Telecom News - תיק 4000: עדות תנ"צ בדימ. אלי אסייג ועדכונים בתיקים מ-9.1.24 עד 22.1.24

תיק 4000: עדות תנ"צ בדימ. אלי אסייג ועדכונים בתיקים מ-9.1.24 עד 22.1.24

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: עדות תנ"צ בדימ. אלי אסייג ועדכונים בתיקים מ-9.1.24 עד 22.1.24
תיק 4000: עדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-9.1.24 ועד 22.1.24
מאת: מערכת Telecom News, 9.1.24, 15:44אלי אסייג צילום מסך

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בסיום עדותה של החוקרת מרשות ני"ע סיון סבן ובעדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג, (בתמונה משמאל, צילום מסך), שהיה מפקד יאל"כ בעת חקירות תיק 4000,
 ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-1.9.24 ועד 22.1.24.

הכתבה :תיק 4000: עדות אורי קנר, עמיקם שורר והראל לוקר, אפרת אלגריסי, אוס נאסר, שארלי הרדן וסיון סבן והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-18.12.23 ועד 8.1.24- כאן.

9.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מופע האימים של חוקרת רשות ני"ע סיוון סבן, ראש לשכתו לשעבר של גדעון סער: צרחה והשתוללה על נחקרים וקראה לאחד מהם "עו"ד מושתן". ניסתה להפנות את בנו של אלוביץ' כנגדו: "אבא שלך לוקח אותך עמוק לתוך הבוץ"; עו"ד ז'ק חן הטיח בה: "לא התנהגת כבת אדם" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר מדיוני ביהמ"ש על חקירת סיון סבן:
נמשכת החקירה הנגדית של חוקרת רשות ני״ע סיוון סבן: אור אלוביץ' מספר לה שראה את אביו שאול והעיניים שלו לא דיברו, הוא היה איש מת; סבן אמרה לו: "כולנו נמות בסוף" (והיום אומרת: ״רציתי לעודד אותו״)...."אני משקפת את מילותיו של אור"…

בסך הכל שיקפנו את המציאות לנחקרים״ - זה המשפט שכל חוקרי המשטרה ורשות ני״ע בתיקי האלפים חוזרים כמו תוכים כשהם נקלעים למצוקה. המשמעות: כשהם/ן משתוללים על נחקרים, צורחים עליהם, מאיימים עליהם, משפילים ומבזים אותם, מכניסים להם מילים לפה, עושים להם תרגילי חקירה לא חוקיים וסוחטים אותם באמצעות בני משפחה - זה בסך הכל כדי ״לשקף להם את המציאות״.

החוקרת  סיוון סבן מפילה את האחריות לתרגיל החקירה הלא חוקי בהפגשת שאול אלוביץ' עם בנו - על הבוס שלה יריב עמיעד.

הבריונות של חוקרת רשות ני״ע סיוון סבן נכנסה גם לאולם הדיונים: השופטת רבקה פרידמן-פלדמן נוזפת שוב ושוב בסבן ומבקשת ממנה להקשיב עד הסוף לשאלות ולענות עליהן. סבן כנראה חושבת שהיא עדיין החוקרת באולם הדיונים ולא הנחקרת. עו״ד חן עוקץ את סבן: ״מה שעשית ללקוחות שלנו אנו צריכים לספוג״.

החוקרים פגעו קשה בפרטיות של אור אלוביץ', בנו של שאול אלוביץ': הם חיטטו בהודעות הווטסאפ בינו ובין אישתו אורנה. עו״ד חן: איימת עליו בהרס החיים שלו. 

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר את סיום עדותה של סיון סבן:
שיפוני

ד. עדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג:

ה. אלי ציפורי דיווח בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם את יום העדות הראשון של תנ"צ בדימוס אלי אסייג:
שיפוני

10.1.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החוקרת הבריונית סיוון סבן מציגה: איומים בהרס חייו של אור אלוביץ', פלישה לפרטיות שלו, ניסיון לסכסך בינו לבין אביו שאול ("הוא לא הגן עליך") ולהפוך אותו כסוכן נגד אביו שיחליף את עורך דינו; סבן בתגובה: "שיקפתי לו את המציאות" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מופע האימים של אלי אסייג, ראש צוות החקירה בתיק 4000. לא מכיר את עדות פילבר, לא מכיר מונחים בסיסיים בתחום התקשורת, לא מכיר ולא יודע על ניסיונות לסחוט עדים באמצעות בני משפחה ועל ניסיונות להחליף את עורכי דינם. ציטוט: "אני במעמדי לא קורא הכל, אני לא פקידה" - כאן.

11.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: איזו מבוכה! כך נתפר תיק 4000: אלי אסייג, הקצין שהופקד על חקירת תיק 4000, לא יודע מה ההבדל בין "תחום הטלקום" ל"תחום המדיה". וגם: השקרים על הנחות סלב למשפחת נתניהו - כאן.

12.1.24: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדרמה בתיק הצוללות: פרקליטו של גנור: בן כספית שימש סוכן משטרתי בניסיון לשכנע את מיקי גנור להפוך לעד מדינה. חשף שיחה בהאזנת סתר שבה נאמר: "כספית ישב במשרדי להב 433. הוא ורביב דרוקר בנו משהו שלא מחזיק מים, הם חיפשו את שולה זקן של התיק" - כאן.

הנושא (של היות הדס קליין מקור של בן כספית) גם נחשף (ולא בפעם הראשונה), בחקירתו הנגדית של תנ"צ כורש ברנור - כאן.

תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש - כאן.

15.1.24: המשך חקירת תנ"צ בדימוס אלי אסייג:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר הדגשים על היום השני של חקירת תנ"צ אלי אסייג:
אלי אסייג לא יודע, לא זוכר, לא מכיר: עו״ד בן צור: "אתה יודע שפילבר ברשות לניירות וגם ביום 18 וגם ביום 19  (בחקירת המשטרה) - תמיד אמר את הגירסה שלו אותה גירסה. אנו יודעים שפילבר אחרי שחתם על עד מדינה שינה את טעמו. נכון?" אסייג: "לא מכיר כל הפרטים. תגיד לי מה הגרסה שנתן כעד מדינה". בן צור: "מצער. יש כאן עד מדינה. מסר גרסאות באותה נקודה פעם אחר פעם ואז משנה גרסתו באופן עקבי. אתה לא ידעת על כך שאלה היו גרסאותיו?"  אסייג: "לא זוכר כרגע להגיד מה היו הגרסאות. גרסה אחרונה שנתן כעד מדינה תמכנו אותה בעדויות אחרות (ממש לא נכון!). ראינו שבעדות הוא רץ באמוק לעשות העבודה שהטיל עליו נתניהו (שקר גס!). שבועיים בתפקיד הוא עובר ממקום למקום בתור מנכ״ל (פשוט בורות!) אז הכרתי את הגרסאות שלו כנראה".

אלי אסייג מודה: בלי פגישת ההנחייה לא היינו עושים הסכם עד מדינה עם פילבר (אבל הוא ״שכח״ שלא היתה פגישת הנחייה והיא הומצאה ולא נבדקה כלל). אסייג: "כל הסיפור של פילבר זו פגישת ההנחייה. לא היינו עושים הסכם עד מדינה בלי הסיפור הזה. כל ההסכם היה על סיפור ההנחייה". 

אלי אסייג מפיל את האחריות על כישלון בדיקת פגישת ההנחייה על יואב תלם: ״אני נתתי הנחיות״: בן צור: "ניסיתם בחומרים שלכם לחזק לבדוק משהו אחר (את גרסת פילבר)". אסייג: "עצם כל הפעולות שנעשו, היו או לתמוך או לא לתמוך בגרסתו". בן צור: "תראה מה אמר יואב תלם: תלם אמר שלא זכורה לו הנחיה כזו ספצפית. לך כן זכור?" אסייג: "לא זוכר אם נעשתה פעולה ספצפית או לא. אבל כן יודע להגיד שבשיטת עבודה שכל עדותו היתה צריכה להיות מדוייקת ולראות איפה אפשר לאמת את הדברים". בן צור: "אני אומר שהבדיקה היתה בדיוק ההיפך  - תלם אמר: "לא זכור לי הנחיה כזו ספציפית" הוא צודק?"  אסייג: "אם הוא נתן תשובה כזו, אני מבחינתי נתתי הנחיות". בן צור: "למי נתת?" אסייג: "לתלם. לניסים חיים". בן צור: "ראית משהו?" אסייג: "לא זוכר אם ראיתי. יש לך מפקד והם אמורים לפקח ולנהל. הם אמורים לנהל ולפקח. מפקד יחידה לא בודק אם יש איכון או אין". השופט בר-עם: "יש פרוטוקול מתעד?" אסייג: "אני מאמין שכן. כל ישיבה מנוהלת עם פרוטוקול אודות החקירות". הערת מערכת: למעשה, אין תיעוד לבדיקות, שכביכול בוצעו, אבל למעשה לא בוצעו... 

עוד דרמה במשפט נתניהו: אלי אסייג, ראש צוות החקירה בתיק 4000, מודה בפועל שהיה מחדל עם בדיקת פגישת ההנחייה בכל מיני מילים מכובסות כמו ״פספסנו״, זה בגלל ״עומסים״ ועוד שטויות. 
אלי אסייג על הכישלון בבדיקת ההנחיה: ״היו פספוסים״; אופס, התפספס לנו: אסייג בנאום מביך ושערורייתי: "היו איכונים, נעשה ניתוח ע"י מפלג הערכה של האיכונים. עבדנו מול היומן של פילבר. האם אנו פספסנו בנקודה זו או אחרת? יכול להיות, אני לא פוסל. אין דבר כזה שלא נעשו איכונים, ניתוח או שלא עברנו על יומנים ובדקנו. אולי בחכמה בדיעבד, אולי יש מקרים שפספסנו. לא פוסל. אני לא מכיר חקירה שאין בה פספוסים, או חוסר דיוקים כאלה או אחרים כמובן בתום לב בשם עומסים וריבוי משימות…מדובר ביחידה ענקית גדולה ופעולות נעשו במקביל. אולי במפגש הראשון היו טעויות. לא מכיר חקירה ללא טעויות. זו יחידה מאוד ממושמעת. מבצעת משימות. אם קרו דברים זה חוסר תשומת לב".

התשובה המדהימה של אלי אסייג לתהיות השופט משה בר-עם מדוע הם המשיכו למרות הכישלון באימות פגישת ההנחייה: כי זה ״הסתדר לנו״, כי זה ״היה הגיוני״. אתם מבינים שתפרו פה את נתניהו רק כי זה ״הסתדר״ לחוקרים ולפרקליטות?

אלי אסייג מפיל את האחריות על כישלון השלמת החקירה אחרי הגשת כתב האישום בנוגע לדפדפת הצהובה של פילבר על ציפי גז - היום שופטת שלום בישראל ואז מנהלת מחלקת החקירות והמודיעין ברשות ני״ע שליוותה את החקירה יחד עם יהודית תירוש (אסייג מפיל את האחריות על תירוש שביקשה את השלמת החקירה).

עימות בין עו״ד בן צור לאסייג אחרי שהאחרון אומר עשרות פעמים לא זוכר, לא יודע, לא מכיר, אין לי מושג: ״מדובר בקליפה ריקה, אתה לא יודע מה נעשה… אתה ראש צוות חקירה שלא מכיר את החומר״. השופט עודד שחם: ״אם אין ערך לתשובותיו, אין טעם לשאול״.

ב. את העובדה שלתנ"צ (כיום בגמלאות) אלי אסייג אין צל של מושג מה בדיוק הוא חוקר בתיק 4000 - זה נחשף כבר בטלקום-ניוז כבר לפני כ-5 שנים והחשיפה חזרה על עצמה שוב לפני כ-3 שנים. מצ"ב הקטעים החתוכים מהחשיפות הללו (הצילומים לקוחים מכאן: bit.ly/Tik4000No16 ומכאן: bit.ly/Tik4000No51): כאן וכאן.

גאלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר: בן ארי&תירוש הבינו שכתב האישום שהגישו בתיק 4000 נגד נתניהו מופרך ולכן תירוש יזמה השלמות חקירה שבמרכזן עמדו הניסיון להזיז את פילבר ליום אחר בפגישת ההנחיה וניסיון נוסף לגבות את עצמן באמצעות הדפדפת הצהובה של פילבר. הניסיונות לשיפוץ כתב האישום לא צלחו כי מדובר היה בראיות מזכות לנתניהו. השלמות החקירה בוצעו בעיקר באמצעות רשות ני״ע ומי שליוותה את החקירה, ציפי גז, אז ראש מחלקת מודיעין ברשות ני״ע והיום שופטת שלום בישראל. היום הסיר מעליו אסייג כל אחריות מהשלמות החקירה הללו.

זוכרים שאלי אסייג התלונן בחקירתו הראשית על נתניהו וטען שאמר הרבה פעמים ״לא זוכר״? ובכן, מספירה שעשיתי על הפרוטוקול הלא רשמי אמר אסייג היום במשך כ-200 דקות בעדותו (לא כולל דלתיים סגורות) כ-40 פעם לא זוכר, לא יודע, לא מכיר, לא זכור לי וכד׳. זה ממוצע של כל 5 דקות! די מביך לקצין משטרה בכיר לשעבר שאמון על צוות החקירה. כשיגיע הפרוטוקול הרשמי - אעדכן את הספירה ואעשה סיכום של כל עדותו. אפשר לצפות למאות פעמים ולמבוכה קשה. הערת מערכת: זה היה המצב גם בעדות של תנ"צ יואב תלם.

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

16.1.24:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדרמה בתיק 4000: אלי אסייג מפיל את האחריות על השלמות החקירה הלא מוצלחות של פילבר על יהודית תירוש ועל ציפי גז (היום שופטת). המשמעות: ליאת בן ארי ויהודית תירוש הגישו כתב אישום שקרי נגד נתניהו ביודעין - כאן.

ב. המשך חקירת תנ"צ אלי אסייג:

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש על היום השלישי של עדות תנ"צ בדימוס אלי אסייג:
עו״ד ז׳ק חן שואל אותו על הפרשה החמורה של תיאום מעצרים עם השופטת פוזננסקי כץ וכרגיל אסייג מרבה באמירות שהוא לא זוכר, לא יודע ולא מכיר. וכרגיל הוא אומר שהוא אחראי ומחייך. עו״ד חן חוזר על דבריו של עו״ד בן צור: "האחריות הזו היא קליפה ריקה״.
 
אסייג בביקורת חריפה על יהודית תירוש והפרקליטות המלווה על הנחיות שנתנו לחוקרים מחדרי הצפייה: עו״ד חן: "אתה ידעת שהם (אנשי הפרקליטות, כולל יהודית תירוש) בחדרי צפייה?" אסייג: "כן". חן: "ידעת שהם מעבירים שאלות לחוקרים בזמן חקירות?" אסייג: "לא ידעתי. לא אהבתי את זה, שפרקליטים מעבירים שאלות. יודע על מקרה אחד שנכחתי בו שננזף קצין שעדכן פרקליטה ולא את המפקד שלו. אני העברתי את זה - חד משמעית, הם מלווים ולא מנהלים חקירה. יכולים לתת הערות, זה לגיטימי. אבל לשאול ולהנחות ולהפוך ולתת הוראות לפני שמפקדים יודעים זה קו אדום מבחינתי".

יהודית תירוש משתוללת אבל מאשרת שהיו התערבויות בחקירה של הפרקליטות אבל מנסה לגמד זאת: תירוש: "לא שללתי דבר כזה. לכן יש פרקליטות מלווה (בולשיט!).  חברי (עו״ד חן) הציג שבכל חקירה כל הזמן צופים ובכל הפסקה יוצאים ומתייעצים עם פרקליטות וחוקרים. לא כך היא. יש גם 40 חקירות במקביל".  עו״ד חן עוקץ את תירוש: "השופטת צריכה להגיד לתביעה כי הם מבזבזים זמן בנוכחות העד (תירוש מרבה להתפרץ כדי לשבש את החקירה הנגדית). אנו צודקים והיא טועה. אנו מראים זאת".

אסייג מפיל את האחריות על פרשת המסרונים החמורה עם השופטת פוזננסקי כץ על ציפי גז, היום שופטת שלום בישראל ולשעבר מנהלת מחלקת מודיעין וחקירות ברשות ני״ע: אסייג: "יש מנהלת ציפי גז שהיא הייתה אחראית ומבחינתי הייתה חלק מהנהלת הצח"מ, הייתה בחומר של יואב תלם מבחינת החוקרים שלה. היה לי מרווח מקצועי, זה עבר לטיפולה. זה שאני ראש צח"מ ויש לי אחריות, אין לי מה לעשות כלפי  האירוע הזה. מבחינתי זה סוף האירוע, מינוי חדש של אחראי מעצרים וזהו. ממשיכים הלאה".

בחלק השני של עדותו נשאל אסייג רבות על מסכת האיומים על שאול ואיריס אלוביץ' וענה בדיוק כמו כל החוקרים האחרים: ״שיקפנו להם את המציאות״. טוב לדעת שהמשטרה והפרקליטות רואים בסחיטה באיומים של עדים כ״שיקוף מציאות״ (עאלק דמוקרטיה). עו״ד ז׳ק חן עקץ את אסייג: ״זו לא הצגת שיקופיות פה״.

ד. אלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר: אסייג הודה שהפרקליטות המלווה (כולל תירוש) ישבה בחדרי הבקרה בחקירות והעבירה בכמה מקרים הנחיות לחוקרים שלא על דעתו. אסייג אמר שהאחריות על פרשת המסרונים החמורה של השופטת פוזננסקי כץ נופלת על ציפי גז, שהיתה בצוות החקירה. גז מכהנת היום כשופטת בישראל. היתה אז מנהלת מחלקת המודיעין והמחקר ברשות ני״ע.

התקפי השכחה של אסייג: מבדיקה שעשיתי על פרוטוקול הדיון הלא רשמי, היום אמר אסייג כ-45 פעם לא זוכר, לא יודע, לא מכיר. וזאת במשך 230 דקות עדותו - שומר על ממוצע של אמירה כזו כל כ-5 דקות! כ"כ,,בפרק החקירה הנגדית על האיומים על שאול ואיריס אלוביץ' אמר אסייג כ-10 פעמים שהם בסך הכל ״שיקפו״ להם את המציאות/מצבם - סיסמא שכל החוקרים חוזרים עליה כמו רובוטים.

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני
*הישיבה הייתה ב-5.2.18.

17.1.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אלי אסייג חשף, יהודית תירוש השתוללה: הפרקליטות המלווה, כולל תירוש, צפתה בחקירות מחדרי הבקרה והנחתה את החוקרים שלא על דעתו. אסייג: האחראית לפרשת המסרונים החמורה של השופטת פוזננסקי כץ - ציפי גז, לשעבר מנהלת מחלקת החקירות והמודיעין ברשות ני"ע והיום שופטת - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ג. פרקליטות המדינה דחתה באופן מוחלט (כמה לא מפתיע) את פניית \ תלונת "עמותת האמת תנצח" בראשות טל רימר לפתוח בחקירה פלילית ומשמעתית כנגד תנ"צ יואב תלם. ההחלטה של הפרקליטות - כאן. התלונה שהוגשה במלואה - כאן

18.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השיחה שחשפה כי בן כספית שימש כסוכן משטרתי בתיק הצוללות: "כספית ודרוקר בנו משהו שלא מחזיק מים... יש לו אינטרס אישי להפיל את נתניהו... כספית רואה שהדברים מתמוטטים לו והוא מנסה דרכי להשפיע עליך" (על מיקי גנור שיהפוך לעד מדינה) - כאן.

19.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תיק הצוללות, משפט הזוטא: החוקר של מיקי גנור איים עליו באמצעות משפחתו: "אתה תתרסק לאט לאט, אתה אוהב את זה קשה". גנור הופגש עם בנו כדי לשבור את רוחו ואוים שבתו תאבד את רישיון עורכת הדין שלה - כאן.

21.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הבלוף של "פרקליטות מלווה": ליאת בן ארי ויהודית תירוש הפכו את המשטרה לקבלן החיסולים הפוליטיים שלהן בתיקי האלפים וניהלו את החקירות בפועל – התוו את קווי החקירה, צפו בחקירות המרכזיות, הכינו שאלות והנחו את החוקרים - כאן.

22.1.24:
א. יום העדות הרביעי והאחרון של תנ"צ (בדימ.) אלי אסייג:

ב. יום הדיונים התחיל בדלתיים סגורות ב-2 בקשות לגילוי ראיות שהגישה ההגנה.

ג. אלי ציפורי דיווח בטוויטר:
השופטים החליטו למסור להגנה חלקים מדו"ח הבדיקה המשטרתי על התרגיל הלא חוקי עם המקורבת לניר חפץ
ההחלטה - כאן.

אסייג מודה שניסיון החוקרים לרמות את דוד שרן כאילו דנה נויפלד החתימה את נתניהו על אישור מיזוג בזק-יס בלי שנתניהו שאל שאלות (במציאות זה היה מימון שמילה ונתניהו שאל שאלות) היה ״לא תקין״. אלא שאסייג מיתמם: ״אולי היו דברים כאלה, זה לא תקין. זה קורה, לצערי. הלוואי ולא היה קורה. לא חושב שמישהו יזם מזימה״ (ועוד איך רקמו מזימה). בן צור: ״זה קרה חודש אחרי החקירה הסמוייה, איך זה שהחוקרים שלך טועים?״ אסייג מגלגל האחריות לפרקליטות: ״לא יודע, החקירה הייתה מבוקרת. הייתי על בסיס קבוע נותן דין וחשבון לראש אגף החקירות, פרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, לזה אני מתכוון שהחקירה הייתה מפוקחת ומבוקרת״.

בפועל, אישור של מה שמכונה "המיזוג" החל במרץ 2015 בתקופתו של אבי ברגר כמנכ"ל המשרד שאישר את "המיזוג" ודיווח על כך למנכ"ל YES (רון איילון) ותהליך ההתנעה לאישור הזה הובל על ידו ועל ידי מ"מ היועצת המשפטית של המשרד, בכך שאבי ברגר החתים את השר ורוה"מ (נתניהו) על מכתב ההתנעה לאישור, מכתב שהכינה היועצת המשפטית: כאן

במקביל למכתב ההתנעה, ד"ר יפעת בן-חי שגב הנחתה את היועץ המשפטי של המועצה (עו"ד דודו קובסניאנו) להתניע תהליך של בדיקת הבקשה ל"מיזוג" מול המועצה. המייל שלה אליו מ-24 במרץ 2015, חודשים לפני שמישהו חלם או חשב שפילבר יגיע למשרד התקשורת כמנכ"ל....: כאן

מסמך העדות המלא של ד"ר יפעת בן-חי שגב ברשות ניירות הערך ב-18.2.18 - כאן

כך נתפר תיק 4000:
אסייג מודה: לא קיבלנו שום הכשרה מקצועית בנושא תקשורת לפני שניגשנו לחקירה.
אסייג לא ידע(!) שהחוקרים לא עברו על אתר וואלה! בצורה מסודרת, אלא רק על נתניהו.
אסייג מודה שהם לא התייחסו לבקשת נתניהו ואחרים לבדוק את אתר וואלה! ביסודיות.
אסייג גם מודה שהם לא הלכו לגוף בדיקה שקיים בשוק כדי שיבצע את סריקת אתר וואלה!.
אסייג הודה שלא נבדק כמה פעמים סוקר נתניהו בצורה שלילית או חיובית.
אסייג הודה שלא נעשתה בדיקה על סיקור פוליטיקאים אחרים בוואלה!.
אסייג הודה שלא בדקו את סיקור נתניהו בכלי תקשורת אחרים.
אז איך לעזאזל הפרקליטות טוענת שהייתה ״היענות חריגה״ אם לא נבדק דבר?

תמצית תפירת תיק 4000:
השופט בר-עם: "איך ידעתם שזה חריג (ההיענות החריגה כביכול בסיקור)?" אסייג: "עדים אמרו". השופט בר-עם: "אז קיבלתם?"  אסייג: "כן".
אתם מבינים שבאה כנופייה של עדים שמאלנים מוואלה!, מתעבי נתניהו, שיקרה בנוגע ל״היענות חריגה״ והפרקליטות והמשטרה קנו את השקרים שלהם בלי לבדוק.

כך רימו הפרקליטות והמשטרה את נתניהו בחקירתו:
הציגו לנתניהו רק 15 פניות על היענות חריגה כביכול בוואלה! מתוך 315 פריטים שצורפו לכתב האישום. כלומר, 90% מהמתת (שוחד) המיוחס לא הוצג לנתניהו.
אסייג: ״הצגנו מדגם של התכתבויות ומבחינתנו זהו״ (אחר כך אישר שזו הייתה החלטה מודעת - וכמובן שהפרקליטות אישרה הכל).

אסייג טוען שנתניהו ״ניהל״ את אתר וואלה! ושנתניהו כרך את הסיקור עם ה״ההטבות״ לבזק. מחומר החקירה אין שום הוכחה לטענות הללו, נהפוך הוא, ואסייג היה ראש צוות החקירה. בן צור מטיח באסייג: ":אתה ממציא".

אסייג נשאל על הרוגלות הלא חוקיות לפילבר ולאיריס אלוביץ' ושימו לב מה הוא עונה: "לא יודע מה קרה, כל טענה על הסיפור הזה - אין לי מושג… אי אפשר לשלוף חומר מאנשים". ובאותה נשימה מאשר אסייג שהם קיבלו תוצרים מהרוגלה של פילבר (אבל לא אחורה…).

סיכום היום הרביעי לעדותו של אסייג: אסייג הודה שוב ושוב שהיו דברים ״לא תקינים״ בחקירת תיק 4000: ״אין לי הסבר, אין לי תשובה, זה לא היה בזדון, נתתי דיווח לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה. החקירה היתה מפוקחת״. מר אסייג, תקלה פעם אחת או פעמיים או שלוש זה אולי בזדון, הרבה ״תקלות״ בתיקים של ראש ממשלה - זה כבר בזדון, ועוד איך בזדון.

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

23.1.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אלי אסייג מודה שהיו דברים "לא תקינים" בחקירות תיק 4000 אבל מגלגל את האחריות: "אין לי הסבר, אין לי תשובה, זה לא היה בכוונת זדון (היה גם היה), נתתי דיווח לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה, החקירות היו מפוקחות" - כאן.

עדכון מיוחד 6.3.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: שחור על גבי לבן: גם אלי אסייג, ראש צוות החקירה ב"תיק 4000" מודה - אנשי הפרקליטות ישבו בחדרי הבקרה/צפייה (צפו בעדויות של הנחקרים) ואף העבירו שאלות לחוקרים: ״לא אהבתי את זה שהעבירו שאלות״. אסייג אמנם לא נקב בשמות אבל הוא מתכוון, בראש ובראשונה, לגברת יהודית תירוש. המסמך - כאן.

ההמשך בכתבה: תיק 1000: עדות עומר רסנר, יעקב אשל, איתן דנגוט, אודי אנג'ל, אייל חיימובסקי, אילן שילוח, גבי גולן, דבורה קמחי וליאו מלמוד והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.24 והלאה - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים