Telecom News - מתקפות כופרה ברחבי אירופה ובמיוחד בספרד ע"י נוזקה ממשפ' WannaCry

מתקפות כופרה ברחבי אירופה ובמיוחד בספרד ע"י נוזקה ממשפ' WannaCry

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מתקפות כופרה ברחבי אירופה ובמיוחד בספרד ע"י נוזקה ממשפ' WannaCry
מתקפות כופרה ברחבי אירופה ובמיוחד בספרד ע"י נוזקה ממשפחת WannaCry
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.17, 03:08כופר

עדכונים שוטפים בתחתית הכתבה.

ביממה האחרונה זוהו מתקפות כופרה מאסיביות נגד עשרות מדינות באירופה בהן ספרד, בריטניה, רוסיה ופורטוגל באמצעות פוגען כופר משפחת.WannaCry  ערוץ ההתפשטות מנצל פגיעות מוכרת של מיקרוסופט.


החל מאתמול זוהו התקפות כופרה מאסיביות נגד עשרות מדינות באירופה ובראשן ספרד, בריטניה, רוסיה ופורטוגל. התקיפה מנצלת חולשת אבטחה, שפורסמה בהדלפות Shadow Brokers  במהלך חודש שעבר. ה-Shadow Brokers זו הקבוצה, שהפיצה בשנה שעברה כלי פריצה, שנגנבו מהסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב (NSA).

ביממה האחרונה זוהו מתקפות כופרה מאסיביות נגד עשרות מדינות באירופה באמצעות פוגען כופר ממשפחת.WannaCry  

דיווחים רבים אודות המתקפה התקבלו מלפחות 16 בתי חולים ברחבי בריטניה. בספרד, אחת הנפגעות העיקריות היא ענקית התקשורת .Telefónica 

כמו כן, נפגעו חברת MegaFon הרוסית, המשטרה הרוסית ומשרד הפנים הרוסי. (הנסיון לפגוע בבנקים וברכבת ברוסיה נכשל). נפגע גם קונצרן הרכב הצרפתי-יפני רנו-ניסאן בצרפת, בריטניה וסלובניהנפגעו גם בתי חולים וחברות תקשורת בשאר מדינות אירופה, וגם בפיליפינים ווייטנאם ובכמה מדינות נוספות אחרות מחוץ לאירופה: נפגעה, למשל, חברת המשלוחים האמריקאית FedEx.

עפ"י הערכות נראה, שהתקיפה החלה עם שליחת דואר אלקטרוני, באמצעות קוד JS או נוזקה אחרת, שמפעילה Dropper הניגש אל הכתובת:
 hxxp://www.iuqerfsodp9ifjaposdfjhgosurijfaewrwergwea.com

לצורך הורדת ווריאנט של.WannaCry

נוזקת הכופר נוצרה על המחשב תחת השם tasksche.exe ותהליך הצפנת הקבצים מתחיל. נראה כי בשלב זה הכתובת אינה פעילה.

 במחשבים שנפגעו הופיעה הודעת כופר ובה דרישה לשלם 300 דולרים בביטקוין כדי לשחרר את הנעילה. על התשלום להיות מועבר תוך 3 ימים ולא, גובה הכופר יוכפל. אם הכסף לא יתקבל תוך שבוע – כל הקבצים יימחקו. ניתן להעיר, שהסכום לא נחשב גבוה והוא כ-0.18 ביטקוין.

ה-CERT  הספרדי הוציא עדכון המציין, שערוץ ההתפשטות של הכופרה מנצל פגיעות מוכרת של  מיקרוסופט ,MS17-010 שתוקנה במרץ 2017 וכולל פגיעות בפרוטוקול.SMB V1

ממיקרוסופט נמסר, שמשתמשי ווינדוס, שהתקינו תוכנת אנטי-וירוס חינמית ועדכוני ווינדוס מוגנים מהמתקפה. בנוסף, החברה הוסיפה אמצעי זיהוי והגנה מפני הנוזקה:
RANSOM:WIN32.WANNACRYPT
 
המלצות:
יש לוודא התקנת העדכון של מיקרוסופט בהקדם האפשרי,https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx.
רצוי לשקול לכבות SMB V1 בשרתים במידה ואין פגיעה בפעילות הארגונית.
יש לוודא, ששרתי SMB לא נגישים מהאינטרנט.
עדכון האינדיקטורים במערכות הארגון – כאן.

עפ"י מעבדת קספרסקי, נפגעו 74 מדינות. חברות אבטחה אחרות טוענות למספר מדינות נמוך יותר סביב 60, ואחרות טוענות למספר קרוב ל-100 ואף יותר. עם זאת, ממדי המתקפה לא ברורים עדיין במלואם.

עדכון 11:00: יכול להיות שגם ישראל  נפגעה ואם כן אז בסקאלה נמוכה ביותר ותיתכן פגיעה עתידית (לכן צריך להתגונן, ולכן יש כוננות בתשתיות המים והאנרגיה בארץ). לא ברור עדיין אילו ארגונים נפגעו בארץ והאם בכלל נפגעו. עם זאת, מהרשות הלאומית להגנת הסייבר נמסר, שבארץ לא זוהתה עדיין תוכנה זדונית במערכות  פועלות, ומכיוון שרוב הארגונים והעסקים לא פועלים בשבת, מערכות רבות אינן עובדות. אולם, אין זה אומר, שלא יכולות להתגלות פגיעות ושלא תיתכן פגיעה מחר.

בסקאלה נמוכה נפגעו ארה"ב, קנדה, מדינות דרום אמריקה ובאזורנו - ירדן, מצרים, איראן וערב הסעודית.

כדי להתגונן מהתקפות סייבר וביניהן מתוכנת הכופר WannaCryשהייתה, כאמור לעיל, במרכז ההתקפה העולמית, אפשר להיעזר בתוכנה חינמית של חברת הסייבר הישראלית "סייבריזן", שמגנה מפני 99% מסוגי ההתקפות כולל WannaCry וניתנת להורדה בקישור https://ransomfree.cybereason.com/.

עדכון 14:47: מסתבר, שחברות אבטחה עובדות במרץ לסייע לנפגעים במתקפות הכופר. אחד מקוראינו מצפון הארץ דיווח, שזכה לקבל טיפול טוב ביותר על פגיעה, שהייתה לו בתוכנת כופר, שחדרה למחשבו, מצוות בקרית שמואל, שהצליח לנקות את המחשב ולהחזיר לו באופן מלא את הקבצים, שנפגעו בתוכנת הכופר.

מומלץ להיעזר באתר NoMoreRansom בעברית, בשיתוף משטרת ישראל, שמכיל כלי התמודדות בחינם לטיפול במחשבים שנפגעו, למי שרוצה להתמודד בעצמו עם תוכנות כופר.
 
עדכון 18:07: הודעת יבמ בהתייחס לישראל והמלצות למזעור הפגישה בארגונים ומשתמשים פרטיים:
 
אלון בילורובסקי, מנהל פתרונות האבטחה, בחטיבת Cognitive Solutions בIBM- ישראל: "צוותי אבטחה בארגונים בישראל נמצאים בסוף השבוע במרוץ מסביב לשעון כדי לוודא עדכון של טלאי האבטחה לפני הגעת העובדים מחר למשרד. את היקף הנזקים למשק הישראלי עוד מוקדם לדעת, מכיוון שההתקפה פרצה ביום שישי בערב שעון ישראל, כשהחברות והארגונים אינם עובדים. ארגונים, שאימצו את ההנחיות ומפעילים שגרות עדכון טלאים לתחנות עבודה ושרתים ומערכות איתור אנומליות, נמצאים במוכנות גבוהה וקרוב לוודאי, שיבלמו את ההתקפה".
 
כדי למזער את הפגיעה בארגונים ובמשתמשים פרטיים במקרה של WannaCry, צוות X-Force, גוף מודיעין סייבר עולמי של IBM Security מנהל חמ"ל מודיעין מתגלגל פתוח ונגיש ללקוחות, שמתעדכן בתמונת המצב העולמית. פרטים ניתן למצוא - כאן.

עדכון 18:20:  הודעת רדוור:

מחלקת המחקר של רדוור מוסרת, ש-WannaCrypt היא תוכנת כופר, שמיקרוסופט כבר פרסמה תיקון עבור פרצה זו ב-14.3.17 לאחר ש-shadow brokers חשפו את EternalBlue , שהוא סוג של פרצת אבטחה בשירותי שיתוף קבצים של מייקרוסופט (SMB).
 
לתוכנת הכופר הזו יש יכולות המאפשרות להתפשט ברחבי הרשת. לתוכנת כופר זו מספיק מחשב בודד נגוע, שביכולתו להפיץ במהירות את הנוזקה למחשבים רבים ברשת כולה.המתקפה הזו מדגישה את הצורך לעדכן את המחשבים באופן קבוע.
 
על אף שניתן היה לעדכן את המחשבים מזה חודשיים, מספר רב של ארגונים לא עשה זאת!
 
רדוור מדגישה, שכופר הייתה המוטיבציה מספר 1 למתקפות סייבר ב- 2016, וש-49% מהארגונים דיווחו, שנפגעו ממתקפת כופר. במסגרת הדו"ח הזה חזתה החברה, שב-2017 מתקפות הסייבר תעלינה מדרגה ותפגענה במערכות חשובות לאין ערוך.

עדכון 18:37: הודעת חברת Safe-T:
 
Safe-T, ספקית של פתרונות גישה ושיתוף מאובטח למידע ארגוני ממליצה לנוכח מתקפת הכופר:
 
לשמור את כל המידע הארגוני במאגר מידע מרכזי אחד.
לגבות את מאגר המידע בצורה תכופה.
לוודא, שגישת העובדים למאגר המידע נעשית לא בצורה ישירה אלא דרך מוצר ניהול העברת מידע.
להפעיל policy על כל פעולה הנעשית על קובץ כדי לוודא, שהוא לא מוצפן ע"י תוכנת צד ג' או משתמש לא מורשה.
לנטר מעבר של קבצים ברשת ולוודא, שהם לא זולגים מחוץ לארגון.
 
החברה השיקה פתרון הגנה מפני מתקפות כופר -Secure Data Exchange (SDE) שנועד למנוע הצפנה של מאגרי המידע של הארגון. הפתרון מותקן חד-פעמית לכלל הארגון כשער לפני כל המידע הארגוני, ומונע מכל מתקפת כופר לבצע שינוי לא מאושר בקבצים הארגוניים.
 
שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T: "מתקפות מסוג כופרות תמשכנה לפעול מול ארגונים פרטים וציבוריים, במיוחד אלה, שמחשביהם אוגרים מידע קריטי אותו ניתן לגנוב או לדרוש עבורו כופר. השוק חייב להצטייד בפתרונות המסוגלים להתמודד עם מתקפות אלו ולהבטיח את שלמותו ותקינותו של המידע שבידיו".

עדכון 20:40: עפ"י הגארדיין הבריטי, הפצת תוכנת הכופר נעצרה לאחר שחוקר אבטחה בריטי בן 22 המכונה MalwareTech מצא "מתג כיבוי" בתוכנה. הוא ראה שהתוכנה מנסה להתחבר לשם דומיין מסוים, שלא היה רשום. לכן, הוא קנה אותו ב-10.69 דולרים. כוונתו הייתה לנטר את התפשטותה ולראות מה ניתן לעשות מאוחר יותר. אך הקנייה עצרה כרגע את ההתפשטות. אולם, התוקפים יכולים מיד לשנות את הקוד ולהתחיל שובבכל מקרה, הוא הצליח להאט את התפשטות הנוכחית של הכופרה. בזמן שהדומיין נרשם זה היה מאוחר לגבי אירופה ואסיה, אך זה נתן לארה"ב, קנדה, דרום אמריקה וכד' זמן להגן ולהתקין עדכוני אבטחה על המחשבים. למעשה, ההאקר עשה טעות שלא קנה בעצמו את הדומיין הזה מראש, שהיה חלק בשיטת תכנון ההתקפה שלו. חוקר האבטחה הסביר כדלקמן:

The kill switch was hardcoded into the malware in case the creator wanted to stop it spreading. This involved a very long nonsensical domain name that the malware makes a request to – just as if it was looking up any website – and if the request comes back and shows that the domain is live, the kill switch takes effect and the malware stops spreading. The domain cost $10.69 and was immediately registering thousands of connections every second
 
עדכון 14.5.17, 12:14הודעת הסטארטאפ הישראלי Spot.IM:
 
גם טוקבקים עלולים להדביק בכופר-  כחלק מהתקפת הסייבר בוצעו ניסיונות להפיץ תוכנות כופר גם דרך טוקבקים הנראים תמימים. ההאקרים מנסים לנצל את הבהלה, שיוצרים הדיווחים על המתקפה, ושותלים בטוקבקים קישורים הממליצים על הורדת תוכנות הגנה, שלמעשה, מובילים להידבקות בכופר. ניסיונות כאלה של "פישינג" באתרי חדשות בינלאומיים יורטו ונבלמו ע"י .Spot.IM  
 
ההגנה הטובה ביותר מפני ניסיונות מתקפה דרך הטוקבקים היא לא להיכנס לקישורים חשודים ישירות מתיבות התגובות. במידה ויש ענין באחד מהם, לחפש באופן עצמאי את האתר דרך מנוע חיפוש בדפדפן.

עדכון 14.5.117, 12:21: הודעת חטיבת CyberSecurity ב-:U-BTech Solutions

כדי להתגונן יש בשלב הראשון:
לא לפתוח מיילים חשודים משולחים לא מוכרים. ובמידה ונפתחו, יש לבצע ניתוק של תחנת הקצה באופן מיידי (במיוחד בתחנות קצה בגרסאות של Windows 7 ומטה).
במידה והרקע של שולחן העבודה התחלף לרקע שחור ואדום עם הודעה מסוימת, יש לנתק את תחנת הקצה מהרשת מיידית.      
יש לנטר את התקשורת בארגון מול פורט 445 ולוודא שאין תעבורה מסיבית.
 
בשלב השני:
לבצע עדכון https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx
לבטל SMBv1 בתחנות הקצה ושרתים של Windows 7\Windows Server 2008 ומטה.
לחסום תעבורה בפורט 445 מול Firewall בין רשתות שונות שבהן קיימות גרסאות ישנות של תחנות קצה.
לוודא עדכון אנטי-וירוס בתחנות קצה. 

עדכון 14.5.17, 12:43: הודעת נטאפ (NetApp) ישראל:
 
בד"כ, הדרך להתמודד עם איום תוכנות הכופר היא באמצעות הגנה רב שכבתית הכוללת שימוש בפלטפורמות של הדור הבא כולל חומות אש (firewalls), מערכות גילוי חדירה, מערכות מניעת חדירה (IPS) וסינון רשת. לכן, כאשר חושבים על הגנה מפני תוכנות כופר, חושבים בעיקר על חברות סייבר. אך למעשה, הפתרון להתמודדות עם תוכנות זדוניות אלו עבור עסקים וארגונים טמון גם אצל חברות אחסון.
 
פתרון כזה פועל כך: כאשר תוכנה זדונית מקודדת את הקבצים של הארגון, שיעור הנתונים משתנה בצורה ניכרת והכופר משפיע עוד ועוד על קצב השינוי של הנתונים. יש כלי ניטור לזיהוי התנהגויות ואינטראקציות במגע עם נתונים כמו למשל למי ומתי יש גישה למידע ומתן התראה על פעולות חריגות. חלק מהפתרונות מכילים מדדים של מניעה, שמבצעים פילטרים ובקרת שליטה למערכות הקבצים. פתרונות אחרים נוגעים לבעלות על המידע, השימוש בו והגישה אליו. יש גם פתרון המייצר עותקים בנקודה בזמן, עם מינימום נפח אחסון בפחות משנייה. יש גם פתרון לאוטומציה והתאוששות נתונים, שמספק תהליך עצמאי ללא קשר ליכולת האחסון או למספר הקבצים המשוחזרים.
 
 עדכון 14.5.17, 12:59: הודעת בזק בינלאומי:
 
החברה תעמיד את מרכז בקרת הסייבר עבור עסקים כמוקד חירום בעקבות מתקפת הסייבר בסוף השבוע. המרכז יעניק מענה מקצועי מיידי ע"י צוות מקצועי עבור ארגונים וגופים עסקיים בישראל ובחו"ל. החברה תאפשר מענה מיידי והנחיות צוות מקצועי כיצד לפעול במידה והארגון נפגע כתוצאה מהתקיפה האחרונה וכיצד ניתן להתמודד עם תוכנת כופר. כ"כ, תמליץ כיצד לנהוג כדי לתגבר את אבטחת המחשבים ולמנוע אפשרות חוזרת למתקפה.
 
מרכז בקרת הסייבר, שמספק שירותים מנוהלים מלאים של  as a Service SIEM\SOC - הגנה וביטוח סייבר כשירות בתשלום חודשי, שירותי הגנה על הרשת DDoS, הגנה על תחנות הקצה (End Point) והגנה על בסיסי נתונים (Database Security), יפעל כאמור בימים הקרובים במתכונת חירום עבור לקוחות כל החברות. 
 
כ"כ, מוקד הגנת הסייבר של החברה המיועד ללקוחות פרטיים יהיה זמין גם הוא למענה מיידי בעקבות אירועי סוף השבוע ויספק מענה, ייעוץ מקצועי ותמיכה לציבור הלקוחות הפרטיים בנושאים הנוגעים לאבטחת המחשב הביתי. 

 
NoedVPN



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים