Telecom News - תיק 2000: יום 1 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום 1 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 2000: יום 1 בחקירה נגדית של ארי הרו ע"י חדד ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 2000: יום מס' 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.23, 10:43
ארי הרו צילום אלי ציפורי


לאחר סיום חקירת נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000,  והחקירה הראשית של עד המדינה ארי הרו, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתניהו, ממשיכים הדיונים בחקירה נגדית של ארי הרו. הכתבה עוסקת ביום הראשון של החקירה הנגדית ע"י עו"ד עמיצת חדד הפרקליט של נתניהו, ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 עד 14.5.23 כולל.

הכתבה: תיקי 2000 ו-1000: חקירה ראשית של עד המדינה ארי הרו והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-9.5.23 - כאן.

הכתבה המפרטת את חקירת נצ"מ מומי משולם ורפ"ק רוני לוי בתיק 2000 (ימים 7-9 בחקירתו הנגדית של מומי משולם בביהמ"ש ע"י עו"ד איריס ניב סבאג, הפרקליטה של נוני מוזס, וע"י עו"ד נוית נגב, הפרקליטה של נוני מוזס (חקירה לגבי "חוק ישראל היום"), ואת חקירת רפ"ק רוני לוי ע"י עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-24.4.23 ועד 8.5.23, כולל הדיון בבג"ץ 3823/22 בנימין נתניהו נגד היועמ"שית בפרשת הדלפת החקירה והמסמכים, בעניין ספין "התכשיט של שרה" (שלא נמצא בכתב האישום) - כאן

 

הערות מערכת: כבר לפני שנתיים ציין אבי וייס, שתיק 2000 הוא לא תיק פלילי אלא הזיה של אנשים שלא מבינים דבר וחצי דבר ברזי עולם התקשורת, ואיך עובדות מערכות העיתונים ואתרי החדשות ואיך פועלים הכתבים. החוקרים לא נעזרו בכוונה במומחי תקשורת.

לוח הזמנים של תיק 2000, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי בתיאום עם אבי וייס - כאןניתוחים של תיק 2000 ע"י יוסי באום - כאןכאןכאן וכאן.
סרטון יוטיוב מדהים על חקירת ארי הרו - כאן
כל ההתנהלות בתיק הזה סביב ארי הרו אפוף "צווי איסור פרסום כמו כאן ותעודות חיסיון לרוב. די ברור למה. כ"כ נחשף כאן מסמך הבקשה להמשך "צו איסור הפרסום" בעניינו של ארי הרו, בקשה שהוגשה ע"י הפרקליטות ואושרה בבימ"ש שלום בראשון-לציון (כרגיל...).

כתב האישום (המפוברק), שהוגש כנגד ארי הרו ב-2 הפרשות האישיות שלו, כדי לסחוט אותו להיות "עד מדינה" - כאן
התיק הזה תקוע בביהמ"ש שלום בראשון לציון, כעולה מהמסמך שיש כאןזו "חרב" מעל לראש של ארי הרו.


10.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שופרות הפרקליטות, שנעדרים ממשפט נתניהו, דווקא התייצבו אתמול לקראת עדותו של ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של נתניהו. אלא שהם בילו בצחקוקים לאורך הדיון כי העד, ארי הרו, לא סיפק להם דבר - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן

חקירה נגדית של ארי הרו בתיק 2000 (וגם בתיק 1000) ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום מסך).עמית חדד צילום מסך

ג. אלי ציפורי הדגיש בטוויטר את דברי עו"ד חדד לעד בתחילת הדיו לגבי מילותיו בסיום החקירה הראשית אתמול:
ציפורי

ד. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: עוד" חדד: "חשוב שביהמ"ש יראה על מה הפכו אדם חף מפשע. אתה כפרת בכל הטענות נגדך לאורך כל הדרך גם לאחר שהפכת לעד מדינה". ארי: "כן". חדד: "אתה אמרת שניכנס אליו לחיים ואז לתפוס עליו משהו זו פשוט שערורייה". ארי: "כן. אלה דברים שאמרתי". חדד: "אמרת שניסו לתפור לך תיק. נכון?"/ ארי: "אמרתי את זה". חדד: "אתה היית אמצעי. מדרגה שאפשר לדרוך עליה. לא שיקרת שאמרת את זה".... חדד: "הסברת את כל התשובות. אמרת שהכל תקין עם הבדיקה על החברה הפרטית שלך". התובע גילדין מתנגד: "הוא הודה במסגרת עד מדינה. זו הייתה הסכמה". חדד: "כל מה שאני מראה שהאירוע הגיע אליו בהפתעה. זה הכל. זה בתודעה שלו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר נקודה חשובה זו:
ציפורי

...חדד: אחרי שהתפטרת אתה מתחיל מחדש את חייך הפרטיים והעסקיים"/ ארי: "נכון". חדד: "ואז כרעם ביום בהיר ב-14.12.15 לקחו אותך לחקירה. הופתעת?" ארי: "כן". חדד: "בוא נראה את דו"ח החיפוש. התייעצת עם מישהו?". ארי: עו"ד לא קרא את זה. הייתי בבית". חדד: "נראה את דו"ח הפעולה. אמרת הנה המחשב הניד תעתיקו מה שאתם רוצים. זה היה מאוד מזמין והם לא לקחו שום דבר מהבית". ארי: "נכון". חדד: "מי היו החוקרים שחקרו אותך בחקירה הראשונה?". ארי: "שמות אני לא זוכר". חדד: "זה היה רוני לוי. מתחילת החקירה מזהירים אותך. לא היית חשוד בשוחד, עבירות תמס והלבנת הון אלא ברישום כוזב במסמכי תאגיד והפרת אמונים". ארי: "נכון". חדד: "התקשרת לרועי בלכר העורך דין שלך?". ארי: "כן. בלכר שותף של נוגה רובינשטיין. היא חיברה בינינו".

המזכר של הנקודות מטעמו של ארי הרו כפי שמסר טלפונית עו"ד רועי בלכר לרפ"ק דני יופה נמצא כאן

חדד: "השארת את הטלפון ברכב?". ארי: "אני לא זוכר". חדד: "בשעות הערב נכנס אסף וולפיש וביקש ממך את הטלפון". ארי: "זוכר שלקחו את הטלפון". חדד: "החוקרים רוני לוי ויעל אפוטה מדלגים בין הפרשה שלך לבין התיקים שלנו?". ארי: "אני זוכר שחקרו אותי על זה". חדד: "שאתה מוסר את הטלפון הנחת שהחוקר פועל לפי החוק?ארי: "כן". חדד: "לא ידעת שזה היה על בסיס צו חד-פעמי?". ארי: "אני מניח שאם החוקר מבקש הוא פועל על פי חוק". חדד: "אתה משוחרר בתחנה ולא בביהמ"ש?" ארי: "נכון. זה היה מעצר בית". חדד: "ולא חקרו ואתך פעם נוספת?". ארי: "נכון". חדד: "כמעט לא חוקרים אותך בתיק הזה". ארי: "נכון". חדד: "כי היית אמצעי ולא מטרה". גילדין: "אילו אמירות מיותרות". חדד: "האם הרגשת שאתה האמצעי ולא המטרה. שרמזו לך?". ארי: "נכון".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חדד: "זה לווה ברעש מחריד בתקשורת". ארי: "נכון". חדד: "הכתבות בהארץ היו עם פרטים מוכמנים על החקירה והתלוננת על כך?". ארי:"נכון". חדד: "בתודעה שלך זה מגיע מהמשטרה". ארי: "אני יודע שזה לא הגיע ממני". חדד: "אתה מבין שזה נועד להפעיל עליך לחץ, למעוך ולשבור אותך?". ארי: "כן". חדד: "ובעוד שהם מזהירים אותך הם מדליפים נגדך". ארי: "נכון". חדד: "בכל הפרשה הפרטית שלך שהוגדרה כחמורה אתה נחקר רק פעמיים". ארי: "כן". חדד (בציניות): "ממש תיק חמור. ערן קמין חקר אותך ואמר שאם אתה רוצה לצאת מהברוך תביא דברים אחרים. עוד לא היו תיקי אלפים. זה מה שהבנת?". ארי:"כן. הבנתי שהתכוונו לראש הממשלה. כך הבנתי". חדד: "זו לא הבנה מופרעת ומופרכת". גילדין ממשיך להשתולל בהתנגדויות. חדד: "אתה זוכר מה הטקסט המדויק?". ארי: "אני חושב שאמרו שיש לי ברוך ויש דרך לצאת מזה". חדד: "והבנת שהכוונה היא לראש הממשלה?". ארי: "כן". חדד: "אני מניח שצפית בראיון של ערן קמין אצל אילנה דיין" ארי: "לא צפיתי. ראיתי פרסומת". חדד: "הוא אומר שם דבר חמור. שאם החרב על צווארו, דג קטן יביא דג גדול ברשת. כלומר, שאתה דג קטן להפיל דג גדול נתניהו. ככה הרגשת?". ארי: "נכון".

תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש כאן
המפגש הראשון של ערן קמין (באישור מפקדיו ובידיעתם) עם בן כספית בנובמבר 2012 (רוב המידע נמחק בכוונה מהמסמך הזה) - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "נעבור לטלפון. הוצא צו לחיפוש בטלפון כי האמנת שלא יחטטו בדברים אחרים, זולת הפרשה שלך". ארי: "זו האמונה שהייתה לי". חדד: "אף אחד לא אמר לך שיש עניינים של חסינות על שיחות של ראש הממשלה ואף אחד לא אמר לך שלקחו את הטלפון בניגוד לחוק". ארי: "אף אחד לא אמר לי". חדד: "נכון לתחילת 2016 ב-10.2 אתה מקבל את הטלפון הנייד מחקירת הפרשה שלך. עמית סגל הוא סיפר בזמנו שארי הרו בודק את הטלפון שהוחזר ורואה שהאפליקציות של שיחות נתניה-מוזס היו פתוחות. תאשר לי שהאפליקציות פתוחות ב-10.2". ארי: "נכון". חדד: "ולכן אתה מסיק שהמשטרה כבר יודעת על שיחות נתניהו-מוזס ומבין שעושים לך תרגיל?". ארי: "כך חשבתי". חדד: "התייעצת עם עורך הדין שלך?". ארי: "נכון". חדד: "ואז פלוני מחליט ללכת לשי ניצן. עדיף לבוא ולספר את זה". ארי: "נכון". חדד: "זה התרגיל המאוד מלוכלך שעושים עליך. באותו זמן לא ביקשת דבר כי חשבת שאתה חף מפשע. תאשר לי שאלמלא האפליקציה הייתה פתוחה אין שום סיכוי שההקלטות היו נמסרות". ארי: "לא הייתי מוסר". חדד: "מי שמסר את המידע לא נכח בפגישה". ארי: "נכון". חדד: "ידעת שהוא הלך לשי ניצן". ארי: "ידעתי". חדד: "תאשר לי שאתה מנחה את השליח שאתה לא רוצה שום טובת הנאה כי הבנת שאתה לא צריך כלום". ארי: "נכון". 

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "לא בדקת מה תאריכי הפגישה לפני שמסרת את המידע מהזיכרון". ארי: "לא בדקתי תאריכים". חדד: "אנו רואים בפאראפרזה יש תאריכים מסוימים, אבל באישור היועמ"ש יש תאריכים אחרים. אני חושב שהשתמשו בכלים פוגעניים נגדך כמו פגסוס. קיבלנו דו"ח ואני אשאל אותך עליו. מדובר בדו"ח חלקי. זה דו"ח של מומחה מחשבים על הקלטת מוזס-נתניהו. אמרת שלא העתקת את ההקלטות ולא זכרת". ארי: "כן". חדד: "זה ממחיש שנכנסו מרחוק. אתה לא נכנסת לקבצים בתחילת ספטמבר. זה לא אתה". ארי: "לא". חדד: "עכשיו אפשר להבין למה חקרו אותך. אני מראה לך את הקבצים שהוגשו לביהמ"ש. רואים שינוי. אתה לא שינית את הקבצים". ארי: "נכון". חדד: "תאשר לי שלא השמיעו לך את כל ההקלטות לאורך כל החקירות" ארי: "נכון". חדד: "בפעם הראשונה זה 7.5 שנים אחרי החקירה הראשונה ו-9 שנים אחרי ההקלטות. הזה היה בריענון עד". ארי: "כן. הקשבתי אבל לא לכולן". חדד: "לכן אתה לא יכול לאשר שזה אחד לאחד". ארי: "לא זוכר כל שנייה". חדד: "אז ממילא אתה לא יכול לאשר שההקלטה משקפת את השיחות הן הראשונה והן השנייה". ארי: "נכון". חדד: "עדכנו אותך שיש חקירה על ההקלטות?". ארי: "לא". חדד: "אז המידע נמסר וזה היה נכס". ארי: "נכון". חדד: "והתודעה שלך שאין כלום בתיק שלך". ארי: "נכון".

חדד: "גם לא ידעת על המהלך המנוול של עיכובך בשדה התעופה". ארי: "נכון". ......חדד: "תאשר שהרגשת בחקירות לאורך כל הדרך שהכול נועד כדי להדק את החבל סביב צווארך כדי לתת משהו על נתניהו". ארי: "ככה הרגשתי". חדד: "אתה אומר לחוקרים, אתה לא מבין את הדרמה של שדה התעופה. היו מתקשרים והיית בא. הופתעת מהדרך?". ארי: זה הפתיע אותי". חדד: "ברור לך שהמטרה היא להלחיץ אותך". ארי: "הרגשתי שזה מאוד בעייתי בדרך שהם מתנהגים אליך. לא הבנתי למה מעכבים אותי". חדד: "מוציאים צו מחקרי תקשורת נגדך. ידעת?". ארי: "לא ידעתי". חדד: "ביקשת להתייעץ עם עו"ד רועי בלכר כיוון שאתה חשוד בתיק אחר ולא בגלל שעשית משהו?". ארי: "נכון. הבנתי שמתחילים לחקור אותי בתיק 2000 ועוד תיק ואנחנו בעוד תיק והבנתי שלא יעזבו אותי". חדד: "החבל הדוק. המשפחה מתערערת. איבדת ממון. אתה בן אדם נואש. זה מה שהבנת". ארי: "נכון". חדד: "הביאו אותך כאחרון העבריינים משדה התעופה. לא אכלת בחקירות. היית אחרי קונקשן ונחקרת עד הלילה. אתה עייף רצוץ מנטלית בלי אוכל. זה מה שהרגשת. לא אכלת במהלך החקירות. לא ישנת הרבה שעות לפני וחקרו אותך הרבה שעות מאז שנחתת". ארי: "נכון. לא אכלתי". חדד: "היית רצוץ ושבור גם בגלל התיק האישי. אתה מפורק". ארי: "זה היה יום לא פשוט".

חדד: "כמובן שהבנת שהם יודעים על ההקלטות". ארי: "נכון". חדד: "אני מקריא לך ממה שאמר לך מומי משולם על מיזעור נזקים. אתה הבנת שאתה מסובך בתיק האישי ואתה צריך לעשות חשבון נפש ולחשוב על המשפחה והילדים". ארי: "כן". חדד:"הכוונה הייתה שתמסור מידע על נתניהו". ארי: "זו הייתה ההרגשה הכללית". חדד: "הבנת שמדברים איתך על הקלטות של נתניהו?". ארי: "כך הבנתי". חדד: "ואז מדברים על הציונות שלך, תחשוב על הילדים ועל עצמך. בוא נדבר על ההקלטות. זה מהלך הדברים?". ארי: "נכון". חדד: "הם אומרים לך שהימים יהיו ארוכים, שוב אתה מבין שלא יעזבו אותך". ארי: "כן. זה מה שהבנתי. הבנתי שהמטרה שלהם היא נתניהו". חדד: "שאם לא תיתן את נתניהו תהפוך לחשוד בתיק".ROPE FREE

המידע שמסר רפ"ק (דאז) אבי רוטנברג (בן זוגה של ג'ודי ניר-מוזס-שלום) של בעניינו של ארי הרו:
מידע אבי רוטנברג

אלי ציפורי פרסם בטוויטר נקודה חשובות בדיון עד הפסקת הצהריים:
ציפורי
ציפורי
חוק חסינות חברי הכנסת המסדיר חיפוש והאזנה לנבחרי ציבור (שרים וחברי כנסת) - כאן

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אמרת לפני ההפסקה שהבנת שזה נתניהו. תיתן משהו ונעזוב אותך. משולם היה הכי בוטה מכולם". ארי: "כן". חדד: "מציג כתבה של גידי וויץ. מגייס התרומות של נתניהו חשוד שביצע עסקה פיקטיבית ב-3 מיליון דולר. הוא התבסס על מסמכים. בוא ננסה ביחד מאיפה זה הגיע. כתוב שהמשטרה תמסור בקרוב המלצה על התיק האישי שלך. זה לא מידע שמגיע מלשכת ראש הממשלה". ארי: "לא". חדד: "והסכום?". ארי: "לא יודע". חדד: "זה דברים מתוך החקירה". ארי: "נכון". חדד: "אני חושב שההדלפה נולדה להפעיל לחץ. אתה הבנת שזה לא צירוף מקרים ושהפרטים יכולים לבוא מהמשטרה. תאשר לי שחשבת כך". ארי: "הניתוח שלי היה שהם הגיעו מהמשטרה". ...חדד: "ואז קורה דבר מוזר. עוברים לחקור אותך באזהרה בנושא אחר. זה מטלטל, אחרי שנוטעים בך תקווה". ארי: "בוודאי זה מטלטל".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

תקלה לזמן קצר בשידור מביהמ"ש. במהלך זמן התקלה חדד דיבר על השיחות של ארי הרו עם כורש ברנור מחוץ לחדר. ארי אמר שזה היה כמה פעמים ולא פסל את האפשרות שהיו שיחות על עד מדינה. כמובן שאין תיעוד לשיחות הללו.

...ארי: "הרגשתי שתיק שלי, תיק 2000, תיק 1000, הם לא אהבו את התשובות שלי. הבנתי שהממצב בעייתי". חדד: "אתה סיפרת אמת. הם סרבו לקבל את האמת שאתה נותן להם". ארי: "כשחוזרים על שאלה ועוד שאלה, או שהם לא מבינים מה שאני אומר, ואני דיברתי בצורה ברורה, או משהו אחר". חדד: "אתה מבין שאם אתה לא מתיישר לא יניחו לך לעולם. זו התחושה שלך". ארי: "הרגשתי שלא מקבלים את האמת שלי". חדד: "הם לא רצו את האמת שלך, הם רצו אמת אחרת מבחינתם". חדד: "תראה מה כורש אומר לך. אתה יכול להגיד על דברים פליליים. זה יסגור לך תיק. מה הרשימה של הדברים הפסולים. הוא לוחץ עליך מאוד". ארי: "כן". חדד: "הוא רוצה כל מעשה פסול, אפילו לא פלילי. אתה הבנת שמדובר במסע דייג נגד נתניהו". ארי: "כן". חדד: "הבנת שאתה בשוק. שצריך להביא סחורה. שצריך להביא את הקרקפת של נתניהו". ארי: "לצערי הבנתי את זה".

הערת מערכת: זו אמירה מאוד חשובה של ארי הרו!!

...ארי: "את האמת תמיד אמרתי. עם כל ההתקפות ועם כל הלחץ. זה היה מצב מאוד לחוץ ולחיץ. כשמעלים נושאים ואני אומר להם אין כלום והם ממשיכים. לא הבנתי מה הם רוצים ממני". חדד: "אתה אמרת להם שהכל זה בולשיט. אין לי מה לתת". ארי: "נכון". חדד: "כורש כל הזמן מבהיר לך שהוא לא מתרשם ממה שאתה אומר ואז הם מזכירים את ביבי ושרה, ואתה מבין שזו המטרה". ארי: "כן". חדד מעיר שכל זה היה בלי אישור יועץ משפטי מתאים.

חדד: "בתודעה שלך הכל נקי. ואתה צריך לחזור אחורה ולחשוב על מעשים פסולים". ארי: "כן". חדד: "שאלו אותך להטיית בחירות בפריימריז כדי לנצח את פייגלין. לא חשבת שזה הגיע למחוזות השיגעון?". ארי: "כן. זה היה מוזר". חדד: "אתה נובר בהיסטוריה של 15 שנים עם נתניהו ואתה לא מוצא כלום". ארי: "נכון. אני מבין שמה שאני נותן להם זה לא מספיק". לשאלת שופט: "לא היו דברים שקפצו לי בראש. אולי הם קיוו שאזכר". חדד: "אתה מבין שאם לא תיכנס איתם להידברות, אתה מחוסל. אתה צריך מצוא משהו קטן". ארי: "נכון". חדד: "ולכן אתה אומר תן לי כמה דקות. אולי תיזכר במשהו שישביע את התיאבון שלהם". ארי: "נכון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:

ציפורי

חדד: "אתה מגיע הביתה אחרי 36 שעות ברצף שאתה לא ישן". ארי": "נכון". חדד: "תאשר לי שאתה לא התקשרת באותו יום להארץ". ארי: "כמובן שלא". חדד: "בוא נראה מה כותבים בהארץ מיד אחרי שנחקרת. יניב קובויץ. זה לא נעים לגלות שאתה נחקרת הרבה שעות ומיד יש הדלפה". ארי: "בהחלט לא נעים". חדד: "אתה ידעת שבזמן החקירות יש הדלפות?". ארי: "לא הייתי עם טלפון אבל הבנתי את זה אחרי החקירה". חדד: "זה בטח שיגע אותך. יותר מזה, לחדשות 12 הודלף שתהפוך לעד מדינה. הם יודעים הכל. מה חשבת על זה?". ארי: "אם אני לא מדליף ואני בתוך המשטרה והטלפון לא אצלי. זה יכול להגיע רק מקומות אחרים". חדד: "הבנת שזה חלק מהלחץ עליך?". ארי: "ברור". חדד: "מתברר שהתא המשפחתי שלך מתפרק. זו הייתה אחת הסיבות". ארי: "כן. זה היה חלק מכמה סיבות. אמרתי להם שאני מהיום הראשון דובר אמת". חדד: "אבל זה לא הספיק להם. אני מניח שאת הצריך לתת להם מידע על נתניהו". ארי: "ברור לי שהמו"מ הוא רק על ענייני נתניהו". חדד: "אתה מבין שזו הדרך ואין בילתה. לא כי עשית משהו, כי פשוט מפעילים עליך עוד ועוד דברים". ארי: "הבנתי שלא יעזבו אותי". חדד: "היו לך 4 ימים. אתה מנסה להיזכר במשהו". ארי: "זה מה שניסיתי לעשות". חדד: "ואתה לא מכיר שום דבר פלילי. אבל בכל זאת אתה מנסה להיזכר". ארי: "נכון".

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: בהמשך מעביר רועי רשימה של עניינים לא פליליים שאתה יכול למסור. אתה עובר עם רועי בלכר תקופה תקופה למצוא משהו שיכול לחלץ אותך?". חדד מציג את המזכר על מה ארי הרו ימסור (המזכר כאן). אודליה כרמון, כל מיני אירועים. חדד:"בזמן אמת לא חשבת שיש פה משהו פלילי?". ארי: "נכון". חדד: "אבל כשחוזרים לאירועים האלה, שאתה נמצא בבירא עמיקתא, אתה מנסה למצוא משהו אולי פסול". ארי: "כן". חדד: "שוב חקרו אותך על אודליה כרמון ועל מימון טיסות לחו"ל". ארי: "כן". חדד: "אמרת להם שהאמת לא מסתדרת עם התיזות שלכם, עם מה שבניתם". ארי: "נכון". חדד: "קיבלתי את התמליל שלך. הבנתי שהם ניתקו מגע". ארי: "נכון". חדד: "הבנת שזה חלק מהתהליך להפעיל אליך לחץ". ארי: "הבנתי שאם הייתי מספק את הסחורה היו מקדמים. הבנתי שכל מה שמסרתי, לא מספיק".

חדד: "והם ממשיכים להדק את החבל על הצוואר, עד שזה כורך את העור שלך. נחקרת בתיק שלך בדצמבר 2015. ביולי 2016 לוקחים אותך מהמטוס. מאיימים עליך. אתה רוצה לגמור את זה. מוסר מה שמוסר ואז נעלמים". ארי: "כן". חדד: "אחרי שחוקרים אותך בתיק 1000 ו-2000, מזמינים אותך לחקירה בנובמבר על הפרשה שלך. זה פתאום מתעורר. היה לך מוזר?". ארי: "כן". חדד: "הבנת שזה חלק מהלחץ?". ארי: "כן". חדד: "אבל תופסים לך בגלל השוחד והלבנת הון. זה מצוץ מהאצבע. תופסים רכוש במיליוני ש"ח. חונקים אותך לחלוטין כרעם ביום בהיר". ארי: "כן". חדד: "בזמן שאתה מפרפר למוות, אז אולי תיתן משהו. דורכים עליך". ארי: "כן". חדד: "זה היה בלוף אחד גדול". ארי: "על הדברים האלה בוודאי". 

חדד: "בהסכם עד מדינה הסכמת על 'הפרת אמונים'. תפסו מכל הבא ליד וגם את הנכסים שבבעלותך וזה משתק. אתה לא יכול לקנות חלב. אשתך לא יכולה לקנות חלב". ארי: נכון". חדד:" אתה עם צלקות בגב ופתאום בנובמבר 2016 כי הם רוצים את נתניהו. זה מחנק כלכלי. ברור שזה חלק מהידוק הלולאה". ארי: "ככה הרגשתי". חדד: "זו מכה מוראלית ומשפחתית. אתה צריך לבקש כסף מחברים". ארי: "זה היה נורא". חדד: "מחלטים לך 2 בתים ועוד 5 מיליון ש"ח. ס"ה כ-10 מיליון ש"ח. התפיסה הראשונה הייתה ללא הסכמה". ארי: "כן". חדד: "אחרי זה הגעת להסכמה מסוימת לשחרור מסוים". ארי: "אני לא זוכר בדיוק". חדד: "וכמובן שהכל מודלף לעיתון. מספרים לנו על כלכליסט. אתה התפרקת לרסיסים בחקירות האלה". ארי: "היה לי מאוד קשה". חדד: "גם מחשידים עו"ד שקרוב אליך". ארי: "כן. זה נורא". חדד: "היה חשוב לך לא לפגוע באחרים. הרגשתך שעולמך נעלם לגמרי". ארי: "כן". חדד: "לא הורידו את החבל מהצוואר עד היום. יש כתב אישום מרחף עליך וגם על עורך דינך, שהיה שימוע ואין החלטה". ארי: "סיפרו לי שהייתה כתבה". 

אלי ציפורי תיאר בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אחרי החקירה דיברו איתך על 'הסכם עד מדינה'. בינואר 2017 יש חקירה בתיק 2000 ועדיין לא מזמנים אותך לחקירה בתיק 2000. אתה יודע שמנדלבליט החליט לא להתקדם עם סיפורי אודליה כרמון בסוף 2016?". ארי: "לא ידעתי". חדד: "מישהו אמר לך שאין יותר תיק 1000 הישן?". ארי: "לא". חדד: "אמרו לך שכל החשדות ביחס לידידי הליכוד התפוגגו?" ארי: "לא". חדד: "המשמעות היא שלבד מהפרשה שלך לא גילו לך שהכל נסגר". ארי: "לא סיפרו לי". חדד: "הייתה המלצה של המשטרה בנוגע לפרשה שלך להעמיד אותך לדין בעבירת שוחד. זה בפברואר 2017. זה המשך הלחץ עליך?". ארי: "כן. לא הבנתי על מה מדברים". חדד: "במילים אחרות זה היה מופרך". ארי: "כן". חדד: "ולמרות שיש ריק בעייתי, המשטרה ממליצה להעמיד אותך על שוחד". ארי: "הייתי באפריקה. קיבלתי הודעה". חדד: "ואתה מבין שאם יש או אין ראיות אפשר להעמיד על שוחד, למרות שמעולם לא קבלת שוחד". ארי: "נכון". חדד: "אז השאירו אותך תלוי על חבל. בשלב זה אין מו"מ על עד מדינה". ארי: "אני מניח שלא היה".

חדד: "ב-27.3 זימנו אותך לחקירה בתיק 1000 החדש. הרגלי העישון של נתניהו. אתה זוכר את האירוע הביזארי הזה?". ארי: "זוכר את האירוע". חדד: "אומרים לך  שהמו"מ על עד מדינה בינתיים הושהה. אתה יכול להסביר למה השהו את המו"מ חוץ מהידוק החבל?". ארי: "לא יודע. לא זוכר". חדד: "אתה עונה לשאלות למרות שזה לא חלק מהמו"מ, כי אתה החלטת לומר אמת גם אם היא לא מתאימה לחוקרים". ארי: "נכון". חדד: "אני רוצה להראות לך חקירה מתיק 3000 שנחקרת. זוכר את זה?". ארי: "פעם או פעמיים". חדד: "מזמינים אותך גם בתיק 3000 כדי לראות מה יש לך לתת כחלק מהמו"מ על הסכם עד מדינה". ארי: "נכון". חדד: "החקירה הזו בתיק 3000 וגם בחקירת הפרשה של ארי הרו - את זה לא קיבלנו". חדד פונה לשופטים: "אני מבקש שביהמ"ש יורה לפרקליטות להעביר את כל החומרים שקשורים למו"מ של ארי הרו על עד מדינה". גילדין: "אני לא הכרתי. (הערת אלי ציפורי: "איזו בדיחה"). על עניין תיק 3000 אנו נבדוק זאת". חדד: "שיבדקו גם אם יש משהו בחקירות על החברה הפרטית שלו". גילדין: "אנו נבדוק". (הערת אלי ציפורי: "ארי הרו נחקר פעמיים בתיק הצוללות ובתיק האישי שלו והדברים לא נמסרו להגנה").

אלי ציפורי סיכם בטוויטר את הדיון:
ציפורי

לסיכום: היום היה יום דרמטי ביותר בו ארי הרו זרם כל משך הדיון עם החקירה הנגדית של עו"ד עמית חדד, סיפק לחדד את הסחורה, הסכים עם קביעותיו של חדד והפך סופית לעד הגנה מובהק! במהלך הדיון הוא ענה עשרות פעמים "נכון" "כן" "כך הבנתי" לקביעותיו של עו"ד חדד. חדד השכיל לתאר את מצבו האומלל של ארי הרו - בצורה שלא יכולה להשאיר אף אדם אדיש. 

ח. בעקבות "סיכום היום" ששודר ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן, עולה, שמעבר למה שכבר נחשף ע"י אבי וייס כאן וכאן (קשר טלפוני אינטנסיבי של ארי הרו עם ארנון מילצ'ן דרך הדס קליין במהלך 2014, במטרה לקדם מכירת המניות של נוני מוזס ב"ידיעות אחרונות" לידי מילצ'ן ו\או פאקר ובעלי הון נוספים מרחבי העולם, ללא הסבר סביר או נכון מהדס קליין - כאן), נתניהו, בתיאום עם נוני מוזס, קידם ניסיונות למכירת "ידיעות אחרונות" לבעלי הון בחו"ל שנתניהו הכיר אישית וזה פורסם (כלומר: הודלף) אף כמה פעמים בתקשורת (ונושא זה אף נשמע בברור בהקלטה הראשונה, שארו הרו הקליט בשיחה בין נתניהו למוזס, בתחילת דצמבר 2014, כשההקלטה השנייה הייתה בכלל שיחת מריבה ואיומים, בעיקר איומים של נתניהו כלפי מוזס ולא ברור איך שיחת מריבה ואיומים הופכת ל"עסקת שוחד") והנה כמה דוגמאות לפרסומים ממוקדים כאלה:
1) כתבה כאן מ-15.1.17 של גיא פלג ב-N12 (כותרת בלבד): "חשיפת חדשות 2: נתניהו תיווך בין מוזס לשלושה אנשי עסקים.
לא רק דיבורים - גם מעשים: על-פי מידע שהגיע למשטרה, מוזס נפגש עם אנשי עסקים בתיווך ראש הממשלה כדי שייכנסו כמשקיעים ב"ידיעות אחרונות". הערב נחשפו תמלילים נוספים משיחות נתניהו-מוזס בנוגע לשינוי הקו של העיתון."
2) כתבה כאן מ-15.1.17 משרון פולבר ב"הארץ" (כותרת בלבד): "נתניהו פנה למקורבו ג'יימס פאקר כדי שישקיע בידיעות אחרונות.
על פי הדיווח של גיא פלג בחדשות 2, נתניהו ומוזס דנו בנוהל להעברת כתבות חיוביות על ראש הממשלה לידיעות אחרונות. מוזס: "ניהלנו את זה ב-2009... נוהל אינטליגנטי וטוב"; נתניהו: "אבל תסובב את הספינה"."
3) כתבה כאן מגלי גינת מ-22.3.17 ב"וואלה!" (כותרת בלבד): "מסתמן: חיקורי דין לגורמים שלהם הציע נתניהו לרכוש את "ידיעות" וערוץ 10.
פרסום ראשון: המשטרה צפויה לבקש חיקורי דין בחו"ל לגורמים שרה"מ הציע להם לרכוש את גופי התקשורת, ובהם אנשי אקסל שפרינגר וג'יימס פאקר. החקירה לא תסתיים בקרוב. במוקד החקירה כרגע בתיק 1,000: האינטרסים של מילצ'ן מול נתניהו והתמורה שקיבל לכאורה עבור המתנות למשפחה."

לא פלא, שהחוקרים לא הציגו לנתניהו בכל חקירותיו ולא לנוני מוזס ב-10 חקירותיו, (ו\או הפרקליטים המלווים) את מלא התמלול של 2 ההקלטות, שהוצאו מהסמארטפון של ארי הרונוני מוזס, כפי שסיכמו בטבלה מאירת עיניים, עורכות הדין שלו, הציגו חוקריו רק קטעי שברים חתוכים בקפידה מתוך 2 התמלילים הארוכים הללו, כמוצג כאן). זאת, כדי לא לקלקל את התזה השקרית, ההזויה והתפורה, שנבנתה סביב "תיק 2000". 

טיוסי באום צייץ כאן ציוץ חשוב (כותרת בלבד): "נקודה מדהימה ביותר עלתה היום 👈 לראשונה 👉 בתיקי האלפים:
לפי טענת עו"ד חדד, המשטרה חדרה עם תוכנה ממשפחת 'פגסוס' לארי הרו כבר בתחילת *ספטמבר* 2015. תבינו מה זה: אין בתאריך הזה שום תיק אלפים כלשהו נגד ראש הממשלה, אפילו לא ברמת רכילויות. שום כלום.
היועמ"ש עדיין ויינשטיין. המפכ"ל הוא בנצי סאו (כמ"מ). שום דמות מהדמויות שאנו מכירים בתיקי האלפים. שום קשר. רק מני יצחקי אחד שמרגיש שיכול לעשות מה-בא-לו, ופשוט מתחיל לחדור עם פגסוס לסביבת נתניהו.
ואם הוא חדר להרו - יורשה לי להניח - הוא חדר גם לשרה נתניהו, ליאיר, לטופז לוק, לעופר גולן, ליונתן אוריך, ניר חפץ וכל אדם אחר שהסתובב בלשכת נתניהו. לא למותר לציין שבכמה שבועות קודם לכן, ביולי 2015, החלה חקירה נגד יועצת רה"מ פרח לרנר...
החדירות לא נעשים כדי למצוא עבירה, אלא כדי למצוא מידע שיאפשר סחיטה. שוב: המשטרה מחפשת *סחיטה*."

11.5.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול התחילה החקירה הנגדית של העד ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של נתניהו, ע"י עו"ד עמית חדד. שמענו איך תפרו אותו כדי שיביא משהו על נתניהו, איך השתמשו בעיתונאים כדי להרוס את חייו, איך אתרו את שיחות נתניהו-מוזס בטלפון שלו באופן לא חוקי - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

גמושיק קוברסקי פרסם כאן ב"מידה" (כותרת בלבד): "עדות הרו: כרוניקה של סחיטה באיומים.
עד המדינה פתח צוהר נוסף למערכת חוק חסרת מעצורים, שבדרך לכתב האישום דרסה כל מקורב לנתניהו."

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר בעקבות השידור היום לסיכום השבוע, בערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס - השידור כאן:
ציפורי

ה. רויטל חובל פרסמה כאן ב"המקום הכי חם בגיהנום" (כותרת בלבד): "ארי הרו התלונן על תחקיר בעניינו, מוזס הבטיח לבדוק והתחקיר נגנז.
שעות אחרי שכתב "ידיעות אחרונות" פנה לארי הרו, ראש הסגל לשעבר של נתניהו בבקשה לקבל את תגובתו על נסיבות פרישתו, פנה הרו למו"ל ידיעות, והתחקיר לא התפרסם. כחצי שנה לאחר מכן, בדצמבר 2015, המידע שבתחקיר הגנוז הוביל לפתיחת חקירה נגד הרו והוליד בסופו של דבר את תיק 2000."

12.5.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך צפצפו המשטרה והפרקליטות על ההוראות של מנדלבליט בנוגע לחקירת תיק 1000 והרחיבו אותה כאוות נפשם; לטענת נצ"מ מומי משולם הם ביקשו לבדוק את נושא השימוש של יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, בדירה של ג'יימס פאקר במלון רויאל ביץ', אך מנדלבליט סירב. הפרוטוקולים מדברים‼ - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "תביא סחורה כלשהי על נתניהו". קציני המשטרה שהידקו את החבל על צווארו של ארי הרו כדי לסחוט אותו בצורה לא חוקית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו – תת-ניצב ערן קמין, תת-ניצב כורש ברנור- כאן.

גיוסי באום צייץ כאן (וצרף צילומים - כאן): "ידעתם? מילצ'ן מעיד: התחלתי לתת לנתניהו שמפניות וסיגרים בתקופה שהוא הפסיד בבחירות ופרש מהחיים הציבוריים! (כלומר לא קשור לתפקידו הציבורי כרה"מ. אין כאן שוחד אלא מתנות בין חברים). והדס קליין מאשרת!..."

דיוסי באום צייץ בטוויטר כאן (כותרת בלבד): "לא יאמן!
החקירה הראשונה של מילצ'ן לאחר חקירת רה"מ נתניהו הייתה בפב' 2017 בביתו ב-LA, לשם נסעו החוקרים מומי משולם ואופיר שלום, ושירה קני-טל מפרקליטות ירושלים. הנסיעה הייתה ל-5 ימים, בהם תוכננו 3 חקירות.
אלא שלאחר החקירה הראשונה - הצוות עזב את ארה"ב! למה?
 - מפני שמילצ'ן שינה את 'המנגינה', וסיפר עד כמה הקשר בינו ובין נתניהו היה חברי ועמוק, בפרט סיפר שנתן לו מתנות גם *כשלא היה בתפקיד ציבורי*, סיפר גם על מתנות ששרה נתניהו נתנה לאשתו, ומוטט את כל תזת החקירה, כעדות הדס קליין. במשרד המשפטים הוגדר האירוע כ'פנצ'ר'!".

ה. עמית סגל פרסם שוב מאמר כנראה הדלפה של היועמ"שית בעניין "הגישור" של נתניהו, צילום המאמר כאן
אלי ציפורי פרסם בהקשר זה בטוויטר:
ציפורי

13.5.23:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
המסמך - כאן.

בחיים רמון פרסם ב"דיומא" כאן (כותרת בלבד): "פרשת פירוק מח"ש ופרשת הריגול המשטרתי אחר אזרחים – להקים ועדות בדיקה ממשלתיות עכשיו!
בשבוע שעבר פרסם מבקר המדינה דו"ח על מצבה של המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) וועדת החוקה, חוק ומשפט דנה בפרשת הריגול הלא חוקי של המשטרה אחר אזרחים באמצעות רוגלות. חיים רמון מסביר כי שני הפרסומים האלו שבים ומלמדים עד כמה זכויות האזרח בישראל נרמסות ברגל גסה על ידי המשטרה והפרקליטות."

גיוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "ברייקינג: * היועמ"ש לשעבר יהודה ויינשטיין, העיד במשטרה ביוני 2018, כי לגבי קבלת מתנות מחברים: נתניהו *אינו צריך* להתייעץ עם היועמ"ש, אלא אם סנגוריו הפרטיים ו/או יועמשי"ת משרד רה"מ שלומית ברנע פרגו."

14.5.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נתניהו למוזס: "אתה פועל נגדי כדי להפיל אותי, את מפלגתי, את משפחתי. זה חוסר איזון תקשורתי מטורף! משימת חייך היא להפיל אותי, אז אתה לא מותיר לי שום ברירה, אתה מכריח אותי להילחם בך". 100 העמודים המלאים של תמלילי שיחות נתניהו-מוזס - לשיפוטכם - כאן.

ב. יוסי באום פרסם בטוויטר:
יוסי באום

ג. פורסמו 2 פרוטוקולים מהחקירה הנגדית של נצ"מ מומי משולם בביהמ"ש המחוזי בים: 1.5.23, 2.5.23

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
המסמך - כאן.

היוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "בלתי נתפס!
הפרקליטות והמשטרה מנסים ליצור הפרדה בין "תיק 1000" לתיק 1000 'הישן', שהוא - כפי שמסבירה הפרקליטות עצמה - תיק "ביביטורס", שנוצר כתוצאה מדיווחי אודליה כרמון ו/או בן כספית בשמה."

המסמך המלא של הציוץ הזה של יוסי באום - כאן

ונטעאל בנדל צייץ כאן: "הפרקליטות בתגובה שהגישה כעת להרכב שופטי תיק רה"מ: "ההכרעה העומדת לפתחו של בית המשפט היא דיכוטומית: מילצ'ן יעיד בדרך של היוועדות חזותית (מחו"ל) או שלא יעיד בכלל"."
בהקשר זה אלי ציפורי הגיב בטוויטר:
ציפורי

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי מחר 15.5.23:
ציפורי:

ח. הוצג מזכר דו"ח של פקד עדן אדירם על הוצאת כל המסרונים שמצא מהמכשיר של ארנון מוזס מ-24.9.14 עד 25.8.15 עם פירוט כל המסרונים - כאן

ט. פורסמו המסמכים הבאים בנושאים הקשורים ל"עד המדינה המדומיין" ארי הרו:
1) דו"ח החיפוש בביתו של ארי הרו בדצמבר 2015 - כאן.
2) אישור עורך דינו של ארי הרו לחדור לו לסמארטפון ללא עדים, בניגוד לצו שהוצא בביהמ"ש: כאן.
3) דו"ח כניסות ויציאות בנתב"ג של ארי הרו - כאן
4) הסכם עד המדינה ארי הרו - כאן.
5) תמלול חקירת ארי הרו בלהב 433 - כאן.
6) מזכר "ריענון עד" - ארי הרו - כאן
7) קבצי השמע, שהוצאו מהסמארטפון של ארי הרו - כאן.
8) צו מחקרי תקשורת לסמארטפון של ארי הרו - כאן.
9) מסמך המו"מ המוזר עם ארי הרו טרם חתימת הסכם עד המדינה עימו - כאן.
10) דיון אצל ד"ר מנדלבליט בנוגע לקלטות שיש בסמארטפון של ארי הרו - כאן
11) אישור החזרת הסמארטפון לארי הרו - כאן

עדכון 16.5.23: תגובת הפרקליטות לבקשת ההגנה לקבל את החומרים הנוגעים לחקירות הקודמות של ארי הרו בפרשות H3 Global, 3000 ו"מדגסקר" - כאן. הפרקליטות החליטה להעביר להגנה מקטעים מחקירת ארי הרו ב"תיק 3000" ולגבי כל השאר טענה שזה לא נוגע לתיקי האלפים. 

עדכון 7.6.23: כמה מהנאשמים בתיק 3000 ובראשם מיקי גנור (לשעבר "עד המדינה" בתיק זה) פנו לבית המשפט בבקשה לקבל את כל התיעוד הרפואי המעיד שהעד ישעיהו ברק (נציג המספנה הגרמנית לפני מיקי גנור) קיבל אבדן זיכרון לפתע... הפניה במלואה - כאן

8.5.24: פורסם גזר הדין במשפטו של ארי הרו (בפרשת H3 Global האישית שלו - ששימשה "הטריגר" להפיכתו ל"עד מדינה" בתיק 2000). העונש הקל שנגזר עליו היה בדיוק לפי ההסדר שנעשה עימו - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 4000: החקירה של גלעד ארדן מ-15.5.23 והלאה - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 2000: יום מס' 2 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-22.5.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים