Telecom News - 20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי

20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> 20 המובילים ומקבלי הצל"ש בשנת 2015 בעולם התקשורת וההייטק הישראלי
אתר Telecom News: קבלו את 20 האישים הבולטים ביותר, שהובילו את עולם התקשורת וההייטק הישראלי בשנת 2015 והראויים לצל"ש ולהערכת הציבור על פועלם לטובת הציבור ותעשיית ה-ICT הישראלית.
מאת: אבי וייס, 21.12.15, 14:30מקבלי הצל"שים

עולם ה-ICT הישראלי הוא שם דבר בעולם (לא לחינם אנו נקראים StartUp Nation).  אתר Telecom News, אתר מוביל בתחום התקשורת וההייטק הישראלי, מיפה את 20 אנשי המופת, שראויים לצל"ש על פועלם בשנת 2015, בתעשיית התקשורת וההייטק הישראלית.

זה שיפוט סובייקטיבי על פי ההתרשמות האישית שלי וההכרות האישית שלי את השוק, על בסיס הניסיון האישי ארוך השנים שלי בשוק זה. 

האנשים, שמופיעים ברשימה, אינם כל האנשים הראויים לצל"ש על פועלם ב-2015 לטובת התעשייה אותה אתר זה מכסה. רשימת המועמדים מאוד ארוכה, אבל החלטתי להתמקד במופיעים ברשימה כאן, ויסלחו לי אלה שנשמטו מהרשימה, בגלל היותה מבוססת על ידע אישי. הרשימה אינה מסודרת על פי איזה סדר חשיבות או דירוג. 

לקראת השנה הבאה (2016) יהיה ניסיון לקדם את הבחירה ובניית רשימה של האנשים הראויים לצל"ש, עם צוות מומחים רחב, כדי לתת לה ב-2016 גוון יותר אובייקטיבי. אך השנה, השיפוט הוא סובייקטיבי, על היתרונות והחסרונות של שיפוט כזה. 

האנשים, שמופיעים ברשימה השפיעו, יותר מאחרים, כך אני מאמין, על דמותו והתנהלותו של שוק ה-ICT הישראלי. זאת, משום שמצאתי לנכון להציג בסיום 2015 גם את הצד החיובי, מעורר ההשראה, של אנשים בעלי חזון, דבקות במטרה, בעלי אומץ אישי, אנשי מקצוע למופת, נותני דוגמה אישית ומובילי דרך בתחומם, כפי שראיתי זאת במהלך שנת 2015.

רשימת 20 הראויים לצל"ש בעולם ה-ICT הישראלי ל-2015:

א. קן סמוראי - יזם ומשקיעקן סמוראי
קן סמוראי הוא אישיות יוצאת דופן ברשימת הראויים לצל"ש ל-2015. הוא לא ישראלי ואף לא יהודי, למרות שהוא כיום יותר ציוני מישראלים ויהודים רבים שאני מכיר. קן סמוראי זה רק השם הציבורי של איש עסקים ויזם יפני שהצליח מאוד ביפן בשם Kentaro Sakakibara, מייסד ומנכ"ל Samurai Incubate, שחבריו הישראלים הרבים שלו כאן החלו להגדיר אותו כ"יפני ציוני". קן סמוראי, תוך זמן מאוד קצר, הקים בישראל קהילה גדולה ותוססת עם פעילויות בהיקף עצום, במסגרת סצנת הסטארטאפים הישראלית.

באמצע מבצע "צוק איתן", קן סמוראי הגיע לישראל בראש משלחת סטארטאפים יפנית, כדי להגשים חלום אישי שלו: להעתיק את המודל המצליח של קרן הון סיכון ורשת חממות ופעילות נרחבת שהקים ביפן - לישראל. זאת, בשילוב מלא של סטארטאפים יפנים וישראליים ויצירת פעילות יזמית במתכונת חדשה, שמתאימה לאופי היזמי הישראלי.

המטרה העיקרית של קן סמוראי: להשקיע ב-100 סטארטאפים ישראליים ב-5 השנים הראשונות שהאקסלרטור שלו יפעל בישראל (בת"א). עד היום, במהלך 2015, הוא כבר השקיע בקרוב ל-20 סטארטאפים ישראליים ובאקסלרטור היפני, שהקים בתל-אביב, יושבים כבר 17 סטארטאפים, שחלקם מורכבים מיזמים ישראליים ויפנים העובדים ומפתחים יחדיו.

קן סמוראי תרם תרומה אדירה ובלתי מדידה לחיזוק קשרי הכלכלה וההייטק בין ישראל ליפן ולמעשה הוא שימש "פורץ דרך" לחיבור בין יפן לישראל, בכל הרבדים, החל מראשי הממשלות של שתי המדינות ועד אחרון הסטארטאפיסטים המעוניין להגיע לשוק היפני.

קן סמוראי לא עובד לבד, ומבין אנשי הצוות שלו בחרתי לציין במיוחד את יוני גולן, מנכ"ל 
Samurai House in Israel, שבלעדיו החיבור של החזון היפני-ישראלי לא היה מתגשם בצורה כל כך מוצלחת, לרבות מיזם דומה שהוא דוחף לחיבור עם סצנת היזמים המתעוררת בדרום קוריאה

ב. עדעדי קאהן גונןי קאהן גונן, יועצת מקצועית בכירה למנכ"ל משרד התקשורת
במשרד התקשורת הישראלי יש לא מעט עובדים, שזוכים להערכה גורפת בשוק התקשורת, מפי כל מי שאני משוחח איתו. אחד מהבולטים ביותר היא עדי קאהן גונן, שמונתה לתפקיד בפברואר 2014, לאחר תקופה די סוערת בצמרת משרד התקשורת, שהיה אז בראשות המנכ"ל הקודם - אבי ברגר

עדי קהאן-גונן היא עובדת ותיקה ומוערכת במשרד התקשורת, עם ותק של כ-16 שנים במשרד. עם כניסתה לתפקיד, הביאה ל"שפיות ומקצועיות" בתפקיד הבכיר אותו היא ממלאת, ולמעשה הפכה את התפקיד הזה ל"מוקד לפתירת בעיות", בעיות שלא נפתרו בכל אגפי ויחידות משרד התקשורת. 

במקור, שימשה ככלכלנית באגף הכלכלה במשך שנים רבות וגם היתה (למיטב ידיעתי וזכרוני) נציגת המשרד לדירקטוריון חברת הדואר. היא לוותה ועסקה מקרוב בכל נושאי רגולציית התקשורת במשרד, שטופלו ע"י אגף בכיר כלכלה ותקציבים.

כל מי שאני משוחח איתו מציין, שבכל נושא שעולה על שולחנה, היא מגיבה מהר, לעניין, בלי התלהמות והתנשאות (מה שדי מאפיין את המנכ"לים של משרד התקשורת, בקדנציות האחרונות), ועושה הכל כדי לפתור את הבעיות הרבות שיש לספקי התקשורת בשוק הסוער, שבו הם נמצאים, על הצד הטוב ביותר.

עדי קהאן גונן אינה היחידה במשרד התקשורת, שאני שומע שבחים אודותיה. מבין מקבלי השבחים אבקש לציין את: ד"ר חיים מזר, לשעבר סגן מנהל אגף בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים, את עו"ד חיים גרון, סמנכ"ל בכיר להנדסה ורישוי ואת חיים סחרוביץ, מנהל תחום ציוד קצה, שכל יבואני ציוד תקשורת קווי משבחים אותו ואת רמת השירות שהוא והיחידה שבראשה הוא עומד, מספקים לשוק התקשורת הישראלי. 


ג. אדן שוחט, מייסד ושותף אלף (קרן הון סיכון)אדן שוחט
מבין המשקיעים וקרנות ההשקעה בעולם ההון סיכון הישראלי, אדן שוחט הוא משקיע בולט וממש יוצא דופן, בכך שהוא תומך בטכנולוגיות ויוזמות מהפכניות, גם כאלו הנמצאות מחוץ לקונסנזוס.

הוא היה הראשון שתמך ביזמים בעולם הביטקוין ואף הצטרף להנהלת איגוד הביטקוין הישראלי וממשיך לתמוך ולהשקיע ביזמים בתחום זה - עד היום. אדן שוחט פעיל ומניע יוזמות בתחומים הכי חדשניים דוגמת GeekCon, והיה פעיל בהקמת קהילות יזמים וגיקים כמעט בכל התחומים ה"חמים" הקיימים בהייטק ועולם היזמות הישראלי.

אדן שוחט היה אחד ממייסדי חברת face.com, שנמכרה לפייסבוק, ממייסדי חברת aternity, שפיתחה מוצרים לשיפור חוויית המשתמש ו-Delavenne Enterprise; מאז אדן שוחט עבר לצד המשקיעים. ב-2010 הצטרף לקרן Genesis, שם כיהן כשותף במשך שלוש שנים וחצי ולאחר מכן פרש והקים יחד עם מייקל אייזנברג את קרן Aleph. אדן שוחט היה שותף ב-Genesis בהקמת ה-Junction, אקסלרטור ליזמים והוא מרצה על יזמות ופעיל מרכזי במסגרת תוכנית Zell ליזמים, במרכז הבינתחומי הרצליה.

יזם נוסף בולט לטובה שאפשר לציין במשבצת הזו הוא: יזהר שי, מנהל שותף בקיינן פרטנרס (קרן הון סיכון).

ד. מרב אורן, מנכ"לית חברת Agora, מייסדת TeenGuru ומייסדת WMNמירב אורן
מרב אורן היתה היזמית הראשונה בישראל, שהקימה אקסלרטור (WMN), מתחם לסטארטאפים בהובלת נשים. כיום יש במתחם 22 סטארטאפים.

מירב, שהתמודדה עם קשיים אישיים לא פשוטים, הצליחה במעשי ידיה וביוזמותיה והובילה כמה יוזמות חשובות בסצנת הסטארטאפים הישראלית. 

למירב אורן יש מיזם חדש בתחום המסעדנות (
Open-Restaurants), שזכה להצלחה כאן וזכה להכרה בינלאומית. כך, שהיא גם נותנת דוגמה אישית ליזמיות

הפרויקט הנוכחי של מרב אורן הוא WMN, מתחם ליזמות נשית בנמל תל אביב, שהוקם בחודש מאי 2015 בשיתוף עם פירמת ראיית החשבון דלויט ועיריית תל-אביב. מטרת החממה היא לאפשר לחברות בהן לפחות אישה אחת המחזיקה בתפקיד מפתח, לקבל השראה, להעשיר את הידע שלהן ולצמוח.

במשבצת הזו של נשים מצליחות בעולם ההייטק הישראלי יש לא מעט מועמדות הראויות לצל"ש, ואציין כאן לפחות שתי נשים בולטות מהרשימה: מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל, וקרן מאיר רובינשטייןמנכ"לית איגוד התעשיות המתקדמות -  IATI

ה. תאיר קובלסקתאיר קובלסקיי, מנהלת HAC, האקסלרטור ומרכז היזמות של עיריית הרצליה
תאיר קובלסקי, הקימה אקסלרטור עירוני ראשון בישראל, שממוקד ביוזמות לטובת העירייה והציבור שבתחום השיפוט העירוני של אותה עירייה. המודל שהיא פיתחה בהרצליה, הפך לדוגמה לעיריות רבות בישראל וכעת מועתק לרחבי העולם. 

מרכז היזמות של עיריית הרצליה קם תחת המותג 'המרפסת', שעוסק בטיפוח ציבור הצעירים של הרצליה. 
פרויקט הדגל של מרכז הצעירים בהרצליה הוא מרכז היזמות - HAC של עיריית הרצליה בשת"פ IDC (המרכז הבינתחומי בהרצליה),אותו הקימה ומנהלת תאיר קובלסקי.

האקסלרטור הוא פורמט של 3 חודשי האצה, שמתמקד בחדשנות אורבנית, מיזמים הקשורים לחיים בעיר, טכנולוגיות אזרחיות, ביטחון אישי וציבורי, איכות הסביבה, האינטרנט של הדברים - IoT, קהילות חכמות, נדל"ן, חינוך, תרבות וחיי קהילה בעיר.

מטרת התכנית היא לקדם בין 6-8 סטארטאפים בשלב המוצר וליצור מפגש וחיבור בין סטארטאפים לעירייה ולקהילות בעיר. לכן, מתאפשרת עבודה של העירייה עם הסטארטאפים הנבחרים, החל מאפיון צרכים ואתגרים של העיר, התושבים, העירייה וקהילותיה ועד ליצירת פיילוט ראשון בעיר. זאת, במטרה להיטיב עם תושבי העיר ולייעל שירותים ותקשורת. העירייה היא מקום מצוין להבין את הצרכים של מרחב עירוני ומקום מצוין לבצע בו 
POC. המחזור השלישי של האקסלרטור יצא לדרך בינואר 2016. 

תאיר קובלסקי היא לא המנהלת היחידה של אקסלרטורים בישראל. הזכרנו קודם את מרב אורן, וכאן גם המקום לציין לחיוב שתי מנהלות מוצלחות נוספות של אקסלרטורים: 1 ) פטריסיה להי-אנגל, מנהלת TheHive: אקסלרטור הנותן במה לעולים חדשים ולישראלים חוזרים, כדי שיוכלו למצות את הפוטנציאל שלהם עם עלייתם לישראל. האקסלרטור הוקם לפני 3 שנים וכיום יש לו 2 סניפים: בת"א בתוך האוניברסיטה ובאשדוד. 2) 
הלנה דונץ, מנכ"לית StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל-אביב.

ו. חיים רומ
חיים רומנונו, לשעבר מנכ"ל פרטנר
לחיים רומנו הקדשנו מאמר שלם, שפירט את סדרת הישגיו בעת כהונתו בתפקיד מנכ"ל קבוצת פרטנר, חברת הסלולר בעלת הרשת המתקדמת והמהירה ביותר בישראל.

לדעתי, הדבר החשוב ביותר, שראיתי בחיים רומנו, זו הצניעות והדוגמה האישית, שנתן בתפקידו כמנכ"ל חברת תקשורת גדולה. חברת פרטנר, בהמלצת חיים רומנו ובהובלה של קבוצת סבן, לא חילקה דיבידנדים מ-2012, מתוך אחריות תאגידית וכדי להשקיע את הכסף הזה בצמצום החובות ובתשתיות, מה שהוביל אותה למובילות טכנולוגית בשוק. חיים רומנו גם לא לקח לעצמו בונוסים וחילק אותם לעובדים בפרטנר. 

חיים רומנו ידע לנווט את החברה היטב במכרז התדרים ל-LTE ולכן יצא מנצח (ביחד עם השותפה החדשה שלו לתחום האנטנות והתדרים: הוט מובייל). סביר להניח, שפרטנר (עם שותפותה החדשה לדרך) תמשיך להוביל את שוק הסלולר גם במהלכים הבאים, דוגמת המעבר ל-VoLTE והמעבר ל-LTE-A. ההכרה במובילות של פרטנר יצאה מהגבולות של העולם הצרכני ועברה לעולם של הארגונים הגדולים ביותר בישראל. פרטנר זכתה במכרז החשכ"ל (החשב הכללי של האוצר) להיות ספקית שירותי המפ"א והמב"ל של הממשלה. כ"כ, פרטנר זכתה להיות זו שתבנה את רשת הדור הבא של צה"ל "ורד הרים" ב-LTE (עם מכשירים של מוטורולה).

חיים רומנו לא עבד לבד. מבין הצוות המצויין, שהוא בחר אישית והקיף אותו, בחרתי לציין לטובה כאן שניים: 1) 
מנחם תירוש ז"ל - מי שהיה סמנכ"ל התפעול הראשי של קבוצת פרטנר, שהיה אדם משכמו ומעלה. 2) עמליה גלזר, דוברת פרטנר וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית, שפרשה אך לאחרונה מהחברה. היא דוגמה ומופת כיצד צריכה מערכת תקשורת ודוברות של חברת תקשורת גדולה - לעבוד. 

ז. ערן יעקובי, אנליסט תקשורת, מנכ"ל רוסאריו ייעוץ ומחקרערן יעקובי
ערן יעקובי הוא האנליסט היחיד בישראל, שאני יכול להסכים בלב שלם עם הניתוחים שלו, מפני שהם צופים נכון פני עתיד ומציגים תמונה נכונה של שוק התקשורת הישראלי והשחקנים הקיימים בו.

ערן יעקובי היה האנליסט הראשון והיחיד, שבעת הקמת חברת Unlimited, ניתוח ופרסם שאין ל-Unlimited שום מודל עסקי והיא לא תראה ROI ולא תוכל לממש את תכניותיה. כיום, כבר כמעט כולם מבינים, שהוא צדק.

ערן יעקובי היה הראשון והיחיד מבין האנליסטים בישראל, שיצא בניתוח ברור, עם פרסום תוכניות "השוק הסיטונאי" בישראל, שבזק תהיה המרוויחה מהרפורמה הזו, והמרוויחה היחידה. כיום, כבר כמעט לכולם ברור שהוא צדק. הוא גם חזה נכון את נפילת גולן טלקום ועוד תהליכים, שאנו נמצאים בהם כיום. 

ערן יעקובי לא מהסס לפרסם את תחזיותיו ברבים ולהציג אותן מעל לכל במה אפשרית. ערן יעקובי לא רק מנתח את מצב השוק אלא גם הציע ומציע הצעות מעשיות ונבונות, כיצד לקדם את שוק התקשורת הישראלי. בינתיים, המלצותיו לא נשמעות בצמרת משרד התקשורת, מה שהוביל את ישראל להידרדר במהירות במדרון מול שאר מדינות העולם. זה לא מרתיע אותו להמשיך ולנתח נכון את שוק התקשורת הישראלי ולספק המלצות מעניינות לציבור המשקיעים בישראל ובעולם. 

ח. סאשה טבקסאשה טבק , יזם עולם ה-IoT
כיום, כשיש כבר כמה וכמה אקסלרטורים ל-IoT וכל חברת הייטק (ואף כל עיריה) מכריזות בכל פינה שהן בעד פיתוחים ויישומים של IoT, רבים שכחו מי התחיל וייסד את תחום ה-IoT בישראל.

המדובר בסאשה טבק, יזם בפני עצמו, שהתחיל עם היוזמות שלו עוד כשה-IoT נקרא M2M ו-Robotics, קהילות, שהוא היה היוזם להקמתן והרוח החיה מאחורי פעילותן.

בהמשך, הוא הקים (ביחד עם אייל חי) את קהילת ה-IoT הגדולה ביותר בישראל, שהחלה לפני כשנתיים מאפס והגיעה השנה לאלפי חברים.

סאשה, יזם בנשמתו ומנכ"ל OptiBoticsביצע אין ספור של פעילויות, תחרויות, הרצאות, סדנאות וכיו"ב, כדי לבנות ולייסד קהילה מבוססת ומצליחה של יזמים בעולם ה-IoT. בשנה החולפת אף יזם והקים אקסלרטור ל-IoT.  

סאשה טבק למעשה ייסד את התחום הזה בישראל מאפס וזאת לא ניתן לשכוח או להשכיח. ה-IoT יהיה הנושא הכי חם בהייטק הישראלי בעשור הקרוב, במקביל לסייבר. 

ט. נעמה הניג, מנהלת האגף לקשרי חוץ במשרד התקשורתנעמה הניג
התחום בו עוסקת נעמה הניג (בתמונה משמאלקרדיט צילום: דודו בכר), מזה שנים לא מעטות במשרד התקשורת, לא נמצא באור הזרקורים ובתחומי ההתעניינות של העיתונות. אולם, הצל"ש כאן לנעמה הניג מגיע בזכות היותה אמיצה ויוצאת דופן במשרד התקשורת, ולא בגלל עיסוקה בתחום קשרי החוץ של משרד התקשורת.

היא היחידה שהעזה, מבין עובדי משרד התקשורת בהווה, להגיש תלונה כנגד המנכ"ל (אבי ברגר) ומי שסייעה לו ב"תפירת המכרז" שבגינו התלוננה - סמנכ"לית בכירה למנהל ולמשאבי אנוש - תמי לשם

אני סבור, שמגיע לנעמה הניג צל"ש על שהעזה לצאת (כנגד כל הסיכויים) מול הממונה עליה (אבי ברגר) ולהתלונן על מעשיו בפני מבקר המדינה.

בהחלט יש כאן אישה אמיצה אחת, אחת בלבד, בכל משרד התקשורת, שראויה לשבח והערצה גם ממני, עובדת מסורה, ותיקה וישרה, ששמרה במקרה זה על החוק, במשבצת הייחודית, שהיא עוסקת בה במשרד התקשורת. היא סיכנה את עצמה כשיצאה בתלונתה למבקר המדינה, אך לא נרתעה מהסיכון והתלוננה בלי מורא. כל הכבוד לה

הפרשה הזו, שנעמה הניג הניחה על שולחן מבקר המדינה, בלי שהיא עצמה יודעת את כל "הפרטים העסיסיים", שנתגלו לי במהלך התחקיר העצמאי שלי, היא פרשה המגלה סדרה ארוכה (לכאורה) של עבירות פליליות, שכוללות בין היתר: "ניצול יחסי מרות", "סחיטה באיומים" ו"תפירת מכרז".

לכן, אני סבור, שעל מבקר המדינה  להמשיך עם התלונה, שהגיעה מנעמה הניג, ולהעביר את החומר הזה למשטרה, כי מבקר המדינה לא חוקר נושאים פליליים, זה תפקידה של המשטרה. 

"שומר סף" נוסף במשרד התקשורת שראוי לצל"ש הוא אלון זולר, המבקר הפנימי של המשרד. 

י. איציק בן אליעזר, לשעבר מנכ"ל אקספון-018איציק בן אליעזר
איציק בן-אליעזר פרש אך לא מכבר מתפקיד מנכ"ל אקספון-018 (אך נשאר לעבוד אצל חזי בצלאל). זאת, בתום כהונה בת חמש שנים, שבהן הוביל בן אליעזר את החברה בשוק התקשורת הישראלי, מחברה זעירה ולא מורגשת בנישה מצומצמת, לחברה מוצלחת בסדר גודל בינוני, שכולם מתחשבים בה. 

איציק בן אליעזר היה מנכ"ל עממי, שידע להוביל את עובדיו להישגים, מנהל, שמדבר "בגובה העיניים", שלא היסס להביע את דעותיו הנחרצות בכל מקום אפשרי. לא תמיד הסכמתי עימו, אך הוויכוחים תמיד היו ענייניים ומרתקים. 

איציק בן אליעזר ידע איך לייצר תחרות בשוק התקשורת, תחרות גם בגדולים ביותר דוגמת בזק, תחרות הוגנת, בלי להפסיד ובלי לתחמן איש, תוך שמירה קפדנית ככל הניתן על החוק ותנאי הרישיון שיש בידו. בהחלט דוגמה חיובית למנכ"ל בשוק התקשורת היודע להתחרות בהוגנות ובחריפות, בלי לצפצף על שום חוק או תקנה. 

י"א. אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשביםאלון בן צור
אלון בן צור הוא דוגמה מצוינת למנכ"ל, שצמח מלמטה והצעיד את החברה, שהוא מנהל, לצמרת עולם ההייטק הישראלי. בינת מובילה כיום את הפרויקטים הגדולים ביותר בישראל בתחום ה-ICT, דוגמת המעבר של צה"ל לקריית הבה"דים בנגב. 

בינת גם מובילה את השוק בתחום שירותי הענן, ב-Data Center ענק וחדש, שהקימה בירושלים ושנחנך במחצית 2015, ובשיטת מכירת שירותים בפורטל שירותים בענן, ראשון מסוגו בישראל.

הדגש של בינת לנושא השירות וחוויית הלקוח, הוא התחום החשוב ביותר בבינת, וזה הסוד מאחורי צמיחתה, בהובלתו של אלון בן צור

ההצלחה של בינת נזקפת כמובן לבעליה, האחים זיסאפל (יהודה זיסאפל הוא יו"ר קבוצת בינת), שהם לא רק מקדמים את עולם ההיטק הישראלי מזה שנים רבות, אלא גם תורמים רבות לקהילה, בשפע פעילויות גלויות ונסתרות של תרומה לקהילה בכל רחבי הארץ. 

י"ב. ד"ר ארד"ר ארנה ברינה ברי, סגנית נשיא לחדשנות במרכזי המצוינות, המחקר והפיתוח ב-EMC העולמית ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל

ד"ר ארנה ברי זכתה בכל כך הרבה אותות הצטיינות ופרסים, שהצל"ש שלי הוא רק נדבך קטן בשפע התארים והמחמאות, שניתנו לה. 

בשנה האחרונה קידמה רבות את תחום "הנשים בטכנולוגיה" ד"ר ארנה ברי הקימה מרכז פיתוח ענק (בן למעלה מ-130 עובדים) בבאר-שבע לתחום הסייבר, אחד מ-4 מרכזי הפיתוח של EMC בישראל. 

ד"ר ארנה 
ברי מלאה מגוון תפקידי מפתח בעלי השפעה ציבורית וחברתית במהלך הקריירה שלה, בהם: שותפה להקמת חברת אורנט טכנולוגיות תקשורת, שנמכרה לסימנס, המדען הראשי של משרד התמ"ת בממשלת ישראל, יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון הישראלי (IVA), יו"ר קרן בירד ישראל-ארה"ב ושותפה עצמאית בקרן הון סיכון ג'מיני. כמו כן החזיקה בתפקידי יעוץ וניהול מחקר מדעי בחברות פיברוניקס, IBM, אינטל, אלביט ו-UNISYS וכיהנה כדירקטורית בחברות רבות, בהן  Primesense.

כיום, לצד תפקידה ב-
EMC, מכהנת ד"ר ארנה ברי כיו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה, כחברת נשיאות האיגוד לאלקטרוניקה והתוכנה, כיו"ר הוועד המנהל במכללה האקדמית ת"א-יפו ועוד. לאחרונה, קיבלה ברי את אות 'יקירת הנגב' מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב על פועלה רב השנים לקידום חזון הנגב כאזור כלכלי-חברתי פורח. במסגרת פועלה הציבורי השתתפה ד"ר ברי במהלך השנים האחרונות, בין היתר, בוועדות ברודט וטישלר, שהקימה הממשלה.

י"ג. איל תמיר, מנכ"ל חברת פאסט (Fast)אייל תמיר
איל תמיר בהיותו מנכ"ל של חברת האינטרנט הקטנה מחיפה - Fast, לקח על עצמו את הייצוג של כל חברות האינטרנט הקטנות (יש מעל ל-40) בפני משרד התקשורת, ומוביל מאבק לביסוס מעמדן של חברות האינטרנט הקטנות, במיוחד בעידן "השוק הסיטונאי".

לאיל תמיר יש כל הזמן הפתעות לשוק התקשורת והוא למעשה "הסמן הימני" של התחרות בתחום שירותי האינטרנט בישראל. אין מתחרים למחירים ולמבצעים, שהוא מציג ומפתיע כל הזמן, בשוק ספקי האינטרנט.

איל תמיר היה הראשון (והיחיד בינתיים) למספק שירותי "שוק סיטונאי" מעל רשת הוט, למרות כל הקשיים מולם הוא ניצב, גם מול הוט וגם מול משרד התקשורת. זה לא מרפה את ידיו והוא ממשיך במלחמתו למען אספקת שירותי אינטרנט במחירים הוגנים ותחרותיים לתושבי ישראל. 

י"ד. זאב בילסקי, ראש העיר רעננהזאב בילסקי
זאב בילסקי הוא דמות ציבורית ידועה. כאן אני מתייחס לדבקות שלו במטרה להפוך את רעננה לעיר המובילה בישראל בתחומי ההייטק והיזמות. משימה, שנמצאת בשלבי הגשמה מאוד מתקדמים. 

זאב בילסקי הוא לא ראש העיר הראשון או היחיד, ששם את תחום ההייטק בראש סדר העדיפויות העירוני. אולם, זאב בילסקי גם יודע לבצע ולהניע תהליכים ואנשים, וזה כל ההבדל.

כבר כיום, רעננה השיגה את הרצליה בהיקף שטחי ההייטק שיש אצלה, והם עוד יגדלו, במיוחד כשספינת הדגל הישראלית "טבע" תעבור בקרוב לרעננה. 

לאחרונה, נחנך המבנה החדש של הסטארטאפים ברעננה. כסף עירוני לא מועט הושקע כדי ליצור
 אתר חדש לאקסלרטור Hubanana ברעננה וכן הושק המיזם "המדגרה" ליזמים מתחום החומרה בדגש על IoT והדפסת 3D והושק "מרחב העבודה" החדש "עגורן" לעסקים קטנים. 

זאב בילסקי לא עובד לבד. מבין אנשי הצוות המוכשרים שעובדים עימו אציין שלושה: רואי דינוביץ, ראש מינהלת עסקים רעננה שבלעדיו שום דבר לא היה זז ומתפתח בכזו מהירות ויעילות ברעננה, עידן מאיר, מנהל חממת Hubanana (ויזם בפני עצמו, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Zikit) ותום זריהן, מנהל פרויקטים, Hubanana. הצוות הזה ועוד רבים וטובים בעיריית רעננה, הופכים את החזון של ראש העיר - למציאות בשטח. 

ט"ו. גיל שורקה,  רכז ארצי שבוע היזמות הגלובלי בישראל (GEW)גיל שורקה
השנה, אירועי שבוע היזמות, אותם הוביל גיל שורקה, היו הגדולים ביותר, שנעשו אי פעם בישראל. על פי הסיכומים של GEW, בוצעו בשבוע אחד בסוף נובמבר 2015: 506 אירועים ב-95 מוקדים עם 41 אלף צופים ומשתתפים ועם יותר מ-200 חברות הזנק שנחשפו לציבור ולמשקיעים.

במהך השנה, גיל שורקה יוזם ומפעיל אירועי חשיפה לסטארטאפים, מפגשי משקיעים ותחרויות סטארטאפים רבות, בקצב פשוט מדהים, בכמה וכמה קבוצות ופורומים ענקיים של יזמים ומשקיעים. 

גיל שורקה היה מעורב כבר בהיותו סטודנט שנה שלישית ביוזמה הראשונה שלו כאשר פתח ופיתח בארץ את ארגון הסטודנטים הבינלאומי, אלפא אפסילון פאי, אותו ניהל באוניברסיטה העברית במשך שנתיים. לאחר מכן, במהלך לימודיו לתואר ה-MBA באוניברסיטה העברית, היה מעורב בסטארטאפ בתחום ה-crowdsourcing כאשר היה ממונה על הפיתוח והשיווק של הסטארטאפ הצעיר.

כאשר גיל ראה לנגד עיניו את חשיבות הנטוורקינג ומאמצי השיווק של כל אחד מהמיזמים, שבהם היה מעורב, הוא הקים לקראת סוף התואר השני קהילת יזמים וסטארטאפיסטים, במסגרת של פורום חצי סגור, שבמסגרתו יזמים שונים, יכולים לקבל הזמנות לאירועי נטוורקינג ואירועי השקה, שהיו סגורים בפניהם לפני כן. כיום, גיל הוא רכז ארצי של שבוע היזמות הגלובלי בישראל, מנהל מדיה דיגיטלית בפורום MIT ליזמות וכן שותף בחברת הייעוץ וולקנו.

ט"ז. יובל אטד, מנכ"ל Chinabuy ישראליובל אטד
יובל אטד שבר את "מחסום הפחד" של תושבי ישראל בקניות מקוונות של מוצרים מסין. תוך פחות משנה וחצי מאז שהציג את היומה שלו, הפך יובל אטד את תחום הרכישות המקוונות מסין ללהיט בישראל.

העקרונות, שהובילו את יובל אטד להצלחה הזו, היו: אתר בעברית, שירות מקומי בעברית, המחיר כולל משלוח, מוצרים עם ביטוח מקומי (במיוחד חשוב בשוק מכשירי הסלולר), אין "אותיות קטנות" וההפתעות לקונים, ומבצעים בלתי נגמרים, שהביאו את כל מתחריו ללכת בעקבותיו.

האתר החדש מאפשר קניה של מיליוני מוצרים היישר ממפעלי הייצור בסין ומכל אתרי הסחר הגדולים מסין, ללא פערי תיווך ובתוספת יתרונות: במקום ללכת לאיבוד באינטרנט הוא מספק מוצרים של כל ענקי הקניות והמפעלים מסין במקום אחד, מענה שירות 24/7 בעברית, בקרת איכות למוצרים ומשלוחי אקספרס עד הבית ב-10 ימים ומודל החזרות מוצרים עד 365 ימים מיום הקנייה. בונוס מיוחד לרוכשי סמארטפונים: אתר chinabuy מספק שנתיים אחריות בארץ לסמארטפונים הסינים מכל הסוגים.

הפורטל chinabuy הוקם ע"י ג'ו זאנג, יזם סיני בתחום המסחר האלקטרוני ולשעבר סמנכ"ל באתר דיל אקסטרים, ביחד עם יזם האינטרנט הישראלי יובל אטד, שמשמש כיו"ר הקבוצה הבינלאומית, שזיהו את פוטנציאל הקניות בארץ ובמדינות נוספות בעולם וכן את המחסור בשירות לקוחות זמין ואישי ובשפה מקומית, משלוח מהיר ואפשרות להחזרת מוצרים פשוטה ונוחה.

י"ז. ד"ר טל פבל, מנכ"ל Middleeasternetד"ר טל פבל
עבורי, ד"ר טל פבל הוא "הגורו" של עולם הסייבר ותחומי "הרשת האפלה". הניתוחים שלו והחשיפות שלו, מה עושים האקרים ברשת האינטרנט, ובמיוחד במדינות המזרח התיכון ומדינות האיסלם, הם מקור מידע האמין ביותר שאני מכיר בתחומי עולם הסייבר הישראלי.

טל פבל, ד"ר למזרח תיכון מאוניברסיטת בר אילן ומומחה לאינטרנט ולטכנולוגית המידע במזרח התיכון ובעולם האסלאמי, מרצה כיום בבית הספר לתקשורת במכללה האקדמית כנרת. הוא מייסד ובעלים של חברת Middleeasternet העוסקת במחקר, יעוץ והרצאות בתחום האינטרנט והאיומים המקוונים במזרח התיכון והעולם האסלאמי.

לצד השכלתו האקדמית המזרחנית, שימש ד"ר פבל במגוון תפקידים בתעשיית ה-IT בישראל מעל לעשור. במסגרת פעילותו המחקרית, מפרסם ד"ר טל פבל במסגרות אקדמיות שונות ועבור מגוון אמצעי התקשורת בישראל (רדיו, טלויזיה, עיתונות כתובה ואינטרנטית), לצד קיום הרצאות רבות, יצירת כנסים אקדמיים והקמת צוותי חשיבה. כמו כן משמש ד"ר טל פבל עמית מחקר במספר מכוני מחקר אקדמיים בישראל, ובצוותי מחקר וחשיבה בתחומי האיומים המקוונים.

י"ח. עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-ITעידן פיינגולד
את עידן פיינגולד הכרתי עוד בעבודתי ב-TheCom כמשנה לעורך, הוא היה הבעלים של העיתון, שפעל במסגרת חברת Comm-IT, שהוא ואחיו אריק פיינגולד הקימו. אריק משמש כנשיא החברה. ב-2012 נפרדו דרכנו, אבל עקבתי מרחוק אחרי צמיחת חברת Comm-IT, ממספר זעיר של עובדים אך לפני כעשור, למאות עובדים כיום, עם שלוחה בארה"ב, חברות בנות וחברות הזנק (דוגמת Valinor)  ופרויקטים חובקי עולם בתחומי התקשורת.

עיקר הישגי החברה בעולם התקשורת לא ניתנים לחשיפה והם בעולם הביטחוני, למשל במערכות ההגנה מפני טילים של ישראל. בשנה האחרונה Comm-IT מקבוצת מג'יק תעשיות תוכנה נכנסה שוב לתחום הכיסוי של טלקום ניוז, לאור ההתמקדות של החברה בעולם הערים החכמות ו-IoT.

חברת Comm-IT מכסה בפתרונות שלה כבר 8 ערים מרכזיות בישראל, בפרויקטים של "עיר חכמה" עם טכנולוגיות IoT, וביניהם הערים: תל-אביב, חולון, בת-ים, ירושלים, אשדוד וקריית-גת.  כ"כ, החברה ביצעה פרויקטים גדולים של "עיר חכמה" בערים לא קטנות בעולם דוגמת בואנוס-איירס בירת ארגנטינה ובעיר בברזיל. 

לדברי 
עידן פיינגולד, מסל הפתרונות הרחב מאוד שהחברה מציעה לעיריות, יש פתרון אחד מוביל, שהפך ללהיט בישראל וכבר החל להיות מבוקש גם בחו"ל, וזה הפתרון של חברת ההזנק Copia. מדובר בחברת הזנק, שפועלת מהמתקן של Comm-IT בפ"ת, שהשקיעה במיזם הזה. הפתרון של Copia הוא פתרון של פלטפורמת "כיתות חכמות". זו פלטפורמה המחברת מורים, תלמידים והורים, במערכת אחת חכמה ואינטראקטיבית, שפועלת על כל מכשיר קצה נייח או נייד. פתרון נוסף, שכעת יוצא לדרך ועידן צופה לו ביקוש, הוא קיוסק המידע האינטראקטיבי המופעל מהענן של סיסקו, פתרון, שפותח בשת"פ עם QualiTV, לפי הזמנת עיריית ירושליים. 

החברה מציגה קצב גידול שנתי מרשים ופעילות בשווקים גלובליים. בין לקוחותיה ארגונים עסקיים וממשלתיים בהן: סלקום, יבמ, מר מערכות, קומברס, סרגון ועוד. החברה מונה כיום מאות עובדים ומשרדיה הראשיים ממוקמים בפתח-תקוה.

י"ט. ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת ח. מר
ניר למפרט
ניר למפרט מונה בתחילת 2015 למנכ"ל קבוצת ח.מרב-10 השנים האחרונות שימש למפרט כמנכ"ל קבוצת זאפ. לפני כן שימש כמנכ"ל ערוץ 10 ומשנה למנכ"ל YES.

ניר השתחרר מצה"ל בדרגת אלוף משנה לאחר שירות של למעלה מ-2 עשורים ביחידה 8200, עד תפקיד של סגן מפקד היחידה. 
כ"כ, ניר עומד בראש עמותת בוגרי 8200. 

ניר למפרט מוביל ומשפיע בכל תפקיד ניהולי בו הוא מכהן, עם דיעות מוצקות ויכולת ביטוי מרשימה, עם יכולת להניע אנשים ופרוייקטים להצלחה. בנוסף, ניר חבר בחבר הנאמנים של בית הגלגלים וחבר הנהלת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה.

כ. כפיר פרבדה, מנכ"ל Pravda Media Groupכפיר פרבדה
כפיר פרבדה הוא יזם ומייסד הגישה של Marketing Automation בישראל, ועבורי הוא "גורו" השיווק המקוון (Digital Marketing) של ישראל, במיוחד בתחומי ה-B2B. 

כפיר פרבדה יזם והקים את פורום B2BTalks# המונה מעל ל-200 חברים. כפיר פרבדה מפעיל פורומים דומים לעולם השיווק המקוון גם ב-Meetupבלינקדאין, וב-Flipboard, ועוסק בנושא הזה בצורה מקצועית מזה שנים לא מעטות.

כפיר פרבדה מביא רוח חדשה, מאוד מקצועית ורעננה לעולם השיווק, בדגש על שיווק מקוון, עם כלים מתקדמים המתאימים למאה ה-21. 

צל"ש



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים