Telecom News - תיק 2000: חקירת ג'סליט. תיק 1000: חקירת ממן, אמינוב וגור והמשך עדכונים

תיק 2000: חקירת ג'סליט. תיק 1000: חקירת ממן, אמינוב וגור והמשך עדכונים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 2000: חקירת ג'סליט. תיק 1000: חקירת ממן, אמינוב וגור והמשך עדכונים

תיק 2000: חקירת אליהו ג''סליט. תיק 1000: חקירת מרגלית ממן, ישראל אמינוב וראם גור, והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 31.5.23, 13:30
אליהו ג'סליט צילום אלי ציפורי


הכתבה עוסקת בחקירת אליהו ג''סליט (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), העוזר והנהג של ארי הרו בתיק 2000, ושל מרגלית ממן, ישראל אמינוב וראם גור, מנהלי חשבונות/רואי חשבון של ארנון מילצ''ן בתיק 1000, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-31.5.23 עד 11.6.23 כולל.

הכתבה האחרונה מדיוני ביהמ"ש: תיק 1000: חקירת משה אשר ועו"ד ליאת גרבר מראשות המיסים ומאיר בינג ממשרד האוצר והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.5.23 - כאן.

31.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדיון אתמול במשפט נתניהו עשוי להיחשב משמים בשל העיסוק בסוגיות מיסוי מורכבות, אך למעשה התחוללה בו דרמה כאשר הפרקליטות נחלה אתמול מפלה נוספת במשפט נתניהו, והפרקליט אלון גילדן ניצב בפני מבוכה גדולה - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

גחקירה של אליהו ג''סליט (עוזר ונהג של ארי הרו, שסייע להרו להקליט שיחה שאינה שיחה בין נתניהו למוזס) בתיק 2000. חקירה ראשית ע"י עו"ד נועם הירש ונגדית ע"י עו"ד עמית חדד.

​משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס - כאן: ג''סליט התבקש ע"י ארי הרו, שהיה בחו"ל, להקליט שיחה פעם אחת בקיץ 2014 בטלפון שלו. הוא שמע מהרו שיש לו שיחה חשובה ושהוא רוצה עזרה. ג''סליט אומר שהוא לא הקשיב לשיחה. הירש: "איפה ההקלטה היום?". ג''סליט: "בטלפון כנראה. אני חושב שזה מוחק אחרי 50 ו-100". הירש: "איפה הטלפון עצמו?". ג''סליט: "במשטרת עפולה. זה לפני המון שנים. זה טלפון ישן. עזבתי את הצפון".

חקירה נגדית: ג''סליט מתאר חקירה הנוגעת לנתניהו בבית שלו בצפון בדצמבר 2015. [הערת מערכת: לפני שהיה אישור יועמ"ש לחקור לגבי נתניהו בתיק 2000 או בכל תיק אחר] ....ג''סליט: "אני זוכר שבאו אלי הבייתה. אני בטוח שזה מוקלט. ישבנו בשולחן בבית שלי. באו אלי לצפון. אמרו לי תבוא עוד פעם ל-433"......חדד: "על מה שאלו אותך?". ג''סליט: "על הכל, על ארי, ביבי אותן שאלות". חדד: "שאלו אותך על ראש הממשלה כל השאלות? מה שאלו אותך על נתניהו?". גסליט: "לגבי סיגרים, מתנות, הגב'' שרה נתניהו אם קיבלו מתנות אם ראית משהו לא בסדר". שופט: "אתה בטוח שבבית הייתה הקלטה?". ג''סליט: "כן. זה היה לא נעים. הם באו עם תיק גב ואז שאלתי אותם אם הם מקליטים, ואמרו אולי. הראו לי צו. לא הבנתי את הצו. שאלתי אם יש לכם אישור להקליט אותי בבית שלי, והם אמרו שהצו מאפשר להם גם להפוך את הבית והראו לי את הצו אבל הכתובת זה היה בגבעת זאב, אבל זה לא היה בגבעת זאב (העד היה אז תושב היישוב גן נר בצפון). התיק היה כבד זה תיק לצורך הקלטה". שופטת: "לא ראית מכשיר הקלטה?". ג''סליט: "אני חושב שהקליטו. לא ראיתי בעיניים". חדד: "אמרו לך שמותר להקליט?". ג''סליט: "כן. זה היה תיק מיוחד אני חושב שראיתי מצלמה עינית".

.....חדד: "אם מישהו אומר שהיו אצלך 40 דקות הוא משקר?". ג''סליט: "שקר. שקר כמעט בטוח. אפשר לשאול את אשתי". השופט בר-עם:" את ההודעה ראית?". ג''סליט: "לא. בלה"ב [החקירה השנייה] אני זוכר שהחוקר הקליד. שם עברנו, אבל בבית לא קבלתי את ההודעה". ...חדד: "שאלו אותך על סיגרים?". ג''סליט: "על הכל". חדד: "לנו אין את הכל". ג''סליט: "למה?". חדד: "כי לא הגישו לנו". ג''סליט: "שאלו על סיגרים, אם הוא עשה משהו לא בסדר. אם ראית מתנות". חדד: "ואתה נחקרת בדצמבר 2015 לפי מה שחברי אומר" [הערת מערכת: הם הסתירו את החקירה הזו מההגנה]. ג''סליט: "בסוף הם לא עשו חיפוש". חדד: "אז לא עשו חיפוש. אמרו לך תביא את הטלפון. נתו לך צו חיפוש?". ג''סליט: "נתנו לי את הצו אבל לא חיפשו בבית". חדד: "אני רואה שבצו חיפוש הכתובת היא גבעת זאב. דצמבר 2015 אתה נחקר על סיגרים ומתנות לנתניהו". ג''סליט: "הם הסבירו שאני חייב לתת עדות. שאני לא חשוד. יאיר גולן [העו"ד של ג''סליט] אמר לי שברגע זה יכול להתהפך. אז חזרתי לעשן באותו יום ולא נגמלתי". חדד: ארי הרו לא ביקש את השיחה הזו?". גסליט: "נכון". חדד: "היא נמחקה?". ג''סליט: "לא יודע. יש מחיקה עצמית".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ציפורי


חקירה חוזרת ע"י עו"ד אלון גילדין: גילדין: "ב-2017 [חקירה שנייה] גבו ממך הודעה ואמרת לא קראתי את זה ולא הקריאו". ג''סליט: "אמרתי את זה גם ב-2015". גילדין: "האם ארי הרו הודה לך?". ג''סליט: "לפי ההתכתבויות. יכול להיות שהוא לא התקשר". גילדין: "אז לא ראית את זה. שחקרו אותך בחקירה על H3 זו הייתה החתימה שלך?". חדד: "אני לא מבין מה קורה פה. זה חומר שבכלל לא הוצג. לא קיבלנו את החומר הזה. דרשנו את החומרים מ-H3 ולא נתנו ופתאום מציגים לו חומרים משם. אני מתנגד לשאלה. זה כלל במשפט פלילי, שאנו זכאים לכל החומרים. התביעה בחוסר שוויון מוחלט. יש הודעה של העד שסירבו לתת לנו". השופטת: "אז שהחוקרים יעידו". חדד: "הטלפון היה בדצמבר 2015 ואני רוצה לקבל את ההודעה של ג''סליט וגם אם יש הקלטה". גילדין: "אין הקלטה". חדד: "כמה נוח. אין הקלטה בלהב. נו באמת. אתה לא יכול להגיד שהעד פנטזיונר, להטיל דופי בעד תביעה. מבקש שוב את כל החומרים בקשר לתיק H3".

כתב האישום המלא שהוגש בבית המשפט בראשון לציון כנגד ארי הרו בגין פרשות "H3 Global" ו"מדגסקר" - כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

מעיון בחקירת אליהו ג''סליט בינואר 2017 - כאן, עולה, שמה שהוא הקליט בסמארטפון שלו בכלל לא קשור לשיחות ביבי-מוזס, אלא לשיחה של ארי הרו, שלא ידע איך מקליטים בסמארטפון בעת שהוא (ארי) היה בארה"ב, כעולה מהמסרונים שעברו ביניהם - כאן, וארי הרו למעשה קיים שיחה עם אדם קשור, כנראה, אליו (בלבד) ולא לשיחת נתניהו\מוזס, ואליהו ג''סליט לא יודע מי הוא. על פי טענת עו"ד חדד בביהמ"ש, השיחה הקצרה הזו הייתה בין ארי הרו לנוני מוזס

דחקירה של מרגלית ממן, מנהלת חשבונות אצל מילצ''ן. התביעה מוותרת על חקירה ראשית. חקירה נגדית ע"י עו"ד ישראל וולנרמן (בתמונה משמאל מאתר משרדו).ישראל וולנרמן מאתר משרדו
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס כאן...וולנרמן: "את ניהלת הוצאות פרטיות של מילצ''ן כשעבדת בהאחים מילצ''ן". ממן: "כן". וולנרמן: "ואז הפסקת כשהחברה נמכרה". ממן: "כן. ואח"כ עזבתי". וולנרמן: "האם ידוע לך שהשהייה של מילצ''ן בארץ עברה שינויים. בתחילת הדרך היה מעט זמן". ממן: "בהחלט. לאחר שקנה בית בבית ינאי. הוא שהה יותר". וולנרמן: "מטבע הדברים ההוצאות והפעילויות מצומצמות". ממן: "כן". וולנרמן: "מציג לך מסמך של הוצאות. נמשכים שם מזומנים. אין לך מושג מה נעשה עם המזומנים". ממן: "לא". וולנרמן: "בשנים יותר רלוונטיות אפשר לראות שיש סכום של 22,000 ש"ח פעולה". שופטת: "אין לפרסם נתונים מהטבלה". [הערת מערכת: יש צו איסור פרסום על אבי וייס, בין היתר, על פרסום נתונים מטבלאות ההוצאות של מילצ''ן - כאן].

דוגמה למשיכת מזומנים בחודש אחד, 09/2014 - כאן. לא ברור הצורך הזה (כשיש לה [ להדס קליין] 2 כרטיסי אשראי, אחד עסקי של החברות של מילצ'ן ושניהם לא מוגבלים בגובה המשיכות והיא משתמשת בהם כל הזמן). לכן, לא ברור ולא הוסבר לבית המשפט למה שהיא זקוקה בחודש אחד למשוך [באישור ארנון מילצ'ן] כל כך הרבה מזומן  (135 אלף ש"ח). כ"כ תשומת לב שבשורה השנייה בדף הזה יש שמות: יוסי, שוש וארנון, כמי שקיבלו מזומן מהקופה של המזומן. לא ברור מי זה יוסי (יוסי כהן?) שוש יכולה להיות שושנה, אימו של ארנון מילצ'ן.

וולנרמן מראה לעדה הוצאות באלפי ש"ח בחנויות משקאות ב''חינוואי'' וב''יד עסקים'' כדי להראות שגם בתקופה שנתניהו לא היה ראש ממשלה ולא באופוזיציה, יש רכישות גדולות של שמפניות. וולנרמן: "וכל נושא הדיוטי פרי?". ממן: "לא מכירה". וולנרמן: " את אמרת שלגבי הוצאות מזומן את הכרת קלסרים מסודרים. אבל אין לנו". ממן: "אין".
לא ברור כלל עבור מה הפרקליטות הפכה את מרגלית ממן לעדה.

מסמך חקירת העדה במשטרה של מרגלית ממן - כאן. מסמך "ריענון עד" של העדה מרגלית ממן - כאן

ה. חקירה של ישראל אמינוב - רואה חשבון שעבד אצל מילצ''ן. התביעה שוב מוותרת על חקירה ראשית. חקירה נגדית ע"י עו"ד ישראל וולנרמן.
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס כאן: וולנרמן: "אתה מטפל מ-2010 עד 2012 בהוצאות של מילצ''ן". אמינוב:"כן. אני חושב שהתחלתיהדס קליין צילום אלי ציפורי ב-2009". וולנרמן: "פעם ראשונה שאנו רואים טבלה זה מאי 2010". אמינוב: "כן. כעיקרון שהתחלתי לעבוד עם הדס, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), יצרנו פורמט שאני מכין, הייתי מעלה לאקסל ושולח להדס לבדיקה. היא הייתה שולחת למילצ''ן והוא מאשר והיית מכין צ''קים והעברות בנקאיות". וולנרמן: "אתה פעלת גם בחברה של מילצ''ן, בלימסול, מילצ''ן תקשורת". אמינוב: "זו גם הפעילות עד היום. מה שעשיתי עם ההוצאות זה משהו ייחודי. מילצ''ן היה מאשר את הכל". וולנרמן: "אמרת שהיו הוצאות של אישים מחו"ל". אמינוב: "כן. היו כאלה". וולנרמן: "ואתה מודע בזה בזמן אמת". אמינוב: "כן". וולנרמן: "נסתכל על המסמכים שהכנת. יש על משפחת צוקרמן". אמינוב: "אני לא יודע על התפקדי של חברת ריג''נסי. קיבלתי שזה צריך לעבור דרך ריג''נסי". וולנרמן: "זו חברה של מילצ''ן שפועלת בארה"ב. ידעת על זה בזמנו?". אמינוב: "לא ממש". וולנרמן: "והמשמעות היא הזדכות של הוצאות בחברת ריג''נסי". אמינוב: "בדיוק". וולנרמן: "אני מציג לך משהו לגבי אוקטובר 2011. יש שם רכישות של שמפניות וסיגרים וזה להוצאות של ריג''נסי"אמינוב: "נכון מאוד". וולנרמן: "נעבור לעוד פעולה שקשורה לריג''נסי". אמינוב: "זה מוניות אבל אני לא שולט בזה. קיבלתי הוראה וביצעתי. לא התערבתי בזה".

[הערת מערכת: בצו איסור הפרסום, שהוטל על אבי וייס - כאן, כלולים, בין היתר, פירוט הטבלאות וניתוח של הוצאות פרטיות של מילצ''ן בישראל גם בהקשר של חברת ריג''נסי הרשומה בארה"ב, כפי שדובר כעת בביהמ"ש]. 

וולנרמן: "ראינו משיכת מזומן". אמינוב: "כן". וולנרמן: "אמרת בחקירה שהייתה להדס קופה קטנה ומשלמת איתה לכל מיני ספקים". אמינוב: "הייתה מקבלת מעטפות של הוצאותיה במזומן". וולנרמן: "זוכר את השם קבינט?". אמינוב: "לא מופיע בדו"ח שלי". וולנרמן: "האם לא אמור להיות ספק 100 אלף ו-200 אלף ש"ח שלא מופיע בדו"חות?". אמינוב: "נכון". וולנרמן: "המשמעות: כל הסיפור של קליין על ספק בשם קבינט לא תועד - הרכישות במזומן".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי פרסם בטוויטר על עדות אמינוב וגם לגבי עדות גור במשטרה (גור יעיד כאן בביהמ"ש לאחר אמינוב):
ציפורי

טופס חקירת העד ישראל עמינוב - כאן. מסמך "ריענון העד" ישראל עמינוב - כאן

וחקירה של ראראם גור מתוך לינקדאיןם גור - (בתמונה משמאל צילום עצמי מלינקדאין), רואה חשבון שעבד אצל מילצ''ן. התביעה שוב מוותרת על חקירה ראשית. חקירה נגדית ע"י עו"ד ישראל וולנרמן.
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס כאן: וולנרמן: "טיפלת בהוצאות של מילצ''ן בישראל. זה לא קשור לחברות כמו לימסול". גור: "כן". וולנרמן: "אישרת בחקירה שלך שזה לא רגיל". גור: "נכון מאוד". וולנרמן: "אתה העברת הטבלאות לאישור הדס שמעבירה למילצ''ן". גור: "כן". וולנרמן: "לא משלמים במזומן". גור: "לא. בהעברות בנקאיות ובצ''קים". וולנרמן: "מציג לך טבלאות. כתוב גם ריג''נסי". ידוע לך שלמילצ''ן יש חברה בחו"ל?". גור: "כן". וולנרמן: "אתה ראית את הדו"ח של ריג''נסי?". גור: "לא". וולנרמן: "לא אתה מחליט מה להעמיס על ריג''נסי?". גור: "לא. אין לי מושג".

מסמך "ריענון העד" ראם גור - כאן. מסמך חקירת העד ראם גור במשטרה - כאן

וולנרמן" "אף אחד לא אמר בהודעה שרכישת שמפניות וסיגרים זה לראש הממשלה?". גור: "לא". וולנרמן: "נפגשת אי פעם עם מילצ''ן?". גור: "לא". וולנרמן: "אתה אמרת שפעם כתבת שמפניות וסיגרים ופעם הוצאות". גור: "העתקתי מהחשבונית". וולנרמן: "דיברנו שאין תשלומים במזומן וזה רק בקופה קטנה". גור: "נכון". וולנרמן: "וגם בקופה קטנה זה לא לספקים קבועים. מראה לך עם 8000 ש"ח לקופה קטנה של קובי אב הבית. מדובר בהוצאות מזדמנות. גם הוראה של 15 אלף". גור: "כן". וולנרמן: "זה גם מתנהל בצורה מסודרת. זה לא שעשרות אלפי ש"ח הולכים לשם". גור: "מתנהל בצורה מסודרת". וולנרמן: "מדובר בהוצאות קטנות של בתי קפה וכד''". גור: "כן". וולנרמן" "הייתה הקפדה שגם סכומים קטנים. הכל יהיה באופן מסודר". גור: "כן". וולנרמן: "תאשר לי שלא סביר בהחלט שבו ספק קונים אותו ב-100-200 אלף ש"ח במזומן, בשורת רכישות. זה לא הגיוני". גור: בהתנהלות שלי זה לא הגיוני". וולנרמן: "זה בניגוד ל-DNA שאתה מכיר ויודע" גור: "נכון".

לסיכום: עוד 4 עדי תביעה הפכו חיש מהר לעדי הגנה. הדיון היום בתיק 2000 גילה חקירה שהועלמה מההגנה, חקירות על נתניהו לפני קבלת אישור יועמ"ש, וצו חיפוש שגוי. החקירה הובילה את התובע המתוסכל להשמיץ את עד התביעה שלו. בתיק 1000 התגלו תהיות לגבי משיכות מזומנים גדולות ובלתי הגיוניות ע"י הדס קליין, לגבי הטענה של תשלומים גבוהים במזומן לספקים (זה לא מקובל בעסקים בין חברות), ולגבי והוצאות פרטיות בארץ שנרשמו ע"ח חברת ריג''נסי הפועלת בארה"ב. הפרקליטות ויתרה מראש על חקירתם הראשית של כל 3 העדים בתיק 1000!

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי "הבריחה של מררי, (בתמונה משמאל), מהאנייה הטובעת":מררי צילום מסך
"עמית מררי לא פרשה. היא ב-ר-ח-ה מאחריותה לפרשת הרוגלות. היא האחראית הישירה לפרשה והיא צריכה לפקח בשעה שהמשטרה והפרקליטות הקימו מפעל האזנות לא חוקי שדרס זכויות אדם. אני מקווה שתקום ועדת חקירה לרוגלות ובסופו של דבר עמית מררי תעמוד לדין".

כתבה בנושא: השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים?" - כאן.

1.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אנשי הכספים של קבוצת מילצ''ן, שהעידו אתמול במשפט נתניהו, המחישו היטב את ההתנהלות הנלוזה והזדונית של הפרקליטות, כולל כלפי העדים מטעמה. הדיון התחיל עם עוזרו של ארי הרו, אליהו ג''סליט, שלא ממש שולט בעברית ועל כך ניסו להפילו בפח - כאן.

ב. אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ג. פורסם כאן (כותרת בלבד): "(״האב, הבן, ומילצן״). 
טומי לפיד [ז"ל] העניק את 2 זיכיונות הכבלים הראשונים בישראל ב-1988 לארנון מילצ''ן וידיעות אחרונות. היום לפיד עד נגד נתניהו.
תיק 1000 התחיל לפני 35 שנה."

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ה. פורסם פרוטוקול הבית המשפט המחוזי בי-ם בעניין חקירתו הנגדית של "עד המדינה" המדומיין ארי הרו וכן התקיים דיון בסדרי העדות של ארנון מילצ''ן בלונדון (מהפרוטוקול הזה לקוח התצלום כאן מעל, בציוץ של אלי ציפורי): 22.5.23

ו. פורסם כאן ב"רשת 13" מאת אביעד גליקמן (כותרת בלבד): "הדס קליין נגד פרקליטי רה"מ: "דברי בלע ואיומים".
פרסום ראשון: העוזרת האישית של ארנון מילצ''ן ועדת המפתח במשפט נתניהו פנתה במכתב לפרקליט המדינה, בטענה כי צוות ההגנה של רה"מ משתלח בה ומאיים עליה. "התבטאויות שהיו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של נתניהו"."

בהקשר זה יואב יצחק פרסם בטוויטר:
יואב יצחק

2.6.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה המשונה של מילצ''ן תחת אזהרה בלונדון בחשד לשוחד: מני יצחקי הגיע בצורה חריגה, רוני ריטמן פעל בניגוד עניינים, ליאת בן ארי הייתה כרגיל בלונדון, ואגף החקירות במשטרה (יחד עם בן ארי) צפצף על הנחיות היועץ בנוגע לחקירה -כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: הסיפור המוזר של חנות בשם "קבינט" (המספרים מדברים). המספרים בתיק 1000 (סיגרים ושמפניות) נופחו בלי כל פרופורציה בכוונת זדון, כדי להצדיק את הגשת כתב האישום נגד בנימין נתניהו. התזות השקריות של ליאת בן ארי: כך עלה באש "קו האספקה השוטף" שנבנה בהבל פיה של הדס קליין - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר בתגובה לאביעד גליקמן לגבי דברי עו"ד חדד על הקשר בין 2 עדי התביעה הדס קליין וארנון מילצ''ן:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:לפיד צילום מסך
ציפורי
ציפורי

הנשלחה פנייה לבריטניה בעניין מתן העדות ע"י ארנון מילצ''ן לדוברות של UK Home Office ול-UK Central Authority והפניה נמצאת במלואה - כאן
 UK FLAG FREE
3.6.23:
א. הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושאים של האזנות הסתר ("שטאזילנד"), מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/PoliceExposed. מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית לציבור הרחב שלא מכיר את האמת.
לינק להורדת המצגת: https://bit.ly/PoliceSecrets.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

4.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך תופרים תיקים: נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000, אומר דבר מדהים: שזה בכלל לא רלוונטי אם נתניהו קיבל סיגרים רק באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת וימי נישואין: "גם בימי הולדת זה קו אספקה" - כאן.

ב. על פי רישומי בית המשפט, עד כה העידו 55 עדי תביעה (יש עוד כ-200... ולא ידוע כמה עדי הגנה יהיו...) - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר ביחס לטיסת התובעות בן ארי, (בתמונה משמאל), וצבירן ללונדון ל"רענון עד" של מילצ''ן (כשמשום מה לא מבצעים את "הרענון" בווידאוליאת בן ארי בדומה לאופן עדותו המתוכנן):
ציפורי

5.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נצ"מ מומי משולם טוען – מפיה של הדס קליין - שהיתה מערכת יחסים קשה בינה לבין שרה נתניהו; ראש הממשלה אומר להם שהוא יודע שהיתה מערכת יחסים אחרת ומבקש לבדוק; עו"ד חדד למשולם: "בדקתם?" משולם: "לא בדקנו, זה לא רלוונטי" (אז למה העליתם את זה בחקירה?!) - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: מדובר בעשרות אלפי חדירות הכוללות, בין היתר, גם פגסוס.
מצגת מאירת עיניים בנושא - כאן.

ד. פרופ' טליה איינהורן העלתה תהיות בטוויטר לגבי ריענון העד למילצ'ן בלונדון:
ציפורי

ה. פרקליטי ההגנה (עו"ד ז'ק חן ועו"ד בעז בן צור) הגיבו לביהמ"ש להצעת הפרקליטות לגבי העדים בימים 20.6.23 עד יום 22.6.23 ותגובתם כאן. מדובר בעדים: ברוך שי ואבנר בורוכוב שמוצע שיעידו ב- 20.6.23 ועו"ד איה בן פורת שמוצע שתעיד ב-21-22.6.23. 

6.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה: מומי משולם מודה – לא בדקנו דבר על היחסים הקרובים בין יאיר לפיד לארנון מילצ'ן ופגישותיהם על הארכת המס; עו"ד חדד: "בדקתם אם היו עוד פגישות בין לפיד למילצ'ן?"; משולם: "לא בדקנו, זה לא רלוונטי" - כאן.מתניה אנגלמן

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי מבקר המדינה מתניה אנגלמן (בתמונה משמאל):
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי ההדלפה לגליקמן:
ציפורי
הציוץ של גליקמן עם ההדלפה - כאן.

דגיא פלג פרסם ב-N12 כתבה תחת הכותרת: אחרי העדות במשפט נתניהו - פרקליט חיצוני יבחן אם להעמיד את פילבר לדין. בעדותו במשפט נתניהו חרג פילבר,פילבר צילום אלי ציפורי (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), מנקודות מהותיות מהעדות שמסר במשטרה. כשירד מדוכן העדים החלה סדרת התייעצויות אם להגיש נגדו כתב אישום לאחר שלטענת הפרקליטות הוא הפר את הסכם עד המדינה. כעת הוחלט למנות פרקליט חיצוני שיחליט אם יש להעמידו לדין - כאן.
[הערות מערכת
1) עו"ד אייסמן פרקליט המדינה מינה פרקליט שיקבע אם פילבר הפר את ההסכם עד המדינה. כלומר, הוא לא סומך על עו"ד ליאת בן ארי, כי הסכם עד המדינה של פילבר קבע, שבן ארי יכולה לבטלו לפי שיקולה הבלעדי. כעת שיקול דעתה הופקע לטובת פרקליט אחר.
2) הפרקליט שנבחר הוא עו"ד ניסים מרום והוא עדיין נמצא בפרקליטות לכן הוא לא פרקליט חיצוני. זה שהוא לא בצוות משפט נתניהו זה לא אומר שהוא חיצוני. בנוסף, הוא נמצא בכמה דרגות נמוך בפרקליטות מבן-ארי...
3) אפילו אם עו"ד מרום יקבע, קרוב לוודאי, שפילבר חרג ממה שמסר במשטרה, מבחינת ביהמ"ש, בו עדיין מתנהל המשפט, דעתו של מרום או כל פרקליט אחר אין לה משמעות, כי השופטים בביהמ"ש המחוזי בי-ם הם אלה שצריכים לגבש את עמדתם בעצמם ממה ששמעו בדיונים ומהמסמכים שהוגשו במסגרתם.
4) ברור, שכעת מהלכים אימים על "עד המדינה" פילבר רק מאחר ש"תיאורטית" ניתן להגיש נגדו כתב אישום. כזכור, תיק 4000 התאדה ללא כל הוכחה חפצית לקיומה של "פגישת הנחייה" (שהיא הלב של תיק 4000). פילבר לא סיפק את הסחורה לפרקליטות.
5) העיתוי הפתאומי והמוזר, שנראה על פניו כספין, יכול להיות גם מסר מאיים למילצ'ן].

ה. הפרקליטות הגיבה לביהמ"ש בנוגע להצעות ההגנה לגבי סדר העדים ביולי 2023 (ראה סעיף ה' מ-5.6.23). התגובה של הפרקליטות במלואה כאן.
החלטה ראשונית של בית המשפט לגבי הצעת הפרקליטות ועמדת ההגנה בעניין סדר העדים ביולי - כאן.
הערה: הפקליטות נמנעת מהבאת עדי קאהן, סטלה הנדלר, איתן צפריר ואלי קמיר לעדות, כי הם אמורים בוודאות להפריך את תזת הפרקליטות ולגרום לה נזק. 

ו. התקבלה תגובת הנהלת בתי המשפט בעניין מתן עדות ארנון מילצ'ן בווידיאו בלונדון. התגובה מפנה את אבי וייס למשרד המשפטים.... התגובה כאן

ז. הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא עדותו של יאיר לפיד בתיקי האלפים, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/Taxes1000.
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית לציבור הרחב שלא מכיר את האמת.
לינק להורדת קובץ המצגת: https://bit.ly/LapidTik1000.
סרטון יוטיוב של המצגת כאן: https://youtu.be/-p13ATH3tV0.

7.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה: המשטרה והפרקליטות הפעילו פגסוס על מקורבו של נתניהו, נתן אשל, בלי אישור מנדלבליט ורק על בסיס מידע כוזב שמסר בן כספית; נצ"מ מומי משולם: "לא ידעתי על עמדת האזנת הסתר. יש מעלי ראש יאח"ה וראש להב. צריך לשאול אותם" - כאן.

ב. יואב יצחק פרסם בטוויטר:
יואב יצחק

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הכתבה - כאן.

ה. נשלחה שאלה לצמרת משרד התקשורת ולידיעת נש"מ ומשרד המשפטים בנוגע לבקשת החזרים של עדי קאהן-גונן. הפניה - כאן

8.6.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 7 חקירות של נתניהו בתיקי 1000 ו-2000, לא פחות מ-1000 עמודי תמליל, והחוקרים מציגים לו רק 3-4 קטעים מגמתיים משיחותיו עם מוזס ומסרבים לבקשתו להראות לו את התמלילים המלאים; מומי משולם: "הראנו לו את הקטעים הרלוונטיים. זה הכל" - כאן.

9.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד חדד: "ההדלפות של קטעים מתמלילי נתניהו-מוזס לגיא פלג נועדו ללחוץ על מנדלבליט לאשר לחקור את נתניהו בשוחד"; משולם: "ההדלפות בזויות, מזהמות ופליליות"; חדד: "אתה שוטר, אתה לא מהאו"ם, לא ביקשתם לחקור את זה?" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 'הפיכה': כך "תפר" יאיר לפיד את נתניהו בתיק 1000 איך יאיר לפיד שיקר והסתיר פרטים חשובים בעדותו, ואיך חמק מחקירה תחת אזהרה ומהגשת כתב אישום. מילצ'ן: "נתניהו לא היה מעורב בענייני המס, בחיים לא" (מתוך ספרי 'הפיכה') - כאן.

10.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
בקשת העיתונאים מבית המשפט לנסוע ללונדון - כאן. תגובת השופטת הנשיאה - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

11.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יד רוחצת יד: יאיר לפיד הסתיר את קשריו עם ארנון מילצ'ן בהסדר ניגוד העניינים שלו. הוא הפר את ההסדר אבל דינה זילבר, שחתמה על ההסכם - לא עשתה לו דבר; פלא שדינה זילבר היא ממנהיגות המחאה? - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לקראת התחלת עדות יאיר לפיד מחר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
תוכן הציוץ האחרון הוא 21 שניות מריאיון של לפיד כאןמתוך "המהדורה המרכזית" 15.2.18.

ציפורי
המסמך המלא - כאן.

ג. הפרקליטות עדכנה את בית המשפט לגבי סדר העדים המתוכנן, בגלל בעיה של עד אחד מתוכנן (ברוך שי), בהסכמת ההגנה - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-12.6.23 והלאה - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים