Telecom News - מוקדים טלפוניים – שאלות נפוצות ותשובות מפתיעות

מוקדים טלפוניים – שאלות נפוצות ותשובות מפתיעות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מוקדים טלפוניים – שאלות נפוצות ותשובות מפתיעות
מוקדים טלפוניים – שאלות נפוצות ותשובות מפתיעות
מאת: ליאור לוריה, 13.10.13, 19:00ליאור לוריה - מנכ"ל "ליאור לוריה יישומי מחשב"
 
עקב ריבוי הסמארטפונים נוצרו פתרונות יפים כהשלמה למענה הקולי הסטנדרטי (IVR). פתרון וידאו מאפשר ללקוח לצפות במידע בתהליך ההמתנה ובמהלך השיחה וניתן להציג לו תמונות, סרטונים ומידע תומך מכירה ולהקל עליו קבלת ההחלטה לגבי סגירת עסקה.
 
כיועצת למוקדים טלפוניים אני נחשפת לשאלות בתחום המוקדים הטלפוניים. בחרתי לשתף אתכם במקצת מהשאלות הנפוצות בתחום זה.
 
האם ארגונים באמת משלבים ערוצים חדשים לפניית לקוחות?
כן.
בשנתיים האחרונות חלה עלייה בהיצע של פתרונות, בעיקר של סטארטאפים ישראלים, שמציעים מוצרים כגון: נציגים וירטואליים, צ'ט, מיילים מאובטחים, צ'ט  במובייל, וידאו אינטראקטיבי למובייל ועוד. המודעות בארגונים על הצורך "להסתכל מהמשקפיים של הלקוח" עולה והם החלו לאמץ טכנולוגיות אלו גם עקב הדרישה של הלקוחות לפנות אליהם בדרך ובזמן המתאימים להם. ארגונים רואים בפתרונות המגוונים של הסטארטאפים הזדמנות לפתיחת ערוצי תקשורת חדשים עבור לקוחותיהם במחירים אטרקטיביים.
 
מהו הבאזז?
הבאזז "התורן" הוא התקשורת הפנים ארגונית.
עקב העלייה ברמת המורכבות של דרישות הלקוחות, הפיזור הגיאוגרפי של ארגונים, היעדר זמן בארגונים (הטענה הנפוצה בארגונים היא: "הפגישות תופסות את כל היום"), תכני הדרכה מורכבים ועוד, קיימת עלייה בצורך של ארגונים להכניס מערכות מתקדמות לתקשורת פנים ארגונית כגון: חבירה משותפת לתיקון מצגות במשותף ללא הגעה פיזית, שיחות וידאו,  צ'ט פנים ארגוני ועוד. העולם הפנים ארגוני מתקנא בעולם המוקדים ורוצה גם הוא להתקדם לתקשורת יעילה ומתקדמת.
 
האם יש גידול בפניית לקוחות דרך הדוא"ל?
כן.
הדוא"ל הוא דרך מועדפת בקרב לקוחות רבים. אולם, ארגונים החלו להטמיע  זאת בצורה משמעותית רק בשנה האחרונה. מוקדים טלפוניים מתחילים לטפח ערוץ זה לטובת הלקוחות אך גם לנוחיותם. היתרון בערוץ זה טמון בכך שהוא ערוץ א-סינכרוני והמענה אינו חייב להיות מיידי כמו בשיחת טלפון. החסרון (לארגון) בערוץ זה הוא, שיש בידי הלקוח תיעוד מדויק לגבי תשובת הארגון... לכן, ארגונים נערכים להקפדה על נוסח התשובה, על מניעת טעויות כתיב ועוד.
 
מהו התחום בו גדלים הצרכים במוקדים הטלפוניים?
חסרות תובנות עסקיות זמינות בזמן אמת.
המוקד "מוקף" בפונקציונליות עשירה, במערכות רבות ונתונים לרוב. אולם, הצורך הגדול של המוקדים הוא לקבל תובנות מעובדות זמינות באופן מיידי כגון: "כמה מכרנו בשעה האחרונה?" "מי מהנציגים מכר יותר?" "אילו מהקמפיינים שפרסמנו היום באינטרנט הצליחו?" ארגונים "מוותרים" על תובנות מהותיות אלו באופן שוטף, בעיקר מאחר שנדרשת מהם עבודה שוטפת על מנת להפיקם, והתובנות העסקיות אינן מעובדות וזמינות און ליין או ברמה שעתית.
 
האם יש קשר בין ניהול קמפיינים באינטרנט למוקד הטלפוני?
ניהול קמפיינים באינטרנט מתחיל להשפיע מאוד על התנהלות המוקדים.
יצרני פתרונות הקול סנטר עדיין לא תמיד מבינים, כי האינטראקציה של הלקוח החלה במילת חיפוש בגוגל... הדרך שעוברת אינטראקציה כזו היא לדוגמא: ממילת חיפוש מופנה הלקוח לאתרים שונים עם מספר טלפון משתנה בהתאם למילת החיפוש. מספרי הטלפון המשתנים נצברים לצרכי סטטיסטיקות של יעילות מילות החיפוש כגון: בגוגל אנליטיקס. מכאן נכנסת השיחה עם מספרי הטלפון המשתנים ועוברת עד שלב של מענה, הצעה ולעיתים הזמנה.
 
ארגונים משלמים לעיתים מיליוני שקלים בשנה על קידום מילות חיפוש ומצפים להגיע לניתוח מידע End to End זמין, מעובד ויומיומי, כך שיוכלו בעיקר להבין מיידית איזה קמפיין היה יותר אפקטיבי להגדלת ההזמנות ואיזה לא. זו אינה משימה קלה.
 
"מה הכוונה במושג 'הלקוח במרכז'? הרי ברור שהלקוח במרכז"
לא תמיד המושג "הלקוח במרכז" ברור ומופנם בכל שדרת הארגון.
לפני הכל יש לגבש תפיסה מערכתית ולוודא שהארגון אכן "חושב" במונחים של לקוח וכל מה שסביב הלקוח. במקרים רבים "חשבון", "קרקע", "קו טלפון", או כל מוצר אחר המוצע ע"י הארגון ללקוחותיו נתפס בארגון כמרכזי ומערכות המידע שלו  בנויות באופן שתומך בעיקר במידע סביב המוצר, במקום סביב הלקוח...
 
"יש לנו תיעוד פניות במערכת התפעולית. למה צריכים CRM?"
ארגונים הצליחו במהלך השנים לפתח תיעוד אינטראקציות על גבי מערכות תפעוליות שונות ותוהים למה ומתי והאם נדרשת להם מערכת CRM. לפעמים אין צורך להכניס מערכת CRM, שמורכבותה תהא לרועץ לארגון. במקרים אחרים, תיעוד מהלך השיחה עם הלקוח הוא חלק מאוד מסוים וחשוב מכלל הנדרש לארגון. בארגונים בהם קיימים תהליכים חוצי ארגון, משימות שמתחילות במחלקה אחת וממשיכות במחלקות אחרות, חשוב לבחון את אפשרות הכנסת מערכת CRM. לאחר שארגון בונה אמנת שירות והתחייבות לזמני טיפול מול לקוחותיו, מאפשרת מערכת ה- CRM לעקוב אחר התחייבויות לעמידה בזמנים (SLA), ביצוע מעקב חריגות ומשלוח התרעות לפי רמות העיכוב לדרגים שונים בארגון. למערכת ה-CRM קיימים כלים נוספים רבים לדיוור, שיווק, מכירות, שירות ועוד.
 
האם ארגונים מרגישים בירידת כמות השיחות עקב הכניסה של ערוצי התקשורת הנוספים?
עדיין לא.
קיימת מגמה כללית של ריבוי כמות האינטראקציות והשיחות הנכנסות אל הארגונים, עקב מודעות לשירות והמורכבות העולה של השירותים המוצעים, החשבונות ועוד. מגמת ה"תקשורת הכתובה המיידית" (מיילים, צ'ט) עולה באופן מתמיד ועשויה לסייע, בסופו של דבר, בהפחתה בכמות השיחות הטלפוניות למוקדים.
 
האם יש נושא שיכול לשפר מהותית את איכות התשובות הניתנות במוקד?
יש נושא כזה והוא ניהול הידע.
תחלופת כוח האדם במוקדים וכמות הפרטים והמיומנויות הנדרשים לצורך מענה ללקוחות במוקד ניתנים לשיפור מהותי באמצעות מינוי מנהל ידע, איסוף והבניית הידע, מתן אפשרות איתור מילות מפתח לחיפוש כולל התחשבות בטעויות כתיב, מילים נרדפות, הכנסת מערכת ניהול הידע, מבחני ידע ועוד. באמצעות הטמעת מערך ניהול ידע אפשר לשפר מהותית את איכות התשובות הניתנות במוקד ואת שימור הידע בארגון.
 
אילו כלים השתכללו לתמיכה במכירה במוקדים?
השתכללה החבירה המשותפת של נציג ולקוח דרך אתר החברה.
כאשר לקוח פונה דרך אתר החברה, קיימים כיום כלים, שמאפשרים לנציג לחבור לאתר החברה ולכוון את הלקוח באתר החברה דרך גלישה משותפת. כלים כאלו מסייעים לנציג להראות ללקוח תמונות, סרטונים ולכוון את הלקוח למידע בתהליך המכירה הטלפוני. למשל: בתיירות ניתן לכוון את הלקוח לתמונה של מראה המלון, של אתר הנופש המוצע ועוד.
 
כלי נוסף הוא הווידאו.
עקב ריבוי הסמארטפונים והטאבלטים נוצרו פתרונות יפים כהשלמה למענה הקולי הסטנדרטי (IVR). פתרונות אלו מאפשרים ללקוחות לצפות במידע בתהליך ההמתנה ובמהלך השיחה עם הלקוח. גם כאן ניתן להציג ללקוחות תמונות, סרטונים ומידע תומך מכירה ולהקל על הלקוח בתהליך קבלת ההחלטה לגבי סגירת העסקה. גם באינטרנט מתפתחים פתרונות יפים של וידאו בקול סנטר. פתרונות אלו מאפשרים ללקוח לפנות לארגון דרך אתר האינטרנט לשיחת וידאו ובה ניתן לבצע חתימה על מסמכים, הוכחת זהות (הצגת תעודת זהות למצלמה), הקלטת שיחה וידאו ועוד.
 
כל השיפורים הללו מקצרים את תהליך המכירה ומגדילים את הסיכוי של השלמת העסקה. קיימים כיום בישראל  פתרונות המוצעים במחירים אטרקטיביים ביותר. אפשר בהחלט להיות גאים בפיתוחים הישראלים וכדאי לנצל את ההיצע הרב לשירות לקוחות טוב יותר.
 
מאת: ליאור לוריה, מומחית קול סנטר ומערכות מידע. אוקטובר 2013.
ליאור לוריה יישומי מחשב – יועצים מומחים בקול סנטר ומערכות מידע.
הקהילה המקצועית "נטוורקינג שירות לקוחות" בפייסבוק – כאן.
 
מרכזיה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים