Telecom News - האם פילבר "הפיל בפח" (כלומר בספין) את משטרת ישראל ב"תיק 4000"?

האם פילבר "הפיל בפח" (כלומר בספין) את משטרת ישראל ב"תיק 4000"?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם פילבר "הפיל בפח" (כלומר בספין) את משטרת ישראל ב"תיק 4000"?
מתוך היכרות של כל ההתנהלות של שלמה פילבר בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, והחומרים, שפרסמתי אודותיו, מסתמן, שככל הנראה, הוא ביצע "תרגיל כיפה אדומה" (תרגיל חיסול) ל"תיק 4000". הוא, למעשה, "שכב על הגדר" עבור חברו ביבי וגם הציל את עצמו. מה שנקרא: "שני כרטיסים במחיר אחד."
גם עד המדינה הטרי ניר חפץ הפיל את כולם בפח

עדכונים חשובים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס,  שלמה פילבר5.3.18,06:10 

ניתוח בלעדי: בסוף שבוע האחרון וגם בתחילת השבוע הנוכחי הופתעתי לראות, שיש כבר לא מעט עיתונאים ופרשנים (שלא מ"ישראל היום", או "מקור ראשון", או "מעריב", או כל כלי תקשורת אחר היכול להיחשב אולי כמוטה לטובת ביבי), שמתחילים לקלוט את הפלופ של משטרת ישראל והפרקליטות ב"תיק 4000" וכותבים דברים דומים לאלה, שאני כותב כל הזמן, במשך שנים.

דוגמאות:  :אלי ציפורי מגלובסואיתן אבריאל מדה-מרקר.

פרטים נוספים יש בכתבת החשיפה הקודמת: "שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!".

בניגוד לרשות לניירות ערך, שחקרה ביסודיות (יחסית, כמובן) נקודה אחת, אודותיה אספה "ראיות יצוקות בבטון" (לכאורה), שכמעט ולא נחשפו לציבור, ראיות ש"קוברות" היטב את כל אלה, שהרשות המליצה להגיש נגדם כתבי אישום, משטרת ישראל נכנסה לתמונה מהכיוון הלא נכון, מהכיוון של ההקלטות של אילן ישועה-  מנכ"ל וואלה! (בתמונה אילן ישועהמשמאל).

המדובר בהקלטות, שהיו אמורות להכניס אותו עצמו למעצר..., וכך נוהלה חקירה עם העילות הלא נכונות.
 
כך, החשודים המרכזיים בכלל לא נחקרו,  ואלה שנחקרו לא נחקרו נכון, או לא נחקרו על העבירות הנכונות, ויש כאלה שנחקרו שלא לצורך, והכי חמור: נחתם הסכם "עד מדינה" עם האיש הכי לא מתאים  לעניין זה, (פילבר, בתמונה למעלה), שנעצר ושנחקר.היה צורך בעוד "עדי מדינה וראיות מוצקות, כדי להגיע למשהו פלילי, אבל זה לא קרה (עדייןולא יקרה  (

היות ואני מלווה את הפרשה הזו שנים רבות, זה נכון, שהשחיתות במשרד התקשורת (ולא רק בו), כמו שכתב בגלובס אלי ציפורי, (בהקשר של הטבות רגולטוריות לבזק), החלה בימיה של דליה איציק כשרת התקשורת. אבל על זה יש התיישנות...
 
אולם, אין התיישנות על מה שעשו השרים משה כחלון וגלעד ארדן ומנכ"ל בזק (לשעבר), אבי גבאי. אבל, זה הסיפור לכתבה ולחשיפות הבאות שלי. נעזוב את השרים, שקדמו לביבי במשרד התקשורת, כרגע בצד. הם לא רלבנטיים היום, לעניין המנותח כאן.
 
אתר Telecom News גם לא מכסה את התחום הפוליטי בכלל. כך, שאין לנו כל ידע ויכולת להעריך או לנתח האם הפרשה הזו תפיל או לא תפיל את ממשלת נתניהו, או שהממשלה תיפול מסיבות אחרות לגמרי. זה גם לא מעניין אותנו. נתרכז כאן רק בהיבטים הפליליים, הרגולטורים והאישיים של הפרשה החמורה ביותר הזו. 

נדמה לי, שכולם מפספסים את הנקודה העיקרית בסיפור הזה, שמכונה כעת "תיק 4000". בתחתית המאמר בנספח יש את המאמרים העיקריים המנתחים את כל ה-Fake News הקיים סביב הפרשה הזו ומה הרקע להערכה, שאני מציג כאן. 

ההרגשה שלי, ואני טועה מעט מאוד בדברים כאלה, ששלמה פילבר פשוט "עשה ספין" על המשטרה והפרקליטות ומכל התיק הזה אפשר לעשות עפיפונים, לא כתבי אישום עם ראיות כנגד ביבי. נגד אחרים - כן. נסביר מיד למה. 
 
למה אני חושב כך? מהמון סיבות מצטברות:
  • זה האיש. הוא פשוט ספינולוג, אנוכי בצורה קיצונית ושקרן בלתי נלאה. "חי בסרט" תמידי. גם אם לעיתים יש לו כוונות שנראות טובות לציבור. כתבתי עליו מעל ל-430 כתבות ואין פינה ממה שהוא עשה או החליט, שלא ניתחתי מכל הכיוונים, עם המון מקורות והמון מסמכים. זה מאוד מתאים לו (אגב, אני לא גיליתי זאת ראשון. לפני, מבקר הליכוד, עו"ד גלילי ,בדו"חות הביקורת שלו על פילבר, זיהה בדיוק כך את מומו, כפי שחבריו קוראים לו, אבל גם את מבקר הליכוד "לא ספרו ממטר"). 
  • פילבר חיפש איך לחלץ את עצמו מהתיק "יצוק בבטון", שהכינו לו ברשות ניירות הערך. כשהוא היה מושעה בביתו, היה לו המון זמן (כחצי שנה), לתכנן את המהלך הזה. אני לא קונה את הסיפור, שהוא "נשבר" אחרי יומיים במעצר (ראו את  קורות החיים, שהוא עצמו מציג). זה לא מתאים לו, ואני לא קונה את הטיעון, שהוא "נעלב" מזה, שביבי ושרה דאגו "מאחורי גבו" לפרגן לעצמם, בשת"פ אלוביץ' ורעייתו, "כתבות מפנקות ומלטפות" בוואלה!. כמעט כל חייו המקצועיים בשירות המוניציפלי, הפוליטי ובמשרד התקשורת עצמו, זה בדיוק מה שהוא עשה כל הזמן, גם לעצמו. אז ברור, שהוא לא יכול להיות מופתע או נעלב, ממה שהוא התמחה בו היטב.
  • פילבר הוא עו"ד בהשכלתו ועסק בימי חייו בתמרונים בקנה מידה אדיר (ספינים) על התקשורת. הוא יודע היטב, שאין דבר כזה "שוחד", או "טובת הנאה", בגלל "כתבה אוהדת ומפנקת". אין לזה שום בסיס בחוק כלשהו, תקנה, נוהל או פסיקה קודמת. אם הייתה בזה איזו עבירה, הראשונים להיעצר היו צריכים להיות אילנה דיין והמפכ"ל רוני אלשיך, שכן היא נתנה לו "כתבה אוהדת ומפנקת" תמורת הדלפות. אם הם לא נעצרו, סימן שאין עבירה כזו... הוא העריך, שהיותו "עד מדינה" לא תפיל את ביבי ותסיט את החקירה למחוזות חסרי בסיס פלילי משמעותי, מה שאכן קרה... 
  • זו הדרך היחידה, שבה שלמה פילבר "הורג 2 ציפורים בירייה אחת":
    • מציל את עצמו מהכלא ומהרשעה פלילית. הסכם "עד המדינה", שחתם עם הפרקליטות והמשטרה, "מסדר לו" הרשעה בנש"מ בעבירה משמעתית וסילוק משירות המדינה. זה היה ברור גם לו, שהוא לא יחזור לשירות המדינה, בשום מצב. כך, שזה בכלל לא עונש. זה פשוט ספין ענק ומוצלח מצדו.
    • מציל את ידידו משכבר הימים ומי שדאג לקידומו ולפרנסתו - בנימין נתניהו, מההסתבכות ב"תיק 4000". הסבר נוסף בפסקה הבאה. בקצרה: פילבר ידע, שאין לו הקלטות או ראיות, מעבר למה שיש כבר בידי המשטרה ורשות ניירות הערך. להעמיד "מילה כנגד מילה", הסיכויים לזה הם די אפסיים, מה גם שביבי חתום רק על 2 מסמכים בחתימת ידו (בקשר רק עם ההחלטות של מועצת הכבלים והלוויין, שבכלל לא נחקרה), בזמן שפילבר עצמו לא הצליח לתת הטבות כלכליות משמעותיות לבזק (הוא ניסה, יותר מפעם אחת, אבל לא בדיוק הצליח ואפילו היה שותף פעיל למהלכים רגולטורייים חמורים כנגד בזק, כולל קנסות ענק מומצאים). בתקופת כהונתו כמנכ"ל, ההכנסות של בזק קטנו (אלו העובדות). סכום הדיבידנד, שחילקה בזק לבעלי המניות שלה, קטן משמעותית בזמן, שבו ראש הממשלה היה שר התקשורת. כמו כן, הדיבידנד, שנמשך ע"י אלוביץ' עצמו, קטן ב33% בין השנים 2014-2016. במציאות, היה שינוי לרעה בבזק בשיעור לא מבוטל בתקופה האמורה, בשיעור של כ-30%, הן לעניין הריווח הנקי והן לעניין שיעור משיכת הדיבידנדים בשנים האמורות. כתוצאה מהאמור לעיל, הרי שלא קיים (לכאורה) שום סימן לכך, שההטבות, שהוצגו בתקשורת במסגרת ה-Fake News כמתן "שוחד" או "תמורה לשוחד" לאלוביץ' ע"י ביבי, אכן הועילו לו בשורה התחתונה, באותה תקופת זמן. כלומר: כל הסיפור על "הטבות לאלוביץ'", הוא (כרגע) עוד ספין, שהמשטרה נפלה בו, בכיוון הלא נכון. אגב, למרות כל הסיקור השלילי ביותר שלי אודות פילבר, היו צעדים רגולטוריים, שהוא הציג, שתמכתי בהם עקרונית, כי הם היו נכונים ולטובת הציבור ושוק התקשורת. למשל: בתחום הטלפוניה של בזק ובתחום עסקת הסרת ההפרדה המבנית תמורת חיבורי סיבים לבתים. פילבר נכשל בצעדים הללו מהמון סיבות, והחמורה בהן: ה"חפרפרות", שייצגו ומייצגים (עד היום) את סלקום ואנלימיטד במשרד התקשורת, הכשילו אותו בתרגילים נגדיים. 
  • פילבר ניהל לבדו ועל דעת עצמו את משרד התקשורת, עם שפע של תרגילים וספינים גם פנימה (מול הכפופים לו), בלי לשאול את ביבי (ראה כאן). ביומנים של ביבי בתקופה של היותו שר תקשורת, אין פגישות שלו עם ראשי חברות התקשורת בכלל ובזק בפרט (למעט כנראה פגישה חברתית אחת עם הזוג אלוביץ', שבספק אם דווקא בה "נרקחה העסקה" ביניהם). כל הפגישות הרבות וההתכתבויות עם צמרת בזק היו של פילברשמילה ועוד כמה, כמו עדי). כלומר: האחריות הפלילית היא בעיקרה (או כולה) על פילבר, כי לזה יש ראיות ברורות וכתובות, שלא תלויות בעדות כזו או אחרת מפיו. אולם, הוא התחמק מהדין הפלילי, כש"התנדב" בצעד מתוחכם, להיות "עד מדינה".
  • אם יש ראיות פליליות מעבר למה שהרשות לניירות ערך חקרה, הן בעיקר בתחום "שיבוש הליכי חקירה ומשפט". זה מגלים בעיקר בהאזנות סתר שבוצעו לכל המעורבים בפרשה זו ושאר תרגילים טכנולוגיים. מי שהובילו כאן בשיבושים הפליליים היו אנשים בצמרת בזק וסביבתם וכמובן שלמה פילבר ועוד שחקנים במשרד התקשורת, שהיו מסובכים בעניין זה. אולם, שלמה פילבר "ניקה את עצמו" גם מהבור העמוק הזה. ביבי בכלל לא היה קשור לשיבושים ולנסיונות לשיבושים הללו (גם בספק אם היה לו זמן לעסוק בזה).  
  • בחקירה הזו, פילבר יכול "לקבור" את ראשי בזק. אולם, הם כבר "נקברו" בחקירה הקודמת (של הרשות להגבלים עסקיים). אין לשלמה פילבר שום בעיה "לקבור" את ראשי בזק. אגב, הוא עשה זאת בקדנציה שלו הרבה יותר מפעם אחת, כשהטיל על בזק קנסות ענק מפוברקים, פעם אחרי פעם. 
אם לא די בכך, אלה המעוניינים "להפיל את ביבי" בסיפורי ביבי-אלוביץ', הכשילו ולפחות פעמיים את חקירת המשטרה. אלוביץ' וצמרת בזק היו כבר "מחוסלים" בחקירה של הרשות להגבלים עסקיים. וכמו שאומרים: "אי אפשר להוציא להורג אדם פעמיים". המשטרה חיפשה להוסיף את מי שלא היה בחקירה הקודמת: את ביבי ועוזריו - שותפיו.

בינתיים, מה שנחשף מכל החקירות עד כה (הדבר היחיד שלא ידעתי מקודם בפרשה הזו), הם הטיפשות, חוסר האחריות והשלומיאליות התהומית של 3 שופטות (אחת בדימוס) ותובע אחד מרשות ניירות הערך... פשוט סיפור גדול ומסריח (ציבורית, משמעתית ומוסרית, לא פלילית). אבל על זה לא ביבי אחראי, באיזה אופן...

למיטב הערכתי, במהלכי החקירה החדשה, המשטרה והפרקליטות עשו את כל הטעויות האפשריות. למשל: חקירת שרה נתניהו. למה לחקור אישה ה"נמצאת באבל" (ב"שבעה על מות קאיה")? הם לא רואים עם מי יש להם עסק?? החקירה הזו של המשטרה נראית יותר כ"התעללות בחסרי ישע". הם לא שמעו על סעיף 3 לפקודת הראיות ("סייג לעדותם של בני זוג")? מדפי החקירה שלה במשטרה אפשר לעטוף דגים, לא כתב אישום עם ראיות קבילות. ועוד מקימים "חמ"ל" בלהב 433 לחקירה ההזויה הזו. זה פשוט פלופ משטרתי אחד גדול.

ממה שאני רואה, החקירה הזו (של להב 433 בליווי הפרקליטות) הוכשלה ע"י חלק מכלי התקשורת מהסיבות הבאות:
  1. חשיפת החברות בין ביבי לאלוביץ' הובילה למסמך של היועמ"ש, שסידר לביבי "חסינות" על העבירה הזו. אי אפשר להעניש אדם פעמיים על אותה עבירה. אם יש ראיה, שביבי עסק בענייני בזק אחרי התאריך, שנאסר עליו ע"י היועמ"ש, אזי הוא בבעיה חמורה. אולם, קשה לי להאמין שיש ראייה כזו. כי את הכל פילבר ניהל "ביד רמה", לפני ואחרי מסמך היועמ"ש, ממה שאני ראיתי ושמעתי. לא ביבי.
  2. חשיפת ההקלטות של אילן ישועה מנכ"ל וואלה! (שהם כלום מכלום, כפי שציינתי למעלה, כי אם הן מצביעות על מתן שוחד \ "טובת הנאה" מסוג כלשהו, אזי העצור הראשון במתן שוחד \ טובת הנאה היה אמור להיות אילן ישועה עצמו). כך, לביבי ולשרה היו כל "הראיות" גלויות לעיון, כדי להתכונן היטב למתן תשובות ל"ראיות" הללו, בסיוע עורכי דינם. דהיינו: מי שרצה "להפיל את ביבי", שיבש בעצמו את החקירה והכשיל אותה, בפרסום "הראיות" בפומבי.
  3. כל המסמכים, שכלי התקשורת מגלים לפתע בשבועיים האחרונים משנת 2015, היו ידועים לי (וכמובן לכל מי שעסק בתחומים הרגולטוריים הללו), וכתבתי אודותם עשרות עם לא מאות פעמים, מה המשמעויות שלהם. מבקר המדינה טעה בפירוש של חלק מהמסמכים, שהוא ראה במסגרת הבדיקות שלו, בהכנת דו"ח הביקורת שהכין (אלה אותם מסמכים, שכעת "חושפים") וניתחתי זאת כבר כמה פעמים. חשיפת המסמכים כעת שוב, היא הכשלת החקירה, מפני שצריך להציב את חקירת המסמכים הללו בקונטקס (בהקשר) הנכון שלהם, כפי שהיה בזמן שהם נכתבו ועל ידי מי ולמה, ולא "בפירושים בדיעבד". 
  4. יש כלי תקשורת שכתבו, שאבי ברגר (המנכ"ל שקדם לשלמה פילבר) מחזק את העדויות בפרשה. אני, אפילו בתור בדיחה לפורים (או ל-1 לאפריל המתקרב), לא הייתי כותב שטות כזו. מי שבונה עליו משהו, יגלה שלמשהו הזה קוראים "אוויר" והוא עצמו (אם היו חוקרים את כל החומר הקיים נגדו), היה נמצא היום במקום אחר לגמרי. ביחד עם השר באותה תקופה (ארדן)... 
  5. בדיקה סטטיסטית של הכתבות בעד או נגד ביבי בוואלה! בתקופה הרלבנטית, הייתה מגלה, שהיו יותר כתבות "נגד ביבי" (או "ניטרליות"), מאשר "כתבות מלטפות ומפנקות" אותו ואת שרה. כלומר: רוב כלי התקשורת, במערכת Fake News אדירה, יצרו מצג שווא לציבור, שאין לו שום בסיס בעובדות, ודחפו את המשטרה והפרקליטות לחקור בסדר הלא נכון ובכיוון הלא נכון את החקירה הזו, וגם נפלו בפח עם "עד מדינה" ספינולוג "עם דיפלומות בספינולוגיה", אדם, "שלא הייתי קונה ממנו רכב משומש", ובכך הכשילו את החקירה של המשטרה לכל אורכה.
דהיינו: נראה כרגע, שאלה, שרצו להפיל את ביבי מכסאו, למעשה (עד רגע זה) - הצילו אותו (עד כה) בתיק הזה... 

עדכון 5.3.18, 16:00: דרמה גדולה בעקבות חתימת הסכםניר חפץ עד המדינה עם ניר חפץ (בתמונה משמאל). במסגרת הסכם עד המדינה, שעליו חתם יועצו לשעבר של ראש הממשלה, ניר חפץ, הוא לא יישלח למאסר ולא יידרש לשלם קנס.

ככל הנראה (מה שיכול להיות התכנית החדשה של הפרקליטות והמשטרה), שלמה פילבר "יקבור" את צמרת בזק. ניר חפץ אולי "יקבור" את בני הזוג נתניהו, שכן לו יש כנראה ראיות (ולא רק עדות בע"פ, כמו אצל פילבר), וע"ס ראיות אפשריות, כנראה, המשטרה הסכימה לתנאיו. כנראה, שעדותו של חפץ צפויה להימשך כ-3 שבועות, שבמהלכן הוא ישהה במתקן חשאי. אגב, יש הסבורים שניר חפץ הוא "ספינולוג" שאין להאמין לשום מילה מדבריו

נראה, שבעקבות עדות חפץ: ראש הממשלה צפוי להיחקר שוב גם בתיקים 1000 ו-2000. רעייתו שרה צפויה להיחקר או להעיד בתיק 1000.

מסביבתו של ראש הממשלה נתניהו נמסר: "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המירוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום - ולא יהיה כלום".

אין ספק שניר חפץ יפיל את כל ההזיות של המשטרה והפרקליטות, כאילו יש כאן תיק פלילי. 

עדכון 12.6.19: אחרי 13 שנה, מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה, סיים אמש (11.6.19) את תפקידו באתר וואלה!. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יו"ר בזק, שלמה רודבעידו אשד, סמנכ"ל התוכן של האתר, יחליף אותו וימונה למנכ"ל החברה מהיום. דירקטוריון וואלה! בראשות רודב התכנס ואישר את פרישת ישועה ומינויו של אשד
ישועה הוא אחת הדמויות המרכזיות ב"תיק 4000". הוא האיש שביצע בפועל את ההנחיות מטעם משפחת אלוביץ' בעניין החשד (כביכול) להטות את סיקור האתר למען ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה. בשלב מסוים החל ישועה להקליט את אלוביץ' וגורמים נוספים כשהם מעבירים לו הנחיות מעין אלה. העדות של ישועה, ההקלטות והמסרונים שמסר, הפכו למשמעותיים מאוד להפיכת חקירת "תיק בזק" לחקירת "תיק 4000"

נספח לינקים
הכתבות המרכזיות (מתוך המאות שכתבתי), שהובילו אותי להערכה, שנראה כרגע, שהמשטרה והפרקליטות "נפלה בפח" בספין, שעשה עליהם שלמה פילבר, כדי "להתחמק מעונש" בתיק של הרשות לניירות ערך ומראיות נוספות, שנאספו נגדו:

DEVELOPING STORY
עדכון 7.3.21: ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס) בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשר של תיק 4000, שנולד מתוך "תיק בזק": https://bit.ly/Tik4000No50). זאת, על פי מסמך, שנחשף כעת בחתימת שלמה פילבר, מסמך מזמן אמת (עוד לפני החקירות), מה שהופך את כל תיק 4000 על ראשו. כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviRatzonFilber.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים