Telecom News - קבוצת הוט מצויה בצומת דרכים וטועה לחלוטין בכיוון (שמוביל לתהום)

קבוצת הוט מצויה בצומת דרכים וטועה לחלוטין בכיוון (שמוביל לתהום)

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> קבוצת הוט מצויה בצומת דרכים וטועה לחלוטין בכיוון (שמוביל לתהום)
על רקע הדו"ח הכספי הגרוע לרבעון שני 2018 ועל רקע שלל ההחלטות הרגולטוריות כנגד הוט ובזק (מצד ראשי משרד התקשורת), קבוצת הוט הגישה בקשה לאחד את הוט, הוט-טלקום, הוט-נט והוט-מובייל, כדי שתוכל לשווק חבילות קוואטרו (כמו סלקום ובקרוב גם בפרטנר), בדומה לבקשת קבוצת בזק לאחד את בזק-בינלאומי, YES ופלאפון.
מאת: אבי וייס, 30.8.18, 08:10מנכ"לית הוט

ניתוח: הוט, בדיוק כמו בזק, שאת מהלכיה המוטעים ניתחנו כאן, ממשיכה לשלם את מחדלי "תיק 4000" וממשיכה ללכת באותו נתיב שגוי, שיוביל אותה לתהום.

פירוט מלא של האפשרות של הליכה של הוט (כמו גם בזק) בדרך לתהום, מצויה במאמר: "השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט".

כל זאת, על רקע תוצאות רבעון שני 2018 (כאן), תוצאות מאוד מאכזבות ושתהיינה מאכזבות עוד יותר (אם לא יבוצע שינוי חשיבה ואסטרטגיה בצמרת הוט, בראשותה של המנכ"לית - טל גולדשטיין, בתמונה משמאל, צילום רמי זרנגר) ברבעונים הבאים.

העיתונאים והמתחזים להיות "אנליסטים לרגע", שמכסים בסקירותיהם את קבוצת הוט, "לא רואים יותר ממטר קדימה" וטועים למיטב הערכתי - בגדול (כנראה הוט משלמת לכלי התקשורת הללו בפרסומות, כדי לפרסם את הכתבות המחניפות הללו הללו, אנשים שמנותקים מכל מציאות, שאני מכיר ורואה). 

אם הוט הייתה יכולה (טכנית ושיווקית) להציע קוואטרו והייתה מגישה למשרד התקשורת בקשה לשווק קוואטרו, למיטב הערכתי היא הייתה מקבלת אישור לכך. היא קיבלה ממשרד התקשורת  אישורים קשים מאלה, למשל, לא להמשיך (ולקבל דחיות חוזרות ונשנות במשך שנים) בעניין "הפריסה האוניברסלית" וקיבלה אישור לבחון חלופות (סלולריות או אלחוטיות) ל"פריסה האוניברסלית" שלה. כך, שהנושא של "חבילות קוואטרו" הוא תירוץ קלוש לצעדיה החדשים והמוטעים של מנכ"לית הוט וכל צמרת הוט. 
 
הפטנט החדש של ראשי הוט, כפי שנחשף בגלובס, במחשבה המוטעית, שזה המהלך, שאולי "יציל את הספינה הטובעת", ספינה (שכרגע נדמה שהיא יכולה להיקרא גם בשם "טיטניק"), שהם מטביעים במו ידיהם: הם הגישו למשרד התקשורת בקשה ליצור ייצור חדש: שילוב של הוט (שידורים), הוט-טלקום (תשתיות), הוט-נט (ISP) והוט-מובייל (סלולר). זאת, כדי שקבוצת הוט תוכל לעשות מה שסלקום עושה (שירותי קוואטרו) ומה שגם פרטנר תעשה בקרוב.  

האם זה הפתרון לצרות של קבוצת הוט? בספק רב. הרצון "להיות נחמדים" כלפי משרד התקשורת יוביל את הקבוצה פשוט לתהום, והיא כבר החלה במסע הזה אל התהום. בניגוד לקבוצת בזק, הורדת "ההפרדה המבנית" בין החברות בקבוצת הוט לא תוביל לחיסכון משמעותי, כי ממילא כל "ההפרדה המבנית", שקיימת בין חברות הקבוצה בהוט, היא מנימלית ורובה קיימת "על הנייר". אין כאן את החיסכון האפשרי בכוח אדם ומשאבים כמו שיש בין החברות של קבוצת בזק, חברות הנמצאות במבנים נפרדים לגמרי עם מערכות נפרדות לגמרי (מה שלא קיים בקבוצת הוט)..

.מול בזק, להוט יש הרבה פחות "שומנים". אין להוט "רווחיות עודפת" בשירותי הטלפוניה (מה שיש לבזק), להוט גם אין את המסורת של רמת שירות לקוחות (ורמת שירות טכני) ארוכת שנים שיש בקבוצת בזק. כך, שנטישת לקוחות (פרטיים ועסקיים) בקבוצת בזק לא תהיה כה חדה ודרסטית, מול מה שקורה ויקרה בהוט. למעשה, להוט יש רק "מנוע בעירה פנימי" אחד מוצלח: הוט-מובייל, אבל גם המנוע הזה יכבה די בקרוב (הסבר מייד). מכאן, שהתהליך של "הנפילה לתהום" האפשרית בהוט יהיה יותר מהיר מזה של בזק, אם החברות הללו לא תשננה כיוון באופן דרסטי וכעת.

העולם הטכנולוגי מתקדם מהר מאוד (דוגמה לניתוח הכוונים העתידיים: כאן), והמיזוג הנכון הנדרש הוא לא זה מה שהוט כעת מבקשת. זו רק תרופה מסוג אקמול לסרטן המתפשט בשוק התקשורת בכלל ובהוט ובבזק בפרט.

זה לא מקרי, שבדיוק כעת משרד התקשורת שוכר את שירותיו של פרופ' ראובן גרונאו ב"פטור ממכרז". המטרה של "אוהדי סלקום ואנלימיטד" בצמרת משרד התקשורת מאוד ברורה: להוריד את "הרווחיות העודפת" של בזק והוט ב"הסכמי הגיגות". לצורך כך הם ייעזרו ב"קליבר" המוביל בישראל לענייני מחירוני ותעריפי בזק והוט (פרופ' ראובן גרונאו). זה החלק מ"התכנית הגדולה" של אותן קליקות. זה גם משתלב היטב ב"תקן ה-SIP החדש", ש"בושל" ע"י אותן קליקות וייכפה גם על הוט. הוט פשוט עיוורת (או אדישה) להתפתחויות הללו.

אם מחירי "הסכמי הגיגות" "ירדו לרצפה", סלקום ופרטנר תוכלנה לספק טריפל ולהרוויח ב-29 ש"ח לחודש (!) וקוואטרו ב-49 ש"ח לחודש (!). זה הסוף קודם כל של הוט (ואחר כך של בזק). 

בכלל, להוט אין מה להלין אלא על עצמה. הוט הייתה הראשונה בשוק התקשורת, כבר ב-2007, להשיק טריפל. כלומר: להוט הייתה קדימות של 11 שנה על קבוצת בזק, ורק לאחרונה בזק בינלאומי יצאה בשירות טריפל (לא בדיוק חוקי, אבל זה סיפור אחר).

מה הוט עשתה עם הקדימות הזו של 11 שנה מול קבוצת בזק? כלום. היא כשלה לכל אורך השנים (כולל בשנים, שבהן נהנתה מ"חסות מלאה" של "קליקת אוהדי הוט בצמרת משרד התקשורת" בראשותו של שר התקשורת דאז - משה כחלון). היא לא הבינה את הצורך להכין את עצמה "ליום סגריר", כמו המצב שלה כעת ובכלל זה:
  • לא שדרגה את הרשת שלה ל-Docsis 3.1. מחדל של שנים
  • לא שדרגה את הטלפוניה שלה ונשארה עם אותה רשת טלפוניה ישנה של העשור הקודם. 
  • לא שיפרה את הערוץ העולה (באינטרנט) ללקוחותיה, זה כמעט עשור. 
  • הפסיקה לפרוס סיבים לבתים. כעת, כולם "עקפו אותה בסיבוב" ואין לה מענה לאתגר הזה. זאת, במיוחד מול פרטנר, ולשילוב החדש של סלקום-אנלימיטד (ובקרוב גם עם We4G). שלא לדבר על בזק. 
  • לא יצרה "מנועי צמיחה" חדשים משמעותיים בשירותיה (מה שכל חברות הכבלים וכל חברת תקשורת בארץ ובעולם יוצרות, בגלל התחרות). 
  • התעלמה מכך, שבניגוד ל"הסכמי שת"פ האנטנות" שלה (עם פרטנר, במסגרת PHI), לקבוצת החברות המתחרה: "סלקום"-"גולן-טלקום" ו"מרתון-אקפון-018-We4G" בוצע "ישראבלוף" פלילי. כלומר: אין למתחרות בה "שת"פ אנטנות", אלא MVNO הנקרא "חברות סלולר", מה שמאפשר הורדת מחירים לרצפה (מה שבאמת מחולל את התחרות בשוק הזה). לכן, הוט-מובייל, שקשורה לשת"פ אנטנות רציני ויקר עם פרטנר (עם הוצאות הולכות וגדלות עם הזמן), לא תוכל להתחרות לאורך זמן ב"ישראבלוף" המתחרה בה, "ישראבלוף", שיכול להמשיך ולהוריד מחירים לרצפה, לאורך שנים רבות. 
  • הסכימה לקבל עליה רגולציית BSA ל"שוק סיטונאי", מודל, שלא קיים בשום מקום בעולם. כ"כ שתקה מול רגולציה הזויה שהוטלה עליה בתחום הטלפוניה הסיטונאית. בכך היא "ירתה לעצמה" ישירות ברגל. זו רגל, שפרטנר כבר החלה לדרוך עליה ובקרוב סלקום תצטרף ל"חגיגה". 
  • שתקה כשמשרד התקשורת החליט לשדוד את התשתיות הפיזיות שלה (כמו אלו של בזק) לטובת סלקום ופרטנר. למעשה, לאורך כמה שנים (ובמיוחד בשנים האחרונות), הוט שתקה מול רגולציה שמפלה אותה לרעה שבוצעה לללא כל סמכות חוקית, מול התנכלות חוזרת ונשנית מצידה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (הפורשת), ומול שימועים הגיוניים שנקברו ונגרסו "במגרסה של שמילה". "ככה לא בונים חומה". 
  • שתקה (עד כה) כשמשרד התקשורת פשוט התעלם מפנייתה הדחופה והעביר בממשלה את סדרת ההחלטות הבלתי חוקיות בעניין "הפריסה האוניברסלית", שחלה על אנלימיטד, מה שהוביל לרכישתה ע"י סלקום ולסדרת החלטות מהירה, שהגיעה לאחר החלטות הממשלה, במטרה ברורה להפוך את אנלימיטד-סלקום (ועוד שותפים) למונופול עתידי בישראל. 
  • הוט היא האחרונה, שיכולה לבוא בטענות, שאין רגולציה על תחום ה-OTT. היא עצמה החלה בשירותי OTT, בהתחלה על רשת בזק ואחר כך על כל רשת, וגם דרך רמי לוי, כל זה מחוץ למסגרת של כל חוק ורישיון. כך, שהיא באה עם "ידיים לא נקיות" בטענות, שאין רגולציה על תחום ה-OTT על סלקום ופרטנר. התכניות של שר התקשורת (איוב קרא) ינציחו את המצב הכאוטי הזה לעולמים, אם החקיקה המוצעת תעבור בכנסת. זה יהיה "המסמר האחרון" בארון הקבורה של שידורי הטלוויזיה של הוט, שחשבה, שאם היא תהיה "נחמדה" לשרי התקשורת ותצטרף לכאוס, זה לא יפגע בה כמו בומרנג - בחזרה
ויש עוד סעיפים רבים של פאשלות באסטרטגיה של ראשי הוט (למשל, לעניין מהלכיה המוטעים בתחום השירותים למגזר העסקי והארגוני, אפשר לכתוב ספר שלם). הוט פשוט טעתה בדרך ואיבדה את הכיוון הנכון. במציאות של המשק הישראלי, אלפי עובדים מסורים, וגם מנהלים זוטרים ובכירים, שעבדו ושעובדים בנאמנות סביב השעון וכל השנה לטובת החברה בה הם עובדים, משלמים בסוף על הטעויות החמורות של המעסיקים שלהם (בעלים, מנכ"לים), שגרפו בדרך מיליונים (או מיליארדים, תלוי בגודל החברה), לכיס של עצמם. הם היו בטוחים "שהשמש זורחת מהראש שלהם", בגלל שהכסף זרם יפה לכיס שלהם, עד שפתאום המציאות השתנתה. הופיע "ברבור שחור" שהפיל הכל. רק מעטים משלמים אישית על הטעויות הללו ורק במקרים הקיצוניים (ראה ערך דני ונוחי דנקנר). 

לא פלא, ש"חסידי סלקום בצמרת משרד התקשורתדהיום, לאחר ש"חסידי בזק" בצמרת המשרד סולקו, יכולים לעשות כרצונם, מחוץ לכל חוק ולכל נורמה רגולטורית אפשרית, וגם לדאוג לירושה נהדרת וממש ענקיתהכל על חשבונכם, לצאצאים וליורשים של עורכי הדין של אנלימיטד \ IBC.

בקצרה, הכל מתחיל ונגמר בנורמות של שוק התקשורת. כעת אנו חיים בנורמות של הפקר ו"רפובליקת בננות", כש"לא סופרים את הציבור ממטר" (סופרים רק את בעלי ומנהלי חברות התקשורת), מה שכבר הוזכר בספר שופטים בתנ"ך: בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה.

ולסיום:
עובדות אינן חדלות להתקיים רק מפני שמתעלמים מהן (אלדוס האקסלי).

פתגם נוסף שממש מתאים כאן להוט:
“We can not solve our problems with the same level of thinking that created them.”
Albert Einstein.
JUNCTION FREE
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים