Telecom News - תיק 1000: יום חמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום חמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום חמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: היום החמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 18.4.23, 10:59
מומי משולם צילום אלי ציפורי


כתבה זו עוסקת בהמשך חקירת עד התביעה נצ"מ מומי (שלמה) משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שנקטעה לפני פגרת מרץ ופגרת פסח בביהמ"ש המחוזי בירושלים, ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-18.4.23. 

הכתבה לגבי היום הרביעי בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם: תיק 1000: היום הרביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-17.4.23- כאן.
 
הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון לפני פגרת מרץ בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם בתיק 1000 (עדותו נקטעה לטובת העדות של רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון בתיק 4000): תיק 1000: היום השלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפיםכאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו הקודמים).  

18.4.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת על הדיון אתמול: משפט נתניהו חזר מחופשת פסח. עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו בתיק 1000, המשיך בחקירה הנגדית של ניצב משנה מומי משולם, מצוות החוקרים בתיקי נתניהו. העד איבד את שלוותו לנוכח האמת. חוקרים את החוקרים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: מר מומי (״לא זוכר, לא יודע, לא יורד לרזולציות״) משולם הסתפק היום במאבטח אחד (?!).

חקירה נגדית של נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, תמונת מסך)עמית חדד תמונת מסך:

דמשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עו"ד עמית חדד: "אתמול חקרתי אותך על עדות מילצ'ן שמסר סיגרים לאחרים ולא שאלתם. אני אזכיר לך עוד חלק בקשר לזה. שואלים את מילצ'ן על ההיקפים והוא אומר שזה לא היקפים. לא בדקתם כמה פלוני קיבל וכל הפלונים?". מומי: "לא בדקנו. לא רלבנטי". חדד: "בחקירות גילית שמילצ'ן נהג לעשן סיגרים עם יאיר לפיד". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע שהוא עישן סיגרים עם אבגדור ליברמן, יוסי כהן, מאיר דגן ועוד?" מומי: "לא זוכר. לא כמויות". חדד: "מישהו מהם בדקתם?" מומי: "לא בדקנו". חדד: "אתה יודע שיוסי כהן ביקר הרבה ברויאל ביץ'?" מומי: "לא בדקנו". חדד: "בדקתם איזשהו בדיקה שכל הסיגרים אכן הגיעו לנתניהו?" מומי: "לא. הסתמכנו על הדברים של הדס". חדד: בדקתם עם הנהלת החשבונות בחו"ל, לקבל חשבונות אישיים של מילצ'ן בחו"ל? בדקתם דברים שמילצ'ן קונה בארץ ולוקח לחו"ל?" מומי: לא בדקנו". חדד: "יונתן חסון לא שיער כמה שמפניות הלכו לפה ולשם. וגם שני קוסקס". מומי: "לא".

קצת רקע ומסמכים מקוריים לגבי יוסי כהן והחקירה שהובילה אליו יש בסרטון היוטיוב כאן

מהפרוטוקולים עולה שיוסי כהן התארח במשך השנים לא רק ברויאל-ביץ' בת"א, אלא גם בדירת ארנון מילצ'ן בהרצליה, בווילה של מילצ'ן בבית ינאי ובווילה של ג'יימס פאקר בקיסריה - כאן.

אלי ציפורי מיקד בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אתה אומר בהגינות שהכל מבוסס על השערות של הדס קליין, למרות שאלו השערות לא נכונות. הסתכלנו על הנהלת החשבונות, ראינו שלא בדקתם. לא עשיתם את הפעולות הנדרשות. אתה יודע שמי שקיבל את סחורה זו לא הדס קליין אלא עוזרי הבית. זה מסמכים שאתם הבאתם לנו. מדובר בקבלות. יש קובי - יודע מי זה?". מומי: "לא". חדד: "יש גם גיא - יודע מי זה?". מומי: "לא יודע". חדד: "אלה אבות הבית. תפקידם לקבל סחורה. לא בדקתם עם אבות הבית?". מומי: "לא בדקנו. לא חקרנו אותם". חדד: "כלומר, מי שיכול להגיד לנו, זה התפקיד שלהם, על הכמויות, זה אבות הבית, ואתם לא בדקתם". מומי: "לא בדקנו". חדד: "הדס קליין לא מקבלת את המוצרים לפי מה שהיא אומרת. הם היו אחראיים. הם יודעים מה קרה במסיבות, בארוחות משפחתיות של מילצ'ן. נכון?" מומי: "נכון". חדד: "וכל זה לא נחקר". מומי: "לא". חדד: "אתה לא חושב שחשוב לשמוע אותם?" מומי: "לא. סמכנו על הדס קליין". חדד: "דני יופה אמר שהם יבדקו. אז למה לא חקרתם?". מומי: "זה לא רלבנטי". חדד: "זה מעניין. כי אם הבית של פאקר, שעבדה חודשים בודדים, את שני קוסקס חוקרים, ואילו אבות הבית שעבדו 5 שנים לא." מומי: "זה עלה בעדות של הדס על מעבר של שמפניות מהבית של פאקר לבית של נתניהו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

הערה: אפשר לציין לגביו את הפסוק הבא: "המופלאים מאיתנו" יהירים ומנופחים מרוב חשיבות עצמית!!...

חדד: "גם מילצ'ן וגם פאקר שניהם בחו"ל. אז מה שאמרת לא נכון. וטענה שניה שעברו שמפניות?" מומי: "עלה קשר בין הדס קליין לשני קוסקס. היא ראתה את השקיות השחורות ולכן חקרנו אותה". חדד: "זה לא נראה לך מוזר שהיא מזכירה את קוסקס כי היא הייתה קרובה מאוד, אבל אבות הבית הם לא במחנה של הדס". מומי: "זו השערה שלכם". חדד: "אתם הבאתם את קוסקס כי היא עדה עוינת לנתניהו ואמרה שהיא העדה שתפיל את המשטרה, (הערת מערכת: קוסקס בהקלטה אמרה שתפיל את "הממשלה", שזו הייתה המטרה, וזה שונה בתמליל ל"משטרה", וזה חסר היגיון להפיל את המשטרה, ונועד להסתיר את המטרה האמיתית שזה להפיל את נתניהו) שהיא וכל משפחתה שונאת את נתניהו". מומי: "ההנחה שלך חסרת שחר. זה שטויות במיץ עגבניות. אני מביא עדים רק משיקולי חקירה". חדד: "יכול להיות שמי שהזמין את קוסקס לראשונה זו הדס קליין?". מומי: "לא יודע על כל זימון של עד. אין לי מושג". חדד: "זה נראה לך תקין?". מומי: "לא יודע את הדינמיקה. לא יודע מי זימן אותה". חדד: "שני קוסקס אומרת שהדס קליין הזמינה אותה". מומי: "לא יודע". חדד: "זה היה גם עם פאקר בחו"ל". מומי: "אני לא רואה סיבה לבקש מהדס לצלצל לקוסקס". חדד: "אתה יודע שניתן אישור מיוחד לזה?". מומי: "לא. אף אחד לא קיבל הנחיה לגבי עדים אחרים ואין לי מושג למה היא התבקשה לזמן את קוסקס". חדד: "תסכים איתי שזה לא מקובל מעד לזמן עד אחר". מומי: "אני אומר שאין לי מושג. לא הייתי עושה את זה". חדד: "זה חמור. כי היא עבדה תחת הדס קליין". מומי: "לא יודע אם זה חמור. אני לא הייתי עושה את זה".

חדד: "קליין טענה שהמתנות הועמסו לבגאז' של רכבי נתניהו. בדקתם את זה?". מומי: "לא בדקו". חדד: "אתה רואה סיבה למה לא לחקור את הנהגים בנוגע לזה?" מומי: "לא חושב. נדמה לי שהיה נהג אחד שאמר זאת". חדד: "נניח פעם אחת. תסכים איתי שזה חשוב לבדוק את זה". מומי: "זה חשוב, אבל קשה לבדוק את זה". חדד: "בדצמבר 2017 הפרקליטות מבקשת השלמות חקירה. לחקור 7 נהגים. מה אתה חושב? הם מאששים את מה שאמרה הדס קליין?". מומי: "מניח שלא". (הערת מערכת: האם העד שוב שכח את טענתו שהדס קליין היא עדה אמינה?). חדד: "נכון. אנו רואים שהנהגים שוללים את מה שאומרת הדס. למה לא מעמתים את הדס עם זה?". מומי: "היא לא דיברה על נהגים ספציפיים. אין לי הסבר לזה". חדד: "ניסיתם למקד איתה את הדברים?" מומי: "לא". חדד: "זה לא חשוב? איזה ראיות תומכות?". מומי: "לא זוכר כל שאלה ושאלה. לא היה מיקוד של תאריכים ואנשים". חדד: "לטעמנו היא מנפחת ומנפחת. היא אומרת שזה בכל ביקור. הייתי מצפה שהנהגים יראו את זה". מומי: לא שאלנו". חדד: "במקרה של בלפור, חסון מציין את אפי ועידן. חקרתם את אפי, אבל לא את עידן". מומי: "לא זוכר את השם הזה. לא יודע". חדד: "אפי מספר על מתנות באירועים מסוימים ואת עידן אתם לא חוקרים". מומי: "לא חוקרים". חדד: "שוב. אפי מספר על אירועים מצומצמים. לא עימתתם את זה?" מומי: לא".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: חדד: אתה זוכר שהחקירה התחילה עם צווים להדס קליין וליונתן ואתם לא מימשתם אותם". מומי:"נכון". חדד: "חסון סיפר על קבוצות ווטסאפים. למה לא ביקשתם התכתבויות?". מומי: "לא ביקשנו. לא היו לנו תאריכים ספציפיים ולכן לא ראיתי צורך לקחת את הטלפונים לבדוק התכתבויות. הדס קליין אמרה שלא היו הרבה התכתבויות לכן לא מצאנו לנכון לתפוס את ההתכתבויות של עדים ששיתפו פעולה". חדד: "לא ביקשתם את הודעת הווטסאפ של אפי אזולאי". מומי: "אנו מאמינים להדס". חדד: "יונתן והדס היו חשודים במשהו?". מומי: "לא". חדד: "אז למה הוצאתם להם צווים?". מומי: "לא ידעתי מה מידת שיתוף הפעולה שלהם". חדד: "מה זה שיתוף פעולה?" מומי: "קואופרטיביות. על פניו היא אמינה. היא מפרטת את הדברים". חדד: "כדי לקבל גרסה של עדה צריך לבדוק. אתם הנחתם שהיא אמינה. אבל לבדוק גרסה צריך. לא עשיתם שום בדיקה". מומי: "השיקול שלנו היה מקצועי". חדד: "ארי הרו שיתף פעולה?" מומי: "כן". חדד: "אז למה לקחתם את הטלפון שלו?" מומי: "כי הוא דיבר על מפגשים בין דוד שמרון וגם עם נוני מוזס וזה היה חשוב לנו". חדד: "אתה אומר שהדס הייתה קואופרטיבית. היה עד ששמו אילן ישועה בתיק 4000 ששיתף פעולה ולו לקחו את הטלפון". מומי: "כל מקרה לגופו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אז למה לא לבקש תכתובות מסוימות לאור מה שסיפר יונתן? למה לא לבקש את החומר?". מומי: לא ראינו רלבנטיות. לא מצאנו לנכון לעשות זאת". חדד: "למה לא ביקשתם את ההתכתבויות של קליין עם אפי אזולאי?". מומי: לא מצאנו לנכון". חדד: "לא חשבת לבדוק אם הגרסה נכונה? זה לא חשוב?" מומי: "לא". חדד: "גם גברת קוסקס. צילמתם הודעות ולא עם הדס קליין ויונתן חסון". מומי: "כי היו התכתבויות ספציפיות". חדד: "הייתם יכולים לראות את התדירות של הביקורים דרך ההתכתבויות. אתם שומעים שיש ראיות אובייקטיביות. למה לא לבדוק את זה?". מומי: "עניתי לך". חדד: "אתה אמרת שלא רציתם לפגוע בפרטיות. אז למה לא בקשתם את זה?". מומי: "עניתי לך". חדד: "איזו פגיעה בפרטיות אתה רואה בהתכתבות של שמפניות וסיגרים?" מומי: "דיברתי על תפיסת טלפונים". חדד: "יונתן חסון אמר שהוא נשלח בס"ה 20 פעמים ב-5 שנים בשליחות פאקר ומילצ'ן. הוא היה עובר דרך עמדת בידוק. מה הייתם צריכים לבדוק?". מומי: "לא עשו בדיקות. לא היו לנו תאריכים ספציפיים". חדד: "נניח שהוא נסע 10 פעמים לבלפור. זה לא חשוב?". מומי: "לא עשינו את זה". חדד: "בשלב מסוים הוצא דו"ח ביקורים. היו 3 ביקורים. (הערת מערכת: היו 4 ביקורים - כאן). לא יודע אם זה ממצה. תאשר לי שלא עימתתם את חסון עם זה". מומי: "לא". חדד: "אתה יודע שנתניהו הוא אישיות מאובטחת. יש רישום לכל מקום. בדקתם?". מומי: "לא". חדד: "אז אני אגיד לך שהביקורים אצל מילצ'ן זה פעם פעמיים כשהוא מגיע לארץ". מומי: לא יודע. יכול להיות". חדד: "למה לא עשיתם בדיקת תקשורת כמה פעמים יונתן חסון דיבר עם אפי או עידן ולעשות איכונים?". מומי: "לא מצאנו לנכון. אני עומד מאחורי זה".

חדד: "כחוקר, מה אתה חושב על אנשים שמגיעים בלי טלפון?" מומי: "יש כאלו". חדד: "איך אתה מתייחס לעדה שאומרת שהטלפונים שלה נעלמו?" מומי: "לא ראינו צורך בטלפונים". השופט בר-עם: "היא גורם מרכזי בחקירה. היא הייתה הגרעין שלה. השאלה אם זה מקבל משמעות אחרת". מומי: "לא ראינו צורך. אני מאמין לכל מילה של הדס".

גם אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

הערה: מתאים כאן כנראה הפסוק: "ארוכה וקשה הדרך, המובילה מהגיהינום אל האור".

חדד: "היו כמה טלפונים שאבדו, שנזרקו לבריכה ע"י פאקר". מומי: "אני מאמין לכל מילה של הדס". חדד: "איזו משמעות יש לזה שאין לה טלפונים?" מומי: "נתקלנו בזה עם הרבה חשודים". חדד: "הכל נמחק אצל הדס. היא אומרת שהיא קיבלה הודעת ווטסאפ משרה נתניהו. למה לא לבקש ממנה, בלי צו חיפוש. היא משתפת פעולה. אפשר לראות את ההודעה". מומי: "כי האמנו לה. לא הייתה הכחשה להעברת שמפניות. לא מצאנו לנכון לתפוס את ההודעה, כי אנו יודעים שהיה מעבר שוטף". (הערת אלי ציפורי: הוא משקר). חדד: "הייתה הכחשה לגבי הכמויות". מומי: "על כמויות אפשר להתווכח". חדד: "המעברים שדיברו עליהם זה ימי הולדת ויום נישואין. זה המספרים". מומי: "לא ראינו צורך לבדוק". חדד: "כלומר, אתם האמנתם להדס קליין ולא בדקתם". מומי: "נכון". חדד: "ההתכתבויות של קוסקס סותרות את הכמויות. מדובר ב-4 בקבוקים ולא ב-2 ארגזים. לא שאלתם אותה אם יש עוד התכתבויות?". מומי: "לא ראינו צורך". חדד: "קליין טענה שנתניהו מעולם לא נתן מתנה לפאקר והיא נשאלה על זה". מומי: "שואלים שאלות לפעמים פחות רלבנטיות". חדד: "אנו הבאנו מייל ששלח פאקר לקליין שהוא קיבל מתנה משרה נתניהו ואתה אמרת שהדס קליין היא אמינה מאוד". מומי: "אז קיבל מתנה משרה". חדד: "אני שמח לראות את ההטייה בעמדה של המשטרה. אז לא נכון לראות את האמינות של העדה המרכזית. אוקיי. בסדר".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אתה זוכר את עניין חנות הקבינט?" מומי: "אני מודה שבקשר לחנויות לא ירדתי לרזולוציות". חדד: "הראנו שהדס קליין שינתה את הגרסה. זה מוכר לך? הסכומים היו הרבה יותר נמוכים". מומי: "לא". חדד: "הדס קליין דיברה על העברות בנקאיות. אז למה לסמוך על הדס קליין ולא לקחת העברות בנקאיות?" מומי: "לא ירדתי לרזולוציות של הכמויות". חדד: "אתם לא מעמתים את הדס קליין עם העדויות של נתניהו, מילצ'ן ושרה נתניהו. שום עימותים, שום ניסיון ליישב את הסתירה. לא הצגתם להדס קליין מה אומרים מילצ'ן ויונתן חסון". מומי: "יכול להיות". חדד: "וגם לחסון ולמילצ'ן לא עימתתם את גרסת קליין". מומי: "לא. לראש הממשלה היו שלל גרסאות על השמפניה". חדד: "לא חשבתם לעמת עם הגרסה של קליין עם אותם אירועים ספציפיים ודי מעטים?" מומי: "לא הבאנו". 

אלי ציפורי פרסם בטוויטר מעין סיכום ביניים:
ציפורי

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "שלומית פרגו ברנע נתנה עדות ומסרה מסמך בנוגע למתנות. אתה זוכר? מומי: "לא". חדד: "ראית את העמדה הזו שאפשר לקבל מתנות מחברים אישיים? חשבת שזה רלבנטי?". מומי: "לא". חדד: "תאשר לי שלא חקרתם את כל האנשים שהשתתפו בישיבה". מומי: "לא ראינו צורך. מותר לקבל מתנות. הייתה פעולה בניגוד עניינים. זה הבדל קטן". חדד: "אנו רואים שנתניהו אומר לכם שקיבל חוות דעת מוינרוט ז"ל". מומי: "נכון. בדקנו את זה". חדד: "אני רוצה להקריא לך מה אמר וינשטיין, שאמר שנתניהו היה צריך לפנות לסניגור הפרטי שלו". מומי: "הוא אמר שזו דעתו. לא הייתי בחקירה". חדד: "מי זו יעל הראל דניאל?" מומי: "היא הייתה יועצת משפטית של יאח"ה". חדד: "אתה מכיר את המסמך?". מומי: "לא מכיר, לא זוכר". חדד: "הייתה התלבטות אם חוק המתנות חל". מומי: "כן". חדד" "היית בדיונים האלה?". מומי: "לא זוכר אם היה דיון ספציפי". חדד: "כי היה ברור שהחוק חל". חדד: "למה זימנתם את מילצ'ן דרך הדס?" מומי: "זה היה תיאום טכני". חדד: "יש לכם את הטלפון שלו. למה לא לפנות לסניגור שלו? יש לכם את הפרטים". מומי: "זו רק סיבה פרקטית". חדד:"אתה ידעת שדני יופה זימן את מילצ'ן דרך הדס". מומי: "אני באמת לא זוכר. אני מניח שהסתייעו בהדס. זה היה טכני".

חדד: מי הצוות שנסע ללונדון לחקור את מילצ'ן?" מומי: "אני ורפ"ק שלום וגם מהפרקליטות שירה קנייטל". חדד: "למה טסתם אליו?" מומי: "אני מעדיף לחקור פרונטלית". חדד: "כמה זמן הייתם?". מומי: "אני חושב 5 ימים". חדד: "נסעתם רק לחקור את מילצ'ן?". מומי: "כן". חדד: "אני מקריא לך את הדברים שאומרת הדס שהייתה שם. היא הייתה יחד בבית (מדובר בחקירה בארה"ב). זה מפתיע אותך?". מומי: "כן". חדד: "אם אני אגיד לך שהיא הייתה בכל המופעים האלה גם בלונדון וגם בלוס אנג'לס?". מומי: "זה מפתיע אותי". חדד: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה הארוכה שהיא מגיעה לבית בלוס אנג'לס". מומי: "לא יודע". חדד: "אני אומר שהיא לראשונה בחייה עוזבת למילצ'ן בלוס אנג'לס". מומי: "אין לי מושג". חדד: "זה נראה לך תקין שעדה מרכזית מגיעה ללוס אנג'לס כדי להיות בזמן החקירה של מילצ'ן?" מומי:"אין לי מושג. השיקולים שלה. אנו ישבנו לבד בחקירה". חדד: "לא שאלתם אותה בלונדון מה היא עושה שם?". מומי: "לא מעניין אותי. אסור היה להם לדבר על החקירה. היא עובדת אצלו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "היה אירוע בו הדס התקשרה ואמרה שמילצ'ן נזכר במשהו על מתנות". מומי: "כן. אמרתי לו שיגיע לעדות". חדד: "אתה זוכר שהדס אמרה שנתניהו לא נתנו מתנות למילצ'ן זולת צעצוע ומחזיק מפתחות. העמדה של מילצ'ן הייתה שונה". מומי: "זו מתנה זניחה. אני לא זוכר". חדד: "כלומר, הוא התקשר אליך על דברים זניחים". מומי: "אמרתי לו שיגיע לעדות". חדד: "אחרי זה מילצ'ן נזכר שהיו עוד מתנות הדדיות". מומי: "אני זוכר שיחה אחת בלבד". חדד: "אין לנו מזכר. אתה לא חושב שזה חשוד?". מומי: "לא. לא חוקר אנשים בטלפון". חדד: "אז מה שאמרה הדס לא נכון". מומי: "אני לא אומר זאת. היא התקשרה בנוגע לארנון ואמרתי שיגיע לעדות". חדד: "אתה אסרת על הדס לדבר עם מילצ'ן ואנו רואים שהם מדברים על מתנות הדדיות". מומי: "זה מה שאמרנו לה. אני גם לא רואה משהו דרמטי שהיו מתנות הדדיות. מדובר על קו אספקה וניגוד עניינים". חדד: "הדס מספרת סיפור אחר" מומי: "זה מה שאני אומר לך". חדד: "אולי היה נוח לכם לא לקבל את זה". מומי: "ממש לא".

חדד: "אישרת שראית את הדס קליין בלונדון". מומי: "ראיתי אותה בשדה התעופה יחד עם בן צור". חדד: "מה שאתה אומר סותר לחלוטין את מה שאמרה הדס". מומי: "זה מה שאני אומר". חדד: "היא אמרה שהשיחה בלוס אנג'לס ואתה אמרת שזה היה בדרך לירושלים ולכן לא כתבת מזכר". מומי: "אל תגרור אותי עם המגמתיות. זה מה שאני אומר תחת שבועה". חדד: "עד אומר לך משהו שהוא מהותי". מומי: "זה לא משהו מהותי". חדד: "מעולם לא ביקשתם ממילצ'ן להתייחס לכך". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה זוכר שהדס קליין ומילצ'ן חגגו כי חשבו שהסתיימו החקירות אחרי הנסיעה בלוס אנג'לס?" מומי: "לא יודע מה הדס אמרה. אילו חגיגות".

השידור נפל זמנית.

אלי ציפורי סיכם לגבי אותו הזמן כשהשידור חזר: "מה שנחשף לפני הפסקת הצהריים הוא דבר מדהים: בחקירתו בלוס אנג'לס מילצ'ן שינה גרסה בצורה משמעותית לטובת נתניהו ואז החליט מומי משולם וצוותו בהתייעצות עם ד"ר מנדלבליט והפרקליטות לקטוע את החקירה ולחזור לארץ. המשמעות היא, שבפרקליטות הבינו שמילצ'ן לא מתיישר עם התיזה שלהם והחליטו לא להמשיך איתו. מאוחר יותר חקרו אותו תחת אזהרה, כדי להלך איימים".

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אמרנו שעצרתם את החקירה בלוס אנג'לס, כי הוא שינה גרסה. תאשר לי שזה דווקא מאריך את החקירה". מומי: "נעשה דיון עם פרקליט המדינה והיועץ קיבל החלטה. זהו. זו החלטה שלו". חדד: "אני רוצה להתעמק בגרסאות. חשוב איפה הוא אומר אמת ואיפה הוא משקר. איפה הוא ממעט ואיפה הוא מנפח. אתם לא עשיתם איתו את העימות". מומי: "לא. הייתה חקירה תחת אזהרה אחרי זה. זה היה שינוי פאזה של היועץ". חדד: "מילצן מספר על חברות אמיתית עם נתניהו, שזה היה כשנתניהו היה מחוץ לחיים הציבוריים. והוא שאל אם מותר להמשיך עם מתנות וקיבל אישור מחוות דעת שקיבל נתניהו. אחת השאלות החשובות הייתה שאלת החברות. לעומת הגרסה העקבית של נתניהו, מילצ'ן משנה גרסתו. למה הוא משנה? לדעתי כי הוא היה בקשר עם הדס. הרי למה שהוא יספר דבר שהוא לא נכון?". מומי: הייתה חברות. אין עם זה בעיה. הבעיה היא האינטרס. הוא שם עצמו במצב של ניגוד עיניינים". חדד: "אנו עוד נראה את זה, שלא הייתה שום עבירה. אז חשבתם שאין אינטרס - אין עבירה". מומי: "זה הלך יד ביד". חדד: "אז אין בעיה עם מתנות". מומי: "לא עסקנו בתיאוריה".

חדד: "זו עובדה חשובה שהוא שינה גרסה". מומי: "אני לא יודע. לא אמרתי חד משמעית שהוא שיקר. אנו הכנו חקירה לשינויים אבל היועץ החליט אחרת". חדד: "מה זה קשור לשאלה שלי?". שופטת חוזרת על השאלה. חדד: "למה בחקירה הבאה הוא לא נשאל על זה?". מומי: "כי הוא הפך לחשוד לפי החלטת היועץ". חדד: "בגלל השינוי בגרסה שלו?" מומי: "זו הייתה החלטת היועץ. לא אמרתי בגלל. אמרתי שאני חושב". חדד: "אנו חקרנו את הדס קליין בנושא והיא דיברה על עניין החברות, אומרת אגב חברות". מומי: "אז אמרה". (הערת מערכת: האם העד שוב שכח את טענתו שהדס קליין היא עדה אמינה?). חדד: "אנו רואים שהגרסה הראשונה של מילצ'ן שהם לא חברים ובגרסה השנייה הוא אומר שזו חברות אמיתית. אנו אומרים שדווקא לפי הדס קליין הגרסה השנייה היא הנכונה". מומי: "אין סתירה מהותית". חדד: "אתה אומר שאין סתירה". מומי: "אמרתי שהיו שינויים בגרסה הזו. לא עימתנו אותה". חדד: "חשוב להבין את המניעים של מילצ'ן. אם רואים שזו חברות אמיתית. היו פה עדים אחרים שהעידו על זה. זה לא חשוב להבין את המניע? הפער בין תחושת הגועל שלו לתחושה של שמחה בגרסה השנייה?". מומי: "אמרתי שהיו שינויים לגבי הגרסה. אנו הגענו אליו הוא היה כבוי. הוא שינה מנגינה. לא יודע מה גרסת האמת".

חדד: "אני אומר לך שאתם חוזרים ארצה, לא בודקים את הסתירות. במשרד המשפטים אפילו קוראים לזה פנצ'ר". מומי: "אני לא שמעתי את זה. תשאל את היועץ למה הוא החליט לחקור אותו באזהרה". חדד: "למה שינוי גרסה כזה מוביל לחקירתו באזהרה?". מומי: "אני מניח שהוא רצה לעדן את האינטרסים שלו. וזה מה שהחליט היועץ". שופטת: "יש איזשהו מסמך הנחייה?". מומי: "אני מניח שזה היה באחת הישיבות. יש פרוטוקול". שופט: "אדוני אומר אולי זה, אולי זה. האם יש מכתב?" מומי: אני מניח שהצטברו עוד אינטרסים. זו ההנחה שלי". שופטת: הייתה המלצה של המשטרה?". מומי: "אני לא זוכר". חדד: "הודעתם חודשים מראש שהוא ייחקר באזהרה?" מומי: "לא זוכר". חדד: "היה ברור לכם שקליין יחד אתו טסה להכנת חקירה בשוויץ?". מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "ואח"כ טסה ללונדון". מומי: "זה ראיתי". חדד: "למה מני יצחקי הגיע לחקירה בלונדון? זה חריג". מומי: "לא יודע. זה שיקול שלו". חדד: "המטרה הייתה לבסס את עבירת השוחד על המתת, אבל לא שאלתם אותו כמעט על זה". מומי: "ישבנו עם הפרקליטות על השאלות. לא זוכר". חדד: "אתם לא בודקים בכוונה, כדי לא לחזור לגרסה המעודכנת שלו. האם המטרה הייתה מילצ'ן או נתניהו?". מומי: "לא סימנו. בדקנו ניגוד עניינים". חדד: "האם עמדת היועץ לא לחקור אותו בעבירת שוחד ואתם חקרתם אותו בכל זאת?". מומי: "לא נכון". 

אלי ציפורי ציין בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

חדד: "נאמר בכתבה ב'הארץ' שרוני ריטמן היה דומיננטי בהמלצה להעמיד לדין את נתניהו". מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "האם אתה יודע שריטמן נחקר באזהרה על הטרדה מינית וטען שמי ששלח את המתלוננת הייתה משפחת נתניהו?". מומי: "לא מכיר, לא קורא עיתונים ולא צופה בטלוויזיה". (הערת מערכת: תשובת העד לא הגיונית, כי קצינים בכירים במ"י מקבלים כל בוקר  תקציר מיפעת לגבי כל מה שנוגע למשטרה)חדד: "כמובן שזו טענת בדים. תאשר לי במסגרת הישיבות הפנימיות רוני ריטמן לא נתן גילוי נאות". מומי: "מעולם לא דיברו על זה". (הערת מערכת: בתשובה זו העד מודה, למעשה, שכן הייתה בעיה של גילוי נאות, כי הנושא לא עלה בישיבות)

ח. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: לאחר דיון בנושא של ארי הרו עוברים לדון בחקירת נתניהו
חדד: "נתחיל בחקירה הראשונה של נתניהו. אמרתם לו במה הוא חשוד, אבל לא בשנייה ובשלישית". מומי: "לא יודע". חדד: "אם אני אומר לך שתמיד מקריאים את החשדות הספציפיים?" מומי: "זה היה המשך של החקירות". חדד: "למה לארי הרו אמרתם כל חקירה ופה לא?" מומי: לא יודע. נראה לי שראש הממשלה הבין מה היו החשדות". חדד: "אתה יודע שהדין מחייב לתאר את העבירות של החשוד". מומי: "כן". חדד: "אז למה לא אצל ראש הממשלה?". מומי: "היועץ החליט שזה מתווה האזהרה". חדד: "אתה דיברת עם היועץ?". מומי: "לא. דיברתי עם הפרקליטות". חדד: "זה לא לפי הנהלים". מומי: "זו הייתה הנחיית היועץ". חדד: "אם אגיד לך שהאזהרה הזו הייתה כי זה מתאים לחוק המתנות? לא אמרת לפרקליטות יש בעיה עם העבירה?". מומי: "זה מה שנאמר לנו בפרקליטות". חדד: "תאשר לי שבאזהרה אין משהו בנוגע לפעולה הקשורה בתפקידו". מומי: "כן". חדד: "תאשר לי שלא חקרתם אותו בשוחד". מומי: "נכון". חדד: "לטעמנו ההודעות לא קבילות בגלל האזהרה. אני דיברתי איתך שלא הצגת דברים לנתניהו. למשל, האם המתנות ניתנות אגב אירוע מיוחד או קו אספקה. תאשר לי שלא הצגתם מסמכים בנושא". מומי: "לא זוכר. הכל מתועד". חדד: "תאשר לי שלא הצגתם חשבוניות". מומי: מאשר". חדד: "הדס התייחסה לכמה אירועים ספציפיים, פעם אחת שהוא רמז לה ועוד אירוע. זה לא הוצג לנתניהו. למה לא הצגתם?" מומי: "לא זוכר, לא חושב שיש צורך להציג לנתניהו חשבוניות. אין בזה ערך מוסף. שאלנו אותו על הכמויות". חדד: "נתניהו שלל את הטענות באופן עקרוני". מומי: "היו הרבה מאוד סתירות. היו הרבה מאוד סתירות. היו הרבה מאוד סתירות". חדד: "אתה אומר את זה לתקשורת. נתניהו שולל את הסכומים. נכון?" מומי: "כן". חדד: "וגם עם שני קוסקס". מומי: "לא ראינו צורך בזה. הוא אישר שלקח בשקיות שחורות". חדד: "זה לא נכון. הייתה הנחיה לא להראות לו את הדברים?" מומי: "לא".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ט. לסיכום היום החמישי בעדות נצ"מ מומי משולם: החקירה הנגדית הוכיחה שהיו מחדלי חקירה חמורים ביותר. הוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה על סמך אמונה עיוורת ברוב ההערכות והסיפורים של הדס קליין. החוקרים לא נתנו לתקנות, לחוקים, לנהלים, לעובדות ולראיות לבלבל אותם ואפילו נקטעה חקירה של מילצ'ן כי הובן שהיא מנוגדת לתיזה של הפרקליטות.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

כתבת ההמשך:תיק 1000: היום השישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-19.4.23 והלאה - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים