Telecom News - תיקי 2000-1000: עדות עידן אדירם ועדכונים בתיקים מ-21.2.24 עד 27.2.24

תיקי 2000-1000: עדות עידן אדירם ועדכונים בתיקים מ-21.2.24 עד 27.2.24

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי 2000-1000: עדות עידן אדירם ועדכונים בתיקים מ-21.2.24 עד 27.2.24
תיקי 1000-2000: עדות עידן אדירם ועדכונים בתיקי האלפים מ-21.2.24 ועד 27.2.24 כולל
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.24, 09:47JUSTICE FREE

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדות של פקד עידן אדירם ובעדכונים בתיקי האלפים מ-21.2.24 ועד 27.2.24 כולל.
זה כולל את חשיפת היותו של ארנון מילצ'ן סייען (סוג של סוכן) של המוסד, בעשור החולף. 

הכתבה: 
תיק 2000: עדות דב איכנולד, איל ינון ואסף וולפיש. תיק 1000: עדות גיל ראכלין, צבי נטע וויקטור סרגה ועדכונים בתיקי האלפים מ-12.2.24 ועד 20.2.24 כולל - כאן.

***************************
לקראת עדות פקד עידן אדירם, שנפגש עם הדס קליין במגרשי חנייה חשוכים של קניון ברעננה (בגלל ששניהם גרים בהרצליה וזה היה להם יותר נוח) כדי לקבל ממנה קלסרים של הנהלת חשבונות של מילצ'ן ללא ידיעתו. כל התהליך הזה הוא חשוד ביותר, שכן פקד עידן אדירם גר במרחק של כ-750 מטר מהדס קליין (9 דקות הליכה, או דקת נסיעה ברכב) ולא ברור למה שניהם נסעו מהרצליה באמצע הלילה להיפגש בגשם במזג אויר די סוער, שהיה אז בסוף 2016, בחניונים חשוכים ברעננה, ולא נפגשו בדירת סוכנים, או באופן מסודר במשרדי להב 433 בלוד.

ראוי להביא כמה דוגמאות לאזכורים לגבי עידן אדירם שהיו עד כה במשפט נתניהו ובכתבות באתר Telecom News: 

מצ"ב כאן המזכר של פקד עידן אדירם מ-5.9.17, זה "שהפעיל" וחקר את הדס קליין, בו הוא מדווח על קבלת נתוני כניסה של אורחים, מקב"ט בלפור (מעון ראש הממשלה בירושלים). בנתונים הללו נמצאים הכניסות של יונתן חסון לבלפור. כ"כ, נמצא כאן מסמך יותר מפורט מתאריך 28.9.17. החוקר ביקש את קובצי המקור וקיבל את קובץ המקור. המסמך הוא שוב מפקד עידן אדירם, על בסיס קבצים שהתקבלו מהקב"ט של בלפור (יונתן חסון לא נמצא בדיווח הזה בכלל, גם לא הדס קליין). בשלב זה, החומרים הללו טרם הוצגו לבית המשפט ואין ודאות מוחלטת שאלה כל הנתונים. אם כי, כרגע לא ידוע על חומרים נוספים בעניין זה. 

סיכום המפגשים החשאיים של הדס קליין עם פקד עידן אדירם מלהב 433 יש - כאן

הקשר ההדוק בין הדס קליין לפטור ממיסים המוזר ביותר של ג'יימס פאקר (וגם של ארנון מיילצן)  - כאן


בחקירת נצ"מ מומי משולם, שפקד עידן אדירם היה פקוד שלו, מוזכר עידן אדירם כמה וכמה פעמים, בין היתר:

חדד: "קליין מספרת שהייתה שיחה בחדר שלך עם עוד חוקר והיה שם עידן אדירם ועוד מישהו ממפלג מודיעין. אתה התעקשת שאתה לא מדבר עם נחקרים מחוץ לחדר חקירות ובטח לא ביוזמתך". מומי: "הכוונה שאני לא מבצע חקירות מחוץ לחדר החקירות"....חדד: "זה לא תקין שיושבים עם עד במשרד". מומי: "אין בעיה". חדד: "יושבים בחדר עידן אדירםדני יופה יושב עוד מישהו לדברי קליין, ואף אחד לא חשב להעלות מזכר?" מומי: "אין צורך במזכר". חדד: "בוא נראה מה קליין אומרת על השיחה: שהציגו בפניה פרוטוקול של מילצ'ן. הוסבר על שיבוש חקירה ומישהו דיבר בקול, ומבקשים ממנה להתייחס. היה או לא היה?"  מומי: "לא היה בחדר שלי. יכול להיות שזה היה מחוץ לחדר. עידן אדירם לא היה חוקר במשרד שלי". חדד: "בניגוד למה שאמרת, היא אומרת שהפחידו אותה, עידן אדירם". מומי: "אני לא מכיר סיטואציה כזו".

חדד: "קליין אומרת בעדותה שגם עידן ביקש ממנה לדבר עם פאקר". מומי: "לא זוכר, לא יודע. היא התבקשה ליצור קשר ראשוני. אף אחד לא דיבר עם הדס". חדד: "קראת מה כתוב? היא אמרה שעידן ביקש ממנה להמשיך לדבר איתו". מומי: "לא מכיר דבר כזה". חדד: "תיעוד של שיחה בין עידן אדירם להדס קליין יש?" מומי: "אין". 

חדד: "עידן אדירם אומר לה שהיא מוגנת לחלוטין. נתתם לה פטור מאחריות". מומי: "לא נתנו לה שום פטור מאחריות". 

חדד: "היא (הדס קליין) עדה שלא בדקו את ההודעות שלה, ששולחים אותה לדבר עם פאקר". מומי: "אף אחד לא הפעיל את הדס קליין". חדד: "תאשר לי שלא כתוב במזכרים שאני מגיש לך, את הקשר של הדס קליין להנהלת החשבונות. בחניון לא מתועד שום דבר. לא מצולם שום דבר". מומי: "תיזה מופרכת. זה מקרה לוגיסטי". חדד: "אתה אישרת לעידן אדירם לעשות זאת?". מומי: "לא זוכר. הייתי מאשר זאת בחוכמה בדיעבד". חדד: "האם דיווחת ליועץ המשפטי לממשלה שהמסמכים הושגו בחניונים?". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע שבמפגשים האלה בחניונים היא דיברה עם עידן על פאקר?". מומי: "לא מכיר זאת".

**************************
21.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך נתפר תיק 1000 - עדות החוקר גיל ראכלין; לא בדקתי, לא שמתי לב, זה לא רלבנטי, לא יודע, לא זוכר, תשאל את מומי משולם, והתשובה המדהימה מכולן: "למדתי במשפטים שאם עד אמין - מספיקה עדותו בלבד" - כאן.

תשומת לב, כעולה מפרוטוקול הדיון, שהביא אלי ציפורי בבלוג שלו בכתבה הנ"ל, מילצ'ן היה סוכן\סייען של המוסד (שנים רבות אחרי שסיים לסייע ללק"מ בעיקר ב"ענייני גרעין"). מעניין שלא עשו את הדיון הזה בדלתיים סגורות... האם יוסי כהן המשיך להפעיל אותו כסייען אחרי תמיר פרדו? ייתכן, זה לא ברור מהשאלות והתשובות שפורסמו מהדיון.

הפרטים על המעורבות הזו של ארנון מילצ'ן במסגרת לק"ם (בעיקר במהלך שנות ה-70 עד תחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת), זה לא המוסד, פורסמו זה מכבר ברבים, בספרים (למשל כאן), בהמון מאמרים ובתכנית "עובדה" של אילנה דיין, ששודרה לראשונה בנובמבר 2013 - כאן ועודכנה באוקטובר 2017 - כאן. כאן אנו מדברים עשרות שנים אחרי כן, כמעט 30 שנה אחרי שהלק"ם נסגר ופורק וישראל התחייבה בפני ארה"ב שלא תפעיל סוכנים \ סייענים על אדמת ארה"ב. 

פרוטוקול הדיון בנושא היותו של ארנון מילצ'ן סייען קבוע של המוסד (קטוע מהפרוטוקול המלא ומסומן באדום בנקודות החשובות) נמצא במלואו כאן
הבלוג של אלי ציפורי בנושא הזה - כאן. תמלול חקירת ארנון מילצ'ן בלונדון ב-1.9.17 בנושא זה - כאן

בכל מקרה, על פי פרסום ב"מעריב" מ-2017 - כאן, יוסי כהן הכיר היטב את ארנון מילצ'ן [וגם את ג'יימס פאקר] בלי כל קשר לנתניהו - כאן, בעת היותו בכיר במוסד [לקוח מתוך אותה כתבה]. 


בהקשר אפשרי, כדאי לקרוא את הכתבה של אלי ציפורי בבלוג שלו מ-4.2.24 תחת הכותרת: נחשף בחקירה הנגדית של איתן דנגוט: הדס קליין נכחה במסיבת הפרידה לתמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר
- כאן.

כ"כ, ראוי לקרוא את הפרוטוקול של חקירתה הנגדית של החוקרת ליזו כהן (שהוזזה מהחקירה) בדגש על "סיפור יוסי כהן במלון רויאל ביץ' בת"א", בבית המשפט המחוזי בי-ם: 5.2.24. כ"כ, את פרוטוקולי החקירה הנגדית של נצ"מ מומי משולם: כאן וכאן, כתבה בנושא זה בבלוג של אלי ציפורי - כאן ובעדכונים השוטפים כאן

ככל המסתמן, אי מימוש צווי החיפוש והתפיסה לגבי המעגלים המקיפים את מילצ'ן ופאקר (לרבות הדס קליין ועוזריה), מקורו בכך שהתקבלה החלטה לא לחפש בסמארטפונים ובמחשבים שלהם, כי מה שיימצא שם זה (בין היתר) יוסי כהן, שהוחלט שהוא "מאותרג", באיזו החלטה חשאית, ייתכן של היועמ"ש דאז שקיבל תלונות בעניינו (ד"ר מנדלבליט, ומעורבות מאוחרת יותר של היועמ"שית הנוכחית ב"גריסת התלונות"), החלטה חשאית בזמנו של "איתרוג", כפי שציינו חלק מחוקרי המשטרה בחקירתם הנגדית, החלטה שלא התגלתה עד כה - לבית המשפט בשום מסמך כתוב ומוסתרת היטב. 


יצוין ויודגש, שבזמנו הוגשו תלונות ליועמ"ש במספר נושאים בעניינו של יוסי כהן - כאן, די ברור שהכל נגרס וטויח.... כ"כ הוגשה תלונה חדש בנושא - שטרם טופלה.

ביום 22.3.24 הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאןתגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה ללשכת פרקליט המדינה) - כאן

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החסינות שקיבל יאיר לפיד מהמשטרה ומהפרקליטות החוקר גיל ראכלין מודה שלא בדקו דבר בנוגע לפגישות וליחסים של לפיד כשר אוצר עם מילצ'ן; עו"ד חדד: אתה מדבר על יאיר לפיד ונותן כתוביות ורודות. זו הטיה פוליטית - כאן.

ג. יום ראשון של חקירה נגדית של פקד עידן אדירם:

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עוד דרמה במשפט נתניהו. עדות נוספת ליחסי ההשחתה בין בן כספית לבין הפרקליטות והמשטרה: החוקר עידן אדירם מודה: ראיתי מספר פעמים את בן כספית ברחבת להב 433. (כספית היה בן בית במשטרה והופעל בצורה בלתי חוקית ע״י ערן קמין): עו״ד עמית חדד: "בן כספית מגיע באפריל 2016 למסור עדות, להלבין עובדה שמוסר מידע בניגוד לחוק". אדירם: "אין לי מושג מתי הגיע. זוכר שראיתי את בן כספית מספר פעמים ברחבת להב 433. כן, מספר פעמים לשאלתך. לא יודע אם זה לתיקים דנן. אין לי שום ידיעה מעבר לכך". חדד: "מי דיבר אתו?" אדירם: "אין לי מושג. לא זוכר מי התלוה אליו. אף אחד לא מסתובב לבד בלהב, יאח״ה או שאר היחידות".

תמליל שיחה מקורית ומדהימה בין "המודיע" בן כספית לבין מפעילו תנ"צ (דאז) ערן קמין, מפגש שהתקיים ביניהם ב-29.11.15 - כאן. ניתוח מקצועי מקיף של תמליל השיחה המדהימה הזו - כאן

למה לא עשו עימותים עם הדס קליין למרות סתירה בין הגרסאות? עו״ד עמית חדד: "גרסת מילצ'ן סותרת את גרסת הדס קליין.  גרסת יונתן חסון סותרת את גרסת הדס קליין. גרסת שרה נתניהו סותרת את גרסת הדס קליין. גרסת ראש הממשלה סותרת את גרסת הדס קליין. אפי אזולאי גם סותר את הדס קליין. יש לך אלף סתירות, כל כך הרבה סתירות, למה לא עשיתם עימות אחד בתיק 1000?עידן אדירם:"לא זוכר, תשאל את מומי משולם. זה החלטה של פיקוד. לא החלטה עצמאית שלי".

בלתי נתפס! החוקר עידן אדירם מודה: מומי משולם איפשר לו לחטט בטלפון של ארי הרו בניגוד לחוק - כולל שיחות/התכתבויות אפשריות בנוגע לנתניהו ו/או עם חברי כנסת: עו״ד עמית חדד: "אתה פותח התכתבות בין עיתונאי (חנוך דאום) לבין ארי הרו". אדירם: "כן". חדד: "ביקשת רשות מיוחדת?" אדירם: "לא". חדד: "לא חשבת שיש בעיה עם זה?" אדירם: "לא". חדד: "יש ראש ממשלה ויש ארי. חשבת שאולי אסור לך?" אדירם: "שאלתי את הפיקוד". חדד: את מי שאלת?" אדירם: "מומי".  חדד: "אז תגיד מומי". אדירם: "אבל יש דברים שאמרתי כורש". חדד: "פיקוד זה ערפל. מומי אמר חופשי על הבר?" אדירם: "אמר אין מגבלה". חדד: "שיחות עם יריב לוין. הוא ח"כ הנהנה מחסינות. שאלת עצמך משהו?" אדירם: "אמר שאני יכול לעיין חופשי. לא שאלתי". חדד: עם שופט יכולת לעיין?" אדירם: "לא". חדד: "שופט לא. ח"כ כן?" אדירם: "אמרו אין מגבלה, אז אני לא חושב ...". חדד: "האזנות סתר, גם אם יש  שיחת אקראי ששומעים בה ח"כ צריך לעצור האזנה. הקשבה. לקחת עם מעטפה ורק שופט יעיין ויחליט?" אדירם: "מכיר". חדד: "חוק חסינות, יש חסינות לח"כ על דברי דואר". אדירם: "לא ידעתי". חדד: "חסינות אתה לא בוחן. מתעלם". אדירם: "אמרו שאני יכול לעיין חופשי. מומי אמר לי". חדד: "איך מותר לך לעיין בתיק 1000 ביחס ל-2000 לא עלה בשיחות?" אדירם: "לא זכור לי".

לא יאומן! החוקר עידן אדירם מודה שהוצגו להדס קליין מסמכים כלשהם בלי תיעוד כלשהו! בהתחלה אמר שעשה זאת בפגישות בחניונים איתה ואחר כך חזר בו. עו״ד עמית חדד: "אם מישהו שאל - למה הדס קליין פעלה כפי שפעלה - הנה התשובות שלה".

איזו שערורייה! החוקר עידן אדירם לא מצליח להסביר למה נפגש עם הדס קליין מספר פעמים בחניונים כדי לקבל ממנה מסמכים של מילצ׳ן ללא אישור והסכמה מהאחרון ובלי צו חיפוש; אדירם מרבה בלא יודע, לא זוכר וקיבלתי הנחייה ממומי משולם. עו״ד עמית חדד: "לא רציתם לקבל את המסמכים בחקירה בגלל ענייני קבילות, הם לא של הדס קליין, לכן העדפתם לקבל בצורה הזו ולא בחקירה". אדירם: "לא יכול לאשר זאת. נתבקשתי לאסוף".

ציפורי
*אדירם במקום אבירם

עו״ד עמית חדד: "הדס קליין אמרה שעו״ד בעז בן צור אמר לה לרשום את הנוסח המלווה למסמכים של מילצ׳ן שהביאה בחניונים? בעז לא אמר זאת - זו המצאה… לא בעז בן צור ולא נעליים!".

החוקר עידן אדירם: "אם הייתי יודע שהדס קליין השיגה את המסמכים של מילצ׳ן במצגי שווא הייתי מודיע לפרקליטות". הערה של אלי ציפורי: "יש לי בשורות בשביל מר אדירם: הפרקליטות ידעה הכל ואישרה בפועל בעצימת עיניים".

אלי ציפורי סיכם את יום העדות הראשון של עידן אדירם:
ציפורי
*אדירם במקום אבירם

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר את יום העדות הראשון של עידן אדירם:
שיפוני

22.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקר משטרה מודה: בן כספית היה כמה פעמים בלהב 433 כך נתפר תיק 1000: ניתנה הוראה לחטט בטלפון של ארי הרו ללא הגבלה – כולל התכתבויות ושיחות הקשורות לנתניהו ולחברי כנסת – דבר המנוגד לחוק - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד: "הדס קליין עוברת עבירות פליליות, מציגה מצג שווא, קבלת דבר במרמה לפי כל שיטה, פגיעה בפרטיות" (על מסמכים של מילצ'ן ופאקר שהשיגה); החוקר עידן אדירם: "הדס צריכה לעשות חושבים, לא אני" - כאן.

ג. פורסמו 2 פרוטוקולים נוספים מדיוני "תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בי-ם: 12.2.24, 13.2.24

23.2.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה ביחס למשפט הזוטא בתיק הצוללות (3000): שחור על גבי לבן: רימו את מיקי גנור בהסכם עד המדינה. זו הסיבה שבן ארי מפחדת להגיע לדוכן העדים - כאן. הערה: בן ארי הייתה אחראית על החקירה.

ב. פורסם בישראל היום : מנכ"ל משרד האוצר על ביטול חוק מילצ'ן: "לא רואה חשש שהתיקון יפגע בעלייה לארץ". חוק מילצ'ן סובב סביב הפטור מדיווח על הכנסות מחו"ל של עולים חדשים ובכך מעודד עלייה. הטבה זו עלולה לשמש להלבנת הון, ובמשך שנים נעשו ניסיונות לבטל אותה. 
פרטים על הפטור ההזוי הזה למילצ'ן (וגם לפאקר) והקשר לשל זה ליאיר לפיד (אז שר האוצר) - כאן, כאן, וכאן.

25.2.24
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים. היועהמ"ש לשעבר של הכנסת מרסק את התיאוריות המופרכות של הפרקליטות. איל ינון: סיקור מוצלח וחיובי בתמורה לחקיקה איננו ניגוד עניינים אישי; שיח על תוכן של הצעת חוק עם בעל אינטרס - הוא מותר (כמו השיח שניהל נתניהו עם מוזס) - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן ציוץ נוקב וארוך (כותרת בלבד): "כל הפרטים על הפעלתו הלא חוקית של בן כספית כמקור/מודיע/סוכן ע״ הפרקליטות והמשטרה נגד נתניהו; זו אחת השערוריות הגדולות ביותר מאז קום המדינה - שיתוף פעולה מושחת בין מערכת אכיפת החוק לבין ״עיתונאי״ כדי להפיל שלטון."

ג. הפרקליטות הגישה בקשה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בבקשה לעיוֹן חוזר בהחלטת בית המשפט שלא לאפשר העדת עדי התביעה עיתונאי Ynet אביטל להב ורן רימון - כאן

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: ליאת בן ארי ואלון גילדין ממשיכים לשטות בבית המשפט בנוגע לרשימת העדים שנותרו: היום נאלצה הפרקליטות למסור לבית המשפט את מצבם של רשימת העדים הנותרת בתיקי האלפים, וזאת רק אחרי שהשופטת רבקה פרידמן-פלדמן נזפה קשה בנציגי הפרקליטות ("יש גבול"). מסתבר, שהפרקליטות וליאת בן ארי מחזיקות את ג'יימס פאקר "באוויר" -  הוא לא בתוכניות להעיד אבל היא לא מוותרת עליו באופן סופי. זה נשמע סמנטי, אבל זה מהותי: המטרה של הפרקליטות היא למנוע מעו"ד עמית חדד וצוותו ליצור קשר עם פאקר, כל הוא עד בפוטנציה, לכן היא משאירה אותו "באוויר". לעומת זאת, הפרקליטות מתעקשת על העדתם של תמיר פרדו, יובל דיסקין ועוזי ארד - למרות שעדותם שולית - אבל בן ארי רוצה להביא אותם כדי שילכלכו את נתניהו בלי כל קשר לתיק. מהניסוח של הפרקליטות נראה שמרים אדלסון לא ממש מעוניינת להגיע להעיד. המסמך - כאן.

ה. פורסמו 2 פרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בי-ם בתיקי האלפים: 14.2.24, 19.2.24

ו. פרקליטי ההגנה (של נתניהו) הגישה התנגדות להגשת תמלילי חקירותיו של ארנון מילצ'ן (כפי שביקשה התביעה) - כאן. גם פרקליטי ההגנה של נוני מוזס הצטרפו להתנגדות הזו - כאן

26.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ליאת בן ארי והפרקליטות ממשיכים לשטות בבית המשפט: למשל, המקרה של עדות ג'יימס פאקר, עד מרכזי בתיק 1000, שהפרקליטות מתחמקת מלומר אם יובא לעדות. בואו נראה למה ומדוע?! - כאן.

ב. יום שני של חקירה נגדית של פקד עידן אדירם

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עוד דרמה במשפט נתניהו: חוקר משטרה מודה בפועל: התבקשתי לחפש בתיק 1000 חומרים על שאול אלוביץ' ונתניהו (תיק 4000) – וזה עוד לפני שהיה אישור יועמ"ש לחקור את נתניהו בתיק 4000: עו״ד עמית חדד: "מבקש להציג  מזכר מיום 31.10.17  - אתה ערכת. רואים שאול אלוביץ', הנדון: תיק 1000. חיפשת את אלוביץ'?" עידן אדירם:  "כן". חדד: "מי ביקש ממך לחפש את מר אלוביץ'?" אדירם: "מומי משולםחדד: "למה?" אדירם: "איני זוכר כרגע". חדד: "אנו טוענים שיש לכם אישור לחקור דבר אחד ואתם חוקרים גם דבר אחר עד שמגיעים חומרים והולכים ליועץ ומבקשים ממנו הסכמה. אני רואה בתיק 1000 מזכר 'שאול אלוביץ' אתר וואלה', למה ביקשו ממך להכין?" אדירם: "לא יודע למה מומי ביקש. לא יודע אם היה אישור / לא היה. מומי נתן הנחייה" (לא היה אישור יועמ"ש בזמנו לחקור את נתניהו בתיק 4000). חדד: "נכון שאנו רואים מזכר על תיק 1000?" אדירם: "לחפש דברים על תיק אלוביץ'. לא הסבירו למה. ביקשו שאבדוק מפגשים בין אלוביץ' לראש הממשלה  לא יודע איך אלה קשורים לתיק 1000" חדד: "אתה פה חיפשת בתיק המעונות מועדים ופגישות בין אלוביץ' לנתניהו. אתה זוכר איפה זה התכתב עם התיק?" אדירם: "לא". חדד: "מה הקשר בין תיק מעונות ל-1000?" אדירם: "לא יודע". חדד: "האם היה לך צו הרחבה לחפש דברים על תיק 1000 או אחרים. עניינים הקשורים לשאול בחומר שהיה בתיק המעונות?" אדירם: "אני משער שכן". חדד: "אני אומר לך שאין צו הרחבה". אדירם: "אני לא מכיר צו הרחבה".

עוד דרמה במשפט נתניהו; חוקר משטרה בתיק 1000 מודה: נתבקשתי ע"י מומי משולם לחפש בטלפון של פילבר בנוגע לתיק 4000 (לפני אישור יועמ"ש); אדירם בתגובה להכחשת משולם על הבקשה בנוגע לפילבר: "זכרונו בגד בו, הוא אומר דבר לא נכון". חדד: "נובמבר 2017 יש צו הרחבה לפלאפון של שלמה פילבר". אדירם: "אני זוכר, זה היה לבקשת המפקדים שלי. אני זוכר שזה היה בשנת 2018 זאת אומרת לבקשת מומי לבצע עיון בחומרים של הפלאפון של שלמה לגבי הניירות ערך". חדד: "למה?" אדירם: "לא שאלתי, לפעמים לא שואלים. אני לא שאלתי". חדד: "חקירת פילבר ביום 10/12  וביום 2/11 פניתם למכשירים ניידים, צו הרחבה, שחייבים לקבל". אדירם: "נכון". חדד: "רואה את הפלט  - תיק 1000?" אדירם: "כן". חדד: "כותב שנתפס בתיק של ניירות ערך, נותנים לך לבדוק דברים הקשורים לחקירה. הסבר לנו מה חיפשת?" אדירם: "לא זוכר מה חיפשתי. אבל אם חיפשתי זה אם יש דו"ח של הממצאים. מה חיפשתי לא זוכר. יכול להיות שמומי וגם כורש הנחו אותי. אם אמרתי מומי אז מומי. זה ממוען גם ליאח"ה וגם לרמות ג'". חדד: "זה מומי?" אדירם: "שום דבר אני לא עושה על דעת עצמי". חדד: "למה חיפשת גם התכתבויות של שאול אלוביץ'?" אדירם: "נתבקשתי ע"י מומי לחפש התכתבויות וחומרים הקשורים לשאול אלוביץ'". חדד: "למה זה רלבנטי בתקופה זו?" אדירם: "לא יודע, אני הצגתי למומי". חדד: "שאלתי (את מומי משולם) למה חיפשת את שאול אלוביץ'? אמר ביום 19.4.23 - 'לא, לא יודע למה חיפש שאול אלוביץ'', 'אני לא מכיר את הפעולה הזו... האמן לי אני לא מכיר את החדירה לפלאפון הזה, לא את הצו הזה. מי שעשה זאת זה עידן אדירם.. לא עסקנו בתיק 4000 לא יודע למה בדק על שאול, תשאל אותו, באמת שאין לי מושג'". אדירם: "זיכרונו בוגד בו. אני לא עוסק בעיון בחומרים" (בלי אישורו).  חדד: "האיש אומר 'אני לא מכיר החדירה הזו, לא קשור אלי. לא נתתי הוראה כזו. שאול לא מעניין אותי. תשאל את עידן'". אדירם: "נתתי תשובה". חדד: "הוא לא אומר אמת?" אדירם: "אני לא מבצע שום פעולה ללא הנחיה ממומי". חדד: "מה שאומר (מומי) זה לא נכון?" אדירם: "מה שאומר זה לא נכון. אני מבצע הדברים".

ציפורי

לא יאומן! עוד חוקר מודה שלא בדקו את גרסאות הדס קליין; וחמור מכך: גם אחרי שקיבלו נתונים על ביקורים בבלפור שסותרים את גרסתה של קליין לא עשו דבר. עו"ד חדד: "מוכרים לנו סיפורי בדים על אספקה (שוטפת) ואתה לא בא למומי משולם?" חדד: "ליונתן חסון יש 3 ביקורים שלו (ברשימות של השב"כ בבלפור)". אדירם: "אני רואה". חדד: "למה הדס לא נמצאת ברשימה?" אדירם: "אם היו רוצים היו אומרים לי להכיל אותה ברשימה". חדד: "'אם היו אומרים'". קליין מספרת סיפורים, הייתה, הגיעה, אותה לא חיפשתם כמה פעמים הגיעה?" אדירם: "לא חיפשתי את הדס". חדד: "זה על דעתך?" אדירם: "קיבלתי רשימת שמות להעביר. זה מה שעשיתי". חדד: יש עידן עופר. איך הוא קשור לתיק 1000? אדירם: "איני זוכר, אין לי תשובה". חדד: "הדס קליין לא ביקשתם?" אדירם: "זה מדבר בעד עצמו". חדד: "יש עוד מערכת שהביאו נתונים על יונתן. אותו יום אתה עורך דו"ח שאתה משלב בו נתונים מ-2 מקורות, זוכר?" אדירם: "לא". חדד: לקחת מאמיר הקב"ט וגם מבן משה". אדירם: "כן". חדד: "אז יש כמה מקומות שאתה מצליב". אדירם: "מרכז". חדד: "יונתן הגיע 4 פעמים לבלפור לפי הדו"ח הזה".(במספר שנים). אדירם: "כן". חדד: "זה רחוק מהמספרים של הדס קליין". אדירם: "לא יודע". חדד: "למה עשית?" אדירם: "כי נתבקשתי ע"י המפקדים שלי. מומי כנראה". חדד: "אתה לא סתם עושה. יש לך שיקול דעת, אתה במשטרה. חשוב לדעת כמה הגיעה לראש הממשלה, אתם מגלים מספרים שונים ממה שאמירות בעל-פה של הדס הציגו לכם?  מה עשיתם עם זה? אדירם: "איני זוכר". חדד: "הטחת במישהו?" אדירם: "איני זוכר, אני לא רואה את כל המארג, אין לי איזה מונח על כללי". חדד: "אתה פקד רציני. אתה מצליב כמה נתונים. אתה רואה מספרים. מה אתה לא בא למומי או יופה ואומר להם - מוכרים לנו סיפורי בדים על אספקה" (שוטפת)? אדירם: "איני זוכר שיחות הקשורות לאספקה".

עו״ד עמית חדד מטיח בחוקר: ״אצל הדס קליין לא בדקתם כלום. אצל עו״ד דוד שמרון בדקתם איפה קנה ושילם על קפה, המבורגר או חנייה״.אדירם הודה היום בנוגע לתיאוריה השקרית של הפרקליטות על קו אספקה שוטף: לא בדקו תעודות משלוח, לא בדקו העברות בנקאיות, לא בדקו צ׳קים, לא בדקו אם הסחורה שקנו מילצ׳ן או פאקר הגיעה או לא. חדד: "הדס הביאה מעטפה עם דפי אשראי של מילצ׳ן?" אדירם: "כן". חדד: "כיוון של דפי אשראי עלה בהתחלה. למה לא המשכתם לבדוק? איך נקנה?" אדירם: "אין לי תשובה". חדד: "אתה זוכר אצל דוד שמרון הלכת לבדוק איפה קנה, שילם חנייה, קפה, המבורגר?" אדירם: "לא זוכר". חדד: "אצל הדס קליין לא בודקים כלום. אצל אחרים בדיקה קפדנית על כל דבר". אדירם: "לא זוכר".

בלתי נתפס! נהגו של נתניהו אלי אילוז העיד שנשלח ע"י עזרא סיידוף לקנות לנתניהו סיגרים כבדרך שיגרה - דבר שסותר לחלוטין את תיאוריית קו האספקה השוטף: הפרקליטות החליטה לא להעיד את אילוז ולא לחקור את עזרא סיידוף. עו"ד עמית חדד: "אלי אילוז מספר שהולך לקנות סיגרים לנתניהו. מי ששולח אותו זה עזרא סיידוף". אדירם: "נכון". חדד: "עזרא סיידוף לא חקרתם?" אדירם: "אני אישית לא". חדד: "מקריא את הקטע עם עזרא סיידוף על הקניות של סיגרים ושתייה. ואת עזרא לא חקרתם. הוא מספר על משהו קבוע. שהולכים פעם בחודש להביא סיגרים וכד'. אז זה עומד בסתירה לקו האספקה". אדירם: "אני לא חקרתי. היה נכון לחקור את עזרא סיידוף, אני מסכים. אני לא חקרתי את עזרא, ביקשתי ממנו שיעלה על הכתב תמצית מהדברים". חדד: "כותב שעבד עם בגין, שמיר, ביבי, ברק, אולמרט שוב ביבי. כתב בדבר שבשגרה נתבקשתי לרכוש סיגרים, ביבי העביר לי את סכום הרכישה. הוא מזכיר גם את כנפי נשרים. אמר לפעמים אני הייתי רוכש, לפעמים אלי אילוז. זה מה שכתוב במכתב. אבל אתם לא חקרתם את עזרא סיידוף". אדירם: "נכון".

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

סרטון קצר ביוטיוב של עידו שיפוני - כאן, לסיכום יום עדותו השני של החוקר עידן אדירם ב- 26/02/24.

27.2.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: זה קורה בפעם הראשונה במשפט נתניהו: חוקר המשטרה עידן אדירם שעבד תחת מומי משולם, ראש צוות חקירת/תפירת תיק 1000 ו-2000 - אומר בפועל שמשולם לא דובר אמת. חוקרים את החוקרים - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה לא בדקו את גרסתה של הדס קליין? כך נתפר תיק 1000: חוקר המשטרה עידן אדירם מודה: גרסת הדס קליין לא נבדקה כלל, למרות שהיו אינדיקציות שלא היה קו אספקה שוטף. עו"ד חדד: "אצל הדס קליין לא בודקים כלום. אצל אחרים בדיקה קפדנית. לדוד שמרון בדקתם איפה קנה ושילם על חנייה, קפה והמבורגר" - כאן.

ג. האם ארנון מילצ'ן שימש כסוכן מוסד בעשור האחרון? לינק לסרטון כ-6 דקות ביוטיוב של ראיון של נצ"מ בדימ. אבי וייס אצל אראל סג"ל ב-26.2.24 ברדיו 103FM - כאן.

יצוין שארנון מילצ'ן שימש לפני למעלה מ-35 שנה כסוכן - סייען בלק"ם - כאן (מוויקיפדיה), עד פירוק הלק"ם עקב "פרשת פולארד". גיוסו כסייען של המוסד - עשרות שנים אחרי כן, הוסתר היטב, גם מבית המשפט (וכמובן מהציבור). 

ההמשך בכתבה: תיקי 1000-2000: עדות סער שפירא ועדכונים בתיקי האלפים מ-28.2.24 ועד 4.3.24 - כאן.

3.3.24: אלי ציפורי הדגיש כמה נקודות מהפרוטוקולים של חקירת עידן אדירם:
הפרוטוקולים מדברים:

עו"ד עמית חדד על הדס קליין: "היא עוברת עבירות פליליות, היא הולכת להנהלת חשבונות ומציגה מצג שווא שארנון ביקש את המסמכים, שזה לצורך ספירת מלאי, ממש קבלת דבר במרמה לפי כל שיטה, הנחת דעת, פגיעה בפרטיות, שורה של עבירות, מכוח מה אתה…״. החוקר עידן אדירם: "הדס צריכה לעשות את החושבים... לא אני, לא אני".

עו״ד עמית חדד על הדס קליין: "גרסתה סותרת את גרסת שרה נתניהו, סותרת את גרסת בנימין נתניהו, סותרת את גרסת ארנון מילצ׳ן, סותרת את הגרסה של אפי אזולאי (אב הבית בבלפור), יש אלף סתירות, אז למה לא ערכתם עימות אחד בתיק (עם הדס קליין)?  החוקר עידן אדירם: "תשאל את מומי משולם" (זה שאמר שהוא מאמין לכל מילה של קליין וזה שחושב שהוא ניהל בית ספר לחקירות).

 עו״ד עמית חדד על הדס קליין: "היא אמרה שעו״ד בעז בן צור אמר לה לכתוב את הפתקים בליווי המסמכים שמסרה בחניונים חשוכים (אלה שהושגו בלי הסכמת מילצ׳ן וגם בלי הסכמת פאקר)? בעז לא אמר דבר כזה. זו המצאה מושלמת״.

4.3.24:
א. אלי ציפורי הוסיף והדגיש: ממזכר שערך החוקר עידן אדירם על שיחה שערך עם רמי מוזס - כאן, ראש אגף בכיר למערכות מידע, שאמר לו, שיש לו גיבויים של מצלמות לכל כניסת המבקרים כלי הרכב לבלפור, קיסריה ומשרד רוה״מ. כלומר, אם הפרקליטות/משטרה רצו לבדוק אם הרשימות שנמסרו להן על המבקרים בנוגע לתיק 1000 היו מדויקות - הם היו פשוט צריכים לבדוק ולא להסתמך על הבל פיה של הדס קליין. אבל הם ידעו שבדיקה לא תאפשר להם לתפור את תיק 1000.

ב. התלונה השישית שהוגשה ליועמ"שית בנוגע למעורבים ב"תיק 1000", שהועברה מהיועמ"שית לפרקליט המדינה, הועברה אמש מפרקליט המדינה למשנה לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית), דהיינו: לידיה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי, מה שמבטיח גריסה מהירה ביותר של התלונה. הודעת הפרקליטות המדינה - כאן

עדכון 10.4.24: למרות הבקשה הברורה בתלונת אבי וייס (השישית) מהיועמ"שית שלא תעביר תלונתו לעו"ד ליאת בן ארי, שכן היא (בין היתר) מושא תלונה זו, התלונה כן הועברה מהיועמ"שית אליה (עו"ד בן ארי היא המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית) וכך יצא שהיא (מי שהתלונה נגדה) שולחת את אבי וייס להתלונן במשטרה, למרות שהנילונים הם, בראש וראשונה, ראשי הפרקליטות. תגובת הפרקליטות נמצאת כאן.
ביום 11.4.24 נמסרה תלונה למשטרה - כאן, אישור קבלה במשטרה - כאן, פתיחת תיק - כאן.  

5.3.24: אלי ציפורי הוסיף והדגיש בבלוג שלו בכתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים - חקירת עידן אדירם: עו"ד עמית חדד: "הדס קליין עוברת עבירות פליליות, הולכת ומציגה מצג שווא שארנון מילצ'ן ביקש את המסמכים, שזה לצורך ספירת מלאי, ממש קבלת דבר במרמה לפי כל שיטה, הנחת דעת, פגיעה בפרטיות, שורה של עבירות" - כאן.

10.3.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים וחושפים את תפירת תיק 1000! חוקר המשטרה עידן אדירם מודה: ראיתי שאין התאמות בין מספר הביקורים בבלפור של מילצ'ן לגרסה שמסרה הדס קליין על השמפניות והסיגרים - והצפתי זאת. עו"ד חדד: "גב' קליין סיפרה לכם סיפורים" - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים