Telecom News - עליית מדרגה במאבק בהוט-מובייל שדורשת תמורת החזר: אי פרסומו בתקשורת!

עליית מדרגה במאבק בהוט-מובייל שדורשת תמורת החזר: אי פרסומו בתקשורת!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> עליית מדרגה במאבק בהוט-מובייל שדורשת תמורת החזר: אי פרסומו בתקשורת!
המאבק של סיני ליבל מול הוט-מובייל עולה מדרגה: הוא העלה את גובה התביעה, שהגיש בבית המשפט, ובמקביל הגיש תלונה במשטרה נגד הוט-מובייל על זיוף הסכם ודיווחים, שלא קיימים. לא היה כדבר הזה בישראל: חברת סלולר מתנה מתן החזר כספי על קו, שלא קיים ושגבתה עליו כסף שלא כדין מלקוח, בכך, שהלקוח, שמקבל את החזר הכסף המגיע לו בדין בסך אלפי ש"ח - כסף שנגבה במרמה, יתחייב לא לפרסם זאת בכלי התקשורת, אחרת לא יקבל את ההחזר המגיע לו.
מאת: אבי וייס, 8.6.20, 08:00סיני ליבל

זה לא מקרי, שבדו"ח פניות הציבור הטרי של משרד התקשורת (כאן), חברת הוט-מובייל יצאה כחברה הגרועה ביותר מבין חברות הסלולר, לפי הקריטריון של כמות תלונות ל-10 אלף לקוחות. 

לפני כחודש חשפנו שערורייה בלתי מתקבלת על הדעת, ופרסמנו אותה תחת הכותרת: "התניית החזר כספי על גבייה לא חוקית ע"י חב' סלולר באי פרסום בתקשורת" וכותרת המשנה של הכתבה: "בפרשה כזו לא נתקלתי בשוק הסלולר: הוט מובייל מתנה מתן החזר כספי על קו, שלא קיים, שגבתה עליו כסף שלא כדין מלקוח, בכך, שהלקוח, שמקבל את החזר הכסף בסך אלפי ש"ח, שנגבה במרמה, יתחייב לא לפרסם זאת בכלי התקשורת, אחרת לא יקבל את ההחזר המגיע לו [הטופס ההזוי והבלתי חוקי הזה של הוט-מובייל נמצא כאן].
עוד חשיפה מדהימה של סיני ליבל, שמבצע גם בימי הסגר והחירום, פעילות צרכנית לטובת הציבור, פעילות שוות ערך לפעילות של משרד תקשורת שלם, משרד ממשלתי, שלא קיים במציאות הכאוטית של שוק התקשורת. תצלום המסמך מדבר בעד עצמו. לכן, סיני ליבל הגיש תביעה נגד הוט מובייל.
האם היו לקוחות שנכנעו וחתמו על הסכם אי-פרסום רק כדי לקבל כסף בחזרה?"

סיני ליבל, (בתמונה משמאל), לא שתק והגיש תביעה לבית המשפט ברמלה נגד הוט-מובייל, בכוונה לא לעבור על סדר היום על החוצפה של החברה.

לצפות לסיוע ממשרד התקשורת (שכהרגלו מייצג את החברות ולא את ציבור הצרכנים) - זו אשליה וברור, שאין למה לצפות וזה מוסבר בהרחבה בכתבה הקודמת.

בוצעה פנייה נוספת של סיני ליבל למשרד התקשורת, שיציג את עמדתו הרגולטורית בעניין המעשים של הוט מובייל, וסיני נתקל שוב בהתחמקות אופינית של המשרד - ראה כאן

אולם מתברר, שלחוצפה של הוט-מובייל אין גבולות. במקום להודות בטעות (המתועדת היטב), להחזיר את הכסף, שנגבה שלא כדין מסיני ליבל ולסיים את העניין בשקט, חברת הוט-מובייל השיבה לבית המשפט תשובה רצופה שקרים ועוד דרשה מבית המשפט להטיל על סיני ליבל הוצאות משפט... 

לכן, הפרשה הזו עלתה מדרגה ב-2 צעדים שביצע סיני ליבל:

א. פנה לבית המשפט להגדיל את סכום תביעתו לסכום המכסימלי האפשרי (34 אלף ש"ח, במקום 14.1 אלף ש"ח בתביעה המקורית) - מפורט כאן, למתעניינים. כ"כ, עדכן את בית המשפט לגבי הצעד השני שנקט:

ב. ניגש למשטרת רמלה והגיש תלונה כנגד הוט-מובייל על זיוף כתובת מייל, "זיוף מסמך" ו"קבלת דבר בתחבולה", ועדכן את בית המשפט בכל פרטי התפתחות הזו - כמפורט כאן, למתעניינים. 

ביקשתי את תגובת קבוצת הוט (שהוט-מובייל היא חלק ממנה) - אך תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי.
ככל שאקבל תגובה - אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה. 

סיני ליבל: "לא ניתקלתי מעולם בעזות מצח כזאת בכתב הגנה. 

קיבלתי כתב הגנה הזוי של הוט-מובייל, שמבקש לחייב אותי בהוצאות משפט. לא פחות. זאת, במקום להחזיר לי מה שהם כבר הודו שהם חייבים לי. 

כנראה, שהם חושבים, שהתרגילים, שעשו בעבר בבית המשפט בת"א, יצליחו להם שוב כאן בבית המשפט ברמלה.  

בעקבות סירוב הוט מובייל למסור את פרטי העובד (ומסמכי העיסקה), שפיברק מייל פיקטיבי, הגשתי תלונה במשטרה. ראה ההודעה לבית המשפט עם אישור המשטרה.

בעקבות כתב הגנה מתלהם ודורסני העותר לחיובי בהוצאות, לצד כתיבת אי אמת עובדתית, הגשתי בקשה מנומקת להגדיל את סכום התביעה למקסימלי בבית המשפט: 34,000 ש"ח. 

בעיקבות סירוב הוט מובייל לתת לי העתק מהסכם ההתקשרות, שהגשתי בקשה לקבלו, הגשתי תלונה בנושא למשרד התקשורת.

הגשתי לבית המשפט בקשה לגילוי מסמכים - הסכם ההתקשרות - שהוט-מובייל סירבה לצרף ולדבריה היא אינה צריכה לשמור הסכם (לקו שהיה פעיל לשיטתה מינואר 2015 ועד מרץ 2020). כמובן שזה נוגד את החוק ורישיונה. 

החשיבות של התביעה שלי נובעת מניסיון לעצור את יכולתם לדרוס מנוי צודק. אינני יודע כמה מנויים הם דרסו בשיטה הזו והצליחו להשתיק אותם, בחתימה על הטופס, שההחזר הכספי המוצדק המגיע להם יוחזר רק תמורת אי פרסם העניין בכלי התקשורת.

שלא לדבר על הפרות החוק והרישיון, שהוט-מובייל מבצעת במקרה, שאני מציג.

יש כאן את כל הראיות להוכיח עוולות ברורות מחברת הסלולר - המסמכים מאפשרים לי להתמודד עם התנהלות נבזית של הוט מובייל, כמפורט בבקשות, שהגשתי לבית המשפט.

נמתין ונראה לאן ההליך המשפטי הזה יוביל. אני לא אוותר על חשיפת העוולה הזו מולם". 

שורה תחתונה
מה שהכי מטריד כאן זו שתיקת צמרת משרד התקשורת. או מה שמכונה צמרת משרד התקשורת, זו המתעסקת באובססיביות, בחוסר שקיפות מוחלט, בשטויות ו"חלוקת שלל" ל"מקורבים לצלחת". 

ההתכתבות בין סיני ליבל למשרד התקשורת מצויה כאן וגם כאן, והיא מצביעה בברור, שהמשרד הממשלתי הזה מזמן לא ממלא שום תפקיד בשוק התקשורת. 
 
הכי פשוט והכי חסכוני לציבור: לסגור את המשרד המיותר הזה - הנקרא משרד התקשורת.

רק בהקמת רשות עצמאית לתקשורת, יש סיכוי (אולי) לשקם את החורבן, שהשאירו אחריהם דודי אמסלם ונתי כהן ועוד כמה "טייסי חלל ללא רישיון", שנמצאים בצמרת המשרד, פקידים בכירים, שעסקו ועוסקים יומם וליל בהרס שיטתי של שוק התקשורת הישראלי, וממשיכים בכך גם תחת השר החדש - יועז הנדל, שהוא חסר ניסיון והבנה בתחום ומובל על ידם, גם כעת במצב החירום הרפואי והכלכלי, שבו אנו נמצאים.
 
COURT FREE
עדכון 22.7.20: בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה בפני כבוד השופט הישאם אבו שחאדה, החליט לדחות את התביעה של סיני ליבל (ואשתו) כנגד הוט-מובייל ולחייב אותו בהוצאות משפט בסך 1,600 ש"ח.
ההחלטה במלואה נמצאת כאן - למתעניינים. 

תגובת סיני ליבל להחלטה: "מדובר פסק דין הזוי שקובע כי חובת ההוכחה לחיוב ביתר על קו פיקטיבי היא על הקורבן - כאשר הקורבן לא יכול להוכיח מה שאין לו (קו פיקטיבי) והנתבעת - הוט מובייל לא יכולה להוכיח שהיה אי פעם הסכם התקשרות לקו הפיקטיבי.  
אני טענתי להפרת הרישיון. אחר כך אמרתי שזה גם פלילי. השופט שכח מהפרת הרישיון.
אני טענתי להפרת רישיון וכל פסק הדין עוסק שלא הוכחתי עבירה פלילית, של מרמה וזיוף, שזה רף שגבוה במאות אחוזים מהרמה שנדרשת בהליך אזרחי רגיל - טענה שלא נטענה בכלל בכתב התביעה. 
לא נתקלתי מעולם בפסק דין שאין בו משפט אחד שקשור לכתב התביעה. הכול מתייחס לבקשה להגדלת סכום התביעה.
אגיש ערר ואגיב לבית המשפט המחוזי על ההחלטה הזו".  



 
 
Bookmark and Share