Telecom News - תיקי 2000/1000: חקירה ראשית של ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיקי 2000/1000: חקירה ראשית של ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי 2000/1000: חקירה ראשית של ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיקי 2000 ו-1000: חקירה ראשית של עד המדינה ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 9.5.23, 10:26
ארי הרו צילום מסך


לאחר סיום חקירת נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000, ממשיכים הדיונים בחקירת עד המדינה ארי הרו, (בתמונה משמאל, צילום מסך), לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתניהו. הכתבה עוסקת בחקירתו הראשית ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-9.5.23. 

הכתבה המפרטת את חקירת נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000 (ימים 7-9 בחקירתו הנגדית של מומי משולם בביהמ"ש ע"י עו"ד איריס ניב סבאג, הפרקליטה של נוני מוזס, וע"י עו"ד נוית נגב, הפרקליטה של נוני מוזס (חקירה לגבי "חוק ישראל היום"), ואת חקירת רפ"ק רוני לוי ע"י עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-24.4.23 ועד 8.5.23, כולל הדיון בבג"ץ 3823/22 בנימין נתניהו נגד היועמ"שית בפרשת הדלפת החקירה והמסמכים, בעניין ספין "התכשיט של שרה" (שלא נמצא בכתב האישום) - כאן

הערות מערכת: כבר לפני שנתיים ציין אבי וייס, שתיק 2000 הוא לא תיק פלילי אלא הזיה של אנשים שלא מבינים דבר וחצי דבר ברזי עולם התקשורת, ואיך עובדות מערכות העיתונים ואתרי החדשות ואיך פועלים הכתבים. החוקרים לא נעזרו בכוונה במומחי תקשורת.

לוח הזמנים של תיק 2000, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי בתיאום עם אבי וייס - כאן. ניתוחים של תיק 2000 ע"י יוסי באום - כאןכאןכאן וכאןSWORD FREE
------------
כתב האישום (המפוברק), שהוגש כנגד ארי הרו ב-2 הפרשות האישיות שלו, כדי לסחוט אותו להיות "עד מדינה" - כאן
התיק הזה תקוע בביהמ"ש שלום בראשון לציון, כעולה מהמסמך שיש כאןזו "חרב" מעל לראש של ארי הרו.

------------

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

9.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סיפור "התכשיט של שרה נתניהו" עשה כותרות, אבל לא רבים מכירים את הסיפור האמיתי ואת הקשרו לתרבות ההדלפות. עו"ד חדד, פרקליטו של נתניהו, החליט לא לוותר והגיש עתירה בנושא. היא צפויה להידחות והטיוח של מכת ההדלפות הפליליות יימשך - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן

חקירה ראשית של ארי הרו בתיק 2000 (וגם בתיק 1000) ע"י התובע מהפרקליטות עו"ד אלון גילדין, (בתמונה משמאל. צילום אלי ציפורי).גילדין צילום אלי ציפורי

ג. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: .........גילדין: "מה שמעת?". ארו: "אנו לקראת בחירות 2015. יש פה גוף תקשורת [ידיעות אחרונות] עוין ורצון לנסות להוריד את הלהבות ולהנמיך את ההתקפות נגדו [נגד נתניהו]. הבנתי מהכיוון של מוזס שהיה עיסוק בישראל היום ושהיו הבנות לגבי ישראל היום". גילדין: "אני אציג לך מחקרי תקשורת. איפה היית?". ארו: "הייתי בארה"ב. קיבלתי שיחה מנתניהו שרצה שאני אעביר מסר למוזס. היה דיון סביב חוק ישראל היום. הוא ביקש ממני להעביר מסר סביב החקיקה באותו יום לגבי ההצבעה בכנסת". גילדין: "איזה מסר זה היה?". שופטת: "אתה מתכוון ממה שהוא הבין". השופט שחם: "אולי כדאי לדייק עם השאלות". ארו: "ביקש שאני אעביר מסר שקשור לאותה חקיקה. את הפרטים אני לא זוכר. הוא ביקש להבהיר, שמוזס יפנה לאיתן כבל, שאיתן כבל יעביר מסר ליריב לוין ואז יושלם המסר". גילדין: "מה הקשר לחוק ישראל היום?". ארו: "אני לא יודע". גילדין: "האם המסר היה חיובי או שלילי?". השופט בר-עם: "הוא ענה כבר". חדד: "אי אפשר לשאול אם המסר היה מאיים. מחפשים פה כותרת ולא מזיכרון". הערת אלי ציפורי: "ארי לא מספק את הסחורה שהמסר היה מאיים".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

...גילדין: "מבקש לרענן את זיכרונך, שהוא אמר שהוא יטפל בצד שלו ואני אטפל בצד שלי. זה מה שאתה זוכר?". חדד: "תמשיך לקרוא". גילדין ממשיך לקרוא שארי לא זוכר את המילים המדויקות. (הערת אלי ציפורי: "כל עניין 'התיאום' הוא קישקוש כי נתניהו הפיל את המשלה ולא היה שום תיאום"). גילדין: "האם שמעת לגבי החוק מנתניהו או מלשכתו?". חדד: "איזו מין שאלה? הוא לא היה מעורב בחקיקה". ארי: "זה היה נושא שהעסיק את הלשכה. לא זוכר משהו ספציפי ששמעתי מגורם זה או אחר". .....גילדין: "אני מבקש לרענן את זיכרונו של הרו". חדד מתנגד לריענון. השופטים מקבלים את ההתנגדות. גילדין: "שאלה אחרונה על הפגישה עם יריב לוין  [פגישה של ארו עם יריב לוין במודיעין, עיר מגוריהם]. ממה שאתה יודע, יריב לוין ידע על פגישת נתניהו-מוזס?". ארי: "ממה שאני יודע - לא".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: גילדין: "תספר לי מה אתה זוכר על השיח לקראת הפגישה עם נתניהו-מוזס". ארי: "נתניהו ביקש להקליט את אותה פגישה ממני, ושמקליטים שיחות בלשכת ראש הממשלה זה דרך המזכירות הצבאית. לא שיתפתי אותו בתוכן, אייל זמיר [המזכיר הצבאי]. הוא שאל אם זה נושא מדיני-ביטחוני. ניסיתי למצוא פתרון אחר". גילדין: "מה אמרת לנתניהו?". ארי: "חשבתי שזה לא רעיון טוב להקליט. הוא חשב שמוזס מקליט את השיחות ולכן הוא חשב שצריך שתהיה לו הקלטה. הראו לי איך להקליט מהטלפון. פניתי גם לעו"ד שמרון אם נכון לעשות זאת. זה היה בבית ראש הממשלה. דיברתי איתו בספריה. שאלתי אותו אם זה כשר ונכון. הוא אמר שכל עוד אני משתתף בשיחה אין בעיה להקליט. זה היה בנושא סביב הנושאים שדנו בהם נתניהו ומוזס". גילדין: "ספר לנו מה אתה זוכר מהשיחות הללו?". ארי: "היה חשוב לשמרון להסביר שלא תהיה אי הבנה של תן וקח סביב הנושאים הללו. היה חשוב לו שראש הממשלה לא יציג את הדברים כתן וקח. אילו מילים שלי. המטרה של הפגישה הייתה להכין את נתניהו לפגישה עם מוזס. הכנה אסטרטגית וחלק בזה היה שימוש במילים כאלו או אחרות. הוא לא רצה שתהיה אי הבנה בקשר לתן וקח".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

גילדין: "היו עוד מקרים כאלו עם שמרון?". חדד: "יש חיסיון בין עו"ד שמרון לנתניהו. הרי במקרה של בן כספית הגנתם שזה חיסיון עיתונאי בכלל". גילדין: "לא התכוונתי לפגוע בחיסיון של נתניהו עם שמרון". (הערת אלי ציפורי: "הוא כמובן מיתמם. ניסה ועוד איך"). גילדין: "שמרון ידע על ההקלטה?". ארי: "כן". גילדין: "ספר לנו על התדריך". חדד: "זה לא תדרוך. זו שיחת ייעוץ". ארי: "השיח סביב החוק. היו סביב נושאים הנוגעים לחוק ולא לדברים אחרים. הכוונה הייתה שאם נדון בחוק זה מסיבות מהותיות". גילדין: "זה מה ששמרון אמר להגיד?". חדד מתנגד. ארי: "השיחה שהייתה בין שמרון לנתניהו. עלה שצריך לדבר על החוק מכיוונים מהותיים ועל דברים אחרים לדבר בנפרד". גילדין: "למה?". ארי: "אני לא עו"ד. שלא יהיה הקשר בין הדברים".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

...גילדין: "מה עשית לפני הפגישה?" ארי: "טיפלתי בהקלטה ושמתי בכיס". גילדין: "בסוף הפגישה אתה עושה משהו?". ארי: "לא". גילדין: "נתניהו מבקש את ההקלטה?". ארי: "אני לא זוכר". גילדין: "ממה שאתה זוכר מה דובר על ישראל היום?". ארי: "היה ברור שישראל היום תופס נפח גדול ביותר בשוק. זה מה שהפריע למוזס". גילדין: "אתה זוכר פתרונות לבעיה?". ארי: "הועלו כמה רעיונות. על הגבלת מקום פרסום. לא זוכר מה עוד". גילדין: "מה שמעת מנתניהו?". ארי: "אני חושב ששוב, נתניהו ראה במוזס אויב ולכן רצה להגיע לאיזושהי הבנה, שיפסיק את ההתקפות עליו ועל משפחתו". גילדין: "מה אמר לך נתניהו?". ארי: "אתה שואל על מילים ספציפיות?". גילדין: "אני רוצה לרענן את זיכרונך. אתה אומר שנתניהו שיתף אותך עם רעיונות. למה דווקא איתך הוא מדבר?". ארי: "אני מקורב אליו". גילדין: "אנו נמצאים בתקופת בחירות. מה הבנת מנתניהו על סיכוייו בבחירות?". ארי: "הוא חשב שבלי הבנה יפסיד את הבחירות". (הערת אלי ציפורי: "הכוונה של ארי היא הבנה על הורדת גובה הלהבות").

גילדין: "מוזס אמר לו שהוא ידאג שנתניהו יהיה כמה שהוא רוצה". חדד: "אני מזכיר שלא קבלנו עדיין את ההקלטות כראייה". גילדין: "אתה אמרת שאתה זוכר". ארי: "הוא לא התכוונן לזה". גילדין: "אתה זוכר את מי נתניהו הציע ככותב מאמרים?". חדד: "זה לא נכון. החרב מתהפכת מעל ראשו. יש חשיבות מיוחדת לחקירה ראשית כהלכתה". נוית נגב (הפרקליטה של מוזס): "זה לא מטעמכם. זה לא נוח ב-7 שגיאות אלא יותר". ארי: "אני מתבלבל מבחינת תאריכים. אם העלו משהו אחר, אז חוק ישראל היום לא היה רלבנטי". גילדין: "בראיה שלך הרגשת שמוזס מאיים על נתניהו?". ארי: "לא במפורש". גילדין: "אתה זוכר איך הפגישה הסתיימה? מה היה הסיכום?". ארי: "אני באמת לא זוכר. אני יודע. אני מתבלבל בעניינים האלה".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן:....גילדין: "אתה זוכר מתי הייתה הפגישה השנייה המוקלטת?". ארי: "לא זוכר". גילדין: "מי ביקש את הפגישה?". ארי: "לא זוכר". גילדין: "למה נועדה הפגישה השנייה?". ארי: "לעדכן שאין היתכנות לעשות שום דבר לפני הבחירות. אני זוכר שהייתה שיחה קשה. הייתה כתבה של אחד הכתבים של ידיעות אחרונות על יאיר נתניהו וזה מאוד פגע בנתניהו והייתה שיחה בין נתניהו לשרה ודיברו ספציפית על הכתבה הזו". גילדין: "מה נאמר?". ארי: "ההחלטה הייתה להקליט גם את הפגישה הזו. הוחלט שאני לא אשתתף והטלפון יהיה אצל ראש הממשלה". גילדין: "מי הפעיל את ההקלטה?". ארי: "אני". גילדין: "דיברת עם נתניהו אחרי הפגישה?". ארי: "כן. הוא התקשר אלי. אני זוכר שהוא היה קצת נסער. לא יצא בהרגשה טובה". גילדין: "דיברת עם מוזס?". ארי: "כן. עדכנתי את נתניהו בשיחה עם מוזס".

גילדין: "ידועות לך פגישות של נתניהו עם אדלסון?". ארי: "כן". גילדין: "מה אתה זוכר? איפה זה היה?". ארי: "אני זוכר 2 פגישות בבית ראש הממשלה ואחת אדלסון מגיע לבד. הייתה שיחה מאוד קשה והפגישה השנייה הוא הגיע עם מרים אלדסון". גילדין: "דיבר על חוק ישראל היום?". ארי: "לא זוכר". גילדין: "ארענן את זיכרונך. מציג לך התכתבויות. למה להיפגש פעם נוספת?". ארי "לא הייתי נוכח". .....גילדין: "אתה זוכר שנפגשת עם מוזס?". ארי: "לא זוכר למה התבקשתי להיפגש אותו".

אלי ציפורי מסכם את החקירה הראשית עד הפסקת הצהרים: "ארי הרו נרגש מאוד. לא זורם בכלל עם הפרקליטות. התחושה שלי שהוא חושש מהפרקליטות, מאיומים שאולי יגיעו שיגישו נגדו כתב אישום ונזהר שלא יכריזו עליו עד עוין. עד כה הוא לא נתן לפרקליטות דבר זולת כותרת שהפך ל"עד מדינה" כדי לתפור את נתניהו".

גילדין: "אני עובר לניסיונות הרכישה של ידיעות אחרונות. מתי זה התחיל?". ארי: "זה היה ב-2014. היה בהתחלה גוף תקשורת גרמני. אקסל שפרינגר". גילדין: "על מה הם דיברו?". ארי: "לא זוכר את כל השיחה. עלתה האופציה לרכישת ידיעות". גילדין: "מה נתניהו אמר?". ארי: "שידיעות אחרונות מאוד עוין אותו ואת הימין ולכן חשוב למצוא מישהו עם אידיאולוגיה אחרת. המנכ"ל הקשיב ואמר שיבדוק זאת". גילדין: "אתה זוכר על אפשרות שמילצ'ן יקנה את ידיעות?". ארי: "כן. זה עלה גם ג'יימס פאקר". גילדין: "מה קורה בפגישה?". ארי: "זו הייתה פגישת הכנה. מכינים את פאקר. אמרו לו מי זה מוזס. איך צריך להתייחס אליו. איך כדאי להיכנס איתו לשיח במכירה אפשרית". גילדין: "מה פאקר אומר?". ארי: "שהוא הבין". גילדין: "דיברו על סכומים?". ארי: "לא יודע". גילדין: "אני ארענן את זיכרונך". צוותי ההגנה אומרים שהסכומים לא בכתב האישום. ארי: "פאקר עדכן שהוא העביר את המסרים. לא זוכר שום דבר אקטיבי אחר". גילדין: "מה קורה אח"כ?". ארי: "אני לא זוכר". גילדין: "אני מרענן אותך. אתה זוכר שהייתה עוד פגישה?". ארי: "היה אירוע כזה. לא זוכר". גילדין: "איזה רושם הוא עשה עליך?". חדד מתנגד. השופטים אומרים לגילדין להתקדם. גילדין: "למה ידיעות אחרונות לא צלח?". ארי: "לא זוכר".
 
גילדין: "אתה זוכר עוד מישהו שנתניהו עניין ברכישת ידיעות אחרונות?". ארי: "היה בשיחה עם אדלסון". גילדין: "מה קרה בהמשך?". ארי: "זו לא הייתה אופציה רצינית בגלל חוקי המונופולים. לא היה לזה המשך. אדלסון לא אהב שמבקשים ממנו לשקול רכישת עיתון נוסף". גילדין: "אתה מעורב לאחר מכן ברכישת ידיעות אחרונות". ארי: "זה היה באוגוסט 2015 פנה אלי נתניהו וביקש לתאם פגישה בין לארי אליסון למוזס. בין נציגו בארץ עם מוזס". גילדין" "על מה הייתה הפגישה?". ארי: "הבנתי שזה על הרכישה". גילדין: "מה אתה עושה?". חדד: "אנו באירוע שבכלל לא בכתב האישום. זה כבר זולג לפריפריה של הפריפריה".

גילדין: "אני מתקדם. מה קורה בעניין מילצ'ן?". ארי: "הוא פונה אלי. אומר שאני מקובל על 2 הצדדים והוא ורצה שאהיה נוכח עם הנציג של אליסון". חדד: "זה לא מצוין בכתב האישום". שופטת: "איך זה קשור?". גילדין: "נתניהו נחקר על זה ארוכות". שופטת: "אתה יכול לשאול אותו רק מה הוא שמע ממילצ'ן". גילדין: "מה ידעת על הקשר בין מילצ'ן לנתניהו ומוזס?". ארי: "הוא היה בקשר עם שניהם. מבחינת פרטים אני לא יודע". גילדין: "באיזו מידה שמעת מנתניהו שהוא רוצה שמילצ'ן ידבר עם מוזס?". ארי: "לא זוכר". חדד מתנגד להמשיך את הקו הזה של האם הוא ידע, מה הוא חושב, באיזו מידה הוא ידע וכל השאלות המעורפלות הללו.

סרטון יוטיוב - כאן (כותרת בלבד): "תיק 2000 נפתח: תחקיר מיוחד - השיחות בין מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס למיליארדר ארנון מילצ'ן נחשפות". 

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: ארי: זה שנתניהו הכיר את הקשר בין מילצ'ן למוזס - כן. הוא דיבר איתו על זה. אני לא יודע באיזה הקשר". גילדין: "דיברת על אפשרות הרכישה עם עוד אנשים?". ארי: "דיברתי. זה לא היה רציני. היה ברור שהייתה הרגשה שידיעות בא לחסל את נתניהו ואת הימין בכלל ולכן הוא חיפש אופציות". גילדין: "הייתה פגישה עם מילצ'ן?". ארי: "אני חושב שרון דרמר נכח". גילדין: "ספר על הפגישה". ארי: "מגיע לבלפור. נמצא מילצ'ן. הוא כבר סיים את הביקור שלו. הוא לא נמצא. היו שם סיגרים בספריה ותוך כדי הוא מעלה את עניין הוויזה ומבקש עזרה. הוא אמר שהסיגרים בספריה. ראיתי קופסא של סיגרים והוא הביא גם שמפניה". גילדין: "הוא התייחס למי הוא קנה שמפניה?". ארי: "אני חושב שאמר הוא קנה לשרה את השמפניה". גילדין: "מה קרה בהמשך המפגש?". ארי: "זה היה קצר. הוא מעלה את עניין הוויזה ומבקש שנתניהו יעזור לו. אני לא זוכר בדיוק מה. לא זוכר אם עלה השם קרי". גילדין: "בחקירה שלך הזכרת את השם קרי". חדד: "תמשיך עם הטקסט. הוא אמר שהוא לא זוכר ולא יודע". גילדין: "מה נתניהו אמר למילצ'ן?". ארי: "אני לא זוכר". גילדין: "מה רוח הדברים של נתניהו?". ארי: "אמר שיבדוק זאת". גילדין: "מתי התקימה השיחה הזו בנוגע למועד הוויזה?". ארי: "אני לא זוכר". גילדין: "מה קורה מאז?". ארי: "הייתה שיחה עם קרי. אני לא זוכר את המילים המדויקות. הוא מבקש שיעזרו לארנון".

גילדין: "זכור לך שקיבלת טלפונים ממילצ'ן להעביר סיגרים ושמפניות?". חדד: "אתה עושה מעשה פסול. אין שום קשר בין 2 הדברים". גילדין: באיזו מידה קיבלת טלפונים ממילצ'ן?". ארי: "אני לא זוכר עוד מקרה". גילדין: "ממה שראית, ספר על פאקר והקרבה לנתניהו". חדד מתנגד. גילדין: "איך הוא התייחס לנתניהו?". ארי: "הוא אהב את הקשר עם נתניהו". חדד: "אולי כדאי לשאול את פאקר  בנושא זה ולא עד ראיה? אם רוצים על מה שפאקר אמר זה בסדר. אבל אם מדברים על הרושם שלו - אלו מסקנות של העד". ארי: "הוא הזכיר פעם שהוא מתמודד על מכרז כלשהו". חדד: "אני מזכיר שאין בכתב האישום אינטרס כלשהו של פאקר". שחם: "אתה יכול להפנות אותנו לסעיף בכתב האישום שזה יכול להיות קשור?". שחם קורא את הסעיף שגילדין הפנה אליו ונוזף בגילדין שזה לא קשור. גילדין מדבר על "פוטנציאל לזיקה". השופטים מקבלים את ההתנגדות.

גילדין: אתה יודע על אנשים אחרים שהביאו לנתניהו סיגרים?". ארי: "היו מביאים 2-3 סיגרים. הרבה פעמים היו מעשנים יחד". גילדין: "עד כמה נפוץ לראות אותו מעשן?". ארי: "אהב לעשן. עישן הרבה". גילדין: "כמה סיגרים ביום?". ארי: "תלוי ביום ובפגישות. הוא היה מעשן כמה פעמים. אבל הרבה פעמים זה אותו סיגר. לא ספרתי". לשאלת בר-עם: "לא הייתי אתו כל היום". (הערת אלי ציפורי: "המשמעות: העדות בנוגע למספר הסיגרים חסרת משמעות"). גילדין: אתה זוכר את סוגי הסיגרים?". ארי: "קוהיבה". גילדין: "איפה הוא שמר את הסיגרים?". ארי:  "היה לו תיק קטן שבו החזיק 5-6 סיגרים שהיה במשרד". גילדין: "ובבית?". ארי: "ראיתי אותם בספריה". גילדין: "התבקשת לקנות סיגרים?". ארי: "פעם אחת בניו יורק. קניתי 2 סיגרים אחרי הנאום באו"ם".

גילדין: "באיזו מידה מילצ'ן היה מתקשר ללשכת ראש הממשלה? היה מקרה אחד שהוא התקשר ולא העברת את השיחה?". ארי: "כן. אמרתי לו שנחזור אליו, ויותר מאוחר נתניהו התעצבן שלא העברתי את השיחה ואמר שארנון מתקשר תעביר את השיחה". גילדין:"אני מראה לך מחקרי תקשורת עם הדס קליין". חדד: "אני מתנגד. זה הוצג בצו חיפוש של פרשת H3 ואין צו הרחבה". גילדין: "היו לך שיחות עם הדס קליין?". ארי: "כל שיחה של מילצ'ן הייתה דרך הדס קליין". גילדין: "אתה יכול לספר על ביקורים של נתניהו?". ארי: "הם היו בקשר תמידי. לא יכול לתת לך מספר". גילדין: "אני ארענן אותך לגבי הפגישות. אמרת די תדיר". ארי: "אני לא יודע אם זה פעם בשבוע או פעם בחודשיים". גילדין: "אתה יודע איפה נתניהו נמצא בכל רגע". ארי: "לא בכל רגע. אם הוא נוסע לסופשבוע בקיסריה". גילדין: "אתה יכול להעריך כמה ביקורים אצל פאקר?". ארי: "יודע על פגישות שהייתי נוכח בהן". גילדין: "מה אתה יודע על מעורבותו הפוליטית של מילצ'ן?" ארי: "הוא היה בקשר עם הרבה דמויות פוליטיות. היה מקורב מאוד לנשיא פרס".

גילדין: "אמרת שאתה לא זוכר כל יום, לפעמים זה סיגר אחד וזה יכול להיות כמה סיגרים ביום. זה משקף?". ארי: "כן". גילדין: "הייתה פגישה של נתניהו עם מילצ'ן באיזשהו מלון". ארי: "כן. זו פגישה בנוגע לערוץ 13 אז היה 10. זה היה משהו בנוגע לכנסת". חדד: "זה לא בכתב האישום". גילדין: "מי זה טאטא?" ארי: "איש עסקים הודי". גילדין: "מה זכור לך בנוגע לביקור?". ארי: "הייתה פגישה בלשכה עם עוד יועצים. מי שאירגן את הביקור היה מילצ'ן". גילדין: "מה שמעת על המעורבות של מילצ'ן?". ארי: "תיאום הפגישה היה של הדס קליין". גילדין: "מה שמעת על הקשר של מילצ'ן?". ארי: "דיברו על אזור סחר חופשי בבקעת הירדן". גילדין: "אתה זוכר שאמרת שהיה קשר למילצ'ן". חדד: "זה אירוע מלפני 14 שנה. איך אפשר לראיין עד על רענון עד, על ניואנס מאוד מינורי?"

גילדין: "מתי נחקרת לראשונה בפרשה שלך?". ארי: "בדצמבר 2015". גילדין: "ובפרשה הזו נחקרת באמצע 2016. למה בפברואר 2016 לא רצית להפוך לעד מדינה והסכמת ביולי?" ארי: "בפברואר הרגשתי שאני חף מפשע באותו יום הרגשתי שיש עוד תיק, ועוד תיק ולא יעזבו אותי". 

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: ניתן לתמצת את החקירה הראשית של עד המדינה ארי הרו ב-2 משפטים: 1) הוא לא זרם עם הפרקליטות/לא סיפק את סחורה וסבל מבעיות זיכרון 2) במילותיו האחרונות אמר, למעשה, שהוא נסחט ע"י הפרקליטות.
אלי ציפורי סיכם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי

ז. פורסם פרוטוקול נוסף מדיוני בית המשפט המחוזי, מהחקירה הנגדית של נצ"מ מומי משולם בתאריך: 24.4.23.

ח. התקבלה דרך הפרקליטות תגובת רותם רולף (העוזרת דאז של יאיר לפיד כשר האוצר), בעניין המסמכים, שהתבקשה למסור וטענה, שאין לה את המסמכים המבוקשים, אלא יש ברשותה מסמך מאוחר הרבה יותר שאותו היא מוכנה להגיש עם השחרות - כאן
למה הפרקליטות לא פנו למשרד האוצר בדרישה לנסות לאתר אצלם את המסמכים? למה לא פנו למקבל המסמך (הלל קוברינסקי)? לא ברור. 

ט. פורסמו תמלילי חקירות המעורבים בתיק 2000 בכירים מידיעות אחרונות:
1) תמלול חקירת רון ירון - כאן. חקירת רון ירון - כאן
2) תמלול חקירת שילה דה-בר - כאן.
3) תמלול חקירת ערן טיפנבורן - כאן וכאן. חקירת ערן טיפנבורן - כאן

י. בעיית ההקלטות של 2 השיחות בין בנימין נתניהו לנוני מוזס, שהוצאו מהסמארטפון של ארי הרו: יש 3 גרסאות שונות של תמלולי תוכן ההקלטות!:
1) התמלול של 15-16.3.16 שנעשה ביחידת הסיגינט-סייבר: ההקלטה הראשונה - כאן, ההקלטה השנייה - כאן.
2) תמלול ראשון שנעשה ביאח"ה ב-12-13.11.18: ההקלטה הראשונה - כאן. ההקלטה השנייה - כאן.
3) תמלול מאוחר ב-21.11.19 שנעשה ביאח"ה: ההקלטה הראשונה - כאן, הקלטה השנייה - כאן

י"א. בסיכום היומי ב"ערוץ השידורים" של אלי ציפורי ואבי וייס (תוכנית מס'-40 09/05/2023) בלינק ליוטיוב - כאן, נחשפו הצופים בערוץ למספר מסמכים חשובים:
1) מה עו"ד בלכר (העו"ד של ארי הרו) הציע למשטרה תמורת נכונותו של ארי הרו להיות עד מדינה (מזכר של רפ"ק יופה) - כאן.
2) צו החיפוש הראשון בעניינו של ארי הרו בסוף 2015 - כאן.
3) מי השופטת שחתמה על הצו הראשון (משום מה דווקא בנתניה)? - כאן.
4) צו החיפוש השני במרץ 2016 בעניינו של ארי הרו - כאן. פרטי השופט שחתם על הצו (בהתעלמות שזה אישור בלתי חוקי להאזין לראש ממשלה) - כאן
5) צו החיפוש השלישי ביולי 2016 בעניינו של ארי הרו - כאן.
6) מתי בדיוק נערך התמלול של הקלטת השיחה בין נתניהו למוזס ביחידת המודיעין - סייבר של המשטרה? - כאן
7) בקשות עורכות הדין של נוני מוזס לקבל את החומרים של ארי הרו מחקירותיו הקודמות (לפני תיק 2000), בקשות שלא נענו - כאן

י"ב. יוסי באום פרסם כאן ציוץ ארוך וחשוב (כותרת בלבד): ""כך מסובבים יועמ"ש" – מה עשו במשטרה ופרקליטות כדי לחקור את נתניהו?
· אתם תיפלו מהכיסא: מה מכיל מרתף ביתו של מילצ'ן ב-LA, ומדוע המשטרה סרבה לבדוק זאת.
· לא יאמן: על מה רצו לתת למילצ'ן "פרס מפעל חיים"?...
· הדס קליין הופעלה כסוכנת משטרתית. איך זה קרה?
· מה *לא* חקרו כדי לא לפגוע בתזת "קו אספקה" (ספויילר: כמעט הכל)?
ארוך, ושווה. נצא לדרך:" [המסמך המלא כאן, ללא המסמכים]. 

י"ג. התקבלה תגובת הפרקליטות בעניין המסמכים שתנ"צ כורש ברנור היה אמור להעביר להגנה (הפרקליטות מתנגדת להעברת המסמכים) - כאן

8.5.24: פורסם גזר הדין במשפטו של ארי הרו (בפרשת H3 Global האישית שלו - ששימשה "הטריגר" להפיכתו ל"עד מדינה" בתיק 2000). העונש הקל שנגזר עליו היה בדיוק לפי ההסדר שנעשה עימו - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 2000: יום מס 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 והעד 14.5.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים