נייס תאמת זהות לקוח בזמן אמת בפנייתו למרכז שירות לקוחות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> נייס תאמת זהות לקוח בזמן אמת בפנייתו למרכז שירות לקוחות
נייס תאמת זהות לקוח בזמן אמת בפנייתו למרכז שירות לקוחות
מאת: חיים חביב, 1.5.14, 20:54זיהוי קולי במוקד

הטכנולוגיה הוטמעה כבר בארגונים פיננסיים גדולים ומאפשרת להם לאמת בקלות ובמהירות את זהות המתקשרים, לצמצם את משך הטיפול בפנייה, לשפר את חוויית הלקוח ולצמצם הונאות. לא צריך לזכור בעל-פה את שם הנעורים של אמא.

חברת נייס פוטרת את המתקשרים למרכזי שירות לקוחות מהליך אימות מורכב ומציעה לאמת את זהותם בזמן אמת כבר בעת שיחת הפתיחה עם נציג השירות ותוך שימוש בחתימת הקול הייחודית של הפונה. ההליך החדש מבטל את הצורך בקוד סודי, סיסמא או מתן תשובות לשאלות זיהוי כמו: מה שם הנעורים של אמא.

הפתרון של נייס לאימות זהות לקוח בזמן אמת הוכנס כבר לשימוש במספר גופים פיננסיים גדולים בעולם, מטפל במיליוני שיחות בעומסים כבדים ובזמינות גבוהה וחוסך זמן יקר של הפונים והארגונים. הפתרון מאמת זהות של לקוחות לגיטימיים ומאתר מתחזים מוכרים לארגון .
מודול הרישום האוטומטי ללא מעורבות המשתמש, עבורו הוגשה בקשת רישום פטנט, ממנף הקלטות של שיחות קודמות עם הלקוח ליצירת חתימת קול ייחודית, בה ישתמש הארגון לאשר אוטומטית את זהות המתקשר בשיחתו הבאה.

יוחאי רוזנבלט, נשיא קבוצת מוצרי ה-Enterprise בנייס: "מרבית הפרויקטים מבוססי הקול נכשלו בשל התהליך המעיק המצריך פעולה אקטיבית של הלקוח ליצירת חתימת הקול שלו ללא קשר לקבלת שירות. השימוש ברישום האוטומטי ללא מעורבות המשתמש של נייס מבטיח כי אם הלקוח התקשר למרכז שרות הלקוחות בעבר, זהותו תאומת אוטומטית באמצעות קולו בפעם הבאה בה יתקשר".

דן מילר, אנליסט בכיר ב-Opus Research: "הלקוחות עייפים מהצורך 'לעשות שמיניות באוויר' במהלך השיחה עם ספקי השירות שלהם. תהליכי אימות זהות מרובי פרמטרים ומבוססי שאלות הופכים למורכבים יותר ויותר וגורמים לכך, שלקוחות לגיטימיים רבים נכשלים בתהליך האימות של חשבונותיהם".

כבר בתוך ימים מהטמעת הפתרון אצל לקוח ניתן לאמת את זהותם של אלפי לקוחות באמצעות טכנולוגיית הרישום האוטומטי. הפתרון אימת למעלה מ-90% מהמתקשרים הרשומים וזכה לשביעות רצונם של נציגי השירות.

בחברת המחקר Contact Babel מעריכים, שבמרבית מרכזי שירות הלקוחות נמשך תהליך אימות זהות הלקוח עד 60 שניות, שאת מרביתם (45 שניות) ניתן יהיה לחסוך בזיהוי אוטומטי של המתקשר תוך כדי שיחה חופשית בין הנציג ללקוח, בפחות מ-15 שניות.

תהליך אימות זיהוי המשתמש אף מתחזק כאשר משלבים בו טכנולוגיה ביומטרית עם היסטוריית האינטראקציות עם הלקוח. כך לדוגמא, אם חתימת הקול של לקוח עדיין אינה במאגר הארגון, מונחה נציג השירות להציג ללקוח שאלות ענייניות המבוססות על פעילותו בחשבון ולא שאלות סטנדרטיות, כמו שם חיית המחמד שלו.

הפתרון משלים את היצע הפתרונות של נייס למניעת הונאות במרכזי שירות לקוחות ומשתלב עם פתרונות Remote Banking Fraud של נייס אקטימייז המספק הגנה לרבים מהבנקים המובילים בעולם מזה שנים. הפתרון מתאים לכל תעשייה בה מהירות ויעילות חיוניות לשימור חוויית הלקוח. ניתן להשתמש בפתרון של נייס במגוון מערכות הקלטה הזמינות במרכזי שירות לקוחות. הפתרון כולל:

זיהוי קול ביומטרי - שימוש בהתאמת חתימת קול על מנת לרשום את הלקוחות במאגר טביעות הקול ולאחר מכן להתאים את קולם לטביעת הקול השמורה במאגר להשגת אימות מדויק של זהות המתקשר בזמן השיחה.

רישום אוטומטי ללא מעורבות המשתמש - מינוף הקלטות שיחות עם הלקוח מהעבר ליצירת חתימות קול במאגר טביעות הקול בצורה אוטומטית ללא מעורבות הלקוח.

הנחיית נציג השירות בזמן אמת - הנציג מיודע לאינטראקציות בסיכון גבוה בהן הזהות על פי טענת הלקוח אינה תואמת את חתימת הקול שבמאגר ולאחר מכן מקבל הנחיות על מסך המחשב על הפעולות, שעליו לנקוט.

תמיכה בעומסי לקוחות Enterprise – הפתרון כוללscalable streaming  בזמן אמת של כל האינטראקציות במרכזי השירות המאפשר לארגונים לתמוך במיליוני אינטראקציות בעלות מינימלית.

ממשק שאלות אבטחה דינמי - שכבה שנייה לאימות המתקשר, בנוסף לשכבת ניתוח זיהוי הקול הביומטרי, עבור משתמשים שאינם רשומים במאגר וחריגות בתהליך האימות.

למידע נוסף על פתרון אימות זהות המתקשר בזמן אמת וכיצד הוא מצמצם את משך האימות והטיפול בשיחה, ר' כאן.
 
תמונת מסך במוקד שירות לקוחות
Nice Agent Screen: Successful Authentication



 
 
Bookmark and Share


 


לוח מודעות
יזמים? יש לכם רעיון מבריק? נמשכת ההרשמה למחזור הבא של TLV Generator. ההרשמה - כאן

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

חנות המוצרים המובילה מסין -Chinabuy בעברית ובמחירי מבצע מטורפים

ניוזלטר שלישי של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר שני של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

ניוזלטר ראשון של האתר הופץ לנרשמים לאתר - ניתן לצפייה כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקים, תוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקים, תוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.
 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

22.3.17 - GEMIC - TLV  

28/3/17 - Community Interfacing Technologies  

29/3/17 - Telco2017 - תערוכת מוקדים טלפוניים  

4/4/17 -  Israel AdTech 2017

18/5/17 - Israel's Annual Programmatic Video conference

25-29/6/17 - Cyber Week 2017  

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לפברואר 2017 עפ"י Business Insider - כאן

מה כן מקדם אתרים ועסקים באינטרנט? לא העלוקות שחיות סביב גוגל ופייסבוק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

מה שלא מספרים לכם: כיצד בזק תמרנה את מחירי השוק הסיטונאי עד 2018 - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

התרגיל לחיסול "השוק הסיטונאי" כבר כמעט מוכן, קוראים לו Vectoring - כאן

כל מי שכביכול "נטש את בזק" ב"שוק סיטונאי" יחזור לבזק תוך שנה-שנתיים - כאן

הפלופ הבא של "השוק הסיטונאי" שירות SLU (שבלעדיו הנוטשים יחזרו לבזק) - כאן

ביבי נתניהו הקשיב לקריאת Telecom News: פיטר לאלתר את אבי ברגר - כאן

חי בסרט: סמנכ"ל הכלכלה במש' התקשורת בטוח שהתכנית שחיבר תצא לפועל - כאן

מכרז התדרים ל-LTE הסתיים (בחלוקת תדרים) בדיוק כמו שהחל: בפלופ - כאן

חשיפת המספרים מאחורי משבר האנטנות: בשנה האחרונה פורקו 721 אנטנות - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

האם נטפליקס זקוקה לרישיון כדי לפעול, לשדר ולמכור שירותים בישראל? - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

TLV Generator נולד - התכנית שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום - כאן

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2016 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי - כאן
 
זרקור חברות
 
TLV-Generator
 
TLV-Generator
 
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
TLV-Generator
 
ChinaBuy
 
טלי וייס
 
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים