איך בוחרים לעסק מערכת CRM משולבת מרכזיית טלפון בענן?
תחום ניהול קשרי לקוחות השתנה בשנה האחרונה בשוק העסקי, עם מעבר לשירותים מתקדמים וניידים הכוללים "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית", לרבות שירותי ענן בכל תחום. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים
עסק/חברה קטנים יכולים לקבל בעשרות ש"ח לחודש מרכזיה עם שירותים הפועלים בארגונים גדולים. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
מרכזיה לעסקים: מהם ההבדלים בין מרכזיה בענן למרכזיה פיזית?
תשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב, שנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. יש בעלי עסקים ומנהלים שעדיין לא מבינים את ההבדלים בין 3 סוגי המרכזיות לעסקים. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
תשובות לשאלות נפוצות של בעלי עסקים ומנהלים לגבי בחירת מרכזיה לעסק
2016 היא שנת המפנה של מעבר לשירותים מתקדמים וניידים, "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית" לרבות שירותי ענן בכל תחום. מענה לשאלות המטרידות ביותר מנהלים ובעלי העסקים בעת בחירה במרכזיה עסקית. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
אבולוציית פתרונות הקלטה: מהרשמקול עד לטכנולוגיית All In One
בבחינת מגוון המערכות הזמינות כיום, קשה לתפוס את ההתקדמות הטכנולוגית, שעשינו מאז מכשיר הרשמקול, ששימש בתחילת הדרך, ועד לטכנולוגיה המתקדמת All In One. מאת: עופר קליין
| |
|
התקנת תשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה - מה לדרוש מספקי התקשורת?
תשתיות תקשורת מחשבים עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב הנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. מה יש לעשות כדי ליהנות מהמהפכה? מה לדרוש מספקי הפתרונות לתשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
תהליכי התכווצות (במיזוגים ורכישות) מהירים בשוק מוקדי שירות לקוחות
המעבר לשירותי ענן ולשירותי מובייל והמעבר ל-UC&C (ר"ת: Unified Communictions & Collaborations) "משמידים" את הערך של הפלטפורמות הישנות, ששימשו עשורים רבים את מוקדי שירות הלקוחות גם בישראל. מאת: אבי וייס
| |
|
המגמות המתפתחות בעולם מוקדי השירות לכיוון Customer Engagement
בשנים האחרונות השתנו ההעדפות של הלקוחות בפניה הרב ערוצית לשירות. במקביל השתנו הדרישות מצד הארגון. טכנולוגיות מוקדי השירות היו חייבות לבצע את ההתאמות הנדרשות. מאת: דורית גולדזנד
| |
|
הקלטת שיחות טלפון – אילו פתרונות מובילים קיימים בשוק?
עסקים וארגונים זקוקים לשירותי הקלטת שיחות, גם מסיבות רגולטוריות וגם מטעמי תפעול ויעילות עסקית. מי מוביל את תחום הקלטת שיחות? אילו פתרונות של הקלטת שיחות יש בשוק הישראלי? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מה קורה כיום בשוק ה-IP-Centrex בישראל אצל הספקים השונים?
מרכזיות וירטואליות ב"מיקור חוץ" אצל ספק התקשורת בטכנולוגיית IP-Centrex עדיין כאן. לא כל הפתרונות שווים (בין הספקים) בעדכניות המערכות ובאיכות של הקישוריות ויש גם חידושים. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
העברת הטלפוניה של הממשלה לענן תקועה "עמוק בבוץ" (בבית המשפט)
התכנית של משרד האוצר להעביר את הטלפוניה הישנה של משרדי הממשלה ויחידות הסמך לטלפוניית IP מנוהלת (התכנית החלה ב-2009, המכרז יצא ב-2014 והסתיים ב-2015), עדיין תקועה בערעורים על זכיית בינת. מאת: אבי וייס
| |
|
סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים
עסקים, שמפעילים מוקדי שירות, (שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מכירות), בין שהמוקד מופעל במיקור חוץ ובין בתוך כתלי העסק, מחפשים פתרונות מתקדמים, יעילים וזולים לשיפור חווית הלקוח. יש כאלה. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
המהפכה בתחום שירותי הטלפוניה לעסקים בישראל מתעצמת במהירות
ההתקדמות המהירה של עולם התקשורת והרגולציה יצרה בבת אחת כמות גדולה של 17 ספקיות תקשורת מתחרות עם "רישיון אחוד". בנוסף, פרטנר הודיעה, שהיא נכנסת לתחום פריסת הסיבים עד לבתים ולעסקים. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם ניתן להחליף את עובדי מוקדי השירות ברובוט? כן! חב' ביטוח עושה זאת
חב' ביטוח החלה להפעיל מערכת רובוטית חכמה, שהוצבה במקום בני אדם במוקד שירות הלקוחות שלה. המטרה: שמירת חווית לקוח ושימור לקוחות. הצורך להיות זול, תחרותי וגמיש מוביל לפתרונות מסוג רובוט אנושי. מיכאל פנחס
| |
|
פתרון מסטארטאפ ישראלי לשיפור קשר טלפוני עם לקוחות וחברים
התקדמות עולם התקשורת לא פתרה את הבעיה: מה עושים כשהצד השני לא עונה לשיחה. לסטארטאפ MyState יש פתרון המאפשר לראות את מצב המענה של הצד השני (מקבל השיחה). האפליקציה היא בחינם למשתמשים פרטיים. מיכאל פנחס
| |
|
מערכת תקשורת איוניקס Aeonix, פיתוח של תדיראן טלקום, עולה ל-AWS
תדיראן טלקום בחרה בשירותי האינטרנט של אמזון - Amazon Web Services - AWS לשמש כפלטפורמת הענן הראשונה (CSP) עליו תפעל מערכת Aeonix. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
פתרון מסטארטאפ ישראלי לחסכון בצורך של שליחת טכנאי ללקוח
אחת העלויות הכבדות לעסק המספק שירותי תמיכה ללקוחות היא שליחת טכנאי ללקוח / הזמנתו עם המוצר שבאחריות למרכז שירות לקבלת שירות מצוות טכנאים. הסטארטאפ SoluPix חוסך כסף ע"י שימוש בסמארטפון. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
בוטים – השלב הבא בתקשורת דו כיוונית
בשנים האחרונות הופיעה תופעה המחברת את כל הערוצים הדיגיטליים בצורה חדשה-צ'אט בוט. מהו צ'אט בוט? איך ניתן לשלב צ'אט בוטים בפלטפורמות מסרים? למה תחום פיתוח הבוטים הוא הטרנד החם של 2016? מאת: ישי טנצר
| |
|
ניצחון מוחלט לגישת השירותים הטלפוניים בענן - כך עולה מכנס Telco2016
כולם מדברים על הענן כפלטפורמה לשירותי תקשורת מכל הסוגים, בדגש על מוקדים טלפוניים. זה הוביל לכמה תופעות חדשות: למתחזים לענן מצד אחד ולסטארטאפים מבטיחים מצד שני. מוקד הטלפוניה המסורתי מת. מאת: אבי וייס
| |
|
האם ניתן להחליף את עובדי מוקדי השירות ברובוט?
מיקרוסופט החלה להפעיל מע' רובוטית בשם Tay, שתוצב במקום בני אדם במוקדי שירות לקוחות. מהפכת החלפת עובדי המוקדים ברובוט תתרחש בשנים הקרובות. בינתיים ראוי לעבור ל"כל ערוצי"- OmniChannel. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
|