משרד התקשורת פרסם את דו"ח פניות הציבור בתחום הטלקום ל-2024
מאת: מערכתTelecom News, 27.7.25, 18:59
בין הנתונים הבולטים: ספקיות התקשורת השיבו לציבור סכום מצטבר של כ-808,214 ש"ח בעקבות התערבות המשרד בתלונות על תקלות חיוב ושירותים שונים. 51% מפניות הציבור עסקו בשירותי האינטרנט ו-41% בשירותי סלולר. המשרד השלים את הטיפול ב-100% מהפניות שהגיעו לטיפולו ב-2024. חברות שבלטו במיעוט פניות אליהן בסלולר - פלאפון, פרטנר וטלזר. חברות שבלטו במיעוט פניות אליהן בקרב ספקיות תקשורת של טלפוניה קווית, תשתית אינטרנט וגישה לאינטרנט (ISP) - פרטנר וסלקום.