Telecom News - תיק 4000: החקירה של גלעד ארדן והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: החקירה של גלעד ארדן והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: החקירה של גלעד ארדן והמשך עדכונים בתיקי האלפים
תיק 4000: החקירה של גלעד ארדן והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 15.5.23, 10:31גלעד ארדן

עדות ארי הרו בתיק 2000 נקטעה לאחר יום אחד של חקירה ראשית ויום אחד של חקירה נגדית, עבור חקירה בתיק 4000 של עד התביעה שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן, (בתמונה משמאל), שכיהן ב-2013-2014, היום שגריר ישראל באו"ם. הכתבה עוסקת בעדותו בתיק 4000 (וגם בנושאים הקשורים בתיק 2000), ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-15.5.23 עד 21.5.23 כולל.

הכתבה על הדיון האחרון בביהמ"ש שהיה בתיק 2000: תיק 2000: יום מס'' 1 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.5.23 עד 14.5.23 כולל - כאן.

הכתבה על הדיון האחרון בתיק 4000 שהיה בביהמ"ש ב-1.3.23: תיק 4000: היום השלישי בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים - כאן.

רקע על תיק 4000 בכתבה מ-29.2.20: 
פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד), שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן.

 

ובכתבה מיום 12.11.20: "אני מאשים": על היועמ"ש ד"ר מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן.

15.5.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: גלעד ארדן - עוד עד תביעה שיהפוך לעד הגנה: "נתניהו לא ביקש ממני שום דבר ולא הנחה אותי בשום דבר בנוגע לבזק. חד משמעית, לא ביקש". הדבר היחיד ששאל נתניהו את ארדן הוא, האם הוא מאפשר לבזק להישמע. שאלה לגיטימית לחלוטין - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

חקירה ראשית של גלעד ארדן ע"י עו"ד יהודית תירוש (בתמונה משמאל).תירוש

ד. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: .....תירוש: עד כמה פנה אליך אלוביץ'' בעניין הרפורמה [הרפורמה הסיטונאית- רכיבת חברות על התשתית של בזק] והטענות?". ארדן: "פנה אלי מספר פעמים כפי שהגיוני ומצופה מבעל חברה". תירוש: "מה היו הטענות?". ארדן: "שלא יהיה כסף להשקעות בסיבים ושהתעריפים היו נמוכים מדי". תירוש: "בוא נדבר על המפגש בביתך. מה עלה שם?". ארדן: "אותן טענות". תירוש: "אני מבקשת לרענן את זיכרונך. דיברת על תעריפים". ארדן: "יכול להיות. אמרתי שהטענות אותן טענות על התעריפים ועל ההשקעות". תירוש: "אמרת שרמזת לו ללכת". ארדן: "לפני כ-10 שנים. הטענות היו אותן טענות, היבטים טכניים, השפעות פיננסיות של בזק". תירוש: "יכול להיות שדברת על התעריפים אז?" ארדן: "אני לא מבין למה זה משנה. יכול להיות. אילו היו הטענות".

תירוש: "עד כמה פנו אליך, בין היתר נתניהו, בנושא זה של בזק". ארדן: "היו אלי מספר פניות מאנשים שמכירים אותי. דיברו איתי על אותן טענות, אנשים שמכירים אותי וגם את שאול אלוביץ''". תירוש: "עד כמה נכנסת לעובי הקורה?". ארדן: "לא נכנסתי. הטענות היו בעיקר למה אני לא שומע לפחות את בזק. ההנחה של שאול, אם הייתי שומע אולי הייתי מקבל את הטענות. ציינתי בחקירה את אלי עזור, ישראל יהושע". תירוש: "מי עוד?". ארדן: "לא זוכר". תירוש: "רוני מאנה, זוכר?". ארדן: "לא זוכר. יכול להיות. כפי שאמרתי אלו אנשים שמכירים אותו ואותי. השבתי להם שהוא מבלבל בין לשמוע לקבל, שאני לא מקבל את הטיעונים שלו". תירוש: "עד כמה פנו אליך נציגי ועדי העובדים?". ארדן: "פנו בטענה שהרפורמה תגרום לפיטורי טכנאים". תירוש: "עד כמה התייחסת לטענה זו?". ארדן: אני חושב שבמקרה זה היה שינוי בעמדה שלנו".

תירוש: "עד כמה דיבר אתך נתניהו בנושא?". ארדן: "ראש הממשלה דיבר איתי פעם בנושא זה. הוא שאל אותי רק אם אני בעצם שומע את הטענות של בזק". תירוש: "כמה להערכתך הוא הכיר את הפרטים?". ארדן: "לא התרשמתי שהוא הכיר את הפרטים. לא נכנסתי לפרטים, רק אמרתי לו שאני בוודאי שומע את הטענות ומאפשר להם להשמיע. זו הייתה שיחה מאוד קצרה, גם אם הוא שאל, התיאור היה כללי. בזה הסתיימה השיחה". השופט בר-עם:"זה מקובל?". ארדן: "לא ראיתי דבר חריג". תירוש מקריאה לארדן מה אמר במשטרה. ארדן: "זה מה שאמרתי כרגע". תירוש: "אתה זוכר מה הוא ענה לך?". ארדן: "בזה הסתיימה השיחה. אמרתי לו שזה לא נכון שלא שומעים את בזק, הוא אמר שחשוב להם להישמע כמו ברפורמת בכר. למיטב זכרוני זה היה במשרד ראש הממשלה. שיחה קצרה". תירוש: "זו הייתה שיחה שנקבעה?". ארדן: "לא זוכר שיחה שנקבעה. זה עלה אגב שיחה אחרת". תירוש: "זה היה במסגרת דיון מעמיק?". ארדן: "זו הייתה שיחה קצרצרה". תירוש: "אתה זוכר מתי הייתה השיחה?". ארדן: "לא זוכר". תירוש: "עד כמה עלו התעריפים בשיחה?". ארדן: "לא עלו". תירוש: "אני מבקשת לרענן את זיכרונך. אמרת שאתה לא בטוח אם הוא הזכיר את זה". בן צור: "העד אמר שהוא לא זוכר ושהוא לא רוצה להגיד". ארדן: "אני לא יכול לומר שזה עלה בשיחה עם נתניהו". תירוש: "עד כמה קבלת הנחיות מנתניהו?". ארדן: "לא קבלתי שום הנחיות מראש הממשלה".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: תירוש: "בוא נעבור למיזוג בזק-יס...עד כמה אנשים בבזק הגיבו לעמדה שלך לכריכה בין המיזוג לשוק הסיטונאי?". ארדן" הם התנגדו". תירוש: "מי פנה אליך?". ארדן: "אני זוכר פניות של ישראל יהושע. אני הנחתי שהכריכה היא חוקית רציתי לקדם את הרפורמה ובזק הערימה קשיים, וברגע שבזק צריכה אותי לאישור מסוים אז החלטתי להשתמש בזה כמנוף". תירוש: "האם היו פניות לשנות זאת?". ארדן: "היו פניות. לגבי ראש הממשלה - אז לא הייתה פניה כזו".

מצ"ב כאן מסמך התכתובת במיילים בין היועצת המשפטית לשעבר של המשרד - עו"ד דנה נויפלד ושר התקשורת גלעד ארדן, התכתבות שמוכיחה שהוא התעלם מהחוק בעניין אישור "המיזוג". כ"כ יש כאן סיכום דיון שנערך אצל המנכ"ל (אבי ברגר) שלא מומש והאישור (של בקשת "המיזוג") נתקע, ללא הסברים.

בפועל, אישור של מה שמכונה "המיזוג" החל במרץ 2015 בתקופתו של אבי ברגר כמנכ"ל המשרד שאישר את "המיזוג" ודיווח על כך למנכ"ל YES ותהליך ההתנעה לאישור הזה הובל על ידו ועל ידי היועצת המשפטית של המשרד - עו"ד דנה נויפלד, בכך שאבי ברגר החתים את השר ורוה"מ (נתניהו) על מכתב ההתנעה לאישור, מכתב שהכינה היועצת המשפטית: כאן

...תירוש: "מתקדמים לסוף התקופה שלך. עד כמה רצית להישאר גם במשרד התקשורת?". ארדן: "ביקשתי להישאר, כי הייתי באמצע מספר רפורמות שרציתי להשלים אותן". תירוש: "אתה זוכר מתי קבלת תשובה סופית?". ארדן: "במועד שבקשתי. ביום שמוניתי לשר הפנים נאמר לי ע"י מזכיר המשלה מנדלבליט שההחלטה היא לסיים את תפקידי כשר התקשורת. בקשתי לשוחח עם נתניהו ונכנסתי לנתניהו. הייתי בבניין. יחד עם מנדלבליט, על משך כהונתי כשר תקשורת. אמרתי למנדלבליט שיעכב את ההחלטה. שאני לא רוצה להתמנות לשר הפנים, עד שנסדיר את הנושא. אני מבקש מנתניהו שאני רוצה להיות עוד תקופה. הוא הציע שאשאר עוד שבועיים". תירוש: "בסוף השבועיים חתמת על התקנות שנוגעות לתעריפים. למה זה היה חשוב בעיניך?". ארדן: "רציתי להשלים את זה ולהיות חלק מנושא זה. באותם שבועיים סיימתי כמה החלטות גם בנוגע להוט. עבדתי קשה על כמה דברים ורציתי להשלים אותם". תירוש: "האם הייתה עוד סיבה?". ארדן: "לכל רפורמה יש מתנגדים. לאחר תקופתי לא יודע מה יקרה. רציתי להיות זה שמקדם אותן לטובת הציבור ומזוהה כמי שהוביל אותן". תירוש: "עד כמה חששת?". ארדן: "אני לא זוכר שזו הייתה הסיבה".

אלי ציפורי מסכם עד כה: "כצפוי, הפרקליטות הביאה את ארדן רק בגלל שיחה קצרה שנתניהו שאל את ארדן אם שומעים את בזק. האם הפרקליטות חושבת שאסור שראש ממשלת ישראל ישאל שר שלו אם שומעים טענות של תאגיד מסוים? זה מגוחך".

יש דיון על השאלות שמתכוונת תירוש לשאול על התחושה של ארדן בנוגע לנסיבות החלפתו, למרות שאין לזה שום זכר בכתב האישום.

תירוש: "עד כמה אלוביץ'' התבטא על יכולת ההשפעה שלו על נתניהו?". ארדן: "הוא לא דיבר אף פעם על ההשפעה שלו. אני לא הכרתי את הקשר אם יש השפעה או אין". תירוש:"אני מרעננת את זיכרונך. אמרת ששאול היה זורק כל מיני אמירות על ההשפעה שלו. אמרת שזה לא היה מזיז לך, שאלוביץ'' לא אמר את השם המפורש. מישהו שיכול להשפיע, שלא זוכר בדיוק את הביטויים המפורשים. האם אתה מאשר את הדברים בהודעה שלך?".

הערת אלי ציפורי: "תירוש ניסתה לעשות לארדן תרגיל מלוכלך למרות שהוא לא זוכר את הביטויים המפורשים".

ארדן: "מה זאת אומרת שאני מאשר? אין באמירות אלו מסקנה כלשהי. מה את מבקשת שאני אאשר?". תירוש: "מילים כאלה שהוא יכול לשכנע או להשפיע". ארדן: "לא יכול לזכור מה המילים המדויקות. התכוונתי ששר שמקדם רפורמות חברות ובעלי הון הרבה פעמים נתקלתי שגם הוא ואנשים שקשורים לו אומרים כל מיני דברים שאומרים לך להרגיש לחשוב שיש לו קשר השפעה. אני לא מתרשם מהדברים האלה. האם במקרה זה היו אמירות כאלו, אני לא זוכר ממה נבנה הרושם הזה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הערת מערכת: ארדן בחקירה הראשית מצהיר במו פיו, שנתניהו הסכים להשאיר אותו לעוד תקופה של שבועיים בתפקיד שר התקשורת, למעשה, כדי שיחתום על הרפורמה, שארדן תמך בה בניגוד לעמדת בזק והבעלים אלוביץ''. זה סותר את התזה של כתב האישום. כצפוי, כבר בחקירה הראשית ארדן הפך לעד הגנה.

חקירה נגדית של גלעד ארדן ע"י עו"ד בעז בן צור (בתמונה משמאל, מאתר משרדו).בעז בן צור מאתר משרדו

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: עו"ד בעז בן צור: "זרקו פה לחלל האוויר, רמיזות, סברות, השערות. רצית להישאר בתפקיד כדי להשלים את הרפורמה?". ארדן: "כן". בן צור: "שוחחת עם נתניהו. לא נכנסת לפרטים". ארדן: "כן". בן צור: "אמרו לך ש-2 תפקידים מרכזיים בהיגיון פוליטי זה לא הולך. זה סביר?". ארדן: "סביר". בן צור: "לא באת ואמרת אני רוצה להשלים את הרפורמה הוא אמר לא". ארדן: "לא היה דבר כזה". בן צור: "בפועל השלמת וחתמת על התקנות". ארדן : "כן".

בן צור: "חודשיים אחרי שאתה נכנס לתפקיד יש החלטת ממשלה. מדברים שם על השוק הסיטונאי. המשמעות, שהיא מאפשרת קובעת צעדים חקיקתיים, שנועדו לאפשר לשר התקשורת להוציא לפועל את רפורמת השוק הסיטונאי". ארדן: "לא זוכר את ההחלטה הזו". עו"ד ז''ק חן: "גם החוקרים לא הכירו אותה". בן צור: "כן. כמו כל דבר שלא מסתדר. אני מניח, שאין לך זיכרון קונקרטי איך ההחלטה הזו מתגלגלת להחלטת ממשלה". ארדן: "לא. אין לי זיכרון". בן צור: "אפשר להניח שזו הייתה יוזמה של משרד התקשורת". ארדן: "מן הסתם. מכוח האינרציה של ההסכמות בוועדת חייק". בן צור: "אנו למדים שרוצים סמכויות כדי לממש את הרפורמה של השוק הסיטונאי". ארדן: "כן". בן צור: "אז נתניהו לא מונע וכל זה בתקופת השוחד. הרעיון הכללי הוא לתת את כל הכלים השלטוניים לקדם את הרפורמה הזו - תאשר לי את זה".ארדן: "כן. כך זה נראה".

בן צור: "האם אתה זוכר שהחלטה זו יושמה בחקיקה. למשל בחוק ההסדרים?". ארדן: "לא זוכר את זה. כי בסוף הגענו לתעריפים. כנראה שנעשו כל התהליכים המקדמיים מבחינה חוקית לאפשר את ההתערבות הזו". בן צור: "עזבנו את תחושותיי ומה חשבתי. אנו מתעסקים במעשים. מבחינת בזק פוגעים בבזק. להבנתך שוק סיטונאי". ארדן: "מול מצבה דאז, כן". בן צור: "חוק ההסדרים יש שם משמעת קואליציונית. שהרי תקציב צריך להעביר. מסכים?". ארדן: "כן". בן צור: "משרד האוצר מנסח את חוק ההסדרים. ומביא לאישור ועדת שרים". ארדן: "כן. יש התערבות של היועץ המשפטי מה ראוי ומה לא ראוי בחוק ההסדרים". בן צור: "ואם ראש המשלה לא רוצה נושא מסוים להכניס אותו בחוק ההסדרים. אז מה הוא עושה?". ארדן: "מנחה להוציא אותו מחוק ההסדרים". בן צור: "ומה קורה? יש החלטת ממשלה. תיקון חקיקה בחוק ההסדרים. ונתניהו מצביע שזה יעבור. מסכים?". ארדן: "כן".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "נעבור למיזם הסיבים האופטיים [מה שהבשיל ל-IBC]. ארדן: "הרעיון היה לעודד פריסת סיבים אופטיים עם חברת החשמל בתחרות בתקשורת הקווית". בן  צור: "נפגשתם עם סיסקו גם עם ראש הממשלה. תאשר לי שראש הממשלה מגיע לפגישה עם משקיע בינלאומי. זה נורא חשוב לו". ארדן: "מן הסתם". בן צור: "ראש הממשלה לא חייב להגיעה לפגישה הזו. נכון?". ארדן: "כן". בן צור: "אתה אומר ששאול ראה שנתניהו ואתה נפגשים עם משקיע. בדו"ח התקופתי של בזק נכתב שהתקבלו החלטות משמעותיות שעלולות להשפיע לרעה על פעילות בזק ותוצאותיה. התחושה שאלוביץ'' ביקש להעביר לך מה שמופיע בדו"חות הכספיים. זוכר שהמדינה השקיעה בפרויקט 150 מיליון ש"ח. תסכים איתי שזה מקובל שמדינות נותנות תמריצים". ארדן: "כן". בן צור: "אלוביץ'' ראה את הפגישה בינך ובין מנכ"ל סיסקו ונתניהו. אלוביץ'' רצה לטעון שאם המדינה משקיעה במיזם ומותחת את הפריסה ל-20 שנה. זה מבחינתו לא יכול לקדם את הרפורמה הסיטונאית. עמדתו לא מתקבלת". ארדן: "כן". בן צור: "כי אתם פועלים לקדם את התחרות באמצעות מיזם הסיבים האופטיים וגם ממשיכים את הרפורמה של השוק הסיטונאי בניגוד לטענה של אלוביץ''". ארדן: "כן".

התייחסות בזק בדו"ח הכספי שלה לבורסה לנושא כניסת IBC לשוק - כאן
תגובת גלעד ארדן לתקשורת לגבי פגישתו עם שאול אלוביץ' - כאן

בן צור: "נתניהו מדבר על הטרקטור הסובייטי בנוגע למהירות הגלישה. זכור לך?". ארדן: "כן". בן צור: "בפגישה עם סיסקו זוכר מה הלך הרוח?". ארדן: "נתניהו בירך על ההשקעה של סיסקו". בן צור: "ומבחינת בזק זה נגדה". ארדן " כן". בן צור: "וכל זה לא הראו לך בחקירה. החלטת הממשלה והפגישה של נתניהו ומנכ"ל סיסקו". ארדן: "לא הראו". בן צור: "ועכשיו כגודל הציפיות גודל האכזבות". ארדן: "היו כל הזמן קשיים בקידום שלו. לא יודע מה קרה מאז לאחר תקופתי". בן צור: "בתום תקופתך החברה הגיעה לחדלות פירעון. שרפו 150 מיליון ש"ח, פרשו 2000 בתי אב. כישלון מהדהד". ארדן: "יש לי זיכרון כללי שהמיזם לא הצליח".....בן צור: "מבחינתך בזק פעלה כמו גופים אחרים. לא חורג". ארדן: "כן. זו חובתם כלפי בעלי המניות שלהם".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר את הנקודה האחרונה:
ציפורי

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: "אתה נחקר באוגוסט 2018. החקירה הייתה כבר פני זה. אתה אומר בחקירה שעיינת בקטעי עיתונים לפני הגעתך. למדת דברים מסוימים מהעיתונות. שאלת את עצמך למה מזמינים את שר התקשורת באותה תקופה, אחרי הפרסומים בעיתונות? חקרו כל גורם שולי. שר התקשורת, שהוא בלב העניין, לא חוקרים חצי שנה. זה תמוה". ארדן: "לא שאלתי את החוקרים". בן צור: "בסדר גמור. אנו נשאל אותם. אתה זוכר שהייתה הדלפה שלך כמובן בצורה מוטה?". ארדן: "כן. זה הופיע בכלי התקשורת". בן צור: "וגם תיקנת את ההדלפה". ארדן: "לא זוכר". בן צור: "אני אראה לך. אמרת בחקירה שאם נתניהו דיבר איתך על אלוביץ'' והתשובה היא חד משמעית לא". ארדן: "אכן, זה מה שאמרתי". בן צור: "נחקרת באוגוסט 2018 על שיחה מתישהו ב-2014. כ-4.5-5 שנים אחרי השיחה". ארדן: "למיטב זכרוני הדבר היחיד שאמר לי רק לפגוש אותם ולשמוע את טענותיהם". בן צור: "ואוו. וזה לא נאמר בביקורת עליך". ארדן: "בממשק שלי זו לא שיחה דרמטית".

בן צור: "בוא נראה מה אתה אומר על השיחה: זה לא קשור בכלל למיזוג בזק-יס. זה בשוק הסיטונאי. הדבר היחיד שאי פעם הוא דיבר איתי - אם אני שומע אותם ונותן להם את יומם. נתניהו אמר לך מניסיונו של קידום ועדת בכר, שצריך לשמוע את הטענות של כולם". ארדן: "כן". בן צור: "בוא נדבר על נתניהו במופעים אחרים. מההיכרות שלך, אם הוא רוצה לקדם או למנוע הוא יודע להיות חד ותקיף". ארדן: "כן".....בן צור: "נחזור לפיצול ערוץ 12. היו לך שיחות עם נתניהו בנושא?". ארדן: "נתניהו הגיש ערר. אז החוק נעצר עד הכרעה מפורשת של הממשלה". בן צור: "לא קיבלת שום הנחיות מנתניהו? שום אמירה מנתניהו?". ארדן: "לא".

בן צור: "בוא נחזור למועד. לא היה לך זיכרון חד מתי הפגישה. דרכו של עולם שפגישות נתניהו נמצאות ביומן". ארדן: "זו שיחה שיכולה להיות על הדרך. יש אפשרות שהיא הופיעה ביומן וגם אפשרות שלא". בן צור: "לא אמרו לך בוא נבדוק את היומן?". ארדן "נכון". בן צור: "אתה אמרת שזה היה הרבה לפני סיום הקדנציה. הרבה לפני נובמבר 2014". ארדן: "רואה שאמרתי זאת. השאלה היא מה זה הרבה". בן צור: "ואתה נותן עוד סימן, שהיה עיכוב עם חברת הייעוץ הבינ"ל פרונטיר, שביקשה דחייה. אתה אומר לחוקרים שסיפרת לניר היועץ שלך על השיחה עם ראש הממשלה". ארדן "יכול להיות". בן צור: "גם אמרת להם שביקשת מהם לפנות לניר אוגלינק היועץ שלך". ארדן: "זכור לי שאמרתי זאת". בן צור: "האם אתה יודע אם זימנו אותו לחקירה?". ארדן: "לא יודע". בן צור: "התשובה היא לא. למה? שאלה טובה. לבד מהשיחה, נתניהו לא מתערב בפעילות שלך". ארדן: "נכון". ...בן צור: "יש מקרים שבהם יש 2 חתימות שר תקשורת וראש ממשלה. כל אימת שנדרשה חתימה שלך, נתניהו בהכרח חתם על כך?". ארדן: "לא זוכר מקרה שלא חתם".

בן צור: "נתניהו מסכים לבקשתך להישאר שבועיים במשרד התקשורת". ארדן: "כן. אני לא זוכר שנכנסנו לעובי הקורה מה אני אמור לעשות". בן צור: "זה פורסם בתקשורת על התקנות". ארדן: "לא זוכר". בן צור: "מציג לך 2 פרסומים בגלובס ובדה-מרקר". ארדן: "היו כתבים שליוו צמוד את העשייה שלי. יכול להיות שהם כתבו זאת". בן צור: "וגם נשלחת הודעה בתפוצה רחבה לתקשורת על תקנות התעריפים. רואה?". ארדן ": "כן". בן צור: "תאשר לי שחתימתך על התקנות הללו שיחררה את הרפורמה של השוק הסיטונאי מבחינתך". ארדן: "כן". בן צור: "תאשר לי שבזק בלשון המעטה לא אהבו את התקנות הללו". ארדן " "כן". בן צור: "דיברו איתך על התחושה שהייתה לך, היו פה 3 עדי תביעה, חפץ, פילבר, שרן, שנתניהו לוקח את תיק התקשורת שלו, [הערה: המציאות הייתה, שנתניהו לא רצה מצב בו יהיו לשר 2 תיקים] שאלוביץ'' לא עניין לו את קצה הציפורן. תאשר לי שלך אין שום ידיעה שיש איזה קשר לאלוביץ'' ולבזק". ארדן: "אין לי שום ידיעה". בן צור: "גם אמרת שאין לך שום דבר אמיתי בנוגע למעורבות אלוביץ'' בעניין המעבר שלך ממשרד התקשורת". ארדן: "כן". בן צור: "אמרת גם שלא הייתה שום ידיעה על קשר בין אלוביץ'' לנתניהו". ארדן: "כן".

לסיכום היום הראשון מתוך יומיים של חקירת גלעד ארדן: כצפוי, כבר בחקירה הראשית הפך ארדן מעד תביעה לעד הגנה כאשר שוב הוכח שנתניהו פעל נגד בזק ואלוביץ'', בניגוד לרשום בכתב האישום. עדות ארדן הייתה היום מזכה לטובת נתניהו.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. בהמשך לעדכון בסעיף ג'' לעיל, פורסמה תגובת הפרקליטות לעניין מתן עדותו של ארנון מילצ''ן מלונדון מרחוק וביהמ"ש המחוזי הודיע הבוקר שהוא קיבל את העמדה הזו ועדותו של מילצ''ן תישמע בשיחת ועידה בווידיאו. התגובה של הפרקליטות - כאן

ט. בסיכום היומי ב"ערוץ השידורים" של אלי ציפורי ואבי וייס (15.5.23) בלינק ליוטיוב - כאן, נחשפו הצופים בערוץ למספר מסמכים חשובים הקשורים לעדותו של השר לשעבר גלעד ארדן:
1) החלטת ממשלה מ-15.12.13, שקודמה ע"י נתניהו (בהמשך ל-3 החלטות קודמות, שהוא דחף וקידם בממשלה), בנושא פריסת רשת תקשורת כלל ארצית מתקדמת (ומתחרה בבזק) - כאן.
2) החלטת ממשלה מ-13.5.13 (כחודשיים אחרי שגלעד ארדן נכנס לתפקיד שר התקשורת ב-18.3.13) בנושא "עיגון סמכויות שר התקשורת לצורך יישומו של שוק סיטונאי בתקשורת" - כאן.
3) מסמך קביעת תעריפי השוק הסיטונאי על רשת בזק (ע"י אגף הכלכלה - הרן לבאות, ביחד עם פרופ'' ראובן גרונאו בגיבוי חברת מחקר בריטית), מה שאומץ ע"י השר גלעד ארדן כאן
4) מסמך ההחלטה המרכזי של גלעד ארדן לשוק הסיטונאי כולל המחירים הסיטונאים על רשת בזק, שנקבעו ל-4 שנים קדימה - כאן.
תקנות השוק הסיטונאי עם המחhרים לשימוש בתשתיות בזק, תקנות שאושרו ע"י שר האוצר וועדת הכלכלה של הכנסת - כאן
5) מינוי של מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר כיו"ר הצוות הבינמשרדי להסרת חסמים לפריסת סיבים אופטיים (כתחרות בבזק): כתב המינוי של גלעד ארדן - כאן, כתב המינוי הזה שהוחלף ע"י נתניהו מיד עם כניסתו לתפקיד שר התקשורת במקום גלעד ארדן - כאן
6) מסמך, שגלעד ארדן לא חתם עליו, בלי כל הסבר סביר או בכלל, משום שמסמך זה נלקח משולחנו ממש לפני שהיה אמור לחתום עליו (מסמך שהוסתר היטב עד שנחשף במסגרת הדיונים בתיק 4000) - כאן. המסמך המוסתר הזה התגלה במקרה ע"י שלמה פילבר בתחילת 2017 (כאן). מדהים. 

י. יוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "כך ניסו במשטרה ובפרקליטות להגיש כ"א נגד נתניהו בשל שוחד *שאינו קיים*
(1/5) בשנים האחרונות שמענו כמה פעמים טענות או ניסיונות להאשים את נתניהו בשוחד *בתיק 1000*. הדברים באו לידי ביטוי בהחלטת מנדלבליט להגשת כתב האישום, בה הזכיר כי:
* המשטרה המליצה להגיש כ"א בתיק 1000 בשל *שוחד* 
* ליאת בן ארי ונורית ליטמן המליצו להעמידו לדין בתיק 1000 בעילת *שוחד*
* שי ניצן המליץ להעמיד לדין בתיק זה בשל *שוחד*
* גם הפרקליטים שסברו כמו מנדלבליט שאין להעמיד את נתניהו לדין בתיק זה באשמת *שוחד* - לא אמרו שאינו אשם בכך, אלא שלא ניתן *להוכיח* שוחד, וכפי שהדגיש מנדלבליט."

הציוץ המלא של יוסי באום עם צילומי המסמכים נמצא - כאן

י"א. יוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "מומי משולם: את הראיות שנתניהו מסר לנו להוכחת צדקתו - לקחנו "בגלל הנימוס".
כמה אפשר להיראות מופתעים? כשנתניהו ביקש להראות למשטרה את עומק ועוצמת החברות בינו למילצ'ן, כדי להוכיח שמדובר במתנות בין חברים, הציג למשטרה שפע ראיות, ביניהן:
* מכתב ששלחה לו שושנה מילצ'ן ע"ה אמו של ארנון.
* אגב נתניהו גם טוען כי 70-90% מהשיחות בינו לבין למילצ'ן היו ביוזמת *מילצ'ן*, ומבקש מהחוקרים לבדוק זאת.
משולם אומר לו שאין צורך להביא את כל הראיות, את אלו שנתניהו החזיק הוא לוקח ממנו ואומר "אנחנו נבדוק את זה"."

י"ב. יוסי באום צייץ כאן: "שימו לב: בשלושת תיקי האלפים המליצו המשטרה ופרקליט המדינה להגיש כתב אישום נגד נתניהו בעילת *שוחד*. מנדלבליט קיבל את עמדתם רק בתיק 4000 ונלחם כאריה נגד המשטרה שחקרה את מילצ'ן בחשד לשוחד.
האם יתכן שלא קיבל עמדה זו פשוט מפני שלא רצה להחמיר את מצבם המשפטי של ידידיו: מילצ'ן ונוני מוזס?"

16.5.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יהודית תירוש, התובעת הראשית בתיק 4000, ניסתה לאורך 3 שעות החקירה הראשית של גלעד ארדן, לסחוט ולגרד בדל של אמירה נגד נתניהו ונגד שאול אלוביץ''. ניסתה וניסתה וניסתה – ללא כל הצלחה. המתח ניכר היטב על פניה - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן

המשך חקירה נגדית של גלעד ארדן ע"י עו"ד בעז בן צור.

ג. בתחילת הדיון בן צור עוסק במינוי של אבי ברגר למנכ"ל משרד התקשורת כאשר ברגר הגיע מפרטנר - המתחרה החזקה של בזק, ובקשר של ברגר לאלי קמיר, יועץ התקשורת של פרטנר. ארדן טען שלא בטוח שהוא ידע שברגר הגיע מפרטנר ושלא היה לו קשר חברי עם ברגר.

הערת מערכת: בכל מקרה, משום מה, לא ברור למה בן צור לא הזכיר לגלעד ארדן בהקשר למינוי הזה, שהוא עצמו עבד בפרטנר, כפי שמופיע בקורות החיים של גלעד ארדן - כאן.

ד. לאחר מכן אלי ציפורי פרסם בטוויטר את הנקודות החשובות בדיון:
ציפורי

ארדן טען שהמשקל של אתר וואלה! נמוך משל אתר Ynet ואחרים למרות הטרפיק הגבוה.
ציפורי

ארדן טען על ההטיה התקשורתית נגד נתניהו ואמר שהיו סיקורים שליליים, שבנט קיבל הרבה מאוד ידיעות חיוביות באופן לא פרופורציונלי ושזה לגיטימי, הכרחי ומתבקש לנסות לאזן. ארדן הדגיש גם את הסיקורים השליליים ביותר באתר "וואלה!" גם בתקופת הבחירות ב-2015.
ציפורי

חקירה נגדית של גלעד ארדן ע"י עו"ד ז'ק חן (בתמונה משמאל, צילום מסך).ז'ק חן צילום מסך

ה. עוד" ז'ק חן עוסק ב-2 נושאים, שהיו צריכים חתימה כפולה של שר תקשורת וראש ממשלה. בנושא יד2 ארדן טוען, שזה היה בתחילת כהונתו והיה אירוע פשוט ומהיר. בנושא עסקת חלל של אלוביץ', ארדן טוען, שהוא לא זוכר פרטים, שלא היה שום דבר חריג, שלא הייתה שום מחלוקת סביב העסקה, שהוא לא ידע שפולינה אמרה שאלוביץ' הפעיל לחץ על לשכת ראש הממשלה, שהוא לא העלה בדעתו שזה נושא מהותי שצריך לשכנע אותו ואת נתניהו לחתום. לא הייתה כל סיבה שלא לחתום.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ו. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןחן: "הציגו לך מצג שקרי שאלוביץ' לחץ על אנשי לשכת נתניהו שיקדמו אצלך את החתימה [עסקת יד2]. האם אנשי הלשכה לחצו עליך ופנו אליך לקדם את העסקה?". ארדן: "מה ההבדל מבחינתך לקדם או לזרז?". חן: "מה דעתך?". ארדן: "לזרז ברור שזה יקרה. לקדם זה אם יש שאלה לחתום. לא זוכר שום סימן שאלה. לא זוכר ולא אמורה להיות שום פנייה מלשכת ראש הממשלה. אני זוכר התנהלות טכנית של העברת הניירת בין המשרדים". חן: "לגבי השאלה על החתימה עם זירוז ובלי זירוז. אתה זוכר את העניין הטכני?". ארדן: "כן. של העברת החומר החתום ללשכת ראש הממשלה".

חן: "ממשיכים לשאול אותך אם הייתה לך סיבה לא לחתום. והם ממשיכים לחפור. ואז אתה אומר שיכול להיות שזירזו, שדנה נויפלד הביאה לך לחתום, ואז אתה שיערת, שיכול להיות שהיה זירוז דרך נויפלד כדי שתחתום". ארדן: "כן. יש כל כך הרבה חתימות. זה שוכב בצד". השופט בר-עם: "כתב האישום מדבר על האצה". חן: "לא רק. גם פנייה מלשכת ראש הממשלה להאיץ. אני מניח שאנשים מתחתיך טיפלו בזה". ארדן: "כן. אלא אם צריך דיון על זה". חן: "זה מגיע ליועץ שלך שמעביר למנכ"ל ולנויפלד. זו התנהלות רגילה?". ארדן: "כן. כך זה נשמע". חן: "מציג לך מסמך שנויפלד העבירה החתימה ללשכת ראש הממשלה. הכרת את זה?". ארדן: "לא. זה עדיין לא חתום על ידי". חן: "עמדת אנשי המקצוע הייתה לאשר את העסקה. הכרת את ההתכתבות הזו?". ארדן: "לא". חן: "לכן אם מישהו אומר שצריך היה לקדם את החתימה?". ארדן: "לא היה צריך לשכנע אותי, או לקדם את העסקה".

חן: "בוא נדבר על ההאצה. המסמכים הועברו לחתימה. ישועה אומר כל הזמן לאלוביץ' לפנות לארדן. אלוביץ' אומר לו לעזוב, זה עניין טכני. האם אתה ידעת על הלחץ של ישועה לחתום מהר?". ארדן: "לא". חן: "גיל שפר היה ראש הסגל של נתניהו. האם אתה זוכר שהוא פנה אליך בלחץ של ישועה לזרז את החתימה?". ארדן: "לא זוכר". חן: "גיל שפר פנה אליך באקט של שתדלנות?". ארדן: "לא זוכר שפנה אלי". ....חן: "אתה כשר מחכה לחוות הדעת של נויפלד?". ארדן: "כן". חן: "אתה זוכר שדיברת עם היועצת המשפטית שלך על העניין הזה?". ארדן: "לא זוכר". חן: "אתה מעדכן שכבר חתמת?". ארדן: "כן". חן: "עכשיו נעבור למסלול של ישועה. אני מקריא לך מחקירת ישועה. הוא אומר שהוא שוחח איתך ועם נויפלד ואתה אמרת לו שאין בעיה שאתה חותם". ארדן: "אני לא זוכר את זה ולא שולל את זה. מבחינתי כשר אין שאלה על החתימה, אם זה עבר. זה עניין טכני בלבד. לכן הזיכרון שלי זה כמו מאות חתימות".

....חן: בזמן שמחכים לחתימה הטכנית שלך בעסקת יד2, היה אירוע ברשות השידור. העובדים לקחו חוקר פרטי. מלחמה מלוכלכת. [ארדן היה בהתנגשות עם רשות השידור, ופורסמה כתבה בוואלה!]. תראה מה ישועה עושה ביוזמתו, זה שדחף וקידם כי חיכו לו 15 מיליון ש"ח. הוא אומר שביקשת את עזרתו מול הוועדים". ארדן: "יכול להיות שפניתי בנוגע לאייטמים עיתונאיים הקשורים אלי. אם יש ידעה שקרית אז מתקשרים לכתב או פונים לעורך". חן: "אין שום קשר. אבל בזמן שאתה פונה לוואלה! יש ציפייה לחתימה שלך. תגובתך?". ארדן: "אני מתקשר בנוגע לידיעה שלא הייתה נכונה. ואין קשר כמובן".

הוצג מסמך התכתבות מלטף (מסרונים) בין גלעד ארדן לאילן ישועה, בהקשר של החתימה על עסקת יד2 - כאן

עוברים לדיון על מיזוג בזק -יס.
אלי ציפורי תמצת בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי פרסם בטוויטר לאחר הגיבוי שארדן נתן לאבי ברגר:
ציפורי

כך, למעשה, הפך היום ארדן לעד תביעה נגד עצמו, בכך שכרך, בניגוד לחוק, בין "השוק הסיטונאי" ל"מיזוג". 

דנים בהעברת כספי פרסום לוואלה! בזמן שארדן היה ראש מטה ההסברה של הליכוד. ישועה התלונן, שארדן לא שם מספיק כסף מתקציב הפרסום על אתר וואלה!. ארדן העביר את המסר שהם מבקשים תקציבים ומפרסמים כותרות עוינות את הליכוד ואת נתניהו, כאשר הכותרות באתר הפוכות בשקר או לצורך העניין - בנט. ארדן ציפה לאיזון יותר מוגבר במערכת בחירות.  וואלה! כיסה את מערכת הבחירות ב-2013 בצורה די חיובית לבנט וכמובן שלילית לנתניהו ולליכוד. 
חן: "בדיוק. אלה החיים האמיתיים ולהציב שוטר שבמקרה אחד זו היענות חריגה ובמקרה שני לא, זה לא נכון".

גם כאן גלעד ארדן הוא עד תביעה נגד עצמו, שאישר שכרך בין תקציבי הליכוד לפרסום ב"וואלה!" לבין הסיקור בוואלה!".

חקירה נגדית של גלעד ארדן ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו)עמית חדד מאתר משרדו בעיקר בנושאים הקשורים לתיק 2000.

ז. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: דנים בערוץ 10: ....חדד: "תאשר לי שנתניהו הביע בפניך תלונות שהתקשורת נוטה שמאלה". ארדן: "כן". חדד: "תאשר לי שלנתניהו הייתה כוונה לסגור את ערוץ 10 כי הפר משמעותית את המחויבויות [הכספיות] שלו". ארדן: "זכור לי במעורפל משהו". חדד: "כתבת בעצמך שאסור להיכנע לסחטנות של ערוץ 10". ארדן: "כן". חדד: "אף אחד לא דמיין שזה שוחד בזמנו". ארדן: "כן". חדד: "אמרת שערוץ 10 השתמש בכוחו למקסם אינטרסים כלכליים, למרות שזה היה תן וקח, אף אחד לא חשב על שוחד!".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "נעבור לחקיקה של ישראל היום. תאשר לי שזה אירוע מוזר שח"כ כמו מירי רגב יוזמת הצעת חוק כזו". ארדן: "הגיוני שזה מוזר". חדד: "בזמנו למירי רגב היה קשר טוב עם העורך רפי גינת וקיבלה כתבה חיובית בידיעות אחרונות. אני לא אומר שזה פסול, אני אומר כך שזה עובד. ואף אחד לא חשב שזה יחסים פסולים. הצעת החוק הזו לא התקדמה ואז הגיעה הצעת חוק אחרת של ח"כ מריה טולוסקין ז"ל". ארדן: "כן". חדד: "וזה לא הפתיע אותך, כיוון שיש קשרים חמים בין ליברמן לידיעות אחרונות ולכן הצעות חוק כאלה זה חלק ממערכת היחסים". ארדן: "כן". חדד: "הצעת חוק זו לא התקדמה. יש לנו שוב הצעת חוק מרינה סולודקין, דוד רותם מישראל ביתנו ושוב מירי רגב. ברור לך שזה קשור לידיעות אחרונות". ארדן: "כן". חדד: "היה ברור, שמי שעומד מאחורי הצעות החוק הללו זה נוני מוזס". ארדן: "בעלי אינטרסים". חדד: "ומבחינתך זה לא היה השום דבר פלילי". ארדן: "כן". חדד: "נתניהו התנגד להצעות החוק הללו". ארדן: "כן". חדד: "אתה זוכר שבכל זאת היה חשש שכמה ח"כ ייעדרו מההצבעה, בגלל הקירבה שלהם לידיעות אחרונות?". ארדן: "כן. אף אחד לא התלהב להצביע כי חשש שיפגע בסיקור שלו". חדד: "וכמובן שאף אחד, אני מדבר עליך, לא חשב שזה פלילי. למען הסר ספק, אין בזה לטענתנו שום דבר פסול. אבל להכניס את זה למסגרת של שוחד זה טירוף!".

חדד: "נעבור לבחירות 2013. אתה יו"ר מטה ההסברה וידעת שבידיעות אחרונות יש פרסומים שליליים על הליכוד ונתניהו". ארדן:"כן". חדד:"בבחירות נכנסו בנט ולפיד והתחושות שלך ששניהם מקבלים סיקור חיובי בידיעות אחרונות". ארדן "כן". חדד: "התחושה של נתניהו הייתה שזה לא מקרי שהם היו בברית פוליטית". ארדן: "לא ידעתי". חדד: "ב-2014 מגיש איתן כבל הצעת חוק בנוגע לישראל היום עם חיוב בתשלום. תאשר לי שזה פוגע בישראל היום". ארדן: "כן. הטיעון היה להקטין את התפוצה". חדד: "יש פה סוגיה שיש סיכוי שהעיתונות הכתובה תספוג מכה אנושה". ארדן: "כן". חדד: "תאשר לי שהעיתון היחיד הרלבנטי להצעת החוק היה ישראל היום". ארדן: "כך זה נראה". חדד: "רוצה להראות לך מאמר של זהבה גלאון שהיא לא רצתה להצביע נגד וקיבלה מסרים מידיעות אחרונות שתוחרם. זה מפתיע אותך?". ארדן: "זה לא מפתיע אותי". חדד: "תאשר לי שהפעם היה חשש למרות ההתנגדות של ראש הממשלה". ארדן: "למיטב זכרוני היה חשש שחלק מהקואליציה לא יתנגדו לחוק". חדד:"אתה יודע שבסוף בנט ושקד נעדרו מההצבעה ולאחר מכן קיבלו כתבות שליליות? זה מחיר ההימנעות". ארדן " לא זוכר".

חדד: "ידעת שבעלי האינטרס היו קב' ידיעות אחרונות?". ארדן: "כן". חדד: "והם מפעילים חברי כנסת מטעמם וככה זה עובד, חקיקה בכנסת, זה בסדר, כך נראית דמוקרטיה." ארדן: "כן. והציבור ישפוט". חדד: "הייתה בעיה של מתח בין הרצון שישראל היום יהיה קול ברור של הימין בתפוצה רחבה, לבין הרצון שלא יהיה ישראל היום. וכן הרצון להגיע לפשרה פוליטית עם בעל אינטרס, שתהיה הצעת חוק אחרת, רעיון מסדר אחר, זה מהלך לגיטימי?". ארדן: "כן". חדד: "אתה זוכר שמרים אדלסון פנתה אליך?". ארדן: "אני חושב שהיא העלתה את זה מולי בכנס בחו"ל". חדד: "ושוב. אף אחד לא דיבר על שוחד". ארדן: "לא מבחינתי".

יש דיון קצרצר בנושא של רוני ריטמן:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

אפשר לסכם את הדיון היון בפרסום של מיכל אגמון בטוויטר:
מיכל אגמון

ח. חדד מבקש כעת דיון על החקירה התקדימית של מילצ'ן בלונדון בווידאו, שמבוקשת ע"י הפרקליטות החל מ-18.6.23 (גם בימי ראשון ושישי - 5 ימים בשבוע), ומתפלא איך דבר כזה יכול לקרותהשופטת מציעה שההגנה והפרקליטות ידברו ביניהם, ויהיה דיון מחר (17.5.23) על הנושא לפני חידוש העדות של ארי הרו. חדד: "יש פה סוגיות מורכבות".

ט. המסמך המלא והמעודכן של בקשת הפרקליטות מביהמ"ש בעניין עדותו של ארנון  מילצ'ן בלונדון - כאן.

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

י. הדיון בנושא עדות מילצ'ן בלונדון שתוכנן למחר - נדחה בגלל בקשת עו"ד עמית חדד. מחר (17.5.23) לא יהיה דיון בביהמ"ש בגלל מחלתו של ארי הרו.

17.5.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: גלעד ארדן, שהיה שר התקשורת, סיים את עדותו במשפט נתניהו. אתמול הוא חווה כמה רגעים קשים כאשר נחשפו תכתובות בינו לבין אילן ישועה. עדותו של ארדן המחישה היטב את השערורייה של תפירת תיק 4000. התובעת יהודית תירוש צווחה כהרגלה - כאן.

ב. פורסמו 2 פרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בירושלים: 3.5.23, 9.5.23

ג. פורסמה החלטת השופטים (די לקונית וקצרה) בעניין עדותו בווידאו של ארנון מילצ'ן מלונדון. ההחלטה - כאן.
ההחלטה הזו מאמצת בפועל את עמדת הפרקליטות (ראה סעיף ח' לעיל מה-15.5.23). 

דיוסי באום צייץ כאן: "מה???
שלמה פילבר *נחקר* בתיק 1000 ו-2000, והמשטרה חדרה לנייד שלו *בתיק 1000*, הרבה לפני פרוץ תיק 4000. הפרטים המלאים בשעות הקרובות בע"ה."
המסמך המלא של הציוץ המפתיע של יוסי באום - כאן

18.5.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו מכתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: הדס קליין למומי משולם ולחוקריו: "זו חברות שלא תימחה, אנחנו באותו צד, באותו מקום, באותה חזית"; משולם: "היא בחורה מאוד אמוציונלית"; עו"ד חדד: "היא עדה מאוד מוטה נגד משפחת נתניהו" - כאן.

ביוסי באום צייץ ופרסם כאן: "בלתי נתפס!
* כך איימה המשטרה על פילבר, בתיקי 1000 ו2000, הכריחה אותו להעיד בהם נגד רה"מ - בהסכם *עד המדינה*.
* כך חדרה לנייד ולמחשב של פילבר *בתיק 1000* בו לא נחשד בדבר.
* ועל ידי החדירה חיפשה חומר בתיק 4000 *שעדיין לא נולד*.  
כנסו לתחקיר המלא בדרייב: כאן".

גתומר גנון מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "יועמ"ש המשטרה: "כשלנו, לא בדקנו איך הרוגלות עובדות".
בדיון שנערך היום בוועדת חוקה של הכנסת הודה יועמ"ש המשטרה תנ"צ אלעזר כהנא, על הכשל של הארגון, כשנה וחצי לאחר תחקיר "כלכליסט": "לא הלכנו לחברה הטכנולוגית וישבנו לראות איך זה עובד. אני מרכין את הראש, זה לא עבד ככה"."

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ציפורי

ציפורי
המסמך - כאן.

19.5.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד חדד: "נביא לפה אנשים שיעידו שאנשים היו סוחבים שמפניות ממילצ'ן לבית הנשיא שמעון פרס וגם למגדלי נאמן". השופט בר-עם נוזף במשולם שאמר שזה לא רלוונטי: "סליחה, לא צריך לבדוק אם זה המון שמפניות?". משולם: "לא קיבלנו מנדט ממנדלבליט לבדוק" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: לקראת העדות (בווידאו מלונדון) של ארנון מילצ'ן. השופטים במשפט נתניהו קבעו כי ארנון מילצ'ן יעיד באמצעות וידאו. לקראת העדות, חקירה ראשית ונגדית, כמה נקודות טכניות וכמה נקודות מהותיות. השורה התחתונה: גם עדות מילצ'ן תעבוד לטובת ההגנה, כמו שקרה עד כה עם כל העדים - כאן.

ג. גידי וייץ פרסם בהארץ כתבה - כאן, בנושא העדות של ארנון מילצ'ן בלונדון והסיבה לסירובו להגיע לארץ. הבעיה: זו לא כל התמונה. סיבה אפשרית לסירובו - כאן.

20.5.23:
א. דוד צייץ כאן: "מסמך הפרקליטות בעניין עדות מילצ'ן בלונדון =  נורת אזהרה לסנגורים.
שליטה בלעדית של התביעה בתעבורת הווידאו לאולם המשפט, מעלה חשש כבד למניפולציות מצידה, (או בעברית עכשווית: אנומליות טכנולוגיות...)
במקום בו יש תיווך, מישהו גוזר קופון..."
המסמך הנלווה לציוץ - כאן

ביוסי באום צייץ כאן (כותרת בלבד): "רובי ריבלין שקרא להם "כנופיית שלטון החוק", יוצא לעזרתם. מה עם 'גילוי נאות'?
אנא, תיראו מופתעים: על אחת השערוריות החמורות ביותר בתיקי האלפים -מעקב של המשטרה אחרי רה"מ נתניהו והיועמ"ש דאז מנדלבליט- שנחשפה רק לאחרונה, אחראי לא פחות ולא יותר- חתנו לשעבר של הנשיא לשעבר, נצ"מ שמואל שרביט, ששומר על קשר טוב עם ריבלין, לפי דיווח בעבר של elizipori@ ו- Motty53@".
המסמך המלא של יוסי באום כולל המסמכים - כאן

21.5.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה. השופט משה בר-עם למומי משולם: "אפשר לומר שהדס קליין זה בעצם הבסיס היחיד לקביעה של כמות הסיגרים והשמפניות"?; משולם: "נכון". עו"ד חדד: "הגרסה של קליין לא נכונה. היא מנפחת ומנפחת ומנפחת… אבות הבית הם לא במחנה קליין ולכן הם לא מגיעים לחקירה" - כאן.

ב. יחידת העררים שבפרקליטות המדינה דחתה על הסף את הערר שלי לגבי סגירת תיק "המימד החמישי ו"קטארגייט". סיבת הדחייה ממש לא ברורה מהמסמך, אבל ברור שהם לא רוצים לטפל בזה, בכלל לא חשובה הסיבה לדחייה. התגובה של יחידת העררים במלואה - כאן.

ג. הוכנה מצגת הנמצאת כאן המומלצת לצפייה ולהפצה, אודות מעורבותם של השרים לשעבר גלעד ארדן, משה כחלון ונפתלי בנט בהסתרת האמת סביב תפירת "תיקי האלפים". פרטים מלאים וכל המסמכים - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 2000: יום מס' 2 בחקירה נגדית של עד המדינה ארי הרו ע"י עו"ד עמית חדד והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-22.5.23 - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים