Telecom News - תיירות-טק – האם הדבר הגדול הבא יבוא מישראל?

תיירות-טק – האם הדבר הגדול הבא יבוא מישראל?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תיירות-טק – האם הדבר הגדול הבא יבוא מישראל?

תיירות-טק – האם הדבר הגדול הבא יבוא מישראל?
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.17, 13:44נופש
 
חשיפת הפיתוחים המלהיבים של 21 הסטארטאפים שהציגו בכנס 2017 Travel Tech Israel.
 
בכנס Travel Tech IsraelTTI2017 , שנערך בשבוע החולף בת"א, התארחו חברות בינלאומיות ו-21 סטארטאפים ישראלים. בין החברות, שהגיעו מחו"ל, היו Airbnb ,Hilton Worldwide ,NH Hotel Group ,Caesars ,Highgate Hotels ,Skyscanner ,Meliá Hotels International ,Accor ,Booking.com.
 
בארץ קיימים קרוב ל-300 סטארטאפים מתחום הטרוולטק, שמאפשרים ניווט רגלי עם נקודות ציון רצויות, הזמנת חדרים זולה, סיור אוכל במסעדות נבחרות, הזמנת חופשת סקי, בניית תוכנית טיול עפ"י סרטוני וידאו ועוד.
 
התיירות בעולם ממשיכה לפרוח. למעשה, תיירות מהווה כ-10% מכלל ה-GDP העולמי- .Gross Domestic Product עם זאת, אנו לא שומעים על פיתוחים טכנולוגיים נרחבים. מאז AIRBNB, שחוללה מהפכה בתחום דיור של תיירים ומספר שחקנים בודדים השולטים בתחום הזמנות טיסות ומלונות, אין פיתוחים משמעותיים. האם זה המצב שיהיה לשנים הקרובות? האם השוק נתון לסטגנציה ואין מקום לשחקנים חדשים? בישראל חושבים אחרת.
 
הכנס נערך ע"י Innovel, שהוקמה ב-2016 ע"י רום הנדלר, ואריאל שפירא. החברה מקדמת תוכנית, שתביא חברות טרוול גדולות לישראל להיות שותפות במיזם יחד עם 10-15 סטארטאפים, שיקודמו לתהליך של POC-Proof Of Concept, שיניב הכנסות ויגביר החשיפה לשותפים ומשקיעים. כ"כ, החברה משתפת פעולה עם עיריית תל אביב לקדם תוכנית של ערים חכמות בה יחשפו סטארטאפים מישראל, שמאפשרים כלים טכנולוגים חדשניים, שיחזקו את מאמצי השיווק והאירוח של התיירים בערים.

בישראל יש כ-300 סטארטאפים הפועלים ישירות עם פתרונות הקשורים לעולם התיירות, יש עוד כמה מאות בודדות של סטארטאפים הרלבנטיים לתעשייה הזו בתחומים של IoT ו-VR וכן יש עוד כמה מאות סטארטאפים, שפעילותם תואמת צרכים של ארגונים גדולים, פתרונות סייבר, פינטק ואפילו פתרונות של אנרגיה חכמה. כך, שמגיעים לקרוב ל-1,000 סטארטאפים, שיכולים להיות רלבנטיים לחברות ענק בתחום הטרוולטק.

הסטארטאפים שהופיעו בכנס:

VDroom היא פלטפורמה לבניית אתרי מציאות מדומה לבתי מלון, למשכירי דירות ולאתרי נופש.

Tuki  משלבת את כל התיירות השיתופית במקום אחד  Airbnb ,Couchsurfing, Lyft ,Uber וכו'.

Bitemojo היא האפליקציה הראשונה בעולם המאפשרת סיורי אוכל עצמאיים וחוויות של אוכל מקומי אותנטי בעזרת הסמארטפון בלבד. האפליקציה מאפשרת להשאיר את הארנק בחדר המלון ולהתענג על הטעימות והמאכלים הטובים ביותר הקיימים באותו יעד הכלולים במחיר הסיור באפליקציה. הסיורים באפליקציה מעודדים אינטראקציה עם תושבי המקום, ומחזקים עסקים קטנים ובינוניים. בייט מוג׳ו פעילה בברלין, תל אביב וירושלים, ומשיקה בימים אלה את הסיורים העצמאיים גם ברומא וברצלונה.

SeeVoov פיתחה מערכת אינטראקטיבית לתכנון טיולים באמצעות וידאו המציעה למטייל חווית תכנון טיול מרעננת המבוססת על צפייה בסרטי וידאו, בחירה אינטואיטיבית של נקודות עניין על גבי הסרט ובניית טיול אוטומטית. הטכנולוגיה של סיבוב מבוססת על מערכת למידה עמוקה המתייגת סרטים באופן אוטומטי באמצעות מערכת לזיהוי תמונה ומשתמשת בבינה מלאכותית המבוססת על מאפיינים סוציאליים.

Weski הפלטפורמה מרכזת את כל המרכיבים של חבילה לחופשה ומאפשרת תכנון והזמנה, כמו גם, שיתוף המידע (חבילה שלמה או חלק ממנה) בין חברי הקבוצות. כחלק מהפתרון המוצע לקבוצות, פותח מנגנון לחלוקת התשלום בין חברי הקבוצה.

Howazit פלטפורמה לניהול חווית לקוח בגישה הפרו-אקטיבית מאפשרת לארגונים לספק חווית שירות מדהימה ללקוחותיהם תוך כדי הורדת עלויות והעלאת הכנסות. סט הכלים שהפלטפורמה מציעה מאפשר לארגונים לשוחח עם לקוחות באופן אוטומטי, פרסונאלי חכם וידידותי לאורך כל שלבי חווית הלקוח.

Guiderr נותנת פיתרון היברידי כדי לעזור למטייל לבנות את הלו״ז המושלם בשביל משפחתו. היא משלבת טכנולוגיה מתקדמת עם ידע של אנשי מקצוע ליצר את חווית טיול טובה ביותר.

GivingWay ככל שתחום ה"תיירות החווייתית" תופס תאוצה, מטיילים מחפשים יותר ויותר חוויות אותנטיות, מקומיות ומעשירות-תרבותית. בלב ליבה של התיירות החווייתית עומד הרצון להשתלב עם אוכלוסיות מקומיות, מה שהופך את תחום התיירות ההתנדבותית Voluntourism לאחד התחומים החמים בתיירות העולמית היום. עם הפופולריות הגיע המסחור וכיום התעשייה הזו נשלטת ע"י חברות תיווך הגובות אלפי דולרים עבור החיבור בין מתנדבים לעמותות במדינות מתפתחות  -דולרים שלא מגיעים לקהילות המקומיות. GivingWay  משנה את כללי המשחק ויצרה פלטפורמה חינמית, שבאמצעותה מטיילים מתחברים ישירות לעמותות מקומיות הזקוקות למתנדבים בכ-80 מדינות, ובכך מאפשרת לכל מי שרוצה להעשיר את הטיול שלו בעשייה חברתית לעשות זאת בצורה פשוטה ויעילה ובאופן המיטיב עם הקהילות המקומיות.

Roomer Travel היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת לאנשים, שנתקעו עם חדר מלון, שלא יכולים לבטל ולקבל החזר, למכור אותו למטיילים אחרים. מדי שנה, בארה"ב לבדה, נרשמים 81 מיליון ביטולים של חדרי מלון עם דמי ביטול מלאים. באמצעות האתר, ניתן למכור חדרים שבוטלו במחיר מוזל, וכך נוצר מצב בו המוכר יכול לצמצם את עלויות הביטול, הקונה זוכה לחדר במלון במחיר מוזל והמלון יכול לאכלס את החדר עם אורח חדש וליהנות מההכנסות הנלוות כמו שירות חדרים ומסעדות. לאחרונה הושק שירות בשם LIFE HAPPENS המאפשר ללקוח להוסיף כמה דולרים למחיר החדר (שלא ניתן לבטלו) ולהפוך אותו לחדר, שניתן לביטול מכל סיבה שהיא ולקבל 80% החזר כספי. השירות הזה מאפשר ללקוח מחיר אטרקטיבי מצד אחד וחופשיות לבטל אותו בכל רגע מצד שני. החדר שבוטל חוזר ל-Roomer Travel  ונמכר ללקוח נוסף, שנהנה מהחדר בהנחה משמעותית.

 Viggoמאפשרת למלונאים להעניק לאורחיהם את שמה שחשוב להם ביותר: להתחבר לרשת אינטרנט טובה יותר מזו שאצלם בבית. להתחבר לעולם ולמדיה באמצעות מערכת טלויזיה חכמה, גמישה ומותאמת אישית. להתחבר עם צוות המלון, עם שירותי המלון, עם הסביבה - דרך אפליקציה המלווה אותם משלב ההזמנה אונליין ועד ה-.Check out פתרונות ויגו הופכים אורחים ללקוחות חוזרים, מונעים חוות דעת שליליות ומעלים את ציון המוניטין של המלון.

Fornova מציעה מערכת לאיסוף מודיעין שיווקי ועסקי, שמאפשר למלונות לאסוף ולנתח את כל המידע הנמצא ברשת כדי להבין כיצד המלונות שלהם מוצגים, מדורגים ומתומחרים בפלטפורמות השונות וביחס למתחרים בכל מקום בעולם ומכל ממשק. בנוסף, מציעה החברה כלי ויזואליזציה, שמתרגמים את המידע הנאסף להמלצות ולפעולות המשפיעות ישירות על התפוסה, המכירות ועל שורת הרווח של המלון. בין לקוחות החברה נמנים כמה מותגים מוכרים משוק התיירות העולמי כמו Marriott ,NH ,Premier Inn ,Booking.com ,Expedia עם יותר מ-13 אלף חדרי מלון. החברה מעסיקה כ-115 עובדים, במרכז הפיתוח ביקנעם ובמשרדי החברה בניו יורק, לונדון, אמסטרדם ואוקראינה.

Impactia הפלטפורמה החדשנית מאפשרת להגדיל מכירות ומעצימה חשיפת מותגים של מלונות וחברות תיירות באמצעות הכנסת תכנים שיווקיים לתעבורת הדוא"ל השוטפת של עובדי הארגון. אימפקטיה תומכת במאמצי המכירות והשיווק של הארגון ע"י הכנסה דינאמית של מסרים שיווקיים, מבצעי מכירות, ביקורות חיוביות של לקוחות וחתימות אירגוניות.

Splitit הוקמה ב-2012 ומאז פעילה בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק, היא היחידה בעולם המאפשרת לעולם ה- Travelלתת למחזיקי כרטיס אשראי של ויזה ומאסטרקארד את היכולת לפרוס את הקנייה לתשלומים בלי ריבית בעמדת הקנייה, ללא צורך רישום או מתן אשראי נוסף, ללא קשר למיקום בית העסק או מוצא כרטיס האשראי. החברה זכתה לפני כחודש ב- Red Herringהאירופאי, וגם בתואר Best Online Payments Solution  Consumer ו-Card Innovation of the Year של .Payment Awards

WWSTay היא פלטפורמת הזמנות גלובלית  Market Placeלשהייה ממושכת עבור תאגידים, באמצעות דירות שירות מאורגנות. היא אוספת מלאי על בסיס סטנדרטים גבוהים כמו בטיחות / אבטחה של העובדים ומספקת מעקב אחר עובדים בזמן אמת ותמיכה 7X24. יש לה כ-250 לקוחות גלובליים. היא מספקת דירות בכ-5,500 ערים ב-170 מדינות.

Gamitee מחברת בין קונים באתרי מסחר מקוון והחברים שלהם במהלך הקנייה אונליין ובכך גם מעלה עבור אתרי הלקוחות שלה את תנועת הגולשים לאתר, מעלה את המכירות באתר ומספקת דאטה ייחודי. היא עושה זאת ע"י הטמעה באתר של שורת קוד אחת בלבד, שפותחת בתוכו פלטפורמה מיוחדת של צ'אט זמן-אמת קבוצתי.

Sidekix היא אפליקציה לטיול עירוני המאפשרת למטייל הדינמי לבנות חוויות מקומיות בדרכים. היא מציעה מסלולים המבוססים על תחומי העניין של המשתמש ומה שהוא רוצה לראות או לעשות לאורך הדרך. היא זמינה במאות ערים בעולם.

Travelyo  זה  SaaS start-upהמספק פלטפורמה למלונות המבקשים להגדיל את ההזמנות הישירות ע"י הצעת חבילות נסיעות באתר שלהם.מספק פלטפורמה למלונות המחפשים להגדיל את שיעור ההמרה שלהם מול התחרות האינטנסיבית עם סוכנויות נסיעות מקוונות.

Servi פלטפורמה המאפשרת לבעלי עסקים בענף האירוח לגייס, להכשיר ולנהל עובדים תוך שימוש בבינה מלאכותית לביצוע פעולות אוטומטית ולייעול תהליכי עבודה שוטפים.

Splitty טכנולוגיה ייחודית המצליחה לייצר הזמנות יוצאי דופן ע"י שילוב תכניות תעריפים שונות מאותו ספק או בשילוב ספקים שונים להזמנה אחת בתאריכים רצופים ובאותו בית מלון ובכך מאפשרת הצעות זולות משמעותית מהמחירים המוצעים ע"י מותגי האונליין המובילים בעולם.

Smartag מספקת אביזרים לבישים חכמים לעולם התיירות והפנאי ומסייעת ללקוחות להגדיל את הרווחים וליצור חווית משתמש מדהימה.

TravelX פיתחה מדריך תיירים אישי למציאות רבודה עם נתונים של 1.6 מליון נקודות תיירות בכל העולם. המדריך חוסך את הזמן של תכנון הטיול, בירור איך מגיעים למקומות או שימוש במפה. כך, אפשר לטייל ולהנות מהסביבה בכל מקום כי טכנולוגיית המציאות הרבודה מאפשרת למשתמש לתקשר באופן טבעי עם המדריך, ובכך להנות יותר.  

 
מהדוברים בכנס:
הדוברים בכנס 
 
 
http://t.sidekickopen68.com/e1t/o/5/f18dQhb0S7ks8dDMPbW2n0x6l2B9gXrN7sKj6v5dbl2W5wfmLM2zWTHqN1qMvRqQFLCHW8r3n721k1H6H0?si=5049539266347008&pi=2b062ae9-e4d4-4152-971f-ad7a5a310496



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים