Telecom News - תיק 1000: יום 4 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום 4 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום 4 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים
תיק 1000: יום 4 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 2.7.23, 12:40מילצ'ן

הכתבה עוסקת ביום 4 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן (בתמונה משמאל) באמצעות שידור וידאו ע"י הפקה פרטית מבית מלון בברייטון - לאולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-2.7.23. 

הכתבה: תיק 1000: ימים 1-3 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-27.6.23 שעה 14:00 עד 1.7.23 כולל - כאן.

הכתבה: תיק 1000: חקירה ראשית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.6.23 עד 27.6.23 שעה 14:00 - כאן.

(למתעניינים ב"תיק 4000": הכתבה: לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו! שעוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 והלאה -כאן).

למי שפספס את האמת והמסמכים המקוריים: הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא עדותו של יאיר לפיד בתיקי האלפים, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/Taxes1000
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת: https://bit.ly/LapidTik1000
סרטון יוטיוב של המצגת כאן: https://youtu.be/-p13ATH3tV0

2.7.23: יום חקירה נגדית רביעי של ארנון מילצ'ן ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו)עו"ד עמית חדד מאתר משרדו

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המתקפה האלימה של שופרי הפרקליטות על הרכב השופטים במשפט נתניהו, "שהעזו" להעיר על האישום בשוחד בתיק 4000, הגיעה אחרי שהפרקליטות, בראשות ליאת בן ארי, ספגה בברייטון אנגליה עוד עד תביעה שהפך לעד הגנה. התפרקות - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.
עוסקים בנושא ערוץ 10.

...חדד: "עד 2008 אתה מזרים 50 מיליון דולר לערוץ 10 ומפסיק. נכון?". מילצ'ן: "כן". בן ארי מתנגדת. שופטת: "העד יענה מה שיענה". חדד:" "אני לא רוצה לעבור עוד יום של הפרעות של התנגדויות ואח"כ כל מיני התייחסויות בתקשורת". מילצ'ן: "למה 2008 כל כך חשוב?". חדד: "זה לא כל כך חשוב". בן ארי: "אז למה הוא מתעקש על כך?". שופטת: "גבירתי תקום אם יש התנגדות. הייתה כבר התנגדות".

...חדד: "בחקירה שלך אמרת שנתניהו לא ראה חשיבות בערוץ 10, שזה ערוץ נטול רייטינג". מילצ'ן: "נכון. חדד: "תסכים איתי שנתניהו לא אהב את הסיקור בערוץ 10. נתניהו לא ביקש ממך מעולם להתערב?". מילצ'ן: "לא ביקש". חדד: "אתה מאשר לי שאם ערוץ 10 היה נסגר אפילו פרומיל קטן לא היית מקבל". מילצ'ן: "כן". חדד: "אני אראה לך שנתניהו פעל נגד האינטרס שלך. הוא רצה לסגור את ערוץ 10. אתה מודע לזה?". מילצ'ן: "לא ממש". עו"ד אלון גילדין מתנגד. שופטת משתיקה אותו. חדד: " "לא דיברת עם נתניהו על הערוץ?". מילצ'ן: "ממש לא".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי 

הערת מערכת: פורסמו תמלילי השיחות, שניהל ניר חפץ עם ארנון מילצ'ן בענייני ערוץ 10 ונושאים רבים נוספים (ניר חפץ הקליט 2 שיחות בלי ידיעת ארנון מילצ'ן): כאן וכאן

בתמליל השיחה השנייה בין ניר חפץ לארנון מילצ'ן (שיחה שהקליט ניר חפץ, בתקופת המו"מ בין ביבי למוזס על "חוק ישראל היום" ב-2014), ארנון מילצ'ן אומר במפורש לחפץ (בלי לדעת שהוא מוקלט) שביבי דואג רק למדינה גם אם זה פוגע בו [במילצ'ן] כלכלית, כמו בעניין יבוא חלקים לרכב בעת שמילצ'ן היה מושקע בחברת "מכשירי תנועה" - כאן.

הקשר בין נוני מוזס לארנון מילצ'ן נחשף מזמן - כאן ופלט השיחות (על פי "צו מחקרי תקשורת") ביניהם (למעשה עם הטלפון של הדס קליין) מצוי - כאןכאן וגם כאן

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן. עוברים לנושא המתנות.
...חדד: "כולם ידעו על הקשר החברי שלך עם נתניהו. כל אנשי הלשכה כולם העידו שהיית החבר הכי טוב שלו". מילצ'ן: "זה לא מפתיע אותי". גילדין מתנגד. השופט בר-עם נוזף בו.... חדד: "מעולם לא הסתרת שנתת מתנות לנתניהו. אפילו סיפרת זאת לאיזה עיתונאי [בן כספית]". מילצ'ן: "אם הייתי צריך להסתיר לא הייתי מספר". חדד: "הדס סיפרה על כך שסיפרת לבן כספית". גילדין קופץ ומגן על בן כספית.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חדד: "הדס אומרת שכל העולם ידע". מילצ'ן: "אני לא יודע מה הדס אמרה. היא בדרך כלל אומרת אמת". חדד: "יכול להיות. היא גם טעתה. אראה לך. מעולם לא לעלה בדעתך להפסיק לתת מתנות?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "המתנות זה זניח". מילצ'ן: "זניח כלכלית בהחלט". חדד: "זה לא הכביד עליך?". מילצ'ן: "לא הכביד". חדד: "הענקת את המתנות בשמחה ובאהבה". מילצ'ן: "כן". חדד: "שמענו אותך מנסה לשער כמה שמפניה או סיגר עולה". מילצ'ן: "אין לי מושג". חדד: "זה לא עניין אותך כמה עולות המתנות?". מילצ'ן: "לא. לא". חדד: "לא חישבת כמה זה עולה לך?". מילצ'ן: "לא חישבתי". ...חדד: תאשר לי שנתניהו אוהב 2 דברים. סיגרים וספרים".הדס קליין צילום אלי ציפורי מילצ'ן: "נכון".

הערת מערכת: הדס קליין, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), אמרה בעדויותיה, שמילצ'ן ביקש ממנה לסכם את ההוצאות על הרכישות למשפחת נתניהו. שרה שוחט האמינה לה וביצעה חישוב כזה, שלא הוצג במלואו במשפט. כעת, מילצ'ן מעיד, שלא עניין אותו כמה עולות המתנות ולא חישב כמה זה עלה לו וממילא לא קיבל דיווח כמה זה עלה לו. חדד חשף לאור דבריו הנחרצים של מילצ'ן, סתירה לדברי הדס קליין.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

...חדד: "לאור זה שהוא קיבל חוות דעת משפטית ולאור זה המשכת"?. מילצ'ן: "נכון". חדד: "לא הראו לך את שלומית ברנע פרגו ואת עדות יעקב וינרוט?". מילצ'ן: "לא". חדד: "ואז כעסת. כיוון שחשבת שהוא לא קיבל". מילצ'ן: "נכון". בן ארי מתנגדת: "הוא לא קיבל מהיועמ"ש". חדד: "זה לא נכון מה שאת אומרת. הציגו לך תמונה מעוותת. היועמ"ש אמר שזה לא מתפקידו". גילדין מתנגד: "הוא לא פנה אליו". חדד: "היועץ וינשטיין אמר בחקירתו שזה לא מתפקידו. רובינשטיין היה היועץ לפניו. נתניהו קיבל ייעוץ מעו"ד ווינרוט [ז"ל] ויש גם מסמך של שלומית פרגו ברנע". גילדין מתנגד בקולניות. חדד: "אני מבקש שהתביעה תצא להפסקה. זה לא יכול להיות מה שקורה כאן". שופטים מתייעצים. נמשכת ההתכתשות בין גילדין לחדד. שופטת מבקשת שיסתדרו ביניהם.

חדד: "האם אתה והדס דיברתם על הייעוץ המשפטי?". מילצ'ן: "הזכרתי לה את זה". חדד: "כמה פעמים אם בכלל?". מילצ'ן: "פעם או פעמים". חדד: "אני רוצה להקריא לך מעדות הדס קליין. היא אומרת שדיברו על זה". מילצ'ן: "כן". חדד: "הדס שמעה ממך ישירות. אתה יודע שהיא גם שמעה זאת ישירות משרה?". מילצ'ן: "
לא יודע, לא זוכר". חדד: "הבעת תרעומת על זה שנתניהו כחבר שלך שיש לו ייעוץ משפטי, ולמרות זאת נקראת לחקירה ואפילו הפכת חשוד בתיק". מילצ'ן: "זה בלונדון". חדד: "כן. זה בלונדון. חקירה תחת אזהרה. אמרת שנתניהו הרס לי את החיים. אמרת שהוא משקר לך שמותר לתת מתנות. פתאום אני בעיתונים אני פוחד פחד מוות. אתה מבטא כעס". מילצ'ן: "כעסתי. כן". חדד: "תאשר לי שאתה תחת התודעה שביבי הוליך אותך שולל והרס לך את החיים בזה שהוא אמר לך שקיבל ייעוץ משפטי". מילצ'ן: "כן".

חדד: "
אני אראה לך שנתניהו פנה וקיבל חוות דעת. את ד"ר יעקב וינרוט אתה מכיר?". מילצ'ן: "כן". חדד: "אתה זוכר על שיחה בינך ובין הדס. ודיברתם מי נתן את חוות הדעת מולכו או וינרוט. מקריא לך. זוכר את זה?". מילצ'ן: "כן". שופטת: זוכר מה?". מילצ'ן: "זוכר את השיחה עם הדס על מולכו או וינרוט". חדד: "לכן האמירה שלך על היועמ"ש זה לא מסתדר. כי הדיבור שלכם היה על וינרוט או מולכו". מילצ'ן: "אני מניח שכן". חדד: "אני גם מציג לך מה אמר וינשטיין. שזה בכלל לא תפקידו לייעץ בזה". חדד:"בוא נראה מה אמר וינרוט מחקירותיו. הוא מתאר מה שאמר נתניהו על מערכת היחסים ביניהם. ביבי אמר לו שהוא מקבל מתנות ממך". גילדין מתנגד: "זה לא רלוונטי". חדד: "אני מבין שאני רואה פילבסטר של התביעה. אני רואה את התדרוכים של הפרקליטות. אני אגיע לארץ ואדבר על זה". שופטים מאשרים את השאלה. חדד: "ידעת שמדובר במולכו או בווינרוט. דיברת עם הדס". מילצ'ן: "היה לי מוזר שחוות הדעת באה מיד אחרי זה. ולכן חשבתי שזה מולכו. והדס אמר וינרוט". חדד: "חשבת להתקשר לעו"ד מולכו?". מילצ'ן: "למולכו. לא לווינרוט - לא הכרתי אותו". חדד:"אני רוצה להציג לך מסמך של היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה שלומית פרגו ברנע. תאשר לי שהמתנות שנתת הן בין חברים. היא כתבה זאת". מילצ'ן: "מאשר". חדד: "תאשר לי שאם היית יודע מה שאמר וינרוט, שיש מסמך של שלומית פרגו ברנע, היית פחות כועס". בן ארי מתנגדת וחדד מתקדם.

הסבר מערכת: מילצ'ן לא ראה במו עיניו את חוות הדעת לגבי המתנות של עו"ד וינרוט [ז"ל] ועו"ד שלומית פרגו ברנע. הוא האמין לנתניהו שאמר לו שיש כאלו. אבל בחקירה באזהרה בלונדון זה הוסתר ממנו. בזמן אמת מילצ'ן טעה לחשוב שחוות הדעת הוכנה ע"י עו"ד מולכו מה שלא היה נכון. היא הוכנה ע"י עו"ד וינרוטבחקירה תחת אזהרה בלונדון מילצ'ן האמין, למרות דברי נתניהו, שאין חוות דעת, כי היא הוסתרה ממנו ע"י המשטרה והפרקליטות, כשבפועל כן הייתה חוות דעת, שהוגשה ע"י וינרוט ז"ל, ולכן בלונדון הוא כעס וחשב שנתניהו הטעה אותו והורס לו את החיים. 

גם אלי ציפורי הסביר בטוויטר את מה שקרה בחקירה באזהרה בלונדון:
ציפורי
ציפורי
המסמך - כאן.

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: חדד: "תאשר לי שגב' נתניהו הייתה מעניקה הרבה תשומת לב לאמנדה ולילדיך". מילצ'ן: "בהחלט". חדד: "והיא הייתה מביאה מתנות לילדים". מילצ'ן : נכון". חדד: "ברור לך שלא חסר לכם כלום. אתה לא צריך מתנות. זה ביטוי לאהבה". מילצ'ן: "בהחלט, כמו פרחים". חדד: "ולכן שווי המתנות לא רלוונטי לחברות ביניכם". מילצ'ן: "נכון". חדד: "תאשר לי ששרה נתניהו לא הייתה עוברת דרכך עם המתנות אלא ישר לאמנדה ולילדים". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אתה יודע ששרה הביאה לה שרשרת זהב עם מטבע רומי מיוחד"?". מילצ'ן: "אמנדה יודעת. אני מניח שזו האמת". חדד: "זו לא תחרות על כל שקל. אתה לא יודע כמה עלתה השרשרת". מילצ'ן: "לא יודע. לא סופרים בין חברים. שרה היא לא נאשמת". חדד: "היא קבלה פמוטים, מגש, קמע מיוחד". מילצ'ן: "אמנדה תאשר זאת כמובן. הייתה הדדיות מסוימת". חדד: "ואתה לא במעמד שווה". מילצ'ן: "לא. רגע. שרה נאשמת?". חדד: "לא. אבל היא מוזכרת בכתב האישום. אתה יודע שהדס קליין קבלה מתנה משרה נתניהו?". מילצ'ן: "לא". חדד: "עד שהיה סכסוך בין הדס לשרה היחסים היו טובים". מילצ'ן: "מתי היה הסכסוך?". חדד: "ב-2016. בשלב הפיטורים של הדס". מילצ'ן: "הייתה מערכת יחסים טובה. לא ידוע לי שהן רבו". חדד: "ספרת על הבקשה לפטר אותה. בכל מקרה, מערכת היחסים הייתה חמה". מילצ'ן: "בהחלט".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

סיכום ביניים של אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

...חדד: "אתה זוכר אחת מהחקירות היא תיאמה את החקירה בלוס אנג'לס. הם תכננו 3 ימים וקטעו לאחר יום אחד. אתה אמרת שזה קשקוש". מילצ'ן: כן. תמיד אמרתי אמת". חדד: "אמרת שהדס קליין הייתה 10 דקות משם, שהיא בהיכון". מילצ'ן: "כן". חדד: "לא הסתרת את זה?". מילצ'ן: "לא הסתרתי". חדד: "תאשר לי שמומי משולם, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), לא אומר לך למה היא הגיעה". מילצ'ן: "מאשר". חדד: "לא הייתה למומי משולם שום בעיה עם זה". מילצ'ן: "נכון". חדד: "ואם מישהו אומר שמשולם לא ידע שהדס קליין שם. משקר?". מילצ'ן: "כן. לאן זה מוליך?"מומי משולם צילום אלי ציפורי.

הערת אלי ציפורי מביהמ"ש: "חדד לא עונה. אך משולם אמר בעדותו בביהמ"ש, שהוא מופתע שהדס קליין הייתה בלוס אנג'לס...". קצת הזוי. 

חדד: "אתה אמרת על השרשרת והוספת שאתה יכול לברר עם אמנדה, אך החוקר אמר לך לא צריך". מילצ'ן: "כן. ראש הממשלה באולם?". נתניהו מנופף בידו לבקשת חדד. חדד: "אתה זוכר שהתקשרת להדס שבקשת לעדכן את מומי משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) שאמנדה קיבלה מתנות?". בן ארי מתנגדת. שופטת: "מה הבעיה עכשיו? למה את מתנגדת?". בן ארי: "כי הדברים לא מדויקים". חדד: "את בטוחה? שביהמ"ש יראה זאת. אני אקריא הכל. לנו אין מה להסתיר. מה שמפריע לי זה האמירות החוזרות ונשנות כאילו הדברים לא מדויקים". מילצ'ן: "אם היא אומרת זה בסדר. אני לא זוכר". חדד: "שאלתי אותך אם אתה זוכר"?. מילצ'ן: "זוכר את השיחה. אין לי ספק שאמרתי אמת. היא זוכרת הרבה יותר ממני. הראש שלי עמוס בדברים". חדד: "יש דברים שהיא טעתה בהם. היא אומרת שהיא הרימה טלפון למומי משולם. אתה נזכר עכשיו?". מילצ'ן: "אותו דבר. לא זוכר פרטים". חדד:"היא אומרת שביקשת ממנה להתקשר למומי לדווח על זה". מילצ'ן: "כן".

חדד: "אמרת להדס, שאמנדה הזכירה לך, שהיא יודעת הכי טוב". מילצ'ן: "נכון". חדד: "הדס אומרת שהיא אמרה לך שלא יכול להיות שהיו מתנות הדדיות". מילצ'ן: "זה לא סביר, זה לא נכון. מי אמר את זה. תזכרו שזה הרבה שנים".

לאור דבריו הנחרצים של מילצ'ן, העיר אלי ציפורי מביהמ"ש: "חדד תפס את הדס קליין בשקר".

חדד: "בחקירה הראשונה שלך ניסית לשנמך קצת את החברות. אמרת ידידות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אתה אפילו לא יודע למה אמרת את זה. זה נשמע מוזר. בחודש פברואר חזרת בך. אמרת שאתה מתקן שזו חברות אמיתית. אני רוצה להציע לך. אתה מתפוצץ. איך ביבי הביא אותך למצב הזה". מילצ'ן: "נלחצתי מאוד". חדד: "והאמת שאתם חברים, כמו משפחה". מילצ'ן" "כן". חדד: "גם דיברת על מה שמגעיל אותך". מילצ'ן: "ביקשתי למחוק". חדד: "בכל מקרה אף פעם לא שיקפת גועל. אלא אהבה והערכה". מילצ'ן: "נכון". חדד: "אף פעם לא אמרת שהקשר מגעיל אותך. זה לא באזור לך". מילצ'ן: "אמת". חדד: "מה אתה הבנת?". מילצ'ן: "שזו חברות קרובה מאוד ונטולת אינטרסים". חדד: "היו הרבה כינויים ביניכם. של אנשים, לחפצים וזה לא שמות קוד". מילצ'ן: "שובבות". חדד: "סיפרת פעם שנתת לשרה שמפניה שהיא לא אוהבת. זה חלק מהשובבות?". מילצ'ן: "נכון". חדד: "גם גמדים, עלים וורודים זה חלק מהשובבות?". מילצ'ן: נכון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

דנים בנושא רשת-קשת:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

...חדד: "אתה סיפרת לנתניהו על זה [רעיון המיזוג]?". מילצ'ן: "לא בתור חבר, אלא בתור משרד התקשורת". חדד: "ביקשת שיאשר זאת?". מילצ'ן: "לא. רק יידעתי אותו. לחברות לא היה שום קשר לעניין מיזוג רשת-קשת. הוא היה שר התקשורת".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. לסיכום: גם היום המשיך מילצ'ן לחרב את האישומים בתיק 1000 ההזוי. לא ערוץ 10 ולא נעליים, לא מיזוג רשת-קשת ולא נעליים ולא דרישות למתנות ולא נעליים. וגם הייתה הדדיות במתנות במסגרת חברות אמיתית, נטולת אינטרסים. גמדים, עלים וורודים? הצחקתם את מילצ'ן. המשטרה והפרקליטות הסתירו ממילצ'ן את חוות הדעת של עו"ד וינרוט ואת מסמך המתנות של עו"ד ברנע-פרגו - היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה, ועל פי העדות של מילצ'ןמומי משולם והדס קליין נתפסו בשקר.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר את החקירה הנגדית עד כה:
ציפורי

Kinneret Barashi כנרת בראשי @BarashiKinneret סיכמה בטוויטר: גם היום עד התביעה ארנון מילצ'ן חיזק את עמדת התביעה שמטרתה היה סילוקו של נתניהו מהמגרש הפוליטי על אף תוצאות הבחירות הדמוקרטיות. להלן מס' נקודות קצרות: 
💥 את הסיגרים והשמפניות הבאתי לביבי ושרה מאהבה ממקום של חברות, הם מעולם לא שאלו למה לא הבאת!
💥 יש חוות דעת משפטית של יועמ"שית משרד רה"מ שלפיה ניתן לקבל מתנות אישיות - מכתב זה לא הוצג למילצ'ן במטרה לסכסך בין השניים (ללא הצלחה).
💥 מילצ'ן מאשר חלופה הדדית של מתנות.
💥 קיצורי השמות שנתנו לשמפניות ולסיגרים זה היה כינוי שלנו, לא כדי להסתיר. השתמשנו בכינויים גם כשהיינו לבד.
💥 לעניין מיזוג רשת קשת - לא היה מו"מ, לא היה מחיר, לא היה כלום סתם רעיונות כשידעתי שאורי אנג'ל לא רוצה כלל להתמזג בזמן שיש שתי רשתות.
לא. לא התבלבלתי הוא אכן מחזק את תזת התביעה שאין בה שום דבר משפטי רק פוליטי.

ו. גלי ישראל פרסמו בטוויטר: 
גלי ישראל

ז. עורכי הדין של נוני מוזס הגישו בקשה לבית המשפט המחוזי ולפרקליטות לאשר הוצאות עבור נסיעת נוני מוזס לברייטון כדי שהיה נוכח בברייטון (ולא בישראל) בעת חקירת ארנון מילצ'ן בתיק 2000 - כאן

ח. פורסמו 3 פרוטוקולים של בית המשפט המחוזי בי-ם, של הדיונים בברייטון עם העד ארנון מילצ'ן: 26.6.23, 27.6.23, 28.6.23

ההמשך בכתבה תיק 1000: יום 5 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-3.7.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים