Telecom News - תיק 4000: יום שני בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: יום שני בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: יום שני בחקירת רפ"ק שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום השני בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 28.2.23, 10:33
שלומי חכמון צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק וחזרה לתיק 4000, וקפצה שוב לתיק 1000 לחקירת נצ"מ מומי משולם, שנקטעה ותחודש לאחר פגרת מרץ, כעת שוב קופצים לתיק 4000 לעדות רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון, שהיה החוקר של שלמה פילבר. כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה רפ"ק שלומי חכמון (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-28.2.23.

הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת עד התביעה רפ"ק (בדימ.) שלומי חכמון בתיק 4000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-27.2.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון לפני פגרת מרץ בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-22.2.23 עד 26.2.23 כולל - כאן.  (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). 

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון בחקירת עד התביעה חוקר בכיר ברשות ני"ע יריב עמיעד בתיק 4000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-14.2.23 - כאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). הכתבה כוללת גם את החקירה קצרצרה של 2 נהגים ממשרד ראש הממשלה קובי לוי ובועז אסייג ב-15.2.23.

הכתבה לגבי היום השמיני והאחרון בחקירת עד התביעה תנ"צ יואב תלם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן. (יש בה לינקים ל-7 הכתבות הקודמות לגבי 7 ימי חקירתו בתיק 4000). 
פילבר, צילום אלי ציפורי

שלומי חכמון אמר לשלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) באחת מחקירותיו: "תגיד שזה ביבי" (שהינחה אותך).
הוא היה ראש צוות החקירות בתיקי האלפים בדגש על תיק 4000.


27.2.23: חקירה נגדיתשל רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון ע"י עו"ד בן צור. (בתמונה משמאל מאתר משרדו).בועז בן צור מאתר משרדו)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת לגבי היום הראשון בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון: חוקרים את החוקרים ‼ העד החדש מדבוקת החוקרים בתיקי נתניהו הוא שלומי חכמון, איש חביב שנקלע לסיטואציה. גם הוא, כמו קודמיו על דוכן העדים, חשף מסכת של פעלולים ותרגילים שמעמיקים את החשד לתפירת תיקים. "תגיד ביבי", הוא אמר לשלמה פילבר - כאן.

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: בן צור: "נעבור על שורת מקרים מתוך חקירת פילבר ונראה עד כמה הוא פלסטלינה ורוצה לרצות אותכם בנושא פגישת ההנחיה".........למשל, החוקרים הציגו לפילבר תמונה מפגישה (בה פילבר השתתף) של לארי אליסון (שהיא לא התמונה שלו כי הוא לא היה בארץ) כדי שיאשר שזה האיש שפגש, והוא אכן אישר כדי לרצות אותם.
בן צור: "רשמת מזכר שלא מתאר שזו הייתה יוזמה שלכם, אלא שזו יוזמה של פילבר. זה לא שהוא העלה את זה, אתם העליתם את זה". שלומי: אני בטוח לא משקר". בן צור: הייתם צריכים לרשום את האמת". שלומי: "אין מצב שאני אכתוב מיזכר שלא משקף את אמיתות הדברים". בן צור: "אני אגיד לך מה פילבר אמר על זה, שיורם נעמן אמר לו שזו טעות". שופט: "האם יורם נעמן הוא עד בתיק?" בן צור: "התשובה חיובית". עו"ד תירוש: "אנו לא נביא כל חוקר שקשור בתיקים אלא רק את החשובים". (הערת אלי ציפורי: "זו אמירה שערורייתית כי תירוש אומרת מראש שהיא לא תביא את כל החוקרים שהיו בתיקים לאחר שרשמה אותם כעדי תביעה").

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "נעבור לעניין שנתניהו לא חותם בלנקו. זה לב העניין. האם אתה זוכר שפילבר מסביר, שהוא זה שרצה להחתים את שר התקשורת?" שלומי: "זוכר". בן צור: "הוא אומר שנתניהו לא יחתום בלנקו. זה מאוד הטריד אותו. הוא נלחץ מזה. אפשרות אחת שהוא הינחה ויחתום בכל מקרה, אפשרות שנייה הוא לא הינחה אז לא חותם בלנקו ואז הוא בודק את הדברים ויכול להיות שלא יחתום. זה לא מסתדר עם הטענה שלכם. אם נתניהו מנחה לגמור את המיזוג הוא רוצה שזה ייגמר. זה לא מסתדר על פניו". שלומי: "בעיני זה מתיישב".  שופטת: "בן צור אומר על החתימה. למה זה משנה לנתניהו מי בא?" שלומי: "אני חושב שלפילבר היה אינטרס לבוא אליו. נתניהו לא חותם בלנקו בכלל אלא אם זה טכני". בן צור: "זה מראה עד כמה אתם הייתם מוכוונים. פילבר ממשיך להסביר שיש משקל לנוכחות שלו, כדי שהחתימה תתקיים בוודאות". בר-עם: "אדוני לא חושב שזה חשוב?" שלומי: "שהוא יראה את פילבר ויחתום בעיניים עצומות". בר-עם:"אם אדוני לא מבין במיזוג, איך הוא יודע את זה, איך אתה מגיע למסקנה ברורה? אולי הוא רוצה להסביר?" שלומי: "פילבר עושה את הדברים מהר ומגיע לשר". השופט: "השאלה אם חשוב לדעת מה המסמך". שלומי: "אני בטוח שפולינה ואבוקסיס (מרשות ני"ע) יודעים את זה".

בן צור: "בוא נראה את הטכניקה החקירתית. זה לא צחוק, יש פה אישומים חמורים". שלומי: "כי פילבר היה עד מבין. אני פחות התחברתי לתשובות שלו. היה לי קשה מאוד עם החקירה הזו ועל זה אני אשמח להיחקר". שופט: "כמסקנה מה זה אומר על העדות שלו?" שלומי: "כלמה שקשור להבנות, יכול היה לתת. אם זו האמת שלו, די זהיר. אני לא הייתי מגיש כתב אישום רק על סמך של עדות פילבר"

חכמון אומר שלא ניתן להסתמך על עדות של פילבר ומבקש לא להיחקר על רגולציה: שלומי: "כן צריך להסתכל בגרסאות שלו בספקנות בגלל שהפך לעד מדינה. אני לא הייתי ראש צח"מ. אני בס"ה הפכתי אותו לעד מדינה. זה שהוא נותן גרסה כעד מדינה, האם הוא מרצה אותנו או דובר אמת? וצריך להיות ספקני".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןבן צור: "אני אראה לך את המופע הבא. איך אתם נתקלים בקשיים ואיך אתם מציעים לו משהו והוא מתרצה. מקרין לך סרטון. אתם נותנים לו את ההסבר למה אתה רצית להיכנס לנתניהו. אתה מציע לו אולי הוא רוצה לגזור קופון". שלומי: "לא הצעתי לו. אמרתי לו אולי זה לגזור קופון". בן צור: "בוא נהיה גלויים. זה הסבר דרדלה. אתם מעלים אותו". שלומי: "נכון". בן צור: "למה שלושתכם במקהלה. זה לא התפקיד שלכם להציע לו הסבר". שלומי: "אין לי תשובה לזה". בן צור: "אתם ממשיכים להציע לו הסברים". שלומי: "אנו בודקים אתו הסברים". בן צור: "זה לא לבדוק. זה לנסות. פילבר לא קונה את ההסבר. אמר שהוא לא רדף אף פעם אחרי קרדיטים" שלומי: "כן. הוא לא מחפש כבוד". בן צור: בוא נראה את הפתרון האווילי. מקרין לך סרטון. פילבר נזכר שהוא באמירה של אייל גבאי שלא צריך לתת לאף אחד להיכנס אליו לחתימה" שלומי: "זה מה שהתכוון. הוא פתאום נזכר. זו הגרסה". בן צור: "לא נגמר בזה. האם אתם יודעים שפילבר היה מוטרד באותו יום חתימה? היו תכתובות עם דוד שרן ביום החתימה". שלומי: לא זוכר". בן צור: "האם אתה יודע שתכתובות של פילבר הופקו סביב מועד החתימה. היה צריך לבדוק את זה?" שלומי: "צריך היה".

בן צור: "לא מציגים לו את זה בחקירה. יש סיבה למה לא להציג לו גם את הראייה הזו? הוא מתכתב עם דוד שרן. הוא בלונדון. הוא אומר שננקטו כל האמצעים בתיק, שצריך להרגיע את נתניהו שכך היה. מסכים איתי?" שלומי: "כן". בן צור: "פילבר אומר לכם שהוא היה מוטרד כי הוא לא חותם בלנקו". שלומי: "ככה גם אני מבין". בן צור: "הרצון להניח את הדעת שהכל נבדק לא מתיישב עם ההנחיה". שופט: "אתה זוכר את ההודעות?" שלומי: "לא זוכר. אם זה לא היה מונח לפני זו תקלה וזה היה חייב להיות מונח אצל פילבר". בן צור: "אתה יודע שמי שהגיע זה שמילה והוא תיאר בדיוק כמו שפילבר תיאר, שהוא שאל שאלות, פגישה של חצי שעה". שלומי: "מקבל מה שאתה אומר". בן צור: "העדות הייתה לפניכם. האם אתה זוכר שמישהו בדק ואימת עם פילבר את מה שתיאר שמילה?" שלומי: "היה הצריך לקחת בחשבון. אין ספק בכלל. בעיניים עצומות האמנתי באנשים של הרשות לני"ע, באודי ובפולינה. אני מסכים שדבר כזה היה חייב להיות מוצג לפילבר".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןבן צור: "בוא נדבר על קוד כחלון. פילבר אמר שהוא לא שינה דבר ממדיניות כחלון. אתה מבין את זה?" שלומי: "שהוא ממשיך את מתווה כחלון". בן צור: "פילבר לא מדבר על הנחייה. הוא מדבר על המשך מדיניות כחלון. זה הכל לדבריו". שלומי: "כן". בן צור: בוא נראה איזו תזה משונה עולה בחדרי החקירות. הייתה כתבה על ענייני נתניהו ואלוביץ'. נתניהו שאלה אותו בעקבות הכתבה אם יש משהו בעייתי שעשינו. ופילבר אמר לו שהדבר היחיד שהייתה חתימה על המיזוג והכל אושר ע"י גורמי המקצוע". שלומי: "אני רוצה לראות את תאריכי הכתבות". בן צור: "זה הזיכרון שלו. הכל פילבר. אתם מבינים את הקושי, כי אחרת נתניהו ישאל אותו מה עשית עם בזק, אם הוא הינחה אותו. אתם הבנתם שזה לא מסתדר. מה פילבר אומר, תראו אלה הדברים שאמרתי לנתניהו. הוא אומר שהוא היה בהדחקה. הוא אמר לו שאין הנחייה ותסלח לי אין נעליים, שהכל בסדר עם החתימה ועכשיו הוא אומר אני הדחקתי. זה רציני מה שהוא אומר?" שלומי: "לא".

בן צור: "עכשיו יש הסבר נוסף שהיה איזשהו קוד בינו לנתניהו. היה לנו קוד שבא ואומר שממשיכים את כחלון. תסכים איתי שאם יש קוד, זה סותר את ההדחקה. אתם הבנתם שיש קוד. צריך להסכים עליו". שלומי: נכון". בן צור: "פילבר מנסה להסביר אבל זה מפותל". שלומי: "הוא בעצם אומר שאין הסכמה על הקוד". בן צור: "זו לא תשובה, נכון מר חכמון?" שלומי: "זו לא תשובה". בן צור: "פילבר נותן הסברים משונים, אתה לא תוהה על שינוי הגרסאות? הייתה חשיבה, אימות או עימות עם פילבר?" שלומי: "אני לא יודע אם עשינו את זה ואם לא, היינו צריכים". בן צור: "האם אתה יודע שיום לפני זה הייתה פגישה בין פילבר לאלוביץ', שבה הוא הגיע להסכמות על השקעה בסיבים אופטיים? פילבר אמר שהוא לא סיפר זאת לנתניהו. הפגישה הייתה ב-29.9 והכתבה ב-30.9. זה נתון שהיה צריך לבדוק אותו. למה הוא לא עדכן את ראש שממשלה?" שלומי: "לא בטוח. אנו אמורים לקבל את הגרסה. כל מה שאתה אומר לעמת זה קדימה יותר".

בן צור: "וזה לא נעשה גם קדימה. האם אתה זוכר שהיה לכם עוד פקפוק בגרסה של פילבר? הוא דיבר על פגישה של דקה, של 40 שניות עם נתניהו. אין לו קשר ממשי עם נתניהו אחרי זה, שנה וחצי". שלומי: "זו בדיוק הבעיה של פילבר. הייתה פגישה ואחרי זה הוא מתנהל עצמאית בשם אותה פגישה. יכול להיות שהבנתי לא נכון. היה קושי רב בגרסה שלו שעברה לדרגים הממונים ואחרי זה עבר להשלמות חקירה שוב ושוב". בן צור: "אתה אומר לו תפרש שוב". שלומי: "עד מדינה אמור להביא ראיות, אז פרשתי לא נכון. מבחינתי מה שהוא אומר זה לא שווה הרבה".

אלי ציפורי הדגיש את הנקודות החשובות בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

סיכום ביניים של אלי ציפורי: "החוקר הראשי של פילבר מודה שאי אפשר היה לסמוך על עדותו ושהיא לא שווה דבר. תיק 4000 ז"ל".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןבן צור: "השתתפת בפגישה כדי להפוך את פילבר לעד מדינה. הוא דיבר על פגישת כורסאות והאיכונים אמורים היו להוכיח את זה". שלומי: "כן". בן צור: "סעיף 1 הוא פגישת הנחייה ואנו מסכימים שזו הנקודה המרכזית". שלומי: "כן, גם בעיניי". בן צור: "עברתם לחדר אחר כדי לתעד". שלומי: "כן". בן צור: "ראינו שבחדר אחר זה מתחיל מסעיף 2 ולכן סעיף 1 יש רק מזכר". שלומי: זו לא חקירה, זה ראשי פרקים". בן צור: "ביקשו ממכם הבהרות מסוימות?" שלומי: "ניסינו להבין מה הוא נותן". בן צור: "בהינתן העובדה שזו הסוגייה המרכזית - מו"מ עם עד מדינה, למה לא מתעדים גם לסעיף 1 שהיה הכי מרכזי?" שלומי: "לא יודע, אין לי תשובה טובה לזה. יכול להיות שנכון היה לעשות זאת". בן צור: "נתניהו אומר לו לפי גרסתו בהתחלה שבשוק הטלקום הוא יעשה מה שהוא רוצה, לא להעלות מחירים, ולהמשיך עם התחרות. כל זה לא מופיע במזכר ולא בהמשך החקירה. זה לא מופיע בסעיף 1". שלומי: אין לי מושג". 

בן צור: "הוא נעצר ל-15 יום, שתיים שלוש נקודות בסוגיה זו. אמרת שזה מקובל". שלומי: "עד מדינה כן". בן צור: "האם אתה יודע שחפץ מסר את העדות שלו כשהוא חופשי?" שלומי: "אין סיכוי לשחרר עד מדינה ביום הראשון". בן צור: "ההסבר היה שיבוש". שלומי: "כן, ברור שאם ייצא החוצה, זה עלול לגרום שיבוש הליכים". בן צור: "אין מוכנות בנוגע לפילבר. אין ראייה קונהקרטית לשיבוש. זה היה נוח לכם שהוא יישאר איתכם". שלומי: "זה נוח". 

בן צור: בוא נעבור לפגישת ההנחיה. הוא נותן שורת סימנים לפגישה, מתי נערכה, באיזו שעה, מי נכח. נכון?" שלומי: "כן". בן צור: "שאלה ראשונה, האם הייתה פגישה בכלל והשאלה הבאה אם הייתה פגישה מה נאמר. זה בפגישה במקום הכי מתועד בישראל - לשכת ראש הממשלה. זו לא קרן נידחת ברחוב. אפשר לבדוק. יש מה לבדוק. מוסכם?" שלומי: "כן". בן צור: "כל משטרת ישראל לא בודקים במקום הכי מתועד. עולם שלם של ראיות. נכון שזה קל?" שלומי: "קל, זה אפשר". בן צור: "בוא נראה איזה חומרים אפשר לעבוד איתם. ממתי אתה יודע שאין ביומן של פילבר תיעוד לפגישה?" שלומי: "אני לא חושב שראיתי דבר כזה. זה לא במשבצת שלי. אני מקבל גרסה ומעביר הלאה. ואם היומן לא נבדק, זה היה צריך להיבדק". בר-עם: "אדוני לא מברר?" שלומי: "שאני מנהל תיק אני מכיר הכל. פה זו פירמידה עצומה". שופט: "לא היה צריך לבדוק, אתה חוקר, אתה לא איש טכני". שלומי: "הייתי צריך לבדוק את הגרסה. אם לא נבדק, זה לא תקין. ואם הולכים לכתב אישום בהחלט כן לבדוק". בן צור: "אתה יודע שפילבר נוהג להתכתב. הכל הופק. האם אתה יודע מי בחן את ההתכתבויות?" שלומי: "לא אני. יואב תלם היה צריך לתכלל את זה. חד משמעית היה צריך לבדוק".

בן צור: "יש איכונים. זה פשוט. זה היה במודיעין". שלומי: "לא זוכר אם שיתפו אותי". בן צור: "מי אמור להנחות את המודיעין?" שלומי: "יואב תלם". בן צור: "האיכונים לא מתיישבים עם גרסת פילבר. האם מישהו שיתף שיש  איכונים?" שלומי: "אני יודע שבדקו גרסאות ואיכונים". בן צור: "ממתי אתה יודע שיש איכונים?" שלומי: "בישיבות סטטוס, חד משמעית". בן צור: "מתי אתה יודע שזה נבדק?" שלומי: "זה היה בישיבות סטטוס". בן צור: "זה הועבר אליך?" שלומי: "לא זוכר". בן צור: "הוא לא נשאל על זה. מה זה אומר להבנתך?" שלומי: "או שלא קיבלנו או שהוא אומר שהייתה פגישה אבל האיכונים מראים אחרת". בן צור: "זו שאלה קשה. נכון?" שלומי: "נכון". בן צור: "הוא אומר שדוד שרן נכח בחלק מהפגישה. למה לא הלכת לבדוק?" שלומי: "למה זה לא נעשה? - לא יודע". בן צור: "הוא דיבר על טופס חופשה וצריך לבדוק. נכון?" שלומי: "כן".

כל נושא טופס החופשה השנתית הזה נותח בהרחבה על ידי בכתבה: "למה "עד המדינה המדומיין" פילבר טמן "עז" והמציא "מכתב חופשה" שלא קיים?".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "הלאה. דוד שרן היה צריך להיות בחלק מהפגישה. שרן לא היה בלשכה במועד של פילבר". שלומי: "כל הבדיקות היו צריכות להתבצע. זה מה שצריך לעשות. מי שהסתכל בזה במאקרו זו הפרקליטות. בשביל זה יש את גורמי הפיקוד והפרקליטות שמנחים אותנו". בן צור:  "היה צריך לבדוק את זה בראש ובראשונה על עד המדינה לפני החתימה. לא נבדק לפני החתימה ולא אחרי החתימה". שלומי: נכון".

השופט בר-עם: "יכול להיות שכל המהלך של עד מדינה היה מתייתר אם היו נעשות הבדיקות?" שלומי: "כן".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

בן צור: "נעבור לדפדפת [הצהובה]. נכון שיש לזה חשיבות?" שלומי: "נכון". בן צור: "חובה היה לבדוק אותה ולהציג אותה לפילבר". שלומי: "כן". בן צור: "הואיל וזה לא קרה אלא אחרי הגשת כתב אישום. זו תקלה?" שלומי:"כן". בן צור: "היו 2 שיחות שפילבר נזכר, זכו לסלוגן של פגישת הנזיפה והמעקב. מה היה צריך כדי לאמת את גרסתו?" שלומי: "לבדוק את הסימנים". בן צור: "עניין ראשון צריך לבדוק זה מחקרי תקשורת. צריך לבדוק גם את ההתכתבויות". שלומי: "ברור, ואם לא - תקלה". בן צור: "והיו צריכים לבדוק את הפרסומים סביב הפגישות". שלומי: "אמרתי שצריך לבדוק". בן צור: "אתה יודע שזה נבדק?" שלומי: "אני לא הייתי מפקד הצוות הזה. ברור שהיה צריך לבדוק". בן צור: "פילבר דיבר על מפגשים עם חיים סבן. אתה יודע?" שלומי: "לא זוכר". בן צור: "יש לזה ביטוי בהתכתבויות שלו". שלומי: "אני לא כל כך מכיר. אין ויכוח שזה היה צריך להיבדק".

בן צור: "בוא נדבר על סיקור. אתה בחקירה של שאול אלוביץ'. הוא אומר לכם תבדקו את הסיקור. אתה אומר לו, זה לא יהיה". שלומי: "אני לא בדקתי את האתר". בן צור: "לא ראינו ממצאים בקשר לנתניהו. היו 4800 כותרות, 15,000 אזכורים. לא ראינו בחינה כוללת השוואתית. קיבלנו בשלבים מאוחרים דרדלה. מתי אתה זוכר, מתי היה הצוות?" שלומי: "אני יודע שהיה צוות שמונה לטובת הסיקור. לא יודע מה הם הפיקו". בן צור: "הממצאים אמורים היו להגיע אליכם?" שלומי: "ברור". בן צור: "היה צריך לבדוק את הסיקור של וואלה!?" שלומי: "היה צריך אבל זה לא היה מכריע את הכף". בן צור: "אמרת שאורי קנר אמר בואו נתייחס לסיקור אוהד כמתת. אתה יכול לפרט?" שלומי: "מבינים כולנו שזה תקדימי". בן צור: "ואם כן חובה לבדוק, גם בתיאוריה, למרות החריגות והתקדימיות" שלומי: "זה נבדק". בן צור: "אנו לא קיבלנו דבר".

ו. חקירה נגדית של רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון ע"י עו"ד זק חן. (בתמונה משמאל, צילום מסך)ז'ק חן צילום מסך.
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: עו"ד ז'ק חן: "אמרת שמראש סומנו 3 עדי מדינה פוטנציאליים ומעל כולם אלוביץ'. תרחיב". שלומי: "בעיניי, גם הבנה, אם יש שותף לעבירה שיהיה מוכן לחצות את הקו ויהפוך לעד מדינה זה שאול אלוביץ'. לא הצלחנו". חן: "סיפרת שאורי קנר העלה את עניין הסיקור ואתם מגלגלים את הרעיון. נדמה לי שיש לך משהו לומר על התפיסה המשפטית? שלומי: "חשבנו על זה". חן: "יורם נעמן ניהל אותכם?" שלומי: "לא. תלם ניצח על החקירה. אתה לא יכול לעשות משהו בלי אישור וכך היה". חן: "בכיווני חקירה?" שלומי: "כן" חן: "תרגילי חקירה?" שלומי: "פיקוד ופרקליטות". חן: "כל נושא המעצרים". שלומי: "כן". חן: "תפיסת רכוש?" שלומי: "כן". חן: "היה גם מעקב צמוד אחרי מה שקורה בחדרי החקירות, בישיבות סטטוס ומחדרי הבקרה?" שלומי: "נכון". חן: "אתה הזכרת את פולינה". שלומי: "היא הייתה מרכיב חשוב בחקירה". חן: "היא הייתה דומיננטית בחקירה?" שלומי: "כן".

חן: "כל מי שהיה כאן שאלנו אותו, האם זה הוא שהלך למח"ש להתלונן. זה היה בנושא חפץ". שלומי: "אני לא התלוננתי ניר שוורץ לא התלונן. יכול להיות שזה יניב פלג. זה באמת ניחוש". חן: "בזמן אמת, אתה שמעת ויכוחים או אי הסכמות בנוגע לפעולות החקירה?" שלומי: "לא שמעתי תלונה רשמית". חן: "כל מה שנעשה היה בידיעת כולם. אתה לא שמעת שמישהו אומר שיש פה בעיה?" שלומי: "אני לא שמעתי". 

חן: "בעניין השיח הלא חוקי עם השופטת פוזננסקי. האם שמעת שאסור היה לעשות?" שלומי: "ברור היינו בשוק". חן: "בצח"מ גדול פונים לנשיא או לסגן נשיא שיקצה שופט שיעבוד איתנו. האם ידעת שהייתה פניה לשופטת עצמה? יש הבדל בין פנייה לנשיא ביהמ"ש לפנייה לשופטת במקרה ספציפי". שלומי: "את זה לא ידעתי". 

חן: אני רוצה להראות לך מקרים הקשורים לשאול ואיריס אלוביץ', אירועים שקשורים לעימות של פילבר עם קמיר ועימות של פילבר עם אלוביץ'". שלומי: "היו עימותים. לא ממש זוכר אותם".

חן מציג לעד את עימות קמיר-פילבר, לגבי הנוכחות בפגישת ההנחיה, כשפילבר מתחיל בהערכות, ושהוא לא זוכר. שוב מנסים להגיד לו להיזכר. ואז הוא מגיע למסקנה, שהוא דיבר עם קמיר על הפגישה, לכאורה, עם נתניהו, מעודדים אותו, וכך זה נולד מתוך חוסר זיכרון גמור וזה הופך לעובדה. זו לא פרקטיקה מקובלת של חקירה. 

שלומי: "כבר אמרתי מה שאני חושב על עדות פילבר. היו לי הרבה קשיים, המון המון מהדברים שלו זה הבנות. זה לא ראיות. אין לזה הרבה ערך. על פניו זה נראה לא טוב".

ולגבי תשובותיו של שלומי, (שלטענתו לא ניהל את העימות אלא היה נוכח), שהוא לא זוכר, ושזו פולינה חוקרת את העניין ושהוא לא היה מעורב כל כך, עונה חן: "יש פה מנהג של חוקרים שמגלגלים אחריות ואנו באמצע פרה עיוורת".

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חן: "האם אתה יודע או נטלת חלק בהולדת הגרסה של פילבר על הפגישה עם קמיר?" הפרקליטות מתנגדת הלוך וחזור לקו החקירה של עו"ד חן. עו"ד חן מטיח בפרקליטות: "זכותי:"זכותי לשאול ואל תפריעי לי. בחקירה ראשית אנו מקבלים כותרות ובחקירה נגדית שום דבר".

חן: "האם אתה זוכר שנטלת חלק בבירור הסוגייה של הפגישות המוקדמות עם קמיר ואיך זה מסתדר עם הולדת גרסת פילבר?" שלומי: "לא. אני ליוויתי את פילבר לעימות. לא הייתי שותף לניהול התוכן".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון חשף את מה שאבי וייס ואלי ציפרי כותבים עליו שנים: שתיק 4000 נתפר בחוטים גסים ועדותו של פילבר שוה כקליפת השום. גם אתר וואלה! כלל לא נבדק. כך, שלא היה מתת ולא היה מתן ולא היה שוחד. רק סיפורי אגדות. והיום גם השופט העיר על הרשלנות של החקירה, שאם הייתה נעשית כהלכה, פילבר לא היה עד מדינה.

ראוי להדגיש, שאבי וייס פרסם כבר ב-20.2.18 (לפני 5 שנים) את הכתבה: "שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי" - כאן.

כ"כ ראוי להדגיש, שד"ר מנדלבליט אמר: ״בלי פילבר לא הייתי מגיש את תיק 4000, בלי תיק 4000 לא הייתי מגיש כתב אישום״.

ז. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאן, אבי וייס חשף 2 מסמכים חשובים הנוגעים לעולה מעדותו של שלומי חכמון:
1) היה טופס איכונים מחברת פלאפון - כאן, שהתקבל בלהב 433 ב-18.2.18, יום מעצרו של שלמה פילבר, והחומר הזה היה ידוע (כך העיד שלומי חכמון) לחוקרים ולפרקליטות (הועלה בישיבת הסטטוס, שניהל מידי יום תנ"צ יואב תלם עם כל ראשי הצוותים והגופים ביחידה ועם עורכות הדין יהודית תירוש מהפרקליטות וציפי גז מרשות ניירות ערך. כלומר: כולם ידעו שאין איכון ל"פגישת הנחייה" של נתניהו לשלמה פילבר ולמרות זאת הפכו אותו ל"עד מדינה" כנגד נתניהו, על בסיס המצאת נתון שקרי, שהוא הלב העיקרי של תיק 4000, עם נתון שלא היה ולא נברא. כלומר: תפרו תיק בחוטים גסים ובחובבנות.
2) החוקרים השתילו, כעולה מהקיטועים כאן, במוח ובזיכרון של דוד שרן, מנהל לשכת רוה"מ דאז, שמי שהביא לנתניהו את המסמכים של "המיזוג" לחתימתו זו הייתה עו"ד דנה נויפלד ושנתניהו לא שאל אותה שאלות ורק חתם על האישור במהירות. אולם, המציאות שונה לגמרי. לנתניהו הגיע מ"מ המנכ"ל והאיש החזק, המקצועי והוותיק במשרד התקשורת, שמילה מימון, והוא ישב עם נתניהו כחצי שעה והסביר לנתניהו הכל, כי נתניהו רצה לדעת על מה הוא חותם. 
כלומר: המציאות סותרת לחלוטין את השקר, שהחוקרים בנו סביב הנושא הזה, והחוקרים ידעו שזה שקר. שעו"ד דנה נויפלד מעולם לא הגיעה לחדרו ולפגישה עם ראש הממשלה. כלומר: הם (החוקרים) באישור הפרקליטות, תפרו כאן תיק בחוטים גסים ובחובבנות. 

חיוסי באום פרסם סיכום מרתק ביותר משלו ליום החקירה הנגדית של העד שלומי חכמון ע"י עורכי הדין של ההגנה, בסדרת ציוצים בטוויטר המתחילים כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 4000: היום השלישי בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-1.3.23 - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים