל ומדינת חליסקו (Jalisco) בפרט, החלו לטפח את עולם ההייטק והיזמות אצלן, בתכנית חומש שאפתנית עם הישגים מרשימים ביותר. מושל חליסקו, שביקר בישראל,  קורא ליזמים, מפתחים, משקיעים, חברות וסטארטאפים ישראלים לגלות את היתרונות והאפשרויות ההצלחה בחליסקו, הסיליקון וואלי של מרכז ודרום אמריקה. התחומים בהם חליסקו מחפשת יזמים ומפתחים ישראליים: אבטחה וסייבר, IoT, IoE, ערים חכמות, VR, רובוטיקה, תעופה וחלל, טלקום, טכנולוגיות IT ,Big-Data, ענן, AI, אוטומוטיב, אלקטרוניקה, קלינטק (במיוחד אנרגיה נקייה ומים), ננו, בריאות, ביוטק ופארמה. 
מאת: אבי וייס, 4.5.16, 11:44גבי חיון עם מושל חליסקו

התמורות בכלכלה העולמית מבליטים את האטרקטיביות של מדינות אמל"ט (אמריקה הלטינית - הארצות דוברות הספרדית והפורטוגזית, ממקסיקו בצפון ועד ארגנטינה וצ'ילה בדרום) לעולם המסחר, היזמות והייצוא מישראל. היכולת להצליח בארה"ב מול התחרות העזה שם, היא לא גבוהה, ומדינות אמל"ט הן יעד חדש ומבטיח ליזמות הישראלית

מקסיקו היא מדינה פדרלית (בדומה לארה"ב) ומדינת חליסקו (Jalisco), מדינה בהיקף אוכלוסייה דומה לישראל, בתכנית חומש שאפתנית, הגיעה כבר להישגים יפים, שלא מוכרים כאן בישראל. מבט כללי על נתוני חליסקו - בקובץ כאן. חליסקו נמצאת במקום ראשון במקסיקו בתחום עולם ההיטק (מצגת מלאה מצויה כאן, למתעניינים) וההתפתחות בה מאוד מהירה.

בחליסקו יש כבר מעל ל-600 סטארטאפים ו-55 מרכזי מו"פ של החברות הרב-לאומיות הגדולות בעולם. התכניות של הממשלה, בשת"פ הסקטור הפרטי לשנים הקרובות הן מאוד שאפתניות, עם עם עידוד ממשלתי וציבורי רב, מה שמספק יתרונות כלכליים לכל מי שיבחר בחליסקו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלו. 

מושל חליסקו, צוות השרים הבכירים של ממשלת חליסקו ופמליה של אנשי עסקים מובילים מחליסקו ביקרו בישראל (בתמונה למעלה משמאל: מנכ"ל לשכת המסחר ישראל אמל"ט גבריאל (גבי) חיון מצד ימין, עם מושל חליסקו - אריסטוטלס סנדובל).

ב-11.4.16 התקיימה "ועידת העסקים" ישראלית-מקסיקנית משותפת עם חליסקו, במשרדי חברת XURA (קבוצת קומברס) ברעננה. זאת, ביוזמת לשכת המסחר ישראל אמל"ט. בירת חליסקו היא גוודלחרה ויש בה כמה שלוחות של חברות הייטק מישראל דוגמת אמדוקס

רוברטו ספינדל, סגן נשיא לשכת המסחר ישראל-אמל"ט ומנכ"ל SPIN Marketing: "כיום כבר לא צריך לשכנע ישראלים לעשות עסקים עם מקסיקו. עברנו את שלב השכנוע וההסברים ואנו כעת בשלב של תחילת פעילות נרחבת מול השוק המתפתח במהירות במקסיקו. הגעת מושל חליסקו לארץ היא סימן מעודד להידוק הקשרים הכלכליים בין המדינות, כי מדינת חליסקו היא המובילה בהייטק במקסיקו.

בעבר נאבקנו גם בדעת הקהל בישראל וגם בממשלה כדי שיראו בדרום אמריקה יעד חשוב לייצוא של ישראל. לשמחתי, לפני כשנתיים, ממשלת ישראל קיבלה סדרת החלטות אסטרטגיות לפתח את הקשרים עם מדינות אמל"ט ובמיוחד עם 4 'מדינות ההסכם', שמקסיקו היא אחת מהן. מאז אנו מקבלים 'רוח גבית' גם מזרועות המדען הראשי במשרד הכלכלה וממשרד החוץ, לקדם את היחסים הכלכליים הללו".

מריאן כהן, נשיא לשכת המסחר ישמריאן כהן וראשי חליסקוראל אמל"ט (בתמונה משמאל, הראשון מימין, עם צמרת הממשל מחליסקו): "אנו מקבלים בברכה את מושל חליסקו והחברים החשובים, שהגיעו עמו ממקסיקו. אנו בלשכה משמשים גשר בין ישראל למדינות דרום ומרכז אמריקה ומספקים את כל העזרה הנדרשת כדי לבסס קשרי מסחר בין כל המדינות".

מרקוס שמריה, קונסול ישראל במקסיקו: "הסכם הסחר בין ישראל למקסיקו מספק הזדמנויות יוצאות מן הכלל לקדם עסקים עם חליסקו ואני קורא ליזמים ולמשקיעים בארץ לנצל את חלון ההזדמנויות הזה". 

בניטו אנדיון (Benito Andion), שגריר מקסיקו בישראל: "אנו גאים לארח את מושל חליסקו בישראל כדי לקדם פרויקטים משותפים ל-2 המדינות. חליסקו נמצאת בתנופת פיתוח עצומה. זו מדינה עם כ-30 שנות ניסיון תעשייתי בתחומי ההייטק דוגמת האלקטרוניקה, הרכב והתקשורת. יש בה כוח אדם צעיר, משכיל, מיומן ובכמות מספקת, לאור התפתחות האוניברסיטאות והמכללות בחליסקו, עם שכר עבודה תחרותי ומוסר עבודה גבוה. יש כאן הזדמנויות להשקעות ולפיתוח מיזמים בחליסקו".

רודיקה רדיאן, לשעבר שגרירת ישראל במקסיקו: "לאחר שסיימתי את תפקיד השגרירה במקסיקו, חזרתי למשרד החוץ, אבל לא נפרדתי ממקסיקו. כיום במשרד החוץ אנו עושים את כל מה שאנו יכולים לבצע כדי לקדם את הקשר בין המדינות. חליסקו היא אזור, שאני ממליצה לישראלים - כדאי לכם לגלות את המדינה הנפלאה הזו.

אני בטוחה, שהיזמים הישראלים יגלו את היתרונות הרבים בחליסקו, כי כיום זו מדינה חלוצה בכל אמל"ט בתחומים רבים ובמיוחד בתחומי ההייטק. זו המדינה הראשונה באמל"ט, שיש לה שר נפרד לתפקיד של קידום חדשנות והייטק, שהגיע לכאן כחלק מהמשלחת של חליסקו.
בחליסקו גם הקימו וממשיכים לפתח פלטפורמות לקידום החדשנות ומשקיעים בזה הון עתק, נותנים סיוע ישיר וסיוע בהקלות במיסוי, ואני בטוחה, שכל יזם, שיגיע מישראל לחליסקו, יגלה, שהוא פותח לעצמו התחלה חדשה ומוצלחת, שתשרת את האינטרסים של כל הצדדים".  


אריסטוטלס סנדובל (Aristoteles Sandoval), (בתמונהמושל חליסקו - מקסיקו משמאל), מושל חליסקו: "אני נרגש להיות בישראל ומודה למארחים ולקבלת הפנים החמה, שאני מקבל בישראל בכל מקום אליו אני מגיע. אני רואה כאן הזדמנות ענקית ליצירת שת"פ בין ישראל לחליסקו. חליסקו היא לא רק ממציאת הטקילה. אנו מדינה של חדשנות, שרוצה והחלה ללכת בדרך, שמדינת הסטארטאפים הישראלית הולכת בה. 

אנו מענוניים לפתח קשרים בתחומים, שהטכנולוגיה הישראלית בולטת בהם. ממה שאנו רואים בישראל, יש לנו עניין בתחומים רבים ובראשם: אבטחה וסייבר, תעופה וחלל, טלקום, טכנולוגיות IT וענן, אוטומוטיב, אלקטרוניקה, IoT, ערים חכמות, רובוטיקה, VR, קלינטק (במיוחד אנרגיה נקייה ומים), בריאות, ביוטק ופארמה

אנו נקראים היום הסיליקון וואלי של מרכז ודרום אמריקה. הסיבה: אנו מפתחים את עולם ההייטק במהירות ושמים את עולם ההייטק בראש סדר העדיפות שלנו. יש כבר כמה חברות ישראליות, שגילו את היתרונות של חליסקו, למשל אמדוקס, שפתחה סניף משמעותי אצלנו, עם תכנית להעסקת כ-300 עובדים. אני מאמין, שזה יהיה סימן לבאות ונראה חברות ישראליות נוספות אצלנו.

אנו בשלבי חתימת הסכמים נוספים בתחומי הסחר עם ישראל, שנועדו לשפר את האטרקטיביות של השקעות בחליסקו. ב-2015 עמדו ההשקעות בסקטור ההייטק בחליסקו על כ-2.5 מיליארד דולרים ואני בטוח, שהמסמפר הזה יכפיל את עצמו בשנים הקרובות. אנו 11% מהתל"ג של מקסיקו ונמצאים בעלייה מתמדת בתפוקות. 

אנו, בצורה מתוכננת מהדקים את הקשר עם המוסדות האקדמיים אצלנו ויצרנו קשרים טובים עם האוניברסיטאות בישראל, לביצוע מחקרים משותפים, למשל עם אוניברסיטת גוודלחרה בבירת המדינה. יש לנו כוח אדם ברמות גבוהות כי מוסדות להשכלה גבוהה מוציאות בוגרים המתאימים בהכשרתם לתעשייית ההייטק. כך, שניתן להשתמש בכוח אדם מקומי לצרכי מו"פ, כפי שכבר נעשה ע"י כמעט כל ענקיות ההייטק העולמיות, שפתחו אצלנו מרכזי מו"פ. אנו מצפים בזרועות פתוחות לקבל יזמים מישראל".

המצגת המלאה של המושל נמצאת כאן להורדה, למתעניינים. 

ג'אימה רייס רובלס (Jaime Reyes Robles), שר החדשנות, המדע והטכנולוגיות, מדינת חליסקו: "אני שר ראשון בתפקיד כזה במקסיקו ואנו ראשונים באמל"ט ומובילים את התחום. אנו כיום משמשים מודל לחיקוי לכל מקסיקו בכך, שהצבנו את החדשנות כמושג מרכזי, שיש לו גם משרד ממשלתי ברמת המדינה. 

חליסקו היא מדינה בסדר גודל של ישראל מבחינת תושבים ומזג אוויר אבל בגיל ממוצע של 26, שזה גיל מאוד צעיר. שטחה של המדינה הוא 78 אלף קמ"ר עם הרבה נופים וחופים ועם תיירות מאוד מפותחת. כוח העבודה בחליסקו מונה 3.39 מיליון איש ורמת ההשכלה אצלנו יחסית גבוהה. יש לנו 13 מכללות בתחום הטכנולוגי ו-3 אוניברסיטאות גדולות.

חברות ענק מהעולם כבר נמצאות בחליסקו, בעיקר בתחומי האלקטרוניקה והמיחשוב דוגמת: אינטל, IBM, בוש,פריסקייל - NXP ועוד. (פירוט בשקף כאן). מרכזי מחקר מובילים בעולם נמצאים אצלנו בתחומים מגוונים. אינטל, למשל, מפתחת אצלנו את פתרונות ה-IoT שלה. סה"כ יש לנו כ-600 סטארטאפים, 150 חברות לשירותי תוכנה, 8 אקסלרטורים ואינקובטורים ו-55 סניפי מו"פ של חברות רב-לאומיות. אני מאמין, שעד סוף השנה (2016) נגיע לכ-5,000 צעירים, שיעסקו אצלנו במו"פ בכל התחומים. 

אנו פועלים לפי תכנית רב-שנתית. כרגע יש לנו תכנית עד 2020, שאנו כבר מריצים אותה. מטרתה  להפוך את החברה שלנו לחברה דיגיטלית ומובילה. בעבר, היינו חזקים בחקלאות. אולם, החלטנו לקדם את עצמנו מהר בהתבססות על הקניית השכלה גבוהה לצעירים ועידור היזמות והמדע.

בין שאר הנושאים, אנו מעודדדים היום השקעות בפתרונות IoT, ביו, בריאות, אנרגיה נקייה, ננו, Big-Data ועוד. אנו נשמח לשתף פעולה עם יזמים ישראליים ויש לנו תכניות לעידוד השקעות זרות בחליסקו. 

אנו קוראים לסטארטאפים הישראליים למצא שפה משותפת עם עולם היזמות שמתפתח בחליסקו. זה יביא תועלת רבה לכל הצדדים. 

התכנית האסטרטגית שלנו לשנים הבאות שמה דגש גם על עולמות ה-IoE  והרובוטיקה, AI, ועוד. בתכנית הדיגיטלית שלנו אנו מעודדים את כוח האדם שלנו להתפתח בעולם הטכנולוגי, להמציא פטנטים ולהקים סטארטאפים.

התפקיד הקשה שלי הוא בעיקר לשנות את הסטטוס-קוו' שהיה בחברה במקסיקו, שהייתה חברה אגררית בעיקרה, ולהעביר את החברה להיות חברה דיגיטלית. אנו עושים זאת בשת"פ עם גורמים רבים כולל מחוץ למקסיקו. לכן, אנו רואים כבר נהירה של חברות הייטק אלינו, והצעירים שלנו מאוד רוצים ללמוד ולהתפתח.

כדי לקדם את ההשכלה הדיגיטלית, הקמנו אוניברסיטה דיגיטלית, כמודל מוביל במקסיקו. הלמידה נעשית Online. אנו שואפים' שב-2025 יהיו לפחות 25 אלף סטונדטים במערכת האוניברסיטה הדיגיטלית. זה יהיה גם בסיס של סיוע למרכזי המו"פ ולפיתוח פטנטים.

אנו נהיה הראשונים בדרום ומרכז אמריקה vמפעילים מודל מתוכנן כזה וזה נעשה בשת"פ עם גורמים פרטיים רבים. הקמנו כבר כמה מרכזי מו"פ לתחומי מדעי החיים, שבהם אנו מעודדים פיתוח של תרופות פרסונליות, בחברות, שתפתחנה תרופות אישיות, שזה העתיד של עולם הרפואה. 

בתחומי ה-IoT אנו מקדמים הקמת 'ערים חכמות', רשתות חכמות ואוטונומיות ורכבים אוטונומיים. מסביב לזה נבנות טכנולוגיות משלימות רבות דוגמת: מדפסות 3D, מערכות VR, מערכות AI ועוד. כל מי שמפתח בתחומים הללו ימצא אצלנו מקום מתאים להתפתחות ולהצלחה. 

אנו החלטנו, שחליסקו תהיה מרכז החדשנות של אמריקה הלטינית. זה יביא לשיפור איכות החיים ורמת החיים של כל תושבי המדינה. אנו בדרך להגשים את התכנית הזו וכבר יש לנו הצלחות.

יש לחליסקו תכנית מקיפה לתמיכה בסטארטאפים ואנו מספקים הטבות מס מלווים בהסכמי סחר טובים לכל מדינות יבשת אמריקה, גם לצפון אמריקה. כך, שאנו יכולים להיות שער מצוין לייצוא לכל יבשת אמריקה ולסייע ליזמים ישראליים להצליח, יחד איתנו ובעזרתנו".

בתמונה: צמרת מדינת חליסקו עם ראשי לשכת המסחר ישראל-אמל"ט:
מפגש צמרת מדינת חליסקו ממקסיקו - בישראל



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים