Telecom News - הביזיון המחפיר והמדהים של צמרת משרד התקשורת בכנס בדובאי

הביזיון המחפיר והמדהים של צמרת משרד התקשורת בכנס בדובאי

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הביזיון המחפיר והמדהים של צמרת משרד התקשורת בכנס בדובאי
הכנס העולמי של איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי של האו"ם - ITU, שהתקיים השנה בדובאי, הוביל להחלטות חמורות ביותר כנגד מדינת ישראל (ובעד מדינת פלסטין)  במיוחד בתחום הסלולר, וחשף התנהגות מחפירה ביותר של שר התקשורת איוב קרא וידידו - בעת שהיה בדובאי. מדובר בחרפה ובושה, שלא מתקבלות על הדעת. עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 16.11.18, 21:10השר איוב קרא

עוד לא נרגעתי מהביזיון של מכתב הסמנכ"ל הבכיר במשרד התקשורת כנגד צמרת משרד התקשורת (כמנותח כאן), וכבר נופל עלינו ביזיון חדש והפעם בקנה מידה בינלאומי.

כשחשפתי לפני מספר ימים, שמלבד השר איוב קרא ועוד כמה בעלי תפקידים במשרד התקשורת, יצא לדובאי גם נתי שוברט, ללא כל הסבר (וללא כל מענה לשאלותיי), התחלתי להריח שמשהו "מסריח" כאן.

זאת, משום שבכנס העולמי הקודם של ITU, מי שעמד אז (ב-2014) בראש המשלחת של משרד התקשורת לכנס היה נתי שוברט, והוא היה זה שהוביל אז, בחוסר מקצועיות, מלווה בסדרת כישלונות, ליצירת מצב, שהוביל את ITU לקבל סדרת החלטות מביכות ופוגעות בישראל, וכבר אז דרשתי את פיטוריו (מפורט כאן, כאן וכאן), מה שלא קרה

כעת, בראש המשלחת הישראלית של משרד התקשורת עמד השר איוב קרא, שמייד נעסוק בו בהרחבה, ונתי שוברט היה רק חבר בכיר במשלחת החלטוריסטים והספינולוגים שיצאה לדובאי. זו אולי הסיבה, שההחלטות של ITU הפעם היו עוד יותר חמורות, הזויות ונוגדות את כל התנהלות משרד התקשורת הישראלי דהיום ואת האינטרסים הכי בסיסיים של שוק התקשורת בישראל.

שר התקשורת הישראלי, איוב קרא, פרסם בכל מקום את נאומו בוועידה בדובאי (כאן) ואף משרד התקשורת טרח לתרגם ולפרסם את דבריו לאנגלית - כאן (הוא נאם בערבית, מעל לבמה של הכנס - בצילום למעלה משמאל), אך הסתיר בכך מתושבי ישראל את הכישלון המחפיר האישי שלו ושל המשלחת, שבראשה עמד בדובאי.  

מה הוחלט בדובאי?
כל ההחלטות של ITU בדובאי בכנס, שהסתיים היום, רוכזו כאן. המסמך המרכזי המלא של כל ההחלטות נמצא כאן, למתעניינים.
ההחלטות הכי חמורות הן:
  • ITU הכיר במשלחת פלסטין כמדינה וההכרה בפלסטין כמדינה עוגנה סופית בכל ההחלטות של ITU ומעתה ב-ITU תשב משלחת מדינת פלסטין (חסל סדר "הרשות הפלסטינית"). זאת, כמו כל יתר מדינות העולם (כולל ישראל), במעמד זהה. זה פורסם בהחלטה 99 המפורטת בעמודים 131 עד 133 במסמך ההחלטות של ITU. מדובר בכישלון מדיני והסברתי חמור ביותר של משלחת ישראל ל-ITU. 
  • ITU קיבל סדרת החלטות, שיש לשדרג את תשתיות התקשורת של מדינת פלסטין (כמובן על חשבון המשאבים והתשתיות של מדינת ישראל), כולל הקצאת תדרים בהיקף נרחב, לתשתיות הסלולר של מדינת פלסטין והקצאת שאר המשאבים של עולם התקשורת, כדי להפוך את מדינת פלסטין למדינה עם משאבים ותשתיות תקשורת מתקדמים ביותר, כמו שאר מדינות העולם המערבי המתקדמות. פירוט כל ההחלטות הנוגעות לשדרוג תשתיות התקשורת של מדינת פלסטין מפורטות בהחלטה 125 הנמצאת בעמודים 156 עד 159 במסמך ההחלטות. בסדרת ההחלטות הללו הביזיון והכישלון המדיני והמקצועי של משרד התקשורת הישראלי פשוט עברו כל גבול של דימיון והפקרות אפשרי. 
  • אם לא די בכך, ITU קיבל סדרת החלטות רחבה ביותר בנושאים מקצועיים, שמשרד התקשורת הישראלי מסרב לטפל בהם, או מטפל בהם בצורה עקומה ולא יעילה, או שכשל בטיפול בהם ובכלל זה (כמה דוגמאות להמחשה): 1) החלטה 102 – אחריות המדינות לקבוע מדיניות ברורה ביחס למרשם הלאומי שלהם – עמודים 141-149. 2). החלטה 133 -  בנושא dms (דומיינים)  -  עמודים 182-186. 3). החלטה 176 – השפעת קרינה על בריאות האדם – עמודים 258-260. 4). החלטה 180 – בנושא IPv6 - עמודים 276-280. 5) החלטה 197 – בנושא IoT -  עמודים 298-303.
שורה תחתונה לגבי המשלחת הישראלית: מוטב לו משלחת משרד התקשורת הישראלי בכלל לא הייתה יוצאת לדובאי ומחרימה את הכינוס, כמו שאנו מחרימים כמה פורומים אחרים של האו"ם (דוגמת מועצת זכויות האדם של האו"ם), בגלל ההטייה האנטי-ישראלית הבולטת הקיימת בגופים הללו של האו"ם. ההשתתפות בכנס בדובאי היא אות קלון וביזיון למשרד התקשורת הישראלי. זה היה צפוי, כי כבר ב-2014 הזהרתי, בצורה הכי נוקבת, שזה מה שיקרה וזה קרה.

זה ברור כשמש בצהרי דובאי, שלקראת הכנס הבא של ITU, משלחת מדינת פלסטין תבקש מהאו"ם להטיל סנקציות על מדינת ישראל, על כך שישראל לא מיישמת את החלטות ITU... 

מה קרה עם השר איוב קרא בדובאי?
את התנהלות הנוראית של השר איוב קרא בדובאי חשף בן כספית ממעריב (כאן). למי שלא מגיע ללינק, הנה כאן התצלום של הכתבה. מומלץ בחום לקוראינו לקרוא אותה מתחילתה ועד סופה ולא לפספס שום פסקה. מדובר בחרפה ובושה, שלא מתקבלות על הדעת. יצויין, שהשר סרב להגיב על החשיפה הזו של בן כספית. אגב, על פי החשיפה, שירלי שיף פעלה שם (בדובאי) נכון, באחריות ובממלכתיות. 

מדובר בכתבה מדהימה הממחישה כמה דברים חשובים ובסיסיים, שנוגעים לשר התקשורת איוב קרא, אבל הם לא בדיוק חדשים לקוראי Telecom News, כי השר איוב קרא מככב אצלנו המון. ממש המון, ולא לטובה.

מה שחדש בכתבה של בן כספית הוא המבקר המסתורי בדובאי, החבר האישי של השר, שגרם לכל המהומה הענקית, שחשפה את השר איוב קרא בעליבותו, חוסר שיקול דעתו ואיוולתו.

למה יש לחבר הזה של השר חסינות מפני פרסום שמו? זה לא ברור וגם בן כספית לא מסביר זאת בכתבתו. הרי השר איוב קרא הצטלם עם החבר הזה כבר כמה פעמים בחודשיים האחרונים.

אולי לא צריך להתאמץ כדי לחפש מי החבר הזה של השר, שנסע לדובאי. יש מי שהכריז על זה בעצמו ביום 31.10.18, גם בציוץ, שהוא צייץ בטוויטר (כאן, וצילום הציוץ כאן למי שאין טוויטר), וגם בפוסט נרחב, שהעלה בפייסבוק האישי שלו, מלווה בסדרת תצלומים, שהוא צילם בדובאי (כאן, וצילום הפוסט הזה כאן, למי שאין פייסבוק). לכן, ייתכן והוא הידיד המסתורי של השר, שהופיע ונעלם לאחר מכן בדובאי, כפי שחשף בן כספית.

זה גם מסביר לקוראינו, למה הכאוס הבלתי חוקי, שמכונה בשם השקרי "שת"פ אנטנות" על רשת סלקום (עם We4G וגולן טלקום), מתקיים, תוך שתיקה של ראשי משרד התקשורת, כפי שחשפנו עם הרבה מסמכים ותצלומים כאן וכאן.

מדובר בפרשיה חמורה ביותר, שיש לחקור אותה בדחיפות, בגלל ההיבטים הפליליים (לכאורה) שלה, היבטים המתקשרים ישירות למה שאני מכנה בשם "תיק 5000".

כך, הצטלבות האינטרסים הכלכליים והאישיים הללו של שר התקשורת, התפוצצו להם ברעש ענק בדובאי. שר התקשורת איוב קרא אמור לפנות את כסאו וכמה שיותר מהר יהיה יותר טוב לשוק התקשורת הישראלי וגם לו. בדרכו החוצה - שייקח איתו את שמילה מימון ונתי כהן. אגב, אין צורך שייקח איתו את נתי שוברט, כי ממילא הוא בדרך הביתה (לפנסיה), בעוד כחודש.

הביזיון הכפול של דובאי (גם בהחלטות החמורות כנגד מדינת ישראל וגם בהתנהגות האישית המחפירה של השר), לא יכול לעבור בשקט. יש גבול לכל תעלול

עדכון 18.11.18, 16:00: נטען בגלובס (כאן), שאיש העסקים ("החבר של השר") הוא משה אינדיג (שמכחיש זאת וטוען, שהיה בכלל בכנס בשנחאי. בעבר, ב-2017 הוא הצטרף לנסיעה של השר איוב קרא לאתיופיה - כאן). אם זה נכון שהוא היה בדובאי, וכנראה שזה נכון, אזי שני חברים של השר הגיעו לדובאי, השני הוא חזי בצלאל, וכנראה משה אינדיג הוא זה שיצר את הבעיה המתוארת בכתבה של בן כספית. מדהים

עדכון 18.11.18 20:45: צמרת נציבות שירות המדינה וצמרת משרד התקשורת נשאלו סדרת שאלות, שנשלחו אליהן ב-17.11.18 וטרם נענו, ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם. ואלו השאלות שנשלחו:
"שאלות בעניין תקרית שר התקשורת בדובאי:
בהמשך לתקרית החמורה בדובאי (כמפורט כאן), אבקש לשאול:
  1. האם נערך איזה תחקיר לתקרית הזו?
  2. מדוע משה אינדיג הוזמן ע"י שר התקשורת איוב קרא לדובאי? האם גם חזי בצלאל הוזמן ע"י השר (ידידו) לדובאי ולמה?
  3. כיצד המחדל הזה טופל והאם הוא בכלל דווח לנציבות? מדובר בעיקר במחדל ביטחוני וציבורי חמור ממדרגה ראשונה, ששר בממשלת ישראל חושף את עצמו ואת סביבתו וכל מלוויו לסכנה ממשית בעת שהותו במדינה ערבית, לאחר שלא נהג בהתאם לכללי הביטחון המתחייבים באירוע מסוג זה ונהג בחוסר שיקול דעת כשהזמין חברים (משה אינדיג וחזי בצלאל, בעל חברת סלולר). זאת, כאשר שר התקשורת (וכל מי שסביבו) מוצא עצמו בסכנה בסביבה עוינת.
  4. מה היו הנחיות הקב"ט של המשרד, אסף גרונדמן, למשלחת ולשר טרם הנסיעה? ככל שעדיין לא נפתחה חקירה של הנציבות והשב"כ בפרשה ביטחונית חמורה זו, הרי שיש, לעניות דעתי, להורות לאלתר על קיום חקירה כזו, שבמסגרתה, לצד חקירת התנהלות שר התקשורת, ייחקרו גם קב"ט משרד התקשורת אסף גרונדמן וגורמי ביטחון נוספים, בנוגע להכנת השר לנסיעה הרגישה והתנהגותו לכל אורך הזמן בו היה בדובאי.
  5. מדוע עלו פוסטים של השר איוב קרא בעת שהותו בדובאי (דבר שהתברר בדיעבד כסיכון השר והמשלחת הישראלית)? אם יימצא, שקב"ט משרד התקשורת, אסף גרונדמן, לא הנחה את המשלחת ואת השר, שאסור לעשות זאת, הוא זה שצריך לתת עכשיו תשובות לשאלות הקשות העולות מההתפתחות החמורה הזו.
  6. כיצד המשלחת הישראלית התכוננה לקראת ההחלטות האנטי ישראליות, שמכירות במדינת פלסטין וכיו"ב, שנתקבלו בכינוס בדובאי? האם לא מדובר ברשלנות מחפירה בהכנת היציאה לדובאי, של המשלחת הזו, שחשבה אולי שהיא נוסעת לבילוי בארץ אקזוטית?".
SHAME FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים