Telecom News - גם בראשון לציון סטארטאפים נכשלים. אולם, הכישלון הוא הנוסחה להצלחה

גם בראשון לציון סטארטאפים נכשלים. אולם, הכישלון הוא הנוסחה להצלחה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> גם בראשון לציון סטארטאפים נכשלים. אולם, הכישלון הוא הנוסחה להצלחה
קהילת היזמים של ראשון לציון לומדת מהכישלונות של חבריה. 3 יזמים חושפים בפתיחות את הכישלונות שלהם, מספרים על ההתאוששות מהכישלון, מה למדו מהנפילה ואיך בכל זאת הגיעו להצלחה. בנוסף, חשיפת מיזם חדש, שיצא לדרך בראשל"צ.
מאת: אבי וייס, 4.10.16, 18:47רוני קום

את קהילת היזמות של ראשון לציון, שהקימו רוני קום ודניאל שרעביחשפנו לראשונה כאן. כיום, זו קהילה המונה כבר מעל ל-370 חברים, והמפגש השישי של הקהילה התקיים ב"קיבוץ על הים" בחוף ראשל"צ, תחת הכותרת: "כישלון: הנוסחה להצלחה" בהשתתפות של מעל ל-100 יזמים. 

רוני קום, (בתמונה משמאל), מייסד משותף של קהילת RishonTech: "אנו ממשיכים במסורת של מפגשים חודשיים ובמפגש השישי ניתן את הבמה ל-3 יזמים, שיציגו את הכישלונות שלהם ואיך הם מינפו את הלקחים מהכישלונות למסלול המוביל להצלחה.

בנוסף, נחשוף כמדי מפגש מיזם חדש לגמרי: Picard".

עמית שין, (בתמונה משמאל), יזם Picard: "אנו באיםעמית שין לשנות את השיטה, שבה אנשים מעלים תמונות ומשתפים תמונות ומגינים על התמונות הללו. בשיטה שלנו אי אפשר להעתיק תמונה, אי אפשר להוריד את התמונה, או לבצע צילום מסך שלה. זה מה שמבדל אותנו מכל שיטה אחרת להגנת זכויות יוצרים, או להגנת הפרטיות בתמונות.

ב-2015 הוצאו כ-1 מיליארד דולרים על תחום ההגנה על תמונות, בעיקר ע"י 2,400 חברות, שמספקות, מפיצות ומוכרות תמונות של צלמים. הצורך הזה קיים בשווקים רבים, למשל אצל מעצבים גרפיים, בוני אתרים ועוד. למעשה, כל מי שמשתמש בתמונות לצרכי העבודה שלו.

הפתרונות הקיימים בשוק לא עובדים. קל להסיר הגנות וקל לצלם מסך. יש המון חקירות על תמונות גנובות, וזה לא נפסק. 

השיטה שלנו שונה לגמרי. אנו משתמשים באשליה אופטית כדי להגן על התמונות. מה שהמשתמשים רואים על המסך זה לא באמת התמונה המקורית ואי אפשר לצלם מסך בגלל זה. השבוע סיימנו סבב גיוס ראשון, רשמנו פטנט על הפיתוח הייחודי שלנו ואנו מחפשים כעת Co-Founder, שיחזק אותי מהצד העסקי". 

3 סיפורי כישלונות:

איתי מתיתיהו (בתמונה משאיתי מתיתיהומאל), מייסד HelpApp: "אני תושב ראשל"צ והייתי 3 שנים סגן יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה למינהל ועסקתי רבות בהוצאת משלחות לעולם השלישי.ראיתי שם וגם כאן אצלנו המון נוער אבוד ולכן החלטתי להקים תנועה חדשה בשם 'מתעוררים', שמטרתה לשפר את חיי הצעירים בעיר בה אני גר ופועל. 

התמודדתי על מקום במועצת העיר והשקעתי המון כסף, כסף פרטי שלי. עבדנו סביב השעון ובסוף בבחירות קיבלנו רק 1,800 קולות שזה פחות ממנדט למועצה. המיזם שלי התרסק והוביל גם לפירוד בזוגיות שלי. כל הדלתות נסגרו בפני והרגשתי אבוד.

הכישלון שלי נבע להערכתי מכמה גורמים ביחד:
  • חוסר ניסיון, בעיקר בארגון.
  • לוחות זמנים צפופים מדי, שהצבתי לעצמי ולצוות סביבי.
  • היעדר תקציב מסודר.
  • הזנחת אוכלוסיות חשובות עבורנו, כמו חיילים.
  • גיוס האנשים הלא נכונים לצוות.
אחרי הכישלון, חקרתי את תחום ההתנדבות בישראל ומצאתי, שבישראל אחוז המתנדבים מאוד נמוך מול העולם המערבי. יש רבים, שרוצים להתנדב, ולא עושים זאת, כי הם לא יודעים למי ואיך להתנדב. לכן, החלטתי להקים מיזם חדש, שעוסק בהתנדבות ומכווין אנשים להתנדבות המתאימה להם.

המיזם בפועל כבר שנתיים ותופס תאוצה. רתמנו כבר מעל ל-200 עמותות, שקיימות באפליקציה, בגרסאות לאייפון (בקרוב) ואנדרואיד. המטרה שלנו להשפיע על החיים בישראל ובמדינות נוספות, ע"י נתינה אישית. זה גם משפר את החיים של המתנדבים, לא רק את אלה שעוזרים להם. אנו בשלבי בניית המודל העסקי של המיזם הזה". 

רונן ענבר, (בתמונה משמאל), מנכרונן עינבר"ל ומייסד NTZ - New Time Zone: "כיום אני מנהל מיזם המאפשר למדוד בגדים בצורה ויזואלית על בסיס 4 תמונות (למשל מהסמארטפון), שהמשתמש שולח למערכת. התמונות הללו מייצרות אווטאר תלת-מימד של השולח וכך אפשר למדוד עליו באופן דינמי בגדים. אני מרגיש, שהפעם עלינו על הדרך הנכונה.

אולם, המיזמים הקודמים שלי לא בדיוק הצליחו. כבר בגיל 23 המיזם הראשון שלי היה של פיתוח תוכנה לבתי מלון. עשיתי כאן אקזיט קטן למדי שאחריו באו 2 כשלונות צורבים. אם אני מסתכל על ההגדרה של הצלחה, זה עניין סובייקטיבי לגמרי. זה יותר עניין של הרגשה אישית. אני מאמין, שיזמים מצליחים הם אלה שיש להם תכונות אופי של נופל וקם, נופל וקם.

הכישלון הראשון שלי היה סטארטאפ, שנסגר די מהר. ב-2008 הקמתי סטארטאפ בשם Email Number, שנועד לייצר זהות אחת בכל הרשתות ובכל תיבות הדואר. גייסנו כ-300 אלף דולרים ועלינו לאוויר. אחרי פיילוט של כ-10 אלף משתמשים, ראינו שאנו זקוקים לכסף כדי לצאת ולפרוץ לשוק המקומי והעולמי. זה לא הצליח.

מוניתי למנכ"ל ודחיתי את הגיוס, ובסוף מצאתי משקיע ,שהיה מוכן להשקיע 1 מיליון דולרים. בדיוק אז נפלו השווקים בארה"ב, המשקיע שלנו היה מושקע במיידוף והפסיד המון כסף ולכן ההשקעה הזו נעלמה. במשך חצי שנה לא הצלחנו למצוא שום משקיע, בזבזנו את כל הכסף עד שנסגרנו.

מה שלמדתי הוא: השאיפה לשלמות הובילה אותי לכישלון. זו שאיפה פנימית לשלמות, שלא תמיד עוזרת. גם לא ידעתי איך מגייסים כסף בצורה נכונה. כיום, אני מגיע למשקיע רק אחרי שהכל סגור מכל הצדדים. טעינו בתחילת הדרך שלנו, שלא בחרנו למנכ"ל מבין היזמים, את מי שיודע לגייס כסף

מה למדתי בדרך?
  • לא לתת לאגו להוביל אותי.
  • להגדיר היטב את המטרות שלי.
  • לבצע תיאום ציפיות עם הסביבה שמקיפה אותי.
  • לא הכל תלוי בי.
  • לנתח כשלוות ולהפיק מזה תובנות.
הטיפים שלי ליזמים, טיפים, שיסייעו להם בדרך להצלחה:
  • להגדיר במה אתה טוב ולהתרכז רק בזה.
  • להציב מטרות ברורות וברות הישג.
  • הרבה נחישות. להאמין בעצמך ובמה שאתה עושה ולא לתת לאף אחד להוריד לך את האמונה הזו.
  • לחשוב תמיד צעד אחד קדימה.
  • לא לנוח על זרי הדפנה.
  • אל תשווה את עצמך לאחרים.
  • כדי להצליח צריך להיכשל. לפעמים יותר מפעם אחת".
דוד רחמים, (בתמונה משדוד רחמיםמאל), מייסד PayBox: "הסיפור שלי הוא הסיפור של הקמת קהילת הסטארטאפים בראשון לציון. היינו אולי הסטארטאפ הראשון, שקם והחל לפעול באקסלרטור של ראשל"צ. התחלנו במיזם 4 סטודנטים במכללה למינהל בראשל"צ, שנפגשנו במסגרת קורס יזמות במכללה. נדרשנו ב-2013 למצוא רעיון ולפתח אותו. היה לנו רעיון, שנראה לנו מדליק, שקשור לעולם הטלוויזיה החכמה. אבל זה לא התרומם והחלטנו לשנות כיוון ולנסות לפתור בעיה, שנתקלנו בה בחיי הקמפוס. זו בעיה של איסוף כסף לפעילות חברתית או קבוצתית.

חשבנו על 'קופה וירטואלית' בה אוספים כסף ומשם מוציאים את הכסף למטרה או למטרות, שהקבוצה החליטה. הקמנו את המיזם ממש עם סיום הלימודים והוזמנו ל'ראשון-סטארטאפ', שקם אז ביוזמת העירייה. בשלב הזה נשארנו 3 יזמים, בלי שום רקע טכני. קיבלנו קצת סיוע מסטודנטים למדעי המחשב, אבל הם לא ממש עזרו לנו להתקדם. הבאנו חברים טכנולוגיים, אבל מהר מאוד הבנו, שהם לא מתאימים למיזם. כך, התפתחנו מכישלון לכישלון. חברות כרטיסי האשראי זרקו אותנו מכל המדרגות. 

היכשלונות היו בכל תחום, אפילו בהופעה הפומבית הראשונה שלנו, להציג את הרעיון במפגש של קהילת הפינטק, שנערך בסיטי-בנק בת"א. כשהצלחנו להגיע לאפליקציה עובדת, עלינו איתה לאוויר וזה היה כישלון מוחלט. איש לא השתמש באפליקציה.

אולם, למדנו לא להיבהל מכישלונות ולכן לא התפרקנו ולא סגרנו את המיזם. 

כך, אחרי שנה וחצי לא היו במערכת שלנו טרנזקציות ומעטים הורידו את האפליקציה. הבנו מהכשלון הזה, שלא מספיק שיש לך מוצר, אתה צריך לעסוק בשיווק ולהניע אנשים לפעולה. זה עולה כסף. לכן, לקראת סוף 2015 הצלחנו לגייס כמיליון דולרים, אחרי מאמץ קשה ביותר.

החלטנו להשתמש בכסף הזה ולצאת לארה"ב, ופשוט טעינו. לא הבנו את הרגולציה הקיימת בארה"ב וסתם זרקנו כסף, המון כסף, על סניף ועל אנשים ושיווק והיינו צריכים לסגור את הפעילות הזו. כיום, אנו יודעים, שיש שווקים לא פחות טובים מארה"ב, שאין בהן רגולציות מגבילות כמו שיש בארה"ב. בישראל, אין עדיין רגולציה לתחום בו אנו עוסקים. כך, שאין מגבלות להצלחה. הכל עניין של שיווק נכון. 

אני מאמין, שההתעקשות שלנו ולמידת הלקחים שלנו, תוך כדי הפקת לקחים מהכשלונות בדרך, היא סוד ההצלחה שלנו. 

לאחרונה, עברנו למקום חדש במרכז העיר ראשון, מקום, שהעירייה סיפקה לנו ונראה לנו, שעלינו על דרך המלך. יש לנו כיום כ-100 אלף משתמשים, 65 אלף פעילים, סדר גודל הכסף, שעובר כעת במערכת, הוא של 12 מיליון דולרים בחודש. לכן, גדלנו וכעת אנו צוות של 11 איש.

המודל העסקי שלנו עדיין לא מגובש עד הסוף. כרגע אנו משלמים את עמלות הסליקה של מי שמכניס כסף לקופה הווירטואלית. אנו רואים זאת כהשקעה בשיווק. אנו בפני סבב גיוס A ומחפשים שיתופי פעולה". 
RishonTech Logo



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים