Telecom News - לא רק רוה"מ לא עסק בשינוי הארגוני במשרד התקשורת. גם פילבר לא עסק

לא רק רוה"מ לא עסק בשינוי הארגוני במשרד התקשורת. גם פילבר לא עסק

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> לא רק רוה"מ לא עסק בשינוי הארגוני במשרד התקשורת. גם פילבר לא עסק
חשיפה נוספת ובלעדית בסדרת החשיפות הנובעות מדו"ח מבקר משרד התקשורת. כעת מתברר, שמי שניהל בפועל (לבדו, בסיוע של תמי לשם) במשך שנתיים את תהליכי "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת ללא ידיעת ואישור שר התקשורת, לא היה המנכ"ל דאז שלמה פילבר אלא שמילה מימון (שהיה אז סמנכ"ל בכיר ושאף להתקדם למשנה למנכ"ל). כך, הוא דאג לעצמו לקידום. בנוסף, חשיפת המניעים של שלמה פילבר ליישם "שינוי ארגוני" כשיטה לקדם את ההטבות לקבוצת בזק (וגם להוט). 
מאת: אבי וייס, 8.3.18, 09:30שלמה פילבר

בלעדי. לפני פחות משבוע חשפנו במאמר הבלעדי: "לרוה"מ לא היה צל של מושג איך משרד התקשורת מתנהל ופועל כשהיה שר", שתהליך "השינוי הארגוני", שעבר על משרד התקשורת, נוהל בהחלטות בלעדיות וללא ידיעתו ואישורו של שר התקשורת דאז (ביבי), ע"י שלמה פילבר (בתמונה משמאל, כיום "עד מדינה").

אולם, בהמשך בדיקת הנושא לעומק ולפי חומרים, שקיבלנו ב"מייל האדום" מתברר, שלא פרשנו כהלכה נקודות מסוימות בדו"ח מבקר המשרד.

מהחקירה הנוספת שעשינו, עלו שתי פרשיות חמורות נוספות במשרד התקשורת, וכאן "נרים את המסך" מהפרשה הראשונה שבהן: מי ניהל את תהליכי "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת ולמה. הנושא הזה תופס כיום חשיבות על רקע "תיק 4000". נסביר זאת כאן בהרחבה.

הממצאים, שאנו מציגים כאן, מקורם ב"צלילה" עמוקה לתוך היומנים של שלמה פילבר (בהיותו מנכ"ל משרד התקשורת בשנים הרלבנטיות לתהליכי "השינוי הארגוני") ושל שמילה מימון, שהיה באותה עת סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה. 

מהניתוח של היומנים עולה, שמי שניהל בפועל את כל תהליכי "השינוי הארגוני" היה שמישמילה מימוןלה מימון (בתמונה משמאל), (ביחד עם תמי לשם, אז סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש), ולא שלמה פילבר

יומן הפגישות של שלמה פילבר הוא כרגע "חומר חקירה", כחלק מפעילותו במסגרת "עד מדינה", ולכן לא ניתן לראות אותו כעת ברשת האינטרנט. אולם, כשבודקים את יומן הפגישות של מימון שמילה (שהוא עדיין גלוי, למשל: כאן וכאן), עולה בבירור, ששמילה ותמי הם אלה שניהלו את "השינוי הארגוני". אין אפילו פגישה אחת עם פילבר בנושא והפגישה האחת, שנקבעה ביום 14.11.16 - בוטלה.

מצד שני, מוצאים המון פגישות של שמילה ותמי וגם אחרים בדיוק בנושא זה: 6.10,  2.11,  6.12,  14.12, 20.12,  9.1 (צהריים עם "רותם" - פגישה שבוטלה בסוף), 22.1, ועוד. זו הוכחה נוספת לכאוס העמוק במשרד התקשורת בכלל ולגבי "השינוי הארגוני" בפרט. שלא זו בלבד שהשר (ביבי נתניהו) לא היה מעורב, אלא שאפילו המנכ"ל לא היה מעורב ושמילה ותמי עשו "ככל העולה על רוחם", כדי לקדם את שמילה ומקורבו גדעון (ובהמשך, להביא חברים נוספים מהצבא). בקיצור: מי שהוביל את השינוי הארגוני הוא זה שנהנה ממנו ראשון. אבל זו רק תחילת הסיפור האמיתי של "השינוי הארגוני". 

אז במה כן היה עסוק שלמה פילבר באותו זמן? טוב, את זה כולם כבר יודעים... בדאגה לקבוצת בזק. בשביל זה הוא חתם הסכם "עד מדינה". אבל זו לא כל התמונה. 


אגב, למען הדיוק ההיסטורי, גם שמילה עסק בזה (בדאגה לקידום האינטרסים הכלכליים של קבוצת בזק). כבר חשפנו זאת כאן. כאן אנו מוסיפים ראייה חזקה נוספת: ניתן לשים לב ביומן הפגישות של שמילה לפגישה מעניינת ביום 25.10.16 עם שר התקשורת דאז צחי הנגבי, בנושא:"האצת תשתיות אל מול תמריצים לחברת הוט ובזק (הפרדה מבנית)", כמופיע בתצלום הבא:
תצלום שמילה 
כלומר:
1. השר צחי הנגבי היה בתמונה של "עסקאות" מול בזק (להורדת "ההפרדה המבנית") והוט (לא רק ביבי נתניהו)! (ראה הרחבה ב"מורה נבוכים", על הפעילות של מי שקדם לביבי כשר התקשורת, או היה אחריו, בנוגע לסוגיות הנחקרות כעת ב"תיק 4000").
2. כל ההנהלה היתה שותפה ומודעת למהלכים הללו (לא רק פילבר והעוזרת שלו - עדי). בדיון הזה (בצילום למעלה), שנמשך 3 שעות, השתתפו 13 משתתפים מצמרת משרד התקשורת. לא היה בזה שום סוד. 13 איש ישבו ודנו בזה. 
3. ההטבות הובטחו גם להוט (!) דבר המחזק את הטענה, שמדובר ב"מדיניות מקצועית", שכולם ידעו ממנה, והטענה, ששלמה פילבר עשה מה שעשה בניגוד לעמדה המקצועית, שהייתה במשרד, אין לה בסיס בעובדות הנחשפות כעת כאן, מהיומן של שמילה

ויש עוד נקודה מעניינת ביומן של שמילה, לא להאמין איך הדברים קורים בזמן אמת, והנה התצלום שמדבר בעד עצמו:
צילום 2 היומן של שמילה מימון

למי שלא מבין את הקטע, אז הנה הסבר בעברית קלה. השם של עו"ד איה בן פורת (מהלשכה המשפטית של משרד התקשורת) פורסם על ידנו ב-19.9.17 (כאן). בסה"כ מסרה עדות, אבל היה אז צו איסור פרסום על כל פרטי העדויות שנגבו באותה עת. מייד לאחר מכן היה חופש ושבת, ואיך שחוזרים לעבודה, היא מוזמנת לפ"ע (פגישת עבודה) עם שמילה. מייד על הבוקר. למה "פגישת עבודה", רק איתה, מיד על הבוקר, כשהיא לא ראש היחידה המשפטית במשרד ואפילו לא סגנית ראש היחידה (היא מנהלת מחלקה ביחידה הזו)? תנו לי לנחש...בכל השנתיים שעברתי ביומנים של שמילה, לא מצאתי עוד פעם של פ"ע ביחידות, עם איה, אלא בפעם הזאת ובעיתוי הספציפי הזה. מרתק... 

נחזור לשינוי הארגוני: בזמנו פרסמנו את זכייתו של מימון שמילה (כצפוי) בתפקיד המשנה למנכ"ל ("התרגיל הצליח: שמילה מימון "זכה במכרז" לתפקיד המשנה למנכ"ל"). מקריאה נוספת של הודעת המשרד (כאן), עולה, שהזזתו של שמילה מאגף הפיקוח ומינויו למשנה למנכ"ל וראש מינהל הנדסה, הם למעשה חלק מהדיל של "שינוי ארגוני", שנועד לחזק לכאורה את שינוי הרגולציה לטובת בזק והוט, לעידוד החברות הללו להשקעה בתשתיות. כך, הכל מתחבר לחקירה המתנהלת כיום ב"תיק 4000", של הקלות לבזק (ע"י הורדת "ההפרדה המבנית" בינה לבין YES), לצורך השקעה של בזק בתשתיות.

מכאן, שההודעה של המשרד לפיה העברת שמילה מאגף הפיקוח לתפקיד המשנה+מנהל מינהל הנדסה, הוא מהלך, שנעשה במסגרת "השינוי הארגוני", והיה לכאורה חלק מה"דיל" לשנות את הרגולציה במשרד, לכיוון של השקעה בתשתיות - ההצהרה הזו "הדליקה" אצלי "נורה אדומה": מבחינת הרשות לניירות ערך, הפרקליטות והמשטרה (בהודעותיהן בבית המשפט בת"א, בעת הארכות המעצרים), לא מדובר באמת בשינוי מדיניות רגולציה, אלא ב"שוחד \ הטבות לשאול אלוביץ'". 

דהיינו: "השינוי הארגוני", שאולי התחיל אצל אבי ברגר כשינוי מקצועי (זה לא בדיוק נכון, אבל נניח כך), השנוי הזה נפל לפילבר "כמתנה משמיים", כשנכנס לתפקיד המנכ"ל. כך, יכול היה לקדם את תוכנית השוחד \ ההטבות (כאמור, לשיטת הרשות ניירות ערך, הפרקליטות והמשטרה), באמצעות שינוי פרסונלי בהנהלת המשרד, שחלקה לא תמך במהלכים שלו, לרבות הזזת שמילה מאגף הפיקוח ושתילת עדי קעדי קאהן גונןאהן-גונן (בתמונה משמאל) כסמנכ"לית בכירה לכלכלה או כסמנכ"לית בכירה לפיקוח ואכיפה (מהלך, שטורפד על ידנו - עקב חשיפתו אצלנו). זאת, בנוסף לכיפוף כל עובדי המשרד לגחמות של פילבר באמצעות הטבות כספיות ואחרות, כפי שנחשף כאן

למי שמתעניין היכן נמצאת עדי, אז אזכיר שהשערורייה הזו עדיין נמשכת, היא (עם התקן שלה והשכר שלה) מסתתרת במשרד לשיוויון חברתי (ברשות לקידום מעמד האישה). הוועדה לאיוש סמנכ"לית לרשות לקידום מעמד האישה לא מצאה אף מועמדת מתאימה מבין 87 נשים יוצאות אתיופיה, שנגשו כמועמדות לתפקיד. מעניין שלמועמדת "לבנה" (עדי קאהן גונן) מצאו בלי בעייה, ובלי שום ועדות איוש, תפקיד בכיר ברשות, למרות החשדות הכבדים מעל ראשה. מסתבר, שכאשר רוצים "לצ'פר" מישהו/מישהי כדי "שפיו יהיה נעול", אין בעייה לעשות זאת, גם ברשות ממלכתית שמאוד מקפידה לבחור רק מועמדים \ מועמדשות מתאימים \ ות (ועוד ע"ח תקציב משרד התקשורת באישור אישי של מימון שמילה. די ברור כעת למה).

כמובן, שההיבטים המקצועיים של "השינוי הארגוני" עניינו את שלמה פילבר "כקליפת השום" וזה יוסבר עוד בהמשך, ולכן הוא לא עסק אישית בכך. זו הסיבה, שהמבקר מתריע על כך, שפילבר עסק בנושא רק פעם אחת במפגשי הנהלת המשרד ורק פעם אחת דיבר על כך בכנס של עובדי המשרד (וכמובן דיבר על כך בכל במה אפשרית, שהופיע בה, באירועים ובתקשורת, בעוד שבפועל לא עסק בנושא).

המבקר הפנימי שכח לציין, שפילבר עסק ב"שינוי הארגוני" עוד פעם אחת: כשנפגש עם נציגת ועד העובדים וקנה את התמיכה של הוועד, בתמורה של הקפצת העובדת הזו בשתי דרגות. הצלחנו לטרפד את המהלך המושחת הזה ע"י חשיפתו, ואכן המבקר התייחס בביקורתו לעניין ההקפצה בשתי דרגות, אך התעלם בדו"ח מי עשה זאת (פילבר בשת"פ תמי לשם) ולמה (כי רצה תמיכה של הוועד ל"שינוי הארגוני", בלי לשלם לעובדים, כנהוג בכל שינוי ארגוני משמעותי במשרדי הממשלה). 

המוצאים לפועל של כל תהליכי השינוי הם שמילה (שצפוי בדיל לקבל קידום) ותמי לשם (שהיתה אז שקועה עד צוואר במשפטים בבית הדין לעבודה והיתה תלוייה לחלוטין במנכ"ל) - ורואים ביומן הפגישות, ששמילה ותמי מנהלים את השינוי, ולא נפגשים כלל עם פילבר, מה שמוצלב במדויק עם דו"ח המבקר.

על פי המהלכים הללו, כעולה מהיומנים, תחילה צריך לבנות תפקיד לשמילה על "חורבות" אגפי הנדסה וספקטרום. פילבר נפגש עם חיים גרון (סמנכ"ל בכיר הנדסה באותה עת) ומציע לו הצעה, שאי אפשר לסרב לה, והוא זז לתפקיד אחר (כמצויין בביקורת הפנים). את נתי שוברט (אז סמנכ"ל בכיר ספקטרום) ממילא "לא סופרים ממטר" ובמיוחד לא שמילה, ובזמן שהוא בחו"ל, מפרסמים מכרז המבטל את התפקיד שלו. אך בכל זאת תמי פוחדת, שהוא "יפתח את הפה", בזמן שהמשפטים שלה מתנהלים, ומסדרים לו המשך משכורת כסמנכ"ל, אותה לשכה ואפילו המשך שימוש שיקרי בתואר סמנכ"ל בכיר (מה שנחשף אצלנו עד שהתופעה הזו חוסלה). שמילה זוכה כצפוי במכרז למשנה למנכ"ל וראש מינהל הנדסה ושלמה פילבר, שממש לא מתעניין ברשיונות ליבואנים ובעבודה אמיתית של המשרד לטובת הציבור, אפילו לא מתעניין איך שמילה דואג במכרז למנהל אגף רישוי, לחברו גדעון שיטרית. שלמה פילבר היה צריך את אגף כלכלה ואת אגף הפיקוח, כדי לעבור לרגולציה של תשתיות (דהיינו: שוחד \ הטבות לבזק) והוא, כאמור לעיל, ניסה "לשתול" שם את העוזרת שלו - עדי. גם זה טורפד על ידינו בזמן אמת, ע"י חשיפת המהלך. 

עד כמה מופרך היה ההיבט המקצועי בשינוי הארגוני (אבל אי אפשר לחכות להשלמתו, כי צריך להשלים לכאורה את השוחד \ הטבות לקבוצת בזק, בלו"ז דחוק, שהוכתב ע"י אלוביץ' וסטלה), ניתן ללמוד מביקורת הפנים ומהחשיפות שלנו: תחום "שכר העידוד" קרס, כי איש לא טרח להסדיר זאת בשינוי, אגף הרישוי קרס, כי אין עובדים, אין הגדרת תפקיד לאגף המינהל החדש, נותנים שירות לציבור במעבר לשירותים בקומה לא נגישה - זו לא בדיחה (למרות שזה הנושא המרכזי בשינוי, גם לפי הצהרות המשרד וגם לפי דו"ח הביקורת). אין אפילו משרד ראוי למנהלים החדשים.

בנוסף, לא לקחו בחשבון את הקשיים בתחום הרישוי (הכל בדו"ח הביקורת). אין מיפוי או"ש ותהליכי עבודה. המצגות לקראת יישום השינוי הינן פיקטיביות, ונאמר למנהלים לא להתייחס להגדרות התפקידים ולאיוש, כי זה לא סופי. מכרז סמנכ"ל הפיקוח עוכב והדרישות צומצמו (חשיפה שלנו, למרות השקרים שקיבלנו ועוד). בנוסף, תמי ממונה באותה עת כחברה במועצת הכבלים והלוויין, לצד שמילה, שכבר קיים שם שנים ולא עוזב, למרות שמונה למשנה למנכ"ל (שניהם ב"ניגוד עניינים") - ושם הם מספקים לכאורה את החלק השני והחשוב של הסיוע לבזק-יס וכן, "תופרים את מכרז ערוץ הכנסת" עבור ערוץ 20

אם את ועד העובדים שיחדו באמצעות הבטחה לשתי דרגות ליו"ר תל אביב, וליו"ר ירושלים הכפופה ממילא לתמי לשם הובטח/נרמז ע"י פילבר שתתקדם ושתמונה לסמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש עם העזיבה של תמי לשם (חלק נחשף אצלנו וחלק בדו"ח הביקורת), העובדים, שלא שותפו בתרגילים (נחשף גם אצלנו וגם בדו"ח הביקורת), זכו להטבות כספיות שונות, וכמובן חשפנו את התרגיל של "יום כיף לעובדים", בדיוק שהשינוי הארגוני נכנס לתוקף. כלומר: הכל נקנה בכסף. 

דהיינו: המשרד מודה בהתנהלותו, שהשינוי הארגוני נועד לשנות את הרגולציה של המשרד לרגולציה של תשתיות, בעסקאות מול בזק (והוט). הרשות לניירות ערך, הפרקליטות והמשטרה טוענים, שמדובר ביחסי שוחד. וכך נאמר שחור על גבי לבן בהודעת המשרד: "למעשה השינוי הארגוני יעביר את משקל הכובד במשרד התקשורת לרגולציה שעיקריה הן פרישת תשתיות תקשורת מתקדמות...". כלומר: הכל מתחבר, למי שלא הבין זאת עד כה.

כך, בתוך המשרד פנימה, שמילה זז מהפיקוח ומקודם בשינוי הארגוני, כדי לקדם את המטרה הזו ולסייע לפילבר. הוועד משוחד בשינוי, כדי להבטיח שקט. ההיבטים המקצועיים של השינוי הארגוני לא מעניינים איש, לא הוכנו כראוי, והם קורסים, זה אחר זה. בנוסף, "תופרים" תפקיד סמנכ"ל בכיר לעדי (עוזרת המנכ"ל) במסגרת השינוי (מהלך שכשל בזכות חשיפתו על ידינו).

אם כך, יש לראות בשינוי הארגוני כחלק בלתי נפרד מפרשת "תיק 4000", וגם אם לא החל כמהלך שלילי ע"י המנכ"לים הקודמים, עבור שלמה פילבר השינוי הארגוני נועד כדי להשתלט על אגף הפיקוח ואגף כלכלה, במטרה לשנות את הרגולציה (דהיינו "שוחד", שכיום הוא מודה בכך, במסגרת היותו "עד מדינה"), כל זאת, באמצעות חברי הנהלה קיימים וחדשים ומתן "שוחד" לגורמים "בעייתיים" במשרד ולמעשה בסוף "משחדים" את כולם.

שלמה פילבר לא הספיק ליצור הנהלה "ידידותית" יותר, גם בגלל שחלק מהמהלכים שלו טורפדו על ידינו, וכך בלוח זמנים דחוק, נאלץ להסתכן ולפעול עם עדי קהאן-גונן (העוזרת שלו) במחשכים, ישירות מול הנהלת בזק, בדרכי תקשורת חלופיים, כנגד הנהלה עויינת בחלקה (אצלו בבית).

לאור כל זאת, ולאור הצהרותיהם (בבתי המשפט ובתקשורת) של רשות ניירות הערך, הפרקליטות ושל המשטרה, שמדובר ביחסי שוחד, אני סבור, שיש לחקור לעומק את שלמה פילבר ולעניות דעתי שלמה פילבר אמור להעיד על "השינוי הארגוני" במשרד (והפעילות שביצעו שליחיו במועצת הכבלים והלוויין, שהיא זו שהוציאה את האישורים לבזק, דרך שר התקשורת דאז), ועל חלקם של כל המעורבים בו, כחלק מעדותו על "השוחד".

למיטב הערכתנו, זה היה האינטרס האמיתי של שלמה פילבר בשינוי הארגוני. לא הקידום של שמילה ולא להציג רפורמות וחדשנות. פשוט: החלפה מהירה של ההנהלה, כדי לקבל גיבוי מקצועי למהלכי השוחד ("שינוי רגולציה"), ולא כדי לפעול "בניגוד להמלצות הדרג המקצועי", כפי שנטען ברוב כלי התקשורת, שזו הייתה שיטת פעילותו הפלילית.

שמילה ניצל לכאורה את המצב הזה לטובת עצמו וידידו, אבל זה היה נושא משני בחשיבותו למהלכים, שפילבר רצה לקדם מול בזק.
כל החומרים מצוים בחשיפות שלנו ובדו"ח מבקר הפנים, חומרים המדברים בעד עצמם.

אם למישהו יש מחשבה, שהמשרד פועל לתקן את עצמו כעת, אז הוא חי באשליות. ניתן לקרוא על מה שקורה ממש היום - כאן.
הכאוס הרגולטורי בשוק התקשורת - נמשך. 
כאוס



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים