Telecom News - תיקי 1000-2000: יום 8 בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיקי 1000-2000: יום 8 בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי 1000-2000: יום 8 בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיקי 1000-2000: היום השמיני של החקירה הנגדית של תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 7.2.23, 11:02
יואב תלם צילום מסך

 
לאחר 7 ימי חקירה בתיק 4000, נחקר תנ"צ יואב תלם, (בתמונה משמאל, צילום מסך), בתיקים 1000 ו-2000, לפני שחוזרים לעדי תביעה נוספים בתיק 4000. הכתבה עוסקת בחקירת תנ"צ יואב תלם בתיקי 1000 ו-2000 ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23.

הכתבה לגבי היום השביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-6.2.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום השישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים מ-1.2.23 עד 5.2.23 כולל - כאן.

הכתבה לגבי היום החמישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-31.1.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום הרביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.1.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום השלישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.1.23 עד 29.1.23 כולל - כאן.

הכתבה לגבי היום השני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-24.1.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת (ראשית ונגדית) של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.23 - כאן.

תנ"צ יואב תלם היה מראשי צוות החקירה בתיק 4000. 

6.2.23: חקירה נגדית של תנ"צ יואב תלם בתיק 1000 ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו)
עמית חדד מאתר משרדו
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על יום הדיונים אתמול תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים ‼ תת-ניצב יואב תלם, מגמגם מול פרקליטי נתניהו על תרגילי חקירה לא חוקיים, על שימוש ברוגלת פגסוס, על שערוריית בדיקת הסיקור, על ההינעלות על "התזה", על ההקלטה שמרשיעה אותו ואת ציפי גז. וואו - כאן.

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: יש דיון בדלתיים סגורות בהקשר למקורבת לניר חפץ.
אלי ציפורי העיר בנקודה זו בטוויטר:
ציפורי

הערת מערכת: הדיון בדלתיים סגורות נעשה מסיבה ספציפית, שרבים יודעים עליה, אך בכל זאת, יש צו איסור פרסום של כל פרט הקשור למקורבת, ולכן לא ניתן לפרסם.

בעניין זה הוצג הנוהל המשטרתי לעניין חקירת עורכי דין, הנוהל כאן

מתחדש הדיון. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עו"ד עמית חדד: "נעשו השלמות חקירה בתיקים 1000 ו-2000 למרות שהסתיימו חקירות המשטרה ונמסרו המלצותיה". תלם: "כן, היו מספר המלצות". חדד: "וב-1000 ו-2000 אתה ממשיך להיות מעורב". תלם: "לא. מי שהיה אחראי היה מומי משולם". חדד: "מי ראש צוות החקירה. התיק יתום". תלם: "התיק לא יתום. העברנו למומי משולם". חדד: "בוא נראה מה קרה בזמן הזה. מציג לך מזכר של רפ"ק איתי רמות". תלם: "לא מכיר את המזכר". חדד: "המזכר בנושא שרה ויאיר נתניהו. האחראי היא מומי משולם שאתה מעביר לו משימות. זה דיסק עם יומני שרה ויאיר נתניהו בתיק המעונות שלא קשור כלל לתיקי האלפים. נתניהו לא חשוד. אני רואה שתפסו את היומנים ואז נוטלים יומנים מתיק המעונות לתיק 1000". תלם: "לא מכיר". חדד: "נכון או לא נכון?" תלם: "נכון". חדד: "אני מניח שהפרקליטות העבירה לכם השלמות חקירה ואתה ראש יאח"ה מאשר לביצוע". תלם: "בטוח שלא אישרתי. אני לא זוכר שזו פעולה שעברה דרכי, לא מכיר דבר כזה, לא עסקתי בזה". חדד: "כתוב שהוא נכנס ליומנים של שרה ויאיר נתניהו והוא מסמן זאת בתקופה שלך. תאשר לי שלא הוצא צו הרחבה לתיק 1000 ליומנים". תלם: "לא מאשר, לא עסקתי בזה". חדד: "אתה בראש יאח"ה". תלם: "אני לא זוכר אם פנו אלי בנושא". 

חדד: "היומנים נתפסו בתיבות דואר בתיק המעונות. זה נעשה בתיק אחרי כן". תלם: "כן". חדד: "כדי להיכנס לחומר מחשב בתיק אתה צריך להוציא צו הרחבה". תלם: "אני מנסה לרענן את הידע המשפטי. נדמה לי שלא חייבים להרחיב". חדד: "יש הנחיות ברורות מ-2015 בנושא. צריך לבקש צו הרחבה. את אלי קמיר חקרת בתיק 4000". תלם: "כן". חדד: "בפברואר 2020 נעשתה השלמת חקירה במסגרתה רצו לחפש באייפד שלו דברים הקשורים לתיק 2000. אתה יכול לראות שעשו חיפוש באייפד של אלי קמיר שנתפס בתיק 4000 על תיק 2000". תלם: "לא מכיר את זה. לא מכיר צו הרחבה". חדד: "לא יודע מה קרה ולמה צריך לחפש באייפד בתיק אחר. בוא תסביר אם יומנים נתפסים, האם זה נמצא בדאטה של המשטרה?". תלם: "אני לא מומחה טכנולוגי. אנו מבצעים העתקה של כל הפלאפון והחיפוש הוא באמצעות המגבלות של הצו". חדד: "אתה בטוח בזה?" תלם: "אני לא בטוח בזה". חדד: "אתה בטוח שמבערים עותקים?" תלם: "כן". חדד: "ודברים מעניינים יותר אתם שומרים?" תלם: "יכול להיות שכן". חדד: "אז למעשה כל הטלפונים של כל האנשים נשמר. החיפוש הוא מושכל. אבל כל הטלפון, כל הצילומים של המשפחה הכל נמצא בעותק של המשטרה ואתם מחליטים מה לבער. יש נוהל?" תלם: "לא יודע". חדד: "לכל חוקר יש גישה לדברים האלה ". תלם: "לא. יש הרשאות גישה".

הערה: מאגרי המידע המודיעיניים הבלי חוקיים נחשפו בכתבה: חשיפת המסמך הסודי, המצמרר והמדהים של התנעת הקמת מאגר המידע האדיר על ראשי ערים ורשויות, כמאגר מידע מודיעיני משטרתי (נוסף על המאגר שהוקם לגבי חברי כנסת ושרים והמאגר שהוקם למעגלים נוספים כמו סביבת נתניהו), כדי למיין אותם לפי שיוך פוליטי ולבנות תכנית מקפת לתקיפה\חקירה\מעקב עתידיים נגד היעדים המועדפים מבין ראשי הרשויות הללוהסוף כבר פורסם: הפגסוס חדר ל-3 ראשי ערים לפחות (כלכליסט פרסם 4 שמות של ראשי ערים), רק בגלל שנכללו במאגר הבלתי חוקי הזה. "הרמת מסך" מעל הטיוח הענק של מה שכונה בזמנו בשם "מסמך יצחקי". המשטרה ומשרדי בט"פ והמשפטים מסרבים להגיב לחשיפה המזעזעת - כאן.

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "השלמת חקירה ב-18.11.19. איך זה קורה דווקא אחרי כתב אישום?" תלם: "אין ספק שזה מהלך חריג. אני לא זוכר את זה". חדד: "בוא נעבור על המזכר של ארנון אליעז מ-16.1.20 (כאן) כמה ימים לפני הגשת כתב אישום על שמפניות וסיגרים של נתניהו - אתה לא מכיר?" תלם: "לא". חדד: "לא מבין זאת. אתה ראש יאח"ה. איך אתה לא מכיר את זה? יש אצלך חגיגה". תלם: "אין סיבה שאני כראש יאח"ה אכנס לפרטי פרטים. מי שמכיר את התיק זה מומי משולם". חדד: "ארנון אליעז הוא שוטר ביאח"ה?" תלם: "כן". חדד: "הוא הרכיב טבלה שגויה. אתה מכיר את רוני ריטמן?" תלם: כן. אני חושב שיגאל בן שלום החליף אותו". חדד: "ראש להב יש אצלו ישיבות סדירות, נותן הנחיות?" תלם: כן". חדד: "היית מעדכן בפעולות חקירה משמעותיות את ריטמן?" תלם: "כן, גם את אלי אסייג". חדד: "שיש מו"מ לעדי מדינה. הוא מעורב?" תלם: "מניח שהוא מעודכן". חדד: "יש ישיבות, עוד צמתים שריטמן מעורב?". תלם: "לא זוכר מעורבות כללית או קונקרטית של ניצב ריטמן בתיק 4000".  חדד: "לפני רגע אמרת בדיון את ההפך. זו מעורבות קונקרטית בנוגע לעד מדינה"? תלם: "אני לא זוכר מעורבות קונקרטית".

מעניין אם אלי אסייג "יאבד את זכרונו", כמו עדים רבים מקרב קציני המשטרה הבכירים, כשיגיע להעיד בבית המשפט המחוזי בי-ם. 

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: עוברים לדון על דוד שרן שנחקר בתיק הצוללות. חדד: "קנר שואל את דוד שרן מה התבקשת להגיד בתיק המתנות. האם התרת לו לשאול על תיק המתנות?". תלם: "אני לא זוכר". חדד: "איך הוא יודע שדוד שרן נחקר בתיק המתנות?" תלם: "אני לא יודע". חדד: "קנר אומר לשרן אתה מכיר את הלכלוכים. תספר לי כל מה שאתה יודע. אתה מפקד של קנר. האם היית מודע לשיח הזה?" תלם: "לא זוכר". חדד: "הייתה תרשומת?" תלם: "אני לא יודע".חדד: "בוא תסביר לנו. מגיע חוקר. אומר אתה מסתיר לכלוכים. בוא תסביר על תיק המתנות ואתה אומר זה תקין". תלם: "יכול להיות שקנר רצה לשאול על תיק אחר". חדד: "קנר אומר לשרן שנתניהו כל כך תמים והוא לא צריך להיות רוה"מ. קנר אומר לשרן, שיש לך קלפים, יש לך מה למכור. אתה תשב בכלא. תוציא את הקלף. לא יהיה יותר הזדמנויות. מחכים לך. זה הזמן לקבל החלטות. זו הצעה בוטה להפוך לעד מדינה".

בהקשר זה אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חקירה ע"י עו"ד נוית נגב פרקליטת נוני מוזס בתיק 2000. נגב: "התקיים דיון אצל מנדלבליט להרחבת החקירה בתיק 4000 בנוגע לערוץ 20 והייתה אפשרות כזו שנגעה לנתניהו". תלם:"לא הייתי עושה את הקישור הזה. אני לא זוכר את הדיון". נגב: אתה רוצה להגיד שזה לא היה קשור לנתניהו?" תלם: "אני אומר לא כן ולא לא. ניתן להסיק וניתן גם להסיק אחרת". נגב: "גם פילבר וגם חפץ העלו את יחסי נתניהו לגבי ערוץ 20, והחוקרים אמרו שזה לא מעניין ולא רלבנטי". תלם: "נכון. אני לא זוכר מה אמרו חפץ ופילבר על ערוץ 20".
הערה של אלי ציפורי: "נוית נגב המשיכה בקו החקירה הקודם שלה שמנסה להדביק איזה קו דמיוני לנתניהו על מעורבות בערוץ 20. קו, שנועד לחלץ (כך היא כנראה מקווה) את הלקוח שלה - נוני מוזס".

אלי ציפורי סיכם את החקירה הקצרצרה של נוית נגב:
ציפורי

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חקירה חוזרת ע"י עו"ד אמיר טבנקין.(בתמונה משמאל). טבנקין: "נחקרת סביב חקירת קרוביטבנקין משפחה, כמו האימא של עמיקם שורר והאימא של איריס אלוביץ'. נחקרה גם אשתו של אור אלוביץ'. האם להערכתך מתוך תפקידך האם אתה רואה מהלך חריג ביחס לאימא של איריס אלוביץ'?". עו"ד ז'ק חן: "מתנגד. זה לא ב-18 לחודש. דיברתי על יום הפרוץ". תלם: "זה לא חריג". טבנקין: "הציג לך בן צור שזימונה של אשתו של חפץ זה תרגיל חקירה כדי להפעיל עליו לחץ. אני רוצה להציג לך את חקירתה של חפץ למרות שהיא לא עדה". חן: "לא מבין בשביל מה מציגים את זה". תלם:"היא נשאלה על מעורבות בעלה ועל איזשהו מסמך". טבנקין:"אתה זוכר מה הייתה תגובת ניר חפץ על הפתק שהוצג לו?" תלם: "לא זוכר". טבנקין: הוצג לך בחקירת בן צור שהחוקרים ניסו למנוע ממנו לכתוב תלונה לגבי תנאי כליאתו. האם זה תקין? אני מבקש להציג לך מזכר של ניר שוורץ שכבר הוגש. האם זה מרענן את זכרונך?" תלם: "לא זוכר".

"הפתק" של ניר חפץ - כאן. פרוטוקול החקירה של אשתו (לשעבר, אורית) של ניר חפץ (עם הפתק בסופו) - כאן

ז. נערך דיון בביהמ"ש לגבי סדר העדים. הפרקליטות רוצה להביא ב-15.2.23 או ב-20.2.23 את מומי משולם. (לקפוץ מתיק 4000 לתיק 1000). הפרקליטות מנסה לדחות ככל שניתן את העדות של רפ"ק לשעבר שלומי חכמון בתיק 4000. החלטת השופטים תתקבל מחר. מחר העדות של עד התביעה יריב עמיעד.

ח. אלי ציפורי סיכם בטוויטר את הנקודה החשובה של היום:
ציפורי

ט. אלי ציפורי פרסם בטויטר על עדותו של תנ"צ יואב תלם:
ציפורי

י. פורסמו פרוטוקולי הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם: 17.1.23, 18.1.23.

י"א. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי כאן, אבי וייס חשף, שתנ"צ יואב תלם גילה בעדותו בבית המשפט בורות מדהימה בכל הנוגע לגניזה וביעור. הוא אינו מכיר את החוק ואת הנהלים בנושא ואף אינו מכיר מה כתבה "ועדת מררי", שהוא היה מלווה שלה מטעם המשטרה, בנושאים הללו. הנוהל המשטרתי בנושא גניזה וביעור, שהוצג לצופים בערוץ, נמצא כאן, הסיכום של דו"ח מררי בנושא זה - כאן. הוא היה אמור לטפל בנושאים הללו, אבל בגלל בורותו המוחלטת בנושאים הללו - הנושאים החשובים הללו לא טופלו כלל. "שטאזילנד" תוצרת ישראל. 

י"ב. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי כאן, הופק סרטון קצר מדהים (8 דקות) בו אלי ציפורי חשף מה קרה לתנ"צ יואב תלם כשהגיע לארה"ב לחקור את זאב רובינשטיין, בנוכחות עורך דינו. העיקר: למה חייבים לשנות את החוק בישראל - לא לאפשר חקירה של חשוד ללא נוכחות של עורך דינו, בדומה לארה"ב, על מנת למנוע את העבירות הפליליות, שהפרקליטות והמשטרה מבצעים. הסרטון מומלץ לצפייה ולהפצה כאן

8.2.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הסתיים פרק עדותו של תת-ניצב יואב תלם, ראש צוות החקירה בתיק 4000. ביום העדות האחרון הוא נחקר גם בתיק 1000. למה? מה הקשר? הדברים חסויים בשלב זה. אחר-כך עברו לדיון מוזר לא פחות על סדר העדים הבאים. השופטים יחליטו - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. תנ"צ יואב תלם טען בעדותו בחקירה הנגדית שהוא לא מבין בהאזנות סתר וסייבר וגם לא חתם על צווים (מה שהתגלה חיש מהר כשקר, שנחשף ע"י איילה חסון שהוא חתום על צו האזנת סתר למיקי גנור ב"תיק 3000"). אז "תפשתי אותו על חם" שהוא פשוט משקר. כבר בתחילת דרכו, ב-2003 (התגייס ב-1999, כלומר היה אז בוותק של פחות מ--4 שנים בשרות), הוא מונה ע"י היועמ"ש דאז כחבר ב"צוות לבנת משיח", צוות ממשלתי בכיר שעסק בתחום האזנות סתר והדו"ח של הצוות הזה פורסם ב-2005 (מצ"ב כאן). כלומר: כבר אז, בתחילת דרכו במשטרה, הוא נתפש כמומחה מוביל של המשטרה לתחום ענייני האזנות סתר, במיוחד בכל הנוגע להיבטים המשפטיים של תחום זה.

עדכון 2.5.23: הוגשה תלונה מאוד חריפה ע"י טל רימר, יו"ר עמותת "האמת תנצח, כנגד תת-ניצב יואב תלם. התלונה במלואה - כאן

עדכון 18.1.24: פרקליטות המדינה דחתה באופן מוחלט (כמה לא מפתיע) את פניית \ תלונת "עמותת האמת תנצח" בראשות טל רימר לפתוח בחקירה פלילית ומשמעתית כנגד תנ"צ יואב תלם. ההחלטה של הפרקליטות - כאן. התלונה שהוגשה במלואה - כאן. ​

המשך הכתבה: תיק 4000: היום הראשון בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-8.2.23 והלאה - כאן.

BIG BROTHER FREE
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים